Idem, kost niks...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:23 schreef peaceman het volgende:
ik wil best even gapperdegap doen als dat gewaardeerd wordt
Dan laat ik het aan jou, ik ga hooguit een partij songs laden en via auotDJ af laten spelen...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:29 schreef peaceman het volgende:
een gewone show kan ook, maar dan uit de losse pols... of ik laat mijn Ipod kiezen... alles voor de luisteraar(s)
Als je extra veel zet wil ik ook wel graag een bakje koffie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Koffie zetten en luisteren maar.
Ik ben je teamlid in #teamluiquote:
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben je teamlid in #teamlui
qua ruilwaar heb je ook weinig te bieden...quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.
Ja, en van mijn persoonlijke charme hoef ik het geloof ik ook niet te hebben.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
qua ruilwaar heb je ook weinig te bieden...
dat kan ik dan weer niet beoordelen.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en van mijn persoonlijke charme hoef ik het geloof ik ook niet te hebben.
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom. Het is niet het meest geslaagde team moet ik zeggen. Want ik heb nu noch koffie, noch thee.
quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je extra veel zet wil ik ook wel graag een bakje koffie.
Koffie, iemand?quote:Op vrijdag 10 november 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.
Wat een rotteam.
* livelink verlaat het teamquote:Op vrijdag 10 november 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En er voelt zich in #teamlui ook niemand geroepen actief op zoek te gaan naar thee of koffie.
Wat een rotteam.
Yo, hier!quote:
opvoedkundig is dit natuurlijk volledig laakbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |