Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou een beetje gek zijn als ik mijn herfstjas aan zou houden he.
Ik dacht dat ik de enige was. Vond het ook nog wat te warm ervoor allemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Ja, moet ook een nieuwe winterjas hebben. Maar is me nu nog wat te warm voor een winterjas
Geen probleem als je een goede koopt die regulerend werktquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Ja, moet ook een nieuwe winterjas hebben. Maar is me nu nog wat te warm voor een winterjas
Kan je plakken hoor, consumentquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:43 schreef Euribob het volgende:
Mijn band is lek. Morgen maar met de tram naar de uni.
Geen hr++ glas dus, of verkeerd om geplaatst.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:10 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Heb je ook je raam op het zuiden?
Hier is het ook 23 graden geworden zonder verwarming.
Wel chill.
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.quote:
Zit een scheur in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.
Aansteker.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.
Knip je de ventiel en doe je pur schuim erin nooit meer last ervan echter het fietst een stuk oncomfortabeler.quote:
Nou inderdaad. Al wordt het nu wel wat penibel. Heb mijn jas die ik de laatste tijd droeg een tikje smerig gemaakt gister. Als het niet echt regent voldoet een andere ook nog wel maar moet even serieus op zoekquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Vond het ook nog wat te warm ervoor allemaal.
Een beetje fietser voelt dat met zijn tong geen druppel water hoeft eraan te pas te komen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goed idee voor een doelmatigheidsproject.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.
Jij werd verkracht op dat moment toen je het schreef?quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Ik leer net dat er wel een verschil is tussen verkrachting van een homo man en verkrachting van een hetero man.
Die hebben al computers die niet vooruit te branden zijn!quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.
Het is niet alle dagen feest, Sjon.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij werd verkracht op dat moment toen je het schreef?
Beetje water het merendeel valt toch naast je.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd een regenbroek bij me. Jas is sowieso waterdicht en een poncho vangt teveel wind.
Altijd houdt op man je werkt net een blauwe maandag!quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
Als het wel regent doe ik hem altijd bewust pas in het kantoortje zelf uit.
Mijn winterjas is zo degelijk dat deze inmiddels zijn 10-jarig jubileum viert.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Die opties ertussen in ben ik wel voor te vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie alleen een winter- en een zomerjas ofzo?
Ik heb heel wat opties die er tussenin zitten, keuze genoeg
Komop, dit is gemakzucht en niet onhandigheid.quote:
De banden van mijn racefiets heb ik op 11 bar staan, dat is pas oncomfortabel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Knip je de ventiel en doe je pur schuim erin nooit meer last ervan echter het fietst een stuk oncomfortabeler.
Ik fiets al jaren niet meer voor de echt, waar woon je ga je vaak met nat weer, hoe vaak ga je onderuit?quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:09 schreef Kowloon het volgende:
[..]
De banden van mijn racefiets heb ik op 11 bar staan, dat is pas oncomfortabel.
Lekker uitbesteden, heb wel betere dingen te doen dan een band plakken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Komop, dit is gemakzucht en niet onhandigheid.Net als mensen die stellen geen ruitenwissers te kunnen vervangen of geen nieuw peertje in de plafondlamp kunnen draaien.
Forum.fok?quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker uitbesteden, heb wel betere dingen te doen dan een band plakken.
Wet van de comparatieve voordelen enzo.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:20 schreef GSbrder het volgende:
Ik plak m'n eigen banden ook niet. Niet een kwestie van niet kunnen, maar gemak dient de mens.
Het is niet allemaal wit of zwart er zitten vele tinten tussen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:30 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb altijd vragen bij dergelijke online quizjes hoe de weegfactoren worden toegepast.
Bel hem even, kan wel even duren voordat je hier antwoord krijgt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:33 schreef Drugshond het volgende:
Is Remlof al over het verlies van Vitesse heen.
Het grappige is. Ik heb zijn nummer. Maar hij heeft een ban dus.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Bel hem even, kan wel even duren voordat je hier antwoord krijgt.
Bel hem op dan als je hem mist.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het grappige is. Ik heb zijn nummer. Maar hij heeft een ban dus.
Remlof en ondergetekende kunnen redelijk snel van wal raken. Zeker als er een jaar afgeboekt moet worden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:41 schreef john2406 het volgende:
Ik houd wel van tegenspraak weet ik gelijk of ik gelijk of ongelijk heb.
Als ik iemand aan het flippen krijg denk ik dat ik dicht erbij in de buurt ben?
Genoeg hij is er niet en kan zich niet mainteneren dus ik houd ermee op.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Remlof en ondergetekende kunnen redelijk snel van wal raken. Zeker als er een jaar afgeboekt moet worden.
Remlof schijnt wat richting Danny geroepen te hebben zoals ik het begreep en dat had schijnbaar consequenties.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:52 schreef Drugshond het volgende:
Ga toch ff zoeken waar het fout ging. Niet met Ryan3 mag ik hopen.
Oh oh, was het weer eens zo ver?quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Remlof schijnt wat richting Danny geroepen te hebben zoals ik het begreep en dat had schijnbaar consequenties.
Zie dit gaat maar tot 11 en dan niks meer, stond het meeste wel bij vermoed ik?quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Remlof schijnt wat richting Danny geroepen te hebben zoals ik het begreep en dat had schijnbaar consequenties.
Derhalve ook geen mantelzorg voor mij. Fuck de participatiesamenleving.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wet van de comparatieve voordelen enzo.
Gelukkig hoef jij je daar pas over een jaar of vijftig druk over te maken en tegen die tijd is er wel iets anders. Niet per se beter, natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Derhalve ook geen mantelzorg voor mij. Fuck de participatiesamenleving.
Head-on collision i guess.quote:Op zondag 29 oktober 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gaat sowieso nooit werken zoiets.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Derhalve ook geen mantelzorg voor mij. Fuck de participatiesamenleving.
Hoelang gebannedquote:Op zondag 29 oktober 2017 23:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het topic waar hij het laatst gepost heeft (SC van zaterdag) mist zo'n 25 posts.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:01 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is wat ik er ervan begreep maar ik kan het verkeerd hebben.
Volgens mij in FB ging het mis, maar wie ben ik jij negeert het ja weer heb je overgenomen van Remlos met zijn chrome extensie, hij is er niet dus je mag wel hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic waar hij het laatst gepost heeft (SC van zaterdag) mist zo'n 25 posts.
Ik kan ook goddomme niet naar een verjaardag en uit eten gaan of het gaat weer mis
Ik heb geen idee, daar doet men tegenwoordig geloof ik geen mededelingen meer over. Vroegah was er een handig topic waar bans gemeld werden, dan wist je ook gelijk wie er even niet meer was.quote:
Ben hier in m'n 2 jaar in totaal 1 dag gebanned (omdat ik ten tijde van die coupe in turkije stelde dat het Erdogan wel iets te goed uitkwam).quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, daar doet men tegenwoordig geloof ik geen mededelingen meer over. Vroegah was er een handig topic waar bans gemeld werden, dan wist je ook gelijk wie er even niet meer was.
Dat maakt deze SC ook wel weer groots. Berucht. or whatever. Het is niet altijd feest.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het topic waar hij het laatst gepost heeft (SC van zaterdag) mist zo'n 25 posts.
Ik kan ook goddomme niet naar een verjaardag en uit eten gaan of het gaat weer mis
Voor die bewering an sich zou je geen ban gekregen hebben, dus er ontbreekt iets in je informatie.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben hier in m'n 2 jaar in totaal 1 dag gebanned (omdat ik ten tijde van die coupe in turkije stelde dat het Erdogan wel iets te goed uitkwam).
Op mn vorige forum ben ik in de 5 jaar dat ik er was meer gebanned geweest dan niet
In ruim 15 jaar nooit een ban gehad op FOK. Maar goed, ik geef onmiddelijk toe dat ik er mogelijk een aantal malen heel dichtbij heb gezeten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben hier in m'n 2 jaar in totaal 1 dag gebanned (omdat ik ten tijde van die coupe in turkije stelde dat het Erdogan wel iets te goed uitkwam).
Op mn vorige forum ben ik in de 5 jaar dat ik er was meer gebanned geweest dan niet
Dat vonden ze een complottheorie die ze niet wilden hebben in het livetopic toen het aan de hand was, goed misschien zei ik iets duidelijker dat Erdogan wellicht had geweten van de coupe, maar meer dan dat ook niet. Vond het ook een beetje overdreven maarja.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor die bewering an sich zou je geen ban gekregen hebben, dus er ontbreekt iets in je informatie.
Was een vergissing op telefoon meen ik mij te herinneren.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:15 schreef Drugshond het volgende:
Maar Danny in POL-SC. Are you kidding me ?!? Yvonne soms. Maar Danny. Past niet.
Dunno, mischien dat de posts weggehaald zijn omdat er over de ban gepraat werd? Staat de post van ITjeer er nog?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:15 schreef Drugshond het volgende:
Maar Danny in POL-SC. Are you kidding me ?!? Yvonne soms. Maar Danny. Past niet.
Kan me niet voorstellen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat vonden ze een complottheorie die ze niet wilden hebben in het livetopic toen het aan de hand was, goed misschien zei ik iets duidelijker dat Erdogan wellicht had geweten van de coupe, maar meer dan dat ook niet. Vond het ook een beetje overdreven maarja.
Was cryptisch.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dunno, mischien dat de posts weggehaald zijn omdat er over de ban gepraat werd? Staat de post van ITjeer er nog?
Nouja, geloof me, het was zo....quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen.
Om een mening bannen ze niet zo snel, zelfs niet als die mening andere users over je zeik jaagt.
Had je er geen vraagteken bij geplaatst dan?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, geloof me, het was zo....
Misschien dat Turkse posters me massaal aan het waren rapporteren, het was nogal een verdeeld topic.
Geen post van itjeer gezien net, maar kan m gemist hebben.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dunno, mischien dat de posts weggehaald zijn omdat er over de ban gepraat werd? Staat de post van ITjeer er nog?
Ligt aan de mening, Lequote:Op maandag 30 oktober 2017 00:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen.
Om een mening bannen ze niet zo snel, zelfs niet als die mening andere users over de zeik jaagt.
Paar keer, netjes uitgezeten. Ben geen kloon figuur. Heb daar achteraf nooit over liggen miepen en ging nooit achteraf over liggen zieken bij de mods (maakt me niet uit wie). Het is paar een paar dagen... genoeg andere dingen te doen in het leven.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In ruim 15 jaar nooit een ban gehad op FOK. Maar goed, ik geef onmiddelijk toe dat ik er mogelijk een aantal malen heel dichtbij heb gezeten.
Dan nog, je krijgt niet zomaar een ban.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nouja, geloof me, het was zo....
Misschien dat Turkse posters me massaal aan het waren rapporteren, het was nogal een verdeeld topic.
Ja, maar niet als het gaat om of Erdolf die coupe wel heel goed uitkwam.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt aan de mening, Le
Als je een mening hebt a la remlof dan gaat het een stuk makkelijker
Het was 24 uurtjes maar, eventjes afkoelen ofzo was het. Achja vond het ook niet zo erg, geen zeik over gemaakt.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog, je krijgt niet zomaar een ban.
Damn. Ik heb echt iets gemist.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb 5 notes. Ik ben echt goody-two-shoes.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:12 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In ruim 15 jaar nooit een ban gehad op FOK. Maar goed, ik geef onmiddelijk toe dat ik er mogelijk een aantal malen heel dichtbij heb gezeten.
Als de juiste personen je niet mogen is het ook niet zo lastig hoorquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog, je krijgt niet zomaar een ban.
Jij hebt dan ook wel een gave om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halenquote:Op maandag 30 oktober 2017 07:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Als de juiste personen je niet mogen is het ook niet zo lastig hoor
Ieder zo z'n kwaliteiten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel een gave om mensen het bloed onder de nagels vandaan te halen
Ga je nu eerst maar eens inlezen in de materie voor je allemaal van zulke ongefundeerde uitspraken op het internet zet.quote:
Blijft een goede tip.quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga je nu eerst maar eens inlezen in de materie voor je allemaal van zulke ongefundeerde uitspraken op het internet zet.
Heb je hier een bron voor of zit je maar wat te leuteren?quote:Op maandag 30 oktober 2017 07:34 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ga je nu eerst maar eens inlezen in de materie voor je allemaal van zulke ongefundeerde uitspraken op het internet zet.
Ja die komt hard aan he.quote:
Ah ja, die is een weekje weg. En Kloppevriend voor altijd hihihi.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ligt aan de mening, Le
Als je een mening hebt a la remlof dan gaat het een stuk makkelijker
Stormfront vond die linkdumps irritant?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer. Beetje tegengas voor de neoconservatieve moordmachine kan geen kwaad.quote:Op maandag 30 oktober 2017 08:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah ja, die is een weekje weg. En Kloppevriend voor altijd hihihi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |