Maar Groningen wordt onafhankelijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 16:41 schreef Anne het volgende:
Met voor elke provincie een Trollface.
[ afbeelding ]
Lol, ik zat te denken aan een schaar maar dan is dit beter ja.quote:
Atheïsme!quote:Op zondag 29 oktober 2017 15:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, waar is dat van?
Ah oké, over een aantal jaar stem iedereen daar misschien wel mee in.quote:
paint jeweetzellufquote:
Jij bent anders wel een toppainter.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
Goed topic, ik kan alleen niet echt painten op mijn mobiel denk ik.
Vrouwelijke elftal bedoel je zeker.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Om het Nederlands elftal een steuntje in de rug te geven.
Zodat je er een paar Vlamingen bij krijgt?quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Overhandig dat maar aan de piratenpartij. Mooi symbooltje voor hen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En we blijven bij rood-wit-blauw!(Met wat zwart.
)
Lol, goede ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:22 schreef Individual het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best vest zijn, past wel bij Nederland met haar verleden ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 17:29 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
En we blijven bij rood-wit-blauw!(Met wat zwart.
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 02:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb even geen zin nu nog een paint te gaan maken, maar zat zelf aan iets als dit te denken maar dan in vlag-vormLekker opgewekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:
Lol jij zit niet op immigranten te wachten zeker?quote:Op maandag 30 oktober 2017 11:55 schreef 2682000 het volgende:
Mijn bewerk kunsten zijn ook grandioos.
[ afbeelding ]
hoezo?quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol jij zit niet op immigranten te wachten zeker?
Dat je deze Nederlandse parels op de vlag wil.quote:
Nah hij zijn toch wel echt die Nederland compleet maken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat je deze Nederlandse parels op de vlag wil.
Aan de ene kant wel ja, dat er de vrijheid is om dit te mogen hebben is ook wat waard.quote:Op maandag 30 oktober 2017 13:51 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Nah hij zijn toch wel echt die Nederland compleet maken.
Lol.quote:Op maandag 30 oktober 2017 17:30 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Oranje Vrystaat. Slegs vir blanke!
Beetje een USA vlag op z'n Nederlands.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol.
Ziet er eigenlijk wel tof uit.
Die vlag dan, niet een wit Nederland.![]()
Ga jij er ook nog eentje maken?quote:
Ja precies, maar ook oranje, ben volgens mij de enige die dat een mooie kleur vind.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Beetje een USA vlag op z'n Nederlands.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ga jij er ook nog eentje maken?
quote:
Het moet roze zijnquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Baas.
Laatst nog gelezen dat er geen enkele vlag paars heeft dacht ik.
roze/paars.quote:
Ik vind het wel een mooie kleur.quote:Op maandag 30 oktober 2017 18:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja precies, maar ook oranje, ben volgens mij de enige die dat een mooie kleur vind.
quote:
Ja lekker opvallend.quote:Op maandag 30 oktober 2017 22:01 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik vind het wel een mooie kleur.
[ afbeelding ]
Lol subtiel ja.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |