Je legt het nog een keer uit, in iets andere bewoording?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een deel van de lezers en blijkbaar redactie ziet zijn schrijven als niet zinnig. Dan moet je iets anders gaan doen. Zo gaat dat. Een columnist kan niet goed vallen.
Hij was toch zelf gestopt? Ik heb het topic even niet meer gevolgd.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een deel van de lezers en blijkbaar redactie ziet zijn schrijven als niet zinnig. Dan moet je iets anders gaan doen. Zo gaat dat. Een columnist kan niet goed vallen.
Dat is dan ook wat je moet doen. Ik volg het ook niet echt verder.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:45 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Hij was toch zelf gestopt? Ik heb het topic even niet meer gevolgd.
Je kunt het doen, ik vind het wat slap. Als columnist zou je tegen wat kritiek moeten kunnen.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat je moet doen. Ik volg het ook niet echt verder.
quote:
'Men' geeft aan dat de columns niet aansluiten bij wat men denkt. Dan stopt het. Een columnist kan te eenzijdig zijn.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:47 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Je kunt het doen, ik vind het wat slap. Als columnist zou je tegen wat kritiek moeten kunnen.
Nee. Ik geef aan dat als een columnist langere tijd voor de lezer vervelend is het niet werkt.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat als er kritiek is op je column, je er maar mee op moet houden?
Andere mensen vonden zijn column niet zinnig. Ik denk dat hij tot hetzelfde inzicht is gekomen. Anders ga je door he.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat als er kritiek is op je column, je er maar mee op moet houden?
Neem me niet kwalijk, maar het leek er wel op?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:49 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Ik geef aan dat als een columnist langere tijd voor de lezer vervelend is het niet werkt.
En wat ik eerder schreef:quote:
Vind je dit hout snijden, of niet?quote:Daarbij is dat natuurlijk dood in de pot. Concept van een column is immers vaak mensen aanzetten tot denken. Als dan alles wat 'men niet ziet zitten' verdwijnt, dan noemen we dat doorgaans navelstaarderij. Geeft een fijn gevoel in de onderbuik weliswaar, maar leermomenten gaan dan naar 0.
Het zegt weinig. Maar in jouw omgeving neemt men jou serieus?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:50 schreef Pistolenhenkie het volgende:
Die studenten verplichten de Koran te lezen, en ze daarna verkopen als slaven aan IS. Dat is mijn voorstel, en daarmee zal U het moeten doen!
Nee.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:50 schreef Baconbus het volgende:
Ik denk dat hij tot hetzelfde inzicht is gekomen.
Als je je als lezer constant niet kan vinden in teksten wordt het vervelend.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neem me niet kwalijk, maar het leek er wel op?
[..]
En wat ik eerder schreef:
[..]
Vind je dit hout snijden, of niet?
Maar dat kan juist de bedoeling zijn van een column?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je je als lezer constant niet kan vinden in teksten wordt het vervelend.
Niet constant. Dat is blijkbaar aan de hand.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat kan juist de bedoeling zijn van een column?
Je kan ook ff de OP lezen hé?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet constant. Dat is blijkbaar aan de hand.
Hij is zelf gestopt, slimmerd.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar dat kan juist de bedoeling zijn van een column?
Dat heb ik gelezen. Zijn verhaal is dan misschien te eenzijdig net als dat van Wilders. Je moet wel ergens mensen raken met een verhaal.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kan ook ff de OP lezen hé?
Dan 'blijkt' er heel wat anders.
Moet jij eens kijken wat er gebeurt als iedereen ineens de Koran gaat lezen en erachter komt waar ze waarlijk geloven....quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het zegt weinig. Maar in jouw omgeving neemt men jou serieus?
Dat is niet aan de hand.quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:58 schreef Pistolenhenkie het volgende:
[..]
Moet jij eens kijken wat er gebeurt als iedereen ineens de Koran gaat lezen en erachter komt waar ze waarlijk geloven....
Dan is het land te klein, en pas dan zul je een stortvloed aan opstanden gaan zien!
Me dunkt dat hij dat prima gedaan heeft?quote:Op zaterdag 11 november 2017 11:58 schreef Jaroon het volgende:
Je moet wel ergens mensen raken met een verhaal.
Geloof en in clubjes denken dat je de waarheid kent is eng. Dat is wel geldig voor meer geloven.quote:
Dan ga je waarschijnlijk te ver voor je lezers. Ik zeg ook niet dat hij fout is. Je kan voor een Christelijk dagblad schrijven of voor Geen Stijl. Ook op jezelf doorgaan in deze tijd.quote:Op zaterdag 11 november 2017 12:00 schreef ExTec het volgende:
[..]
Me dunkt dat hij dat prima gedaan heeft?
Anders wordt er niet op hoge poten actie ondernomen om het bestuur afstand van hem te laten nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |