Ik vind Jennifer er heel gelukkig uitzienquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Een filmpje van een kussende Beniffer. Ziet er wat geacteerd uit.
https://pagesix.com/2021/(...)n-pda-packed-photos/
Ik geloof hier ook niets van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:14 schreef potjecreme het volgende:
Een filmpje van een kussende Beniffer. Ziet er wat geacteerd uit.
https://pagesix.com/2021/(...)n-pda-packed-photos/
Allebei toe aan wat publiciteit.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:30 schreef Za het volgende:
[..]
Ik geloof hier ook niets van eerlijk gezegd.
Wat leuk inderdaad!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Joost Prinsen en Noraly Beyer! Las ik net op de Telegraaf.
Misschien geen grote sterren, maar ik vind het erg leuk voor ze!
Dit vind ik zo cute! Leuke oudere mensen die elkaar gevonden hebben en er van genieten. 👍quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Ach, wat leuk dit! Leuke, mooie mensen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Prachtig nieuwsquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Aah dat gun je ze toch van harte 🥰quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Wat leuk!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Geen grote sterren? Zijn een van de weinige namen die ik hier ken. Maar dat zal met de leeftijd te maken hebben...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:59 schreef Reismeis het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen grote sterren? Zijn een van de weinige namen die ik hier ken. Maar dat zal met de leeftijd te maken hebben...
Ik ken ze blijkbaar vooral van gezicht.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Geen grote sterren? Zijn een van de weinige namen die ik hier ken. Maar dat zal met de leeftijd te maken hebben...
Mooi he, daar word ik helemaal blij van. Net als dit van Nu.nlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:45 schreef vencodark het volgende:
Lees dit dan: hij vertelt over hoe dat ontstaan is.![]()
Krijg er zulke warme gevoelens bij.![]()
https://www.ad.nl/show/jo(...)raly-beyer~a33271da/
quote:"Daar hebben we toen aan de keukentafel een beetje onhandig zitten zoenen als kinderen van zestien in een portiek", aldus de acteur, die het ook ingewikkeld vond om weer verliefd te zijn.
En blijkbaar volgende keer gelijk die tandenborstel mee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:47 schreef Deisy het volgende:
[..]
Mooi he, daar word ik helemaal blij van. Net als dit van Nu.nl
[..]
Precies, meteen doorpakkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
En blijkbaar volgende keer gelijk die tandenborstel mee.
Hoppa!Waarom dan nog tijd verspillen.
![]()
En ik bedoel dit niet eens vulgair hoor. Vindt het gewoon heel grappig.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:47 schreef Deisy het volgende:
[..]
[..]
Awwwwwquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:47 schreef Deisy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist aandoenlijk. Hij schreeuwt het van de daken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:01 schreef Tegan het volgende:
Hardstikke schattig maar als ik Noraly (prachtige naam trouwens) was zou ik not amused zijn dat zulke intieme details in de media zijn beland.
De tweede date:quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:28 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik vind het juist aandoenlijk. Hij schreeuwt het van de daken.
Daarbij, hij heeft het toch niet over hun seksleven?
Verder vind ik de setting van de eerste zoen ook wel gedetaileerd.quote:De volgende keer dat hij haar uitnodigde voor het eten, vroeg hij haar een tandenborstel mee te nemen. ,,Die was rood”, voegt hij daaraan toe.
Vind ik ook. Als hij nou de kleur van haar ondergoed zou hebben benoemd of haar zoenkwaliteiten had ik het een ander verhaal gevonden.quote:
Ach, er zijn meer dingen die we niet weten dan wat we wel weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:19 schreef Tegan het volgende:
Ja klopt. Nu ik het lees is mijn reactie misschien iets wat overdreven. Echter was het wel mijn eerste gevoel, wel heel gedetaileerd.
Klopt helemaal. En het is blijkbaar ook wel Joost's stijl, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer dingen die we niet weten dan wat we wel weten.![]()
En op die leeftijd kan het je ook minder schelen wat een ander (het publiek in dit geval) ervan vindt.
Onzeker hertjequote:Op dinsdag 13 juli 2021 06:17 schreef Eightyone het volgende:
Giel Beelen weet ze wel uit te zoeken.
https://www.instagram.com/romystuik
Uh, oke.quote:
Hoe krijgt ie het toch elke keer voor elkaarquote:Op dinsdag 13 juli 2021 06:17 schreef Eightyone het volgende:
Giel Beelen weet ze wel uit te zoeken.
https://www.instagram.com/romystuik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |