Waarom? Een overgewaardeerde middelmatige speler die perfect bij het middelmatige spel van Feyenoord past.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als ik het niet zie zitten focus ik me gewoon op Amrabat. Dan valt er iig nog wat te genieten.
Die crisis is al voorbij.quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
al sinds 2008... Banken failliet, grote economische recessie... Niet mee gekregen?
Als van Bronckhorst oprot moeten van Gastel en Wouters natuurlijk ook weg.quote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef MPC60 het volgende:
Welke kop gaat hier voor rollen? Jones eruit voor Vermeer? Van Bronckhorst eruit voor van Gastel?
Dank jequote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil dan kunnen we dat best zeggen hoor
Niet volgens de ECB, die blijven dagelijks miljarden aan obligaties opkopen.. De "verbeterende" economie is op geen enkele manier gebaseerd op feiten. Puur op lucht en hoopquote:
Klasse druipt er vanafquote:Op zondag 5 november 2017 14:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom? Een overgewaardeerde middelmatige speler die perfect bij het middelmatige spel van Feyenoord past.
Zou goud zijnquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Oldground het volgende:
Kramer pakt nog even rood en dan kunnen we naar huis.
Kick, ik ga vaker ook hen postenquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Captain El Ahmadi kampioen balletjes breed en verstoppen, wat een flut aanvoerder.
BAMquote:Op zondag 5 november 2017 14:11 schreef Haringkop het volgende:
Captain El Ahmadi kampioen balletjes breed en verstoppen, wat een flut aanvoerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |