SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastL2B's Mixcloud
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt Vout's MP3 collectie gekaapt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als hij wilde draaien, had hij dat maar moeten doen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beestje dat paarse mensen opeet, eng hoor!
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Draaide Vout ooit wel Engelstalig eigenlijk
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als hij wilde draaien, had hij dat maar moeten doen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.
Oh ja. Die laatste hoorde ik ooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.
By day he is a recording artist. By night he is a part time stage rocker, part time vampire! Ladies and gents! Geeeeeeeeene Vinceeeeeeeeeeentquote:
Dat is 1 plaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja. Die laatste hoorde ik ooit.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Full Frontal Lobotomy .... oooohh shtooooooood guff man!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:07 schreef ToT het volgende:
De meeste Voute tunes zijn slechts met een boorhamer uit je schedel weg te krijgen!
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Wel even lekker deze rustige slijpers...
Duhh.... de Godmother natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is de Radio49-witch eigenlijk?
Even afwachten totdat Oscar z'n dates heeft afgewerkt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even afwachten totdat Oscar z'n dates heeft afgewerkt...
Hij gaat hardcore de duivel aanroepen, ToT-stylequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?
[..]
Ja, behoorlijk steviger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vraagOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
[..]
ghehehehe leuke woordkeuzequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer een hooivork...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodat je je lepel er rechtop in kan zetten?
Sorry.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo snel, de muziek loopt wat achter op je hoesjes...
Hmmm, nog geen van de dames heeft je genomineerd...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.
Deurdonderen wordt het wel...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je draait de hele set Normaal.
Voor wat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, nog geen van de dames heeft je genomineerd...
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg fijne muziekjes, hier kan ik de hele dag naar luisteren
Ja, daarom...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor wat?
De vraag was wie de witch was.
Jep. Erg leuk bedacht, Melting.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.
Dan moet ik toch 1 van hun nominerenquote:
Laat maar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan moet ik toch 1 van hun nomineren
tof bedachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.
Er is dan ook niks om over te praten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, over dates doet Oscar verder geen uitspraken![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ik
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ik
Pas wel op dat je geen borden laat vallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef CindieY het volgende:
* CindieY is al swingend de afwas aan het afdrogen
Niets laten vallen hoor!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef CindieY het volgende:
* CindieY is al swingend de afwas aan het afdrogen
Dat laat ik mensen graag geloven jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is dan ook niks om over te praten..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen borden laat vallen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets laten vallen hoor!
Ach, kijk maar ook.
Dat is wel het nadeel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Je moet wel 300 singletjes in 2 uur draaien, die dingen waren toen nog niet zo lang...
"Piano solo with string bass and drums"quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont mist vast iets in de trant van de grappen over kalk en een badkuip
Het zalquote:
In zwart/wit, met krasjes en stofjes in beeld...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
* Melting ziet Symph en DDM al swingend door de huiskamer. [ afbeelding ]
in slooooow motionquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zwart/wit, met krasjes en stofjes in beeld...
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eventuele dates waar je vanaf zou moeten.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?
de Badr. van IKEAquote:
Je date?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?
quote:Ga van me af!
Hij heeft geen ijzertekortquote:
Knuffelrock voor goths?quote:
De wax scrolls bij Muis schrikken zich rot dat ze nog zó'n oud nummer horen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, dat is een paar dagen oud dit nummer.
quote:
#metooquote:
quote:
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?
Satan = Natas...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
All time hits no 9??
Hoeveel albums heeft ie wel niet gemaakt dat er 9 albums met All Time Hits zijn?!![]()
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
Nog 2 oudere nummers, en daarna mogen jullie weer raden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...
Ben je daar niet iets te oud voor..?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.Na het volgende nummer kun je pas raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oscar Harrisquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
quote:
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Tijdens St. Maarten staan er hier ook altijd moeders aan de deur...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je daar niet iets te oud voor..?
ik lust geen snoepquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
Tegenwoordig vraag ik aan de ouders of ze het wel een verstandig idee vinden om ze naar mijn deur te sturen. Sindsdien is het redelijk rustig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Daar was ik dus al mee begonnen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
Hierna mogen jullie raden uit welke film de tunes komen.
Ik krijg gewoon geen kids hier. Trappenhuis is chronisch donkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik dus al mee begonnen...
Je hebt een bordje “ik ben een zedendelinquent” op je deur hangen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig vraag ik aan de ouders of ze het wel een verstandig idee vinden om ze naar mijn deur te sturen. Sindsdien is het redelijk rustig.
Halloweenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
Hierna mogen jullie raden uit welke film de tunes komen.
quote:
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen serieus luier geworden tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt een bordje “ik ben een zedendelinquent” op je deur hangen?
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit kan juist weer geen genoeg krijgen van horrorfilms!quote:
quote:
En dan kwaad worden als je nee zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.
Tubular Bells uit The Exorcist is 36 minuten langquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
![]()
Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
ToT!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef ToT het volgende:
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dan Nightmare On Elmstreet...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef CindieY het volgende:
Dit is wel Nightmare on Elmstreet toch?
Emmer water van het balkon en het gezeik is snel afgelopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan kwaad worden als je nee zegt.
Wel vervelend he, al dat wc papier en die eieren opruimen de volghende dag. En die dreigende blik in de ogen van die kids als ze je huis naderen met brandende fakkelsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds de kinderen enkele jaren geleden al hun snoep onvrijwillig aan mij gedoneerd hadden, komen er hier geen kinderen meer aan de deur met Sint Maarten.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.
Goeie! Een emmer zeik ben je te lang mee bezig, da's wel jammer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Emmer water van het balkon en het gezeik is snel afgelopen
Je hebt haar dus al laten kennismaken met het volledige oeuvre van Rob Zombie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit kan juist weer geen genoeg krijgen van horrorfilms!Hoe bloederiger hoe beter!
Robert Englund....quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vaak met erg fraaie muziek.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
One, two, Freddy's coming for you.
Three, four, Better lock your door
Five, six, grab a crucifix.
Seven, eight, Gonna stay up late.
Nine, ten, Never sleep again....
Ik had 'm al onder CTRL-V staan, want ik wist zéker dat ie ging komenquote:
Die baron was wel eng hoor. Maar ook wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had 'm al onder CTRL-V staan, want ik wist zéker dat ie ging komen
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt haar dus al laten kennismaken met het volledige oeuvre van Rob Zombie?
Er komt weer een nieuwe film uit van hem
Door mijn zusje de Bassie-en-Adriaan-fan wel de eerste associatiequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door mijn zusje de Bassie-en-Adriaan-fan wel de eerste associatie
de plaaggeest, brrrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die baron was wel eng hoor. Maar ook wel grappig
One two X is coming for youquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nine, ten, Never sleep again....
Horror en het verhaal...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.
We hebben ook de Cube trilogie gekeken, Freddy vs Jason, verschillende Alien films, The bride of Chucky, The ring 1 en 2, The grudge enz.
Ze wilde ook de Saw films kijken, maar daar hou ik weer niet zo van; de horror moet wel ondersteunend voor het verhaal zijn en het verhaal moet geen excuus zijn om zo veel mogelijk horror te kunnen laten zien.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nine, ten, Never sleep again
Ik ging ooit naar een Sneak preview, en één van de Saw films werd laten zien. En er zat iemand in de zaal die de slappe lach had. Keihard lachen bij een horrofilm. Op het eind zat iedereen te grinnikenquote:
Okee niet in al deze films is de verhaallijn even sterk idd!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ging ooit naar een Sneak preview, en één van de Saw films werd laten zien. En er zat iemand in de zaal die de slappe lach had. Keihard lachen bij een horrofilm. Op het eind zat iedereen te grinniken
Toch raad ik je Ringu aan. Die is echt vele malen beter dan dat slappe verhaal van The Ringquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.
We hebben ook de Cube trilogie gekeken, Freddy vs Jason, verschillende Alien films, The bride of Chucky, The ring 1 en 2, The grudge enz.
Ze wilde ook de Saw films kijken, maar daar hou ik weer niet zo van; de horror moet wel ondersteunend voor het verhaal zijn en het verhaal moet geen excuus zijn om zo veel mogelijk horror te kunnen laten zien.
Ja, het blijft érg mooi om te horen. Er ligt hier het stuk met uitvoering door philharmonisch orkest. Móói! Mike zelf scheen er nogal wat commentaar op te hebben gehad, maar ik vind die versie geweldig.quote:
Wel een goed spelquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch raad ik je Ringu aan. Die is echt vele malen beter dan dat slappe verhaal van The Ring
en DoA: Dead Or Alive. Die is gewoon ehh.... twisted
Deeeeeeeeee EM EXXXXXXquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
One two X is coming for you
three four, you better lock your door
five six grab your crucafix
seven eight gonna stay up late.
De grotejongens versie
Oeh ja. Heb de hele serie hier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit![]()
Zometeen maar eens Nightmare On Elmstreet terugkijken
Oeh, niet de film die ik bedoelde.quote:
Dat hád ik meteen moeten herkennen. Heeft blijkbaar weinig indruk achtergelaten.quote:
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hád ik meteen moeten herkennen. Heeft blijkbaar weinig indruk achtergelaten.
Het is bijna het enige waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eigenlijk he-le-maal niks met horrorfilms.
Spoiler alert!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaat
Aparte film is het. Redelijk uniek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaat
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, okee.
Picture this. Ik woon dus 1 hoog. In mijn ooghoek zie ik ineens een gedaante voor mijn raam van rechts naar links glijden. Buiten het raam. Drie meter hoogte
Als ik zo niet meer reag
[ afbeelding ]
The Killer Glazenwasser?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, okee.
Picture this. Ik woon dus 1 hoog. In mijn ooghoek zie ik ineens een gedaante voor mijn raam van rechts naar links glijden. Buiten het raam. Drie meter hoogte
Als ik zo niet meer reag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
The Thing en The Blob. Goeie titels wel.
Ik weet niet precies welke.quote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga wel even naar het toilet voor ik in mijn broek plas met die enge muziek.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:08 schreef knokkels het volgende:
Hier hoort ergens wel een glas bloedsinaasappelsap bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |