Klopt niet helemaal. In feite begon het in 1917 en was het ongeveer rond 1977 wel weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:28 schreef Szura het volgende:
De verzuiling was van 1880 tot 1920, aldus Kuzu
Het klopt helemaal nietquote:Op woensdag 1 november 2017 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal. In feite begon het in 1917 en was het ongeveer rond 1977 wel weg.
Wat klopt niet?quote:
Ja dat zeg ik, dat het totaal niet klopt wat Kuzu lultquote:Op woensdag 1 november 2017 17:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat klopt niet?
1880-1920 klopt niet iig.
Verzuiling begon zich te ontwikkelen in 1917 (bij algemeen kiesrecht).
Zo rond 1977 was het overal weggevaagd, af en toe wel eerder.
Twee vooruit, één achteruit? Luxemburgse processie.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elk stapje vooruit is er één zullen we maar zeggen.
Klopt, dat klopt niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, dat het totaal niet klopt wat Kuzu lult
Goed punt van de SP. Probleem is alleen dat de VVD o.a. baat hebben bij het innen van veel centjes binnen de zorg. Hun vriendjes hebben er functies etc en de bureaucratie blijft.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:41 schreef Hexagon het volgende:
ZE ZORGVERZEKERAARS!!
De nieuwe duivel van de SP
Zal je verbazen hoeveel niet-VVD'ers er functies hebben in de zorg.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Goed punt van de SP. Probleem is alleen dat de VVD o.a. baat hebben bij het innen van veel centjes binnen de zorg. Hun vriendjes hebben er functies etc en de bureaucratie blijft.
Nogal wiedes met zoveel functies/banen natuurlijk. Maar dit is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een probleem en er wordt niets opgelost omdat de verkeerde partijen in het kabinet zitten, zo simpel is het. Daarom wilde SP ook niet, want ze wisten dat er niets ging veranderen met dit kabinet.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zal je verbazen hoeveel niet-VVD'ers er functies hebben in de zorg.
Nog langs de dorpspastoor? Onder de mantel genot.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:43 schreef Ryan3 het volgende:
Segers moet nog wel 3 x strafbidden vanavond, schat ik in.
Wilde de SP niet of is ze helemaal niets gevraagd? Nogal een verschil tussenquote:Op woensdag 1 november 2017 17:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nogal wiedes met zoveel functies/banen natuurlijk. Maar dit is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren een probleem en er wordt niets opgelost omdat de verkeerde partijen in het kabinet zitten, zo simpel is het. Daarom wilde SP ook niet, want ze wisten dat er niets ging veranderen met dit kabinet.
SP was ze voor door vooraf al aan te geven niets te zien in een samenwerking. Ik heb het niet over een ziekenfonds en ja dat kan werken mits je de pharmacy gaat aanpakken met die monopolies etc maar het kan in ieder geval wel anders, zie België.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wilde de SP niet of is ze helemaal niets gevraagd? Nogal een verschil tussen
Bovendien lult de SP uit zijn nek, we hebben namelijk al eens een ziekenfonds gehad en dat werkte helemaal niet zo fantastisch om de kosten in bedwang te houden.
Jawel hoor.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bovendien lult de SP uit zijn nek, we hebben namelijk al eens een ziekenfonds gehad en dat werkte helemaal niet zo fantastisch om de kosten in bedwang te houden.
Dus ze niet gevraagd maar wijzen alle verantwoordelijkheid op voorhand af. Kun je een lulverhaal omheen verzinnen maar dan zijn ze gewoon geen haar beter dan Wilders en willen alleen aan de zijlijn schreeuwen en folderen.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
SP was ze voor door vooraf al aan te geven niets te zien in een samenwerking. Ik heb het niet over een ziekenfonds en ja dat kan werken mits je de pharmacy gaat aanpakken met die monopolies etc maar het kan in ieder geval wel anders, zie België.
Gaat hier om de bureaucratie en dat was voor SP een reden niet in te stappen, want ze wisten dat dit kabinet daar geen fuck om geeft.
Dat heeft het hele andere oorzaken maar dat weet je zelf ook dondersgoed en hopelijk de SP ook wat wel blijkt uit het afwijzen van iedere regeringsverantwoordelijkheid want dan moet je het waarmaken.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Sterker nog, sinds de invoering van de marktwerking in de zorg en de nieuwe zorgverzekeringswet in 2006 zijn de kosten geëxplodeerd.
Is maar net hoe je het wil zien. SP zag aan Rutte 1 en 2 dat er niets ging veranderen.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus ze niet gevraagd maar wijzen alle verantwoordelijkheid op voorhand af. Kun je een lulverhaal omheen verzinnen maar dan zijn ze gewoon geen haar beter dan Wilders en willen alleen aan de zijlijn schreeuwen en folderen.
Ja, duh, als je er niet in gaat zitten veranderd er niks, he? Is dit het nivo van de SP stemmer of zo? Geen verbinding kunnen leggen tussen je eigen afwezigheid en afwezig zijn van jouw gedachtengoed in de regering?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het wil zien. SP zag aan Rutte 1 en 2 dat er niets ging veranderen.
Technologisering, innovatie en vergrijzing spelen ook een rol ja, maar dat is niet pas vanaf 2006 maar al veel langer.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat heeft het hele andere oorzaken maar dat weet je zelf ook dondersgoed en hopelijk de SP ook wat wel blijkt uit het afwijzen van iedere regeringsverantwoordelijkheid want dan moet je het waarmaken.
Ik ben geen SP stemmer pik. Ik heb het over Rutte 3. Daar ging de SP niet in, omdat ze wisten dat er niets ging veranderen en zie daar. Maar blijf jij lekker goedgelovig in VVD en co. Er gaat niets veranderen in de zorg, behalve wat kleine dingetjes her en der.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, duh, als je er niet in gaat zitten veranderd er niks, he? Is dit het nivo van de SP stemmer of zo? Geen verbinding kunnen leggen tussen je eigen afwezigheid en afwezig zijn van jouw gedachtengoed in de regering?
Dit vertelt een ander verhaalquote:Op woensdag 1 november 2017 17:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Technologisering, innovatie en vergrijzing spelen ook een rol ja, maar dat is niet pas vanaf 2006 maar al veel langer.
Desondanks zie je vanaf 2006 ineens een opvallende en significante stijging van de zorgkosten (maar dan ook echt fors hé), toeval? Denk het niet.
Dit kabinet heeft een sociaal vlak?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Op sociaal vlak is er gewoon veel mis met dit kabinet imho.
Want?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Eens, dat is ook een patroon van Rutte-kabinetten. Voorzieningen nemen af, wel moet het gros van de Nederlanders steeds meer betalen.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
Ze hebben totaal geen idee wat er binnen de samenleving DAADWERKELIJK speelt. NatteKat had het al aangegeven: Mensen zijn bang wat er aan het eind van de maand in de portemonnee zit, niets meer of minder.quote:
Hij begrijpt dat niet, multimiljonair, vrouw dijk van een baan, ander universum.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hebben totaal geen idee wat er binnen de samenleving DAADWERKELIJK speelt. NatteKat had het al aangegeven: Mensen zijn bang wat er aan het eind van de maand in de portemonnee zit, niets meer of minder.
Nee, en jouw opmerking leek mij toch jouw mening te zijn en ik vraag dan waarop die gebaseerd is. Da's al. Het lijkt mij sterk dat het nieuwe kabinet zojuist zei "fuck you, arme mensen!"quote:Op woensdag 1 november 2017 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb jij het debat niet aanstaan of zo?.
Dat zeggen ze uiteindelijk wel natuurlijk want die groep gaat er op achteruit chef. Energie wordt 200-300 euro duurder, zorgpremie wordt duurder etc. Maar we gaan er op vooruit!quote:Op woensdag 1 november 2017 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, en jouw opmerking leek mij toch jouw mening te zijn en ik vraag dan waarop die gebaseerd is. Da's al. Het lijkt mij sterk dat het nieuwe kabinet zojuist zei "fuck you, arme mensen!"
En jij weet niet waar je over praat. Dus mondje houden over andere mensen, aub. Gewoon netjes op een normale manier als een volwassene inhoudelijk reageren.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij begrijpt dat niet, mutimiljonair, vrouw dijk van een baan, ander universum.
Ja, sorry hoor lijkt me duidelijk dat je dan het geluid niet hebt aanstaan, lijkt me ook voor iemand die het er allemaal mee eens is vrij duidelijk. Dat is gewoon de keuze die je maakt.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, en jouw opmerking leek mij toch jouw mening te zijn en ik vraag dan waarop die gebaseerd is. Da's al. Het lijkt mij sterk dat het nieuwe kabinet zojuist zei "fuck you, arme mensen!"
Zorgpremie word door de overheid betaald via de toeslag dus da's gelul, energie duurder kan zo zijn, ja, maar dat is nu eenmaal een feit voor iedereen omdat er anders energie opgewekt moet gaan worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeggen ze uiteindelijk wel natuurlijk want die groep gaat er op achteruit chef. Energie wordt 200-300 euro duurder, zorgpremie wordt duurder etc. Maar we gaan er op vooruit!
In feite zeggen ze dat wel door de laagste inkomens af te schepen met een belastingverhoging (van de laagste schijf), een btw verhoging terwijl de hoogste inkomens wel een forse belastingverlaging tegemoet kunnen zien.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het lijkt mij sterk dat het nieuwe kabinet zojuist zei "fuck you, arme mensen!"
Ik heb het geluid niet aanstaan, inderdaad, en ik zeg nergens dat ik het overal mee eens ben, ik ben het niet eens met de SP maar dat ben ik nog nooit geweest in al de tijd dat die partij bestaat.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor lijkt me duidelijk dat je dan het geluid niet hebt aanstaan, lijkt me ook voor iemand die het er allemaal mee eens is vrij duidelijk. Dat is gewoon de keuze die je maakt.
Zorgpremie is niet 1 op 1 met toeslagen, nooit geweest ook dus je moet altijd meer betalen dan je terug gaat krijgen. Het is een feit dat dus niet iedereen er op vooruit gaat oftewel ze lullen weer eens uit hun nek.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zorgpremie word door de overheid betaald via de toeslag dus da's gelul, energie duurder kan zo zijn, ja, maar dat is nu eenmaal een feit voor iedereen omdat er anders energie opgewekt moet gaan worden.
+1quote:Op woensdag 1 november 2017 18:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
In feite zeggen ze dat wel door de laagste inkomens af te schepen met een belastingverhoging (van de laagste schijf), een btw verhoging terwijl de hoogste inkomens wel een forse belastingverlaging tegemoet kunnen zien.
Die toeslag is niet kostendekkend en stijgt bovendien niet in gelijke mate mee met het toenemen van de zorgkosten.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zorgpremie word door de overheid betaald via de toeslag dus da's gelul, energie duurder kan zo zijn, ja, maar dat is nu eenmaal een feit voor iedereen omdat er anders energie opgewekt moet gaan worden.
Dus jij vind het belang van multinationals bijv boven de burger gaan? Bijzonder. Van wie is dit land? Van ons of van Apple, Google etc?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb het geluid niet aanstaan, inderdaad, en ik zeg nergens dat ik het overal mee eens ben, ik ben het niet eens met de SP maar dat ben ik nog nooit geweest in al de tijd dat die partij bestaat.
Dus? Waar the fuck baseer je dat op? Ik zeg net dat ik het bepaald niet met alle zaken van dit kabinet eens ben in dezelfde post die jij quottequote:Op woensdag 1 november 2017 18:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus jij vind het belang van multinationals bijv boven de burger gaan? Bijzonder. Van wie is dit land? Van ons of van Apple, Google etc?
Het was al niet zo heel goed geregeld, maar feit is dat mensen die daadwerkelijk zorg verlenen een heleboel administratief werk moeten doen ten bate van het berekenen van de winst door mensen die helemaal geen zorg verlenen maar alleen maar aan het administreren zijn. Dat is hopeloos inefficient.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat heeft het hele andere oorzaken maar dat weet je zelf ook dondersgoed en hopelijk de SP ook wat wel blijkt uit het afwijzen van iedere regeringsverantwoordelijkheid want dan moet je het waarmaken.
Lekker binnenkomertje voor Dijkhof zo. Het ijs is meteen gebroken.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat Baudet als debater zo door de mand zou vallen, maar die lijkt - wanneer het niet op ongestoorde monologen aankomt - niet scherp, snel of grappig genoeg om mee te kunnen in het debat. Werd hard overklast door Dijkhof vandaag, die pas z’n eerst debat als fractievoorzitter ooit voerde.
Weet iemand nog wie Hennis is?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lekker binnenkomertje voor Dijkhof zo. Het ijs is meteen gebroken.
Vond ze beide niet sterk eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat Baudet als debater zo door de mand zou vallen, maar die lijkt - wanneer het niet op ongestoorde monologen aankomt - niet scherp, snel of grappig genoeg om mee te kunnen in het debat. Werd hard overklast door Dijkhof vandaag, die pas z’n eerst debat als fractievoorzitter ooit voerde. Opvallend puntje wel.
Was toch ook al een beetje te verwachten als je hem eens bij een opinieprogramma aan tafel had zien zitten? Hij laat zich heel makkelijk uit de tent lokken en improviseert niet zo goed. Maar goed, hij mag nog even warmlopenquote:Op woensdag 1 november 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
Had trouwens niet verwacht dat Baudet als debater zo door de mand zou vallen, maar die lijkt - wanneer het niet op ongestoorde monologen aankomt - niet scherp, snel of grappig genoeg om mee te kunnen in het debat. Werd hard overklast door Dijkhof vandaag, die pas z’n eerst debat als fractievoorzitter ooit voerde. Opvallend puntje wel.
Moet inderdaad nog aan gewerkt worden maar ook Dijkhoff was niks bijzonders hoor.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was toch ook al een beetje te verwachten als je hem eens bij een opinieprogramma aan tafel had zien zitten? Hij laat zich heel makkelijk uit de tent lokken en improviseert niet zo goed. Maar goed, hij mag nog even warmlopen.
Oh, dat zal. Maar die komt er wat makkelijker mee weg omdat hij een wat sympathiekere persoonlijkheid heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Moet inderdaad nog aan gewerkt worden maar ook Dijkhoff was niks bijzonders hoor.
Dat laatste is persoonlijk. Ik vind Dijkhoff een enge man.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, dat zal. Maar die komt er wat makkelijker mee weg omdat hij een wat sympathiekere persoonlijkheid heeft.
quote:Op woensdag 1 november 2017 18:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was al niet zo heel goed geregeld, maar feit is dat mensen die daadwerkelijk zorg verlenen een heleboel administratief werk moeten doen ten bate van het berekenen van de winst door mensen die helemaal geen zorg verlenen maar alleen maar aan het administreren zijn. Dat is hopeloos inefficient.
Uiteraard maar een aimabele Brabander komt op de meeste mensen al snel wat sympathieker over dan een verwend hoogleraarszoontje.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat laatste is persoonlijk. Ik vind Dijkhoff een enge man.
We moeten niet vergeten dat Dijkhoff is voortgebracht door het VVD-partijapparaat. In vergelijking daarmee is FvD een beginnende organisatie, waardoor Baudet het politieke wiel zelf moet uitvinden.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was toch ook al een beetje te verwachten als je hem eens bij een opinieprogramma aan tafel had zien zitten? Hij laat zich heel makkelijk uit de tent lokken en improviseert niet zo goed. Maar goed, hij mag nog even warmlopen.
5 dagen vergoed en dan vervolgens 5 weken extra tegen 70% salaris dus dat valt wel mee.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:29 schreef Poepz0r het volgende:
Partners krijgen 6 weken verlof. Ja uit eigen zak man man. Zijn toch punten van niks man
Dus uit eigen zak 30%.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef Szura het volgende:
[..]
5 dagen vergoed en dan vervolgens 5 weken extra tegen 70% salaris dus dat valt wel mee.
Maar acteer dan niet dat het zo GEWELDIG is dat we dat voor elkaar hebben gekregen. Er zijn landen in Scandinavie waar papa ook gewoon 100% krijgt zoals het hoort. Kind is immers van zowel vader als moeder.quote:
gaat toch via het UWV?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:31 schreef Szura het volgende:
[..]
5 dagen vergoed en dan vervolgens 5 weken extra tegen 70% salaris dus dat valt wel mee.
Vraag is dan wat jij bereid bent op te geven daarvoor.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar acteer dan niet dat het zo GEWELDIG is dat we dat voor elkaar hebben gekregen. Er zijn landen in Scandinavie waar papa ook gewoon 100% krijgt zoals het hoort. Kind is immers van zowel vader als moeder.
De vraag is meer waarom er gediscrimeerd word met dit soort dingen. Begin eens met meer belasting op multinationals (dus niet minder) en zie daar het kan betaald worden.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vraag is dan wat jij bereid bent op te geven daarvoor.
Heb jij daar de cijfers van? Zo ja, produceer ze dan even zodat we feiten hebben?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom er gediscrimeerd word met dit soort dingen. Begin eens met meer belasting op multinationals (dus niet minder) en zie daar het kan betaald worden.
Je hebt niet opgelet net? Buma noemde het zelfs. Multinationals betalen hier een stuk minder als in bijv Duitsland. Google het maar eens.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb jij daar de cijfers van? Zo ja, produceer ze dan even zodat we feiten hebben?
Net gedaan, niet gevonden. Maar dat is dus een ander verhaal, multinationals worden in Nederland anders belast dan in Duitsland maar dat worden burgers daar ook en de overheid geeft daar ook anders uit. Compleet lulverhaal dus, appels met peren vergelijken.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt niet opgelet net? Buma noemde het zelfs. Multinationals betalen hier een stuk minder als in bijv Duitsland. Google het maar eens.
Weleens gehoord van Nederland Belastingparadijs? Het is walgelijk dat de werkende Jan Modaal 40% aftikt en een bedrijf als Apple 1-2%. DAAR kun je geld halen. Dat geld moet je niet bij iemand halen die moet rondkomen van 1500-2000 euroquote:Op woensdag 1 november 2017 19:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Net gedaan, niet gevonden. Maar dat is dus een ander verhaal, multinationals worden in Nederland anders belast dan in Duitsland maar dat worden burgers daar ook en de overheid geeft daar ook anders uit. Compleet lulverhaal dus, appels met peren vergelijken.
In de VS betaald de burger minder belasting als hier, moet dan hier ook maar. In Belgie betaal je minder voor zorg, moet dan hier ook maar, maar in Belgie betaal je veel meer voor medicijnen, moet dat dan ook?
Ja sigaar uit eigen doos. Zoals zo vaak bij dit kabinet.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus daar betaal je toch gewoon zelf aan mee?
Je weet ook dat die landen BTW tarieven van 25% en 12% hebben? Zo zie je maar weer, appels en peren.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maar acteer dan niet dat het zo GEWELDIG is dat we dat voor elkaar hebben gekregen. Er zijn landen in Scandinavie waar papa ook gewoon 100% krijgt zoals het hoort. Kind is immers van zowel vader als moeder.
Uiteraard hebben ze dat. En ze hebben gratis kinderopvang etc Ik zou zo willen ruilen met die landen, jij niet? Zoveel belasting op bier etc is prima.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je weet ook dat die landen BTW tarieven van 25% en 12% hebben? Zo zie je maar weer, appels en peren.
Ze zegt het zoals Baudet het zou moeten verwoorden. Maar dit is een tweede optater voor Pechtold. Haha, ja, Pechtold houd er niet van om op de vingers getikt te worden. Probeert Thieme nu de les te lezen over dat zij hem de les niet moet lezen over de geschiedenis van D66.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:45 schreef Poepz0r het volgende:
ThiemeGODIN. Democratie telt alleen bij onderwerpen waar D66 zin in heeft![]()
Thieme mag mij wel x tikkenquote:Op woensdag 1 november 2017 19:48 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Ze zegt het zoals Baudet het zou moeten verwoorden. Maar dit is een tweede optater voor Pechtold. Haha, ja, Pechtold houd niet er niet van om op de vingers getikt te worden. Probeert Thieme nu de les te lezen over dat zij hem de les niet moet lezen over de geschiedenis van D66.
Pechtold: "Raadgevend referendum is nepdemocratie."x 1000
Ja Rutte doet dalijk nog een cabaretvoorstellingquote:Op woensdag 1 november 2017 19:48 schreef Guanabana het volgende:
Maar gaan ze echt door tot 's nachts als het moet?
Hij riep net nog; 2 Bier aub!quote:Op woensdag 1 november 2017 19:53 schreef Szura het volgende:
Wilders heeft geen woord meer gezegd sinds z’n eigen inbreng, of wel?
quote:Op woensdag 1 november 2017 19:59 schreef Nintex het volgende:
Klaver gaat af als een gieter.
Baudet doet het beter dan verwacht in de leeuwenkuil
Pechtold heeft echt al zijn idealen verkocht voor dit kabinetje.
Baudet faalt enorm vandaag.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:59 schreef Nintex het volgende:
Klaver gaat af als een gieter.
Baudet doet het beter dan verwacht in de leeuwenkuil
Pechtold heeft echt al zijn idealen verkocht voor dit kabinetje.
Mwa valt mee. Krijgt straks nog 30 minuten. Interruptie moet altijd kort natuurlijk en hij was goed mad, ging stotteren enzquote:
't kereltje lijkt mij ongesteld.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
pechgold gebruikt de morningafterpil
Zal wel regelmatig op de knietjes zitten gok ik.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:10 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom hoor ik de Baudet-critici niet over het regelmatige gehakkel van Pechtold over z'n eigen stuk?
Hennis zit gewoon in de kamer!
Is dat de reden dat Pechtold zo hakkelt ja?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zal wel regelmatig op de knietjes zitten gok ik.
Koekoek. Thieme haar blouse is wel zo open trouwensquote:Op woensdag 1 november 2017 20:12 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Is dat de reden dat Pechtold zo hakkelt ja?
Vergeleken met Pechtold was Baudets rede tegen hem vloeiend jaquote:Op woensdag 1 november 2017 20:10 schreef Oostwoud het volgende:
Waarom hoor ik de Baudet-critici niet over het regelmatige gehakkel van Pechtold over z'n eigen stuk?
Hennis zit gewoon in de kamer!
Hennis is gewoon kamerlid sinds de verkiezingen net als rutte dat was.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:09 schreef Poepz0r het volgende:
Ook belachelijk dat die Hennis nog werk heeft daar. Het kan allemaal in Den Haag. Nog niet te spreken over het krijgen van wachtgeld
Dat wil niet zeggen dat ze allang uit haar functie gezet had moeten worden. Dit soort dingen moeten wij eens flikken bij onze werkgever.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hennis is gewoon kamerlid sinds de verkiezingen net als rutte dat was.
Hennis heeft persoonlijk niks fout gedaan, ze is gesneuvelt omdat ze formeel politiek verantwoordelijk was.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze allang uit haar functie gezet had moeten worden. Dit soort dingen moeten wij eens flikken bij onze werkgever.
Hehe, eindelijk iemand die het zegt/snapt.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hennis heeft persoonlijk niks fout gedaan, ze is gesneuvelt omdat ze formeel politiek verantwoordelijk was.
Jij hebt niet al te veel kaas gegeten van staatsrecht, of wel?quote:Op woensdag 1 november 2017 20:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze allang uit haar functie gezet had moeten worden. Dit soort dingen moeten wij eens flikken bij onze werkgever.
Verantwoordelijk ben ik ook als ik wat in mijn functie doe. Als door mij een bedrijfsongeval plaatsvind dan mag ik ook opdonderen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hennis heeft persoonlijk niks fout gedaan, ze is gesneuvelt omdat ze formeel politiek verantwoordelijk was.
Sorry wist niet dat Kamerleden een soort goddelijke status hadden. Mijn excuses. Ze is verantwoordelijk, ongeval dus opdonderen. Zo werkt het in het bedrijfsleven zo simpel is het.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij hebt niet al te veel kaas gegeten van staatsrecht, of wel?
Als ze zelf totaal geen fouten had gemaakt, was ze ook niet verantwoordelijk geweest.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |