Dat is wel het nadeel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef MadMaster het volgende:
Je moet wel 300 singletjes in 2 uur draaien, die dingen waren toen nog niet zo lang...
"Piano solo with string bass and drums"quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont mist vast iets in de trant van de grappen over kalk en een badkuip
Het zalquote:
In zwart/wit, met krasjes en stofjes in beeld...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:24 schreef Melting het volgende:
* Melting ziet Symph en DDM al swingend door de huiskamer. [ afbeelding ]
in slooooow motionquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zwart/wit, met krasjes en stofjes in beeld...
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eventuele dates waar je vanaf zou moeten.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?
de Badr. van IKEAquote:
Je date?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah. Maar wie zegt dat ik van mijn date af wil?
quote:Ga van me af!
Hij heeft geen ijzertekortquote:
Knuffelrock voor goths?quote:
De wax scrolls bij Muis schrikken zich rot dat ze nog zó'n oud nummer horen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo, dat is een paar dagen oud dit nummer.
quote:
#metooquote:
quote:
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?
Satan = Natas...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Satan was een vrouw? Of Crossdresser?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:39 schreef spijkerbroek het volgende:
All time hits no 9??
Hoeveel albums heeft ie wel niet gemaakt dat er 9 albums met All Time Hits zijn?!![]()
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
Nog 2 oudere nummers, en daarna mogen jullie weer raden.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...
Ben je daar niet iets te oud voor..?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga zo even langs de deuren met mijn uitgeholde pompoen...
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ehm, Abracadabra van de Steve Miller Band.Na het volgende nummer kun je pas raden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Oscar Harrisquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:40 schreef Melting het volgende:
quote:
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Tijdens St. Maarten staan er hier ook altijd moeders aan de deur...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ben je daar niet iets te oud voor..?
ik lust geen snoepquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
Tegenwoordig vraag ik aan de ouders of ze het wel een verstandig idee vinden om ze naar mijn deur te sturen. Sindsdien is het redelijk rustig.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij moeten nog even bij de buren navragen of er hier met Sint Maarten kinderen aan de deur komen
Daar was ik dus al mee begonnen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
Hierna mogen jullie raden uit welke film de tunes komen.
Ik krijg gewoon geen kids hier. Trappenhuis is chronisch donkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont doet gewoon niet open....
Alle snoep voor Oscar
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar was ik dus al mee begonnen...
Je hebt een bordje “ik ben een zedendelinquent” op je deur hangen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegenwoordig vraag ik aan de ouders of ze het wel een verstandig idee vinden om ze naar mijn deur te sturen. Sindsdien is het redelijk rustig.
Halloweenquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:44 schreef Melting het volgende:
Hierna mogen jullie raden uit welke film de tunes komen.
quote:
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn over het algemeen serieus luier geworden tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je hebt een bordje “ik ben een zedendelinquent” op je deur hangen?
Dat geval dat een kop kleiner is dan ik en hier naast me zit kan juist weer geen genoeg krijgen van horrorfilms!quote:
quote:
En dan kwaad worden als je nee zegt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik woon op 3 hoog zonder lift. Ze bellen hier beneden aan en vragen of ik naar beneden wil komen.
Tubular Bells uit The Exorcist is 36 minuten langquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:48 schreef Melting het volgende:
![]()
Ben bang dat dat niet gaat lukken, maar ik zal kijken wat ik kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |