Ik foelde me soo ferdomd alleeeen!quote:Op zaterdag 18 november 2017 11:53 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik had je alleen gelaten.
Oef, zo uit mijn hoofd niet.quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:44 schreef Cee het volgende:
Roger, jij als history buff zijnde weet vast een goede link naar een Netflix of YouTube serie/docu die de geschiedenis van de Amerikaanse founding fathers uitlegt. Ik ga over twee maanden namelijk in Londen naar Hamilton, een rap-musical over Alexander Hamilton, en vrees dat als ik mijn algemene kennis niet een beetje oppoets, ik straks meer dan 100 euro heb uitgegeven aan iets wat he-le-maal langs me heen gaat.
Weer terug gevonden?quote:Op zaterdag 18 november 2017 12:19 schreef sararaats het volgende:
En ik ben zojuist door de kou naar onze Frasier gaan zoeken. 't Boefje is weer kwijt.
Leuk is anders.
Is oké, ik heb gisteravond drie uur lang naar een vierdelige docu gekeken op youtube en weet nu alles over deze recalcitrante, overspelige nozems.quote:Op zondag 19 november 2017 02:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oef, zo uit mijn hoofd niet.
Alles wat ik over de founding fathers weet heb ik op de ouderwetse manier geleerd en series/docu's heb ik er verder nooit over gekeken.
Ach kind toch.quote:Op zondag 19 november 2017 02:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik foelde me soo ferdomd alleeeen!
Top! Net een uur door het bos gelopen met de B's. Op de open stukken beetje koude wind maar daar tussen echt lekker zonnig. En droogquote:
Volgens mij gaat morgen je eis wel ingewilligd word en.quote:Op maandag 20 november 2017 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik eis dat het morgen relatief droog is. Dat moet!
Mooi! Want dat is essentieel.quote:Op maandag 20 november 2017 13:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Volgens mij gaat morgen je eis wel ingewilligd word en.
Je hebt zelf nieuwe kleren gemaakt van crêpepapier en die wil je morgen graag aan?quote:
Woensdag en donderdag wordt het gewoon terrasjesweer.quote:Op maandag 20 november 2017 12:47 schreef Cyan9 het volgende:
Ik eis dat het morgen relatief droog is. Dat moet!
Oh mooi, want dan ben ik weer terugquote:Op maandag 20 november 2017 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag wordt het gewoon terrasjesweer.
Ik heb een iets..quote:Op maandag 20 november 2017 18:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt zelf nieuwe kleren gemaakt van crêpepapier en die wil je morgen graag aan?
Dat is niet morgen!quote:Op maandag 20 november 2017 19:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Woensdag en donderdag wordt het gewoon terrasjesweer.
Oh ja, ik heb ook wel eens iets gehad.quote:
Jij snapt het.quote:Op maandag 20 november 2017 21:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook wel eens iets gehad.
Dan wil je idd geen regen hebben.
Iets. * ijs_beer wiebelt eens met z'n wenkbrauwenquote:Op maandag 20 november 2017 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een iets..
[..]
Dat is niet morgen!
quote:Op maandag 20 november 2017 22:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iets. * ijs_beer wiebelt eens met z'n wenkbrauwen
Succes.
Nou, succes met iets dan in ieder geval. Hier alvast Andrius Pojavis om je een extra steuntje in de rug te geven:quote:Op maandag 20 november 2017 21:36 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een iets..
[..]
Dat is niet morgen!
Nou, als het weer bij jou wordt zoals het hier nu is hoop ik toch dat je iets wel wat kan hebben.quote:
Zonder context kan dit ook gaan over iemands stoelgang.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:36 schreef ijs_beer het volgende:
Ja. Dat valt een beetje tegen inderdaad. Nat en winderig.
Het iets gaat in ieder geval ook echt door. Dat is al heel wat!quote:Op dinsdag 21 november 2017 10:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, als het weer bij jou wordt zoals het hier nu is hoop ik toch dat je iets wel wat kan hebben.
Gheghe. Dubbelzinningheid is toch het leukst als het opgemerkt wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2017 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zonder context kan dit ook gaan over iemands stoelgang.
Je maakt mooie topicsquote:Op dinsdag 21 november 2017 17:02 schreef Fred_B het volgende:
Het is weer tijd voor een nieuw landentopic. Deze week een land dat nog weleens voor ophef zorgt op het ESF, maar meestal wel heel goed scoort, namelijk Rusland![]()
ESF / ESF-Land van de week (Deel 23): RUSLAND
Ja, mijn Zweeds is nog wel voor verbetering vatbaarquote:Op dinsdag 21 november 2017 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je maakt mooie topicsIk moet nog heel veel bijlezen (ben pas bij deel 5), maar geniet wel van de leuke weetjes. Ik zag wel dat je bij het deel van Zweden een foutje had gemaakt, je noemt knäckebröd knäckebrød, terwijl ze in Zweden de letter ø helemaal niet kennen.
haha, er zijn maar heel weinig talen die een ø gebruiken. Buurlanden Noorwegen en Denemarken gebruiken het wel, dus begrijp ik dat je het zo schrijft.quote:Op dinsdag 21 november 2017 19:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, mijn Zweeds is nog wel voor verbetering vatbaar
Maar mooi dat dit soort dingen mensen opvalt
Je iets werd niets?quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n iets had niet helemaal het resultaat wat ik graag wilde zien.
Gooide de regen roet in iets, of viel je iets van ietszelf al ietwat tegen?quote:Op dinsdag 21 november 2017 20:31 schreef Cyan9 het volgende:
M'n iets had niet helemaal het resultaat wat ik graag wilde zien.
Dat is helaas een goede samenvatting.quote:
Het was een leuk iets, maar ik was niet leuk genoeg voor iets. Of zoiets.quote:Op dinsdag 21 november 2017 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gooide de regen roet in iets, of viel je iets van ietszelf al ietwat tegen?![]()
Of was het echt iets wat helemaal nergens op leek?![]()
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is helaas een goede samenvatting.
[..]
Het was een leuk iets, maar ik was niet leuk genoeg voor iets. Of zoiets.
In meer klare bewoording: I got rejected.
Pff, iets had gewoon een betere bril op moeten zetten.quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Ja luister lekker naar pinguïns, dat zijn van die lekker betrouwbare beesten.quote:Op woensdag 22 november 2017 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Pff, iets had gewoon een betere bril op moeten zetten.![]()
Dan had iets zelf kunnen zien hoe verkeerd iets het zag.
Just sayin', when in doubt, listen to the penguin:![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me anders precies wat 'iets' nodig heeft, als ik dat zo zie.quote:Op woensdag 22 november 2017 01:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja luister lekker naar pinguïns, dat zijn van die lekker betrouwbare beesten.
[ afbeelding ]
Dat is een bijzonder creatieve uitleg.quote:Op woensdag 22 november 2017 01:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me anders precies wat 'iets' nodig heeft, als ik dat zo zie.
Slimme jongens dus, die pinguïns.
quote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Dat is klotequote:Op dinsdag 21 november 2017 23:07 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
[..]
Zit nu mobiel, maar zal dat morgen even doen!quote:Op woensdag 22 november 2017 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
ESF / Het beste Eurovisienummer aller tijden - De nominaties
Hoi! Gaan jullie ook allemaal meehelpen om te bepalen wat het allerbeste songfestivalliedje aller tijden is?![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 22 november 2017 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zit nu mobiel, maar zal dat morgen even doen!
Super tof ideequote:Op woensdag 22 november 2017 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
Hoi! Gaan jullie ook allemaal meehelpen om te bepalen wat het allerbeste songfestivalliedje aller tijden is?![]()
![]()
Valt mij een beetje tegen van je. Ik had toch wel verwacht dat jij Izhar Cohen And Alphabeta uit 1978 zou kiezen:quote:Op woensdag 22 november 2017 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
![]()
Ja, maar ik wil geen ijsbeer zijn, ik ben het toch al?quote:Op woensdag 22 november 2017 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Valt mij een beetje tegen van je. Ik had toch wel verwacht dat jij Izhar Cohen And Alphabeta uit 1978 zou kiezen:
Klopt. Maar er zijn geen ESF liedjes die over topics doodvermoorden gaan.quote:Op donderdag 23 november 2017 08:43 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil geen ijsbeer zijn, ik ben het toch al?
Wat een gemis..quote:Op donderdag 23 november 2017 09:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn geen ESF liedjes die over topics doodvermoorden gaan.
Je andere ESF topic loopt echt als een treinquote:Op donderdag 23 november 2017 11:46 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waazinnig topicdoorvermoord.
quote:Op donderdag 23 november 2017 14:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Je andere ESF topic loopt echt als een trein![]()
MENSEN DOE MEEEEEEEEEEEEEEE
Gelukkigquote:Op vrijdag 24 november 2017 14:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja hoor. Wel gehavend.
Sorry voor het late antwoord.
quote:
Die jeugd van tegenwoordig, heeft almaar vrij. Ga eens een baan zoeken.quote:
Toch knap zo'n 4e plaats en wat voor vraag was dat?quote:Op zaterdag 25 november 2017 01:27 schreef Cee het volgende:
Net terug van een pubquiz, we werden vierde (van de 16), beetje jammer want ons doel was top 3. Toch trots dat ik, samen met nog 1 andere in de kroeg, de enige ESF-vraag goed had.
Dodenherdenking toch?quote:Op zaterdag 25 november 2017 10:24 schreef Cee het volgende:
Ze vroegen waarom we in 1991 in Rome niet meededen.
Dacht heel even te weinig punten door Maywood in 1990, oh nee Dodenherdenking. Klopt The Vulturequote:Op zaterdag 25 november 2017 10:24 schreef Cee het volgende:
Ze vroegen waarom we in 1991 in Rome niet meededen.
Ik heb een baan, en ik ben stokoud. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 24 november 2017 22:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig, heeft almaar vrij. Ga eens een baan zoeken.![]()
Oh, wacht...![]()
Lijkt me heerlijk, ik ben altijd een van de weinigen van vrienden die bij pub en muziekquizzen alle ESF-vragen goed heeftquote:Op zaterdag 25 november 2017 12:01 schreef Cee het volgende:
Correct!Zat nog even te twijfelen dat het niet vanwege Willeke's lage score was maar dat was later in de nineties.
Een ESF pubquiz, worden die trouwens gehouden? Lijkt me geniaal.
Ook leuk voor de ideeen bus.quote:Op zaterdag 25 november 2017 12:01 schreef Cee het volgende:
Correct!Zat nog even te twijfelen dat het niet vanwege Willeke's lage score was maar dat was later in de nineties.
Een ESF pubquiz, worden die trouwens gehouden? Lijkt me geniaal.
Heerlijk he.quote:Op zaterdag 25 november 2017 13:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, ik ben altijd een van de weinigen van vrienden die bij pub en muziekquizzen alle ESF-vragen goed heeft
Oi, volgens dit topic ben ik ouder dan jij.quote:Op zaterdag 25 november 2017 12:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb een baan, en ik ben stokoud. Nu jij weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |