abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174982779
Vind t maar eng, die studenten zijn gebrainwashed vanaf basisschool en zie hier het resultaat. Ergens kritiek op uiten snapt men straks niet meer. Wat slopen we toch alles snel zeg wat we sinds de jaren 60 bereikt hebben.
pi_174982792
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef funnywell het volgende:
Vind t maar eng, die studenten zijn gebrainwashed vanaf basisschool en zie hier het resultaat. Ergens kritiek op uiten snapt men straks niet meer. Wat slopen we toch alles snel zeg wat we sinds de jaren 60 bereikt hebben.
Het is een uitvloeisel van de jaren 60....
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_174982821
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

[..]

Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
pi_174982845
Maar in plaats van een petitie starten en die door de strot van het bestuur proberen te drukken, hadden ze natuurlijk ook kunnen proberen om een ingezonden column te schrijven waarin ze hun visie uiten.

Dat lijkt mij een gelijkwaardigere manier van free speech vs free speech.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 10 november 2017 @ 16:31:07 #230
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174982871
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:28 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar in plaats van een petitie starten en die door de strot van het bestuur proberen te drukken, hadden ze natuurlijk ook kunnen proberen om een ingezonden column te schrijven waarin ze hun visie uiten.

Dat lijkt mij een gelijkwaardigere manier van free speech vs free speech.
Welnee, mensen die discrimineren dient de mond gesnoerd te worden. Ook al is het helemaal geen discriminatie, maar dat snapt men niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_174982945
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:19 schreef ExTec het volgende:
En dan doen we even een loop-back:

[..]

[..]

Mijn stelling was vrij duidelijk. Ik had het over columnisten, die een groot bereik hebben en in de regel vaker dan eens een topic aansnijden.

Onzin natuurlijk, je verwijst continu specifiek naar deze kerel, niet naar columnisten 'in het algemeen'.

quote:
13s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Zeer relevant.

TvG -> islam kritiek -> koste de beste man zijn leven

Deze docent/columnist in kwestie -> islam kritiek -> kiest eieren voor zijn geld, stopt er maar mee.
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:25 schreef ExTec het volgende:

[..]

Bestaat er een kans, denk je, dat die docent voor zijn welzijn kan gaan vrezen?

En zo nee, waarom niet? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:48 schreef ExTec het volgende:

Is het een optie dat die man, in navolging van TvG maar ook bv Dhr P. Cliteur maar gewoon kapt met islam kritische columns, omdat het prospectus er niet mooier op wordt?
Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174982962
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Hahah jankbal ben je ook. Wat een trieste manier van "discussiëren" heb jij. Fijn weekend.
Hoor/zie wie het zegt.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_174982987
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:36 schreef Ludachrist het volgende:

Voor zover wij weten is dit de eerste keer dat die kerel over de islam schrijft. Meer kan je niet uit de OP halen, behalve een bericht over dikke tieten. Dan ga jij er vanuit dat het goed mogelijk is dat specifiek deze columnist hiermee stopt omdat hij bang is voor geweld. Aangezien hij, voor zover wij weten, maar één keer zo'n islamcolumn heeft geschreven is hij volgens jou dus meteen doelwit.
Ik stelde de vraag of het een optie was?

Lijkt me een simpele vraag, tenminste; als je dan niet instant woorden als "meteen" of "direct" er bij gaat bedenken.
pi_174983052
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:39 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik stelde de vraag of het een optie was?

Lijkt me een simpele vraag, tenminste; als je dan niet instant woorden als "meteen" of "direct" er bij gaat bedenken.
Ja, het is een optie. Dat hebben we al wel besproken, dacht ik.

quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 13:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Tja, alles is mogelijk he, dus ook dat. Als ik straks zes keer een dobbelsteen gooi is het mogelijk dat ik zes keer zes gooi.

Wat dat betreft is vragen of het mogelijk is niet erg interessant. Natuurlijk is het mogelijk.
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 14:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dan moet je beter lezen, ik heb immers gezegd dat het inderdaad mogelijk is.
Daarna vraag je of het realistisch is dat deze columnist daarom gestopt was (en zo nee, waarom niet), en dan kom je al snel met antwoorden van 'nee, wánt niet iedereen die een keer een islamkritische column schrijft wordt meteen bedreigd'.

Maar goed, laat mij maar eens zien dat deze man structureel islamkritische stukken schreef, dan wil ik wellicht wel met je mee in het feit dat het waarschijnlijk was. Zo niet, dan blijf ik er gewoon bij dat niet iedereen die eens een islamkritische column schrijft bedreigd wordt, dus ook deze docent niet.
pi_174983107
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:43 schreef Ludachrist het volgende:
Zo niet, dan blijf ik er gewoon bij dat niet iedereen die eens een islamkritische column schrijft bedreigd wordt, dus ook deze docent niet.
Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?
pi_174983135
quote:
5s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:46 schreef ExTec het volgende:

[..]

Je weet overigens dat een scheld mailtje van de gemiddelde inteelt-mohammed ook onder bedreigingen valt hé?
Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.

Als hij 'jij bent een stomme nerd' mailt, dan niet.
pi_174983262
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:48 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hangt van het schelden af natuurlijk, maar als hij zegt 'wolla ik maak je dood kkflikker', dan wel ja.

Als hij 'jij bent een stomme nerd' mailt, dan niet.
Check.

Heb ik een uitdagende stelling voor je:

Ik schrijf een alles verzengende column over de haat-ideologie islam, en het component bereik zit goed, bv dat GS naar mij linkt ofzo, en het is me eerste,

Dan krijg ik bedreigingen.

Eens/oneens?

En hoe serieus het is, hoe serieus je het moet nemen, andere discussie (denk dat we beiden wel eens zijn: niet al te serieus)

Maar zoals je zelf al snapt, de lat ligt astronomisch laag.

Dus:

Weet je zeker dat jouw stelling: "het gebeurt niet meteen" correct is?
pi_174983279
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:56 schreef ExTec het volgende:

[..]

Check.

Heb ik een uitdagende stelling voor je:

Ik schrijf een alles verzengende column over de haat-ideologie islam, en het component bereik zit goed, bv dat GS naar mij linkt ofzo, en het is me eerste,

Dan krijg ik bedreigingen.

Eens/oneens?

En hoe serieus het is, hoe serieus je het moet nemen, andere discussie (denk dat we beiden wel eens zijn: niet al te serieus)

Maar zoals je zelf al snapt, de lat ligt astronomisch laag.

Dus:

Weet je zeker dat jouw stelling: "het gebeurt niet meteen" correct is?
Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.
pi_174983300
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:57 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, laten we de proef op de som nemen. Doe het eens, dan kom ik daarna ruiterlijk mijn ongelijk toegeven als de bedreigingen binnenstromen.
Jij twijfelt?

Ik niet.
pi_174983498
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:58 schreef ExTec het volgende:

[..]

Jij twijfelt?

Ik niet.
Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.

Dus schrijf maar eens zo'n stuk en dan gaan we het zien
pi_174983557
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 november 2017 16:27 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

:') _O-

Lees wie het schrijft _O-
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:16:30 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174983625
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand mag geen stukjes meer schrijven voor de schoolkrant.

Stop. De. Persen.
Koos leest weer eens het bericht niet.

Wat een nieuws.

Waarom stop jij niet gewoon met posten? Voegt nooit maar dan ook nooit iets toe.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174983653
Progressief nederland wilt vooruit... hehe kwestie van tijd voordat d66 GL achterna gaat. ( doen ze al semi)
pi_174983685
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik wil wel eens duidelijkheid in plaats van weer een algemene stelling en wat persoonlijke meningen.

Dus schrijf maar eens zo'n stuk en dan gaan we het zien
En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?

Want dat was wel een van de voorwaarden ;)
pi_174983741
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:19 schreef ExTec het volgende:

[..]

En dan ga jij ff regelen dat ik een groot bereik krijg, of niet?

Want dat was wel een van de voorwaarden ;)
Je ging het toch naar GS sturen? Dat lijkt mij groot genoeg.

Ik wil je ook nog wel een kratje cadeau doen als je bedreigingen ontvangt, als morele compensatie voor het leed.
  vrijdag 10 november 2017 @ 17:22:37 #246
3542 Gia
User under construction
pi_174983761
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
Iemand mag geen stukjes meer schrijven voor de schoolkrant.
Van wie niet?
pi_174983773
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je ging het toch naar GS sturen?
Nope:

quote:
bv dat GS naar mij linkt ofzo
pi_174983890
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Nope:

[..]

Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt. Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.

Kratje bier is overigens zonder tegenprestatie, het is geen weddenschap ofzo. Als je bedreigt wordt krijg je een kratje.
pi_174983949
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nou, dan zorg je dat GS naar je linkt.
Ja, tuurlijk doe ik.
pi_174983993
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 17:27 schreef Ludachrist het volgende:
Dat is je eigen voorwaarde, dat ga ik niet voor je regelen verder.

Ow, en kun je beetje opletten?

Voorwaarde is een groot bereik. En dat zou bv. kunnen als GS naar mijn column zou linken.

Ik weet het, het is moeilijk enzo, lastig, vermoeiend, maar je kan het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')