Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou een beetje gek zijn als ik mijn herfstjas aan zou houden he.
Ik dacht dat ik de enige was. Vond het ook nog wat te warm ervoor allemaal.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Ja, moet ook een nieuwe winterjas hebben. Maar is me nu nog wat te warm voor een winterjas
Geen probleem als je een goede koopt die regulerend werktquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Ja, moet ook een nieuwe winterjas hebben. Maar is me nu nog wat te warm voor een winterjas
Kan je plakken hoor, consumentquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:43 schreef Euribob het volgende:
Mijn band is lek. Morgen maar met de tram naar de uni.
Geen hr++ glas dus, of verkeerd om geplaatst.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:10 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Heb je ook je raam op het zuiden?
Hier is het ook 23 graden geworden zonder verwarming.
Wel chill.
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.quote:
Zit een scheur in.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.
Aansteker.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker om elf uur 's avonds buiten met je klauwen in zo'n emmer koud water gaan staan kijken of je met je zaklamp wat belletjes ziet.
Knip je de ventiel en doe je pur schuim erin nooit meer last ervan echter het fietst een stuk oncomfortabeler.quote:
Nou inderdaad. Al wordt het nu wel wat penibel. Heb mijn jas die ik de laatste tijd droeg een tikje smerig gemaakt gister. Als het niet echt regent voldoet een andere ook nog wel maar moet even serieus op zoekquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was. Vond het ook nog wat te warm ervoor allemaal.
Een beetje fietser voelt dat met zijn tong geen druppel water hoeft eraan te pas te komen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goed idee voor een doelmatigheidsproject.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.
Jij werd verkracht op dat moment toen je het schreef?quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:17 schreef Tem het volgende:
Ik leer net dat er wel een verschil is tussen verkrachting van een homo man en verkrachting van een hetero man.
Die hebben al computers die niet vooruit te branden zijn!quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou wel een prima idee zijn denk ik. Gewoon thermostaten in alle ziekenhuizen op 15 zetten, en dan kunnen we wél betalen voor de pilletjes van taaislijmlijers.
Het is niet alle dagen feest, Sjon.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij werd verkracht op dat moment toen je het schreef?
Beetje water het merendeel valt toch naast je.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Altijd een regenbroek bij me. Jas is sowieso waterdicht en een poncho vangt teveel wind.
Altijd houdt op man je werkt net een blauwe maandag!quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:26 schreef Kaas- het volgende:
Als het wel regent doe ik hem altijd bewust pas in het kantoortje zelf uit.
Mijn winterjas is zo degelijk dat deze inmiddels zijn 10-jarig jubileum viert.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:41 schreef 99.999 het volgende:
Die opties ertussen in ben ik wel voor te vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:36 schreef Njosnavelin het volgende:
Hebben jullie alleen een winter- en een zomerjas ofzo?
Ik heb heel wat opties die er tussenin zitten, keuze genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |