Beter wordt het niet meer jongensquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
Die VOC-mentaliteit, die moeten we terug...
Beetje zoals het wapen van Amsterdam toen?quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon doen zoals Mauritanië dit jaar, een nieuwe vlag ontwerpen en dan komen met exact dezelfde vlag, maar dan met twee kleine rode bandjes erbij.
[ afbeelding ]
Hahaha ja dat is ook wel een goede.quote:
quote:
Jan Peter approves.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:29 schreef goed_volk het volgende:
[ afbeelding ]
Die VOC-mentaliteit, die moeten we terug...
Ja misschien wat druk inderdaad, maar de vlag van Iran en Uruguay en nog veel meer hebben ook kleine gedetailleerde dingen erop toch?quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:30 schreef Jordy-B het volgende:
Je gebruikt teveel details. Vuistregel voor het ontwerpen van vlaggen is dat je moet proberen om een vlag te maken die zo simpel is dat een kind hem uit zijn hoofd kan tekenen.
En houd er rekening mee dat een vlag in de regel op grote afstand gezien wordt. Dus gebruik een minuscuul werkblad om dat te simuleren.
https://www.ted.com/talks(...)you_ve_never_noticed
Had Nieuw Zeeland ook niet zo iets?quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:31 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon doen zoals Mauritanië dit jaar, een nieuwe vlag ontwerpen en dan komen met exact dezelfde vlag, maar dan met twee kleine rode bandjes erbij.
[ afbeelding ]
quote:en dan sturen we het winnende ontwerp op naar de koning of zo.
Daar was dit volgens mij uiteindelijk het ontwerp wat het in het referendum op ging nemen tegen de bestaande vlag, maar de bestaande vlag wonquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had Nieuw Zeeland ook niet zo iets?
Scheelt wel wat werk ja.
Oh oké, ik vind dat ontwerp uit de wedstrijd toffer eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar was dit volgens mij uiteindelijk het ontwerp wat het in het referendum op ging nemen tegen de bestaande vlag, maar de bestaande vlag won
[ afbeelding ]
Niet eens het ontwerp met de vlag van Groningen er in?quote:
Neuh, die wordt binnenkort toch onafhankelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet eens het ontwerp met de vlag van Groningen er in?
quote:
quote:
Fantastischquote:
ojaquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wordt wel een tikje lastig als je hem wil natekenen.
Lol dat maakte ik vroeger ook altijd op paint.quote:
Gaan we ook gelijk annexeren?quote:
Dat zou wel een goede fuck you zijn naar de tegenstanders.quote:
Ziet er goed uit, waar is dat van?quote:
kunnen we gelijk bij Wimlex voorleggen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:39 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Lijkt me wel logisch. De demografie is inmiddels wel genoeg veranderd om deze stap te zetten.
Cool.quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:47 schreef KoningPils het volgende:
Inzending van mijn zoon
[ afbeelding ]
Ach ja beter goed gestolen dan slecht bedacht.quote:
Doch..quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach ja beter goed gestolen dan slecht bedacht.
Maar Groningen wordt onafhankelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:41 schreef Anne het volgende:
Met voor elke provincie een Trollface.
[ afbeelding ]
Lol, ik zat te denken aan een schaar maar dan is dit beter ja.quote:
Atheïsme!quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, waar is dat van?
Ah oké, over een aantal jaar stem iedereen daar misschien wel mee in.quote:
paint jeweetzellufquote:
Jij bent anders wel een toppainter.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
Goed topic, ik kan alleen niet echt painten op mijn mobiel denk ik.
Vrouwelijke elftal bedoel je zeker.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Om het Nederlands elftal een steuntje in de rug te geven.
Zodat je er een paar Vlamingen bij krijgt?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Overhandig dat maar aan de piratenpartij. Mooi symbooltje voor hen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En we blijven bij rood-wit-blauw!(Met wat zwart.
)
Lol, goede ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best vest zijn, past wel bij Nederland met haar verleden ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En we blijven bij rood-wit-blauw!(Met wat zwart.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb even geen zin nu nog een paint te gaan maken, maar zat zelf aan iets als dit te denken maar dan in vlag-vormLekker opgewekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:
Lol jij zit niet op immigranten te wachten zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:55 schreef 2682000 het volgende:
Mijn bewerk kunsten zijn ook grandioos.
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol jij zit niet op immigranten te wachten zeker?
Dat je deze Nederlandse parels op de vlag wil.quote:
Nah hij zijn toch wel echt die Nederland compleet maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat je deze Nederlandse parels op de vlag wil.
Aan de ene kant wel ja, dat er de vrijheid is om dit te mogen hebben is ook wat waard.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:51 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Nah hij zijn toch wel echt die Nederland compleet maken.
Lol.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje Vrystaat. Slegs vir blanke!
Beetje een USA vlag op z'n Nederlands.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol.
Ziet er eigenlijk wel tof uit.
Die vlag dan, niet een wit Nederland.![]()
Ga jij er ook nog eentje maken?quote:
Ja precies, maar ook oranje, ben volgens mij de enige die dat een mooie kleur vind.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje een USA vlag op z'n Nederlands.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga jij er ook nog eentje maken?
quote:
Het moet roze zijnquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Baas.
Laatst nog gelezen dat er geen enkele vlag paars heeft dacht ik.
roze/paars.quote:
Ik vind het wel een mooie kleur.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, maar ook oranje, ben volgens mij de enige die dat een mooie kleur vind.
quote:
Ja lekker opvallend.quote:Op maandag 30 oktober 2017 22:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie kleur.
[ afbeelding ]
Lol subtiel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |