Het is een uitvloeisel van de jaren 60....quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef funnywell het volgende:
Vind t maar eng, die studenten zijn gebrainwashed vanaf basisschool en zie hier het resultaat. Ergens kritiek op uiten snapt men straks niet meer. Wat slopen we toch alles snel zeg wat we sinds de jaren 60 bereikt hebben.
Welnee, mensen die discrimineren dient de mond gesnoerd te worden. Ook al is het helemaal geen discriminatie, maar dat snapt men niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar in plaats van een petitie starten en die door de strot van het bestuur proberen te drukken, hadden ze natuurlijk ook kunnen proberen om een ingezonden column te schrijven waarin ze hun visie uiten.
Dat lijkt mij een gelijkwaardigere manier van free speech vs free speech.
Onzin natuurlijk, je verwijst continu specifiek naar deze kerel, niet naar columnisten 'in het algemeen'.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:19 schreef ExTec het volgende:
En dan doen we even een loop-back:
[..]
[..]
Mijn stelling was vrij duidelijk. Ik had het over columnisten, die een groot bereik hebben en in de regel vaker dan eens een topic aansnijden.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeer relevant.
TvG -> islam kritiek -> koste de beste man zijn leven
Deze docent/columnist in kwestie -> islam kritiek -> kiest eieren voor zijn geld, stopt er maar mee.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:25 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bestaat er een kans, denk je, dat die docent voor zijn welzijn kan gaan vrezen?
En zo nee, waarom niet?
Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:48 schreef ExTec het volgende:
Is het een optie dat die man, in navolging van TvG maar ook bv Dhr P. Cliteur maar gewoon kapt met islam kritische columns, omdat het prospectus er niet mooier op wordt?
Hoor/zie wie het zegt.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
Ik stelde de vraag of het een optie was?quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:36 schreef Ludachrist het volgende:
Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.
Ja, het is een optie. Dat hebben we al wel besproken, dacht ik.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag of het een optie was?
Lijkt me een simpele vraag, tenminste; als je dan niet instant woorden als "meteen" of "direct" er bij gaat bedenken.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Tja, alles is mogelijk he, dus ook dat. Als ik straks zes keer een dobbelsteen gooi is het mogelijk dat ik zes keer zes gooi.
Wat dat betreft is vragen of het mogelijk is niet erg interessant. Natuurlijk is het mogelijk.
Daarna vraag je of het realistisch is dat deze columnist daarom gestopt was (en zo nee, waarom niet), en dan kom je al snel met antwoorden van 'nee, wánt niet iedereen die een keer een islamkritische column schrijft wordt meteen bedreigd'.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan moet je beter lezen, ik heb immers gezegd dat het inderdaad mogelijk is.
Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
Zo niet, dan blijf ik er gewoon bij dat niet iedereen die eens een islamkritische column schrijft bedreigd wordt, dus ook deze docent niet.
Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?
Check.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.
Als hij 'jij bent een stomme nerd' mailt, dan niet.
Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Check.
Heb ik een uitdagende stelling voor je:
Ik schrijf een alles verzengende column over de haat-ideologie islam, en het component bereik zit goed, bv dat GS naar mij linkt ofzo, en het is me eerste,
Dan krijg ik bedreigingen.
Eens/oneens?
En hoe serieus het is, hoe serieus je het moet nemen, andere discussie (denk dat we beiden wel eens zijn: niet al te serieus)
Maar zoals je zelf al snapt, de lat ligt astronomisch laag.
Dus:
Weet je zeker dat jouw stelling: "het gebeurt niet meteen" correct is?
Jij twijfelt?quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:57 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.
Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
Koos leest weer eens het bericht niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand mag geen stukjes meer schrijven voor de schoolkrant.
Stop. De. Persen.
En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:09 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.
Dus schrijf maar eens zo'n stuk en dan gaan we het zien
Je ging het toch naar GS sturen? Dat lijkt mij groot genoeg.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?
Want dat was wel een van de voorwaarden
Van wie niet?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand mag geen stukjes meer schrijven voor de schoolkrant.
Nope:quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je ging het toch naar GS sturen?
quote:bv dat GS naar mij linkt ofzo
Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt. Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.quote:
Ja, tuurlijk doe ik.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt.
Ow, en kun je beetje opletten?quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:
Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |