Je zegt ‘Feyenoord’ alsof het in steen gebeiteld staat dat Feyenoord alleen een werkelftal mag hebben. Wat een larie.quote:Op zondag 5 november 2017 14:01 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Slaat natuurlijk helemaal nergens op. Feyenoord moet het juist van de instelling hebben en totaal niet van kwaliteit. Feyenoord komt kwalitatief enorm tekort. Je moet gewoon realistisch zijn en de verwachtingen bijstellen.
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.quote:Op zondag 5 november 2017 14:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ziet het nog eerder 3-1 worden dan 2-2
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.quote:Op zondag 5 november 2017 14:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zegt ‘Feyenoord’ alsof het in steen gebeiteld staat dat Feyenoord alleen een werkelftal mag hebben. Wat een larie.
3 in totaal in deze wedstrijd, volgens mijn herinnering...quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord moet het nu hebben van een dood spelmoment of een lange bal die goed valt, maar zelf een aanval opzetten lijkt bijna niet te lukken.
Gezien de prijzen van de afgelopen 10 jaar, kun je ook wel stellen dat hard werken je geen kut oplevertquote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.
Jij zegt het, hoezo maak ik dat er dan van?quote:Op zondag 5 november 2017 14:05 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat maak je er helemaal zelf van. De afgelopen tien jaar heb ik nou niet echt een team gezien dat overloopt van de kwaliteit maar vooral hard werkt.
En Van Bronckhorst:quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Wicky15 het volgende:
Je weet nu alweer wat El Ahmadi gaat zeggen
Nee, vorig seizoen is Feyenoord kampioen geworden ONDANKS Gio.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Inmiddels blijkt wel dat Gio vorig seizoen een wereldprestatie heeft geleverd.
Wou net zeggen.quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gezien de prijzen van de afgelopen 10 jaar, kun je ook wel stellen dat hard werken je geen kut oplevert
Zoals al zo vaak gezegd heeft het gewoon ook veel meegezeten vorig jaar. Veel doelpunten op fijne momenten in in het begin van het seizoen de scheids niet tegen.quote:
Ja, zijn oogkleppen zijn inmiddels vastgegroeid.quote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Van Bronckhorst:
"We speelden niet slecht, ik zie progressie."
Ik lees hier ook dat Feyenoord kampioen geworden is ondanks Gio, en niet dankzijquote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar hij zit er nog steeds, waarom gaat het nu dan ineens niet meer?quote:Op zondag 5 november 2017 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Het heeft ook meegezeten, maar het team van vorig jaar was ook wel heel goed uitgebalanceerd.quote:Op zondag 5 november 2017 14:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zoals al zo vaak gezegd heeft het gewoon ook veel meegezeten vorig jaar. Veel doelpunten op fijne momenten in in het begin van het seizoen de scheids niet tegen.
Maar alsnog de terechte kampioen hoor, laat dat duidelijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |