abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174980855
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:44 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, waarom je aanneemt dat ik het alleen tegen vrienden hierover heb is mij een raadsel, maar goed.
Het staat je vrij om hier uit te wijden over wat je dan bedoeld met:

quote:
Zo zeg ik zelf best vaak negatieve dingen over de islam, in het openbaar
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_174980915
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Het staat je vrij om hier uit te wijden over wat je dan bedoeld met:

[..]

Nou, wat er staat. Ik zeg in het openbaar regelmatig negatieve dingen over de islam. Zo doe ik dat bij discussieavonden, bij lezingen, op mijn werk, bij de bushalte, in de sportkantine, in het AZC, eigenlijk overal waar ik wel eens kom en het over de islam gaat zeg ik gewoon wat ik daarvan vindt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174981024
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, het gaat erom dat je zegt dat zijn opvatting is dat de moord op Van Gogh vrijheid van meningsuiting is. Dat zegt hij echter niet, dat maak jij ervan. Dientengevolge leg je hem woorden in de mond.

Net zoals wanneer ik zeg dat jouw opvatting is dat we het beste moslims de Noordzee in kunnen drijven zonder zwemvesten als jij hebt gezegd dat je Nederland wilt de-islamiseren, bijvoorbeeld. Dan leg ik jou woorden in de mond.
Wat een discussie weer, en toch ga ik jullie geen gelijk geven. :')

AyanYaw doet een beschuldiging welke nergens op is gebaseerd behalve zijn onderbuikgevoelens, Het gaat mij niet om de vrijheid van meningsuiting, het gaat mij om de islam aan te vallen. Die dropt hij even tussen de discussie door terwijl ik persoonlijk het woord islam nog niet in de mond had genomen. Dat is in mijn ogen een onderbuik beschuldiging.

RM-rf vind het beperken van de vrijheid van meningsuiting van een ander dmv. een petitie en een klacht ook vrijheid van meningsuiting, dat klopt, iemand anders vind dat hij niet mag/moet klagen, en gebruikt zijn vrijheid om de vrijheid van een ander in te perken.

Gezien die opvatting is het slaan van nazi's door Antifa ook vrijheid van meningsuiting, omdat zij net zoals het voorbeeld hierboven hun mening uiten om die van een ander in te perken. (en ik weet inmiddels al dat enkele hier rondlopen die geweld tegen andersdenkenden toejuichen)

En zo is in de opvatting van Mohammed B. bij het doden van Theo ook vrijheid van meningsuiting, Mohammed B. was het er niet mee eens, en ipv. dat hij een petitie startte of een klacht voor racisme indiende zocht hij een radicalere manier om zijn mening kenbaar te maken, en die mening is, hoe toevallig, dezelfde mening als die van de studenten, namelijk dat je over de islam niets negatiefs mag zeggen want dan proberen wij je het zwijgen op te leggen.

De opvatting is dat RM-rf iemand het zwijgen opleggen omdat een mening je niet aanstaat gerechtvaardigd vind omdat het vrijheid van meningsuiting is, wat het ook is, ik probeerde hem alleen maar even aan te herinneren hoe mensen die er een wat radicalere opvatting over hebben erover denken dmv. een radicaler voorbeeld te schetsen over zijn opvatting.

Maar klopt, het is precies hetzelfde. :')

Ga toch een ander lastigvallen, ik ben ondertussen wel klaar met jou. :')
pi_174981072
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
RM-rf vind het beperken van de vrijheid van meningsuiting van een ander dmv. een petitie en een klacht ook vrijheid van meningsuiting, dat klopt, iemand anders vind dat hij niet mag/moet klagen, en gebruikt zijn vrijheid om de vrijheid van een ander in te perken.
Tot zover klopt het.

quote:
Gezien die opvatting is het slaan van nazi's door Antifa ook vrijheid van meningsuiting, omdat zij net zoals het voorbeeld hierboven hun mening uiten om die van een ander in te perken. (en ik weet inmiddels al dat enkele hier rondlopen die geweld tegen andersdenkenden toejuichen)

En zo is in de opvatting van Mohammed B. bij het doden van Theo ook vrijheid van meningsuiting, Mohammed B. was het er niet mee eens, en ipv. dat hij een petitie startte of een klacht voor racisme indiende zocht hij een radicalere manier om zijn mening kenbaar te maken, en die mening is, hoe toevallig, dezelfde mening als die van de studenten, namelijk dat je over de islam niets negatiefs mag zeggen want dan proberen wij je het zwijgen op te leggen.
En hier ga je mensen woorden in de mond leggen.

quote:
Ga toch een ander lastigvallen, ik ben ondertussen wel klaar met jou. :')
Het staat je volledig vrij niet meer op me te reageren als je daar geen zin in hebt, natuurlijk.
pi_174981215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

En toch deelt een zeer grote groep een mening die haaks staat op onze normen en waarden, en die mening is hetgeen waar velen over vallen. Het is een ideologie waar tegen we strijden, en die bestrijd je niet door individueel mensen aan te pakken maar juist de grote groepen die de radicale vormen van deze ideologie omarmen, en daar hoort het bestrijden van het inperken van de vrijheid van meningsuiting ook bij.
Of je doet wat aan de oorzaak ipv bestrijden wat wij omwille het kapitaal veroorzaken.
pi_174981447
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, wat er staat. Ik zeg in het openbaar regelmatig negatieve dingen over de islam. Zo doe ik dat bij discussieavonden, bij lezingen, op mijn werk, bij de bushalte, in de sportkantine, in het AZC, eigenlijk overal waar ik wel eens kom en het over de islam gaat zeg ik gewoon wat ik daarvan vindt.
Uh huh,

Wat ik zeg:

Er is een verschil tussen wat zeggen tegen een maat bij de bushalte en een column schrijven die al dan niet een groot bereik heeft. Zelfs de slechtste column heeft een groter bereik dan jouw gebrabbel tegen je maat.

Daarbij is (wat bedroevend door moet gaan voor) je bewijs anekdotisch.

Ik heb nergens last van, dus is er geen probleem, zie <leuke anekdotes die je uit je duim zuigt>.

Maar je kan het voor geen mm aannemelijk maken.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_174981509
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:17 schreef ExTec het volgende:

[..]

Uh huh,

Wat ik zeg:

Er is een verschil tussen wat zeggen tegen een maat bij de bushalte en een column schrijven die al dan niet een groot bereik heeft. Zelfs de slechtste column heeft een groter bereik dan jouw gebrabbel tegen je maat.

Daarbij is (wat bedroevend door moet gaan voor) je bewijs anekdotisch.

Ik heb nergens last van, dus is er geen probleem, zie <leuke anekdotes die je uit je duim zuigt>.

Maar je kan het voor geen mm aannemelijk maken.
Nou ja, het staat je verder helemaal vrij me niet te geloven natuurlijk, daar kan ik verder weinig mee. Ik geef alleen aan dat ik niet denk dat iedereen die kritiek heeft op de islam direct voor zijn leven moet vrezen, en daarom vind ik het niet realistisch dat dat de reden is dat deze kerel stopt met zijn columnpje.

Zoals gezegd, gefeliciteerd met de gewonnen discussie. Goed gedaan.
pi_174981636
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, je zegt dus met regelmaat wat je van de islam vind, en volgens jou is dat dan ook vaak "negatief" (of is kritisch beter verwoord?). Kan mij zo overigens niet zo herinneren dat ik zoiets van jou hier heb gelezen.

Maar wat moet ik mij hier bij voorstellen, geef eens een aantal concrete voorbeelden. Jij bij de lezingen, in het AZC, en dan? Je staat dus bij "de bushalte", en dan komt daar een moslim(a) aanlopen, en dan?
pi_174981677
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou ja, het staat je verder helemaal vrij me niet te geloven natuurlijk,
Correct.

"Discussieavonden" "Het AZC"

Werkelijk gast, werkelijk? :') :') :')

quote:
Ik geef alleen aan dat ik niet denk dat iedereen die kritiek heeft op de islam direct voor zijn leven moet vrezen, en daarom vind ik het niet realistisch dat dat de reden is dat deze kerel stopt met zijn columnpje.
Direct idd niet nee. Maar indirect? Alsin: als je het maar vaak genoeg doet, met een groot genoeg bereik?

Ja.

Daar hebben we immers voorbeelden ten over van!

En jouw denkbeeldige :') islam-kritiek tijdens "discussieavonden" _O- _O- _O- _O- en je bezoeken aan "het AZC" _O- _O- _O- _O- betekenen gewoon 0.

Dom hol gelul, conform alles wat je hier neerplempt eigenlijk.

Ow, en wat ik je ff bespaar, maar ik vermoed niet, maar weet dat je te dom om dat te snappen,

Is dat als jij hier leuke fabels uit je duim zuigt, ik dat net zo goed kan, dus:

"Ow, maar iedere keer als ik naar het AZC ga ( :') :') :') :') ) en ik begin over de islam worden al die barbaren mega agressief! :{ "

En het staat je natuurlijk helemaal vrij om mij niet te geloven, daar kan ik voor de rest niks mee :W
pi_174981811
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:26 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nou, je zegt dus met regelmaat wat je van de islam vind, en volgens jou is dat dan ook vaak "negatief" (of is kritisch beter verwoord?). Kan mij zo overigens niet zo herinneren dat ik zoiets van jou hier heb gelezen.
Hier post ik dan ook inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zoveel over de islam zelf ofzo. Je zult weinig negatieve berichten vinden, maar ook geen positieve berichten. Eigenlijk reageer ik voornamelijk op mensen die op basis van een gedeeld kenmerk (de islam) alle individuen die de islam aanhangen veroordelen of gedrag er mee verklaren.

quote:
Maar wat moet ik mij hier bij voorstellen, geef eens een aantal concrete voorbeelden. Jij bij de lezingen, in het AZC, en dan? Je staat dus bij "de bushalte", en dan komt daar een moslim(a) aanlopen, en dan?
Ik heb moeite met de positie van de vrouw die veel moslims er op na houden, ik heb moeite met de cultuur van eer die veel moslims er op na houden (al is dat ook deels cultureel), ik heb moeite met het antisemitisme dat veel moslims er op na houden, ik heb moeite met de manier waarop veel moslims de islam gebruiken als schaamlap om hun eigen verwerpelijke opvattingen achter te verbergen, ik vind een persoonlijkheidscultus zoals rondom Mohamed eng en ik heb er moeite mee dat veel moslims religie boven de staat plaatsen.

En daar kan je best over praten, is mijn ervaring. Aan de andere kant, als ik zeg 'Mohamed geitenneukers alle moslims terug naar Turkije' zal ik wel op mijn bek geslagen worden denk ik.
pi_174981891
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:27 schreef ExTec het volgende:

[..]

Correct.

"Discussieavonden" "Het AZC"

Werkelijk gast, werkelijk? :') :') :')
Ik kan er ook weinig anders van maken, ik kom wel eens op discussieavonden en ben ook wel eens bij een AZC.

Voor mijn gevoel is dat niet zo vreemd, maar goed, blijkbaar vind jij die dingen nog heel spannend en ongeloofwaardig ofzo. Dat mag.
pi_174981922
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik kan er ook weinig anders van maken, ik kom wel eens op discussieavonden en ben ook wel eens bij een AZC.

Voor mijn gevoel is dat niet zo vreemd, maar goed, blijkbaar vind jij die dingen nog heel spannend en ongeloofwaardig ofzo. Dat mag.
Hoezo?

Ik ga toch ook wel eens naar het AZC? En daar is iedereen altijd mega agressief.

En, hey, als jij dat niet gelooft, kan ik niks mee ;)
pi_174981939
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoezo?

Ik ga toch ook wel eens naar het AZC? En daar is iedereen altijd mega agressief.

Oke. Nou, dan zou ik er niet meer heen gaan als ik jou was. Lijkt me een vervelend sfeertje.
pi_174982010
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke. Nou, dan zou ik er niet meer heen gaan als ik jou was. Lijkt me een vervelend sfeertje.
Behalve dat hebben we dan nog steeds de issue waar het echt om ging.

Volgens jou was het prima om islam kritiek te hebben, want er gebeurt echt niks met je.

Maar mijn "ervaring" :') :D :D is dus anders, en ik zie dat gesterkt door bewijs wat niet uit... duimen komt. :')

Hoe verklaar je die discrepantie?

Lul je soms uit je nek? :)
pi_174982104
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand mag geen stukjes meer schrijven voor de schoolkrant.

Stop. De. Persen.
Neenee, iemand ziet in dat hij geen goeie stukjes schreef voor de schoolkrant.

RACIESM!!! WEG MET ONS!!!
pi_174982119
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoezo?

Misschien moet je er eens heen gaan zonder witte puntmuts en fakkel in je hand.
pi_174982139
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

Behalve dat hebben we dan nog steeds de issue waar het echt om ging.

Volgens jou was het prima om islam kritiek te hebben, want er gebeurt echt niks met je.

Maar mijn "ervaring" :') :D :D is dus anders, en ik zie dat gesterkt door bewijs wat niet uit... duimen komt. :')

Hoe verklaar je die discrepantie?

Lul je soms uit je nek? :)
Nee hoor, misschien heb jij gewoon pech met een heel agressief AZC, of ligt aan de manier waarop je dingen zegt (of ben ik niet direct genoeg in mijn kritiek, wie weet). Of misschien ervaar jij bepaalde dingen wel als agressie die ik niet zo zie. Mogelijkheden te over.

Ik zeg bovendien niet dat het prima is, want er gebeurt per definitie niets met je als je kritiek op de islam hebt. Dat maak jij ervan. Ik zeg alleen dat het gros van de mensen met islamkritiek echt niet aangevallen wordt door een horde bloeddorstige mosselmannen. Daar staan ook weer genoeg voorbeelden van tegenover die wél bedreigd of doodgeschoten worden vanwege hun islamkritiek.

Ik kan, nogmaals, alleen maar aangeven dat het niet mijn ervaring is dat iedereen die kritiek heeft op de islam direct voor zijn leven hoeft te vrezen, en dat ik het daarom niet realistisch vindt dat de schrijver van een columnpje op een website van een school zijn column (en niet eens zijn werk) neerlegt omdat hij bedreigt wordt.

Maar dat blijft gewoon anekdotisch bewijs, dus als jij wilt blijven roepen dat dat niet telt, nou, voor de derde keer: gefeliciteerd met je winst van de discussie.
pi_174982204
iig positief dat het bestuur niet is gezwicht, dat zou in de VS wel anders geweest zijn ;(

Enige die dus onder de druk is bezweken, is hijzelf helaas. Jammer ergens dat er geen tegenbeweging is gekomen met mensen die een petitie hebben gestart om hem te steunen. Dat zou best weleens welkom zijn om dat SJW-geneuzel wat tegenwicht te bieden.

Natuurlijk mogen de gekwetsten laten weten dat ze gekwetst zijn, maar om het bestuur onder druk te zetten om afstand te doen van de uitspraken, vind ik niet alleen laf, ook nog eens ontzettend nutteloos. Die columnist spreekt toch alleen voor zichzelf, wat wil je bereiken? Nouja uiteindelijk dus toch wel om iemand het zwijgen op te leggen. Toch indirect gelukt zo.

Maar goed, het is verder toegestaan wat er is gebeurd. Maar expliciete voorstanders van het echt proberen het zwijgen op te leggen van mensen die gebruikmaken van hun vrijheid van meningsuiting, moeten beseffen dat a) ze daarmee niet alleen iemand van de vrijheid van meningsuiting beroven, maar ook jouw vrijheid om naar die mening te luisteren. En b) you could be next...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_174982330
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:49 schreef Ludachrist het volgende:

Ik kan, nogmaals, alleen maar aangeven dat het niet mijn ervaring is dat iedereen die kritiek heeft op de islam direct voor zijn leven hoeft te vrezen, en dat ik het daarom niet realistisch vindt dat de schrijver van een columnpje op een website van een school zijn column (en niet eens zijn werk) neerlegt omdat hij bedreigt wordt.
Dat klopt, en hier heb ik al op geantwoord, maar zeer voorspelbaar negeer je dat gewoon:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:27 schreef ExTec het volgende:
Direct idd niet nee. Maar indirect? Alsin: als je het maar vaak genoeg doet, met een groot genoeg bereik?

Ja.
En mocht het nog niet pijnlijk duidelijk zijn,

Hou je fabeltjes maar voor je, als je de 'need' voelt om iets te beargumenteren.

Komt maar met dingen die we allemaal op kunnen zoeken, allemaal terug kunnen lezen.

Want ik heb immers niet te schaften met "de islam zoals die is aan de binnenkant van de ogen van ludachrist" maar met de islam zoals ik die op deze wereld waarneem.
pi_174982423
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat klopt, en hier heb ik al op geantwoord, maar zeer voorspelbaar negeer je dat gewoon:
Ja, logischerwijs is iemand die heel vaak en met een heel groot bereik kritiek op de islam heeft op een gegeven moment een doelwit van agressieve mongolen. Joh. Vernieuwend inzicht. Heb je nog meer open deuren?

quote:
Hou je fabeltjes maar voor je, als je de 'need' voelt om iets te beargumenteren.

Komt maar met dingen die we allemaal op kunnen zoeken, allemaal terug kunnen lezen.

Want ik heb immers niet te schaften met "de islam zoals die is aan de binnenkant van de ogen van ludachrist" maar met de islam zoals ik die op deze wereld waarneem.
Ik heb het ook over de islam zoals ik die op deze wereld waarneem he. Dat jij daar verder geen boodschap aan hebt is jammer, maar helaas.
pi_174982506
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, logischerwijs is iemand die heel vaak en met een heel groot bereik kritiek op de islam heeft op een gegeven moment een doelwit van agressieve mongolen. Joh. Vernieuwend inzicht. Heb je nog meer open deuren?
Dat was de kern einstein. De stelling was namelijk he-le-maal nergens dat je direct voor je welzijn moest vrezen. De stelling was dat mensen die dat structureel doen, oa. door een column te schrijven, weetjewel, zo'n ding met veel meer bereik dan jouw denkbeeldige commentaar in je denkbeeldige AZC, dat gevaar lopen.

quote:
Ik heb het ook over de islam zoals ik die op deze wereld waarneem he. Dat jij daar verder geen boodschap aan hebt is jammer, maar helaas.
Je weet het zeker?

Ik zie je niet schromen om complete AZC en discussieclub bezoeken uit je duim te zuigen, dus neem me niet kwalijk dat ik twijfel.
pi_174982639
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:08 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat was de kern einstein. De stelling was namelijk he-le-maal nergens dat je direct voor je welzijn moest vrezen. De stelling was dat mensen die dat structureel doen, oa. door een column te schrijven, weetjewel, zo'n ding met veel meer bereik dan jouw denkbeeldige commentaar in je denkbeeldige AZC, dat gevaar lopen.
Iemand die een column schrijft is niet per definitie structureel, he. Dat is het als hij bijvoorbeeld wekelijks een islam-kritische column schrijft. Voor zover ik zie heeft hij een keer wat geschreven over dikke tieten, maar verder staat er niks over een structureel islamhatende docent die in dat blaadje schrijft.

quote:
Je weet het zeker?

Ik zie je niet schromen om complete AZC en discussieclub bezoeken uit je duim te zuigen, dus neem me niet kwalijk dat ik twijfel.
Ik vind het nog steeds opmerkelijk dat het in jouw belevingswereld onmogelijk is dat mensen deze dingen doen.
pi_174982664
En dan doen we even een loop-back:

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:34 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zou je zeggen dat het behalve mogelijk, ook realistisch is?

En zo niet, waarom niet?
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:37 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dat niet.

Omdat ik niet denk dat iedereen die ook maar iets negatiefs over de islam zegt meteen voor zijn veiligheid moet vrezen. Zo zeg ik zelf best vaak negatieve dingen over de islam, in het openbaar, en ben ik nog nooit in elkaar geslagen.
Mijn stelling was vrij duidelijk. Ik had het over columnisten, die een groot bereik hebben en in de regel vaker dan eens een topic aansnijden.

En ik heb het niet gehad over of dat dat 'meteen' gebeurt. Dat komt uit jouw rijk geoutilleerde duim.
pi_174982735
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Mijn stelling was vrij duidelijk. Ik had het over columnisten, die een groot bereik hebben en in de regel vaker dan eens een topic aansnijden.

En ik heb het niet gehad over of dat dat 'meteen' gebeurt. Dat komt uit jouw rijk geoutilleerde duim.
Ik denk niet dat een willekeurige columnist die kritiek heeft over de Islam zich meteen zorgen hoeft te maken. :)
Nou gefeliciteerd.
pi_174982771
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:23 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Ik denk niet dat een willekeurige columnist die kritiek heeft over de Islam zich meteen zorgen hoeft te maken. :)
Nou gefeliciteerd.
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:23 schreef HenkieVdV het volgende:

pi_174982779
Vind t maar eng, die studenten zijn gebrainwashed vanaf basisschool en zie hier het resultaat. Ergens kritiek op uiten snapt men straks niet meer. Wat slopen we toch alles snel zeg wat we sinds de jaren 60 bereikt hebben.
pi_174982792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef funnywell het volgende:
Vind t maar eng, die studenten zijn gebrainwashed vanaf basisschool en zie hier het resultaat. Ergens kritiek op uiten snapt men straks niet meer. Wat slopen we toch alles snel zeg wat we sinds de jaren 60 bereikt hebben.
Het is een uitvloeisel van de jaren 60....
pi_174982821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
pi_174982845
Maar in plaats van een petitie starten en die door de strot van het bestuur proberen te drukken, hadden ze natuurlijk ook kunnen proberen om een ingezonden column te schrijven waarin ze hun visie uiten.

Dat lijkt mij een gelijkwaardigere manier van free speech vs free speech.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 16:31:07 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174982871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar in plaats van een petitie starten en die door de strot van het bestuur proberen te drukken, hadden ze natuurlijk ook kunnen proberen om een ingezonden column te schrijven waarin ze hun visie uiten.

Dat lijkt mij een gelijkwaardigere manier van free speech vs free speech.
Welnee, mensen die discrimineren dient de mond gesnoerd te worden. Ook al is het helemaal geen discriminatie, maar dat snapt men niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174982945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Onzin natuurlijk, je verwijst continu specifiek naar deze kerel, niet naar columnisten 'in het algemeen'.

quote:
13s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zeer relevant.

TvG -> islam kritiek -> koste de beste man zijn leven

Deze docent/columnist in kwestie -> islam kritiek -> kiest eieren voor zijn geld, stopt er maar mee.
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Bestaat er een kans, denk je, dat die docent voor zijn welzijn kan gaan vrezen?

En zo nee, waarom niet? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:48 schreef ExTec het volgende:

Is het een optie dat die man, in navolging van TvG maar ook bv Dhr P. Cliteur maar gewoon kapt met islam kritische columns, omdat het prospectus er niet mooier op wordt?
Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.
pi_174982962
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
Hoor/zie wie het zegt.
pi_174982987
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:36 schreef Ludachrist het volgende:

Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.
Ik stelde de vraag of het een optie was?

Lijkt me een simpele vraag, tenminste; als je dan niet instant woorden als "meteen" of "direct" er bij gaat bedenken.
pi_174983052
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik stelde de vraag of het een optie was?

Lijkt me een simpele vraag, tenminste; als je dan niet instant woorden als "meteen" of "direct" er bij gaat bedenken.
Ja, het is een optie. Dat hebben we al wel besproken, dacht ik.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, alles is mogelijk he, dus ook dat. Als ik straks zes keer een dobbelsteen gooi is het mogelijk dat ik zes keer zes gooi.

Wat dat betreft is vragen of het mogelijk is niet erg interessant. Natuurlijk is het mogelijk.
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen, ik heb immers gezegd dat het inderdaad mogelijk is.
Daarna vraag je of het realistisch is dat deze columnist daarom gestopt was (en zo nee, waarom niet), en dan kom je al snel met antwoorden van 'nee, wánt niet iedereen die een keer een islamkritische column schrijft wordt meteen bedreigd'.

Maar goed, laat mij maar eens zien dat deze man structureel islamkritische stukken schreef, dan wil ik wellicht wel met je mee in het feit dat het waarschijnlijk was. Zo niet, dan blijf ik er gewoon bij dat niet iedereen die eens een islamkritische column schrijft bedreigd wordt, dus ook deze docent niet.
pi_174983107
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
Zo niet, dan blijf ik er gewoon bij dat niet iedereen die eens een islamkritische column schrijft bedreigd wordt, dus ook deze docent niet.
Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?
pi_174983135
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?
Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.

Als hij 'jij bent een stomme nerd' mailt, dan niet.
pi_174983262
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.

Als hij 'jij bent een stomme nerd' mailt, dan niet.
Check.

Heb ik een uitdagende stelling voor je:

Ik schrijf een alles verzengende column over de haat-ideologie islam, en het component bereik zit goed, bv dat GS naar mij linkt ofzo, en het is me eerste,

Dan krijg ik bedreigingen.

Eens/oneens?

En hoe serieus het is, hoe serieus je het moet nemen, andere discussie (denk dat we beiden wel eens zijn: niet al te serieus)

Maar zoals je zelf al snapt, de lat ligt astronomisch laag.

Dus:

Weet je zeker dat jouw stelling: "het gebeurt niet meteen" correct is?
pi_174983279
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

Check.

Heb ik een uitdagende stelling voor je:

Ik schrijf een alles verzengende column over de haat-ideologie islam, en het component bereik zit goed, bv dat GS naar mij linkt ofzo, en het is me eerste,

Dan krijg ik bedreigingen.

Eens/oneens?

En hoe serieus het is, hoe serieus je het moet nemen, andere discussie (denk dat we beiden wel eens zijn: niet al te serieus)

Maar zoals je zelf al snapt, de lat ligt astronomisch laag.

Dus:

Weet je zeker dat jouw stelling: "het gebeurt niet meteen" correct is?
Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.
pi_174983300
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.
Jij twijfelt?

Ik niet.
pi_174983498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jij twijfelt?

Ik niet.
Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.

Dus schrijf maar eens zo'n stuk en dan gaan we het zien
pi_174983557
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

:') _O-

Lees wie het schrijft _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:16:30 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174983625
quote:

Stop. De. Persen.
Koos leest weer eens het bericht niet.

Wat een nieuws.

Waarom stop jij niet gewoon met posten? Voegt nooit maar dan ook nooit iets toe.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174983653
Progressief nederland wilt vooruit... hehe kwestie van tijd voordat d66 GL achterna gaat. ( doen ze al semi)
pi_174983685
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.

En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?

Want dat was wel een van de voorwaarden ;)
pi_174983741
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?

Want dat was wel een van de voorwaarden ;)
Je ging het toch naar GS sturen? Dat lijkt mij groot genoeg.

Ik wil je ook nog wel een kratje cadeau doen als je bedreigingen ontvangt, als morele compensatie voor het leed.
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:22:37 #246
3542 Gia
User under construction
pi_174983761
quote:
Van wie niet?
pi_174983773
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je ging het toch naar GS sturen?
Nope:

quote:
bv dat GS naar mij linkt ofzo
pi_174983890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope:

[..]

Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt. Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.

Kratje bier is overigens zonder tegenprestatie, het is geen weddenschap ofzo. Als je bedreigt wordt krijg je een kratje.
pi_174983949
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt.
Ja, tuurlijk doe ik.
pi_174983993
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:
Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.

Ow, en kun je beetje opletten?

Voorwaarde is een groot bereik. En dat zou bv. kunnen als GS naar mijn column zou linken.

Ik weet het, het is moeilijk enzo, lastig, vermoeiend, maar je kan het.
pi_174983995
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:31 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ja, tuurlijk doe ik.
Ja, het was jouw stelling hoor. 'Ik doe even dit, dan gebeurt dit, bam, bedreigingen'.

Nou, doe dan. Laat het maar eens zien.
pi_174984055
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, het was jouw stelling hoor. 'Ik doe even dit, dan gebeurt dit, bam, bedreigingen'.

Nou, doe dan. Laat het maar eens zien.
Nah,

Als jij hier al zo dogmatisch vast zit (alles om niet uitgeluld te zijn) dat je uitgelegd moet worden dat moslims bijzonder slecht met kritiek overweg kunnen, voel ik geen behoefte om jouw domheid op te waarderen.
pi_174984110
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:35 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nah,

Als jij hier al zo dogmatisch vast zit (alles om niet uitgeluld te zijn) dat je uitgelegd moet worden dat moslims bijzonder slecht met kritiek overweg kunnen, voel ik geen behoefte om jouw domheid op te waarderen.
Nee, daar was ik al bang voor. Nou, doei dan maar weer he.
pi_174984204
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:38 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, daar was ik al bang voor. Nou, doei dan maar weer he.
Je gaat alweer weg? :)
pi_174984215
Het is toch ook niet echt een groot geheim dat moslims over het algemeen slecht tegen satire en kritiek kunnen. Om een cartoon fikken ze al een ambassades af, knallen cartoonisten af en gaan ze massaal de straten op.

https://www.metronieuws.n(...)om-cartoons-mohammed
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174984551
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Anders ga jij even in een shirt met een (spot) prent paraderen door de schilderswijk, elke andere random ''moslim'' wijk, of langs elke andere moskee, ben benieuwd wat we dan gaan zien. Super banaal, maar het principe blijft hetzelfde; kritiek (in welke vorm dan ook) word afgeweerd (in welke vorm dan ook).
Nu vind ik dat al een bedenkelijk iets in vervanmnbedlanden waar de sharia de wet is, maar als ik het hier merk, ageer zonder aarzeling. Waar ik eerder nogal gemakzuchtig over dacht ben ik inmiddels zover dat ik absoluut non-tolerant ben tegen elke vorm van intolerantie en initiërende inperking van anderen.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:33 schreef Ludachrist het volgende:

Hier post ik dan ook inhoudelijk eigenlijk helemaal niet zoveel over de islam zelf ofzo. Je zult weinig negatieve berichten vinden, maar ook geen positieve berichten. Eigenlijk reageer ik voornamelijk op mensen die op basis van een gedeeld kenmerk (de islam) alle individuen die de islam aanhangen veroordelen of gedrag er mee verklaren.

Ik heb moeite met de positie van de vrouw die veel moslims er op na houden, ik heb moeite met de cultuur van eer die veel moslims er op na houden (al is dat ook deels cultureel), ik heb moeite met het antisemitisme dat veel moslims er op na houden, ik heb moeite met de manier waarop veel moslims de islam gebruiken als schaamlap om hun eigen verwerpelijke opvattingen achter te verbergen, ik vind een persoonlijkheidscultus zoals rondom Mohamed eng en ik heb er moeite mee dat veel moslims religie boven de staat plaatsen.
Alle punten die jij hier noemt, zijn niet van toepassing op alle individuen die de islam aanhangen, maar wel een overgrote meerderheid daarvan. En de kleine meerderheid daarvan worden door de meerderheid beslist niet gezien als ware moslim. En de minderheid van de kleine minderheid die zich uit durven te spreken tegen de jouw benoemde waarden, worden weer bedreigd door extremisten uit de meerderheid, waarbij vreemd genoeg je het zelden hoort dat iemand in de meerderheids- groep zich uitspreekt tegen deze bedreigingen.

En dan hebben we het nog eens niet over de tal van onchuldige slachtoffers uit naam van allah, of de hier in europa immer voortdurende dreiging daarvan.

Trouwens dan nog, ik zit te wachten op jouw concrete voorbeelden die jij hebt meegemaakt wanneer en waarom jij je wel (met regelmaat blijkbaar dus?) hebt uitgesproken tégen deze moslimse waarden. Je was in een AZC, stond bij een bushalte; en toen?

quote:
En daar kan je best over praten, is mijn ervaring. Aan de andere kant, als ik zeg 'Mohamed geitenneukers alle moslims terug naar Turkije' zal ik wel op mijn bek geslagen worden denk ik.
Mijn ervaring is dat dat niet kan. Je kunt weliswaar jouw toon wat betreft bespotting en kritiek in scherpte enigzins nuanceren, als de kernwaarden puntje bij paaltje komen, loop je onvermijdelijk tegen een muur van onbegrip, onaanvaardbaarheid en religieuze superioriteits-waan(zin) op, die geen enkele millimeter toe zal geven. Dan kun je kiezen; je kunt het erbij laten dat voor een moslim de normen & waarden zwaarder wegen dan de hier geldende n&w, waarna jij je af mag gaan vragen wat uberhaubt jouw intentie was om een punt daarover proberen te maken, aangezien het geen enkel effect heeft gehad. Of je kunt er niet voor kiezen om het daarbij te laten; met alle gevolgen van dien.

Mijn overtuiging inmiddels; een mogelijkheid om dichter bij elkaar te komen bestaat niet, de mogelijkheid om verder uit elkaar komen te staan zal daartegenover alleen maar groter worden.

Of je moet zelf moslim willen worden.

Maar ik sterf nog liever aan kanker.
pi_174984603
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:43 schreef habitue het volgende:
Het is toch ook niet echt een groot geheim dat moslims over het algemeen slecht tegen satire en kritiek kunnen. Om een cartoon fikken ze al een ambassades af, knallen cartoonisten af en gaan ze massaal de straten op.

https://www.metronieuws.n(...)om-cartoons-mohammed
Tja, sommigen reageren met grof geweld op pesten.
pi_174993724
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik vind het probleem wat hij aankaart niet eens zo extreem, het is een feit dat niet alle moslima's vrijwillig een hoofddoek dragen. Vele vrouwen worden onderdrukt in die ideologie, en blijkbaar is het aan de kaak stellen van dit feit wederom een vorm van islamofobie en discriminatie, en in plaats van het probleem te bespreekbaar te maken binnen de cultuur schieten velen bij kritiek op de islam weer in een standaard verdedigingsmodus waar vooral de boodschapper wordt aangevallen.
Het probleem zit het er misschien meer in dat hij het constant er over had. Men dacht uiteindelijk kritisch na en ziet hem niet zitten als columnist.....
  zaterdag 11 november 2017 @ 10:28:10 #259
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174994988
Wat een huilie. Als hij niet tegen een beetje kritiek kan, moet hij maar opdonderen naar een safe space of zo.
pi_174995424
AAALLAAAAAAAAAAAAAAH
pi_174995440
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:02 schreef matigeuser het volgende:
AAALLAAAAAAAAAAAAAAH
En toen kwam je met een diepere post als in uitleg.
pi_174995468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En toen kwam je met een diepere post als in uitleg.
Niet nodig. De schreeuwers van deze kutreligie, met alle Anne-Fleurs en Dirk-Jans die deze blijven verdedigen, hebben weer een overwinning behaald.

Ik walg er zo van dat ik alleen nog maar absurdistisch mee kan schreeuwen. Ik ben er helemaal klaar mee, zo ook met de hele discussie. Vroeg of laat barst de bom en dan zullen we zien wie wie het land uit schopt.
pi_174995478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:05 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Niet nodig. De schreeuwers van deze kutreligie, met alle Anne-Fleurs en Dirk-Jans die deze blijven verdedigen, hebben weer een overwinning behaald.

Ik walg er zo van dat ik alleen nog maar absurdistisch mee kan schreeuwen. Ik ben er helemaal klaar mee, zo ook met de hele discussie. Vroeg of laat barst de bom en dan zullen we zien wie wie het land uit schopt.
Absurd gillen lost niets op. Dus ben je deel van het probleem.
pi_174995492
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:05 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Vroeg of laat barst de bom en dan zullen we zien wie wie het land uit schopt.
Hallahallahahaha.
wooblabalurg
pi_174995504
Roepen mag. Dom zijn ook. Misschien niet in het openbaar.
pi_174995677
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:06 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Hallahallahahaha.
Exact!

Want de moslims gaan dan keihard terugslaan: ze gaan dan ophouden met steun trekken, dat zal ze leren.

Ow, wacht...
pi_174995763
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 08:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het probleem zit het er misschien meer in dat hij het constant er over had. Men dacht uiteindelijk kritisch na en ziet hem niet zitten als columnist.....
Hoe dienen we dit te interpreteren?

Je mag wel kritisch zijn op de islam, maar niet te vaak ofzo?

En tenzij je het over een betaalde publicatie hebt, waar je de keuze hebt deze niet meer te kopen, als de inhoud je niet bevalt, heb je feitelijk geen keuze, en heb je het maar te doen met de columns die er verschijnen, dus hoe moeten we dat "men ziet hem niet meer zitten" precies zien?

Daarbij is dat natuurlijk dood in de pot. Concept van een column is immers vaak mensen aanzetten tot denken. Als dan alles wat 'men niet ziet zitten' verdwijnt, dan noemen we dat doorgaans navelstaarderij. Geeft een fijn gevoel in de onderbuik weliswaar, maar leermomenten gaan dan naar 0.
pi_174995782
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hoe dienen we dit te interpreteren?

Je mag wel kritisch zijn op de islam, maar niet te vaak ofzo?

En tenzij je het over een betaalde publicatie hebt, waar je de keuze hebt deze niet meer te kopen, als de inhoud je niet bevalt, heb je feitelijk geen keuze, en heb je het maar te doen met de columns die er verschijnen, dus hoe moeten we dat "men ziet hem niet meer zitten" precies zien?

Daarbij is dat natuurlijk dood in de pot. Concept van een column is immers vaak mensen aanzetten tot denken. Als dan alles wat 'men niet ziet zitten' verdwijnt, dan noemen we dat doorgaans navelstaarderij. Geeft een fijn gevoel in de onderbuik weliswaar, maar leermomenten gaan dan naar 0.
Je kan als publiek dat het leest aangeven dat je iemand als columnist niet ziet zitten. Om welke reden dan ook.
pi_174995811
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je kan als publiek dat het leest aangeven dat je iemand als columnist niet ziet zitten. Om welke reden dan ook.
Dus je conclusie is: moslims vonden zijn column niet tof.

Zo. Geweldig inzicht.

Maar volgens stond dat niet ter discussie hé? Dat staat gewoon in de OP.

Open deur much?
pi_174995826
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:29 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus je conclusie is: moslims vonden zijn column niet tof.

Zo. Geweldig inzicht.

Maar volgens stond dat niet ter discussie hé? Dat staat gewoon in de OP.

Open deur much?
Dat een groep lezers hem niet zag zitten als columnist. Dat kan en mag. Zo werkt dat bij een krant ook.
pi_174995865
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

Exact!

Want de moslims gaan dan keihard terugslaan: ze gaan dan ophouden met steun trekken, dat zal ze leren.

Ow, wacht...
Ik volg je gedachtegang niet omdat je in een compleet andere wereld lijkt te leven. Zo eentje waar de 94% helemaal panisch is voor de andere 6%.
wooblabalurg
pi_174995946
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik volg je gedachtegang niet omdat je in een compleet andere wereld lijkt te leven
Dat kan kloppen.

Ik ben geen (nazaat van een) economische vluchteling, die zichzelf vanuit grootheidswaanzin voorhoud dat zijn/haar manier van leven toch superieur is.
pi_174995957
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dat kan kloppen.

Ik ben geen (nazaat van een) economische vluchteling, die zichzelf vanuit grootheidswaanzin voorhoud dat zijn/haar manier van leven toch superieur is.
Wie wel dan?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174995972
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:30 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat een groep lezers hem niet zag zitten als columnist. Dat kan en mag. Zo werkt dat bij een krant ook.
Dus je reactie op de TS van deze morgen rond 8:30 valt samen te vatten als: moslims vinden zijn column niet tof.

Volgens mij was dat al glashelder?
pi_174995999
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Dus je reactie op de TS van deze morgen rond 8:30 valt samen te vatten als: moslims vinden zijn column niet tof.

Volgens mij was dat al glashelder?
Een deel van de lezers en blijkbaar redactie ziet zijn schrijven als niet zinnig. Dan moet je iets anders gaan doen. Zo gaat dat. Een columnist kan niet goed vallen.
pi_174996041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Een deel van de lezers en blijkbaar redactie ziet zijn schrijven als niet zinnig. Dan moet je iets anders gaan doen. Zo gaat dat. Een columnist kan niet goed vallen.
Je legt het nog een keer uit, in iets andere bewoording?

Maar dat er mensen aanstoot namen aan, daar bestond geen twijfel over.
pi_174996059
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hij was toch zelf gestopt? Ik heb het topic even niet meer gevolgd.
pi_174996077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:45 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Hij was toch zelf gestopt? Ik heb het topic even niet meer gevolgd.
Dat is dan ook wat je moet doen. Ik volg het ook niet echt verder.
pi_174996092
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is dan ook wat je moet doen. Ik volg het ook niet echt verder.
Je kunt het doen, ik vind het wat slap. Als columnist zou je tegen wat kritiek moeten kunnen.
pi_174996108
quote:

[..]

Dat is dan ook wat je moet doen.
:?

Zeg jij nou dat als er kritiek is op je column, je er maar mee op moet houden?
pi_174996114
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:47 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Je kunt het doen, ik vind het wat slap. Als columnist zou je tegen wat kritiek moeten kunnen.
'Men' geeft aan dat de columns niet aansluiten bij wat men denkt. Dan stopt het. Een columnist kan te eenzijdig zijn.
pi_174996128
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nee. Ik geef aan dat als een columnist langere tijd voor de lezer vervelend is het niet werkt.
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:50:54 #283
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_174996150
Die studenten verplichten de Koran te lezen, en ze daarna verkopen als slaven aan IS. Dat is mijn voorstel, en daarmee zal U het moeten doen!
En een markant figuur.
pi_174996151
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef ExTec het volgende:

[..]

Andere mensen vonden zijn column niet zinnig. Ik denk dat hij tot hetzelfde inzicht is gekomen. Anders ga je door he.
wooblabalurg
pi_174996169
Volgens mij als vb wel goed. Dat was volgens mij het NRC waar ik lid van ben. Dat was een Islamitische vrouw die rare dingen riep. Ik heb daar niets tegen gedaan maar anderen wel. Dan is iemand weg als columnist.
pi_174996174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Nee. Ik geef aan dat als een columnist langere tijd voor de lezer vervelend is het niet werkt.
Neem me niet kwalijk, maar het leek er wel op?

quote:

[..]

Dat is dan ook wat je moet doen.
En wat ik eerder schreef:

quote:
Vind je dit hout snijden, of niet?
pi_174996179
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:50 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Die studenten verplichten de Koran te lezen, en ze daarna verkopen als slaven aan IS. Dat is mijn voorstel, en daarmee zal U het moeten doen!
Het zegt weinig. Maar in jouw omgeving neemt men jou serieus?
pi_174996182
Waarom schrijft de man uberhaupt columns die inhoudelijk niets met z'n vakgebied te maken hebben?
pi_174996196
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:50 schreef Baconbus het volgende:
Ik denk dat hij tot hetzelfde inzicht is gekomen.
Nee.
pi_174996202
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:52 schreef ExTec het volgende:

[..]

Neem me niet kwalijk, maar het leek er wel op?

[..]

En wat ik eerder schreef:

[..]

Vind je dit hout snijden, of niet?
Als je je als lezer constant niet kan vinden in teksten wordt het vervelend.
pi_174996219
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je je als lezer constant niet kan vinden in teksten wordt het vervelend.
Maar dat kan juist de bedoeling zijn van een column?
pi_174996227
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Niet constant. Dat is blijkbaar aan de hand.
pi_174996243
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Niet constant. Dat is blijkbaar aan de hand.
Je kan ook ff de OP lezen hé?

Dan 'blijkt' er heel wat anders.
pi_174996271
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hij is zelf gestopt, slimmerd.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174996273
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je kan ook ff de OP lezen hé?

Dan 'blijkt' er heel wat anders.
Dat heb ik gelezen. Zijn verhaal is dan misschien te eenzijdig net als dat van Wilders. Je moet wel ergens mensen raken met een verhaal.
  zaterdag 11 november 2017 @ 11:58:23 #296
472710 Pistolenhenkie
Raakt regelmatig in opspraak
pi_174996277
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het zegt weinig. Maar in jouw omgeving neemt men jou serieus?
Moet jij eens kijken wat er gebeurt als iedereen ineens de Koran gaat lezen en erachter komt waar ze waarlijk geloven....

Dan is het land te klein, en pas dan zul je een stortvloed aan opstanden gaan zien!
En een markant figuur.
pi_174996282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:58 schreef Pistolenhenkie het volgende:

[..]

Moet jij eens kijken wat er gebeurt als iedereen ineens de Koran gaat lezen en erachter komt waar ze waarlijk geloven....

Dan is het land te klein, en pas dan zul je een stortvloed aan opstanden gaan zien!
Dat is niet aan de hand.
pi_174996309
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:

Je moet wel ergens mensen raken met een verhaal.
Me dunkt dat hij dat prima gedaan heeft?

Anders wordt er niet op hoge poten actie ondernomen om het bestuur afstand van hem te laten nemen?
pi_174996313
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 november 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is niet aan de hand.
Geloof en in clubjes denken dat je de waarheid kent is eng. Dat is wel geldig voor meer geloven.
pi_174996335
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 november 2017 12:00 schreef ExTec het volgende:

[..]

Me dunkt dat hij dat prima gedaan heeft?

Anders wordt er niet op hoge poten actie ondernomen om het bestuur afstand van hem te laten nemen?
Dan ga je waarschijnlijk te ver voor je lezers. Ik zeg ook niet dat hij fout is. Je kan voor een Christelijk dagblad schrijven of voor Geen Stijl. Ook op jezelf doorgaan in deze tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')