abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 vrijdag 17 november 2017 @ 13:50:50 #176
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_175131837
Senate bill includes tax break on private jets

quote:
The latest version of the Senate Republican tax reform bill includes a break for companies that manage private jets.
A measure in the Tax Cuts and Jobs Act would lower taxes on some of the payments made by owners of private aircraft to management companies that help maintain, store and staff those planes for owners.

The language would exempt owners or leasers of private aircraft from paying taxes on certain costs related to the upkeep and maintenance of the jets, according to a description from the Joint Committee on Taxation.

"Applicable services include support activities related to the aircraft itself, such as its storage, maintenance, and fueling, and those related to its operation, such as the hiring and training of pilots and crew, as well as administrative services such as scheduling, flight planning, weather forecasting, obtaining insurance, and establishing and complying with safety standards," it says.

The measure is attracting attention following recent controversies involving Cabinet officials' use of private jets.

Former Health and Human Services Secretary Tom Price resigned in September after it was discovered he spent more than $1 million on private and military flights at taxpayer expense.

A recent probe by the inspector general for the Department of the Interior also found that Interior Secretary Ryan Zinke did not properly document his own privately chartered flights across the country and that it is unclear whether his wife paid for her travel on the agency's flights.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  vrijdag 17 november 2017 @ 15:04:58 #177
262 Re
Kiss & Swallow
pi_175133119
probeerde ze ook niet zoiets in de ACA repeal te proppen dat de regels niet voor senatoren gold...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 15:30:30 #178
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175133562
quote:
Guess who has a private jet...

Wat een kruideniersmentaliteit spreekt daar toch uit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175133936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Guess who has a private jet...

Wat een kruideniersmentaliteit spreekt daar toch uit.
De landen in dit top-10 lijstje zouden er nog wat van kunnen leren, bij wijze van spreken :')

Manmanman, wat glijdt dat land af zeg.
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:04:24 #180
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_175134237
quote:
Bedankt voor de kijktip.
Een aantal van de fonemen die werden besproken, met name situaties op universiteitscampussen, ben ik al vanaf 2015 gaan volgen. Het is niet heel moeilijk om daarover een bepaald beeld te verkrijgen, want haast iedereen is 'journalist'. Door talloze mensen worden de meest uiteenlopende gebeurtenissen in beeld gebracht, dat heel interessant materiaal opleverde.
In elk geval situaties en 'conversaties' ik nog nooit op zo'n manier ergens had gezien.
Evergreen en Berkeley staan me nog als flinke uitschieters bij.
Ik ben niet alleen sensatiebelust, dus ik kwam inhoudelijk als gevolg van bepaalde filmpjes ook bij bijvoorbeeld YAF uit omdat ik wilde weten wat precies de 'dreiging' behelsde. Alle perikelen rondom Jordan Peterson ook tot me genomen. Vanuit dit alles was het een kleine stap naar de primaries en de verkiezingscampagne. En natuurlijk de uitslag, The Resistance en Russiagate. Van het laatste op een aantal onderwerpen veel informatie tot me genomen. Fusion GPS, Clinton e-mail zaak en de Awan zaak.
Maar goed, yadiyadiyada. Diepe verdeeldheid, niemand is onfeilbaar en men moet elkaar aanvullen. Op het einde wel weer bemoedigend dat de diepe put waarin men verkeert mogelijk toch snel ontrafelt kan worden. Een beetje zoals in de aanloop naar de val van de Muur. Op een gegeven moment wordt zelfs het Orwelliaanse voorbij gestreefd en dan is daar het kantelpunt. Jonathan Haidt heeft ook goede visie hoe daar in vervolg tegen te wapenen. Disbalans brengt problemen met zich mee. Kun je ook zien in Nederland, maar gelukkig nog niet op dezelfde schaalgrootte.
Yin en yang. Daarom vond ik vanochtend deze goed
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-11-2017 om 12:00:43 If Democrats were not such obstructionists and understood the power of lower taxes, we would be able to get many of their ideas into Bill! reageer retweet
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_175134389
Wat is er precies goed aan die Tweet?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 16:12:22 #182
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175134393
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:04 schreef dellipder het volgende:

Daarom vond ik vanochtend deze goed
realDonaldTrump twitterde op vrijdag 17-11-2017 om 12:00:43 If Democrats were not such obstructionists and understood the power of lower taxes, we would be able to get many of their ideas into Bill! reageer retweet
Je vond een leugen weer eens goed? De Democraten is niet gevraagd om input. Zelfde verhaal als met de ACA pogingen, allemaal door Republikeinen achter gesloten deuren gedaan.

Maar goed, mensen zoals jij trappen blijkbaar overal in.

Ondertussen blijft Trumps approval rating kelderen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175134451
Knap dat dellipder eerst aangeeft de diepe verdeeldheid te betreuren, om vervolgens een tweet aan te prijzen waarmee de POTUS de verhoudingen nou juist extra op scherp zet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 16:18:31 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175134505
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat dellipder eerst aangeeft de diepe verdeeldheid te betreuren, om vervolgens een tweet aan te prijzen waarmee de POTUS de verhoudingen nou juist extra op scherp zet.
Komt omdat de Democraten het verkeerd doen, die moeten gewoon instemmen met Trumps zelfverrijkende plannetjes, snap dat dan. Want de enige oplossing voor trickle down is gewoon harder op hun hoofden pissen!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175134519
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:15 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat dellipder eerst aangeeft de diepe verdeeldheid te betreuren, om vervolgens een tweet aan te prijzen waarmee de POTUS de verhoudingen nou juist extra op scherp zet.
Het republikeinse stemvolk wil kennelijk erg graag dat de elite nog rijker wordt en zij zelf armer.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175134545
Ik ben wel benieuwd of dellipder drie ideeën van de democraten over belastingen kan noemen die een kans zouden maken om in Donalds superplan meegenomen te worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_175134573
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Komt omdat de Democraten het verkeerd doen, die moeten gewoon instemmen met Trumps zelfverrijkende plannetjes, snap dat dan. Want de enige oplossing voor trickle down is gewoon harder op hun hoofden pissen!
Ze zoeken het maar lekker uit, daar in de VS. Als de Amerikaanse red state middenklasser zich in z'n reet wil laten neuken door Republikeinen die met tax cuts blijven komen waar de doorsnee Amerikaan nauwelijks van profiteert, dan moeten ze dat vooral doen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_175134717
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ondertussen blijft Trumps approval rating kelderen.
Het verbazende is dat dat wel mee lijkt te vallen.

https://projects.fivethirtyeight.com/trump-approval-ratings/
  vrijdag 17 november 2017 @ 16:29:08 #189
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_175134748
Negeer die dellipder gewoon collectief, er komt alleen maar poep uit z’n toetsenbord en alle vragen in een redelijke discussie ontwijkt ie, om zijsporen te gaan bewandelen. Dit topic wordt er steeds door verneukt, die pagina’s vol semantische kutdiscussies...
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_175134896
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je vond een leugen weer eens goed? De Democraten is niet gevraagd om input. Zelfde verhaal als met de ACA pogingen, allemaal door Republikeinen achter gesloten deuren gedaan.

Maar goed, mensen zoals jij trappen blijkbaar overal in.

Ondertussen blijft Trumps approval rating kelderen.
De rating keldert helemaal niet. Trumps aanhang is juist erg stabiel.

Wat op zich ook wel logisch is. De meeste presidenten hebben steun van de helft tot driekwart van de bevolking en een deel daarvan wisselt vrij snel. Trump heeft al sinds vrij kort na zijn aanstelling steun van niemand behalve zijn hard-core aanhangers. Die verdwijnen niet of maar heel langzaam.
pi_175134961
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Guess who has a private jet...

Wat een kruideniersmentaliteit spreekt daar toch uit.
Clintons ? Zuckerberg?
pi_175135023
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:43 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Clintons ? Zuckerberg?
Waarschijnlijk wel ja, maar wat is je punt daarmee?
Dat ze niet alleen aan zichzelf denken maar ook aan rijke democraten?
pi_175135138
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:47 schreef archito het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wel ja, maar wat is je punt daarmee?
Dat ze niet alleen aan zichzelf denken maar ook aan rijke democraten?
Bijv, en dat er wel heel erg vanuit een bepaalde bril word gekeken. Zonder deliper hadden jullie niks te doen behalve elkaar gelijk geven...
pi_175135235
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Bijv, en dat er wel heel erg vanuit een bepaalde bril word gekeken. Zonder deliper hadden jullie niks te doen behalve elkaar gelijk geven...
Oh daar ben ik niet zo bang voor hoor, er zijn genoeg inhoudelijke verschillen om over te praten. Daarnaast is dit topic ook handig om als gelijkgestemden te praten over actualiteiten om zo meer te weten te komen.
Dellipder zorgt er eigenlijk vooral als stoorzender voor dat we daar vaak niet aan toekomen, en dan heb ik het niet over het feit dat hij vaak een andere mening is toegedaan maar vooral om zijn manier van discussiëren met drogredenen en twijfelachtige bronnen.
pi_175135268
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:02 schreef archito het volgende:

[..]

Oh daar ben ik niet zo bang voor hoor, er zijn genoeg inhoudelijke verschillen om over te praten. Daarnaast is dit topic ook handig om als gelijkgestemden te praten over actualiteiten om zo meer te weten te komen.
Dellipder zorgt er eigenlijk vooral als stoorzender voor dat we daar vaak niet aan toekomen, en dan heb ik het niet over het feit dat hij vaak een andere mening is toegedaan maar vooral om zijn manier van discussiëren met drogredenen en twijfelachtige bronnen.
Eens. En om te voorkomen dat dit te veel een echokamer wordt, is het altijd goed om afwijkende meningen te hebben. Maar niet als die het debat alleen maar frustreren.
pi_175135272
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:55 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Bijv, en dat er wel heel erg vanuit een bepaalde bril word gekeken. Zonder deliper hadden jullie niks te doen behalve elkaar gelijk geven...
En als toevoeging nog: Je toont daar dus niet mee aan dat er vanuit een bepaalde bril gekeken wordt. Niemand zegt dat ze echt alleen uitsluitend voor zichzelf zorgen, er wordt alleen mee gezegd dat deze plannen vooral voor een bepaalde groep goed uitpakken, de rijken.
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 17:04:59 #197
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175135276
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:43 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Clintons ? Zuckerberg?
Grappig genoeg zijn dat niet de mensen die zo'n bepaling voorstellen of er voor stemmen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_175135289
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Grappig genoeg zijn dat niet de mensen die zo'n bepaling voorstellen of er over stemmen.
En ik gun Clinton of Zuckerberg net zo min een tax cut als ik dat andere rijken gun. Al is het wel logisch dat het beleid wat gemaakt wordt voor alle mensen gelijk geldt. :P
  Moderator vrijdag 17 november 2017 @ 17:07:12 #199
54278 crew  Tijger_m
42
pi_175135298
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 17:06 schreef Tchock het volgende:

[..]

En ik gun Clinton of Zuckerberg net zo min een tax cut als ik dat andere rijken gun. Al is het wel logisch dat het beleid wat gemaakt wordt voor alle mensen gelijk geldt. :P
Inderdaad, en een groep van 400 miljonairs en miljardairs heeft het Congress opgeroepen om dit soort dingen niet te doen omdat ze het geld niet nodig hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 17 november 2017 @ 17:11:54 #200
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_175135361
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 november 2017 16:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

De rating keldert helemaal niet. Trumps aanhang is juist erg stabiel.

Wat op zich ook wel logisch is. De meeste presidenten hebben steun van de helft tot driekwart van de bevolking en een deel daarvan wisselt vrij snel. Trump heeft al sinds vrij kort na zijn aanstelling steun van niemand behalve zijn hard-core aanhangers. Die verdwijnen niet of maar heel langzaam.
Nou en, het gaat bij verkiezingen in de VS vooral om independents/swing voters, zo kwam Trump vorig jaar aan die 25% en nog wat, daar is nu nog maar 17-18% van over, wat dus niet genoeg is om een verkiezing te winnen, zelfs niet in de VS.

Vuistregel in vrijwel elke westerse democratie is dat het rechts extreem populisme een stabiele harde kern kent van zo'n 15% v/d bevolking, deze waarde is vrij constant sinds 2000, de rest is variabel en neemt momenteel eerder af dan toe.

So don't panic, not yet... :P
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')