Het is niet dat waar Cornald in het verleden wild van werd echt beter is dan de TROS-artiesten die de rest van de commissie waarschijnlijk in gedachten hebben.quote:Op zondag 5 november 2017 09:36 schreef Greys het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat Cornald er een beetje klaar mee is met die selectiecommissie.
Mwah, weet zo goed als zeker dat TCL en Douwe en Anouk toch meer van de AVROkant kwamen dan van de TROS. De TROS keuzes vind ik persoonlijk toch een stuk minder in het algemeen. En tuurlijk heeft Cornald er ook regelmatig naast gezeten maar sinds Jan Smit daar de boel regelt is het volgens mij vechten tegen de bierkaai voor Cornald. Jan ziet het liefst alle De Beste Zangers deelnemers gaan volgens mij de komende jaren. En het zou het ook niks verbazen als hij al halve toezeggingen zou doen tijdens die opnames.quote:Op zondag 5 november 2017 09:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet dat waar Cornald in het verleden wild van werd echt beter is dan de TROS-artiesten die de rest van de commissie waarschijnlijk in gedachten hebben.
Pure projectie toch? Er komt werkelijk niets naar buiten over die commissie. Volgens mij is die Cornald allang blij dat het Nederlandse publiek tegenwoordig het songfestival serieus neemt (iets te serieus zelfs, bij elke Nederlander die een paar noten kan zingen klinkt gelijk 'die moet naar het songfestival').quote:Op zondag 5 november 2017 09:36 schreef Greys het volgende:
Krijg steeds meer het gevoel dat Cornald er een beetje klaar mee is met die selectiecommissie.
Ga je dat nou echt elke keer tegen me zeggen als ik iets post? Goed, zelfde antwoord dan maar weer als de vorige keer: ik schrijf toch ook IK HEB HET GEVOEL en IK DENK in plaats van IK WEET?quote:
Ik denk dat velen dat met je eens zijn.quote:Op zondag 5 november 2017 12:19 schreef Cyan9 het volgende:
Die selectiecommissie mag wat mij betreft flink op de schop.
Ik vind het ook allemaal een beetje té. De lipgloss, de natte haren, echt zo'n 'wat moet ik doen in de clip, nou doe maar gewoon geilachtig, dat is weer eens wat anders joh' gebeuren.quote:Op maandag 6 november 2017 10:16 schreef Wuwwa het volgende:
Vreselijke clip, even knuffelen in bed en een even voor een wit scherm staan en klaar is kees.
En de stem gaat ook vervelen na een minuut
Ik ga uit van Sharon of Maanquote:Op maandag 6 november 2017 10:39 schreef Jinkx het volgende:
Ik ben mij mentaal aan het voorbereiden op Maan.
...wat zíe ik er allemaal in?quote:Op zondag 5 november 2017 20:39 schreef Greys het volgende:
Het nieuwe nummer van Pleun is echt meerdere andere bekende nummers inéén voor mijn gevoel. Metallica, Rihanna, wat horen jullie er allemaal in?
Krijg er ook een beetje een unheimisch gevoel bij, meiske is net negentien en begint een botertjegeile clip met 'my body is yours tonight'. Is er echt geen andere manier om spanning te creëren?quote:Op maandag 6 november 2017 10:59 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...wat zíe ik er allemaal in?
Vooral dat Pleun geil probeert te doen. En dat moet Pleun niet doen, want daar is ze het type helemaal niet voor.
Vóór de social media en YouTube en dergelijke maakten we de babystapjes en de zoektocht naar de 'echte zelf' van aankomende sterretjes maar tot op zekere hoogte mee. Een klein beetje bij (jonge) deelnemers aan tv-talentenjachten, en nog een stukje minder bij mensen die deze zoektocht in garages en zolderkamers ten uitvoer brachten, alvorens naar buiten te treden.quote:Op maandag 6 november 2017 11:08 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Krijg er ook een beetje een unheimisch gevoel bij, meiske is net negentien en begint een botertjegeile clip met 'my body is yours tonight'. Is er echt geen andere manier om spanning te creëren?
Begrijp dat ze de Lana del Rey kant op wil, maar dit is budgetzwoelheid in vergelijking met 'Video games'
Ik vind die inschrijving van San Marino maar vaag, ik dacht eerst dat ze het professioneel leken aan te pakken, maar nu komt het toch weer flink amateuristisch over.quote:Op maandag 6 november 2017 11:12 schreef Wuwwa het volgende:
Ondertussen duikt Berget Lewis op op het kanaal van de open ESFwedstrijd van San Marino.
Random geüpload als suggestie of zou ze zichzelf hebben ingeschreven?
Nog iemand die erin gelooftquote:Op maandag 6 november 2017 10:46 schreef Wuwwa het volgende:
Kennelijk is er woensdag nieuws m.b.t. de vage aankondiging van Within Temptation (Sharon den Adel). Die gaan gewoon naar Lissabon.
Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.quote:Op zondag 5 november 2017 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je dat nou echt elke keer tegen me zeggen als ik iets post? Goed, zelfde antwoord dan maar weer als de vorige keer: ik schrijf toch ook IK HEB HET GEVOEL en IK DENK in plaats van IK WEET?
Kan dit dan de laatste keer zijn? Steeds in herhaling vallen wordt wat vervelend. Dank.![]()
Overigens wordt mijn gevoel (! Let op, daar is ie weer) uiteraard wel enigzins beïnvloed door wat bronnen me influisteren over de commissie. Bronnen die er tot nu toe weinig tot nooit naast zaten. Maar het blijft geen garantie, wel iets waar ik m'n eigen gevoel of vermoedens op baseer. Laat me lekker. Ik zeg nogmaals nergens 'ik weet', alleen wat ik denk.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 6 november 2017 12:40 schreef Wuwwa het volgende:
Als ze met de band willen stoppen, is het in ieder geval een beetje vreemd om eerst een week op zwart te gaan, en om dat zo aan te kondigen. Doet dan een persbericht dat er een persconferentie voor de dag erna is belegd etc. Duurt allemaal een beetje lang.
Zelf zonder de bronnen zou ik het denken (niet weten dus he, denkenquote:Op maandag 6 november 2017 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.
Eens. Het enige dat ik opvallender aan Pleun vindt is haar stem, vergeleken met Maan.quote:Dat nummer van Pleun is slecht zeg, dan vind ik Maan nog beter
(0:40)quote:- dat 'grapje' van Amy ergens later in het proces tegen Cornald over of ie al bijgedraaid was oid (zal straks even kijken of ik dat terug kan vinden)
Hoe krijg je dat zo snel gevondenquote:
Ik denk idd niet dat je voor een esf aankondiging je gehele website op zwart zou gooien. Het zou een aparte manier zijn idd.quote:Op maandag 6 november 2017 12:40 schreef Wuwwa het volgende:
Als ze met de band willen stoppen, is het in ieder geval een beetje vreemd om eerst een week op zwart te gaan, en om dat zo aan te kondigen. Doet dan een persbericht dat er een persconferentie voor de dag erna is belegd etc. Duurt allemaal een beetje lang.
Heb jij toevallig bronnen dat Cornald tevreden is met deze selectiecommissie? Omdat je spreekt van andere bronnenquote:Op maandag 6 november 2017 12:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het was een vraag, oftewel: waar komt dat gevoel vandaan dan? Je blijft het posten, maar we horen Cornald zelf er nooit over. Maar goed, blijkbaar heb jij andere bronnen.
Dat nummer van Pleun is slecht zeg, dan vind ik Maan nog beter
Valt weinig op aan te merken, voor stadionbegrippen niet vals.quote:
Veel naar lucht happen + niet toonvast. Nee dit was niet goed.quote:Op maandag 6 november 2017 16:45 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Valt weinig op aan te merken, voor stadionbegrippen niet vals.
Niet zo zwak als Maan op de gemiddelde 538 museumpleinparty
Op lui als Pink en Lady Gaga na zingt elke zangeres bij dit soort evenementen zo. Ga je het vergelijken met een gemiddeld studio-optreden is het inderdaad niet goed, maar daar wordt ook voldoende in gemixt tegenwoordig, ademen, echo en ander ruis wordt er dan uitgefilterd.quote:Op maandag 6 november 2017 16:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Veel naar lucht happen + niet toonvast. Nee dit was niet goed.
Pink is wereldklasse idd. Ook de enige die vliegend aan touwen gewoon toonvast blijft zingen, wat een vrouwquote:Op maandag 6 november 2017 16:51 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Op lui als Pink en Lady Gaga na zingt elke zangeres bij dit soort evenementen zo. Ga je het vergelijken met een gemiddeld studio-optreden is het inderdaad niet goed, maar daar wordt ook voldoende in gemixt tegenwoordig, ademen, echo en ander ruis wordt er dan uitgefilterd.
Tuurlijk moet ze nog veel leren maar ze vliegt in elk geval nergens uit de bocht.
+ de enige die nog teksten maakt die ergens op slaan tegenwoordig..quote:Op maandag 6 november 2017 16:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pink is wereldklasse idd. Ook de enige die vliegend aan touwen gewoon toonvast blijft zingen, wat een vrouw
Dat vind ik dus niet, stabiel en stemvast.quote:
Als ze daar hun attitude laten varen, lees: die zwartharige haar kop houdt, dan zal hij ze beoordelen. Anders stuurt Simon ze meteen de deur uitquote:Op maandag 6 november 2017 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Over OG3NE gesproken. Die moeten dus gewoon meedoen aan XFactor UK. Simon maakt ze wel groot internationaal.
Voor dat soort programma’s zijn ze wel uitermate geschikt.quote:Op maandag 6 november 2017 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ze daar hun attitude laten varen, lees: die zwartharige haar kop houdt, dan zal hij ze beoordelen. Anders stuurt Simon ze meteen de deur uit
De Maan zal zo wel schijnenquote:Op dinsdag 7 november 2017 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen bij RTL Live bekendmaking wie ons land gaat vertegen woordigen.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 7 november 2017 17:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen bij RTL Live bekendmaking wie ons land gaat vertegen woordigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |