abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 10:37:53 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174798845


ESC 2017 zit erop! Natuurlijk is Nederland er volgend jaar weer bij en is de discussie al volop bezig wie er volgend jaar onze Nederlandse songfestival-eer moet gaan verdedigen.

Wordt het Dotan? Of toch de al tig keer in voorgaande jaren genoemde Alain Clark? Of Maan? Of Waylon nog eens, maar dan solo? Wordt het Sharon Doorson met een DJ of wordt het Thomas Azier?

Welke artiesten staan ervoor open, wie willen er absoluut niet?

Zijn we weer overgeleverd aan de grillen van de selectiecommissie Jan Smit, Daniel Dekker, de AVROTROS directeur en Cornald Maas waarvan alleen laatstgenoemde nog enig inzicht lijkt te hebben op wat er nodig is om goed te scoren op een ESF?



Barst los! Welke artiesten zie jij graag?


De spanning is om te snijden. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174799075
Is Maan al genoemd?
-nee-
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 10:53:11 #3
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174799081
Een aantal opmerkingen uit het vorige topic:

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 23:42 schreef Toposcoupe het volgende:

[..]

Eens, maar serieus, men gaat toch geen carte blanche geven aan Iris Kroes??? Bekend van hits als ..., ... en ..., winnares van een talentenjacht in het jaar 'grijs verleden', tevens het laatste jaar dat ze op een groot podium stond. Nou, het zal best een lief meisje zijn, ze kan vast heel behoorlijk zingen en die harp is ook best leuk. Het idee van een interne selectie moet toch zijn dat grote namen die niet op hun bek willen gaan/zich te goed voelen voor een voorronde zo Nederland kunnen vertegenwoordigen. Artiesten die zelf muziek schrijven en/of componeren, bewezen successen op hun naam hebben staan, podiumervaring hebben... Met alle respect voor Iris Kroes, maar zij is geen grote naam en heeft op het winnen van een talentenjacht na volgens mij geen enkele successen.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 00:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hou nou eens op met heeft geen hits etc. Dat geeft 0 garantie. Loreen en Emelie De Forest hadden ook amper hits ;)

Overigens zijn er ontzettend veel talentenjachten-deelnemers aan het festival en niet alleen in Nederland. Ook landen als België, Zweden etc sturen talentenjachten-deelnemers.

PS Dat wil niet zeggen dat ik blij ben met Iris Kroes, integendeel. Waarschijnlijk gaan ze nu ook met een gevoelige ballad komen ala Portugal en je moet nooit de winnaar kopieren.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 07:45 schreef Wuwwa het volgende:
Iris Kroes ontkent dat het iets met het ESF te maken heeft. Met die friese hashtag erbij denk ik dat ze deze week de onafhankelijkheid van Friesland zal gaan uitroepen.
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:26 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Laat wat studenten van de kunstacademie op basis van het lied een mooi achtergrondje/vloertje in elkaar flansen en 50% van je show heb je voor weinig geld al binnen, met een betere kwaliteit dan het afgefikte veenlijk op de vloer, en 'feeling all alone and insecure' op de wanden.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 11:20:06 #4
375570 crew  Cyan9
pi_174799609
Ik had een visioen.. Er werd een artiest gepresenteerd waar nog nooit iemand dan ook maar van gehoord had, met een super nummer. Ook het algehele budget kreeg een flinke impuls.

Hopen mag.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 12:43:15 #5
163650 Greys
pi_174801453
Ik denk trouwens dat dit niet het jaar is om ineens met een enorme show aan te komen aangezien Lissabon heeft aangekondigd dat dit the cheapest Eurovision ever gaat worden.

Kom je daar als artiest straks met je lasershow en hologrammen en dansmariekes en dan wijst de Portugese stagemanager naar een podium van 4x3 en een microfoon en een zwart stoffen achtergronddoekje ipv ledschermen. "GOOD LUCK!"

Sorry ik zag het even (hoopvol) voor me. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174802943
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 10:26 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Laat wat studenten van de kunstacademie op basis van het lied een mooi achtergrondje/vloertje in elkaar flansen en 50% van je show heb je voor weinig geld al binnen, met een betere kwaliteit dan het afgefikte veenlijk op de vloer, en 'feeling all alone and insecure' op de wanden.
_O- dat blijft inderdaad hilarisch
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 14:10:05 #7
163650 Greys
pi_174803000
Dat Baantjerlijk was idd echt hilarisch. En die koeienletters. Toppunt van stijl _O- _O- "Ja maar die man van de Toppers is echt supergoed in podiumpresentatie, dat komt echt wel goed!" Ik hoor het sommigen hier nog zeggen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174803050
Vergeet niet dat het oorspronkelijk nog erger was he, met die familiefoto's _O-

Echt in retroperspectief mogen we in onze handen klappen met die 11e plek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 14:17:52 #9
163650 Greys
pi_174803119
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:13 schreef TheVulture het volgende:
Vergeet niet dat het oorspronkelijk nog erger was he, met die familiefoto's _O-

Echt in retroperspectief mogen we in onze handen klappen met die 11e plek
Jup. En ik blijf erbij dat (ondanks m'n eigen afkeer) als ze die meiden op drie krukkies hadden gezet met een heel rustige stijlvolle achtergrond - dus als de nadruk alleen naar had gelegen op het lied maar voorál heel erg op hun live zang - ze in de buurt van top vijf waren gekomen. Less is more bij dit soort liedjes. De familie Sobral snapte dat wél. Die hadden geen letters of lijken of glitterjurken of ingestudeerde blikken of gestileerde bewegingen met gefist nodig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174803123
Geen paniek, Iris Kroes gaat een nummer opnemen met een brassband. Vandaar het 'blazen'. :')
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 14:18:51 #11
163650 Greys
pi_174803138
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:18 schreef Em31 het volgende:
Geen paniek, Iris Kroes gaat een nummer opnemen met een brassband. Vandaar het 'blazen'. :')
Hahaha!
Toch hou ik wel een beetje van die nuchtere enthousiasteling O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174803272
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Jup. En ik blijf erbij dat (ondanks m'n eigen afkeer) als ze die meiden op drie krukkies hadden gezet met een heel rustige stijlvolle achtergrond - dus als de nadruk alleen naar had gelegen op het lied maar voorál heel erg op hun live zang - ze in de buurt van top vijf waren gekomen. Less is more bij dit soort liedjes. De familie Sobral snapte dat wél. Die hadden geen letters of lijken of glitterjurken of ingestudeerde blikken of gestileerde bewegingen met gefist nodig.
Zou zomaar kunnen, al vraag ik me echt af of het publiek dan wel overstag was gegaan, die grieten blijven me veel te plasticfantastic en fake... Ik vond die 5e plek bij de jury's eigenlijk al veel te veel van het goede, dat had dat lied echt niet verdiend.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 14:36:19 #13
163650 Greys
pi_174803411
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:27 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen, al vraag ik me echt af of het publiek dan wel overstag was gegaan, die grieten blijven me veel te plasticfantastic en fake... Ik vond die 5e plek bij de jury's eigenlijk al veel te veel van het goede, dat had dat lied echt niet verdiend.
Ze hadden never nooit gewonnen maar er wel een paar plaatsen mee gewonnen nog. Denk ik echt. Het totaal was mega gekunsteld zo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 14:36:55 #14
163650 Greys
pi_174803417
NOU AVROTROS LAAT HET NOU MAAR GEWOON WETEN HOOR

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174803784
Lol, pa vol zat al met een klein stijfje toen de juries z'n lied in de top 5 zetten. Het werd meteen afgefikt door het publiek.

We werden wel enigszins opgehyped door de vloggers tijdens de repetities. Het was in ieder geval positief dat ze het vrij grondig hadden voorbereid en vanaf dag 1 al een optredenwaardige act hadden staan. Dat is ook wel eens anders geweest.
pi_174803866
Iris Kroes :')!
Nou dan hoef ik iig geen vrij te vragen dit jaar :+ .
pi_174803913
Ik verdenk AVROTROS er toch ook wel van ondertussen dat ze achter de schermen het nodige weten te fixen met betrekking tot de jurystemmen, die liedjes van Trijntje en Og3ne waren echt op zichzelf niet sterk genoeg om zo'n hoge uitslag te kunnen snappen

We zijn misschien geen haar beter dan Malta en Azerbaijan :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174803969
Jury's beoordelen altijd op de laatste rehearsal. Die langharige Pool vorig jaar vloog meerdere malen uit de bocht tijdens de juryrepetities, terwijl hij een dag later top 5 bij het publiek pakte.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 15:55:09 #19
163650 Greys
pi_174804950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:07 schreef Wuwwa het volgende:
Jury's beoordelen altijd op de laatste rehearsal. Die langharige Pool vorig jaar vloog meerdere malen uit de bocht tijdens de juryrepetities, terwijl hij een dag later top 5 bij het publiek pakte.
De enige die me van te voren bij Eurovision in Concert echt helemaal inpakte, live. O+
Van te voren nooit gedacht.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 15:59:57 #20
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174805070
Is het bevestigd dat we mid November de artiest weten?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 16:16:48 #21
163650 Greys
pi_174805457
quote:
0s.gif Op woensdag 1 november 2017 15:59 schreef Momo... het volgende:
Is het bevestigd dat we mid November de artiest weten?
Ja. Nou ja, mijn lieftallige bron zei het ook en die heeft tot nu toe nog nooit ongelijk gehad. Want die heeft een vrij direct lijntje.
Kan natuurlijk altijd nog iets tussen komen omdat er bv iets nog niet af is maar ik gok dat het gewoon half november blijft :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174805918
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha!
Toch hou ik wel een beetje van die nuchtere enthousiasteling O+
Haha ja in combinatie met 'vaderland' ga je toch denken.

Goed dat het bijna bekend wordt, kunnen we van speculeren naar klagen *O* :P
  Moderator woensdag 1 november 2017 @ 17:19:24 #23
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174806623
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 16:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Nou ja, mijn lieftallige bron zei het ook en die heeft tot nu toe nog nooit ongelijk gehad. Want die heeft een vrij direct lijntje.
Kan natuurlijk altijd nog iets tussen komen omdat er bv iets nog niet af is maar ik gok dat het gewoon half november blijft :Y
Ben benieuwd :) Nog zon 2 weekjes dus waarschijnlijk. Hopen voor een konijn uit de hoge hoed.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 1 november 2017 @ 17:42:32 #24
163650 Greys
pi_174807009
Omdat ze zeiden dat het om het lied zou draaien denk ik dat ook het lied dan al gekozen is. Maar dat zullen we vast nog niet mogen horen. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174807457
quote:
10s.gif Op woensdag 1 november 2017 11:20 schreef Cyan9 het volgende:
Ik had een visioen.. Er werd een artiest gepresenteerd waar nog nooit iemand dan ook maar van gehoord had, met een super nummer. Ook het algehele budget kreeg een flinke impuls.

Hopen mag.
Lijkt me een prima plan, het kaliber artiest wat nu waarschijnlijk gaat is toch niet ervaren op grote podia, dus wat maakt het dan nog uit of iemand ooit van je gehoord heeft? Talent genoeg op de Rockacademie en dergelijke. Liever een fris iemand met uitstraling en talent dan een Iris Kroes-achtige.

Dat budget hoeft volgens mij niet groter, er wordt al speciaal een regisseur ingehuurd. Dat die niet altijd met een even goed plan komt, heeft niet met het budget te maken.
pi_174840472
quote:
Jacqueline Govaert twijfelt over deelname Eurovisie Songfestival

Jacqueline Govaert weet niet of ze ooit mee wil doen aan het Eurovisie Songfestival. "Douwe Bob heb ik vorig jaar gevolgd omdat ik samenspeel met jongens uit zijn band. Ik dacht niet meteen: dat wil ik ook."

In gesprek met De Volkskrant vertelt de 35-jarige zangeres dat ze deze week berichten las dat zij bedankt had voor deelname namens Nederland. "Maar ze hebben me helemaal niet gevraagd."

Ooit in het verleden is Govaert wel benaderd. "Ik weet niet of ik daar iets over mag zeggen. Ik werd gepolst, laat ik het zo maar zeggen. Er waren ook anderen in de running."

De zangeres merkt dat mensen in haar omgeving ook niet per se enthousiast zijn om OG3NE op te volgen als deelnemers. "Het kan ook een verkeerde impuls aan je carrière geven, hè."

Door: NU.nl
https://www.nu.nl/songfes(...)ival.html?redirect=1

Die laatste alinea _O- Slim hoor, die keuze voor OG3NE.
  vrijdag 3 november 2017 @ 10:11:54 #27
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174840530
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:08 schreef Em31 het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/songfes(...)ival.html?redirect=1

Die laatste alinea _O- Slim hoor, die keuze voor OG3NE.
Oooooooh SNAP :D
pi_174840828
Dat was ook een belangrijke reden dat mensen tegen Og3ne als keuze waren. Niet dat ze niet kunnen zingen, maar ze zitten als artiesten in een ander (lager) segment binnen de muziekwereld. Ilse, Anouk, Trijntje en ook Douwe Bob zaten nog wat hoger aangeschreven. Bepaalde succesvolle artiesten willen niet in een lijstje komen als opvolgers van coverzusjes, maar wel van iemand als Anouk.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 11:38:09 #29
163650 Greys
pi_174841778
Zie, Jacqueline is ook al niet benaderd. Volgens mij hebben ze Dotan en Waylon etc gewoon ook helemaal niet gepolst. Ze gaan wederom een KVJ* doorduwen ben ik bang.

*Keuze Van Jan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 11:39:13 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174841800
quote:
15s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:38 schreef Greys het volgende:
Zie, Jacqueline is ook al niet benaderd. Volgens mij hebben ze Dotan en Waylon etc gewoon ook helemaal niet gepolst. Ze gaan wederom een KVJ* doorduwen ben ik bang.

*Keuze Van Jan
Die KVJ rijmt op gaan?
pi_174842170
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:30 schreef Wuwwa het volgende:
Dat was ook een belangrijke reden dat mensen tegen Og3ne als keuze waren. Niet dat ze niet kunnen zingen, maar ze zitten als artiesten in een ander (lager) segment binnen de muziekwereld. Ilse, Anouk, Trijntje en ook Douwe Bob zaten nog wat hoger aangeschreven. Bepaalde succesvolle artiesten willen niet in een lijstje komen als opvolgers van coverzusjes, maar wel van iemand als Anouk.
OG3NE is inderdaad meer TROS dan AVRO, maar ik vind dat het niet past om als songfestival-fan daar elitair over te gaan zitten doen. Het songfestival als zodanig staat immers ook niet aangeschreven als hogere kunst. Ook het The Voice en Muziekfestival op het Plein-publiek moet worden bediend. Nou, dat is dus vorig jaar gebeurd.

Overigens geldt voor alle artiesten de laatste jaren behalve The Common Linnets dat hun carriere er eigenlijk amper een boost van heeft gehad. En bij The Common Linnets is die boost dan ook nog vakkundig de nek om gedraaid door gelijk uit elkaar te gaan (in die bezetting tenminste).
pi_174842589
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 11:39 schreef Momo... het volgende:

[..]

Die KVJ rijmt op gaan?
Ik denk niet dat ze Georgina Verbaan hebben gevraagd.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_174842730
Waarom niet?
En kneiterdjelive gezongen ook nog eens.
  vrijdag 3 november 2017 @ 12:40:06 #34
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174842800
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:36 schreef Wuwwa het volgende:
Waarom niet?
En kneiterdjelive gezongen ook nog eens.
Wat erg. Die kleren ook. :')

(Laat die jaren 00-revival nog maar zo lang mogelijk wachten.)
pi_174843081
Jammer dit... Dacht dat we (lees: de gevestigde artiesten) daar vanaf waren na 2013....

quote:
Het kan ook een verkeerde impuls aan je carrière geven, hè."
Dit komt op mij over als "Ik voel me eigenlijk te goed voor een deelname aan het songfestival". Is ze Anouk, TCL, Trijntje, Douwe Bob vergeten? Ze heeft Douwe Bob gevolgd, die ook net als Og3ne, 11e werd. Douwe Bob zijn carriere is er toch niet door verslechterd na zijn deelname? Zelfde geldt voor de carriere van Og3ne. Dus wat is het verschil/probleem? Maarja, kennelijk, zoals ik het lees...kijkt men (Jacqueline en mensen om haar heen) heel anders tegen Og3ne aan dan Douwe Bob. En misschien werd er van Og3ne wel gewoon heel veel verwacht, want ja, zeg nu eerlijk, met deze dames kun je gewoon winnen. Niemand durft meer! :P

Maar goed, waar maak ik me druk om. Ik heb niks met Jacqueline :D dus ik kan alleen maar blij zijn als zij niet wil meedoen. :W
~The present is all there is~
pi_174843109
quote:
1s.gif Op woensdag 1 november 2017 14:18 schreef Em31 het volgende:
Geen paniek, Iris Kroes gaat een nummer opnemen met een brassband. Vandaar het 'blazen'. :')
Waar komt die naam opeens vandaan? Na die afvalreclames ook nooit meer iets van gehoord
pi_174843353
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:57 schreef iBenny het volgende:

[..]

Waar komt die naam opeens vandaan? Na die afvalreclames ook nooit meer iets van gehoord
Een tweet van haar over leuk nieuws in combinatie met de hashtag vaderland. :P
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 13:24:56 #38
163650 Greys
pi_174843612
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 november 2017 12:57 schreef iBenny het volgende:

[..]

Waar komt die naam opeens vandaan? Na die afvalreclames ook nooit meer iets van gehoord
Haar tweets over grote wens deelname Eurovisie. En dat ze deze zomer aan een esf writers camp meedeed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 13:27:11 #39
163650 Greys
pi_174843657
Ik denk zelf dat Jacqueline die laatste alinea helemaal niet vals bedoelt. Maar mss lees ik het te neutraal. Ik zie het gewoon als algemene opmerking, niet een sneer naar Og3ne. Wie er nu ook gaat is de opvolger van Og3ne. Feit. En wie het gruwelijk verprutst kan best voor lul komen te staan. Zie Trijntje bv.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174843928
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:27 schreef Greys het volgende:
Ik denk zelf dat Jacqueline die laatste alinea helemaal niet vals bedoelt. Maar mss lees ik het te neutraal. Ik zie het gewoon als algemene opmerking, niet een sneer naar Og3ne. Wie er nu ook gaat is de opvolger van Og3ne. Feit. En wie het gruwelijk verprutst kan best voor lul komen te staan. Zie Trijntje bv.
Hmm ja, nu ik het weer lees kan de schrijver dat er ook van gemaakt hebben. Dat ze in haar omgeving gewoon over het algemeen niet enthousiast zijn. Wel jammer, had het idee dat dat na Anouk en Ilse/Waylon wel zo was.

Misschien dan ook wel opvallend dat ze na Douwe Bob niet het gevoel had dat ze dat ook wilde, aangezien hij wel erg enthousiast was over zijn tijd in Zweden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 14:26:11 #41
163650 Greys
pi_174844850
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 13:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hmm ja, nu ik het weer lees kan de schrijver dat er ook van gemaakt hebben. Dat ze in haar omgeving gewoon over het algemeen niet enthousiast zijn. Wel jammer, had het idee dat dat na Anouk en Ilse/Waylon wel zo was.

Misschien dan ook wel opvallend dat ze na Douwe Bob niet het gevoel had dat ze dat ook wilde, aangezien hij wel erg enthousiast was over zijn tijd in Zweden.
Douwe heeft volgens mij inderdaad van echt elke minuut genoten. Maar wellicht is zij niet het type dat dan volop met hashtags en marketing en toestanden en kleding en een gehuurde kroeg en tweets etc aan de slag wil. Lijkt het me ook minder het type voor dan bv een Douwe. Al was die wel écht een koning in het complete gebeuren eromheen :D

Je bent natuurlijk wel twee weken van huis, er gaan maanden tijd in zitten qua lied schrijven en stage toestanden bedenken etc en meetings en repetities in Nederland en videoclip en radio en tv optredens. Sommigen hebben dat er mss ook niet voor over omdat ze hun carrière al prima vinden zoals ie is. De wat grotere artiesten dan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 14:36:01 #42
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174845063
Duurt lang. }:|
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174845252
Ik kan me niet voorstellen dat er een andere naam dan Maan uit de koker rolt. Het gaat in Nederland namelijk niet om een goed liedje of om goede componisten, maar om wie leuk kan zingen. Het Singfestival, in plaats van Songfestival.

Illustratief was het optreden van Douwe Bob en zijn bandgenoot bij DWDD deze week. Dat eindshot van de regisseur zei alles over dit land. Beide zangers close in beeld, de accordeonist - met wiens begeleiding het nummer staat of valt - buiten beeld.
pi_174845285
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er een andere naam dan Maan uit de koker rolt. Het gaat in Nederland namelijk niet om een goed liedje of om goede componisten, maar om wie leuk kan zingen. Het Singfestival, in plaats van Songfestival.

Mwoaaaah, dat ligt aan het gehele ESF hoor, niet aan Nederland. En als je een goed lied hebt, met een slechte zangeres, is dat dan wel goed?

En dat Jaqueline ooit nee heeft gezegd, ik hoop dat ze ooit anders besluit (en men haar vraagt). Maar groot gelijk dat ze niet gaat. Net als Di-rect, etc. etc.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174845349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 10:08 schreef Em31 het volgende:

[..]

https://www.nu.nl/songfes(...)ival.html?redirect=1

Die laatste alinea _O- Slim hoor, die keuze voor OG3NE.
Een 'verkeerde impuls' aan een carrière die al jaren op z'n retour is? :')

Ik hoop echt dat ons die Jacqueline Govaert bespaard blijft; dan nog liever Maan. Want met Maan is er tenminste nog enige kans op iets dat *niet* gedateerd en achterhaald klinkt.
pi_174845422
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:26 schreef Greys het volgende:

[..]

Douwe heeft volgens mij inderdaad van echt elke minuut genoten. Maar wellicht is zij niet het type dat dan volop met hashtags en marketing en toestanden en kleding en een gehuurde kroeg en tweets etc aan de slag wil. Lijkt het me ook minder het type voor dan bv een Douwe. Al was die wel écht een koning in het complete gebeuren eromheen :D

Je bent natuurlijk wel twee weken van huis, er gaan maanden tijd in zitten qua lied schrijven en stage toestanden bedenken etc en meetings en repetities in Nederland en videoclip en radio en tv optredens. Sommigen hebben dat er mss ook niet voor over omdat ze hun carrière al prima vinden zoals ie is. De wat grotere artiesten dan.
Douwe was echt fantastisch ja _O_ O+

Is ook zo :Y Je moet er wel wat voor over hebben. Plus ondanks de ervaring kan het ook nog steeds erg spannend zijn lijkt me. Risico dat je de finale niet haalt, 200 miljoen mensen die kijken, etc.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 14:55:12 #47
163650 Greys
pi_174845495
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:47 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een 'verkeerde impuls' aan een carrière die al jaren op z'n retour is? :')
Ze doelt niet op haar carrière lijkt me. Gewoon in het algemeen. En als je een flater slaat op het ESF kan dat je behoorlijk voor lul zetten en je carrière een verkeerde impuls geven. Niks aan gelogen denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 3 november 2017 @ 14:56:18 #48
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174845511
Trijntje wordt na die flater (helaas) nog genoeg serieus genomen door veel mensen, dus valt ook op zich wel weer mee. 3j's hebben ook nog een fatsoenlijke carrière.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174845556
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er een andere naam dan Maan uit de koker rolt. Het gaat in Nederland namelijk niet om een goed liedje of om goede componisten, maar om wie leuk kan zingen. Het Singfestival, in plaats van Songfestival.

Illustratief was het optreden van Douwe Bob en zijn bandgenoot bij DWDD deze week. Dat eindshot van de regisseur zei alles over dit land. Beide zangers close in beeld, de accordeonist - met wiens begeleiding het nummer staat of valt - buiten beeld.
Ik denk juist dat het Sharon Doorson wordt. Worden liedjes voor haar geschreven, bezig met nieuwe muziek, vorig jaar al aangegeven te willen en volgens mij willen ze al een tijdje iets met een DJ. Zou wel passen.

En ik denk als Maan zou gaan ze niet zou zeggen dat ze er nog niet klaar voor is. Dan zeg je volgens mij eerder dat je gewoon niet gevraagd bent. Enige puntje is dat ze laatst wel in de studio was met Sunnery James & Ryan Marciano en Martin Garrix volgens mij (ik kan dit nergens meer vinden, maar weet zeker dat ik het ergens zag? :D )
  vrijdag 3 november 2017 @ 15:53:35 #50
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174846418
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
pi_174846587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
Nee die gaat niet. Snap uberhaupt niet waarom je dat zou denken.
pi_174846632
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
Die gaan uit elkaar. De afbeelding is ook ingesteld als profielfoto.
pi_174846662
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 14:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er een andere naam dan Maan uit de koker rolt. Het gaat in Nederland namelijk niet om een goed liedje of om goede componisten, maar om wie leuk kan zingen. Het Singfestival, in plaats van Songfestival.

Illustratief was het optreden van Douwe Bob en zijn bandgenoot bij DWDD deze week. Dat eindshot van de regisseur zei alles over dit land. Beide zangers close in beeld, de accordeonist - met wiens begeleiding het nummer staat of valt - buiten beeld.
Het gaat inderdaad te veel om de artiest, terwijl die minder van belang is dan het nummer. Maar het voorbeeld dat je aanhaalt vind ik niet sterk, die accordeonist was ruimschoots in beeld... en hij had die smartlap ook niet geschreven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
Zou wel leuk zijn, maar als ze solo gaat weet je nog steeds niet waar ze mee komt. Within Tempation heeft een bepaalde sound, zelf gaat ze misschien voor iets anders.
  vrijdag 3 november 2017 @ 16:52:59 #54
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174847529
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee die gaat niet. Snap uberhaupt niet waarom je dat zou denken.
Omdat de timing wel goed is.

quote:
2s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:06 schreef iBenny het volgende:

[..]

Die gaan uit elkaar. De afbeelding is ook ingesteld als profielfoto.
Toch lijkt het me vreemd, had de indruk dat ze nog wel aardig actief waren en vorig jaar zeiden ze dat ze nog wel 10 jaar mee konden.

Maar zelfs als ze uit elkaar gaan, dan nog kan Sharon best naar het ESF. Misschien wel eerder zelfs.
pi_174847741
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 16:52 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Omdat de timing wel goed is.

[..]

Toch lijkt het me vreemd, had de indruk dat ze nog wel aardig actief waren en vorig jaar zeiden ze dat ze nog wel 10 jaar mee konden.

Maar zelfs als ze uit elkaar gaan, dan nog kan Sharon best naar het ESF. Misschien wel eerder zelfs.
Sharon wil niet naar het ESF. Al 180 x aangegeven. Ze vind het niks en over the top. Daarbij hoef ik haar irritante stem ook niet op het ESF dus dat komt goed uit.
pi_174848530
Lijkt me ook niet dat je een aankondiging voor het ESF zo aanpakt met een zwartwit bericht op social media.... ik weet dat sommige artiesten er niet veel mee op hebben maar om het ESF nou als een soort voorportaal van de muzikale dood neer te zetten lijkt me wat overdreven :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174852418
Ik hoorde laatst Di-rect en ik zou dat echt wel een goede keuze vinden. Vooral een nummer als dit:


Die gast kan in ieder geval wel performen.
pi_174855774
Ik denk eerlijk gezegd dat het toch Caro Emerald gaat worden..... In mei gaf ze al aan er open voor te staan. Op het moment zit ze in de studio. Haar carriere is behoorlijk aflopende, dus weer even goed in de belangstelling staan zou zeker geen foute keuze zijn.
pi_174855796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
En een statement is toch wat anders dan een announcement. Een statement klinkt erger...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 23:40:59 #60
163650 Greys
pi_174855815
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:37 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het toch Caro Emerald gaat worden..... In mei gaf ze al aan er open voor te staan. Op het moment zit ze in de studio. Haar carriere is behoorlijk aflopende, dus weer even goed in de belangstelling staan zou zeker geen foute keuze zijn.
Ik weet dat sommige mensen hier dan heel hard NEEEEEEEE zouden roepen, maar ik zou alles behalve huilen. :P Tis niet m'n eerste keus maar lijkt me leuk als zij een keer gaat en iig alles behalve een afgang. Het kan de smaak niet zijn van mensen en dan eindigt ze wellicht niet hoog maar het wordt hoe dan ook gewoon professioneel dan. Niks om je voor te schamen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174855853
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik weet dat sommige mensen hier dan heel hard NEEEEEEEE zouden roepen, maar ik zou alles behalve huilen. :P Tis niet m'n eerste keus maar lijkt me leuk als zij een keer gaat en iig alles behalve een afgang. Het kan de smaak niet zijn van mensen en dan eindigt ze wellicht niet hoog maar het wordt hoe dan ook gewoon professioneel dan. Niks om je voor te schamen.
Ik zou het enorm toejuichen, want ondanks dat het niet geheel mijn muziek is, vind ik wel dat ze haar sporen verdiend heeft, een geheel eigen geluid heeft, en haar nummers zijn hoe dan ook kwaliteit, whether you like it or not. ALS ze gaat gaat ze knetterhoog eindigen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 november 2017 @ 23:48:51 #62
163650 Greys
pi_174855924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:44 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik zou het enorm toejuichen, want ondanks dat het niet geheel mijn muziek is, vind ik wel dat ze haar sporen verdiend heeft, een geheel eigen geluid heeft, en haar nummers zijn hoe dan ook kwaliteit, whether you like it or not. ALS ze gaat gaat ze knetterhoog eindigen.
Ja denk ik ook. :)

Als ze dan maar wel Guitar Guy meeneemt. Zie solo op 2.25. Ik hou daar zo van he zo'n Rosenberg achtige gypsy riedel.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174855947
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja denk ik ook. :)

Als ze dan maar wel Guitar Guy meeneemt. Zie solo op 2.25. Ik hou daar zo van he zo'n Rosenberg achtige gypsy riedel.

Nieuwe single en remix zijn ook best okay hoor! Zou in ieder geval opvallen. Plus ze heeft duizenden fans die sowieso zouden stemmen :))
pi_174856145
Caro O+ O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 00:04:04 #65
163650 Greys
pi_174856155
Ja. Maar ik vrees toch dat het een The Voiceje gaat worden. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174856309
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:04 schreef Greys het volgende:
Ja. Maar ik vrees toch dat het een The Voiceje gaat worden. :{
Ik ook, maar als je toch Caro hebt....die zegt nooit gevraagd te zijn, maar er open voor te staan ondanks dat ze het wel "spannend" zou vinden......sinds 2013 geen hit meer in Nederland heeft gehad, en as we speak in de studio staat (terwijl ze onlang een E.P. heeft afgeleverd) dan moet AVROTROS toch GEK zijn? Kwaliteit gegarandeerd, hoe dan ook
pi_174856336
Overigens staat ze nu nog met twee (al oude) albums in de top van Armenie en Hongarije.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 00:23:05 #68
163650 Greys
pi_174856501
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:11 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Ik ook, maar als je toch Caro hebt....die zegt nooit gevraagd te zijn, maar er open voor te staan ondanks dat ze het wel "spannend" zou vinden......sinds 2013 geen hit meer in Nederland heeft gehad, en as we speak in de studio staat (terwijl ze onlang een E.P. heeft afgeleverd) dan moet AVROTROS toch GEK zijn? Kwaliteit gegarandeerd, hoe dan ook
Ze zijn er ben ik bang ik gek genoeg voor om bv Pleun of Maan te kiezen en dan Caro en Waylon (die beiden openlijk zeiden ervoor open te staan!) niet eens te polsen.
Nou ja, het TROS-gedeelte van de commissie dan iig. Jan en Daniel. Lekker een C-artiestje kiezen als je een A kunt krijgen die allebei meer professionaliteit en passie en uitstraling hebben in hun linkerteen dan de talentenjachters in hun hele lijf.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174856727
Was het niet zo dat volgens het AD de grote namen dit jaar zouden hebben bedankt en dat de AVROTROS zelf meer invloed wil hebben op de selectie van het lied? Dat klonk op zich wel geloofwaardig.

Ik reken Caro toch wel tot een grote naam en denk (als dat bericht klopt) niet dat ze zin heeft in die voorwaarden. En Waylon trouwens ook niet. Als ze al gevraagd zijn....
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 00:40:15 #70
375570 crew  Cyan9
pi_174856769
Ik zou heel blij zijn met Caro, ik denk eigenlijk niet dat er een keuze is die me blijer zou maken.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 01:02:36 #71
163650 Greys
pi_174857121
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:37 schreef libranl het volgende:
Was het niet zo dat volgens het AD de grote namen dit jaar zouden hebben bedankt en dat de AVROTROS zelf meer invloed wil hebben op de selectie van het lied? Dat klonk op zich wel geloofwaardig.
Geloof me maar dat een aantal van die genoemde namen helemaal niet gepolst zijn. :P

quote:
Ik reken Caro toch wel tot een grote naam en denk (als dat bericht klopt) niet dat ze zin heeft in die voorwaarden. En Waylon trouwens ook niet. Als ze al gevraagd zijn....
Tsja.. Ik weet bijna zeker van niet.

Overigens kunnen Jan en Co ook gewoon niet verwachten van de Caro's en Waylons dat die de liedkeuze aan Daniel en Jan overlaten. Zou ook te achterlijk zijn. Dus gaan ze voor iemand waarvan ze dat wel kunnen verwachten. Dus polsen ze de A artiesten niet. Denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 01:09:10 #72
163650 Greys
pi_174857210
Of ze hebben bv al vroeg dit jaar een lied gekocht van een DJ en moesten daar alleen nog een zangeresje bij vinden. Dan hoef je dus ook de A artiesten gewoon niet te polsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174857300
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 00:40 schreef Cyan9 het volgende:
Ik zou heel blij zijn met Caro, ik denk eigenlijk niet dat er een keuze is die me blijer zou maken.
Dit!

Studio-opnames zijn trouwens voor haar concerten met het Metropole Orkest in december
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174857390
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 01:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Geloof me maar dat een aantal van die genoemde namen helemaal niet gepolst zijn. :P

[..]

Tsja.. Ik weet bijna zeker van niet.

Overigens kunnen Jan en Co ook gewoon niet verwachten van de Caro's en Waylons dat die de liedkeuze aan Daniel en Jan overlaten. Zou ook te achterlijk zijn. Dus gaan ze voor iemand waarvan ze dat wel kunnen verwachten. Dus polsen ze de A artiesten niet. Denk ik.
Dat dacht ik vorig jaar eigenlijk ook.. dat ze niemand hebben gepolst en OG3NE in april/mei eigenlijk deelname al min of meer hadden toegezegd (rond de opnames van Beste Zangers). Dus ik vraag het me nu ook af. Kan best zijn dat ze bijv. Sharon Doorson of Maan inderdaad al eerder hebben toegezegd, omdat die misschien ook makkelijker zijn rond de selectie van het lied.

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 01:09 schreef Greys het volgende:
Of ze hebben bv al vroeg dit jaar een lied gekocht van een DJ en moesten daar alleen nog een zangeresje bij vinden. Dan hoef je dus ook de A artiesten gewoon niet te polsen.
Dat kan heel goed ja. Ik vraag me alleen wel af of de selectiecommissie/ AVROTROS een geweldig lied kan herkennen. Ik zie ze zomaar aankomen met bijv. een Undercover Lover 2.0. Bij het gekozen lied moet dan ook de juiste (evt. onbekende) artiest worden gezocht. Het moet wel bij de artiest passen. Daar heb ik twijfels over.

Juist daarom was het qua vertrouwen fijn als de grotere artiesten met ervaring en eigen werk zich aandienden. Hoewel dat natuurlijk ook geen garantie is voor succes.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 01:35:04 #75
163650 Greys
pi_174857477
Nee das idd ook geen garàntie met een gevestigde artiest, maar Jan Smit en Daniel die een nummer zouden gaan selecteren geeft me echt nul vertrouwen. Cornald laat ik (puur op gevoel) hier toch even buiten schot aangezien hij al meteen de winnaar in Portugal herkende vantevoren, dus die heeft er iig soms wel kijk op. (jaja, in before ook Cornald zit er weleens naast, maar wij ook weleens, en in hem heb ik iig tien keer meer vertrouwen nog dan Jan en Daniel).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 4 november 2017 @ 08:19:31 #76
87554 Cee
Welluk?
pi_174858950
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 23:37 schreef Pluto1975 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het toch Caro Emerald gaat worden..... In mei gaf ze al aan er open voor te staan. Op het moment zit ze in de studio. Haar carriere is behoorlijk aflopende dus weer even goed in de belangstelling staan zou zeker geen foute keuze zijn.
Ja, deze tactiek werkt de laatste jaren ook zo goed voor de UK met al die has-beens die ze stuurden. :{
Dan liever has-never-beens. Maar ik bereid mezelf er alvast op voor dat ik in bovenstaand geval redelijk alleen sta in mijn afkeuring. Dan maar hopen op ineens een geniaal nummer.
  zaterdag 4 november 2017 @ 08:26:21 #77
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174858985
Ik zie ook liever iemand anders dan Caro Emerald. Haar sound is uitgekauwd, en ze is wat oud naar Songfestival-maatstaven. O.k., ongeveer zo oud als Ilse Delange destijds, maar die heeft iets eeuwigs jeugdigs over zich.
pi_174859419
Ik vind het grappig dat hier vaak wordt gezegd dat de carrière van Csro Emerald aflopend is. Dat succes van het debuut was zo buitensporig groot dat ze daar nooit meer overheen gaat, maar ze staat in NL en in Europa gewoon voor uitverkochte zalen. Misschien niet formaat Ziggo Dome maar als je de Royal Albert Hall twee keer vult met Engels publiek en niet zoals Guus met ingevlogen Nederlanders ben je nog niet echt uitgerangeerd
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 09:59:54 #79
163650 Greys
pi_174859633
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het grappig dat hier vaak wordt gezegd dat de carrière van Csro Emerald aflopend is. Dat succes van het debuut was zo buitensporig groot dat ze daar nooit meer overheen gaat, maar ze staat in NL en in Europa gewoon voor uitverkochte zalen. Misschien niet formaat Ziggo Dome maar als je de Royal Albert Hall twee keer vult met Engels publiek en niet zoals Guus met ingevlogen Nederlanders ben je nog niet echt uitgerangeerd
Eens. En Montreal Jazz Festival was ook niet niks. En Jools Holland Oud en Nieuw show op BBC.

Verder over een week speelt ze in Duitsland, in december maar liefst 5 shows met het Metropole Orkest in Nederland en begin komend jaar concerten in Servië, Hongarije, Kroatië, Slovenië en Polen.

Uitgerangeerd? Mwah. Menig songfestival kandidaat kan daar alleen maar van dromen. :P Menig commissielid kan ook alleen maar dromen van zulke buitenlandpromotie voor een esf.

Maar helaas, ik denk echt dat ze niet gevraagd is ondanks dat ze wel wilde. :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174860585
Het zou gewoon een ideale credible naam zijn, maar inderdaad, ze lijken liever voor een kneedbaar typetje te gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174861377
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het grappig dat hier vaak wordt gezegd dat de carrière van Csro Emerald aflopend is. Dat succes van het debuut was zo buitensporig groot dat ze daar nooit meer overheen gaat, maar ze staat in NL en in Europa gewoon voor uitverkochte zalen. Misschien niet formaat Ziggo Dome maar als je de Royal Albert Hall twee keer vult met Engels publiek en niet zoals Guus met ingevlogen Nederlanders ben je nog niet echt uitgerangeerd
Op een gegeven moment stond haar hele album op de playlist van BBC Radio 2. Ze is even heel groot geweest in de UK, en die fans lopen niet allemaal weg natuurlijk. Zij is eigenlijk de enige Nederlandse artiest met een echte fanbase daar (even los van die dj's). Maar ze teert wel gewoon nog op die eerste plaat.

Het is geen bijdrage waarmee je voor lul zou staan, maar het is ook niet echt spannend. Electroswing is zo dood als een pier, dat liet Electro Velvet al zien.
  ESF Reporter zaterdag 4 november 2017 @ 14:38:27 #82
87554 Cee
Welluk?
pi_174863652
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 09:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het grappig dat hier vaak wordt gezegd dat de carrière van Csro Emerald aflopend is. Dat succes van het debuut was zo buitensporig groot dat ze daar nooit meer overheen gaat, maar ze staat in NL en in Europa gewoon voor uitverkochte zalen. Misschien niet formaat Ziggo Dome maar als je de Royal Albert Hall twee keer vult met Engels publiek en niet zoals Guus met ingevlogen Nederlanders ben je nog niet echt uitgerangeerd
Uitverkochte zalen ja, met een orkest, blazers, strijkers, de hele sjieke rataplan. Noem me een pessimist maar als je dat allemaal weghaalt omdat dat op het ESF niet mag en ze moet het met een blikkerig backing track ensemble doen wordt het al snel kolderiek vrees ik.
  Moderator zaterdag 4 november 2017 @ 14:42:49 #83
375570 crew  Cyan9
pi_174863721
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 12:10 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Op een gegeven moment stond haar hele album op de playlist van BBC Radio 2. Ze is even heel groot geweest in de UK, en die fans lopen niet allemaal weg natuurlijk. Zij is eigenlijk de enige Nederlandse artiest met een echte fanbase daar (even los van die dj's). Maar ze teert wel gewoon nog op die eerste plaat.

Het is geen bijdrage waarmee je voor lul zou staan, maar het is ook niet echt spannend. Electroswing is zo dood als een pier, dat liet Electro Velvet al zien.
Nou was Electro Velvet wat mij betreft van een dramatisch niveau.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_174864507
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nou was Electro Velvet wat mij betreft van een dramatisch niveau.
Helemaal mee eens. Dat lied alleen al was gewoon een slap aftreksel van een Caro-song. En dan ook nog eens een dramatische uitvoering inclusief vuurwerk en lichtgevende kleding... Nee dat vond ik ook niets.
  zaterdag 4 november 2017 @ 15:49:19 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174864588
Niet doen. Caro Emerald.

Niet doen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174865251
Het wordt wel spannend hè, wie het gaat worden? Of we gaan hier uit ons dak omdat het zo'n goed doordachte keuze is (kan dat wel, met de AVROTROS-commissie?) of we gaan hier aanvankelijk allemaal een potje afkraken (hé, frustraties moet je èrgens kwijt) om vervolgens noodgedwongen of optimistisch maar te gaan zoeken naar zaken die wel goed zijn/(kunnen) gaan.

Ik ben wel benieuwd in ieder geval wie er gaat.
pi_174865306
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Uitverkochte zalen ja, met een orkest, blazers, strijkers, de hele sjieke rataplan. Noem me een pessimist maar als je dat allemaal weghaalt omdat dat op het ESF niet mag en ze moet het met een blikkerig backing track ensemble doen wordt het al snel kolderiek vrees ik.
Ik denk dat dat wel meevalt, bij Douwe en TCL viel de band ook niet negatief uit de toon, al blijft het zonde dat het niet live kan...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 17:37:04 #88
163650 Greys
pi_174865882
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:48 schreef PrincessofFrance het volgende:
Het wordt wel spannend hè, wie het gaat worden? Of we gaan hier uit ons dak omdat het zo'n goed doordachte keuze is (kan dat wel, met de AVROTROS-commissie?) of we gaan hier aanvankelijk allemaal een potje afkraken (hé, frustraties moet je èrgens kwijt) om vervolgens noodgedwongen of optimistisch maar te gaan zoeken naar zaken die wel goed zijn/(kunnen) gaan.

Ik ben wel benieuwd in ieder geval wie er gaat.
Iedere online ESF-fan anderhalve seconde na bekendmaking:

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter zaterdag 4 november 2017 @ 17:39:23 #89
87554 Cee
Welluk?
pi_174865920
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 16:53 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt, bij Douwe en TCL viel de band ook niet negatief uit de toon, al blijft het zonde dat het niet live kan...
Maar die hadden dan weer het voordeel zelf ook camera-geniek te zijn. Hun muziek valt of staat (naar mijn mening dan hè) niet met hun band, het draagt wel bij aan het authentieke, maar ze zijn het vooral zélf die de show maken en de aandacht trekken. Caro vind ik echt zo nietszeggend in haar eentje. Komt ook niet echt sympathiek over. Heel kil. Die heeft dat warme en overweldigende gevoel dat een live band/orkest met zich meebrengt echt nodig om mensen in te pakken.
Voordat je zegt 'wat lul je Cee, heb je haar wel eens live gezien?', het antwoord is ja.
  ESF Reporter zaterdag 4 november 2017 @ 17:40:22 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_174865943
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Iedere online ESF-fan anderhalve seconde na bekendmaking:

[ afbeelding ]
Dit dus, ik doe alvast aan wat hand-stretching _O-
pi_174866651
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:38 schreef Cee het volgende:

[..]

Uitverkochte zalen ja, met een orkest, blazers, strijkers, de hele sjieke rataplan. Noem me een pessimist maar als je dat allemaal weghaalt omdat dat op het ESF niet mag en ze moet het met een blikkerig backing track ensemble doen wordt het al snel kolderiek vrees ik.
Ach, een groot deel van de 'live' bands van nu speelt met een backing track waardoor echt live niet meer bestaat. De Dotans en de Kensingtons, zeg maar.
  ESF Reporter zaterdag 4 november 2017 @ 18:27:45 #92
87554 Cee
Welluk?
pi_174866750
Het gaat niet om de backing track, het gaat om het deel van de act dat met een cd'tje wordt vervangen. Die paar trommels van Dotan en die niet-zingende Kensingtonners komen het podium wel op en dan is het plaatje compleet. Dat voltallige orkest dat Caro meesleept is te groot. Die heeft dan hooguit drie saxofonisten en een contrabas om dat geluid te playbacken.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 4 november 2017 @ 18:42:26 #93
163650 Greys
pi_174867111
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 18:27 schreef Cee het volgende:
Het gaat niet om de backing track, het gaat om het deel van de act dat met een cd'tje wordt vervangen. Die paar trommels van Dotan en die niet-zingende Kensingtonners komen het podium wel op en dan is het plaatje compleet. Dat voltallige orkest dat Caro meesleept is te groot. Die heeft dan hooguit drie saxofonisten en een contrabas om dat geluid te playbacken.
Uit m'n hoofd deed ze bv Montreux en Jools Holland BBC met 6 personen muzikanten. Als ze op het ESF met 2 ipv 3 blazers gaat staan kunnen de drummert, contrabas en gitarist ook gewoon het podium op. Tis toch maar playback muziek dus die derde blazer staat wel gewoon op de band.

Maar toch snap ik wel een beetje wat je bedoelt hoor. Een groot deel van de 'sjeu' in haar optredens komt van de wiebelblazers en gitarist enzo. En dat is live gewoon veel toffer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174868101
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Iedere online ESF-fan anderhalve seconde na bekendmaking:

[ afbeelding ]
Heerlijk _O- Kan niet wachten *O*
  † In Memoriam † zaterdag 4 november 2017 @ 19:48:25 #95
368283 ato
pi_174868789
Ach als Caro een soort van Moldavië act heeft, of muzikanten die gezellig meedoen.
Zeg ik geen nee. Maar nogmaals het liedje moet zo iets zijn als haar debuut cd.

Ik vind haar liedjes van later ook niet echt super. Ik vind haar wel een symphatieke vrouw en mooie uitstraling hebben.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174870546
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2017 17:39 schreef Cee het volgende:

[..]

Maar die hadden dan weer het voordeel zelf ook camera-geniek te zijn. Hun muziek valt of staat (naar mijn mening dan hè) niet met hun band, het draagt wel bij aan het authentieke, maar ze zijn het vooral zélf die de show maken en de aandacht trekken. Caro vind ik echt zo nietszeggend in haar eentje. Komt ook niet echt sympathiek over. Heel kil. Die heeft dat warme en overweldigende gevoel dat een live band/orkest met zich meebrengt echt nodig om mensen in te pakken.
Voordat je zegt 'wat lul je Cee, heb je haar wel eens live gezien?', het antwoord is ja.
We agree to disagree :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174871711
Ik vind Caro Emerald echt heel erg niet authentiek en een verschrikkelijke has-been, maar ze is precies Huffington Post genoeg om een kans te maken bij Jan en Cornald.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsenal op 04-11-2017 22:34:55 ]
-nee-
pi_174872832
Zo ik hoor Jan Smit even een moppie zingen met Chantal Janszen maar die mag nooit meer iets zeggen over belabberd Engels of toonvastheid 8)7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174874818
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 november 2017 14:42 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Nou was Electro Velvet wat mij betreft van een dramatisch niveau.
Dit.

Ik vind Caro op de één of andere manier ook iets betoverends hebben. Ze is niet het standaard dunne zangeresje, en ook zeker niet vet/dik, gewoon een mooie volle vrouw. Haar muziek vind ik ook spannender dan wat Electro Velvet bracht. Oogde behoorlijk amateuristisch.

Oh en vanavond in shownieuws stukje over het songfestival. Ze hebben Cornald gevraagd wanneer bekend is wie er voor NL gaat. Volgens Maurice Wijnen heeft Cornald gezegd dat het volgende week bekend gemaakt kan worden, maar het zou net zo goed over 3 maanden kunnen. Hij weigerde er iets over te zeggen.
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 09:36:09 #100
163650 Greys
pi_174878033
Krijg steeds meer het gevoel dat Cornald er een beetje klaar mee is met die selectiecommissie. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174878155
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 09:36 schreef Greys het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat Cornald er een beetje klaar mee is met die selectiecommissie. :o
Het is niet dat waar Cornald in het verleden wild van werd echt beter is dan de TROS-artiesten die de rest van de commissie waarschijnlijk in gedachten hebben.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 11:33:01 #102
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174879698
Ik krijg steeds meer het idee dat we een petitie moeten starten tegen die selectiecommissie.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 11:42:38 #103
163650 Greys
pi_174879839
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 09:45 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is niet dat waar Cornald in het verleden wild van werd echt beter is dan de TROS-artiesten die de rest van de commissie waarschijnlijk in gedachten hebben.
Mwah, weet zo goed als zeker dat TCL en Douwe en Anouk toch meer van de AVROkant kwamen dan van de TROS. De TROS keuzes vind ik persoonlijk toch een stuk minder in het algemeen. En tuurlijk heeft Cornald er ook regelmatig naast gezeten maar sinds Jan Smit daar de boel regelt is het volgens mij vechten tegen de bierkaai voor Cornald. Jan ziet het liefst alle De Beste Zangers deelnemers gaan volgens mij de komende jaren. En het zou het ook niks verbazen als hij al halve toezeggingen zou doen tijdens die opnames.

We zullen zien wie er gaat. Mijn gok is dat het wederom niet Cornald z'n keuze is. Net als vorig jaar. Maar tuurlijk kan ik het ook mis hebben. Sterker nog, ik hoop dat ik het mis heb.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 5 november 2017 @ 12:19:14 #104
375570 crew  Cyan9
pi_174880437
Die selectiecommissie mag wat mij betreft flink op de schop.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_174882280
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 09:36 schreef Greys het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat Cornald er een beetje klaar mee is met die selectiecommissie. :o
Pure projectie toch? Er komt werkelijk niets naar buiten over die commissie. Volgens mij is die Cornald allang blij dat het Nederlandse publiek tegenwoordig het songfestival serieus neemt (iets te serieus zelfs, bij elke Nederlander die een paar noten kan zingen klinkt gelijk 'die moet naar het songfestival').
pi_174883592
Huh kan volgende week of over drie maanden? Vreemde opmerking :')
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 16:30:52 #107
163650 Greys
pi_174885938
quote:
0s.gif Op zondag 5 november 2017 13:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Pure projectie toch?
Ga je dat nou echt elke keer tegen me zeggen als ik iets post? Goed, zelfde antwoord dan maar weer als de vorige keer: ik schrijf toch ook IK HEB HET GEVOEL en IK DENK in plaats van IK WEET?

Kan dit dan de laatste keer zijn? Steeds in herhaling vallen wordt wat vervelend. Dank. :)

Overigens wordt mijn gevoel (! Let op, daar is ie weer) uiteraard wel enigzins beïnvloed door wat bronnen me influisteren over de commissie. Bronnen die er tot nu toe weinig tot nooit naast zaten. Maar het blijft geen garantie, wel iets waar ik m'n eigen gevoel of vermoedens op baseer. Laat me lekker. Ik zeg nogmaals nergens 'ik weet', alleen wat ik denk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 16:33:14 #108
163650 Greys
pi_174885980
quote:
10s.gif Op zondag 5 november 2017 12:19 schreef Cyan9 het volgende:
Die selectiecommissie mag wat mij betreft flink op de schop.
Ik denk dat velen dat met je eens zijn. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 november 2017 @ 20:39:21 #109
163650 Greys
pi_174891481
Het nieuwe nummer van Pleun is echt meerdere andere bekende nummers inéén voor mijn gevoel. Metallica, Rihanna, wat horen jullie er allemaal in? :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 5 november 2017 @ 21:06:12 #110
368283 ato
pi_174892083
Echt gejat van Metallica, de intro.

Wat mij weer opvalt is dat zij een bijzonder mooie stem heeft, verder zegt mij het liedje niet veel.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174899570
Vreselijke clip, even knuffelen in bed en een even voor een wit scherm staan en klaar is kees.
En de stem gaat ook vervelen na een minuut
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 10:21:59 #112
163650 Greys
pi_174899661
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:16 schreef Wuwwa het volgende:
Vreselijke clip, even knuffelen in bed en een even voor een wit scherm staan en klaar is kees.
En de stem gaat ook vervelen na een minuut
Ik vind het ook allemaal een beetje té. De lipgloss, de natte haren, echt zo'n 'wat moet ik doen in de clip, nou doe maar gewoon geilachtig, dat is weer eens wat anders joh' gebeuren.

Allemaal van die meiden die nog niet weten of ze nou de nieuwe Adele of de nieuwe Rihanna of de nieuwe Beyonce willen zijn en dan maar elke keer iets heel anders proberen. Ipv dat ze gewoon zichzelf zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174899883
Oh dus daar was die jongen uit HNTM voor, dus geen relatie, maar gewoon voor het clipje.

Wat een armoedige beelden van dichtbij met die witte achtergrond en dan knalroze en blauw aan make-up. Hallo, Barbie _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 6 november 2017 @ 10:39:43 #114
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174899902
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op Maan.
pi_174899946
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:39 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op Maan.
Ik ga uit van Sharon of Maan :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174899988
Kennelijk is er woensdag nieuws m.b.t. de vage aankondiging van Within Temptation (Sharon den Adel). Die gaan gewoon naar Lissabon.
  maandag 6 november 2017 @ 10:59:38 #117
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174900148
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe nummer van Pleun is echt meerdere andere bekende nummers inéén voor mijn gevoel. Metallica, Rihanna, wat horen jullie er allemaal in? :D

...wat zíe ik er allemaal in?

Vooral dat Pleun geil probeert te doen. En dat moet Pleun niet doen, want daar is ze het type helemaal niet voor.
pi_174900252
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:59 schreef Eightyone het volgende:

[..]

...wat zíe ik er allemaal in?

Vooral dat Pleun geil probeert te doen. En dat moet Pleun niet doen, want daar is ze het type helemaal niet voor.
Krijg er ook een beetje een unheimisch gevoel bij, meiske is net negentien en begint een botertjegeile clip met 'my body is yours tonight'. Is er echt geen andere manier om spanning te creëren?
Begrijp dat ze de Lana del Rey kant op wil, maar dit is budgetzwoelheid in vergelijking met 'Video games'
pi_174900297
Ondertussen duikt Berget Lewis op op het kanaal van de open ESFwedstrijd van San Marino.
Random geüpload als suggestie of zou ze zichzelf hebben ingeschreven?
  maandag 6 november 2017 @ 11:32:19 #120
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174900580
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:08 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Krijg er ook een beetje een unheimisch gevoel bij, meiske is net negentien en begint een botertjegeile clip met 'my body is yours tonight'. Is er echt geen andere manier om spanning te creëren?
Begrijp dat ze de Lana del Rey kant op wil, maar dit is budgetzwoelheid in vergelijking met 'Video games'
Vóór de social media en YouTube en dergelijke maakten we de babystapjes en de zoektocht naar de 'echte zelf' van aankomende sterretjes maar tot op zekere hoogte mee. Een klein beetje bij (jonge) deelnemers aan tv-talentenjachten, en nog een stukje minder bij mensen die deze zoektocht in garages en zolderkamers ten uitvoer brachten, alvorens naar buiten te treden.

En daar was zeker wat voor te zeggen.

Dan kijk je op je dertigste terug, als je ooit dit soort 'ik zoek nog naar m'n identiteit'-dingen het web op geslingerd hebt, en realiseer je je dat je beter even had kunnen wachten.
  Moderator maandag 6 november 2017 @ 11:35:15 #121
375570 crew  Cyan9
pi_174900643
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 11:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ondertussen duikt Berget Lewis op op het kanaal van de open ESFwedstrijd van San Marino.
Random geüpload als suggestie of zou ze zichzelf hebben ingeschreven?
Ik vind die inschrijving van San Marino maar vaag, ik dacht eerst dat ze het professioneel leken aan te pakken, maar nu komt het toch weer flink amateuristisch over.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 6 november 2017 @ 11:36:43 #122
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174900670
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 10:46 schreef Wuwwa het volgende:
Kennelijk is er woensdag nieuws m.b.t. de vage aankondiging van Within Temptation (Sharon den Adel). Die gaan gewoon naar Lissabon.
Nog iemand die erin gelooft :)
pi_174901467
Zou toch wel een complete verrassing zijn als Within Temptation (of Sharon) zou aankondigen naar het Songfestival te gaan. :P Lijkt me sterk dat die gaan. Naast dat ze nooit interesse hebben gehad om zelf deel te nemen aan het Songfestival (zelfs de laatste jaren), zou ik het ook een beetje vreemd vinden om het op deze manier aan te kondigen. Zou de AVROTROS niet zelf het liefst de deelnemer aankondigen in een persconferentie, radio-uitzending of via de website? Maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :)

(Overigens zou Sharon haar officiële statement natuurlijk wel via een kanaal van AVROTROS kunnen doen. Ik reken er alleen niet op.)
pi_174901658
quote:
1s.gif Op zondag 5 november 2017 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ga je dat nou echt elke keer tegen me zeggen als ik iets post? Goed, zelfde antwoord dan maar weer als de vorige keer: ik schrijf toch ook IK HEB HET GEVOEL en IK DENK in plaats van IK WEET?

Kan dit dan de laatste keer zijn? Steeds in herhaling vallen wordt wat vervelend. Dank. :)

Overigens wordt mijn gevoel (! Let op, daar is ie weer) uiteraard wel enigzins beïnvloed door wat bronnen me influisteren over de commissie. Bronnen die er tot nu toe weinig tot nooit naast zaten. Maar het blijft geen garantie, wel iets waar ik m'n eigen gevoel of vermoedens op baseer. Laat me lekker. Ik zeg nogmaals nergens 'ik weet', alleen wat ik denk.
Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.

Dat nummer van Pleun is slecht zeg, dan vind ik Maan nog beter :)
pi_174901665
Als ze met de band willen stoppen, is het in ieder geval een beetje vreemd om eerst een week op zwart te gaan, en om dat zo aan te kondigen. Doet dan een persbericht dat er een persconferentie voor de dag erna is belegd etc. Duurt allemaal een beetje lang.
pi_174904381
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:40 schreef Wuwwa het volgende:
Als ze met de band willen stoppen, is het in ieder geval een beetje vreemd om eerst een week op zwart te gaan, en om dat zo aan te kondigen. Doet dan een persbericht dat er een persconferentie voor de dag erna is belegd etc. Duurt allemaal een beetje lang.
Daar ben ik het wel mee eens. :) Ze bouwen wel een soort van spanning op, wat je normaal gesproken lijkt me niet zou doen met slecht nieuws (zoals bijv stoppen van de band). En qua timing zou het kunnen. Ik denk zelf alleen niet dat het met Songfestival te maken heeft, eerder een nieuw album, wereldtournee, of wellicht een eigen album van Sharon, of iets dergelijks, al laat ik me graag verrassen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 15:24:36 #127
163650 Greys
pi_174904387
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.
Zelf zonder de bronnen zou ik het denken (niet weten dus he, denken ;) ). Als ik kijk naar oa:

- zijn gebrek aan enthousiasme bij de Og3ne presentatie vorige keer vergeleken met andere keren
- dat 'grapje' van Amy ergens later in het proces tegen Cornald over of ie al bijgedraaid was oid (zal straks even kijken of ik dat terug kan vinden)
- het wederom uitblijven van enthousiaste mysterieuze tweets dit jaar over de selectie
- de opmerkingen in het AD stuk vorige week over oa dat Og3ne de selectie van het lied hadden gegijzeld etc (ik gok dat Jan Smit dat niet gezegd heeft, dat het bij Cornald vandaan kwam)
- die opmerking laatst in Shownieuws dat ie er niks over wilde zeggen en dat het over een week maar ook over drie maanden bekend kan zijn

Etc.
En dan kan je zeggen 'dan moet ie z'n bek maar open trekken' maar hij wil - lijkt me - wel commentator blijven voor de uitzendingen. Dus de AvroTros meneer te vriend houden. Die dus ook in de selectiecommissie zit...
Hoe dan ook, ALS (!) ik het juist aanvoelen lijkt het me best lastig, opboksen tegen die andere drie.

quote:
Dat nummer van Pleun is slecht zeg, dan vind ik Maan nog beter :)
Eens. Het enige dat ik opvallender aan Pleun vindt is haar stem, vergeleken met Maan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 06-11-2017 15:34:37 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174904572
quote:
- dat 'grapje' van Amy ergens later in het proces tegen Cornald over of ie al bijgedraaid was oid (zal straks even kijken of ik dat terug kan vinden)
(0:40)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 15:36:21 #129
163650 Greys
pi_174904618
quote:
Hoe krijg je dat zo snel gevonden :D _O_

Dat bedoelde ik idd ja! Ik vond het allemaal nogal ongemakkelijk zeg maar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 november 2017 @ 15:43:30 #130
163650 Greys
pi_174904738
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:40 schreef Wuwwa het volgende:
Als ze met de band willen stoppen, is het in ieder geval een beetje vreemd om eerst een week op zwart te gaan, en om dat zo aan te kondigen. Doet dan een persbericht dat er een persconferentie voor de dag erna is belegd etc. Duurt allemaal een beetje lang.
Ik denk idd niet dat je voor een esf aankondiging je gehele website op zwart zou gooien. Het zou een aparte manier zijn idd. :D

Nou ja het blijft wel spannend zo dit jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174904808
Regenboogachtergrond zou toepasselijker zijn geweest.
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 november 2017 @ 15:49:03 #132
186611 Haags
pi_174904838
Dre junior
Zonder wrijving geen glans
pi_174905280
Pleun is live erg zwak, luister maar:

pi_174905313
Over OG3NE gesproken. Die moeten dus gewoon meedoen aan XFactor UK. Simon maakt ze wel groot internationaal.
pi_174905437
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 12:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.

Dat nummer van Pleun is slecht zeg, dan vind ik Maan nog beter :)
Heb jij toevallig bronnen dat Cornald tevreden is met deze selectiecommissie? Omdat je spreekt van andere bronnen :P

Vorig jaar was het wel te merken dat hij niet helemaal achter de inzending stond. Cornald zal zelf natuurlijk nooit in het openbaar kritiek geven op de selectiecommissie. Die is dolblij dat hij inmiddels weer bij het Songfestival betrokken is en weer commentaar mag geven na zijn ontslag bij de TROS vanwege Sieneke. Die wil dat niet weer op het spel zetten en is duidelijk subtieler geworden met het uiten van zijn onvrede.

Dat hij nu niets los laat hoeft idd nog niet gelijk wat te betekenen. Kan zomaar dat hij weer niet helemaal enthousiast is en daarom weinig kwijt wil. Hij kan zich ook bewust stilhouden om de spanning op te bouwen, of misschien zijn er afspraken gemaakt dat er nog niets naar buiten mag komen. Dat is lastiger in te schatten ja.
pi_174905861
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Pleun is live erg zwak, luister maar:

Valt weinig op aan te merken, voor stadionbegrippen niet vals.
Niet zo zwak als Maan op de gemiddelde 538 museumpleinparty
pi_174905869
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:45 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Valt weinig op aan te merken, voor stadionbegrippen niet vals.
Niet zo zwak als Maan op de gemiddelde 538 museumpleinparty
Veel naar lucht happen + niet toonvast. Nee dit was niet goed.
pi_174905975
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Veel naar lucht happen + niet toonvast. Nee dit was niet goed.
Op lui als Pink en Lady Gaga na zingt elke zangeres bij dit soort evenementen zo. Ga je het vergelijken met een gemiddeld studio-optreden is het inderdaad niet goed, maar daar wordt ook voldoende in gemixt tegenwoordig, ademen, echo en ander ruis wordt er dan uitgefilterd.
Tuurlijk moet ze nog veel leren maar ze vliegt in elk geval nergens uit de bocht.
pi_174905990
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:51 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Op lui als Pink en Lady Gaga na zingt elke zangeres bij dit soort evenementen zo. Ga je het vergelijken met een gemiddeld studio-optreden is het inderdaad niet goed, maar daar wordt ook voldoende in gemixt tegenwoordig, ademen, echo en ander ruis wordt er dan uitgefilterd.
Tuurlijk moet ze nog veel leren maar ze vliegt in elk geval nergens uit de bocht.
Pink is wereldklasse idd. Ook de enige die vliegend aan touwen gewoon toonvast blijft zingen, wat een vrouw :@
pi_174908182
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Pink is wereldklasse idd. Ook de enige die vliegend aan touwen gewoon toonvast blijft zingen, wat een vrouw :@
+ de enige die nog teksten maakt die ergens op slaan tegenwoordig..
  † In Memoriam † maandag 6 november 2017 @ 20:25:01 #141
368283 ato
pi_174910047
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:12 schreef Poepz0r het volgende:
Pleun is live erg zwak, luister maar:

Dat vind ik dus niet, stabiel en stemvast.
Daar kan menig zangeresje niet aan tippen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174910187
quote:
0s.gif Op maandag 6 november 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Over OG3NE gesproken. Die moeten dus gewoon meedoen aan XFactor UK. Simon maakt ze wel groot internationaal.
Als ze daar hun attitude laten varen, lees: die zwartharige haar kop houdt, dan zal hij ze beoordelen. Anders stuurt Simon ze meteen de deur uit :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_174910791
quote:
1s.gif Op maandag 6 november 2017 20:30 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Als ze daar hun attitude laten varen, lees: die zwartharige haar kop houdt, dan zal hij ze beoordelen. Anders stuurt Simon ze meteen de deur uit :')
Voor dat soort programma’s zijn ze wel uitermate geschikt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:06:25 #144
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_174924831
Zometeen bij RTL Live bekendmaking wie ons land gaat vertegen woordigen.
pi_174925101
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen bij RTL Live bekendmaking wie ons land gaat vertegen woordigen.
De Maan zal zo wel schijnen
pi_174925169
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen bij RTL Live bekendmaking wie ons land gaat vertegen woordigen.
Heb ik wat gemist? :o
  dinsdag 7 november 2017 @ 17:22:50 #147
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174925173
Het gaat dus over het Europees Songfestival voor minderheidstalen. :{

Ben ik er toch in getrapt, door dat programma aan te zetten na het bericht van Haaibaaike.
pi_174925186
Hallo Isa :9~
pi_174925215
Godver wat een mooie meid :9~
pi_174925269
Zou wel leuk zijjn als we zoiets proberen
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 17:34:22 #152
163650 Greys
pi_174925350
Hier kan je een stukje van haar liedje horen.

https://www.npo3fm.nl/radio/fragmenten/293730
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174926456
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 17:22 schreef Eightyone het volgende:
Het gaat dus over het Europees Songfestival voor minderheidstalen. :{

Ben ik er toch in getrapt, door dat programma aan te zetten na het bericht van Haaibaaike.
De ESF-artiest is toch wel een iets groter persmomentje waard dan een dinsdagmiddagmagazine :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:14:43 #154
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174927566
Ik vond het al raar, maar je weet maar nooit. Het Songfestival verloopt hier daadwerkelijk weleens raar. :P
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 19:21:25 #155
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174927738
Bron:AD.nl
quote:
‘Within Temptation-zangeres Sharon den Adel serieuze optie Songfestival’

Kondigt zangeres Sharon den Adel van Within Temptation binnenkort haar deelname aan het Eurovisie Songfestival aan? Het is een serieuze optie, zeggen bronnen uit de Nederlandse muziekwereld.

Al vijf dagen staat de website van gothic-formatie Within Temptation op zwart. En dat blijft nog even zo. ‘Officieel bericht van Sharon den Adel volgt op vrijdag,’ meldt de enige tekst. Waarover die gaat? Het management van de band wil niets loslaten. Fans vrezen voor het einde van de groep. Maar mogelijk is Den Adel (43) in de markt om voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Lissabon te gaan. Enkele jaren terug liep een poging van AVROTROS om Within Temptation te strikken voor het liedjesfestijn nog op niets uit. De omroep polste de interesse, maar de groep wees het aanbod destijds nog beleefd van de hand.

Volgens bronnen uit de wereld van de nederpop is het zeker niet uit te sluiten dat de zangeres van gedachten is veranderd. Een van hen zegt: ,,Sharon heeft het festival destijds uitgesloten omdat ze dacht dat deelname Within Temptation zou vervreemden van zijn hardcore fans. Nu Sharon enkele solo-uitstapjes heeft gemaakt, onder meer als zangeres op een nummer van deejay Armin van Buuren, zou dat bezwaar wegvallen. Het leverde bij de Within Temptation-fans weinig problemen op.’’
Zonder band

Volgens een andere bron zou eenzelfde constructie mogelijk zijn rondom de Nederlandse songfestival-inzending. ,,Een eigentijdse dancetrack met Sharons mysterieuze stem. Dat zou het goed kunnen doen.’’ Diezelfde bron zegt: ,,Als Den Adel naar het festival gaat, doet ze dat zonder de rest van Within Temptation. De bandleden zouden niet live op hun instrumenten mogen spelen. Dat zullen ze vast en zeker niet doen.’’

Omroep AVTROTROS meldde vorige week zeer binnenkort met een naam voor Lissabon te komen. Eerder werd via deze krant al duidelijk dat het niet gaat om een artiest die momenteel de hitlijsten regeert. Namen als Caro Emerald, Miss Montreal, Dotan, Jacqueline Govaert, VanVelzen, Chef’ Special, Martin Garrix en Kensington zijn om uiteenlopende redenen niet in beeld om ons land te vertegenwoordigen. Ook andere jonge kanshebbers als Maan, Pleun Bierbooms, Sharon Doorson en Romy Monteiro gaan dit jaar niet.

Wat wel zeker is, is dat ons land het in Lissabon weer moet opnemen tegen Oekraïne én Rusland. Oekraïne weerde vorig jaar de deelnemer uit Rusland. Daarvoor dreigde als straf een jaar uitsluiting. Dat blijft het land nu toch bespaard.
Zou mij zeer blij maken :) Ik zie geen maan maar zon schijnen nu :T
  ESF Reporter dinsdag 7 november 2017 @ 19:36:37 #156
87554 Cee
Welluk?
pi_174928193
Die stem gaat bij mij echt door merg en been. Ik denk dat ik me er maar bij moet neerleggen dat 2018 qua NL inzending gewoon niet mijn jaar gaat worden. _O-
  dinsdag 7 november 2017 @ 19:49:13 #157
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_174928457
Kunnen ze niet gewoon een leuk onbekend talent op de Herman Brood Academie oid uitzoeken? :{

Ja, vaak zijn ze nog wat pril. Maar het is dan de kunst om er eentje uit te vissen die mentaal al rijp is, en al genoeg podia heeft betreden.

De laatste keer dat een 40-plusser won, was nog net niet in de prehistorie.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 19:50:29 #158
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174928483
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:49 schreef Eightyone het volgende:
Kunnen ze niet gewoon een leuk onbekend talent op de Herman Brood Academie oid uitzoeken? :{

Ja, vaak zijn ze nog wat pril. Maar het is dan de kunst om er eentje uit te vissen die mentaal al rijp is, en al genoeg podia heeft betreden.

De laatste keer dat een 40-plusser won, was nog net niet in de prehistorie.
Nog wel deze eeuw. :+
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 19:50:56 #159
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174928493
Maar Sharon zou echt een droomkandidate zijn. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 19:53:20 #160
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174928544
Sharon is wel 40+ maar ziet er echt super uit voor haar leeftijd :)
Ben wel benieuwd als ze gaat of ze voor rock/metal gaat of iets heel anders.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 19:55:04 #161
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174928592
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:53 schreef Momo... het volgende:
Sharon is wel 40+ maar ziet er echt super uit voor haar leeftijd :)
Ben wel benieuwd of ze gaat of ze voor rock/metal gaat of iets heel anders.
Oogt idd nog jeugdig inderdaad, beetje zoals Ilse de Lange dat ook heeft. Een mogelijke nieuwe samenwerking met Armin van Buren zou ook fantastisch zijn :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174929047
Zou dikke prima zijn :) Eigen, herkenbare stijl en stem. De fanbase helpt, maar moeten we niet gaan overschatten denk ik
pi_174929671
Datzelfde AD schreef ruim een week geleden nog dat er volgens hun bronnen aankomend jaar geen A-categorie artiest voor Nederland naar het ESF zou gaan. Dat die allemaal hadden bedankt en dat het met grote waarschijnlijkheid een jonge artiest met weinig ervaring zou worden met daarbij de focus op het lied. In een week kan veel veranderen. :P

Het zou wel een heel verrassende wending zijn. Ik kan het eigenlijk niet geloven, maar van mij mag het (mits goed lied). Een combi met Armin van Buuren zou qua visitekaartje alleen al geweldig zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 20:37:06 #164
368283 ato
pi_174929871
Geruchten zijn wel sterk.
Als zij een geweldig liedje heeft, Why not.
Het is wel een podiumbeest.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174929950
Als er dan toch een grote naam moet gaan, vind ik Sharon den Adel wel een leuke optie. Ze heeft m.i. een betere stem en uitstraling dan Caro Emerald, tenminste als ze niet Kate Bush probeert te imiteren maar gewoon haar normale borststem hanteert.

Een nadeel vind ik dat je geen idee hebt waar ze mee komt... een combi met een dj levert waarschijnlijk toch een wat gedateerd nummer op. Niet dat het songfestival nou zo avant garde is, maar toch.
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 20:43:20 #166
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 20:45:04 #167
368283 ato
pi_174930102
quote:
En dit zingt zij geweldig live.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174930270
Zonder goed liedje is Sharon ook niks. Haar stem geeft mij wel ooraids
pi_174930287
Sharon verdient wel een knaller van een nummer, maar ik heb er met haar erbij meer vertrouwen in dat dat nummer er ook gaat komen, en mocht ze gaan dan is de kans ook groter dat Armin meedoet, hem een beetje kennende vindt dit wel een leuk projectje.
Maar dit zijn twee Europese toppers in ieder hun eigen muziekwereld. Als ze hun fans een beetje kunnen mobiliseren is top 10 gewoon een formaliteit.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:54:00 #170
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174930337
Oei, 43. Dat wordt niks.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 20:56:12 #171
368283 ato
pi_174930387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:54 schreef Mani89 het volgende:
Oei, 43. Dat wordt niks.
Nog steeds een mooie vrouw hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 7 november 2017 @ 20:57:08 #172
87554 Cee
Welluk?
pi_174930409
Ja maar ze klinkt nog steeds als een luchtalarm.
  dinsdag 7 november 2017 @ 20:57:38 #173
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174930421
Ik vind dit alleen leuk als ze met de hele band gaat, nu krijg je weer het scenario van zangeres waar iemand anders een nummer voor moet schrijven.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174930465
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:37 schreef ato het volgende:
Geruchten zijn wel sterk.
Als zij een geweldig liedje heeft, Why not.
Het is wel een podiumbeest.
Ik geloof niks van geruchten of zogenaamde namen die gepolst zijn.

Maar ik hoop dat dit gerucht dan wel waar is :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 20:59:30 #175
163650 Greys
pi_174930469
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 19:36 schreef Cee het volgende:
Die stem gaat bij mij echt door merg en been.
Dito :D

quote:
Ik denk dat ik me er maar bij moet neerleggen dat 2018 qua NL inzending gewoon niet mijn jaar gaat worden. _O-
Who cares anyway, wij zitten toch in Lissabon. Kan ons die Nederlandse inzending schelen *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2017 @ 21:00:05 #176
368283 ato
pi_174930489
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:57 schreef Cee het volgende:
Ja maar ze klinkt nog steeds als een luchtalarm.
Maar wel een zuivere :)

Maar het zijn nog geruchten he, wij horen het vrijdag wel.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter dinsdag 7 november 2017 @ 21:01:27 #177
87554 Cee
Welluk?
pi_174930521
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Dito :D

[..]

Who cares anyway, wij zitten toch in Lissabon. Kan ons die Nederlandse inzending schelen *O*
Het zal me inderdaad jeuken, ik heb er echt zo'n zin an. O+
All Aboard the ESF train *O*
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:03:21 #178
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174930562
En als de inzending je niet bevalt kan je lekker 6 maanden lang alle ESF topics volkankeren. :@

You can't lose!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174930629
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:57 schreef Cee het volgende:
Ja maar ze klinkt nog steeds als een luchtalarm.
Ze heeft niet allen die Kate Bush-stem. Ik vind haar 'normale' stem best mooi:

  dinsdag 7 november 2017 @ 21:08:44 #180
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174930697
En wat moet een 43-jarige rockzangeres met een "modern uptempo dance liedje". Ik wil gierende gothic metal horen met de hele band of het gaat niet door.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 7 november 2017 @ 21:10:02 #181
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174930731
Geef mij een kopie van Ice Queen en ik zal contact opnemen met Daniel Dekker om groen licht te geven.

Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174930902
Oh zou het toch wel gaaf vinden als ze echt gaat. Laatste die ik verwacht had mocht het zo zijn :D
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 november 2017 @ 21:30:47 #183
163650 Greys
pi_174931247
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:03 schreef Mani89 het volgende:
En als de inzending je niet bevalt kan je lekker 6 maanden lang alle ESF topics volkankeren. :@

You can't lose!
Ja zo is het dus wel :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter dinsdag 7 november 2017 @ 21:33:33 #184
87554 Cee
Welluk?
pi_174931303
Oh nu je het zegt... we zitten ondertussen alweer op de helft van onze ESF-loze tijd. *O*
pi_174931351
Het is ook niet echt mijn smaak, maar 100 keer liever dan iemand van The Voice en je stuurt tenminste iets aparts/kwaliteit.

2,2 miljoen likes op Facebook ook _O-
pi_174931875
Dit zingt ze toch aardig weg.

Maar vollebak gothic-rock lijkt me genieten. Met een bijpassende gimmick erbij op het podium, een emochick die dr polsen doorsnijdt, of een ouwe heks die satan oproept op de schermen ofzo
pi_174931974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 21:57 schreef Wuwwa het volgende:
Dit zingt ze toch aardig weg.

Maar vollebak gothic-rock lijkt me genieten. Met een bijpassende gimmick erbij op het podium, een emochick die dr polsen doorsnijdt, of een ouwe heks die satan oproept op de schermen ofzo
:D _O-
  Moderator dinsdag 7 november 2017 @ 22:15:08 #188
375570 crew  Cyan9
pi_174932281
Ik zou Sharon heel gaaf vinden, maar wel met een niet al te standaard nummer. Er moet wel zo'n mysterieuze zweem rond hangen. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_174932668
Er is nog geen een mogelijke artiest voorbijgekomen wie mij kan bekoren :'). Had nog even gehoopt op Kovacs, aangezien die volgend jaar met een nieuw album komen, maar helaas.
  dinsdag 7 november 2017 @ 23:19:55 #190
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174933864
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2017 15:53 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.facebook.com/wtofficial/

Sharon den Adel komt binnenkort met een officieel statement. Zou het? :D

(sommige fans denken juist dat ze uit elkaar gaan, maar dat lijkt me eigenlijk heel sterk)
FUCKING CALLED IT.

Ik word hier even heel zelfgenoegzaam van. :P
pi_174934325
Ik zat er net in de auto na een vrij internetloze dag nog eens aan te denken dat ze misschien toch wel solo richting Lissabon zou kunnen gaan maar jullie waren ook al zo ver _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_174934367
Ik durf vooralsnog niet te hopen dat het waar is, maar zou het wel heel cool vinden. Ze heeft een enorme fanbase (2 miljoen volgers op facebook, dat is bijna net zoveel als men neme bijvoorbeeld een Kylie Minogue).
Denk dat het enorm zou gaan tegenvallen als straks toch ineens Maan blijkt te gaan....
pi_174934777
Hoezeer ik ook hoop dat Sharon's statement iets met het ESF te maken heeft, ik denk het toch echt niet.

Haar eerdere uitspraken wat betreft het Songfestival vond ik persoonlijk echt getuigen van oprechte desinteresse. Daarnaast heeft zij niets wat ze er eventueel uit kan halen; zij en haar band zijn internationaal zeer succesvol en het kwam op mij nooit over alsof dit een grote droom voor haar is. Waarom zou ze dit dan doen?

Natuurlijk kan ze van gedachten zijn veranderd, maar als ze het wordt (wat ik niet denk, maar wel hoop) ben ik benieuwd wat de reden daarvoor is. Vooralsnog denk ik toch echt dat het statement te maken heeft met dat de band uit elkaar gaat, of in ieder geval Sharon de band verlaat om meer bij haar gezin te zijn.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_174934817
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 00:33 schreef Aoibhin het volgende:
Hoezeer ik ook hoop dat Sharon's statement iets met het ESF te maken heeft, ik denk het toch echt niet.

Haar eerdere uitspraken wat betreft het Songfestival vond ik persoonlijk echt getuigen van oprechte desinteresse. Daarnaast heeft zij niets wat ze er eventueel uit kan halen; zij en haar band zijn internationaal zeer succesvol en het kwam op mij nooit over alsof dit een grote droom voor haar is. Waarom zou ze dit dan doen?

Natuurlijk kan ze van gedachten zijn veranderd, maar als ze het wordt (wat ik niet denk, maar wel hoop) ben ik benieuwd wat de reden daarvoor is. Vooralsnog denk ik toch echt dat het statement te maken heeft met dat de band uit elkaar gaat, of in ieder geval Sharon de band verlaat om meer bij haar gezin te zijn.
Ik denk het inderdaad ook niet, echter wellicht gaat ze solo verder, voorafgegaan door het ESF. Vergeet niet dat haar video met A. van Buuren op bijv. YouTube al zo'n 180 miljoen keer is bekeken....dus zo'n samenwerking is vrijwel zekere overwinning en goede opstap naar solo carriere. Maar vooralsnog vrees ik Maan haha
pi_174934975
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 20:31 schreef libranl het volgende:
Datzelfde AD schreef ruim een week geleden nog dat er volgens hun bronnen aankomend jaar geen A-categorie artiest voor Nederland naar het ESF zou gaan. Dat die allemaal hadden bedankt en dat het met grote waarschijnlijkheid een jonge artiest met weinig ervaring zou worden met daarbij de focus op het lied. In een week kan veel veranderen. :P

Het zou wel een heel verrassende wending zijn. Ik kan het eigenlijk niet geloven, maar van mij mag het (mits goed lied). Een combi met Armin van Buuren zou qua visitekaartje alleen al geweldig zijn.
Dit idd :)
~The present is all there is~
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2017 @ 03:01:26 #196
368283 ato
pi_174935300
Misschien heeft zij samen met haar bandleden een geweldig liedje geschreven.
De wereld hit..


Spannend he :)
Life can be a bitch, so like it..
pi_174935619
Sharon vind ik wel wisselend met haar kwaliteit van stem/zingen. Soms loepzuiver en soms ronduit vals en onprettig.
Mocht ze het doen, dan hou ik mijn hart vast welke van de 2 haar stem die dag is. :')
pi_174935766
Maar als je uit elkaar gaat, zou je zo'n statement dan zo gaan rekken? Eerst aankondigen en dan uitstellen tot vrijdag. Wel een vreemde manier dan om aan te kondigen dat je stopt. Enige is dat statement wel wat serieuzer klinkt dan announcement.
pi_174936008
Ik durf nog niet te gaan hopen maar ik zou het fantastisch vinden als het Sharon wordt. :D Helemaal als ze met band gaat. Zolang ze de stijl van haar eerdere liedjes maar trouw blijft. :)
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 09:23:27 #200
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174936602
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 07:02 schreef vencodark het volgende:
Sharon vind ik wel wisselend met haar kwaliteit van stem/zingen. Soms loepzuiver en soms ronduit vals en onprettig.
Mocht ze het doen, dan hou ik mijn hart vast welke van de 2 haar stem die dag is. :')
Laat dan eens youtube video's zien waar ze echt vals zingt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 09:26:12 #201
163650 Greys
pi_174936641
Maar help me even.. We denken dit nu alleen omdat hun website op zwart staat en omdat er op FB wordt gezegd dat ze met een statement komt?

Waarom zou je je website op zwart gooien als je naar het ESF gaat? Ik zie daar het nut niet van. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174936647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:23 schreef Momo... het volgende:

[..]

Laat dan eens youtube video's zien waar ze echt vals zingt.
Dat heb ik live vaker gehoord. Dan zit ze er gewoon naast en niet goed bij stem.
Moet ik nu dingen gaan bewijzen? :?
  woensdag 8 november 2017 @ 09:42:39 #203
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_174936859
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:26 schreef Greys het volgende:
Maar help me even.. We denken dit nu alleen omdat hun website op zwart staat en omdat er op FB wordt gezegd dat ze met een statement komt?

Waarom zou je je website op zwart gooien als je naar het ESF gaat? Ik zie daar het nut niet van. :@
Je ziet de aandacht die het krijgt. Dat is een goed begin. Allemaal geregisseerd door Pannekoek *O*

Ik zou het erg gaaf vinden als ze gaat. Dat nr met Armin van Buuren vond ik tof, het nummer met Xzibit ook.
pi_174936979
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:42 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Je ziet de aandacht die het krijgt. Dat is een goed begin. Allemaal geregisseerd door Pannekoek *O*

Ik zou het erg gaaf vinden als ze gaat. Dat nr met Armin van Buuren vond ik tof, het nummer met Xzibit ook.
Aan de Facebook reacties te zien zijn de echte fans vooral boos dat het lang duurt. _O-

Maar denk ook door het artikel van het AD en dat het in november bekend zou worden dat het daarom nu gezegd wordt.
pi_174937305
Maar ja, ze heeft gezegd dat ze nooit naar het ESF zou gaan, omdat ze dachten dat hun fans dat niet zouden waarderen.
Vervolgens wordt er een nummer met Xzibit opgenomen :')
pi_174937895
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:13 schreef Wuwwa het volgende:
Maar ja, ze heeft gezegd dat ze nooit naar het ESF zou gaan, omdat ze dachten dat hun fans dat niet zouden waarderen.
Vervolgens wordt er een nummer met Xzibit opgenomen :')
Sharon of WT heeft een nummer met de rapper Xzibit opgenomen?
Wtf. :D
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 11:07:28 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174938109
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:26 schreef Greys het volgende:
Maar help me even.. We denken dit nu alleen omdat hun website op zwart staat en omdat er op FB wordt gezegd dat ze met een statement komt?
Ja. Maar hoe is dat anders dan gebruikelijk? *O* We. willen. iets. om. te. hyperen. verdorie. *O* en het andere nieuws over kandidaten is een stuk minder positief natuurlijk

quote:
Waarom zou je je website op zwart gooien als je naar het ESF gaat? Ik zie daar het nut niet van. :@
Aandacht krijgen. :Y
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 11:41:25 #208
375570 crew  Cyan9
pi_174938711
We all have the basic right to hyper!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 11:48:16 #209
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174938819
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:26 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat heb ik live vaker gehoord. Dan zit ze er gewoon naast en niet goed bij stem.
Moet ik nu dingen gaan bewijzen? :?
Ik ben ook bij best wat concerten geweest, voor mij gevoel zingt ze best constant, weinig missers.
pi_174938941
Ik deel wel de mening dat de stem van Sharon soms op het randje van vals zit live... daarnaast is het ook een vrij smaakgevoelig stemgeluid maar ik zou het wel een echte A-naam vinden om naar Lissabon te sturen :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 8 november 2017 @ 12:58:53 #211
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174940250
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 10:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Sharon of WT heeft een nummer met de rapper Xzibit opgenomen?
Wtf. :D
WT ja. Staat op het album Hydra, dat sowieso wat meer samenwerkingsverbanden heeft met andere artiesten. Niks mis mee.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 13:33:10 #212
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174940895
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
We all have the basic right to hyper!
Ja. Datte.
*insert kermit gif*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 14:22:51 #213
163650 Greys
pi_174941670
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 14:26:18 #214
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 14:30:22 #215
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174941805
  Redactie Sport woensdag 8 november 2017 @ 15:00:38 #216
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174942315
Sharon met een DJ svp.

In and Out of Love is top namelijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 15:22:33 #218
163650 Greys
pi_174942707
quote:
Daarin zeggen ze dat Waylon ook veel genoemd wordt om te gaan in de speculaties. Waar dan behalve hier? :D

(hoe graag ik het ook zou willen!)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 15:30:02 #219
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174942836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarin zeggen ze dat Waylon ook veel genoemd wordt om te gaan in de speculaties. Waar dan behalve hier? :D

(hoe graag ik het ook zou willen!)
Wij zijn gewoon een goede bron. Dan zou het wel een vicieuze cirkel zijn, wij hypen over iets, televaag schrijft erover, daardoor hypen wij harder. _O- *O*
  woensdag 8 november 2017 @ 15:39:43 #220
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_174943011
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 11:41 schreef Cyan9 het volgende:
We all have the basic right to hyper!
Als dit nog niet ergens in een internationaal verdrag voor mensenrechten is opgenomen, dan moet het er nu in. :7

Liefst precies in die woorden ook. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 15:42:38 #221
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174943065
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 15:47:48 #222
163650 Greys
pi_174943161
quote:
10s.gif Op woensdag 8 november 2017 15:30 schreef Momo... het volgende:

[..]

Wij zijn gewoon een goede bron. Dan zou het wel een vicieuze cirkel zijn, wij hypen over iets, televaag schrijft erover, daardoor hypen wij harder. _O- *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174943599
Ik zou wel moeten lachen huilen als het helemaal niet waar is en we volgende week alsnog met Maan zitten opgescheept. :')
pi_174943744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:15 schreef Em31 het volgende:
Ik zou wel moeten lachen huilen als het helemaal niet waar is en we volgende week alsnog met Maan zitten opgescheept. :')
Gaat uiteindelijk toch om het liedje. Een AAA-artiest sturen bied geen garantie, zie UK.
pi_174943749
Als het echt Maan is, weiger ik te kijken.
pi_174943753
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:25 schreef Unites het volgende:
Als het echt Maan is, weiger ik te kijken.
Kijk graag naar Maan :9~
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 16:26:11 #227
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174943759
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Kijk graag naar Maan :9~
Ik luister niet graag naar Maan
pi_174943781
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gaat uiteindelijk toch om het liedje. Een AAA-artiest sturen bied geen garantie, zie UK.
De UK heeft nog nooit een AAA artiest gestuurd, hoogstens de artiesten die 30 jaar verleden AAA waren (Humperdinck, Bonnie Tyler).
pi_174943791
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:27 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

De UK heeft nog nooit een AAA artiest gestuurd, hoogstens de artiesten die 30 jaar verleden AAA waren (Humperdinck, Bonnie Tyler).
Dus AAA artiesten. Blue is toch ook echt AAA.
pi_174943820

UK ;) Jammer van die audio problemen tijdens de finale -O-
pi_174943887
Die waren toen ook al 8 jaar uit de running voordat ze weer in het ESF stapten. #verganeglorie
pi_174943899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:33 schreef Wuwwa het volgende:
Die waren toen ook al 8 jaar uit de running voordat ze weer in het ESF stapten. #verganeglorie
Traden jaar ervoor nog volop op maar omdat jij ze niet ziet is het vergane glorie, oke Hans :')
pi_174944241
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gaat uiteindelijk toch om het liedje. Een AAA-artiest sturen bied geen garantie, zie UK.
En de stem ja. Of hadden we Maan en Jan Smit ook CATS kunnen laten zingen met hetzelfde resultaat?
pi_174944269
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:34 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Traden jaar ervoor nog volop op maar omdat jij ze niet ziet is het vergane glorie, oke Hans :')
Nou nee hoor, ze kwamen vrijwel uit het niets.
Beetje alsof wij Kane zouden sturen
  woensdag 8 november 2017 @ 17:52:44 #235
2681 Dave
Aardig op drave
pi_174945226
Is Sharon niet gewoon zwanger, en zijn vrijdag de 12 weken voorbij, zodat ze het bekend kan maken?
:o)
pi_174945461
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 16:27 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

De UK heeft nog nooit een AAA artiest gestuurd,
In het verleden hebben de Britten zeker wel een paar AAA artiesten gestuurd. :o
pi_174945481
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:08 schreef Arth_NL het volgende:

[..]

In het verleden hebben de Britten zeker wel een paar AAA artiesten gestuurd. :o
Met nooit bedoel ik de 21ste eeuw. Ik zet één joker in.
  woensdag 8 november 2017 @ 18:12:22 #238
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_174945505
Ze moeten Eurythmics sturen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_174947110
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 18:10 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Met nooit bedoel ik de 21ste eeuw. Ik zet één joker in.
Nicki French was destijds best een bekende internationale naam. Ook Daz Sampson was in eigen land een zeer grote artiest.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_174947303
Maar toch niet de AAA-vijver waar de Britten uit kunnen vissen?
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 19:50:08 #241
375570 crew  Cyan9
pi_174947377
Ik denk dat je dat dan de AAAA-vijver moet noemen. :P
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_174947411
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 19:45 schreef Wuwwa het volgende:
Maar toch niet de AAA-vijver waar de Britten uit kunnen vissen?
Nee, maar zolang de Britse Anouk niet opduikt, zullen dat soort sterren ook niet snel komen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 20:13:29 #243
163650 Greys
pi_174947813
Als ik Portugal was stuurde ik Cuca Roseta namens hen naar ESF. Serieus. Razend mooi, geweldige stem, mooie fado's en ook nog heel erg sympathiek en gunfactor.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter woensdag 8 november 2017 @ 21:10:27 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_174948790
Vanmiddag was trouwens het gelegenheidscountrytrio Bluebirds te gast bij Gijs 2.0 op radio 2. Die kregen natuurlijk ook de ESF-vraag voorgeschoteld. Ze zien het zeker als een mogelijkheid. Waarop Gijs vroeg of ze dan gevraagd waren, maar dat waren ze niet. Gijs vroeg vervolgens of al überhaupt al bekend is wie er voor ons naar het ESF ging en toen werd het even stil en zei hij iets van 'oh ik zie de platenmaatschappij bedenkelijk kijken'.
Wederom geen conclusie hier uit te trekken maar we speculern weer vrolijk verder. *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 8 november 2017 @ 21:11:43 #245
163650 Greys
pi_174948809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:10 schreef Cee het volgende:
Vanmiddag was trouwens het gelegenheidscountrytrio Bluebirds te gast bij Gijs 2.0 op radio 2. Die kregen natuurlijk ook de ESF-vraag voorgeschoteld. Ze zien het zeker als een mogelijkheid. Waarop Gijs vroeg of ze dan gevraagd waren, maar dat waren ze niet. Gijs vroeg vervolgens of al überhaupt al bekend is wie er voor ons naar het ESF ging en toen werd het even stil en zei hij iets van 'oh ik zie de platenmaatschappij bedenkelijk kijken'.
Wederom geen conclusie hier uit te trekken maar we speculern weer vrolijk verder. *O*
*O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174948981
Het leek de Bluebirds ook niet handig om voor het tweede jaar op rij een vrouwengroep te sturen
Dus ook Luv kunnen we afstrepen.
pi_174949111
En Ladies of Soul
En dat vinden wij heel jammer hoor!!!!
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2017 @ 21:40:43 #248
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_174949340
Driies róelvink
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_174950024
Officiële account heeft het ook over meer verrassingen deze week *O*

https://twitter.com/eurovision/status/928323960755892224
pi_174950478
Cornald Maas noemde Harrie Jekkers gisteravond op twitter eigenzinnig en authentiek, laat dat nou twee Eurovisie-stopwoorden van Cornald zijn... wie weet gaat het Klein Orkest naar Lissabon :+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 8 november 2017 @ 22:45:36 #251
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_174950940
quote:
11s.gif Op woensdag 8 november 2017 17:52 schreef Dave het volgende:
Is Sharon niet gewoon zwanger, en zijn vrijdag de 12 weken voorbij, zodat ze het bekend kan maken?
Ze is 43, dus onwaarschijnlijk.
  ESF Reporter woensdag 8 november 2017 @ 22:54:20 #252
87554 Cee
Welluk?
pi_174951126
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 21:28 schreef KoningPils het volgende:
En Ladies of Soul
En dat vinden wij heel jammer hoor!!!!
Oh ja vreeeeselijk, gemiste kans etc etc :D
  † In Memoriam † woensdag 8 november 2017 @ 22:56:43 #253
368283 ato
pi_174951176
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 22:10 schreef Em31 het volgende:
Officiële account heeft het ook over meer verrassingen deze week *O*

https://twitter.com/eurovision/status/928323960755892224
Afgelopen Maandag ochtend zeiden ze ook al dat er verassingen zouden komen deze week.
Finland en Azerbeidzjan kwamen met het nieuws dat er intern is gekozen voor dames.
Wie weet komt Nederland toch met een aankondiging wie er voor Nederland gaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174951716
Dat nieuws van Iris Kroes kunnen we in ieder geval afvinken, die gaat één of ander lied zingen voor de culturele hoofdstad 2018, samen met.. De Bazuin?
pi_174951962
Mooi, dag Iris.

En net bij Shownieuws zei Koos dat de AVROTROS in de afrondende fase zit. Binnen nu en een week volgt er nieuws. Verder gespeculeer over mogelijke deelname Sharon den Adel en ook Waylon werd genoemd.

Maan en Pleun willen nu nog niet zeiden beide dames in een filmpje. Dus geen Maan iig!

Niet echt iets nieuws ofzo :P
~The present is all there is~
  Moderator woensdag 8 november 2017 @ 23:39:12 #256
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174952100
Oke. Ik ben dus serieus hyped nu. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174952152
Misschien toch geen Sharon? Of misschien ook wel als ze solo verder gaat.

Van iemand op escforum:
quote:
One user on Facebook said, that the announcement on Friday will be Sharon's solo career project.
The first single from her new album is called "My Indigo" and will be released this Friday.

Here's a pic from the single:
https://www.facebook.com/(...)3266059619756&type=3
Heb zelf geen FB dus kom er niet op via die url.
~The present is all there is~
pi_174952591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 23:42 schreef grazz het volgende:
Misschien toch geen Sharon? Of misschien ook wel als ze solo verder gaat.

Van iemand op escforum:

[..]

Heb zelf geen FB dus kom er niet op via die url.
en die singel gaat dan gelijk als inzending naar het ESF? O-)
dag
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 00:32:16 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174952841
of een ander nummer van het album, dat geheel toevallig in mei uitkomt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Redactie Sport donderdag 9 november 2017 @ 09:06:11 #261
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174954759
lijkt me geen sharon dan?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174954771
quote:
Hoezo? Kan nu niet luisteren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174954792
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo? Kan nu niet luisteren.
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo? Kan nu niet luisteren.
Lijkt me zijn arm/tattoo die je ziet. En er komt een stukje van The Voice voorbij.
pi_174954794
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo? Kan nu niet luisteren.
The Voice, die hoed op het einde. Hint wel sterk naar Waylon.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 09:08:47 #265
163650 Greys
pi_174954800
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

DIT KAN NIET WAAR ZIJN

GAAT HET ECHT GEBEUREN? :o

Ik durf het niet te geloven.
Zal wel een grap zijn dan.

NEE MAAK DEZE GRAP NIET MET ME!

Wat een toffe video.

DAT IS WAYLON Z'N HOND!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:10:13 #266
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954817
Dat moet dus Waylon zijn
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 09:10:36 #267
368283 ato
pi_174954823
quote:
Waylon of dit is een grap.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174954828
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:10 schreef ato het volgende:

[..]

Waylon of dit is een grap.
Komt van het officiële kanaal. Dus geen grap neem ik aan

https://twitter.com/songfestival
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:11:22 #269
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954833
Avrotros zou ons niet trollen toch die hebben niet zoveel gevoel voor humor.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:11:55 #270
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954837
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:08 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

DIT KAN NIET WAAR ZIJN

GAAT HET ECHT GEBEUREN? :o

Ik durf het niet te geloven.
Zal wel een grap zijn dan.

NEE MAAK DEZE GRAP NIET MET ME!

Wat een toffe video.

DAT IS WAYLON Z'N HOND!!
Blijf ademen *O*
pi_174954846
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:08 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG

DIT KAN NIET WAAR ZIJN

GAAT HET ECHT GEBEUREN? :o

Ik durf het niet te geloven.
Zal wel een grap zijn dan.

NEE MAAK DEZE GRAP NIET MET ME!

Wat een toffe video.

DAT IS WAYLON Z'N HOND!!
Hahahaha gvd Greys
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 09:12:56 #272
163650 Greys
pi_174954852
Als het echt is, is het een ubertoffe video. Vol zelfspot en sex en drugs en rock 'n roll.

MENSEN IK KAN HET NIET GELOVEN
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:13:09 #273
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954855
Een duet van Sharon en Waylon zal het ook wel niet zijn
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 09:14:48 #274
368283 ato
pi_174954869
quote:
11s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:12 schreef Greys het volgende:
Als het echt is, is het een ubertoffe video. Vol zelfspot en sex en drugs en rock 'n roll.

MENSEN IK KAN HET NIET GELOVEN
Ja ik vind het ook een leuke video.
Ik moet ook aan Anouk denken, aan de reclame.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174954873
:o :o :o
  † In Memoriam † donderdag 9 november 2017 @ 09:15:28 #276
368283 ato
pi_174954878
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:13 schreef Momo... het volgende:
Een duet van Sharon en Waylon zal het ook wel niet zijn
Daar sta ik ook niet raar van te kijken.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 09:16:21 #277
163650 Greys
pi_174954886
HET IS ECHT ZIJN HOND

En al die vrouwen en mannen.
En bearded men magazine.
En dat zwarte pleepapier. _O-

OH MENSEN IK WORD GEKKKKK
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:17:20 #278
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954900
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:15 schreef ato het volgende:

[..]

Daar sta ik ook niet raar van te kijken.
Vind het wel echt rare timing van Sharon deze vrijdag hoor _O-
pi_174954906
Nu wil ik wel een rock nummer hoor.
pi_174954919
WAYLONGOD
pi_174954922
Ik ben blij voor Greys maar na al die rumoer rondom Sharon den Adel had ik toch stiekem op haar gehoopt. :'(
pi_174954925
Waylon *O* _O_
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 09:19:50 #283
163650 Greys
pi_174954943
quote:
10s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:17 schreef Em31 het volgende:
Nu wil ik wel een rock nummer hoor.
Als ik naar het filmpje kijk..
Denk het wel :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174954944
Fijn tenminste een echte artiest (met coke en zo) i.p.v. een omhooggevallen maantje of sterretje
pi_174954947
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik naar het filmpje kijk..
Denk het wel :D
*O* *O* *O*
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 november 2017 @ 09:20:44 #287
163650 Greys
pi_174954956
En mag ik zeggen dat ik het superstoer vind dat ie het aandurft? Want hij moet eerste worden om beter te scoren dan met TCL. Pittige opgave.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174954957
Dit gaat een leuk jaar worden. *O*
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174954960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:18 schreef Arth_NL het volgende:
Ik ben blij voor Greys maar na al die rumoer rondom Sharon den Adel had ik toch stiekem op haar gehoopt. :'(
Ik ben heel blij met Waylon, maar vind dit stiekem ook jammer. :@ ;(
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:21:11 #290
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954963
quote:
Bibi _________________________________________________ :')
Het covermutsje uit oh oh cherso.
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:23:30 #291
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174954977

Even een foto voor Greys
pi_174954995
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:23 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Even een foto voor Greys
Wel vroeg om nu al klaar te komen. WAYLONGOD _O_ _O_
pi_174955007
Waylon. Daar kan ik heel goed mee leven :)
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:26:20 #294
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174955009


Ze hebben wel eens samen opgetreden :o (ik blijf die hype houden).
pi_174955026
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:26 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben wel eens samen opgetreden :o (ik blijf die hype houden).
Liever hij alleen ^O^
pi_174955038
Nu wel een goed nummer kiezen. :X
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_174955041
quote:
1s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:29 schreef Fascination het volgende:
Nu wel een goed nummer kiezen. :X
Was dat maar zo makkelijk ;)
  Moderator donderdag 9 november 2017 @ 09:32:59 #298
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174955086
ScienceFaustus twitterde op donderdag 09-11-2017 om 09:26:24 @EuroGuyXX Hi I’m Waylon and... I’m not The NL participant. Here she is!!Everyone: https://t.co/LvcNV59ScD reageer retweet
pi_174955143
Ik geloof het pas als er een officieel persbericht komt. Dit soort vage filmpjes kan ik helemaal niks mee.
pi_174955146
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:38 schreef PrincessofFrance het volgende:
Ik geloof het pas als er een officieel persbericht komt. Dit soort vage filmpjes kan ik helemaal niks mee.
:')
pi_174955159
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 09:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:')
Ik vraag me af waar dat op slaat? Ik mag dat toch vinden?

En kan iemand even een nieuw topic aanmaken? Ik ben de laatste maar heb daar totaal geen verstand van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')