Heb ook echt geen idee. Heb dit er over gevonden:quote:
Maar dat vind ik nogal een merkwaardige redenering, ook in een commerciele omgeving zijn er veel waarborgen tegen verrijking door bestuurders en aandeelhouders. De meesten zijn er zelfs niet eens op uit denk ik.quote:Voor een groot deel van de zorgsector geldt een verbod op winstuitkering. De overheid heeft dit ingevoerd om te voorkomen dat bestuurders en aandeelhouders zich met publiek geld verrijken.
Aandeelhouders zijn niet uit op verrijking?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb ook echt geen idee. Heb dit er over gevonden:
[..]
Maar dat vind ik nogal een merkwaardige redenering, ook in een commerciele omgeving zijn er veel waarborgen tegen verrijking door bestuurders en aandeelhouders. De meesten zijn er zelfs niet eens op uit denk ik.
Het is deels populisme en deels een manier om een rem op groei te zetten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Maar dat vind ik nogal een merkwaardige redenering, ook in een commerciele omgeving zijn er veel waarborgen tegen verrijking door bestuurders en aandeelhouders. De meesten zijn er zelfs niet eens op uit denk ik.
Wilt de zorg meer of minder?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:40 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het is deels populisme en deels een manier om een rem op groei te zetten.
De zorg moet je behandelen als kleuter die elke dag meer meer meer wil.
Omdat je toch prima iets kan vieren als dat niet direct betrekking heeft op jezelf? Je kan iets vieren als je een gebeurtenis zodanig waardevol acht dat je er een positief ingestelde herdenking er voor moet houden. Of vinden vrouwen het niet belangrijk dat mannen algemeen kiesrecht kregen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het gaat hier om een viering van een belangrijk recht dat alleen mannen kregen. Waarom zou je dat niet over geslacht mogen maken?
Minder natuurlijk. 5% van het BNP lijkt me voldoende.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:42 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Wilt de zorg meer of minder?
Algemeen kiesrecht dat alleen gold voor mannen had wel betrekking op vrouwen, zij kregen het immers niet. En dat is geen gebeurtenis om groots te vieren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:42 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Omdat je toch prima iets kan vieren als dat niet direct betrekking heeft op jezelf? Je kan iets vieren als je een gebeurtenis zodanig waardevol acht dat je er een positief ingestelde herdenking er voor moet houden. Of vinden vrouwen het niet belangrijk dat mannen algemeen kiesrecht kregen?
Slechts tot op het niveau waarop de markt een beloning noodzakelijk acht. En dat zijn echt geen woekerrendementen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Aandeelhouders zijn niet uit op verrijking?
Welke waarborgen zijn er in die commerciële omgeving?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het echt gezeur van je, en van Arib.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Algemeen kiesrecht dat alleen geldt voor mannen heeft wel betrekking op vrouwen, zij kregen het immers niet. En dat is geen gebeurtenis om te vieren.
Joodse bankiers die voorzichtig zijn met krediet bieden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke waarborgen zijn er in die commerciële omgeving?
Dat mag.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:44 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik vind het echt gezeur van je, en van Arib.
Er zijn wettelijke waarborgen tegen buitensporige verrijking. En ook binnen een onderneming kunnen bestuurders en aandeelhouders zich niet ongebreideld geld toe-eigenen. Structuren als RvC's, AvA's en ondernemingsraden voorkomen dat. Het argument dat het om publiek geld gaat is ook kletspraat, want tal van subsidies die de overheid verstrekt, zoals de miljarden subsidie voor duurzame energie, komen neer bij partijen die daarover een gedeelte winst afromen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke waarborgen zijn er in die commerciële omgeving?
Studiefinanciering is ook in de eerste plaats staatssteun voor horeca.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn wettelijke waarborgen tegen buitensporige verrijking. En ook binnen een onderneming kunnen bestuurders en aandeelhouders zich niet ongebreideld geld toe-eigenen. Structuren als RvC's, AvA's en ondernemingsraden voorkomen dat. Het argument dat het om publiek geld gaat is ook kletspraat, want tal van subsidies die de overheid verstrekt, zoals de miljarden subsidie voor duurzame energie, komen neer bij partijen die daarover een gedeelte winst afromen.
Goldman Sachs?quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Joodse bankiers die voorzichtig zijn met krediet bieden.
Om over het tevens daaruit voortvloeiende consumentensurplus voor de studenten nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Studiefinanciering is ook in de eerste plaats staatssteun voor horeca.
Nee die profiteren vooral van insider trading en frontrunning.quote:
Jammer dat je mijn grap verpest. Het ging om meer of minder.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Minder natuurlijk. 5% van het BNP lijkt me voldoende.
Ja dat klopt allemaal wel, maar de zorg gaat keihard groeien zodra er geen plafond meer kan worden gesteld. Iedereen is nu eenmaal ziek en wil daarvoor een miljoenenbehandeling op kosten van iemand anders. Je kan die twee zaken niet los van elkaar zien, oftewel hoe het wordt bekostigd en hoe eraan verdiend mag worden. "Want het kant toch niet zo zijn dat we anno 2017 ..." en zo gaat elk riedeltje als iemand voorstelt om toch maar terughoudend te zijn in de zorg.quote:Op zaterdag 4 november 2017 11:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er zijn wettelijke waarborgen tegen buitensporige verrijking. En ook binnen een onderneming kunnen bestuurders en aandeelhouders zich niet ongebreideld geld toe-eigenen. Structuren als RvC's, AvA's en ondernemingsraden voorkomen dat. Het argument dat het om publiek geld gaat is ook kletspraat, want tal van subsidies die de overheid verstrekt, zoals de miljarden subsidie voor duurzame energie, komen neer bij partijen die daarover een gedeelte winst afromen.
Noooo.quote:
Voorlopig valt het meequote:Op zaterdag 4 november 2017 12:41 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Noooo.
We gooien je anders wel in een whatsapp-groep.
Niet zo hè, Opa.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:00 schreef Tem het volgende:
Zelfde was jarenlang in de Libertariërs reeks
Was, tenminste in de delen dat ik meepostte, wel een mooie reeks. Veel lange posts die uitgebreid op elkaar ingingen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hehe was ook een fijne reeks inderdaad
Was te verwachten. Trump heeft bewezen hoe goed nepnieuws werkt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:13 schreef Jip141 het volgende:
https://twitter.com/volkskrant/status/926747632097165312
Goed kort filmpje van de Volkskrant over nepfilmpjes die door de PVV-politici worden gedeeld.
Wat een reacties er ook weer onder...quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:13 schreef Jip141 het volgende:
https://twitter.com/volkskrant/status/926747632097165312
Goed kort filmpje van de Volkskrant over nepfilmpjes die door de PVV-politici worden gedeeld.
Heb je nog een mooie tweet om te delen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:57 schreef skysherrif het volgende:
Jeetje wat een gehuil in de FB reeks en ik heb nog maar 1 pagina gelezen.
Denk niet dat er geband gaat worden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 12:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Of is er veel verwijderd?
Lollercopter.quote:HELSINKI - Passagiers van Finnair moeten eerst op de weegschaal staan voordat ze aan boord van het vliegtuig gaan. De reden voor deze nieuwe werkwijze is veiligheid. De Finnen willen het totaalgewicht van het vliegtuig beter in kaart brengen en bijvoorbeeld berekenen hoeveel brandstof er mee moet. Het is zeker niet de bedoeling om passagiers te beledigen, aldus de maatschappij.
https://www.zakenreisnieu(...)at-ze-aan-boord-gaan
Geheel begrijpelijk. Er is zelfs een keer een vliegtuig neergestort omdat het passagiersgewicht niet goed was berekend, als ik me goed herinner.quote:
Zeker begrijpelijk. In de VS zal dit helemaal noodzakelijk zijn, en op veel weerstand stuiten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geheel begrijpelijk. Er is zelfs een keer een vliegtuig neergestort omdat het passagiersgewicht niet goed was berekend, als ik me goed herinner.
PR-technisch dan misschien weer niet de handigste optie om dat zo bekend te maken. Je kunt mensen best stiekem wegen bij de bagage check-in of zo.
Anders blijven die dikkerdjes doorschranzen.quote:
Het zou me serieus niet verbazen als daar al rekening mee wordt gehouden door maatschappijen. De concurrentie- en efficiëntiedruk in de luchtvaartsector is moordend en er zit vast relevant verschil in het passagiersgewicht van een vlucht naar Miami of eentje naar Mogadishu.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:55 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Zeker begrijpelijk. In de VS zal dit helemaal noodzakelijk zijn, en op veel weerstand stuiten.
Ik ga even zoeken voor je.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je nog een mooie tweet om te delen?
Hallo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 13:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Denk niet dat er geband gaat worden.
De Omvolkskrant weer.quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:38 schreef skysherrif het volgende:
https://twitter.com/HaraldDoornbos/status/926799863454498817
Hier
Oei, ik zag een plaatje dat we hier soms ook gebruiken.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oei, ik zag een plaatje dat we hier soms ook gebruiken.
http://i0.kym-cdn.com/ent(...)07/617/jew_basic.jpg op 3:51quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
http://i0.kym-cdn.com/ent(...)07/617/jew_basic.jpg op 3:51
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw paspoortfoto?quote:Op zaterdag 4 november 2017 14:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
http://i0.kym-cdn.com/ent(...)07/617/jew_basic.jpg op 3:51
Wellicht, ik heb er 100.quote:
GS?quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:13 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, terugtrekkende haarlijn.
Gaat hard, over een paar jaar is baardhaar het enige dat nog op zijn hoofd wil groeien.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:13 schreef Jip141 het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, terugtrekkende haarlijn.
Oor- en neushaar groeit dan de pan uit.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gaat hard, over een paar jaar is baardhaar het enige dat nog op zijn hoofd wil groeien.
Nou ja, en oor- en neushaar natuurlijk.
Andere Volkskrant-redacteur gaf weer aan dat men niet te vroeg moest juichen en dat de Baudet-kiezer dat hoongelach juist ziet als het arrogante kartel die de kiezer uitlacht.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:27 schreef Tijger_m het volgende:
Wel een leuk stukje in de VK vandaag hoe Baudet door de mand viel nu hij het op moest nemen tegen iemand als Rutte die hem gewoon in de hoek zet
Meh, de kiezers van het FvD zullen sowieso geen kritiek accepteren, een blik in het centrale FvD topic spreekt boekdelen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Andere Volkskrant-redacteur gaf weer aan dat men niet te vroeg moest juichen en dat de Baudet-kiezer dat hoongelach juist ziet als het arrogante kartel die de kiezer uitlacht.
17X8 was of is dat die?quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:32 schreef Jip141 het volgende:
Daar heb je Sander weer!
[ afbeelding ]
134 toch zo uit het hoofd?quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die.... geen idee wat hij wel zei maar ik denk dat het 136 is.
Tsja.... nou ja, het is niet dat je op een ministerie zit en dan ineens verstand van zaken hebt, ik verwacht niet dat Edith Schippers ineens een scalpel weet vast te houden na een paar jaar Volksgezondheid, maar als je dit niet kunt uitrekenen hoor je sowieso niet in de kamer.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:37 schreef john2406 het volgende:
Goed ik ben ook maar een mens maar eentje van onderwijs?
Ik mag hopen van niet, echter dan zeg ik niet iets zonder dat ik het weet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja.... nou ja, het is niet dat je op een ministerie zit en dan ineens verstand van zaken hebt, ik verwacht niet dat Edith Schippers ineens een scalpel weet vast te houden na een paar jaar Volksgezondheid, maar als je dit niet kunt uitrekenen hoor je sowieso niet in de kamer.
Klopt. Maar het is wel fijn om te doen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Andere Volkskrant-redacteur gaf weer aan dat men niet te vroeg moest juichen en dat de Baudet-kiezer dat hoongelach juist ziet als het arrogante kartel die de kiezer uitlacht.
Goed besteed belastinggeld wel.quote:De krant beschrijft dat rijke ondernemers, vermogende families, huisjesmelkers, professionele beleggers, Wallenkoningen, pensioenfondsen en een lid van de koninklijke familie flink handelen op de Amsterdamse woningmarkt.
Ook waar.quote:Op zaterdag 4 november 2017 16:41 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is wel fijn om te doen.
Betere investering dan dat eeuwig renovatie nodig hebbende paleis op de Dam.quote:
Wacht maar af er zal nog gerenoveerd worden aan hoe heet het gebouw in den Haag?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Betere investering dan dat eeuwig renovatie nodig hebbende paleis op de Dam.
Maar hoeft geen belastinggeld te zijn hè, alleen meerderjarige leden van het koninklijk huis krijgen een toelage, de koninklijke familie is een stuk groter.
Binnenhof toch was toch sprake van?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Paleis Huis ten Bosch staat al in de steigers.
Ja, maar dat heeft dan weer niets met de koninklijke familie te maken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Binnenhof toch was toch sprake van?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Binnenhof_(Den_Haag)#Plannen_voor_renovatie_vanaf_2020
Al ga ik op het hoogste gebouw staan en dreig te springen het is toch en blijft ook zo als het is!quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft dan weer niets met de koninklijke familie te maken.
Als je alleen maar dreigt te springen wel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Al ga ik op het hoogste gebouw staan en dreig te springen het is toch en blijft ook zo als het is!
Beatrix moet ook wat, zo'n pensioen is best saai.quote:
Ben je nog goed bij je hoofd voor de echt nog niet misschien, nog niet!quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je alleen maar dreigt te springen wel.
Pensioen of bedoel jij AOW?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Beatrix moet ook wat, zo'n pensioen is best saai.
Geen idee, ik ben na 1950 geboren.quote:
Dan moet je eigenlijk toch beter op de hoogte zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben na 1950 geboren.
Ik ben niet zo'n pensioenfascist als de huidige senioren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk toch beter op de hoogte zijn.
Mijn pensioen is zo versnipperd over de EU (en het UK) dat ik tegenwoordig elke maand maar gewoon een bedrag op een spaarrekening zet.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n pensioenfascist als de huidige senioren.
Kun je dat niet alvast verplaatsen naar een veilig plekje binnen de unie?quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn pensioen is zo versnipperd over de EU (en het UK) dat ik tegenwoordig elke maand maar gewoon een bedrag op een spaarrekening zet.
Nooit geprobeerd eigenlijk. Dan moet ik in mijn administratie van 21 tot 14 jaar geleden duiken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kun je dat niet alvast verplaatsen naar een veilig plekje binnen de unie?
Spaarrekening, kijk maar uit heb je verzorging nodig mag je dat eerst opvreten!quote:Op zaterdag 4 november 2017 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn pensioen is zo versnipperd over de EU (en het UK) dat ik tegenwoordig elke maand maar gewoon een bedrag op een spaarrekening zet.
Vroeg afspreken dusquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Friek_ het volgende:
Wil vanavond met een vriend afspreken, maar ben bang dat ik rond 22.00u in slaap donder.
Dat noemt Pokkeltje 'vakantie'.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
Ik had geen vakantie, mij was een week de mond gesnoerd hier.
Ff uurtje tukken vooraf.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef Friek_ het volgende:
Wil vanavond met een vriend afspreken, maar ben bang dat ik rond 22.00u in slaap donder.
Baudet.quote:
D66 zeker.quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
D66 zeker.
Vreselijke partij.
Nog een trede lager dan; SP.quote:
Linksquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:50 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nog een trede lager dan; SP.
Christendemocratie moet gewaarborgd worden in Europa. Er is zeker veel mis met de EU en sommige dingen wat het CDA vindt keur ik niet goed alhoewel ik denk dat de jongere generatie daar verandering in kan makenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:52 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Christendemocratie moet gewaarborgd worden in Europa. Er is zeker veel mis met de EU en sommige dingen wat het CDA vindt keur ik niet goed alhoewel ik denk dat de jongere generatie daar verandering in kan maken
En hoequote:Op zaterdag 4 november 2017 18:54 schreef Jip141 het volgende:
Jij bent ook al inmiddels 19 he.
Tijd gaat snel.
Mocht je op het podium komen op het congres in Nijmegen als het eerste nieuwe CDA-lid in tien jaar?quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Mocht je op het podium komen op het congres in Nijmegen als het eerste nieuwe CDA-lid in tien jaar?
Ik vroeg me al af waar je was. Volgende keer even inseinen hoor. Welkom terug.quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
Dag makkers.
quote:
Zal ik doen, dank jequote:Op zaterdag 4 november 2017 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar je was. Volgende keer even inseinen hoor. Welkom terug.
Hij zal heus geen engerd zijn in het echte leven, maar als een politicus vind ik hem een griebus.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Och, Buma is gewoon een prima vent
Maar waarom dan?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij zal heus geen engerd zijn in het echte leven, maar als een politicus vind ik hem een griebus.
Het is tweeledig. Allereerst vind ik zijn stijl niet netjes. Sommigen zullen vinden dat hij gewoon een erg gehaaide en goede politicus is, maar ik vind het erg vervelend wanneer iemand zich voordoet als eerlijk en netjes terwijl hij de hele tijd de waarheid verdraait. Daarnaast schurkt hij wel erg dicht tegen figuren als Baudet en Wilders aan qua gedachtegoed en daarmee vergroot Buma de tegenstellingen in de samenleving.quote:
Dat is jouw subjectieve mening en dat respecteer ik. Alleen wat heeft meneer Buma in jouw mening verkeerd gedaan en waarom vind jij dat meneer Buma dicht tegen figuren als Baudet en Wilders schurkt?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is tweeledig. Allereerst vind ik zijn stijl niet netjes. Sommigen zullen vinden dat hij gewoon een erg gehaaide en goede politicus is, maar ik vind het erg vervelend wanneer iemand zich voordoet als eerlijk en netjes terwijl hij de hele tijd de waarheid verdraaid. Daarnaast schurkt hij wel erg dicht tegen figuren als Baudet en Wilders aan qua gedachtegoed en daarmee vergroot Buma de tegenstellingen in de samenleving.
Prima, dus hij moet zich meer distantieren van die twee lieden zodat die twee meer stemmen krijgen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het is tweeledig. Allereerst vind ik zijn stijl niet netjes. Sommigen zullen vinden dat hij gewoon een erg gehaaide en goede politicus is, maar ik vind het erg vervelend wanneer iemand zich voordoet als eerlijk en netjes terwijl hij de hele tijd de waarheid verdraait. Daarnaast schurkt hij wel erg dicht tegen figuren als Baudet en Wilders aan qua gedachtegoed en daarmee vergroot Buma de tegenstellingen in de samenleving.
Lees/luister maar eens naar de HJ Schoo-lezing, daar was het vrij duidelijk. Maar in het algemeen heeft hij ook de neiging om een glorieus verleden en daarmee een nationale identiteit te fabriceren die nooit bestaan heeft en mensen uitsluit.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat is jouw subjectieve mening en dat respecteer ik. Alleen wat heeft meneer Buma in jouw mening verkeerd gedaan en waarom vind jij dat meneer Buma dicht tegen figuren als Baudet en Wilders schurkt?
Ik denk dat Buma het echt meent, hij doet dit niet om zijn kiezers aan boord te houden zoals Rutte lijkt te doen. Daarbij is het nog helemaal niet aangetoond dat deze 'techniek' erg goed werkt op de lange termijn omdat je gestoorde uitspraken normaliseert.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:34 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Prima, dus hij moet zich meer distantieren van die twee lieden zodat die twee meer stemmen krijgen?
Je kunt niet alles hebben.
Goede timing om een Spacey-film uit te zenden.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:44 schreef Tem het volgende:
The usual suspects vanavond op TV (helaas op Veronica). Bazenfilm met Kevin Spacey.
Ja, ik ook nooit eigenlijk maar ga het eens proberen. Waarschijnlijk haak ik af na het eerste reclameblok.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede timing om een Spacey-film uit te zenden.![]()
Ik kijk trouwens nooit films bij de commerciëlen. De reclames tussendoor verpesten alles.
Inderdaad prima timing.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:47 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Goede timing om een Spacey-film uit te zenden.![]()
Ik kijk trouwens nooit films bij de commerciëlen. De reclames tussendoor verpesten alles.
Veel plezier met je 10 minuten film kijken dan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook nooit eigenlijk maar ga het eens proberen. Waarschijnlijk haak ik af na het eerste reclameblok.
Heb je zo'n Horizon-box? Dan kan je wat later beginnen met kijken. Als je een beetje achterloopt, kan je de reclames doorspoelen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, ik ook nooit eigenlijk maar ga het eens proberen. Waarschijnlijk haak ik af na het eerste reclameblok.
Nee helaasquote:Op zaterdag 4 november 2017 19:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je zo'n Horizon-box? Dan kan je wat later beginnen met kijken. Als je een beetje achterloopt, kan je de reclames doorspoelen.
Toch al een paar keer gezienquote:Op zaterdag 4 november 2017 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Veel plezier met je 10 minuten film kijken dan.
Ik heb Horizon, maar vind het wel wat prijzig voor de lol die je er van hebt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:50 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Heb je zo'n Horizon-box? Dan kan je wat later beginnen met kijken. Als je een beetje achterloopt, kan je de reclames doorspoelen.
Had het al verwacht zag ik je profiel een streep door je naam., zou dat het zijn hoe ze een ban opleggen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 18:31 schreef remlof het volgende:
Dag makkers.
Tendentieus artikel. 100 pandjes met Pinnacle B.V.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier je koninklijke vastgoedtycoon:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-hoofdstad~ac4a4bac/
Wat een geldwolven.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier je koninklijke vastgoedtycoon:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-hoofdstad~ac4a4bac/
De schoorsteen moet blijven roken, hè?quote:
Ik noem dat gewoon geldwolven, die eigenaren die hun huurders leegpompen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De schoorsteen moet blijven roken, hè?
Mevrouw de snackbarverkoopster had een huur van 780 euro, dat kan makkelijk naar 2500.
Ik noem dat gewoon eerlijke handel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon geldwolven, die eigenaren die hun huurders leegpompen.
Ja dat snap ik, maar het staat me tegen dat er wordt gekocht om zoveel winst te maken. Er is geen enkele betrokkenheid bij de huurders.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon eerlijke handel.
Dit zijn geen zielige particulieren, maar commerciele bedrijven hè?
Zoals Beyonce zong: If you liked it then you should have put a koopakte on it.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het staat me tegen dat er wordt gekocht om zoveel winst te maken. Er is geen enkele betrokkenheid bij de huurders.
Dat de huur naar de ¤ 1.000 per maand ging heb ik nog niet zo'n moeite mee, die is idd nog ver onder marktconform, dat ze vervolgens de huurder eruit zetten omdat ze het pand nodig hebben voor "eigen gebruik" is gewoon triest.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar het staat me tegen dat er wordt gekocht om zoveel winst te maken. Er is geen enkele betrokkenheid bij de huurders.
Buma en Rutte doen exact hetzelfde. Alleen ziet Buma eruit als smeerlap en Rutte als lieve jongen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 19:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat Buma het echt meent, hij doet dit niet om zijn kiezers aan boord te houden zoals Rutte lijkt te doen. Daarbij is het nog helemaal niet aangetoond dat deze 'techniek' erg goed werkt op de lange termijn omdat je gestoorde uitspraken normaliseert.
Zeg nou zelf: een verdriedubbeling van de huur. Dat is me nogal wat.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoals Beyonce zong: If you liked it then you should have put a koopakte on it.
Die 1000 euro vind ik ook nog redelijk, maar drie keer de huurprijs is nogal iets. Ik neem aan dat ze het pand na het vertrek van de huurster voor die vraagprijs hebben verhuurd.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de huur naar de ¤ 1.000 per maand ging heb ik nog niet zo'n moeite mee, die is idd nog ver onder marktconform, dat ze vervolgens de huurder eruit zetten omdat ze het pand nodig hebben voor "eigen gebruik" is gewoon triest.
Als de huurders een marktconforme huur betalen is die betrokkenheid er wel.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Het belang van de eigenaar wordt geraakt, zeg je. Maar die eigenaar heeft het pand gekocht wetende wat de huur was, en in de verwachting dat op te kunnen schroeven. Waar is dan zijn belang.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als de huurders een marktconforme huur betalen is die betrokkenheid er wel.
Zodra een huurder ergens voor een appel en een ei zit, wordt het belang van de eigenaar geraakt. Vergeet ook dat de eigenaarslasten voor zo'n winkel meer dan 3 maanden huur bedragen.
Als ze hun leegpompen wie woont er dan volgende maand?quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik noem dat gewoon geldwolven, die eigenaren die hun huurders leegpompen.
Zo werkt het wel. Gelukkig zijn MKB'ers niet zo goed beschermd als woninghuurders.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat de huur naar de ¤ 1.000 per maand ging heb ik nog niet zo'n moeite mee, die is idd nog ver onder marktconform, dat ze vervolgens de huurder eruit zetten omdat ze het pand nodig hebben voor "eigen gebruik" is gewoon triest.
Dan ga je ergens anders je snackbar beginnen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg nou zelf: een verdriedubbeling van de huur. Dat is me nogal wat.
Zijn belang is het pand te kunnen verhuren tegen een marktconforme prijs.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het belang van de eigenaar wordt geraakt, zeg je. Maar die eigenaar heeft het pand gekocht wetende wat de huur was, en in de verwachting dat op te kunnen schroeven. Waar is dan zijn belang.
Binnenkort gaat 'ie z'n geld verdienen door de Shell-toren aan te pakken in Rijswijk.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
Nooit geweten dat Bernhard zo'n vastgoedportefeuille had.
Het is zijn belang niet, hij maakt het tot zijn belang.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zijn belang is het pand te kunnen verhuren tegen een marktconforme prijs.
Wat ooit het huurbedrag was, is voor winkels minder doorslaggevend dan voor woningen.
Je kunt iemand om die reden niet uit z'n huis zetten, maar wel iemand om die reden uit z'n winkel.
Dan is het ook haar belang niet. De snackbarhoudster maakt het haar belang.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is zijn belang niet, hij maakt het tot zijn belang.
Eerst krakers eruit werken neem ik aan.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Binnenkort gaat 'ie z'n geld verdienen door de Shell-toren aan te pakken in Rijswijk.
Krakers bij Shell noemen ze Frackers.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Eerst krakers eruit werken neem ik aan.
Ik heb me er nooit in verdiept, maar het maakt op mij een uitbuiterige indruk als je de huur gaat verdrievoudigen omdat je geld wilt zien.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan is het ook haar belang niet. De snackbarhoudster maakt het haar belang.
Neuh, die huur was namelijk lange tijd achtergebleven bij de markthuur.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb me er nooit in verdiept, maar het maakt op mij een uitbuiterige indruk als je de huur gaat verdrievoudigen omdat je geld wilt zien.
Dat begrijp ik, maar het hele principe van opkopen om hoge huren te kunnen innen staat me tegen. Maar misschien heb ik het wel mis en is het doodnormaal.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Neuh, die huur was namelijk lange tijd achtergebleven bij de markthuur.
Als iemand in 1988 een contract tekent is dit in 2009 niet meer up-to-date qua prijs en voorwaarden.
Nou ja, voor winkels een stuk normaler dan voor woningen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar het hele principe van opkopen om hoge huren te kunnen innen staat me tegen. Maar misschien heb ik het wel mis en is het doodnormaal.
Maar ik kan me voorstellen dat binnensteden wel saai worden met huurders die op hun beurt ook allemaal in de eerste plaats aan geld denken. Ik denk aan prijsvechters en dozenwinkels.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou ja, voor winkels een stuk normaler dan voor woningen.
Bij een woning moet je als eigenaar aantonen dat je geen ander huis hebt om te kunnen zitten. Bij winkels kan ook "gewone" renovatie aanleiding geven om een zittende huurder het contract op te zeggen. Saillant detail; mevrouw had een bod van 50.000 euro gekregen om te vertrekken. Dat heeft ze niet aangenomen. Als 'dringend eigen gebruik' niet mogelijk zou zijn, zouden binnensteden een stuk meer vervallen zijn.
Ik denk dat de binnensteden sowieso al gevuld worden door ondernemers die aan geld denken.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat binnensteden wel saai worden met huurders die op hun beurt ook allemaal in de eerste plaats aan geld denken. Ik denk aan prijsvechters en dozenwinkels.
Dat was de optie niet hè... de huur werd verhoogd naar ¤ 1.000 per maand en een jaar later kon ze vertrekken omdat ze het nodig hadden voor "dringend eigen gebruik".quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat de binnensteden sowieso al gevuld worden door ondernemers die aan geld denken.
Dat was voor deze mevrouw ook het geval, anders zou ze wel 2500 euro betalen. Is maar 100 porties frites.
Ze doen er tenminste nog iets voor en als het goed is hebben ze hart voor hun zaak. Deze dame hield het kennelijk voor gezien. De huizenkopers doen er niet heel veel voor.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat de binnensteden sowieso al gevuld worden door ondernemers die aan geld denken.
Dat was voor deze mevrouw ook het geval, anders zou ze wel 2500 euro betalen. Is maar 100 porties frites.
Die 1000 euro was een onderhandelingsresultaat. Heeft natuurlijk ook wel de houding van de verhuurder beïnvloed.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was de optie niet hè... de huur werd verhoogd naar ¤ 1.000 per maand en een jaar later kon ze vertrekken omdat ze het nodig hadden voor "dringend eigen gebruik".
Valt niet mee hoor, 100 pandjes beheren.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze doen er tenminste nog iets voor en als het goed is hebben ze hart voor hun zaak. Deze dame hield het kennelijk voor gezien. De huizenkopers doen er niet heel veel voor.
Met als enkel doel er geld uit te trekken. Ik heb weet van zwaardere banen.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:52 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt niet mee hoor, 100 pandjes beheren.
Ja, maar dat dat het resultaat van de onderhandelingen is als je eerst 187 per maand betaalde mag het niet heel verbazingwekkend zijn, dan heb je het al over ruimschoots een vervijfvoudiging van de huur.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die 1000 euro was een onderhandelingsresultaat. Heeft natuurlijk ook wel de houding van de verhuurder beïnvloed.
In welk opzicht? Ik heb zo'n vermoeden dat bij een verhoging naar markthuur (of dat nu x5 of x10 is) er minder werk van zou zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar dat dat het resultaat van de onderhandelingen is als je eerst 187 per maand betaalde mag het niet heel verbazingwekkend zijn, dan heb je het al over ruimschoots een vervijfvoudiging van de huur.
Dat die absurd laag was is wat anders.
Nou ja, als ik in dat artikel waarnaar gelinkt word lees dat je daar een paar jaar geleden nog over de junks struikelde dan snap ik wel dat die huur niet zo hoog was.quote:Op zaterdag 4 november 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In welk opzicht? Ik heb zo'n vermoeden dat bij een verhoging naar markthuur (of dat nu x5 of x10 is) er minder werk van zou zijn gemaakt.
Ik deed een mouse-over want ik zag drugshond als laatste poster in dit topic.... en toen snapte ik helemaal niets meer van deze postquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gisteren nog wat noord-koreanen streng aangekeken, nu weer in Rotterdam. Korea ook weer overleeft.
Nog even wakker blijven en dan lang slapen.
Dat lijkt me een imposante reis, Noord-Korea.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gisteren nog wat noord-koreanen streng aangekeken, nu weer in Rotterdam. Korea ook weer overleeft.
Welkom terug aan deze kant van de wereldbol.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Liep je rond met een troetelbeer?quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb serieus liggen kwalen met een camara. Ik had elke elke een suppost in follow modus. Camo kleding en troetelbeer gehalte hebben ze nooit echt vat op kunnen krijgen.
Haha. Bijna Sjon 2.0..quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik deed een mouse-over want ik zag drugshond als laatste poster in dit topic.... en toen snapte ik helemaal niets meer van deze post
Ik ben daar maar 5 meter in geweest gisterenquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt me een imposante reis, Noord-Korea.
Thx. Trump gaat nu die kant op, dus goede timing om weer terug te zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Welkom terug aan deze kant van de wereldbol.
Ah zo. Ja ik denk zeker dat Zuid-Korea ook heel boeiend is. Maar is het daar zo vies?quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik ben daar maar 5 meter in geweest gisteren.
Maar Zuid-Korea verder was ook heel interessant. En een voordeel van vertrokken uit Seoul is dat de lucht in Rotterdam heerlijk schoon lijkt.
Het was echt grappig. Bij vrijwel het einde van bezoek (vloer 1) moesten ze zelfs ook wel lachen. Mijn moeder een flap-uit. En ik wilde niet meer met de lift mee (te druk). Koos maar het hazenpad.quote:
Nou de luchtkwaliteit in Seoul is niet altijd even goed. Maar daarbuiten wel. En verder een heel schoon land. Niet te vergelijken met landen als Indonesië of Vietnam ofzo.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah zo. Ja ik denk zeker dat Zuid-Korea ook heel boeiend is. Maar is het daar zo vies?
Dat klinkt als een goede reisbestemming. Ik hoop dat er ook mooie dingen te zien zijn.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou de luchtkwaliteit in Seoul is niet altijd even goed. Maar daarbuiten wel. En verder een heel schoon land. Niet te vergelijken met landen als Indonesië of Vietnam ofzo.
En mega veilig. Verreweg veiligste land waar ik ooit geweest ben. Dat reist erg fijn.
Houd vooral de Facebook pagina in de gaten voor nieuws over de nieuwe tentoonstelling. 😉 groet, Cxxxxquote:Op zaterdag 4 november 2017 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Liep je rond met een troetelbeer?
Oh je noemt jezelf een troetelbeer. Daar kan ik niet over oordelen, haha.
Wel heel veel treinen naar Friesland vanaf hier.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:15 schreef remlof het volgende:
Over reisbestemmingen gesproken, hier zijn de belangrijkste wijzigingen in de nieuwe dienstregeling van de NS, die ingaat op 10 december:
[ afbeelding ]
Meppel als laatste toevluchtsoord van de Friezen?quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wel heel veel treinen naar Friesland vanaf hier.
Voorbereiding deportatie van iedereen uit Meppel naar Friesland.quote:Op zaterdag 4 november 2017 22:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Meppel als laatste toevluchtsoord van de Friezen?
Dat lijkt mij een boosaardig uitzicht...quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voorbereiding deportatie van iedereen uit Meppel naar Friesland.
Dat is waar, voor je het weet willen al die Westerlingen er wonen en heb je Amsterdamse toestandenquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik waardeer dat ze Groningen met rust laten, we moeten natuurlijk niet hebben dat mensen makkelijk naar het hoge noorden kunnen.
Precies, het was dan ook uitermate slecht nieuws dat de NOS deze week ging roeptoeteren dat het gebied vlak onder Groningen het gelukkigst is.quote:Op zaterdag 4 november 2017 23:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is waar, voor je het weet willen al die Westerlingen er wonen en heb je Amsterdamse toestanden
Waarom besloten naar Zuid Korea te gaan?quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:27 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nou de luchtkwaliteit in Seoul is niet altijd even goed. Maar daarbuiten wel. En verder een heel schoon land. Niet te vergelijken met landen als Indonesië of Vietnam ofzo.
En mega veilig. Verreweg veiligste land waar ik ooit geweest ben. Dat reist erg fijn.
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:13 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb serieus liggen kwalen met een camara. Ik had elke suppost in follow modus. Camo kleding en troetelbeer gehalte hebben ze nooit echt vat op kunnen krijgen.
Oh, dat worden nachtmerries dusquote:Op zaterdag 4 november 2017 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 november 2017 00:16 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Man links is zojuist opgepakt wegens corruptie in SA.Nou en.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
quote:Op zondag 5 november 2017 00:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat doe jij hier je hebt een feestje.
Lekker een beetje bruine restjes op de pot achterlaten. Goed van je, dat verdient Kaas wel.quote:
Haha nee, kleine boodschap.quote:Op zondag 5 november 2017 00:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Lekker een beetje bruine restjes op de pot achterlaten. Goed van je, dat verdient Kaas wel.
Best groot nieuws trouwens, tientallen ministers en andere hoogwaardigheidsbekleders in SA opgepakt.quote:
Na de onderschepping van een raket kennelijk.quote:Op zondag 5 november 2017 00:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Best groot nieuws trouwens, tientallen ministers en andere hoogwaardigheidsbekleders in SA opgepakt.
Weinig, maar once again, voor alles is een trump tweet.quote:Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Na de onderschepping van een raket kennelijk.
Wat het echter met Trump te maken heeft?
Die regel is net iets anders hoorquote:Op zondag 5 november 2017 00:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weinig, maar once again, voor alles is een trump tweet.
Maar een raket zei je? Ik lees alleen maar namen die zijn opgepakt, maar niet waarom (nouja geruchten zijn corruptie etc, maar er zal vast meer aan de hand zijn)quote:Op zondag 5 november 2017 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die regel is net iets anders hoor
NWS / Enorme explosie bij luchthaven Riyadquote:Op zondag 5 november 2017 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar een raket zei je? Ik lees alleen maar namen die zijn opgepakt, maar niet waarom (nouja geruchten zijn corruptie etc, maar er zal vast meer aan de hand zijn)
Zou het misschien te maken hebben met de progressievere koers die SA lijkt te willen varen?quote:Op zondag 5 november 2017 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NWS / Enorme explosie bij luchthaven Riyad
Alles kan, geen idee.quote:Op zondag 5 november 2017 00:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het misschien te maken hebben met de progressievere koers die SA lijkt te willen varen?
Ja, deed je uurtje geleden ook al.quote:Op zondag 5 november 2017 00:25 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Haha nee, kleine boodschap.
Maar lekker wel blijven zitten en mensen laten wachten.
Jij bijna thuis?
Overgestapt?quote:Op zondag 5 november 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
Net overgestapt en de kwebbelzieke geesten van de vorige trein zitten nu gewoon wéér naast me. Hou gewoon lekker je bek denk ik dan.
Ah, een jonge misantroop gespot.quote:Op zondag 5 november 2017 00:48 schreef Euribob het volgende:
Net overgestapt en de kwebbelzieke geesten van de vorige trein zitten nu gewoon wéér naast me. Hou gewoon lekker je bek denk ik dan.
Man gespot die onmiddelijk een enorm stempel op iemand moet plakken gebaseerd op een enkele FOK SC post.quote:Op zondag 5 november 2017 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, een jonge misantroop gespot.
Hoe ben je zo jong al misantroop geworden, hopende dat je FOK! POL-SC en IRL uit elkaar kunt houden uiteraard.
Dat ben jij?quote:Op zondag 5 november 2017 01:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Man gespot die onmiddelijk een enorm stempel op iemand moet plakken gebaseerd op een enkele FOK SC post.
Volgens mij druk je wel een stempeltje op me en ben je een man. Niet dat ik er mee zit btw. Snap ook de hele bedoeling idd van die post van jou niet, tenzij je wilt beweren dat we een beetje rustig aan moeten doen met die user annex mod. Maar waarom dan toch, waarom, waarom? Voorwaar zal hij IRL andere zaken naar zijn hoofd geslingerd krijgen dan "misantroop"quote:
Net als het damplein in ongeveer 1967, bedoel je?quote:Op zondag 5 november 2017 01:53 schreef skysherrif het volgende:
Lijkt me wel een aardig idee als wat mariniers zon dorpje als venlo weer eens flink schoonvegen.
Haha precies, what a time to be alive.quote:Op zondag 5 november 2017 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net als het damplein in ongeveer 1967, bedoel je?
Ja, toen was ik 5, heb er later over gelezen pas.quote:Op zondag 5 november 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha precies, what a time to be alive.
1970 trouwensquote:Op zondag 5 november 2017 01:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Net als het damplein in ongeveer 1967, bedoel je?
Was ik 8 dan, nog niet echt wild oud, heb er toen niets van meegepikt iig, later pas.quote:
Hoorde het ja, maar ook hij is nog jong genoeg, dat hij toen niet zelf een van de jannen was.quote:Op zondag 5 november 2017 01:56 schreef Ryan3 het volgende:
Tijger_m is ook jarenlang militair geweest btw.
Ja, paar jaar jonger dan ik, volgens mij idd. Ik refereerde er ohne ursache naar eigenlijk, zit Bach te luisteren, dat stimuleert nu eenmaal je associatieve gave. Zo dacht ik ook zou geweldig zijn om een roman te schrijven over iemand zoals Terry Baudet en dat-ie dan door een oud-commando wordt vermoord. Want alles loopt slecht af en iedereen is gek, zoals Reve altijd beweerde, dacht ik.quote:Op zondag 5 november 2017 01:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoorde het ja, maar ook hij is nog jong genoeg, dat hij toen niet zelf een van de jannen was.
Bach luister ik eigenlijk nooit, wat luister je nu precies?quote:Op zondag 5 november 2017 02:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, paar jaar jonger dan ik, volgens mij idd. Ik refereerde er ohne ursache naar eigenlijk, zit Bach te luisteren, dat stimuleert nu eenmaal je associatieve gave. Zo dacht ik ook zou geweldig zijn om een roman te schrijven over iemand zoals Terry Baudet en dat-ie dan door een oud-commando wordt vermoord. Want alles loopt slecht af en iedereen is gek, zoals Reve altijd beweerde, dacht ik.
Deze:quote:Op zondag 5 november 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bach luister ik eigenlijk nooit, wat luister je nu precies?
Ik hou vooral van eind 19e eeuwse franse componisten (net als schilderijen).
Gewoon een tijdje POL-mod zijn, komt dat gevoel vanzelf wel aanwaaien.quote:Op zondag 5 november 2017 01:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, een jonge misantroop gespot.
Hoe ben je zo jong al misantroop geworden, hopende dat je FOK! POL-SC en IRL uit elkaar kunt houden uiteraard.
Mooie muziek van Bach voor een serie imho.
Nop, trein. Maar was op weg naar m'n ouders dus niet erg.quote:Op zondag 5 november 2017 00:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Overgestapt?
Op een tram hoop ik?
Of ga je niet naar je huis/kamer in Rotterdam?
Whehe, dat kan me voorstellen idd.quote:Op zondag 5 november 2017 02:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje POL-mod zijn, komt dat gevoel vanzelf wel aanwaaien.
Clayderman speelt dit ook.quote:Op zondag 5 november 2017 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bach luister ik eigenlijk nooit, wat luister je nu precies?
Ik hou vooral van eind 19e eeuwse franse componisten (net als schilderijen).
POL-mod komt je overigens ook vanzelf aanwaaien.quote:Op zondag 5 november 2017 02:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon een tijdje POL-mod zijn, komt dat gevoel vanzelf wel aanwaaien.
Nee, godzijdank niet. Maar soms komt het gevoel dat je hier hebt wel overeen met het gevoel dat je buiten fok hebt. Dan helpt de emotionele afstand die je op fok hebt opgebouwd wel hoor.quote:Op zondag 5 november 2017 02:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Whehe, dat kan me voorstellen idd..
Maar dit is niet de echte wereld hè..
Meer dan 10 jaar geleden deden we een geintje, yvonne en ik: ik werd POL-mod, kleurtje erbij. Werd bijna revolutie hier joh.quote:Op zondag 5 november 2017 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
POL-mod komt je overigens ook vanzelf aanwaaien.
Doe maar even een sollicitatie anders.quote:Op zondag 5 november 2017 02:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
POL-mod komt je overigens ook vanzelf aanwaaien.
Whehe, moet je nog eens doen, maar dan met NatteKat en .....quote:Op zondag 5 november 2017 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar geleden deden we een geintje, yvonne en ik, ik werd POL-mod, kleurtje erbij. Werd bijna revolutie hier joh.
Ik vind de FOK! wereld ergens een heel beschermd, vrij vriendelijk wereldje toch. De wereld buiten, de echte wereld is echt, alles waar we hier over spreken achter ons computertje gebeurt daar echt........quote:Op zondag 5 november 2017 02:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, godzijdank niet. Maar soms komt het gevoel dat je hier hebt wel overeen met het gevoel dat je buiten fok hebt. Dan helpt de emotionele afstand die je op fok hebt opgebouwd wel hoor.
Mwaoh, denk niet dat-ie op tilt springt daarvan, wel andere lieden wrs.quote:Op zondag 5 november 2017 02:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Whehe, moet je nog eens doen, maar dan met NatteKat en .....
Misschien over een jaartje, als ik ooit eens op een meet ben geweest, weet niet of ik op dit moment ook maar enige autoriteit zou hebben als modquote:Op zondag 5 november 2017 02:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe maar even een sollicitatie anders.
Dat bedoel ik ook haha.quote:Op zondag 5 november 2017 02:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, denk niet dat-ie op tilt springt daarvan, wel andere lieden wrs.
Ja, gaan er sommigen steigeren wrs.quote:
Jij bent hier toch niet zo gehaat of ?quote:Op zondag 5 november 2017 02:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, gaan er sommigen steigeren wrs..
Beetje de anti-christ vorm ik voor hen.
Beetje als Trump die president zou worden, o, wacht...
Eg wel.quote:Op zondag 5 november 2017 02:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij bent hier toch niet zo gehaat of ?
Zo heb ik Conflict ooit mod van MED gemaakt.quote:Op zondag 5 november 2017 02:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer dan 10 jaar geleden deden we een geintje, yvonne en ik: ik werd POL-mod, kleurtje erbij. Werd bijna revolutie hier joh.
Conflict? Ken ik die?quote:Op zondag 5 november 2017 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo heb ik Conflict ooit mod van MED gemaakt.
O, dat subforum van T80 mag wel weer paar maanden uit de stal gehaald worden, blijft een fenomeen, hoe irritant hij af en toe ook kan zijn.quote:Op zondag 5 november 2017 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En tong van T80
Welkom terugquote:Op zondag 5 november 2017 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
En tong van T80
Ja, die ken ik wel, staat me alleen niet helder bij.quote:Op zondag 5 november 2017 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zou je wel moeten kennen: Conflict
Dank. Wat is er in Saudi Arabië aan de hand? Eerst een raket uit Jemen die insloeg bij Riyad en toen werden er allemaal prinsen gearresteerd?quote:
En een keertje buiten de SC bent geweest voor een discussie, ook niet onbelangrijk.quote:Op zondag 5 november 2017 02:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien over een jaartje, als ik ooit eens op een meet ben geweest, weet niet of ik op dit moment ook maar enige autoriteit zou hebben als mod
Ja, ik kom er ook niet echt uit wat er precies aan de hand is, corruptie is volgens mij de beschuldiging vanuit de gene die de macht heeft.quote:Op zondag 5 november 2017 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Dank. Wat is er in Saudi Arabië aan de hand? Eerst een raket uit Jemen die insloeg bij Riyad en toen werden er allemaal prinsen gearresteerd?
Geen idee eigenlijk waarom ik alleen in de SC kom, zat eerst alleen maar in het amerika topic en toen de verkiezingen over waren nooit meer geweest en louter hier (en VBL)quote:Op zondag 5 november 2017 02:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
En een keertje buiten de SC bent geweest voor een discussie, ook niet onbelangrijk.
Kushner/de VS zou er iets mee te maken hebben las ik ergens. Owh ja, in AMVquote:Op zondag 5 november 2017 02:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik kom er ook niet echt uit wat er precies aan de hand is, corruptie is volgens mij de beschuldiging vanuit de gene die de macht heeft.
Overigens sloeg die raket niet in, werd nog wel onderschept meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |