Of, algen heb ik ook veel last van gehad. Ja niet op het glas dankzij mijn plectostomussen en japanse algeneters, maar wel op de planten.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
op dit moment best weinig, wil de bak een beetje uit laten sterven om daarna helemaal opnieuw in te richten. Maar ja, was ook enige tijd niet schoongemaakt en ik heb helaas nogal last van alg op de wanden, terwijl ie al op meest donkere plek staat mijn inziens.
de algeneters doen hun best, maar het is teveel.. is ook een ruim 200 liter bak, dus dat is best veel oppervlakte.quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Of, algen heb ik ook veel last van gehad. Ja niet op het glas dankzij mijn plectostomussen en japanse algeneters, maar wel op de planten.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
de algeneters doen hun best, maar het is teveel.. is ook een ruim 200 liter bak, dus dat is best veel oppervlakte.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Zo dan, even een bak water uit de lucht hier
Mogge trouwens.
die zijn ook wel prijzig schat ik in?quote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schatjes lossen dat wel op!
[ afbeelding ]
Worden iets van 30 cm of zo.
Ligt er aan of je jonkies koopt of volwassene, maar op zich valt het best mee!quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn ook wel prijzig schat ik in?
haha waar moet ik aan denken?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er aan of je jonkies koopt of volwassene, maar op zich valt het best mee!
Geen idee of ze smaken, maar wat tijm en citroensap doen wonderenquote:Op vrijdag 10 november 2017 11:58 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze schatjes lossen dat wel op!
[ afbeelding ]
Worden iets van 30 cm of zo.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee of ze smaken, maar wat tijm en citroensap doen wonderen![]()
had jij ook een aquarium van die grote als ik heb?quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, ik had ze voor de millenniumwisseling gekocht, dus nog in guldens!
Eentje van 350 liter en 2 van 250.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
had jij ook een aquarium van die grote als ik heb?
wow dan had je ook wel de ruimtequote:Op vrijdag 10 november 2017 12:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje van 350 liter en 2 van 250.
Oh en eerst ook eentje van 150.
2 in de woonkamer, 1 in de slaapkamer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
wow dan had je ook wel de ruimte
Openslaande deuren had ik wel naar achteren, maar de poort van de achtertuin was te smal en sowieso zou de draai in het achterpad niet lukken.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Groter huis kopen dan! Met openslaande (schuur)deuren naar je woonkamer.
Dan huur je een hijskraan.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Openslaande deuren had ik wel naar achteren, maar de poort van de achtertuin was te smal en sowieso zou de draai in het achterpad niet lukken.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan huur je een hijskraan.
[ afbeelding ]
Was ff wat filmpjes aan het kijken, maar ik ben weer ingetuned.quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:52 schreef peaceman het volgende:
ToT luister jij nog naar gapperdegap?
ow maar het moet niet hoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ff wat filmpjes aan het kijken, maar ik ben weer ingetuned.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 12:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow maar het moet niet hoor![]()
maar als je wel luistert doe ik zo even een nummer van IM
Sure!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als iemand me wilt inroosteren tenminste.
ah je hebt mijn gapperdegap al even verkortquote:
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je hebt mijn gapperdegap al even verkort
helemaal niet! Gewoon draaien gaat voor GAP!quote:
ik GAP gewoon manueel!quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
helemaal niet! Gewoon draaien gaat voor GAP!
quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:24 schreef just me het volgende:
Rode wijn en chocolade blijken wondermiddel tegen veroudering
![]()
have funquote:ik ga 'n uurtje balletjes slaan
om over een uurtje te zeuren dat je je afgepeigerd bent.quote:Op vrijdag 10 november 2017 13:24 schreef just me het volgende:
Rode wijn en chocolade blijken wondermiddel tegen veroudering
![]()
ik ga 'n uurtje balletjes slaan
* just me zeurt niet zo snel hoorquote:Op vrijdag 10 november 2017 13:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
om over een uurtje te zeuren dat je je afgepeigerd bent.
Ik hoopi ig na dit nummer.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:00 schreef peaceman het volgende:
Ben ff Lennon ophalen, dus als ie vastloopt, kan ik even niets doen.
je vindt er geen 1 mooi?quote:
ow ik zie het.. ik las t verkeerdquote:
aannames zijn naar, ze verwarren je.quote:Op vrijdag 10 november 2017 14:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow ik zie het.. ik las t verkeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |