trustequote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
zullen wel weer voorbij komen
Je kan knipogen wat je wilt, maar er ligt hier geen CindieY in mijn bedquote:
ik plaag je maarquote:Op donderdag 9 november 2017 22:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je kan knipogen wat je wilt, maar er ligt hier geen CindieY in mijn bed![]()
Er is zelfs nog niet eens een uiteten gepland
Er zijn vast wel meer liefhebbersquote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
ow dan kan ik morgen de dames skippen
Ik draai me tegen die tijd nog 'n keer of 2 lekker omquote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
Ik hoop eigenlijk voor de afwisseling op iets meer Oscarmopperkontachtigs.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
De![]()
![]()
dit is beter dan dequote:Op donderdag 9 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk voor de afwisseling op iets meer Oscarmopperkontachtigs.
Deed CindieY dat maar...quote:
Nou, om 06.00 doen die dansende niet synchrone jubelaars wel pijn aan mijn ogen.quote:
sweet dreamsquote:Op donderdag 9 november 2017 22:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Deed CindieY dat maar...
Iets met plagen en zoentjes vragen
ik had wel gedacht dat jij deze mooi zou vindenquote:Op donderdag 9 november 2017 22:24 schreef livelink het volgende:
Over vrouwen gesproken. Dit is toch ook wel erg mooi
Tssss..... belachelijkquote:Op donderdag 9 november 2017 22:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik draai me tegen die tijd nog 'n keer of 2 lekker om
ik denk dat ze na die wijntjes wel dubbel ziet...quote:
nog steeds wat dik en ik merk dat het kijken wat wazig is ik ga dus maar afsluiten en mijn oog rust gevenquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik denk dat ze na die wijntjes wel dubbel ziet...
truste GMquote:Op donderdag 9 november 2017 22:35 schreef just me het volgende:
[..]
nog steeds wat dik en ik merk dat het kijken wat wazig is ik ga dus maar afsluiten en mijn oog rust gevenfijne avond allen
bedankt voor de rustgevende muziekjesquote:
quote:Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de rustgevende muziekjes
Het was niet de hele tijd zo rustgevend, kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 9 november 2017 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
bedankt voor de rustgevende muziekjes
blijft jammer dat de Mississippi zo'n aantrekkingskracht op hem hadquote:Op donderdag 9 november 2017 22:40 schreef livelink het volgende:
Wat een genot is toch om naar Jeff Buckley te luisteren.
Tja...quote:Op donderdag 9 november 2017 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
blijft jammer dat de Mississippi zo'n aantrekkingskracht op hem had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |