ToT!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef ToT het volgende:
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Dit is dan Nightmare On Elmstreet...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef CindieY het volgende:
Dit is wel Nightmare on Elmstreet toch?
Emmer water van het balkon en het gezeik is snel afgelopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En dan kwaad worden als je nee zegt.
Wel vervelend he, al dat wc papier en die eieren opruimen de volghende dag. En die dreigende blik in de ogen van die kids als ze je huis naderen met brandende fakkelsquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
Sinds de kinderen enkele jaren geleden al hun snoep onvrijwillig aan mij gedoneerd hadden, komen er hier geen kinderen meer aan de deur met Sint Maarten.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.
Goeie! Een emmer zeik ben je te lang mee bezig, da's wel jammer.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Emmer water van het balkon en het gezeik is snel afgelopen
Je hebt haar dus al laten kennismaken met het volledige oeuvre van Rob Zombie?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit kan juist weer geen genoeg krijgen van horrorfilms!Hoe bloederiger hoe beter!
Robert Englund....quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Vaak met erg fraaie muziek.
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
One, two, Freddy's coming for you.
Three, four, Better lock your door
Five, six, grab a crucifix.
Seven, eight, Gonna stay up late.
Nine, ten, Never sleep again....
Ik had 'm al onder CTRL-V staan, want ik wist zéker dat ie ging komenquote:
Die baron was wel eng hoor. Maar ook wel grappigquote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik had 'm al onder CTRL-V staan, want ik wist zéker dat ie ging komen
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je hebt haar dus al laten kennismaken met het volledige oeuvre van Rob Zombie?
Er komt weer een nieuwe film uit van hem
Door mijn zusje de Bassie-en-Adriaan-fan wel de eerste associatiequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Door mijn zusje de Bassie-en-Adriaan-fan wel de eerste associatie
de plaaggeest, brrrrrquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Die baron was wel eng hoor. Maar ook wel grappig
One two X is coming for youquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nine, ten, Never sleep again....
Horror en het verhaal...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.
We hebben ook de Cube trilogie gekeken, Freddy vs Jason, verschillende Alien films, The bride of Chucky, The ring 1 en 2, The grudge enz.
Ze wilde ook de Saw films kijken, maar daar hou ik weer niet zo van; de horror moet wel ondersteunend voor het verhaal zijn en het verhaal moet geen excuus zijn om zo veel mogelijk horror te kunnen laten zien.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef CindieY het volgende:
Nine, ten, Never sleep again
Ik ging ooit naar een Sneak preview, en één van de Saw films werd laten zien. En er zat iemand in de zaal die de slappe lach had. Keihard lachen bij een horrofilm. Op het eind zat iedereen te grinnikenquote:
Okee niet in al deze films is de verhaallijn even sterk idd!quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:55 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ging ooit naar een Sneak preview, en één van de Saw films werd laten zien. En er zat iemand in de zaal die de slappe lach had. Keihard lachen bij een horrofilm. Op het eind zat iedereen te grinniken
Toch raad ik je Ringu aan. Die is echt vele malen beter dan dat slappe verhaal van The Ringquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, maar gisteren hebben we bijvoorbeeld in een deuk gelegen bij Cabin in the woods.
We hebben ook de Cube trilogie gekeken, Freddy vs Jason, verschillende Alien films, The bride of Chucky, The ring 1 en 2, The grudge enz.
Ze wilde ook de Saw films kijken, maar daar hou ik weer niet zo van; de horror moet wel ondersteunend voor het verhaal zijn en het verhaal moet geen excuus zijn om zo veel mogelijk horror te kunnen laten zien.
Ja, het blijft érg mooi om te horen. Er ligt hier het stuk met uitvoering door philharmonisch orkest. Móói! Mike zelf scheen er nogal wat commentaar op te hebben gehad, maar ik vind die versie geweldig.quote:
Wel een goed spelquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch raad ik je Ringu aan. Die is echt vele malen beter dan dat slappe verhaal van The Ring
en DoA: Dead Or Alive. Die is gewoon ehh.... twisted
Deeeeeeeeee EM EXXXXXXquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
One two X is coming for you
three four, you better lock your door
five six grab your crucafix
seven eight gonna stay up late.
De grotejongens versie
Oeh ja. Heb de hele serie hier.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Dit![]()
Zometeen maar eens Nightmare On Elmstreet terugkijken
Oeh, niet de film die ik bedoelde.quote:
Dat hád ik meteen moeten herkennen. Heeft blijkbaar weinig indruk achtergelaten.quote:
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat hád ik meteen moeten herkennen. Heeft blijkbaar weinig indruk achtergelaten.
Het is bijna het enige waar ik naar kijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eigenlijk he-le-maal niks met horrorfilms.
Spoiler alert!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaat
Aparte film is het. Redelijk uniek.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit stuk hoor je ook alstie in de sneeuw in die maze achter dat jochie aan gaat
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, okee.
Picture this. Ik woon dus 1 hoog. In mijn ooghoek zie ik ineens een gedaante voor mijn raam van rechts naar links glijden. Buiten het raam. Drie meter hoogte
Als ik zo niet meer reag
[ afbeelding ]
The Killer Glazenwasser?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:03 schreef knokkels het volgende:
Hmmm, okee.
Picture this. Ik woon dus 1 hoog. In mijn ooghoek zie ik ineens een gedaante voor mijn raam van rechts naar links glijden. Buiten het raam. Drie meter hoogte
Als ik zo niet meer reag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:04 schreef spijkerbroek het volgende:
The Thing en The Blob. Goeie titels wel.
Ik weet niet precies welke.quote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga wel even naar het toilet voor ik in mijn broek plas met die enge muziek.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:08 schreef knokkels het volgende:
Hier hoort ergens wel een glas bloedsinaasappelsap bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |