Je zegt ‘Feyenoord’ alsof het in steen gebeiteld staat dat Feyenoord alleen een werkelftal mag hebben. Wat een larie.quote:Op zondag 5 november 2017 14:01 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Feyenoord moet het juist van de instelling hebben en totaal niet van kwaliteit. Feyenoord komt kwalitatief enorm tekort. Je moet gewoon realistisch zijn en de verwachtingen bijstellen.
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.quote:Op zondag 5 november 2017 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziet het nog eerder 3-1 worden dan 2-2
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.quote:Op zondag 5 november 2017 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ‘Feyenoord’ alsof het in steen gebeiteld staat dat Feyenoord alleen een werkelftal mag hebben. Wat een larie.
3 in totaal in deze wedstrijd, volgens mijn herinnering...quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.
Gezien de prijzen van de afgelopen 10 jaar, kun je ook wel stellen dat hard werken je geen kut oplevertquote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.
Jij zegt het, hoezo maak ik dat er dan van?quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.
En Van Bronckhorst:quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Wicky15 het volgende:
Je weet nu alweer wat El Ahmadi gaat zeggen
Nee, vorig seizoen is Feyenoord kampioen geworden ONDANKS Gio.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Inmiddels blijkt wel dat Gio vorig seizoen een wereldprestatie heeft geleverd.
Wou net zeggen.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de prijzen van de afgelopen 10 jaar, kun je ook wel stellen dat hard werken je geen kut oplevert
Zoals al zo vaak gezegd heeft het gewoon ook veel meegezeten vorig jaar. Veel doelpunten op fijne momenten in in het begin van het seizoen de scheids niet tegen.quote:
Ja, zijn oogkleppen zijn inmiddels vastgegroeid.quote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Van Bronckhorst:
"We speelden niet slecht, ik zie progressie."
Ik lees hier ook dat Feyenoord kampioen geworden is ondanks Gio, en niet dankzijquote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar hij zit er nog steeds, waarom gaat het nu dan ineens niet meer?quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Het heeft ook meegezeten, maar het team van vorig jaar was ook wel heel goed uitgebalanceerd.quote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak gezegd heeft het gewoon ook veel meegezeten vorig jaar. Veel doelpunten op fijne momenten in in het begin van het seizoen de scheids niet tegen.
Maar alsnog de terechte kampioen hoor, laat dat duidelijk zijn
Helft weg, paar tegenslagen en een team wat daar op de één of andere manier niet mee om weet te gaanquote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij zit er nog steeds, waarom gaat het nu dan ineens niet meer?
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.
Precies. Maar toch, het is wel duidelijk hinderen.quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, die eventuele penalty was er toch niet in gegaan.
Als we m mee zouden krijgen, zou ik dat ook zeggen... Verschil zou zijn, dat ik blij ben met een onterechte pingel mee. Dit was gewoon niets.quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als we zo'n penalty tegen zouden krijgen zou je zeggen dat het bullshit is
quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...
Als ik het niet zie zitten focus ik me gewoon op Amrabat. Dan valt er iig nog wat te genieten.quote:
Scrummie is het hier mee eens.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gio straks:
We hebben stappen gezet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, die eventuele penalty was er toch niet in gegaan.
Ja, dat is waar. De corners zijn drama.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...
Waarom? Een overgewaardeerde middelmatige speler die perfect bij het middelmatige spel van Feyenoord past.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het niet zie zitten focus ik me gewoon op Amrabat. Dan valt er iig nog wat te genieten.
Die crisis is al voorbij.quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
al sinds 2008... Banken failliet, grote economische recessie... Niet mee gekregen?
Als van Bronckhorst oprot moeten van Gastel en Wouters natuurlijk ook weg.quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Welke kop gaat hier voor rollen? Jones eruit voor Vermeer? Van Bronckhorst eruit voor van Gastel?
Dank jequote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil dan kunnen we dat best zeggen hoor
Niet volgens de ECB, die blijven dagelijks miljarden aan obligaties opkopen.. De "verbeterende" economie is op geen enkele manier gebaseerd op feiten. Puur op lucht en hoopquote:
Klasse druipt er vanafquote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Een overgewaardeerde middelmatige speler die perfect bij het middelmatige spel van Feyenoord past.
Zou goud zijnquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Oldground het volgende:
Kramer pakt nog even rood en dan kunnen we naar huis.
Kick, ik ga vaker ook hen postenquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Captain El Ahmadi kampioen balletjes breed en verstoppen, wat een flut aanvoerder.
BAMquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Captain El Ahmadi kampioen balletjes breed en verstoppen, wat een flut aanvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |