Helft weg, paar tegenslagen en een team wat daar op de één of andere manier niet mee om weet te gaanquote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar hij zit er nog steeds, waarom gaat het nu dan ineens niet meer?
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.
Precies. Maar toch, het is wel duidelijk hinderen.quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, die eventuele penalty was er toch niet in gegaan.
Als we m mee zouden krijgen, zou ik dat ook zeggen... Verschil zou zijn, dat ik blij ben met een onterechte pingel mee. Dit was gewoon niets.quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Als we zo'n penalty tegen zouden krijgen zou je zeggen dat het bullshit is
quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...
Als ik het niet zie zitten focus ik me gewoon op Amrabat. Dan valt er iig nog wat te genieten.quote:
Scrummie is het hier mee eens.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gio straks:
We hebben stappen gezet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 november 2017 14:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Ach, die eventuele penalty was er toch niet in gegaan.
Ja, dat is waar. De corners zijn drama.quote:Op zondag 5 november 2017 14:09 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze uit een corner scoorden hadden we zwart-wit TV...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |