Mischien moet ik mijn ervaringen delen van toiletten in de Oekraine waar geen niet blanke persoon te bekennen was. Maar helaas is de herininnering daaraan al braakneiging opwekkend dus doe ik dat maar niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er is weer een mooi topique over Zuid Afrika:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We kennen de PVV nog van de 180 graden draai 8 uur na de verkiezingen, tenslotte, over de ouderen.
Maar moslims!!!1111111111!!quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"
Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".
Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mooi was dat.... de hele campagne: "De AOW-leeftijd is een breekpunt!!!!!"
Paar uur na de verkiezingen: "Mwah, die AOW-leeftijd.... die is niet zo belangrijk hoor".
Je zult toch vanwege dat standpunt op de PVV gestemd hebben, dan moet je je toch zo in je bek gescheten voelen dat je het nu nog proeft?
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat maakt politieke besluitvorming tegelijkertijd technocratischer en minder toegankelijk voor grote delen van de bevolking. Niet iedereen heeft de tijd of de interesses om zich in elk vraagstuk en al haar nuances te kunnen verdiepen. Is dat dan wel wenselijk?
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:31 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mwaah, ik denk dat het merendeel nog altijd PVV stemt vanwege de bruinmenschen die weg moeten. Als je zo nodig voor de ouderen moet opkomen stem je 50plus.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar ja.... Henk Krol als verdediger en beschermer van je pensioen zien? Dat gaat ver hoor.
Dat is een beetje als denken dat Willem Holleeder je wel gaat beschermen tegen ontvoering.
In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
Vieze millennial.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de VS hebben ze ook voor een demente opa gekozen. Demente opa's zijn alleen maar OK als ze pruimtabak kauwend in de schommelstoel op de veranda zitten. In de politiek moet je ze niet hebben.
Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Of FOK
Ik denk dat van die massale onvrede en onbegrip wel meevalt, ze schreeuwen alleen veel harder.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:36 schreef iteejer het volgende:
[..]
Het is imo zelfs noodzakelijk. Ter voorkoming van massale onvrede en onbegrip. Taak van de politiek is dat duidelijk te maken. Voor iedereen. Ook voor niet-academici. En waar die dat laten liggen hebben we de media.
Of FOK
Interessequote:Op maandag 30 oktober 2017 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd wat je plannen zijn want je komt hier niet zomaar. Je bent meestal een druk man.
Ik kan me niet voorstellen ooit een keuze voor een van beiden te maken, dan liever een jaar later AOW.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:38 schreef Puddington het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd liever Krol dan Wilders. Krol is nog altijd het stereotype van een demente opa, die heeft er zelf nog profijt bij.
Jip en Janneke praten hier ook veel te moeilijk. Stelletje snobs.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef Puddington het volgende:
That being said, sommige dingen vallen ook niet uit te leggen in Jip-en Janneketaal voor de grote massa.
Bronquote:Mozilla is gevraagd het vertrouwen in de rootcertificaatautoriteit Staat der Nederlanden op te zeggen vanwege de komst van de nieuwe Wet op de inlichtingendiensten. De 'overheids-CA' zou man-in-the-middle-aanvallen mogelijk maken.
[..]
Hij [de indiener van de aanvraag] verwijst daarbij naar de nieuwe Wet op de inlichtingen- en veiligheidsdiensten, die op 1 januari 2018 ingaat en die de Nederlandse inlichtingendienst de bevoegdheid geeft om kabelgebonden verkeer af te tappen. "Met name artikel 45 1.b geeft expliciet de bevoegdheid om met valse sleutels in systemen van derde partijen binnen te dringen."
Weer eigenbelang dit.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Beter gewoon alles aan Den Haag overlaten. De vierde macht weet wat goed voor u is.
Je hebt nog wat bruin op je neus van Pechtold.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Beter gewoon alles aan Den Haag overlaten. De vierde macht weet wat goed voor u is.
Dit hebben we vanochtend uitgebreid besproken op werk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Bron
Kijk aan. Hopelijk neemt Mozilla de aanvraag over. Vertrouwen op de overheid voor je privacy is een gepasseerd station met de nieuwe wetgeving in aantocht.
Ik ben ook niet overtuigd van de hygiene van de toiletten bij ons op een afdeling met veel blanke mannen van middelbare leeftijd...quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien moet ik mijn ervaringen delen van toiletten in de Oekraine waar geen niet blanke persoon te bekennen was. Maar helaas is de herininnering daaraan al braakneiging opwekkend dus doe ik dat maar niet.
Pechtold is een mongool.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:53 schreef Puddington het volgende:
[..]
Je hebt nog wat bruin op je neus van Pechtold.
Ho ho, Buma niet. En Buma is de enige die deze wet snapt. Het is “een enorm complexe wet met verstrekkende gevolgen”.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dit hebben we vanochtend uitgebreid besproken op werk.
Iedereen die er hier verstand van heeft is echt faliekant tegen die sleepwet.
Denk dat dat ding echt herschreven moet worden.
Allemaal bangmakerij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gay.quote:
Klopt. Hij is zelfs zo ingewikkeld dat zelfs de RvS hem niet snapt. Maar Buma natuurlijk wel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, Buma niet. En Buma is de enige die deze wet snapt. Het is “een enorm complexe wet met verstrekkende gevolgen”.
Ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Na alle terroristische aanslagen de laatste tijd in Nederland telt elke seconde.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:58 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat nog gaat gebeuren.
Die zie je niet in de auto-updates.quote:
Verrek, ik zie het.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die zie je niet in de auto-updates.
Heb geen flauw benulquote:
Mwah, de wet lijkt vrij concreet op dit punt. Er staat kennelijk expliciet in dat de overheid valse certificaatsleutels uit mag geven, dat maakt haar als certificaatautoriteit gewoon onbetrouwbaar. Weg ermee is dan het devies, dat gebeurde ook na de Diginotar hack.quote:
Gidsland Estlandquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb geen flauw benul. Maar IT'ers overdrijven graag. Daarom hebben we nu ook geen stemcomputers meer
Ja, dan houdt het inderdaad wel een beetje op en ga je voorbij aan heel het principe.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mwah, de wet lijkt vrij concreet op dit punt. Er staat kennelijk expliciet in dat de overheid valse certificaatsleutels uit mag geven, dat maakt haar als certificaatautoriteit gewoon onbetrouwbaar. Weg ermee is dan het devies, dat gebeurde ook na de Diginotar hack.
De "het zal zo'n vaart niet lopen"-benadering is na Snowden toch wel duidelijk de verkeerde benadering gebleken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb geen flauw benul. Maar IT'ers overdrijven graag. Daarom hebben we nu ook geen stemcomputers meer
Laat die knul toch, Kowloon. Die leest weer veel te veel rommel op van die discutabele blogjes zonder enige vorm van kennisquote:Op maandag 30 oktober 2017 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De "het zal zo'n vaart niet lopen"-benadering is na Snowden toch wel duidelijk de verkeerde benadering gebleken.
Dat ze mijn computer mogen hacken omdat mijn buurman stoute dingen doet bevalt me ook niet echt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mwah, de wet lijkt vrij concreet op dit punt. Er staat kennelijk expliciet in dat de overheid valse certificaatsleutels uit mag geven, dat maakt haar als certificaatautoriteit gewoon onbetrouwbaar. Weg ermee is dan het devies, dat gebeurde ook na de Diginotar hack.
Het is toch geen nieuws dat de inlichtingendiensten al heel lang heel veel afluisteren?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De "het zal zo'n vaart niet lopen"-benadering is na Snowden toch wel duidelijk de verkeerde benadering gebleken.
Niet alleen qua stemmen. Tamelijk indrukwekkend hoe dat zo’n volledig digitale overheid is geworden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Qua stemmen wel briljant daar inderdaad
Correct wel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:09 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet alleen qua stemmen. Tamelijk indrukwekkend hoe dat zo’n volledig digitale overheid is geworden.
Dan werken alle DigiD, GBA, NHR (en vele andere landelijke voorzieningen) aansluitingen ook opeens niet meer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat maakt zijn senioriteit eigenlijk uit? Klinkt niet als een technisch, maar als een politiek oordeel en misschien is hij gewoon zo’n Libertariër of Piraat, zoals je die in de ICT veel hebt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:09 schreef Jip141 het volgende:
Ik ben heel erg voor preventie van aanslagen.
Maar ik vertrouw onze senior ook wel die al heel lang inhoudelijk met deze materie bezig is als hij zegt dat het teveel bevoegdheden met te weinig controle is op deze manier.
Dit is geen vraag, maar een statement.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat maakt zijn senioriteit eigenlijk uit? Klinkt niet als een technisch, maar als een politiek oordeel en misschien is hij gewoon zo’n Libertariër of Piraat, zoals je die in de ICT veel hebt.
En je hebt altijd het probleem dat een stel digibeten in de TK gaan bepalen hoe of wat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Misschien kan je gewoon voortaan met jezelf hier in discussie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is geen vraag, maar een statement.
Die propaganda van Binnenlands Bestuur zeker.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Laat die knul toch, Kowloon. Die leest weer veel te veel rommel op van die discutabele blogjes zonder enige vorm van kennis
Misschien kunnen ze een wet maken die webbrowers verplicht het overheids-rootcertificaat als veilig te beschouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan werken alle DigiD, GBA, NHR (en vele andere landelijke voorzieningen) aansluitingen ook opeens niet meer.
Zo’n vaart zal het wel niet lopen.
Dat is wel zo maar dan heb je nog wel de keuze. Met die kuttige sleepwet heb je dat niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:10 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen zet heel de VS hun huis vrijwillig vol met Amazon Echo, Apple HomePod of Google Home
Maar daar kies je zelf voor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:10 schreef Perrin het volgende:
Ondertussen zet heel de VS hun huis vrijwillig vol met Amazon Echo, Apple HomePod of Google Home
Senioriteit in de zin van dat hij het technisch wel weet waar hij het over heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat maakt zijn senioriteit eigenlijk uit? Klinkt niet als een technisch, maar als een politiek oordeel en misschien is hij gewoon zo’n Libertariër of Piraat, zoals je die in de ICT veel hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar dan heb je nog wel de keuze. Met die kuttige sleepwet heb je dat niet.
Voor je volksvertegenwoordigers kies je ook zelf.quote:
Nee, ik heb niet voor de volksvertegenwoordigers gekozen die dit willen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Voor je volksvertegenwoordigers kies je ook zelf.
Heeft 'ie ongetwijfeld gelijk in. Die afweging echter is een perfect voorbeeld van waar de politiek een subjectieve beslissing over moet maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:09 schreef Jip141 het volgende:
Ik ben heel erg voor preventie van aanslagen.
Maar ik vertrouw onze senior ook wel die al heel lang inhoudelijk met deze materie bezig is als hij zegt dat het teveel bevoegdheden met te weinig controle is op deze manier.
Alleen niet met Firefox.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan werken alle DigiD, GBA, NHR (en vele andere landelijke voorzieningen) aansluitingen ook opeens niet meer.
Zo’n vaart zal het wel niet lopen.
quote:1. De diensten zijn bevoegd tot:
a. het verkennen van de technische kenmerken van geautomatiseerde
werken die op een communicatienetwerk zijn aangesloten;
b. het al dan niet met gebruikmaking van een technisch hulpmiddel,
valse signalen, valse sleutels, valse hoedanigheid of door tussenkomst
van het geautomatiseerd werk van een derde, binnendringen in een
geautomatiseerd werk.
Jawel.quote:
Je interpreteerde m’n post verkeerd. Ik stelde dat iemands senioriteit niet echt uitmaakt voor de betrouwbaarheid dan wel juistheid van zijn politieke oordelen. Maar je reactie gaat heel ergens anders over.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:16 schreef Jip141 het volgende:
Vind het een beetje nutteloos om erbij te vermelden dat het inderdaad allemaal politieke keuzes zijn.
Zo dom zijn jullie toch niet?
En Henk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
Bovendien houden de fractievoorzitters via de commissie stiekem gewoon toezicht.
Ik heb volste vertrouwen in Geert en Kuzu om dit te overzien.
Jammer alleen dat we dat niet kunnen controleren als bevolking.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
Bovendien houden de fractievoorzitters via de commissie stiekem gewoon toezicht.
[..]
Dan slaat je post nergens op, want ik zei nergens dat dat wel zo is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je interpreteerde m’n post verkeerd. Ik stelde dat iemands senioriteit niet echt uitmaakt voor de betrouwbaarheid dan wel juistheid van zijn politieke oordelen. Maar je reactie gaat heel ergens anders over.
Details kunnen ontoegankelijk zijn. Maar datgene wat je er mee wil bereiken moet je kunnen uiteenzetten aan degenen die je op die plek gezet hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:47 schreef Puddington het volgende:
Ik ben het op zekere hoogte eens dat je politiek behapbaar moet maken voor de grote massa. De tweede kamer en (vooral) de EU zijn niet echt goed in het communiceren van wat ze nu precies doen om het land te besturen.
That being said, sommige dingen vallen ook niet uit te leggen in Jip-en Janneketaal voor de grote massa. De wereld is door globalisering en de toevlucht van internet en Internationale diplomatie dusdanig complex geworden dat je je echt moet inlezen om iets te begrijpen. Op dat soort momenten moet je vertrouwen op de mensen die je gekozen hebt tijdens de verkiezingen.
Ik heb bijvoorbeeld een sterke mening en een visie over de geestelijke gezondheidszorg omdat ik daarvoor gestudeerd heb. Maar zodra het over economie gaat laat ik dat liever aan Den Haag over. Je hoeft ook niet over alles een mening te hebben.
Je interpreteert m’n woorden nog steeds anders dan ik ze bedoel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:23 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Dan slaat je post nergens op, want ik zei nergens dat dat wel zo is.
Alleen het feit dat ik dat niet expliciet heb genoemd bracht jou tot het oordeel.
Ik dacht dat dat niet nodig zou zijn want dat veronderstel ik als algemene kennis hier.
Klopt, dan komt de nationale veiligheid in het geding.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Jammer alleen dat we dat niet kunnen controleren als bevolking.
Goed clubje, houden zo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:23 schreef Janneke141 het volgende:
Op dit moment zitten trouwens alleen Dijkhoff, Wilders, Buma, Pechtold en Klaver in de commissie Stiekem. Ze kunnen nog twee andere fractievoorzitters aanwijzen, maar dat is (nog) niet gebeurd.
Volgens mij kun je terrorisme beter aanpakken met maatregelen als aanpak van radicale moskeeen, zorgen voor het beter oppakken van signalen van radicalisering door sociale en opsporingsdiensten, beperken van sociaal-economische achterstand, infiltreren in radicale clubjes, etc.. Kennelijk doen we dat best goed in Nederland, want volgens mij zijn de moorden op Fortuyn en Van Gogh in Nederland de enige twee terroristische aanslagen van de afgelopen 20 jaar. Andere Europese landen presteren toch een stuk slechter op dat vlak.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:26 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt, dan komt de nationale veiligheid in het geding.
Nou nee de bladeren vallen weer van de bomen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 10:24 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, slakken en zout kennelijk... het zal de tijd van de maand wel zijn
Het zal denk ik voor meer dan enkel terrorisme worden ingezet. Beetje de vaart der volkeren bijhouden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij kun je terrorisme beter aanpakken met maatregelen als aanpak van radicale moskeeen, zorgen voor het beter oppakken van signalen van radicalisering door sociale en opsporingsdiensten, beperken van sociaal-economische achterstand, infiltreren in radicale clubjes, etc.. Kennelijk doen we dat best goed in Nederland, want volgens mij zijn de moorden op Fortuyn en Van Gogh in Nederland de enige twee terroristische aanslagen van de afgelopen 20 jaar. Andere Europese landen presteren toch een stuk slechter op dat vlak.
Volgens mij verliezen de inlichtingendiensten hun functie dan een beetje uit het oog.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het zal denk ik voor meer dan enkel terrorisme worden ingezet. Beetje de vaart der volkeren bijhouden.
Je kan met die wet vast ook makkelijk uitvinden wie iets over bonnetjes en fotorolletjes weet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:36 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het zal denk ik voor meer dan enkel terrorisme worden ingezet. Beetje de vaart der volkeren bijhouden.
Wat vindt Kees Verhoeven eigenlijk van de sleepwet?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is geen vraag, maar een statement.
Wat is hun functie dan, doorgeven dat er in Begie eentje naar Nederland onderweg is of dat er eentje door Nederland reist met slechte bedoelingen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij verliezen de inlichtingendiensten hun functie dan een beetje uit het oog.
Nee hoor. Inlichtingendiensten moeten ook tegen vreemde mogendheden strijden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:39 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij verliezen de inlichtingendiensten hun functie dan een beetje uit het oog.
Om alle dingen die een gevaar met zich mee kunnen brengen toch?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee hoor. Inlichtingendiensten moeten ook tegen vreemde mogendheden strijden.
Het draait niet allemaal om woestijnbewoners met snode plannen.
Doet die dat en met wie met jouw?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:09 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze mijn computer mogen hacken omdat mijn buurman stoute dingen doet bevalt me ook niet echt.
Als die ook mijn rekeningen betalen en zorgen dat ik een verzetje heb van tijd tot tijd!quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:51 schreef Kaas- het volgende:
Ook al homo ja. Hoeveel heteroseksuelen blijven er nu nog over?quote:
Hoi.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ook al homo ja. Hoeveel heteroseksuelen blijven er nu nog over?
Eigenlijk alleen pom.quote:
Tja moet ik er reclame mee lopen ja of nee?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
quote:Inspectieteams schuimden in naam van Xi provincies af op zoek naar kandidaten die voldoen aan Xi's criteria: mensen met een 'vage' loyaliteit of ontevredenheid over de centrale partijleiding maken geen kans, evenals 'gentlemen met een open mind en zwakke politieke ruggegraat'.
https://www.volkskrant.nl(...)een-plaats~a4526174/quote:Vlak voordat Xi Jinping in 2012 China's nummer één werd, zou hij nog hebben meegewerkt aan een voorstel van zijn voorganger dat verkiezingen binnen de partij een grotere rol gaf. Optimisten zeiden destijds dat Xi zelfs competatieve verkiezingen voor het Politburo zou tolereren. Vijf jaar later is de klok echter geheel teruggedraaid tot een systeem dat slechts in naam democratisch is, want volgens Xinhua komt de partijtop nu tot stand met 'democratische en wetenschappelijke consensus'.
Die mogen toch maar 1 kind nemen daar of ben ik abuis?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
Het gidsland China van Kaas-.
[..]
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)een-plaats~a4526174/
Da's al weer even voorbij. Twee jaar geleden afgeschaft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die mogen toch maar 1 kind nemen daar of ben ik abuis?
Volgens mij is dat niet meer zo. Voorheen was dat wel zo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ships wat vraag ik nu eigenlijk, vuile was buiten hangen, jij was/bent toch voor de VVD uiteraard hang jij de vuile was niet buiten dan!quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Extreemlinkse wegkijker.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Volgens mij kun je terrorisme beter aanpakken met maatregelen als aanpak van radicale moskeeen, zorgen voor het beter oppakken van signalen van radicalisering door sociale en opsporingsdiensten, beperken van sociaal-economische achterstand, infiltreren in radicale clubjes, etc.. Kennelijk doen we dat best goed in Nederland, want volgens mij zijn de moorden op Fortuyn en Van Gogh in Nederland de enige twee terroristische aanslagen van de afgelopen 20 jaar. Andere Europese landen presteren toch een stuk slechter op dat vlak.
"Democratische en wetenschappelijke consensus". Klinkt als hoe D66 politiek bedrijft als ze zonder tegenkandidaat Pechtold verkiezen als hun leider.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
Kaas- is een klein dictatortje aan het worden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
Het schuilt in ieder van ons!quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:03 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Kaas- is een klein dictatortje aan het worden.
Mogen, mogen... Je mocht altijd wel meer kinderen nemen, maar dan werden dingen als huursubsidie etc. geschrapt dus dat kon alleen als je veel geld had.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Van mij niet hoor. Hooguit bescherming bieden tegen staten die digitiale aanvallen willen uitvoeren op organisaties binnen Nederland. Daar hoef je geen valse sleutels voor uit te kunnen geven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:42 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee hoor. Inlichtingendiensten moeten ook tegen vreemde mogendheden strijden.
[..]
En terecht. Wil je nou zeggen dat je liever een zwakkeling hebt die vatbaar is voor corruptie, dan een wetenschappelijk aangetoond geschikte kandidaat?quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
En van degenen die er nog overblijven zit de helft te janken over vrouwen omdat ze geen vrouw kunnen krijgen....quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een vrouw of kind zijn geen bezit die heeft men te leen!quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van degenen die er nog overblijven zit de helft te janken over vrouwen omdat ze geen vrouw kunnen krijgen....
Waarom sleutels daar laat ik de achterdeur voor open.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Van mij niet hoor. Hooguit bescherming bieden tegen staten die digitiale aanvallen willen uitvoeren op organisaties binnen Nederland. Daar hoef je geen valse sleutels voor uit te kunnen geven.
Was op voorhand toch al overduidelijk dat dit zou gebeuren?quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:08 schreef skysherrif het volgende:
Ah breek breek breek: manafort krijgt als eerste charges.
Oh ja, pom en ik.quote:
Het was op voorhand al duidelijk dat hunebedden daar neergelegd zijn door grapjassen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Was op voorhand toch al overduidelijk dat dit zou gebeuren?
De bookies blij. Die was daarvoor topfavoriet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:08 schreef skysherrif het volgende:
Ah breek breek breek: manafort krijgt als eerste charges.
Dat wist niemand inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
Schokkend, Kevin Spacey is homsuel.
Een goede grap mag een hernia kosten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Het was op voorhand al duidelijk dat hunebedden daar neergelegd zijn door grapjassen.
Heb je die video edit al gezien waarin al die lui worden opgepakt?quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
De bookies blij. Die was daarvoor topfavoriet.
Was wel een beetje een flauw filmpje natuurlijk (wel leuk gedaan trouwens). Wel van hogere kwaliteit dan het gifje dat Trumpf postte waarin hij CNN klappen gaf als worstelaar.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Heb je die video edit al gezien waarin al die lui worden opgepakt?
Je bedoelt als die gekkie die een bug report bij Mozilla indient gelijk krijgt. Voor iets wat geen bug is.quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:54 schreef Jip141 het volgende:
Als applicaties het Staat der Nederlanden Root-certificaat niet gaan vertrouwen heeft de Nederlandse overheid wel echt een probleem.
China.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
D66-ers zijn uitgesloten in China, kunnen we genoeglijk vaststellen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:55 schreef Tem het volgende:
[..]
[..]
Hoezo? D66-ers zijn "democratisch en wetenschappelijk"quote:Op maandag 30 oktober 2017 14:48 schreef Reya het volgende:
[..]
D66-ers zijn uitgesloten in China, kunnen we genoeglijk vaststellen.
Nooit van gehoord. Zal wel weer zo'n dubieuze muzikant zijn.quote:
"Muzikant" volstaat in deze beschrijving.quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Zal wel weer zo'n dubieuze muzikant zijn.
3quote:Op maandag 30 oktober 2017 12:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Over muzikanten gesproken:quote:Op maandag 30 oktober 2017 15:48 schreef Reya het volgende:
[..]
"Muzikant" volstaat in deze beschrijving.
zie je nou wel dat Hitler links was, net als Volkert, Mao, Stalin en Halalsema!!111!!!!EINZ!!!quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Over muzikanten gesproken:
Hitler wilde lid worden van Duitse Socialistische Partij
Ongeveer net zo verrassend als Kaas- die zich aan zou willen sluiten bij het COC.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Over muzikanten gesproken:
Hitler wilde lid worden van Duitse Socialistische Partij
quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
zie je nou wel dat Hitler links was, net als Volkert, Mao, Stalin en Halalsema!!111!!!!EINZ!!!
Er zijn vast wel een aantal mensen die die redenatie maken...quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
zie je nou wel dat Hitler links was, net als Volkert, Mao, Stalin en Halalsema!!111!!!!EINZ!!!
Zie natuurlijk de FP en dit topic:quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
Er zijn vast wel een aantal mensen die die redenatie maken...
Dat topic is echt een pareltje.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie natuurlijk de FP en dit topic:
POL / Waarom zijn mensen die links/pro zijn over het algemeen intelligenter?
Mensen die denken dat Hitler socialistisch was hadden nooit voor hun eindexamen geschiedenis mogen slagen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:12 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zie natuurlijk de FP en dit topic:
POL / Waarom zijn mensen die links/pro zijn over het algemeen intelligenter?
Dat was al lang wetenschappelijk bewezen. Daarom is iedereen sindsdien naar rechts opgeschoven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hitler was idd een socialist pur sang.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Hitler socialistisch was hadden nooit voor hun eindexamen geschiedenis mogen slagen.
D66 is het nieuwe COC.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Ongeveer net zo verrassend als Kaas- die zich aan zou willen sluiten bij het COC.
Dat was de VVD al.quote:
Die lieten geschiedenis vallen na 2 Mavo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Hitler socialistisch was hadden nooit voor hun eindexamen geschiedenis mogen slagen.
Subcommissie "Muziek en vertier" van het landelijk netwerk. Belangrijke en prominente commissie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat was de VVD al.
[ afbeelding ]
Hoezo? Trump zegt zelf dat er niks aan de hand is en dat naar de Clintons gekeken moet worden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:42 schreef Ryon het volgende:
Gaat weer lekker met Trump en zijn minions.
Daarom. Het zal niet lang meer duren of Trump zal het grote gelijk aan zijn zijde krijgen en de Clintons gaan de bak in.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoezo? Trump zegt zelf dat er niks aan de hand is en dat naar de Clintons gekeken moet worden.
Om stemmen te winnen misschien?quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:23 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hitler was idd een socialist pur sang.
Wie is dat met die haren als een onverzorgde vrouw?quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:32 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat was de VVD al.
[ afbeelding ]
Hoe is de term nationaalsocialisme dan tot stand gekomen? Oprechte vraag van iemand die nooit eindexamen in Geschiedenis gedaan heeft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 16:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Nazism#Etymologyquote:Op maandag 30 oktober 2017 17:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe is de term nationaalsocialisme dan tot stand gekomen? Oprechte vraag van iemand die nooit eindexamen in Geschiedenis gedaan heeft.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe is de term nationaalsocialisme dan tot stand gekomen? Oprechte vraag van iemand die nooit eindexamen in Geschiedenis gedaan heeft.
Neuh, ik hou het nog steeds bij een ouderwetse frituurpan, de Consumentenbond doet regelmatig tests met airfryers maar de resultaten zijn zozo.quote:
Ja. Beste aankoop ooit.quote:
Wordt het wel een beetje krokant en moet je ovenfriet gebruiken of gewone friet? Ik twijfel om er één aan te schaffen. Fritette vind ik altijd maar meuren en wordt smerig.quote:
Misschien is niet alles in de wereld binair, maar dat is wellicht een wat lastig concept voor simpele zielen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]Hitler was rechts omdat links er niet mee geassocieerd wil worden.
Dat is geen mod, dat is je chrome-extensie.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is geen mod, dat is je chrome-extensie.
Whehequote:Op maandag 30 oktober 2017 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is geen mod, dat is je chrome-extensie.
Ik gebruik de ovenfriet (dan wel patat). Ik vind het resultaat van de Aifryer beter dan als het uit de oven komt. Ik maak patat (en kip/vis) vaker uit de oven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Wordt het wel een beetje krokant en moet je ovenfriet gebruiken of gewone friet? Ik twijfel om er één aan te schaffen. Fritette vind ik altijd maar meuren en wordt smerig.
Vandaar ook kleinere ovens, minder kans op genocide.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ligt wel een beetje delicaat bij jullie mensen, niet?
Wat doe jij voor de kost diamanten of goud?quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:47 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Vandaar ook kleinere ovens, minder kans op genocide.
Goud.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat doe jij voor de kost diamanten of goud?
Hier heb ik wat aan. Ik gebruik onze oven best vaak dus dan is het misschien wel wat overbodig.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:38 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik gebruik de ovenfriet (dan wel patat). Ik vind het resultaat van de Aifryer beter dan als het uit de oven komt. Ik maak patat (en kip/vis) vaker uit de oven.
Friet die je frituurt smaakt meer naar de snackbar (dat vinden de meeste mensen het lekkerst). Ik zelf vind dat behoorlijk ranzig en vet. Dus voor is de Aifryer de ideale oplossing. De Airfryer is niet zo zeer een vervanging van de frituur maar meer van de oven. Dat moet je wel voor ogen houden. Voor de gezondheid en voor de stankoverlast is het wel beter om de Airfryer / oven te gebruiken dan de frituur.
Watt stroomverbruik zal ongeveer gelijk zijn, echter die fryer is eerder bereid om zijn werk te doen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan. Ik gebruik onze oven best vaak dus dan is het misschien wel wat overbodig.
Ja, ik gebruik de oven ook intensief. Dat is de reden waarom de Airfryer nu 2 a 3x per week aanstaat. Mijn gerechten zijn nu sneller klaar, beter van smaak en makkelijker te bereiden. Plus ik heb de oven vrij om naast patat/friet ook een kippetje te bakken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:49 schreef Tem het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan. Ik gebruik onze oven best vaak dus dan is het misschien wel wat overbodig.
Dat kan economen steken dat weet je toch of niet?quote:
En kippetje bakken, nog nooit van grillen gehoord?quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik de oven ook intensief. Dat is de reden waarom de Airfryer nu 2 a 3x per week aanstaat. Mijn gerechten zijn nu sneller klaar, beter van smaak en makkelijker te bereiden. Plus ik heb de oven vrij om naast patat/friet ook een kippetje te bakken.
Streber.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Ik zette vandaag het computertje om 17:05 uit.
Even normaal doen he, anders zit je binnen enkele weken met een burnout thuis.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Nee klopt niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat kan economen steken dat weet je toch of niet?
Jij bent een echte klopt het dat een jood niet werken mag, en alleen met handel zijn geld mag verdienen?
Jij durft.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Klopt, dank voor de goede zorgen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:57 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Even normaal doen he, anders zit je binnen enkele weken met een burnout thuis.
Ik doe op zeer regelmatige basis iets dat de meesten hier niet zouden durven, gheghe gheghe.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:00 schreef john2406 het volgende:
Dat Kaas lef heeft dat weet toch een ieder hier of niet?
Nice. Dat is toch weer een vol uur overwerk erbij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Vanavond maar eens even een stuk of twintig kratten bier bestellen bij de Appie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:05 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nice. Dat is toch weer een vol uur overwerk erbij.
Nieuwe boekenkast nodig?quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanavond maar eens even een stuk of twintig kratten bier bestellen bij de Appie.
Zesjes cultuur.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Kip uit de oven is lekker hoor. Maar jullie hebben ook een airfryer Sjon?quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
En kippetje bakken, nog nooit van grillen gehoord?
Niet.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Viezevuiletyfeslijer is ook één woord.
En terecht. Tot hoe laat spint de DJ de platen door?quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanavond maar eens even een stuk of twintig kratten bier bestellen bij de Appie.
Ghehequote:Op maandag 30 oktober 2017 18:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Viezevuiletyfeslijer is ook één woord.
Te wiskundig. Deze opmerking.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
Volgens mij is het zesjescultuur als je om 18.06 je pc uitzet.
Yes we have.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Kip uit de oven is lekker hoor. Maar jullie hebben ook een airfryer Sjon?
Die man die bij me in huis woont heeft net wat bluetoothspeakertjes of zo besteld blijkbaar en dan moet Spotify het maar een beetje doen of zo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
En terecht. Tot hoe laat spint de DJ de platen door?
Gegrild is veel lekkerder achteraf wat over is kipsalade van maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Kip uit de oven is lekker hoor. Maar jullie hebben ook een airfryer Sjon?
Ho ho, die duurde er twee maanden over om via zo’n hipsterbedrijf helemaal custom made ons huisje te bereiken.quote:
Heb je zo'n Henk Krol-inrichting?quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, die duurde er twee maanden over om via zo’n hipsterbedrijf helemaal custom made ons huisje te bereiken.
Zo’n artsy penis in de vensterbank en wat abstracte naaktemannenschilderkunst aan de muur en zo. Connaisseurs kunnen dat waarderen, maar dan moet je wel chique genoeg zijn natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je zo'n Henk Krol-inrichting?
Heb je toch mooi een een stelling waar je troep op kan zetten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ho ho, die duurde er twee maanden over om via zo’n hipsterbedrijf helemaal custom made ons huisje te bereiken.
Ach ja, over smaak en levensstijlen valt niet te twisten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zo’n artsy penis in de vensterbank en wat abstracte naaktemannenschilderkunst aan de muur en zo. Connaisseurs kunnen dat waarderen, maar dan moet je wel chique genoeg zijn natuurlijk.
Jij neukt ook chique?quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:22 schreef Kaas- het volgende:
Connaisseurs kunnen dat waarderen, maar dan moet je wel chique genoeg zijn natuurlijk.
Geluidsoverlast wordt niet gewaardeerd hier. Hopelijk woont kaas aan de verkeerde kant van het park 😁quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
En terecht. Tot hoe laat spint de DJ de platen door?
Als je daar naar de wc gaat kan jij niet pissen hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb je zo'n Henk Krol-inrichting?
Hehe anusquote:Op maandag 30 oktober 2017 18:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je toch mooi een een stelling waar je troep op kan zetten.
Zesjescultuur is 16:50 de computer uit, nog even naar de plee en dan om 17:00 uitklokken.quote:
Er is er eentje vrienden aan het maken hoor.quote:Iedereen in het onderwijs vindt dat de werkdruk van zowel docenten als leerlingen te hoog is. Een groot deel van die werkdruk komt omdat we met een piekbelasting werken. Op basis van een jaartaak van 1.659 klokuren worden wij geacht ruim 41 klokuren per week te werken in een periode van 40 weken, terwijl ons salaris gebaseerd is op een 36-urige werkweek. Moet er, kortom, niet eens gekeken worden of die twaalf weken vrij per jaar nog wel van deze tijd is? Of kom ik nu aan hét heilige huisje van het onderwijs?
Ik als docent wil namelijk niet dat er lessen geschrapt worden, omdat dit juist alleen maar ten koste gaat van de kwaliteit van ons onderwijs. Ik roep de nieuwe minister van Onderwijs dan ook niet op om lessen te schrappen, ik roep op om eens kritisch te kijken naar het verminderen van het aantal lesvrije weken voor zowel leerlingen als docenten.
Het is maar net hoe je er tegen aankijkt en het is vooral maar net welke concessies je zelf als onderwijsgevende ook wil doen. Wel zo reëel toch? Wat ook meespeelt is dat leerlingen met een andere urenverdeling ook langer in hun ritme blijven zitten. Nu is het zo dat ze opstarten na een vakantie, twee, drie weken in hun ritme zitten en dan alweer afbouwen tot de volgende vakantie.
Jan Berende
docent wiskunde Prinsentuin Oudenbosch
Eindelijk eentje die gewoon het eerlijke verhaal vertelt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er is er eentje vrienden aan het maken hoor.
Wiskunde docent, natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:07 schreef Disana het volgende:
Ik denk niet dat veel docenten hem dit idee in dank gaan afnemen. Wat is het trouwens kinderlijk geschreven.
Wiskunde docent, en aan de tekst te zien een beetje autistisch.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wiskunde docent, natuurlijk.
Nu ga ik klappen krijgen van Jannekke
Nee hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wiskunde docent, natuurlijk.
Nu ga ik klappen krijgen van Jannekke
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Die klappen bewaar ik wel voor Kaas, met zijn standaard uitlokposts.
Kaas- is al een week of wat strontvervelend. Zal er wel niet op mogen van zijn vriendin.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Op z'n achterhoofd, dat vindt hij heel vervelend.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heb je daar ervaring meequote:Op maandag 30 oktober 2017 19:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op z'n achterhoofd, dat vindt hij heel vervelend.
Charlotte Mutsaers?quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
Connie Palmen heeft concurrentie...
Geen idee hoe ze heet. Dat onbegrijpelijke mens dat nu DWDD volratelt.quote:
DWDD kijken, masochist.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet. Dat onbegrijpelijke mens dat nu DWDD volratelt.
Heb Ingrid en Arie hun handjes geschud deze week :Squote:Op maandag 30 oktober 2017 19:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat is Charlotte Mutsaers inderdaad. Wel een apart figuur. Interview in de VK dit weekend over haar broer was best interessant eigenlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze heet. Dat onbegrijpelijke mens dat nu DWDD volratelt.
Hier een paar dorpen verderop is een kerel op klaarlichte dag doodgeslagen met een hamer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Op z'n achterhoofd, dat vindt hij heel vervelend.
Erop zitten is sowieso niet aan mij besteed hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Kaas- is al een week of wat strontvervelend. Zal er wel niet op mogen van zijn vriendin.
Zag alleen dat er discussie was over het idee of ze kinderporno had verkocht of zo.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat is Charlotte Mutsaers inderdaad. Wel een apart figuur. Interview in de VK dit weekend over haar broer was best interessant eigenlijk.
Ik ben benieuwd hoe ze het gaan doen. Ik denk niet dat Arie zo veel agressie gaat oproepen onder het onderwijzend personeel als Sander.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:24 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb Ingrid en Arie hun handjes geschud deze week :S
Ik zit ook niet op vrouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Erop zitten is sowieso niet aan mij besteed hoor.
Geen flauwekulletjes op het platteland.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier een paar dorpen verderop is een kerel op klaarlichte dag doodgeslagen met een hamer.
Het gesprek van de dag.
Een conflict in de relationele sfeer zeker. Of hebben jullie daar een AZC?quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier een paar dorpen verderop is een kerel op klaarlichte dag doodgeslagen met een hamer.
Het gesprek van de dag.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:30 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Een conflict in de relationele sfeer zeker. Of hebben jullie daar een AZC?
Wellicht dat dit enige sturing kan bieden bij het speculeren over de aard van dit delict.quote:'Mijn vader is vandaag overleden in het ziekenhuis, allah inshallah per xhenet', zo schrijft de dochter maandagmiddag op haar Facebookaccount. De zoon looft op Facebook 2.000 euro uit voor de persoon die hem kan vertellen wie de dader is. 'Ik zweer op alles wat mij lief is dat diegene hier niet weg mee gaat komen', schrijft hij bij zijn oproep.
Ik speculeer hier graag op verder. ISIS in de provincie gaan we dit noemen, vrij duidelijk een aanslag.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Wellicht dat dit enige sturing kan bieden bij het speculeren over de aard van dit delict.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:33 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik speculeer hier graag op verder. ISIS in de provincie gaan we dit noemen, vrij duidelijk een aanslag.
Aldus een ooggetuige.quote:De auto reed weg. Hij had een buitenlands kenteken. Uit welk land, dat zeg ik niet.
Mooie boel weer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Het gesprek van de dag.
Veel sterkte en gerechtigheid aan de nabestaanden gewenst, uiteraard.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:37 schreef Perrin het volgende:
Beetje een cru onderwerp gezien de TT, mannen.
Café gesloten vanwege dealen, blijkt de dealer een vrouw van 52quote:Een 52-jarige Meppelse is aangehouden tijdens de politie-inval in de nacht van zaterdag op zondag bij café De Tapperij. Zij zit vast vanwege een grote hoeveelheid harddrugs, die ze bij zich had.
Moge zij dit conflict oplossen op de wijze zoals gangbaar is in hun cultuur. Het liefst wel elders en niet hier.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel sterkte en gerechtigheid aan de nabestaanden gewenst, uiteraard.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:51 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Veel sterkte en gerechtigheid aan de nabestaanden gewenst, uiteraard.
Maar had wel even zoiets van "Joh, ik heb Hammer Smashed Face van Cannibal Corpse eigenlijk ook al lang niet meer gedraaid".
Vriendelijke tekst wel.quote:Eyes bulging from their sockets
With every swing of my mallet
I smash your fucking head in, until brains seep in
through the cracks, blood does leak
distorted beauty, catastrophe
Steaming slop, splattered all over me
Dat vult toch helemaal niet?quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:56 schreef Euribob het volgende:
Zo, lange dag gedad. Tijd voor een gezellige maaltijdssalade van de AH.
Je verstaat de tekst toch nauwelijks bij dat type muziek.quote:
Ja, ook vrouwen kunnen badass zijn.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:55 schreef 99.999 het volgende:
Dit is hier het grote criminele nieuws.
[..]
Café gesloten vanwege dealen, blijkt de dealer een vrouw van 52
Zo, zo, Meppel is de drugs capital van Nederland zie ikquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, nee totaal nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zo, zo, Meppel is de drugs capital van Nederland zie ik
Bijna net zo'n literair hoogstandje als Fucked with a knife.quote:
Nu moet je op zoek naar een nieuwe dealer du_ke.quote:
Die Mexicaanse is chill. En die met noodels ook wel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:56 schreef Euribob het volgende:
Zo, lange dag gedad. Tijd voor een gezellige maaltijdssalade van de AH.
Ik heb kip kebab.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die Mexicaanse is chill. En die met noodels ook wel.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bijna net zo'n literair hoogstandje als Fucked with a knife.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah ja die is ook wel chill. Ik had tagliatelle met spinazie, broccoli, zalm en een roomsausje. AH stoommaaltijd.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef Kowloon het volgende:
[..]![]()
#MeToo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
Correct.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je verstaat de tekst toch nauwelijks bij dat type muziek.
Meppel in de greep van de duivel.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Liep net langs Gerard Douplein en ziet er ook wel gezellig uit.
Hitler was links. Gras is groen.quote:"Hitler wilde lid worden van Duitse Socialistische Partij"
Nee, enige avond deze week waarop ik geen visite heb en wil er even van genieten. Was je gekomen dan?quote:
Van Noord-Nederland dan.quote:
Neuh, ben gaar. Kom daarnaast niet in de Pijp, niet pauper genoeg. En teveel hipsters.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, enige avond deze week waarop ik geen visite heb en wil er even van genieten. Was je gekomen dan?
Socialisten zijn rechts.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Toch niet, die partij schijnt nogal rechts geweest te zijn
Hipsters zitten in Noord.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, ben gaar. Kom daarnaast niet in de Pijp, niet pauper genoeg. En teveel hipsters.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:16 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, ben gaar. Kom daarnaast niet in de Pijp, niet pauper genoeg. En teveel hipsters.
Mensen met een eigen onderzeeboot zijn per definitie wat gestoord.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:07 schreef Tijger_m het volgende:
Oh, daar heeft die gekke Deen zijn inspiratie vandaan?
https://www.nu.nl/buitenl(...)edse-journalist.html
Wat is dit nu weer voor hippe zooi.quote:
Zit wat in, zeker als je kijkt waarom hij een duikboot heeft. Maar deze lijkt mij toch wel in een buitencategorie te vallen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:20 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Mensen met een eigen onderzeeboot zijn per definitie wat gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |