SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastL2B's Mixcloud
quote:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij hebt Vout's MP3 collectie gekaapt
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als hij wilde draaien, had hij dat maar moeten doen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een beestje dat paarse mensen opeet, eng hoor!
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Draaide Vout ooit wel Engelstalig eigenlijk
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als hij wilde draaien, had hij dat maar moeten doen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.
Oh ja. Die laatste hoorde ik ooit.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe, zoals "I'm a cunt, I'm a cunt, I'm a countrygirl! I wanna fuck, I wanna fuck, I want a fuchsia!" enz.
By day he is a recording artist. By night he is a part time stage rocker, part time vampire! Ladies and gents! Geeeeeeeeene Vinceeeeeeeeeeentquote:
Dat is 1 plaat.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja. Die laatste hoorde ik ooit.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Full Frontal Lobotomy .... oooohh shtooooooood guff man!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:07 schreef ToT het volgende:
De meeste Voute tunes zijn slechts met een boorhamer uit je schedel weg te krijgen!
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Wel even lekker deze rustige slijpers...
Duhh.... de Godmother natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Wie is de Radio49-witch eigenlijk?
Even afwachten totdat Oscar z'n dates heeft afgewerkt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even afwachten totdat Oscar z'n dates heeft afgewerkt...
Hij gaat hardcore de duivel aanroepen, ToT-stylequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?
[..]
Ja, behoorlijk steviger.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat straks iets stevigers draaien, toch?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie vraagOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
[..]
ghehehehe leuke woordkeuzequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer een hooivork...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodat je je lepel er rechtop in kan zetten?
Sorry.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet zo snel, de muziek loopt wat achter op je hoesjes...
Hmmm, nog geen van de dames heeft je genomineerd...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.
Deurdonderen wordt het wel...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je draait de hele set Normaal.
Voor wat?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, nog geen van de dames heeft je genomineerd...
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Erg fijne muziekjes, hier kan ik de hele dag naar luisteren
Ja, daarom...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Voor wat?
De vraag was wie de witch was.
Jep. Erg leuk bedacht, Melting.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.
Dan moet ik toch 1 van hun nominerenquote:
Laat maar...quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dan moet ik toch 1 van hun nomineren
tof bedachtquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is weer eens iets anders met Halloween, dan de standaard Thriller.
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ikquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat allang gedaan.
Er is dan ook niks om over te praten..quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, over dates doet Oscar verder geen uitspraken![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ik
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je factuur voor ongebluste kalk staat nog open, hoorde ik
Pas wel op dat je geen borden laat vallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef CindieY het volgende:
* CindieY is al swingend de afwas aan het afdrogen
Niets laten vallen hoor!quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef CindieY het volgende:
* CindieY is al swingend de afwas aan het afdrogen
Dat laat ik mensen graag geloven jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is dan ook niks om over te praten..
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Pas wel op dat je geen borden laat vallen.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 19:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niets laten vallen hoor!
Ach, kijk maar ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |