Moest lachen.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dion heeft er weer zin in.
[ afbeelding ]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijkquote:
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijk
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Paternotte zeker, met z'n hoofd.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.
Tragisch.
Ja, 1860 was toch wel een topjaar, toen was alles nog goed in Nederland, zie de schilderijen uit die tijd zoals "De Aardappeleters", man, man, wat een heerlijk leven hadden we toen...quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?
Multatuli, natuurlijk. We weten allemaal dat wij blanken in die tijd goden waren die personeel in dienst hadden om ons te verzorgen. Blank personeel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog een pareltje, van ontwikkelingshulp krijg je bevolkingsexplosies die allemaal naar Nederland komen. Dus afschaffen die ontwikkelingshulp want je weet, mensen die honger hebben en geen toekomst zien blijven lijdzaam in eigen land afwachten tot ze dood zijn in 2017.
Was getekend, een FvD fanboi.
Dan haalt Nattekat die posts weer weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.
Kathalijne Buitenweg ziet het niet meer zitten,twitter:Espen_vdH twitterde op woensdag 01-11-2017 om 12:28:48@roelsint @RGjournalist @kathalijne https://t.co/m7tBbkNuwi reageer retweet
ik mis vooral de cholera van 1860quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik mis vooral de cholera van 1860
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?
Hmm.. well played.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.
quote:Op woensdag 1 november 2017 12:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.
Als Thierry dat zegt, dan zou het wel zo zijn. Hij is immers de grootste intellectueel van dit land.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Al zul je later, als je eenmaal aan de man bent, toch wel rechts gaan stemmen!!1! /sjerry.
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als Thierry dat zegt, dan zou het wel zo zijn. Hij is immers de grootste intellectueel van dit land.
Beetje zonde van de ruimte op internet, die site. Zelfs mijn meest matige posts hier zijn al beter.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/
Alhoewel jij natuurlijk in een wingewest woont.
Niet bepaald, ik ben een alumnus van een zwarte school.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/
Alhoewel jij natuurlijk in een wingewest woont.
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Duidelijk een minder groot probleem dan het hebben van moskee's op je grondgebied.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.
Als ik dood mag neervallen dan teken ik ervoor, echter met een lijdensweg ho maar!quote:Op woensdag 1 november 2017 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Duidelijk een minder groot probleem dan het hebben van moskee's op je grondgebied.
Nou ja, gewoon niet meer wakker worden tekent iedereen waarschijnlijk voor, maar zo gaat het meestal niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik dood mag neervallen dan teken ik ervoor, echter met een lijdensweg ho maar!
Wat is een lijdensweg, net genoeg hebben om in leven te blijven maar niet genoeg om zat te zijn?
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.
Niet meer wakker worden dan hoef ik niet meer te vallen, tenzij ik rechtop slaap, die geeft het trouwens ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet meer wakker worden tekent iedereen waarschijnlijk voor, maar zo gaat het meestal niet.
Daarbij ging aan dat dood neervallen 150 jaar geleden ook vaak een lijdensweg vooraf.
Het is dat hij zijn opvoeding bij de VVD gehad heeft anders zou ik hem misschien ook nog geloven ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.
Sorryquote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.
Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor Tofik.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beetje zonde van de ruimte op internet, die site. Zelfs mijn meest matige posts hier zijn al beter.
Er is inderdaad gewoon een man nodig die haar even uitlegt hoe het allemaal zit.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Al zul je later, als je eenmaal aan de man bent, toch wel rechts gaan stemmen!!1! /sjerry.
Lekker 1200 hectare verpachten aan wat knollenboertjes, zelf niet hoeven werken.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.
Eentje die geen vlotter los krijgt gedraaid?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er is inderdaad gewoon een man nodig die haar even uitlegt hoe het allemaal zit.
Wij hebben een stukje bos van 2 Ha in de familie.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schreeuw maar niet te hard als er een rondweg door moet gaan, ben jij het kwijt voor een appel en een ei!quote:Op woensdag 1 november 2017 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wij hebben een stukje bos van 2 Ha in de familie.Kom er elke maand wel een paar keer.
Bijzondere knulletjes inderdaad. Nu beweren ze dat een partij die bepleit voor meer overheidsingrijpen in de economie stiekem toch heel liberaal is omdat ze tegen de EU en voor referenda zijnquote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog een pareltje, van ontwikkelingshulp krijg je bevolkingsexplosies die allemaal naar Nederland komen. Dus afschaffen die ontwikkelingshulp want je weet, mensen die honger hebben en geen toekomst zien blijven lijdzaam in eigen land afwachten tot ze dood zijn in 2017.
Was getekend, een FvD fanboi.
Die neemt daar inderdaad een zeer bijzondere positie in. Ondanks dat bij hoog en bij laag wordt vastgehouden aan het idee dat hij hier geen mod maar een gewone user isquote:Op woensdag 1 november 2017 12:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan haalt Nattekat die posts weer weg.
Misschien heeft die de juiste argumenten om een mod te overtuigen?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die neemt daar inderdaad een zeer bijzondere positie in. Ondanks dat bij hoog en bij laag wordt vastgehouden aan het idee dat hij hier geen mod maar een gewone user is
Nee, hij heeft extra rechten waar hij niet zo zorgvuldig mee om kan gaanquote:Op woensdag 1 november 2017 13:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Misschien heeft die de juiste argumenten om een mod te overtuigen?
Melden bij een mod?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft extra rechten waar hij niet zo zorgvuldig mee om kan gaan
Geef dan een foto van je voet zodat men iets heeft om te roddelen.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:48 schreef Reya het volgende:
Zozo, het roddeluurtje is weer begonnen?
Roddelen doe je niet open en bloot. Dit is gewoon laster.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:48 schreef Reya het volgende:
Is het niet een vorm van politiek bedrijven?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Roddelen doe je niet open en bloot. Dit is gewoon laster.
De technische term is leuteruurtje.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:48 schreef Reya het volgende:
1860 Nederlanders gelukkig in nederland?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het hele verhaal van Wilders was bizar. Hij stond met droge ogen de grootst mogelijke onzin te verkopen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:09 schreef RM-rf het volgende:
[..]
1860 Nederlanders gelukkig in nederland?
Nog in 1853 was er de opstand van de aprilbeweging:
Rechtsconservatieve protestanten die zich grote zorgen maakten wegens de omvolking van onzeprotestantse cultuur door katholieken die geen loyaliteit aan de eigen vorst hadden maar trouw zetten aan een buitenlandse vorst...
Dat leidde uiteindelijk tot de val van kabinet Thorbecke-I, aangezien die veels teveel rechten aan de katholieken gaven (en de koning zich van zijn eigen kabinet distantieerde)...
Wat de Aprilbeeeging in 1853 beweerde over katholieken en het 'verlies van nederlandse cultuur' is vrijwel exact gelijk aan wat nu rechtspopulisten claimen over moslims
Zijn kiezers willen dat; als politicus kun je dat onmogelijk negeren.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het hele verhaal van Wilders was bizar. Hij stond met droge ogen de grootst mogelijk onzin te verkopen.
Je moet Wildy wel een beetje zijn aandacht gunnen natuurlijk. Hij heeft ook wel door dat hij over zijn hoogtepunt heen is en daarom is elke aandacht die zijn narcisme kan voeden mooi meegenomen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het hele verhaal van Wilders was bizar. Hij stond met droge ogen de grootst mogelijk onzin te verkopen.
Mensen die gewoon zeggen wat ze denken, denken gewoonlijk rare dingen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Zijn kiezers willen dat; als politicus kun je dat onmogelijk negeren.
Correct; die noemen zich dan "spontaan" of "eerlijk".quote:Op woensdag 1 november 2017 14:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die gewoon zeggen wat ze denken, denken gewoonlijk rare dingen.
"flap-uit"quote:Op woensdag 1 november 2017 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct; die noemen zich dan "spontaan" of "eerlijk".
"Lekker gek" of "prettig gestoord".quote:Op woensdag 1 november 2017 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:
Mooi dat dit zo'n erkend fenomeen is.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"Lekker gek" of "prettig gestoord".
Inclusief een kortpittig kapsel.
Dat doet hij als sinds hij de VVD verlaten heeft, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:15 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het hele verhaal van Wilders was bizar. Hij stond met droge ogen de grootst mogelijke onzin te verkopen.
En toch komen ze op hetzelfde uit wat gewoon inhoud dat de FvD het anders zegt maar hetzelfde bedoelt.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:31 schreef Drugshond het volgende:
FvD is veel genuanceerder dan Wilders.
Ja en. Hij sloeg de EU (North-South) spijker op de juiste kop.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En toch komen ze op hetzelfde uit wat gewoon inhoud dat de FvD het anders zegt maar hetzelfde bedoelt.
Precies.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:40 schreef GSbrder het volgende:
FvD is puur staatsrechtelijk aan het discrimineren en PVV puur vanuit de onderbuik.
Geen andere uitkomst, alleen de schijn van intellectuele superioriteit.
Amper, ze zitten gewoon op één lijn voor het gedeelde hoofditem van beide partijen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:31 schreef Drugshond het volgende:
FvD is veel genuanceerder dan Wilders.
Bla bla... PVV was altijd nog de 2e partij. Tijdens de laatste verkiezingen. Goh wat is er mis in dit land. Ik gok over 4 of 8 jr FvD.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:40 schreef GSbrder het volgende:
FvD is puur staatsrechtelijk aan het discrimineren en PVV puur vanuit de onderbuik.
Geen andere uitkomst, alleen de schijn van intellectuele superioriteit.
Oh, die kunnen de PVV best eens gaan vervangen maar kunnen net zo min serieus genomen worden. Zegt dus allemaal niet zoveel.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bla bla... PVV was altijd nog de 2e partij. Tijdens de laatste verkiezingen. Goh wat is er mis in dit land. Ik gok over 4 of 8 jr FvD.
Dat dachten we over Catatonie ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Oh, die kunnen de PVV best eens gaan vervangen maar kunnen net zo min serieus genomen worden. Zegt dus allemaal niet zoveel.
180........quote:Op woensdag 1 november 2017 14:57 schreef Chewie het volgende:
Waarom modereert er een darts mod in pol eigenlijk?
`het hart op de tong dragen`quote:Op woensdag 1 november 2017 14:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Jeukt dat iets of gebeten door de zwarte of witte, liefst die welke het minst hard bijten doet uiteraard.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:57 schreef Chewie het volgende:
Ja dat dus maar in mijn mod tijd werden zelfs NWS mods niet geaccepteerd in POL behalve dan als gewone user.quote:
In mijn tijd had de PvdA en het CDA het hef in handen!quote:Op woensdag 1 november 2017 15:02 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja dat dus maar in mijn mod tijd werden zelfs NWS mods niet geaccepteerd in POL behalve dan als gewone user.
Pas maar op, ik lees net dat de moslims ook eigen staten in de EU gaan uitroepen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat dachten we over Catatonie ook.
Ook daar blijkt het niet zo'n vaart te lopen.quote:Op woensdag 1 november 2017 14:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat dachten we over Catatonie ook.
Willen ze daar dan ook alleen maar vertoeven?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pas maar op, ik lees net dat de moslims ook eigen staten in de EU gaan uitroepen.
Weet je de uitkomst al. Ik niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook daar blijkt het niet zo'n vaart te lopen.
Omdat Madrid ingreep toch?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook daar blijkt het niet zo'n vaart te lopen.
Ik heb werkelijk geen idee, John, moet je even bij de flippo's op de FP navragen, dat zijn de experts op moslim gebiedquote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef john2406 het volgende:
[..]
Willen ze daar dan ook alleen maar vertoeven?
Wat maakt het nou weer uit dat de PVV de tweede partij is?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bla bla... PVV was altijd nog de 2e partij. Tijdens de laatste verkiezingen. Goh wat is er mis in dit land. Ik gok over 4 of 8 jr FvD.
Was dat niet waar Remlos op de koffie kwam?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, John, moet je even bij de flippo's op de FP navragen, dat zijn de experts op moslim gebied
Het gelukkige gevolg zien we in Frankrijk. Banlieues galore. Leuk toekomstbeeld.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Pas maar op, ik lees net dat de moslims ook eigen staten in de EU gaan uitroepen.
Avond klok?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gelukkige gevolg zien we in Frankrijk. Banlieues galore. Leuk toekomstbeeld.
Goh, wie dat ooit gedacht dat kolonieen een lange nasleep zouden krijgen?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:08 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het gelukkige gevolg zien we in Frankrijk. Banlieues galore. Leuk toekomstbeeld.
Democratie/technisch een hele hoop. Of leef je nog in de jaren 50 (vorige eeuw).quote:Op woensdag 1 november 2017 15:07 schreef GSbrder het volgende:
Wat maakt het nou weer uit dat de PVV de tweede partij is?
Ja, de separatisten zijn met de staart tussen de benen afgedropen naar Brussel.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Weet je de uitkomst al. Ik niet.
Nee, geen het maakt geen reet uit of je nou 2e, 1e of 10e bent.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Democratie/technisch een hele hoop. Of leef je nog in de jaren 50 (vorige eeuw).
Technisch juist geen bal. Ze hebben een zetel of 20, dat is nooit echt groot op een totaal van 150 zetels en daarmee politiek en technisch prima te negeren. En dat blijkt ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Democratie/technisch een hele hoop. Of leef je nog in de jaren 50 (vorige eeuw).
Darts. Is dat serieus een forum / sport?quote:Op woensdag 1 november 2017 14:57 schreef Chewie het volgende:
Komt omdat je onzin preektquote:Op woensdag 1 november 2017 15:13 schreef Drugshond het volgende:
Ben wel weer de smaakmaker. Ik krijg meer replies dan ik ooit kan antwoorden.
Lolbroek daar hebben ze 4 partijen voor nodig. Redelijk uniek.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Technisch juist geen bal. Ze hebben een zetel of 20, dat is nooit echt groot op een totaal van 150 zetels en daarmee politiek en technisch prima te negeren. En dat blijkt ook.
Volgens de index toch echtquote:Op woensdag 1 november 2017 15:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Darts. Is dat serieus een forum / sport?
Oh, een subforum met één topic erin. Nou ja, moet kunnen.quote:
Niet echt, was voor de vorming van het CDA doodnormaal.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lolbroek daar hebben ze 4 partijen voor nodig. Redelijk uniek.
Het is geen sport maar ze hebben daar wel goede personen als modquote:Op woensdag 1 november 2017 14:57 schreef Chewie het volgende:
Maar toen waren er nog geen negers overal.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, als je de wappies op de FP moet geloven was het vroegah allemaal zo veel beter, echt, als ik er niet toevallig in geleefd had zou ik het nog geloven ook.
Helaas heb ik het wel meegekregen hoe het toen was om een arbeider te zijn en wat voor enorme luxe je had.
Nee, klopt, dat weegt wel op tegen geen CV, badkamer of TV hebben. Voor sommigen, althans. Persoonlijk heb ik geen moeite met andere rassen, ik ben al een tijdje geleden tot de conclusie gekomen dat er overal klootzakken zijn, onder mannen, vrouwen, negers, blanken, aziaten, noem ze maar op. Dat is geen ras kenmerk maar een menselijk kenmerk.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar toen waren er nog geen negers overal.
In welk jaar leerde jij je partner kennen?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:24 schreef Tijger_m het volgende:
Allemachtig, als je de wappies op de FP moet geloven was het vroegah allemaal zo veel beter, echt, als ik er niet toevallig in geleefd had zou ik het nog geloven ook.
Helaas heb ik het wel meegekregen hoe het toen was om een arbeider te zijn en wat voor enorme luxe je had.
Eh...wat heeft dat met mijn post te maken?quote:Op woensdag 1 november 2017 15:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
In welk jaar leerde jij je partner kennen?
Als jij nou niet zo een inkomen had zou je dan ook zo hoog van de toren schreeuwen.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh...wat heeft dat met mijn post te maken?
Ik had een hoger inkomen toen ik nog werkte, john, 1+1=veelquote:Op woensdag 1 november 2017 15:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij nou niet zo een inkomen had zou je dan ook zo hoog van de toren schreeuwen.
Als doorgegaan was op gelijke voet met de technologie van heden?
Maar goed wie ben ik, ik heb het wel, gun echter anderen ook het een en ander, is dat het verschil tussen ons?
Okay dus niet over jezelf, dan begrijp ik het 1 en ander, dan neem ik het terug, ben zelf ook ouder dus heb ook in die tijd geleefd.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik had een hoger inkomen toen ik nog werkte, john, 1+1=veel
Als ik single was gebleven had ik nu nog steeds gewerkt en nog steeds aardig geld verdiend dus dat is compleet irrelevant, als ik over vroeger praat dan refereer ik aan de tijd van mijn grootouders en ouders, jaren 60-70-80 en hoe het leven toen was als je in de arbeidersklasse viel.
Ik dus ook. En als men dan roept "Het was vroeger zo veel beter" zonder dat ooit meegemaakt te hebben dan ga ik toch wel hard lachen want ze weten letterlijk niet waar ze over praten.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:40 schreef john2406 het volgende:
[..]
Okay dus niet over jezelf, dan begrijp ik het 1 en ander, dan neem ik het terug, ben zelf ook ouder dus heb ook in die tijd geleefd.
Heb zelfs nog in het bad gezeten op tafel een zinken bad was het toen.
Werd gevuld met water vanaf de kolen kachel.
Scheelt veel ellende. De VS voor negers was top.quote:Op woensdag 1 november 2017 15:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar toen waren er nog geen negers overal.
Vóór 1619quote:Op woensdag 1 november 2017 15:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Scheelt veel ellende. De VS voor negers was top.
Dus Rijkswaterstaat moet opgeheven worden?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe het afgeven van verkeerde prikkels tot een ongewenste uitkomst leidt.
Dit lijkt me een correcte conclusie.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus Rijkswaterstaat moet opgeheven worden?
Lijkt mij niet he. Samen met de Belastingdienst en Defensie het meest belangrijke overheidsorgaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus Rijkswaterstaat moet opgeheven worden?
Indianen maakten er anders ook een potje van. Talloze bizons zijn wreed omgebracht.quote:
Bovendien weten ze maar niet fatsoenlijke callcentra te organiseren.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Indianen maakten er anders ook een potje van. Talloze bizons zijn wreed omgebracht.
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De fascismeschreeuwer uit Arnhem.
quote:Op woensdag 1 november 2017 16:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Indianen maakten er anders ook een potje van. Talloze bizons zijn wreed omgebracht.
Mensen die afscheidstopics tikken vertrekken niet daadwerkelijk, dat is een gouden internetregel.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:26 schreef Janneke141 het volgende:
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
Mogen we al weddenschappen afsluiten hoe lang ie het volhoudt?
Lekker boeiend. Baggeruser.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:26 schreef Janneke141 het volgende:
Max een week.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:26 schreef Janneke141 het volgende:
Dacht even dat het weer remlof zou zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:26 schreef Janneke141 het volgende:
Tenzij ze daarna zelfmoord plegen, maar die kans lijkt me in dit geval klein.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mensen die afscheidstopics tikken vertrekken niet daadwerkelijk, dat is een gouden internetregel.
Nou, als ik Yvonne was dan zou ik toch de Bommelse wijkagent inschakelen. Binnen een maand van twee heftige verslavingen afkicken als toch al niet te stabiel persoon, het is nogal wat.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij ze daarna zelfmoord plegen, maar die kans lijkt me in dit geval klein.
Koude kalkoen is het beste.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, als ik Yvonne was dan zou ik toch de Bommelse wijkagent inschakelen. Binnen een maand van twee heftige verslavingen afkicken als toch al niet te stabiel persoon, het is nogal wat.
Ik denk niet dat hij zo'n afscheidstopic had gemaakt als hij dat van plan was, dan had hij het heel anders geschreven.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou, als ik Yvonne was dan zou ik toch de Bommelse wijkagent inschakelen. Binnen een maand van twee heftige verslavingen afkicken als toch al niet te stabiel persoon, het is nogal wat.
Alleen met geweren en die kwamen met?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:21 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik denk er helemaal niet over na, komt tijd komt raad!quote:Op woensdag 1 november 2017 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij zo'n afscheidstopic had gemaakt als hij dat van plan was, dan had hij het heel anders geschreven.
Uitvoeringsclubjes dus. Kan je prima anders organiseren.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij niet he. Samen met de Belastingdienst en Defensie het meest belangrijke overheidsorgaan.
Gewoon bij de gemeentes onderbrengenquote:Op woensdag 1 november 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Uitvoeringsclubjes dus. Kan je prima anders organiseren.
Uitbesteden. Indiërs inzetten op RWS, Somaliërs op defensie.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Stigmatiserend, hoor, alsof Indiers wat van infrastructuur wetenquote:Op woensdag 1 november 2017 16:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Uitbesteden. Indiërs inzetten op RWS, Somaliërs op defensie.
Kan prima, net als de taken van bijvoorbeeld de waterschappen.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gewoon bij de gemeentes onderbrengen
Ze weten prima hoe het niet moet inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Stigmatiserend, hoor, alsof Indiers wat van infrastructuur weten
Een tikje gechargeerd komt het daar nu al op neer.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:52 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Uitbesteden. Indiërs inzetten op RWS, Somaliërs op defensie.
Computer is sending?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
Hello, I'm Patel calling from Microsoft
2e Kamerleden die iets van computers weten? Ik betwijfel hetquote:Op woensdag 1 november 2017 16:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Computer is sending?
Lid van de tweede kamer stinkt erin, die weten iets wou je zeggen?
Wie was het ook al weer dacht zelfs dat het zijn portefeuille was?quote:Op woensdag 1 november 2017 16:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2e Kamerleden die iets van computers weten? Ik betwijfel het
Wij moeten toch wel heel belangrijk zijn om zo een telefoontje te mogen ontvangen?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een Charlie Wilson pas....
Lucky youquote:Op woensdag 1 november 2017 17:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had een Charlie Wilson pas....
Meh. Niet in mijn beleving.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Een tikje gechargeerd komt het daar nu al op neer.
Je moet je ook van de domme houden heb eens lang met zo eentje aan de lijn gehangen, ze laten denken dat ze beet hebben, is het leukste.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lucky you
Wel jammer, vroeger kon je ze nog een beetje aan de praat houden maar tegenwoordig hangen ze gelijk op als je tegenspraak geeft.
Ik schoot zo hard in de lach terwijl ik "Charlie Wilson?" herhaalde dat hij zelf ophing, dat was wel een nieuw recordquote:Op woensdag 1 november 2017 17:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lucky you
Wel jammer, vroeger kon je ze nog een beetje aan de praat houden maar tegenwoordig hangen ze gelijk op als je tegenspraak geeft.
Ja, dat doen ze tegenwoordig, geen lol meer aan te behalenquote:Op woensdag 1 november 2017 17:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik schoot zo hard in de lach terwijl ik "Charlie Wilson?" herhaalde dat hij zelf ophing, dat was wel een nieuw record
Dat denk jij maarquote:Op woensdag 1 november 2017 17:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ik word nooit gebeld door dubieuze figuren.
Klopt, dit denk ik op basis van feiten.quote:
Arie?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:32 schreef GSbrder het volgende:
Ah, ze gaan hier op kantoor los op Luyendijk.
Ik ben weer thuis.
Hij schreef een boek over het slaan van vrouwen. Best cool idd.quote:
Huh? Ik ben alleen bekend met zijn werk op het gebied van financieen.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hij schreef een boek over het slaan van vrouwen. Best cool idd.
Laatste keer dat ik een foto ga plaatsen.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Ik ben alleen bekend met zijn werk op het gebied van financieen.
Een goede man slaat zijn vrouwquote:Op woensdag 1 november 2017 17:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Huh? Ik ben alleen bekend met zijn werk op het gebied van financieen.
Nee joh een vrouw mag men niet slaan, stampen echter?quote:Op woensdag 1 november 2017 17:47 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een goede man slaat zijn vrouw
Baudetquote:Op woensdag 1 november 2017 17:51 schreef skysherrif het volgende:
Baudet had kritiek op bureaucratie, nu ben ik echt klaar met m
Als je wilde dat een snotneus jou vertegenwoordigde had je ook op Klaver kunnen stemmen.quote:
Van Willem-Alexander.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
"Ik wil geen Turken, Marokkanen of Zweden in dit huis. Mag ik dat niet zeggen? Dit is mijn land!"
Jesse zei dat dit land ook van hem, Arib en Azmani is.
Van wie is het land nou?
Van allemaal en ze mogen allemaal roeptoeteren wie ze er wel en niet in willen.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
"Ik wil geen Turken, Marokkanen of Zweden in dit huis. Mag ik dat niet zeggen? Dit is mijn land!"
Van wie is het land nou?
Die mag het ook, maar daarna heeft Rutte wat uit te leggenquote:Op woensdag 1 november 2017 18:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Van allemaal en ze mogen allemaal roeptoeteren wie ze er wel en niet in willen.
edit:
Nou ja, allemaal mogen dergelijke dingen zeggen behalve de koning.
En er is een kans dat Willem-Alexander dan binnenkort heel veel meningen mag spuien, alleen niet meer als koning.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die mag het ook, maar daarna heeft Rutte wat uit te leggen
Wie zei dat eerste?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Van wie is het land nou?
Was hij net zo'n natte doek als op tv?quote:
Een of andere geblondeerde indo limbo.quote:
Ah. Beetje jammer dat hij nu ook al Europese broeders niet wil hebben.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:24 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Een of andere geblondeerde indo limbo.
Haten op de Koning.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was hij net zo'n natte doek als op tv?
Beetje meer respect voor ons Limburg mag wel hoor.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:24 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Een of andere geblondeerde indo limbo.
Ja, de kans dat hij het stokje overdraagt als Amalia 18 is geworden bestaat, al acht ik die toch niet erg groot.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En er is een kans dat Willem-Alexander dan binnenkort heel veel meningen mag spuien, alleen niet meer als koning.
Wat is er precies respectloos aan mijn bericht wat Limburg betreft?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor ons Limburg mag wel hoor.
limbo.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat is er precies respectloos aan mijn bericht wat Limburg betreft?
Ik snap deze niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:21 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
En er is een kans dat Willem-Alexander dan binnenkort heel veel meningen mag spuien, alleen niet meer als koning.
Oh, excuses.quote:
Ik denk dat hij wel moet als hij opeens ongevraagd zijn mening gaat geven over gevoelige onderwerpen. Dan zijn we vast vliegensvlug een republiek.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:28 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik snap deze niet.
Gaat hij aftreden?
Dat word dan wel lastig als alle schoolkinderen verplicht de 2e kamer moeten bezoeken, lijkt mij. Degenen met een migratieachtergrond moeten dan maar buiten blijven want dan gaan ze zich wel als Nederlander gedragen of zo?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:11 schreef Jip141 het volgende:
Van wie is het land nou?
Ligt eraan hoe de opmerking valt.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel moet als hij opeens ongevraagd zijn mening gaat geven over gevoelige onderwerpen. Dan zijn we vast vliegensvlug een republiek.
Dat zou me erg verbazen. Positief, dat wel. Maar daar gaat nog heel wat tijd in zitten hoor, voor we eindelijk van die monarchie af zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:29 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel moet als hij opeens ongevraagd zijn mening gaat geven over gevoelige onderwerpen. Dan zijn we vast vliegensvlug een republiek.
Zitten er niet ook in de kamer?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat word dan wel lastig als alle schoolkinderen verplicht de 2e kamer moeten bezoeken, lijkt mij. Degenen met een migratieachtergrond moeten dan maar buiten blijven want dan gaan ze zich wel als Nederlander gedragen of zo?
Walgelijke lul.
Hij mag van alles niet in zijn huis willen, ik wil ook niet iedereen in mijn huis (hoewel ik daar geen onderscheid in maak op afkomst of seksuele voorkeur, wel op andere zaken).quote:Op woensdag 1 november 2017 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat word dan wel lastig als alle schoolkinderen verplicht de 2e kamer moeten bezoeken, lijkt mij. Degenen met een migratieachtergrond moeten dan maar buiten blijven want dan gaan ze zich wel als Nederlander gedragen of zo?
Walgelijke lul.
Wat schattig dat je daar je excuses voor aanbiedt.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:29 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Oh, excuses.
Limburger.
Was puur om te rijmen op indo.
Greet moet het steeds iets extremer maken om z'n volk bij hem te houden.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Walgelijke lul.
Fuck zijn volk. Die zijn zolangzamerhand degenen die niet meer in dit land thuishoren.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:31 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Greet moet het steeds iets extremer maken om z'n volk bij hem te houden.
Doe eens niet.quote:
Alle zonder dubbele nationaliteit?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zitten er alleen maar Nederlanders in de 2e Kamer.
Met de Nederlandse nationaliteit ben je Nederlander. Dat je mischien nog een andere hebt is niet relevant voor het feit of je Nederlander bent.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Alle zonder dubbele nationaliteit?
Ik wilde niet hypocriet zijn.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat schattig dat je daar je excuses voor aanbiedt.
Is een niet Nederlander niet ook niet gehouden aan de Nederlandse schoolplicht?quote:Op woensdag 1 november 2017 18:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met de Nederlandse nationaliteit ben je Nederlander. Dat je mischien nog een andere hebt is niet relevant voor het feit of je Nederlander bent.
Die eerste had ik net al gepost idd, vooral ergerlijk hoe hij ageert tegen de bureaucratie.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:40 schreef Jip141 het volgende:
Voor het entertainment-gehalte.
RTL heeft korte videootjes gemaakt.
Videootje waar Klaas Dijkshof Baudet sloopt. Wel vermakelijk, Baudet loopt boos weg omdat niet iedereen kritiekloos EenVandaag is.
https://twitter.com/rtlnieuws/status/925735870451331073
Videootje waarin Klaver zegt dat dit land niet alleen van Geert is.
https://twitter.com/rtlnieuws/status/925677462817837057
Ik had de fles whisky al open getrokken.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dacht even dat het weer remlof zou zijn.
Haha, held.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:40 schreef Jip141 het volgende:
Voor het entertainment-gehalte.
RTL heeft korte videootjes gemaakt.
Videootje waar Klaas Dijkshof Baudet sloopt. Wel vermakelijk, Baudet loopt boos weg omdat niet iedereen kritiekloos EenVandaag is.
Het is kennelijk de hoop van ontevreden Nederland. Geef toe, het is voor het eerst in een decennium dat er een alternatief is voor Wilders.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Het is toch vrij sneu dat iemand die zo slecht in politiek is, zo hard stijgt in de peilingen.
Nice.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:40 schreef Jip141 het volgende:
Dat wel, maar in de peilingen lijkt het ten koste te gaan van VVD, PVV en CDA.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is kennelijk de hoop van ontevreden Nederland. Geef toe, het is voor het eerst in een decennium dat er een alternatief is voor Wilders.
Nou ja, we hadden de helden van VNL, Hero en Rita Verdonk. Maar goed, ik snap wat je bedoelt. Toch blijft het treurig. Wilders was (in zijn betere jaren) tenminste nog een goed debater en slimme politicus.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is kennelijk de hoop van ontevreden Nederland. Geef toe, het is voor het eerst in een decennium dat er een alternatief is voor Wilders.
Die “awww” op het einde uit het publiek is wel de genadeslag.quote:
Zou die de ‘8uur-journaal-soundbite’ halen? Het enige moment van het debat dat het merendeel van Nederland meekrijgt.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:48 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die “awww” op het einde uit het publiek is wel de genadeslag.
Hopelijk ook dat deel over Zwitserland. Die vergelijking is nogal vermoeiend en slaat nergens op.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:48 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Die “awww” op het einde uit het publiek is wel de genadeslag.
Lijkt me niet, maar wel woedend topic hiernaast in dat geval.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou die de ‘8uur-journaal-soundbite’ halen? Het enige moment van het debat dat het merendeel van Nederland meekrijgt.
Moeten ze toch eens aan Sjerry vragen of hij, in het landsbelang uiteraard, net als de Zwitserse regering de uitslag van een referendum gaat negeren.quote:Op woensdag 1 november 2017 18:51 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Hopelijk ook dat deel over Zwitserland. Die vergelijking is nogal vermoeiend en slaat nergens op.
Is net zoiets als zeggen dat wij hier vrij wapenbezit moeten hebben 'want kijk naar de VS'.
Ga folderen, johquote:Op woensdag 1 november 2017 18:51 schreef BoneThugss het volgende:
Peilingen![]()
FvD en Sjerry![]()
![]()
Stemt allen SP.
Goed punt.quote:
Dat is toegestaan.quote:Op woensdag 1 november 2017 17:07 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh. Niet in mijn beleving.
Uh nee, dat is niet toegestaan.quote:
Vermassen is ook wel een ultieme aandachtshoer.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:11 schreef Jip141 het volgende:
Ben benieuwd en de nieuwslezer is knap.
Klopt niks van. Zonder de uitvoeringsclubjes kan de minister geen infrastructuur aanleggen. Zonder minister kunnen de uitvoeringsclubjes zelfs beter dan met minister functioneren.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Eerder Satya.quote:Op woensdag 1 november 2017 16:54 schreef Tijger_m het volgende:
Hello, I'm Patel calling from Microsoft
Klopt, dat is ook wat er mis is in de zorg, en ik kan het wetenquote:Op woensdag 1 november 2017 19:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt niks van. Zonder de uitvoeringsclubjes kan de minister geen infrastructuur aanleggen. Zonder minister kunnen de uitvoeringsclubjes zelfs beter dan met minister functioneren.
Procureur-generaal: “Ik heb geen idee waarover Vermassen het heeft”quote:Op woensdag 1 november 2017 19:14 schreef Reya het volgende:
[..]
Vermassen is ook wel een ultieme aandachtshoer.
Je bevestigt hiermee juist wat ik stel.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Klopt niks van. Zonder de uitvoeringsclubjes kan de minister geen infrastructuur aanleggen. Zonder minister kunnen de uitvoeringsclubjes zelfs beter dan met minister functioneren.
Dus nu doe je niets meer voor de zorg? Net zoveel als die managers?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:24 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook wat er mis is in de zorg, en ik kan het weten![]()
Die managers van tegenwoordig doen geen zak, daarom ben ik ermee gestopt![]()
In ieder geval het weerbericht.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eens zien welke fragmenten er in het journaal zitten.
Ik kijk liever Van Alle Tijden. Voel ik me nog redelijk slimquote:Op woensdag 1 november 2017 20:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Eens zien welke fragmenten er in het journaal zitten.
Je hebt niks gemist.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kijk liever Van Alle Tijden. Voel ik me nog redelijk slim
Ik voel me behoorlijk dom als ik dat kijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel een feelgoodquizje inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet niet alles maar kom een heel eindquote:Op woensdag 1 november 2017 20:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is wel een feelgoodquizje inderdaad.
En in een echte quiz willen ze wél weten hoe die vulkaan precies heetquote:Op woensdag 1 november 2017 20:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Weet niet alles maar kom een heel eind. Wel jammer dat Baudet er in voorkomt nu.
Hebben we weer eens een tsunami in ZO-Azië gemist of zo?quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Kowloon het volgende:
Pfff, wat is computergeheugen toch duur geworden de laatste tijd. Bijna verdubbeld in prijs.
Haha, die heeft niemand echt goedquote:Op woensdag 1 november 2017 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En in een echte quiz willen ze wél weten hoe die vulkaan precies heet
Eiafjeiajeukel. Ofzo.
Volgens mij gaat dat in cycli en zijn die goedkope prijzen ook niet duurzaam maar dumpprijzen.quote:Op woensdag 1 november 2017 19:38 schreef Kowloon het volgende:
Pfff, wat is computergeheugen toch duur geworden de laatste tijd. Bijna verdubbeld in prijs.
Nee, hangt dacht ik met de cryptocurrency-hype samen. Bepaalde videokaarten zijn ook al haast niet meer te krijgen. Komt bij dat er jarenlang enorme overcapaciteit was in de geheugenbranche waardoor de prijzen lange tijd ook wel erg laag waren.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:13 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hebben we weer eens een tsunami in ZO-Azië gemist of zo?
Dit speelt geloof ik inderdaad een hele grote rol.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komt bij dat er jarenlang enorme overcapaciteit was in de geheugenbranche waardoor de prijzen lange tijd ook wel erg laag waren.
Kan je er beter een SSD in zetten.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
Ik wil ook meer geheugen, zodat mijn laptop een halve seconde sneller opstart.
Die zat er al in.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kan je er beter een SSD in zetten.
Ah.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, hangt dacht ik met de cryptocurrency-hype samen. Bepaalde videokaarten zijn ook al haast niet meer te krijgen. Komt bij dat er jarenlang enorme overcapaciteit was in de geheugenbranche waardoor de prijzen lange tijd ook wel erg laag waren.
Het minen van cryptocurrencies schijnt een enorme vlucht genomen te hebben, daar is veel geheugen voor nodig en snelle videokaarten. Tevens zal de aantrekkende economie ook wel zorgen voor meer uitgaven aan ICT-infrastructuur. Beide zaken zorgen voor meer vraag naar geheugen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:21 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit speelt geloof ik inderdaad een hele grote rol.
Mensen zijn ranzig idd.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:33 schreef Kowloon het volgende:
Waarom zou ik zo'n ranzige medische ingreep op TV willen zien?
Precies, gewoon live in het OK kijken en niet de proletenversie op tv.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:33 schreef Kowloon het volgende:
Alles op TV is de proletenversie.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies, gewoon live in het OK kijken en niet de proletenversie op tv.
Genre: Horror, non-fictie. Voor de echte liefhebber.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:33 schreef Kowloon het volgende:
Klopt. Er is sprake van een erg hoge vraag naar geheugen chips vooral voor GPU's waardoor er tekort ontstaat op andere producten zoals SSD's en RAM geheugen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Nee, hangt dacht ik met de cryptocurrency-hype samen. Bepaalde videokaarten zijn ook al haast niet meer te krijgen. Komt bij dat er jarenlang enorme overcapaciteit was in de geheugenbranche waardoor de prijzen lange tijd ook wel erg laag waren.
Tevens maken ze rare geluiden en staan ze vaak in de weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vieze vleesmachientjes met allemaal sappen en geleitjes.
Bovendien een matige AI.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tevens maken ze rare geluiden en staan ze vaak in de weg.
Grote voordeel daarvan is dat er een enorme dump van high end kaarten komt zodra er een nieuwere generatie uitgebracht wordt.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het minen van cryptocurrencies schijnt een enorme vlucht genomen te hebben, daar is veel geheugen voor nodig en snelle videokaarten. Tevens zal de aantrekkende economie ook wel zorgen voor meer uitgaven aan ICT-infrastructuur. Beide zaken zorgen voor meer vraag naar geheugen.
Tijd om je internet-verslaving aan te pakken.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
Mocht iemand linkje willen hebben van Napoli city, dm.
Jouw AI wil overigens nog wel eens grappig uit de hoek komen.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Bovendien een matige AI.
Andere ontwerpfouten vind ik het besef van de eigen sterfelijkheid en de insignificantie van het bestaan.
Dat soort extreme videokaarten waren altijd al prijzig natuurlijk.quote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grote voordeel daarvan is dat er een enorme dump van high end kaarten komt zodra er een nieuwere generatie uitgebracht wordt.
Ik lust wel een 1080ti maar allejezus wat doer.
Copingmechanisme.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:05 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jouw AI wil overigens nog wel eens grappig uit de hoek komen.
http://go.ziggosporttotaal.nlquote:Op woensdag 1 november 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
Mocht iemand linkje willen hebben van Napoli city, dm.
Mijn pa heeft thuis trouwens gewoon ziggo sport en fox sports, vraag me af of ik daar gebruik kan van maken hier.quote:
VPN verbinding maken met een computer bij je pa thuis. Dan moet het denk ik wel lukken.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn pa heeft thuis trouwens gewoon ziggo sport en fox sports, vraag me af of ik daar gebruik kan van maken hier.
Nee joh. Zulke ploegen hebben niets meer te zoeken in Europa. Het tijdperk van volksclubs en -helden ligt al een tijd achter ons hè.quote:Op woensdag 1 november 2017 21:40 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Is het nog wat met Feijenoord? Als we het dan toch over coping hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |