Moest lachen.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
Dion heeft er weer zin in.
[ afbeelding ]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijkquote:
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Jij bent een blanke man, die krijgen geen DM meer, in het kader van het anti-blanke racisme, natuurlijk
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Paternotte zeker, met z'n hoofd.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik hoorde net een bekend parlementariër zeggen dat Nederlanders pas echt gediscrimineerd worden in dit land.
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, Linus, ik als blanke middelbare man heb het zwaar met al die discriminatie. Ik mag nergens meer naar binnen, als ik een turkse pizza wil kopen bellen ze gelijk de politie "Help, er staat een blanke man in mijn winkel" en de roverheid geeft mij niet eens gratis geld.
Tragisch.
Ja, 1860 was toch wel een topjaar, toen was alles nog goed in Nederland, zie de schilderijen uit die tijd zoals "De Aardappeleters", man, man, wat een heerlijk leven hadden we toen...quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mis jij 1860 ook zo? Toen Nederlanders nog echt gelukkig waren in Nederland. We zorgden toen ook beter voor de ouderen volgens één van onze langstzittende parlementariërs.
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekke vraag maar hoe weet hij dat eigenlijk of doelt hij op zijn land van afkomst, Indonesie?
Multatuli, natuurlijk. We weten allemaal dat wij blanken in die tijd goden waren die personeel in dienst hadden om ons te verzorgen. Blank personeel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:28 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Hij was een beetje vaag over de bron van zijn kennis. Pechtold denkt dat hij het uit boekjes heeft.
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog een pareltje, van ontwikkelingshulp krijg je bevolkingsexplosies die allemaal naar Nederland komen. Dus afschaffen die ontwikkelingshulp want je weet, mensen die honger hebben en geen toekomst zien blijven lijdzaam in eigen land afwachten tot ze dood zijn in 2017.
Was getekend, een FvD fanboi.
Dan haalt Nattekat die posts weer weg.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dergelijke discussies en argumenten kun je beter in het FvD-topic voeren.
Kathalijne Buitenweg ziet het niet meer zitten,twitter:Espen_vdH twitterde op woensdag 01-11-2017 om 12:28:48@roelsint @RGjournalist @kathalijne https://t.co/m7tBbkNuwi reageer retweet
ik mis vooral de cholera van 1860quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:43 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ik mis vooral de cholera van 1860
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?quote:Op woensdag 1 november 2017 12:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat was ook vrij tof. Toch is het gebrek aan vrouwenrechten mijn favoriet.
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:45 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Wat doe je zoal met die nieuw verworven rechten?
Hmm.. well played.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.
quote:Op woensdag 1 november 2017 12:46 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Lekker op Klaver stemmen omdat hij het leukste kontje heeft.
Als Thierry dat zegt, dan zou het wel zo zijn. Hij is immers de grootste intellectueel van dit land.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Al zul je later, als je eenmaal aan de man bent, toch wel rechts gaan stemmen!!1! /sjerry.
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Als Thierry dat zegt, dan zou het wel zo zijn. Hij is immers de grootste intellectueel van dit land.
Beetje zonde van de ruimte op internet, die site. Zelfs mijn meest matige posts hier zijn al beter.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/
Alhoewel jij natuurlijk in een wingewest woont.
Niet bepaald, ik ben een alumnus van een zwarte school.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dus dit gaat over jou: https://degladiool.nl/groenlinksmeid/
Alhoewel jij natuurlijk in een wingewest woont.
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Duidelijk een minder groot probleem dan het hebben van moskee's op je grondgebied.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.
Als ik dood mag neervallen dan teken ik ervoor, echter met een lijdensweg ho maar!quote:Op woensdag 1 november 2017 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat je toen op je 50ste al dood neerviel tijdens je werk maakt natuurlijk niet uit, je had kleinkinderen, dus je was oud.
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Duidelijk een minder groot probleem dan het hebben van moskee's op je grondgebied.
Nou ja, gewoon niet meer wakker worden tekent iedereen waarschijnlijk voor, maar zo gaat het meestal niet.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als ik dood mag neervallen dan teken ik ervoor, echter met een lijdensweg ho maar!
Wat is een lijdensweg, net genoeg hebben om in leven te blijven maar niet genoeg om zat te zijn?
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.
Niet meer wakker worden dan hoef ik niet meer te vallen, tenzij ik rechtop slaap, die geeft het trouwens ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, gewoon niet meer wakker worden tekent iedereen waarschijnlijk voor, maar zo gaat het meestal niet.
Daarbij ging aan dat dood neervallen 150 jaar geleden ook vaak een lijdensweg vooraf.
Het is dat hij zijn opvoeding bij de VVD gehad heeft anders zou ik hem misschien ook nog geloven ook.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.
Sorryquote:Op woensdag 1 november 2017 13:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet zo zeuren over Wilders fantastische Tubbieland uit het verleden.
Vrijheid van meningsuiting geldt ook voor Tofik.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Beetje zonde van de ruimte op internet, die site. Zelfs mijn meest matige posts hier zijn al beter.
Er is inderdaad gewoon een man nodig die haar even uitlegt hoe het allemaal zit.quote:Op woensdag 1 november 2017 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Al zul je later, als je eenmaal aan de man bent, toch wel rechts gaan stemmen!!1! /sjerry.
Lekker 1200 hectare verpachten aan wat knollenboertjes, zelf niet hoeven werken.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Eigen grond had ook bijna niemand, behalve de rijken, die hadden dan ook gelijk alle grond, en als die een kerk, moskee, synagoge of tempel op hun grond wilden bouwen dan was het gewone volk blij als ze wat konden verdienen door er aan mee te werken.
Eentje die geen vlotter los krijgt gedraaid?quote:Op woensdag 1 november 2017 13:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Er is inderdaad gewoon een man nodig die haar even uitlegt hoe het allemaal zit.
Wij hebben een stukje bos van 2 Ha in de familie.quote:Op woensdag 1 november 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schreeuw maar niet te hard als er een rondweg door moet gaan, ben jij het kwijt voor een appel en een ei!quote:Op woensdag 1 november 2017 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wij hebben een stukje bos van 2 Ha in de familie.Kom er elke maand wel een paar keer.
Bijzondere knulletjes inderdaad. Nu beweren ze dat een partij die bepleit voor meer overheidsingrijpen in de economie stiekem toch heel liberaal is omdat ze tegen de EU en voor referenda zijnquote:Op woensdag 1 november 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Nog een pareltje, van ontwikkelingshulp krijg je bevolkingsexplosies die allemaal naar Nederland komen. Dus afschaffen die ontwikkelingshulp want je weet, mensen die honger hebben en geen toekomst zien blijven lijdzaam in eigen land afwachten tot ze dood zijn in 2017.
Was getekend, een FvD fanboi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |