SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio Cast
Gup heeft kuren zoals iedereen weet.Er zijn op het ogenblik diverse mensen bezig om het weer in orde te krijgen. Dat gaat een tijdje duren. Het komt goed, maar heb geduld s.v.p!
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Geen probleem hoor. Zelfs bij de 60e keer kan ik nog enthousiasme faken na het liedje.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik regel het snoep hier, mag jij het uitdelen...
Mijn gooi naar het antwoord ook gelezen in vorige deel?quote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Zelfs bij de 60e keer kan ik nog enthousiasme faken na het liedje.
Is dit hints?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik leg het straks wel uit... het zit waarschijnlijk vooral in mijn hoofd
Ja, das voor vrouwen sowieso niet moeilijk... dingen keer op keer fakenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Zelfs bij de 60e keer kan ik nog enthousiasme faken na het liedje.
Bij de 6e keer ben ik al braindead (om maar even bij het thema te blijven).quote:Op donderdag 9 november 2017 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
ach ik besefte dat er eigenlijk niet een éénduidig antwoord is, al had dat antwoord zeker een deel van de strekkingquote:Op donderdag 9 november 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn gooi naar het antwoord ook gelezen in vorige deel?
Geestelijke aandoeningen?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ach ik besefte dat er eigenlijk niet een éénduidig antwoord is, al had dat antwoord zeker een deel van de strekking
Of gewoon moe?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geestelijke aandoeningen?
Gestoord
Coma
Paranoide
Depressief
Verliefdheid?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gestoord
Coma
Paranoide
Depressief
nee, het is meer koppeling van het 1 naar een eindpunt. dat is wel lastig te duiden. daarom eigenlijk een beetje dom dat ik er naar vroeg. aan de andere kant dat jullie er wel over nagedacht hebben is wel geinigquote:Op donderdag 9 november 2017 21:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gestoord
Coma
Paranoide
Depressief
Was nog niet voorbij gekomen in de liedjesquote:
Daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, het is meer koppeling van het 1 naar een eindpunt. dat is wel lastig te duiden. daarom eigenlijk een beetje dom dat ik er naar vroeg. aan de andere kant dat jullie er wel over nagedacht hebben.
Na deze komt het laatste nummer die erbij hoort en leg ik uit wat er in mijn geschifte brein voor koppeling tussen de liedjes zat.
Zijn as wordt uitgestrooid over de Sandy Coastquote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Hans Vermeulen is trouwens overleden
yups hoorde het ook, maar moet eerlijk bekennen dat ik hem vooral van naam (en ongetwijfeld van enkele van zijn daden) ken.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Het is iig niet iets waar je bewust voor kan kiezenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was nog niet voorbij gekomen in de liedjes
Is dat een aandoening?
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Het is iig niet iets waar je bewust voor kan kiezen
Niemand?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Zijn as wordt uitgestrooid over de Sandy Coast
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
Oke mijn geschifte denken ging als volgt:
als militair ben je een
warhead (daar raak je gewond), dus
Coma, maar wat betreft je hart:
While it still beats, helaas wel
Brain Damage, maar toch:
Wake Up, maar je bent wel:
Vulnerable en je denkt
I'm think i'm paranoid, dat kan je niet aan dus je dood is
Like Suicide en bij je uitvaart als Amerikaanse militair draaien ze
The National Anthem
![]()
Hoe krijg je het voor elkaarquote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
als militair ben je een
Brain Damage, maar toch:
Vulnerable en je denkt
The National Anthem
![]()
Alweer?quote:Op donderdag 9 november 2017 21:46 schreef livelink het volgende:
Je moet best verknipt zijn om dat te kunnen bedenkenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
als militair ben je een
Brain Damage, maar toch:
Vulnerable en je denkt
The National Anthem
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
als militair ben je een
Brain Damage, maar toch:
Vulnerable en je denkt
The National Anthem
![]()
En dan denk je dat je iemand kent na 10 jaar huwelijk...quote:
Ik vind het gedicht van Lennon beter...quote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
als militair ben je een
Brain Damage, maar toch:
Vulnerable en je denkt
The National Anthem
![]()
Wowquote:Op donderdag 9 november 2017 21:51 schreef peaceman het volgende:
als militair ben je een
Brain Damage, maar toch:
Vulnerable en je denkt
The National Anthem
![]()
nou inderdaad....quote:Op donderdag 9 november 2017 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan denk je dat je iemand kent na 10 jaar huwelijk...
dat is het ookquote:Op donderdag 9 november 2017 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het gedicht van Lennon beter...
Morgen maar even een TBS kliniek bellen lijkt mij.quote:
quote:
Als je het niet vertelt, merken we er niks van...quote:Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef peaceman het volgende:
niettemin vond ik het wel leuk om liedjes als een soort verhaal aan elkaar te koppelen, dus dat ga ik vast vaker doen
En dan de verhaaltjes uitbrengen in boekvorm. Er zijn vast een hoop psychiaters die het een schitterende casus zullen vindenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef peaceman het volgende:
niettemin vond ik het wel leuk om liedjes als een soort verhaal aan elkaar te koppelen, dus dat ga ik vast vaker doen
dan zou ik niet in het topic lezenquote:Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt, merken we er niks van...
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt, merken we er niks van...
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En dan de verhaaltjes uitbrengen in boekvorm. Er zijn vast een hoop psychiaters die het een schitterende casus zullen vinden
Dwangopname denk ik.quote:Op donderdag 9 november 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Morgen maar even een TBS kliniek bellen lijkt mij.
vast niet na een enorm verhaalquote:Op donderdag 9 november 2017 21:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
Deze hoorde ik vanochtend op Radio 10
Geen idee, dat vertelde ze er niet bij.quote:
dan geen cadeautjes voor jou op je verjaardagquote:
Ow dan wacht ik dat wel even af. Dat is al bijna.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan geen cadeautjes voor jou op je verjaardag
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef CindieY het volgende:
Dank voor de muziek, peaceman![]()
Ik ga m'n bed opzoeken. Welterusten
dat kan geen toeval zijn...quote:Op donderdag 9 november 2017 22:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat er een eind aan breien....
Morgen vroeg op
Bedankt voor de deuntjes peace
Truste allen!
lekker gegeten en bij elke gang een passend wijntjequote:
20-gangen diner dus?quote:Op donderdag 9 november 2017 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
lekker gegeten en bij elke gang een passend wijntje
4 gangen was genoegquote:
23.00 uur en morgen overdag ga ik denk ik wel GAPPEN....quote:
Morgen lange dag werken, dus van het Gappen ga ik niks meekrijgen. Tot 23.00 ga ik nog wel volmaken.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
23.00 uur en morgen overdag ga ik denk ik wel GAPPEN....
* OscarMopperkont had deze opmerking al verwachtquote:Op donderdag 9 november 2017 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
[..]
dat kan geen toeval zijn...
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont had deze opmerking al verwacht
Maar ik moet je teleurstellen....het is toch echt toeval.
ow dan kan ik morgen de dames skippenquote:Op donderdag 9 november 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Morgen lange dag werken, dus van het Gappen ga ik niks meekrijgen. Tot 23.00 ga ik nog wel volmaken.
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu echt weg
Wekker gaat weer om 4:30 ofzo
Dequote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef just me het volgende:
[..]welterusten dan maar en succes met opstaan
trustequote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
zullen wel weer voorbij komen
Je kan knipogen wat je wilt, maar er ligt hier geen CindieY in mijn bedquote:
ik plaag je maarquote:Op donderdag 9 november 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan knipogen wat je wilt, maar er ligt hier geen CindieY in mijn bed![]()
Er is zelfs nog niet eens een uiteten gepland
Er zijn vast wel meer liefhebbersquote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan kan ik morgen de dames skippen
Ik draai me tegen die tijd nog 'n keer of 2 lekker omquote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk voor de afwisseling op iets meer Oscarmopperkontachtigs.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
dit is beter dan dequote:Op donderdag 9 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk voor de afwisseling op iets meer Oscarmopperkontachtigs.
Deed CindieY dat maar...quote:
Nou, om 06.00 doen die dansende niet synchrone jubelaars wel pijn aan mijn ogen.quote:
sweet dreamsquote:Op donderdag 9 november 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deed CindieY dat maar...
Iets met plagen en zoentjes vragen
ik had wel gedacht dat jij deze mooi zou vindenquote:Op donderdag 9 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Over vrouwen gesproken. Dit is toch ook wel erg mooi
Tssss..... belachelijkquote:Op donderdag 9 november 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik draai me tegen die tijd nog 'n keer of 2 lekker om
ik denk dat ze na die wijntjes wel dubbel ziet...quote:
nog steeds wat dik en ik merk dat het kijken wat wazig is ik ga dus maar afsluiten en mijn oog rust gevenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat ze na die wijntjes wel dubbel ziet...
truste GMquote:Op donderdag 9 november 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
nog steeds wat dik en ik merk dat het kijken wat wazig is ik ga dus maar afsluiten en mijn oog rust gevenfijne avond allen
bedankt voor de rustgevende muziekjesquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de rustgevende muziekjes
Het was niet de hele tijd zo rustgevend, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de rustgevende muziekjes
blijft jammer dat de Mississippi zo'n aantrekkingskracht op hem hadquote:Op donderdag 9 november 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
Wat een genot is toch om naar Jeff Buckley te luisteren.
Tja...quote:Op donderdag 9 november 2017 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijft jammer dat de Mississippi zo'n aantrekkingskracht op hem had
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 november 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ochtend Oscar is een oplichter
ja er was al voldoende treurnis geweestquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:59 schreef livelink het volgende:
Het was weer een afwisselende show, Peaceman. Dank je wel voor de muziek en voor een inkijkje in je gedachtengang![]()
Ja, ik herken het wel. Ik luister zelf op die manier ook wel naar muziek. Dat ik er mijn eigen verhalen bij verzin. Alleen meestal met een iets betere afloop.quote:Op donderdag 9 november 2017 23:00 schreef peaceman het volgende:
[..]dat inkijkje zoals jij het noemt.. kwam spontaan op om wat liedjes te koppelen en als je ze dan in een bepaalde volgorde zet, is het bijna een verhaaltje
doe eens ff niet zo overdreven vrolijkquote:
Sorryquote:Op vrijdag 10 november 2017 06:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
doe eens ff niet zo overdreven vrolijk
Nu al?quote:Op vrijdag 10 november 2017 06:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoop gefrustreerde mensen weer op de weg
Goedemorgen, een uurtje later scheelt toch weer twee gapen.quote:
Altijd wel... ik reed al harder dan de Max en dan nog bumper klevenquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 06:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen, een uurtje later scheelt toch weer twee gapen.
goeiemorgen livelinkquote:
ja maar de leden van Max zijn nou juist vaak het probleem op de weg...quote:Op vrijdag 10 november 2017 06:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Altijd wel... ik reed al harder dan de Max en dan nog bumper kleven
quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:47 schreef peaceman het volgende:
vanaf 8.50 draait Gapperdegap voor de liefhebbers
Mogguhquote:
Ik eet eerst mijn boterham met kaas op maar daarna tast ik zeker toe!quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:44 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag:
Aardbeien shortcake.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
quote:
Yummy!quote:Op vrijdag 10 november 2017 08:44 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag:
Aardbeien shortcake.![]()
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
ik heb maar wat bij elkaar gegooid... ben ondertussen mijn aquarium aan het schoonmaken...quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zit idd wel ehhhh....interessant materiaal tussen!
quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb maar wat bij elkaar gegooid... ben ondertussen mijn aquarium aan het schoonmaken...
op dit moment best weinig, wil de bak een beetje uit laten sterven om daarna helemaal opnieuw in te richten. Maar ja, was ook enige tijd niet schoongemaakt en ik heb helaas nogal last van alg op de wanden, terwijl ie al op meest donkere plek staat mijn inziens.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:34 schreef ToT het volgende:
[..]Moet ook gebeuren!
Wat heb je er allemaal in zitten?
Ik heb 2 bakken van 250 en eentje van 350 liter gehad met axolotl's, plectostomussen, een kleine steur, een blauw haaitje (alleen die trok alle planten er uit) en nog genoeg ander freaky shit.
quote:
Of, algen heb ik ook veel last van gehad. Ja niet op het glas dankzij mijn plectostomussen en japanse algeneters, maar wel op de planten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
op dit moment best weinig, wil de bak een beetje uit laten sterven om daarna helemaal opnieuw in te richten. Maar ja, was ook enige tijd niet schoongemaakt en ik heb helaas nogal last van alg op de wanden, terwijl ie al op meest donkere plek staat mijn inziens.
de algeneters doen hun best, maar het is teveel.. is ook een ruim 200 liter bak, dus dat is best veel oppervlakte.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Of, algen heb ik ook veel last van gehad. Ja niet op het glas dankzij mijn plectostomussen en japanse algeneters, maar wel op de planten.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
de algeneters doen hun best, maar het is teveel.. is ook een ruim 200 liter bak, dus dat is best veel oppervlakte.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, even een bak water uit de lucht hier
Mogge trouwens.
die zijn ook wel prijzig schat ik in?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schatjes lossen dat wel op!
[ afbeelding ]
Worden iets van 30 cm of zo.
Ligt er aan of je jonkies koopt of volwassene, maar op zich valt het best mee!quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn ook wel prijzig schat ik in?
haha waar moet ik aan denken?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of je jonkies koopt of volwassene, maar op zich valt het best mee!
Geen idee of ze smaken, maar wat tijm en citroensap doen wonderenquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schatjes lossen dat wel op!
[ afbeelding ]
Worden iets van 30 cm of zo.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee of ze smaken, maar wat tijm en citroensap doen wonderen![]()
had jij ook een aquarium van die grote als ik heb?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze voor de millenniumwisseling gekocht, dus nog in guldens!
Eentje van 350 liter en 2 van 250.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
had jij ook een aquarium van die grote als ik heb?
wow dan had je ook wel de ruimtequote:Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje van 350 liter en 2 van 250.
Oh en eerst ook eentje van 150.
2 in de woonkamer, 1 in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
wow dan had je ook wel de ruimte
Openslaande deuren had ik wel naar achteren, maar de poort van de achtertuin was te smal en sowieso zou de draai in het achterpad niet lukken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Groter huis kopen dan! Met openslaande (schuur)deuren naar je woonkamer.
Dan huur je een hijskraan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Openslaande deuren had ik wel naar achteren, maar de poort van de achtertuin was te smal en sowieso zou de draai in het achterpad niet lukken.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan huur je een hijskraan.
[ afbeelding ]
Was ff wat filmpjes aan het kijken, maar ik ben weer ingetuned.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef peaceman het volgende:
ToT luister jij nog naar gapperdegap?
ow maar het moet niet hoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff wat filmpjes aan het kijken, maar ik ben weer ingetuned.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar het moet niet hoor![]()
maar als je wel luistert doe ik zo even een nummer van IM
Sure!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als iemand me wilt inroosteren tenminste.
ah je hebt mijn gapperdegap al even verkortquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je hebt mijn gapperdegap al even verkort
helemaal niet! Gewoon draaien gaat voor GAP!quote:
ik GAP gewoon manueel!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
helemaal niet! Gewoon draaien gaat voor GAP!
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:24 schreef just me het volgende:
Rode wijn en chocolade blijken wondermiddel tegen veroudering
![]()
have funquote:ik ga 'n uurtje balletjes slaan
om over een uurtje te zeuren dat je je afgepeigerd bent.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:24 schreef just me het volgende:
Rode wijn en chocolade blijken wondermiddel tegen veroudering
![]()
ik ga 'n uurtje balletjes slaan
* just me zeurt niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om over een uurtje te zeuren dat je je afgepeigerd bent.
Ik hoopi ig na dit nummer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:00 schreef peaceman het volgende:
Ben ff Lennon ophalen, dus als ie vastloopt, kan ik even niets doen.
je vindt er geen 1 mooi?quote:
ow ik zie het.. ik las t verkeerdquote:
aannames zijn naar, ze verwarren je.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik zie het.. ik las t verkeerd
nu niet meer. Onderweg naar huis! Om 16:00 uur gesprek op school over Twan.quote:
Heeft hij zn lolly laten zien?quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu niet meer. Onderweg naar huis! Om 16:00 uur gesprek op school over Twan.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu niet meer. Onderweg naar huis! Om 16:00 uur gesprek op school over Twan.
Was het maar zo simpel.quote:
Oeffff heftig!quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Problemen dus inderdaad. Een docent heeft Twan de les ontzegd. Daar gaan we over praten en hoe op te lossen. Ze hebben beiden hun verhaal..... En ze liggen elkaar niet.
Schorriemorrie altijd..... die lerarenquote:Op vrijdag 10 november 2017 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
Problemen dus inderdaad. Een docent heeft Twan de les ontzegd. Daar gaan we over praten en hoe op te lossen. Ze hebben beiden hun verhaal..... En ze liggen elkaar niet.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben live aan het gappen ven de nummers die ik nog niet gedraid heb.
wel met alsj je lichtje branden mag.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Opeens heb je het....
Zaterdag 11-11, aanvang: 11.11 uur: DJ11 - 111
Ook zonder lichtjequote:Op vrijdag 10 november 2017 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel met alsj je lichtje branden mag.
Heftig Diaan, ik hoop dat het naar tevredenheid kan worden opgelost!quote:Op vrijdag 10 november 2017 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:22 schreef Elfletterig het volgende:
Goedemiddag
Opeens heb je het....
Zaterdag 11-11, aanvang: 11.11 uur: DJ11 - 111
Was niet eens gepland of speciaal op aangestuurd. Ik realiseerde me dat het morgen 11-11 is. En aangezien ik mijn 111e uitzending voor de boeg heb, *moet* ik die gewoon morgen om 11:11 uur doenquote:
die mag dan ook maximaal 111 minuten duren toch?quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was niet eens gepland of speciaal op aangestuurd. Ik realiseerde me dat het morgen 11-11 is. En aangezien ik mijn 111e uitzending voor de boeg heb, *moet* ik die gewoon morgen om 11:11 uur doen
1111 minuten, dus 11 moet zich goed voorbereid hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
die mag dan ook maximaal 111 minuten duren toch?
quote:Op vrijdag 10 november 2017 16:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zolang het maar door 11 te delen valt...
Voorlopig eerst maar eens een kleine twee uur. Kan het altijd nog verlengen naar 2 uur en 22 minutenquote:Op vrijdag 10 november 2017 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zoiets als elf gaat dubbel en dan 22 minuten draaien.
1 uur en 51 minuten daarna verlengen naar 3 uur en 32 minuten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voorlopig eerst maar eens een kleine twee uur. Kan het altijd nog verlengen naar 2 uur en 22 minuten
Poepen is ook een ramp zodra je verstopt zit.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is de Rampstad toch een ramp![]()
True.quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Poepen is ook een ramp zodra je verstopt zit.
Kom gezellig in Zwolle wonenquote:Op vrijdag 10 november 2017 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat is de Rampstad toch een ramp![]()
Zie nu pas deze playlist. Goede keuze hoorquote:Op donderdag 9 november 2017 22:59 schreef peaceman het volgende:
Playlist:
...
07. 0:34:50 Pet Shop Boys - Vulnerable
....
quote:
Al 2 dagen...quote:Op vrijdag 10 november 2017 17:54 schreef Elfletterig het volgende:
De site ligt er trouwens uit. Refreshen heeft geen zin. Blijft staan op de mededeling dat Gup even niet meer zwemt...
Had ik nog niet gemerkt; was gisteren- en woensdagavond niet thuis. Vanavond helaas ook al niet.quote:
Heb je een leven ofzo?quote:Op vrijdag 10 november 2017 18:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Had ik nog niet gemerkt; was gisteren- en woensdagavond niet thuis. Vanavond helaas ook al niet.
paste goed in het 'verhaal'quote:Op vrijdag 10 november 2017 18:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie nu pas deze playlist. Goede keuze hoorStond ook op mijn lijstje om eens gedraaid te worden.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 10 november 2017 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Gesprek ging goed, dingen eerlijk uitgesproken en besproken. Wrs mag Twan maandag weer in de les komen. Hopelijk gaat het nu wel goed en blijft het goed gaan.
Ja wel gedoe zo hoor. Ook den bijzondere docent. Maar Twan moet dat gewoon accepteren en luisteren....quote:
Fijn! Ik hoop het met je mee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 18:37 schreef Diaan73 het volgende:
Gesprek ging goed, dingen eerlijk uitgesproken en besproken. Wrs mag Twan maandag weer in de les komen. Hopelijk gaat het nu wel goed en blijft het goed gaan.
Idem, kost niks...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:23 schreef peaceman het volgende:
ik wil best even gapperdegap doen als dat gewaardeerd wordt
Dan laat ik het aan jou, ik ga hooguit een partij songs laden en via auotDJ af laten spelen...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
een gewone show kan ook, maar dan uit de losse pols... of ik laat mijn Ipod kiezen... alles voor de luisteraar(s)
Als je extra veel zet wil ik ook wel graag een bakje koffie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Koffie zetten en luisteren maar.
Ik ben je teamlid in #teamluiquote:
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben je teamlid in #teamlui
qua ruilwaar heb je ook weinig te bieden...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.
Ja, en van mijn persoonlijke charme hoef ik het geloof ik ook niet te hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
qua ruilwaar heb je ook weinig te bieden...
dat kan ik dan weer niet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en van mijn persoonlijke charme hoef ik het geloof ik ook niet te hebben.
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je extra veel zet wil ik ook wel graag een bakje koffie.
Koffie, iemand?quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.
Wat een rotteam.
* livelink verlaat het teamquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.
Wat een rotteam.
Yo, hier!quote:
opvoedkundig is dit natuurlijk volledig laakbaarquote:
Ik ben niet meer op te voeden. Verloren zaak.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
opvoedkundig is dit natuurlijk volledig laakbaar
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
opvoedkundig is dit natuurlijk volledig laakbaar
Nee, ik zit volledig in jouw team nuquote:
Geen idee; wij hadden zo'n ding vroeger niet.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
#teampercolatorpruttelpodde. Zo goed Drents, spijkerbroek?
Stond ooit met wat mensen op een markt oude zooi te verkopen. Vraagt er eentje in onvervalst plat Drents naar een pruttelpot. Daar verstond ik toen geen reet van en heb er een tolk bij moeten halen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee; wij hadden zo'n ding vroeger niet.
Gewoon een koffiezetapparaat voor 10 koppen. Want we waren met 4 mensen die koffie dronken.
ga je al weg dan?quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:01 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was een mooie knallende afsluiter van Extreme!
Extreme ging weg, maar ik blijf nog wel.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, koffie is nog niet op.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ging James Blake maar weg. wat een zeiknummer, dit.
Ja, een stuk beter, maar het komt nog niet boven het "dit interesseert me amper"-niveau uit.quote:Op vrijdag 10 november 2017 20:08 schreef peaceman het volgende:
dit is een stuk beter of niet spijkerbroek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |