In welk opzicht verraad je je staat als je voor staatsrechtelijke veranderingen bent? Een staat is niet statisch (hihi).quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is de staat die je verraadt, niet de grond natuurlijk.
Lijkt mij sterk overdreven. Een poging van het journaille om herrie te schoppen in het verse kabinet. Enkele CDA'ers, zoals een hoogleraar en Hirsch Ballin, hebben wat kritische noten geplaatst. Dat heb je in iedere partij. Bovendien, zo nationalistisch is die koers van het CDA niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:02 schreef Jip141 het volgende:
Intern in het CDA veel spanning over nationalistischere koers van Buma las ik.
Je stelt alles in de waagschaal waar de meerderheid van de bevolking heel tevreden mee is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In welk opzicht verraad je je staat als je voor staatsrechtelijke veranderingen bent? Een staat is niet statisch (hihi).
Hihi, Trump en z'n social skills.quote:
Alleen als het op niet-democratische wijze tot stand komt, me dunkt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je stelt alles in de waagschaal waar de meerderheid van de bevolking heel tevreden mee is.
Dat vind ik verraad.
Het CDA had altijd een grote sociale vleugel. Voor zover nog niet verdwenen jaagt Buma die nu natuurlijk wel weg. Dus wat onrust is niet gek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk overdreven. Een poging van het journaille om herrie te schoppen in het verse kabinet. Enkele CDA'ers, zoals een hoogleraar en Hirsch Ballin, hebben wat kritische noten geplaatst. Dat heb je in iedere partij. Bovendien, zo nationalistisch is die koers van het CDA niet.
Een minderheid is per definitie ondemocratisch.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen als het op niet-democratische wijze tot stand komt, me dunkt.
Een democratische wijziging, zoals de overheveling van verantwoordelijkheden van de Nederlandse overheid naar de EU, zie ik niet als landverraad. Dat is anders voor PVV'ers. Die hebben moeite met dat concept.
De ministers in Rutte III zoals Hugo "Schoen" de Jonge en Wopke "McKinsey" Hoekstra zijn dan ook wat socialer dan Buma. Kan hij zich onderscheiden als fractievoorzitter en kunnen z'n ministers samen met CU en D66 proeven doen met wietteelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het CDA had altijd een grote sociale vleugel. Voor zover nog niet verdwenen jaagt Buma die nu natuurlijk wel weg. Dus wat onrust is niet gek.
Een referendum hoeft ook niet meteen bindend te zijn. Ik ben de laatste die zal beweren dat we meer referenda nodig hebben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een minderheid is per definitie ondemocratisch.
Zo ook een meerderheid van een minderheid, zoals regelmatig na een referendum ten onrechte wordt bestempeld als zijnde de meerderheid.
Kom kom, er zit momenteel een heel capabel middenkabinet. Als je daarvan al in de gordijnen vliegt als CDA'er kan je misschien beter naar GL gaan. Kan je net als de SP lekker nutteloos je principes ventileren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het CDA had altijd een grote sociale vleugel. Voor zover nog niet verdwenen jaagt Buma die nu natuurlijk wel weg. Dus wat onrust is niet gek.
Zal wel een succes worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ministers in Rutte III zoals Hugo "Schoen" de Jonge en Wopke "McKinsey" Hoekstra zijn dan ook wat socialer dan Buma. Kan hij zich onderscheiden als fractievoorzitter en kunnen z'n ministers samen met CU en D66 proeven doen met wietteelt.
De gekkigheid die is afgesproken over asielzoekers zal bij een flink deel van de oude achterban gewoon niet zo goed vallen. Net als de inhoudelijke inmenging in het onderwijs.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Kom kom, er zit momenteel een heel capabel middenkabinet. Als je daarvan al in de gordijnen vliegt als CDA'er kan je misschien beter naar GL gaan. Kan je net als de SP lekker nutteloos je principes ventileren.
Geen idee, maar voor CDA geen gekke strategie.quote:
Buma's koers hield hij zelf niet in gedachte toen hij onderhandelde over en instemde met dit kabinet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:27 schreef Jip141 het volgende:
Het gaat om die lezing van Buma trouwens en zijn campagne, niet om dit kabinet.
(De interne spanning in het CDA bedoel ik dan)
Qua kledingkeus is er wel vooruitgang geboekt ten opzichte van de jaren '90.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:33 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Minister Gabberhouse is nu al mijn favoriete CDA-er.
Eens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:37 schreef Ryon het volgende:
Wopke
Eerlijk is eerlijk: het CDA heeft verreweg de beste kandidaten geleverd.
Dat idee heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:37 schreef Ryon het volgende:
Wopke
Op Mona naquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:37 schreef Ryon het volgende:
Wopke
Valse vergelijking. Niemand is opgewassen tegen Wopke. Maar Sander zou nog een erg goede kans maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Eens.
Zo'n Sander Dekker is niet opgewassen tegen de Wop.
Tot zover wel ja. Maar nu nog even iets presteren voor het Vaderland.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:37 schreef Ryon het volgende:
Wopke
Volgens mij beleef jij het huidige CDA behoorlijk anders dan ik. Nog nooit zo knetterrechts en conservatief geweest man.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:18 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk overdreven. Een poging van het journaille om herrie te schoppen in het verse kabinet. Enkele CDA'ers, zoals een hoogleraar en Hirsch Ballin, hebben wat kritische noten geplaatst. Dat heb je in iedere partij. Bovendien, zo nationalistisch is die koers van het CDA niet.
Volendam redden van de PVV-ondergang. Nobel doel, middel vereist.quote:
Sander en Halbe lijken wel zwakste broeders uit het kabinet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Valse vergelijking. Niemand is opgewassen tegen Wopke. Maar Sander zou nog een erg goede kans maken.
Wie is in jouw ogen van VVD-huize de zwakste? En van het gehele kabinet?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Valse vergelijking. Niemand is opgewassen tegen Wopke. Maar Sander zou nog een erg goede kans maken.
En daarmee de ideale partner voor D66?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij beleef jij het huidige CDA behoorlijk anders dan ik. Nog nooit zo knetterrechts en conservatief geweest man.
Onmogelijk, er zitten tig vrouwen in het kabinet. Die zijn per definitie de zwakke schakels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Sander en Halbe lijken wel zwakste broeders uit het kabinet.
Verslaafde vrouwen steriliseren. Het kon zo in een D66-programmaboekje staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Volgens mij beleef jij het huidige CDA behoorlijk anders dan ik. Nog nooit zo knetterrechts en conservatief geweest man.
Dat zijn de zwakke zusters. Al lijken Schouten en Kaag op het eerste gezicht wel redelijk capabel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:44 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Onmogelijk, er zitten tig vrouwen in het kabinet. Die zijn per definitie de zwakke schakels.
Dat zal nog moeten blijken uit het daadwerkelijk gevoerde beleid natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dacht dat Ollongren het meest geliefd zou zijn onder links. D66-wethouder in Havana aan de Amstel, dat haalt GroenLinks links in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zijn de zwakke zusters. Al lijken Schouten en Kaag op het eerste gezicht wel redelijk capabel.
Dit kabinet is natuurlijk gewoon Rechts met den Bijbel. Op wat schaamlapjes voor D66 na hoef je weinig progressieve zaken te verwachten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal nog moeten blijken uit het daadwerkelijk gevoerde beleid natuurlijk.
Oké, we zullen voortaan alleen nog maar spreken over "het referenderen".quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:46 schreef Friek_ het volgende:
Spreken ‘referenda’ als meervoud is logisch gezien onzinnig: het Latijnse woord ‘referendum’ is immers geen zelfstandig naamwoord. Latijnse grammatica loslaten om een meervoud te maken van een woord dat van origine niet eens een zelfstandig naamwoord is, kan de autist in mij niet verkroppen.
Tot zover dit uitstapje.
Geen idee, heb daar niet echt iets mee. Kwam in dat interview na de beëdiging ook vrij zwak over.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dacht dat Ollongren het meest geliefd zou zijn onder links. D66-wethouder in Havana aan de Amstel, dat haalt GroenLinks links in.
Die woorden bezig je al een tijdje, maar zijn eigenlijk tamelijk hard onderuit gehaald door het regeerakkoord.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit kabinet is natuurlijk gewoon Rechts met den Bijbel. Op wat schaamlapjes voor D66 na hoef je weinig progressieve zaken te verwachten.
Achter elke sterke vrouw staat een sterke man. Bij haar niet dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar niet echt iets mee. Kwam in dat interview na de beëdiging ook vrij zwak over.
Kasja is de toekomstige premier. Niet onze toekomst echter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen idee, heb daar niet echt iets mee. Kwam in dat interview na de beëdiging ook vrij zwak over.
Werkelijk? Paar progressieve schaamlapjes voor D66 maar verder gewoon flink met geld strooien om de achterbannen af te kopen. Typisch conservatief rechts dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die woorden bezig je al een tijdje, maar zijn eigenlijk tamelijk hard onderuit gehaald door het regeerakkoord.
Ookmdaar heb ik geen idee van. Maar een Carola Schouten doet het als alleenstaande moeder best aardig tot nu toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Achter elke sterke vrouw staat een sterke man. Bij haar niet dus.
Conservatief rechts nog wel. Zozo. Volgens mij zou ik dan een stuk enthousiaster geweest zijn over dit kabinet, dat gevoel herken ik echter niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Werkelijk? Paar progressieve schaamlapjes voor D66 maar verder gewoon flink met geld strooien om de achterbannen af te kopen. Typisch conservatief rechts dus.
Nee, maar snap wel dat D66 gewoon regeringsverantwoordelijkheid neemt. Als ze de keuze had gemaakt a la GroenLinks om lekker makkelijk oppositie te voeren, had ik m’n lidmaatschap heroverwogen. Een partij moet ook durven te besturen in wat lastige situaties.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:44 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En daarmee de ideale partner voor D66?
Het is nog geen SGP natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Conservatief rechts nog wel. Zozo. Volgens mij zou ik dan een stuk enthousiaster geweest zijn over dit kabinet, dat gevoel herken ik echter niet.
Tja, voor de verkiezingen was al duidelijk dat D66 in elk geval wou regeren. Met welke partijen of wat voor akkoord maakte niks uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee, maar snap wel dat D66 gewoon regeringsverantwoordelijkheid neemt. Als ze de keuze had gemaakt a la GroenLinks om lekker makkelijk oppositie te voeren, had ik m’n lidmaatschap heroverwogen. Een partij moet ook durven te besturen in wat lastige situaties.
Precies, ze hadden net zo makkelijk met Geert en Thierry in het kabinet kunnen zitten. Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:59 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja, voor de verkiezingen was al duidelijk dat D66 in elk geval wou regeren. Met welke partijen of wat voor akkoord maakte niks uit
Van der Staaij was nog bij Nieuwsuur gisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
SGP hoor je weinig van de laatste tijd.
Nee, in Vaassen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:03 schreef skysherrif het volgende:
teringlijers uiteindelijk ook allemaal daar in Den Haag.
Gewoon regeringsverantwoordelijkheid nemen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:02 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies, ze hadden net zo makkelijk met Geert en Thierry in het kabinet kunnen zitten. Wat denk je zelf?
Oh. Deelde hij nog keiharde waarheden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:07 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Van der Staaij was nog bij Nieuwsuur gisteren.
Ging over al die mensen die tegenwoordig maar dood willen. Verder gezapt, want die discussie is wat mij betreft wel gevoerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:09 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Oh. Deelde hij nog keiharde waarheden?
Trump 2020.quote:
Tijd om iets achterlijks over abortus of euthanasie te roepen dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
SGP hoor je weinig van de laatste tijd.
Middagdutjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opa probeert z'n middagdutje te doen.
Als ik bagger voorbij wil zien komen kijk ik wel in ONZ of KLB ipv in POL.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:30 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Opa probeert z'n middagdutje te doen.
Nu is er dus helemaal niets meer de moeite waard om te lezen op de FP.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:36 schreef Tem het volgende:
Toon is toch ff anders in de titel nu Janneke is afgezwaaid.
https://frontpage.fok.nl/(...)-aan-referendum.html
Ik las er eigenlijk al nooit. Maar bij het inloggen viel mijn oog op die link.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu is er dus helemaal niets meer de moeite waard om te lezen op de FP.
Heb ik al op. Moet nu keihard zeiken maar wil liever blijven zitten. Lastig lastig....quote:
Plasfles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 12:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Heb ik al op. Moet nu keihard zeiken maar wil liever blijven zitten. Lastig lastig....
Feitelijk juist.quote:Een vrouw werd net bij RTL nieuws gevraagd waarom ze zo gelukkig is in Drenthe en antwoordde met: "Je gaat de deur uit en je bent buiten"
Niet verwonderlijk. De FP staat toch wel een beetje bekend als de kweekvijver van en de springplank voor aanstormend journalistiek talent.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persgroep is inderdaad zeer onder de indruk van de FP.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persgroep is inderdaad zeer onder de indruk van de FP.
Zij was inderdaad actief onder die naam.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:41 schreef Ryon het volgende:
Iets anders:
Laatst werd verwezen naar dit twitter account: https://twitter.com/FloripasDeLaban
Dat is toch Kinge Siljee? Zat zij onder deze nickname ook op Fok! Zou wel weer typisch zijn.
2 jaar geleden belde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:41 schreef Ryon het volgende:
Iets anders:
Laatst werd verwezen naar dit twitter account: https://twitter.com/FloripasDeLaban
Dat is toch Kinge Siljee? Zat zij onder deze nickname ook op Fok! Zou wel weer typisch zijn.
Ik vind Bruno Bruin een wat straffe vent. Ben benieuwd of die het (na Schippers) op VWS gaat volhouden. Het is geen zwakke bestuurder, maar hij kan te star zijn voor de positie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is in jouw ogen van VVD-huize de zwakste? En van het gehele kabinet?
Aaah, oké. Ik ken haar voornamelijk vanwege de rechtszaken en dat bedrijfje studiemeesters. Grappig. Zij was echt het epicentrum van de Twitteroorlog toen Twitter nog wat voorstelde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zij was inderdaad actief onder die naam.
Dit is hier echt al uitgebreid besproken toen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aaah, oké. Ik ken haar voornamelijk vanwege de rechtszaken en dat bedrijfje studiemeesters. Grappig. Zij was echt het epicentrum van de Twitteroorlog toen Twitter nog wat voorstelde.
Ja, die wist ook hier wel mensen uit te lokkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:47 schreef Ryon het volgende:
[..]
Aaah, oké. Ik ken haar voornamelijk vanwege de rechtszaken en dat bedrijfje studiemeesters. Grappig. Zij was echt het epicentrum van de Twitteroorlog toen Twitter nog wat voorstelde.
Ja, daar ken ik haar vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:48 schreef Jip141 het volgende:
Hier de longread Ryon
De Correspondent heeft hier een uitgebreide reconstructie van gemaakt.
2014 inmiddels , damn, de tijd vliegt.
https://decorrespondent.n(...)rd/95786999-582cb278
Ooh, 2008. Vandaar. Dat is niet een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, die wist ook hier wel mensen uit te lokken
http://forum.fok.nl/user/history/130955
Kwam ook wel hier in de SC
O, ja ik was er toen al wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:51 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik haar vanMaar nooit meegemaakt dat ze ook op Fok! zat. Fok! wordt verder ook nergens genoemd.
Toch niet Catholica of wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:51 schreef 99.999 het volgende:
Zelfde periode dat Dr.Wolffenstein hier kwam. Die schrijft nu stukjes op conservatief-Katholieke sites
Je bent met dit account hier anders al sinds 2007 geregistreerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh, 2008. Vandaar. Dat is niet een paar jaar geleden.
Haha, correctquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh, 2008. Vandaar. Dat is niet een paar jaar geleden.
Ja, en gênant genoeg meldde ik mij toen niet meteen bij de POL SC.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent met dit account hier anders al sinds 2007 geregistreerd.
Schandalig. Is je jaren ellende bespaard gebleven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en gênant genoeg meldde ik mij toen niet meteen bij de POL SC.
Ik ben - met dit account - volgens mij pas rond 2010 actief geworden en in POL nog later.
Zeker eerst alleen lopen schreeuwen op de FP net als alle VVD'ers.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, en gênant genoeg meldde ik mij toen niet meteen bij de POL SC.
Ik ben - met dit account - volgens mij pas rond 2010 actief geworden en in POL nog later.
Hehe. Die site is inderdaad dood. Maar ik heb recentelijk veel te maken gehad - hoe valt wel te raden denk ik - met die katholiek-conservatieve club in Nederland. Bestaat eigenlijk maar uit een handjevol filosofen en priesters die hun tijd voornamelijk vullen door op internet te trollen. Dan zal ik die vent ook wel tegengekomen zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die bestaan niet meer geloof ik maar inderdaad, die onder andere
De FP is en was natuurlijk mijn voornaamste bron van informatie. Jarenlang was ik bijvoorbeeld een van de weinige Nederlanders die wist dat Mars eigenlijk de blauwe planeet was ipv de rode.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker eerst alleen lopen schreeuwen op de FP net als alle VVD'ers.
Of gewoon normaal homofoob?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:00 schreef Jip141 het volgende:
Was die Wolfenstein ook niet extreem-homofoob?
Nee, anders had ik het niet zo genoemd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:13 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Of gewoon normaal homofoob?
Hij was bekend met Kaas-, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:00 schreef Jip141 het volgende:
Was die Wolfenstein ook niet extreem-homofoob?
Krijg je daar nog wat knaken voor?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:17 schreef Drugshond het volgende:
Een aantal foto's van mij zijn nu op Facebook iets meer commercieel hergebruikt. De pizza bedrijfsleidster moest wel lachen (hoe direct ik gisteren was. geen foto == geen pizza bestelling).
Jammer dat ze er niet meer isquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke meerderheid die van een selectief groepje?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Je stelt alles in de waagschaal waar de meerderheid van de bevolking heel tevreden mee is.
Dat vind ik verraad.
Zal wel eindigen hetzelfde als in antwerpen. Free lunch, Ik merk wel dat mijn skills (ook in Photoshop) beter worden. Ik heb snel uitdeel kaartjes nodig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Krijg je daar nog wat knaken voor?
Scheen wel een aardige inborst te hebben. Met Franse zwarte kantjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Na haar modschap was de liefde over geloof ik.
Dat geeft ruzie of een echtscheiding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 11:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Achter elke sterke vrouw staat een sterke man. Bij haar niet dus.
Leuk stukje.quote:[..]In feite, legde een betrokkene me uit, was de formatie vanaf dag één een project van drie mannen – Rutte, Pechtold, Buma – die zozeer op elkaar zijn ingespeeld, en zoveel van elkaar weten, dat alle anderen deelnemers buitenstaanders zijn gebleven.
Dit gold al voor Jesse Klaver, van nature een weifelaar, en later ook voor Gert-Jan Segers, die tijdens het onderhandelen graag hardop mocht denken.
De twee relatief jonge leiders leken binnenskamers vaak te worden overvallen door de stijl van het ervaren trio.
Rutte en Buma zitten sinds 2002 in de landspolitiek, Pechtold sinds 2005: al vele malen voerden ze onderhandelingen met elkaar.
De persoonlijke relaties zijn behoorlijk, maar door die eerdere besprekingen weten ze ook: wie te soft is, of te veel een blij ei, wordt rigoureus gepakt.
Het effect is dat zij binnenskamers staalhard voor elkaar zijn, en dat zij dit van elkaar accepteren. Ze maken conflicten niet persoonlijk, maar strijden zonder enig mededogen.[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ii-13709869-a1579039
Vind jij wel leuk.quote:
Klopt. Het bevestigt mijn wereldbeeld immers.quote:
Doe nou niet alsof jij het je niet van te voren kon denken, de enigste hoop is op de oppositie of eerste kamer toch?quote:
En terecht ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt. Het bevestigt mijn wereldbeeld immers.
Je zou ook wel willen deelnemen aan zo'n onderhandeling.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:49 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Klopt. Het bevestigt mijn wereldbeeld immers.
Ah, Floripas!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 13:48 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Yeh! Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Nieuwe auto. Hoezee! Een eckte, voor volwassenen. Maar 6 jaar oud voor de verandering.
2011 Focus TDcI estate.
Dat noem jij nieuwe een andere zal je bedoelen!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
Zo. Nieuwe auto. Hoezee! Een eckte, voor volwassenen. Maar 6 jaar oud voor de verandering.
2011 Focus TDcI estate.
Ik was liever bij die vergadering van Sykes en Picot geweest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:06 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Je zou ook wel willen deelnemen aan zo'n onderhandeling.
Lausanne was gezelliger geloof ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik was liever bij die vergadering van Sykes en Picot geweest.
De auteur van het wiki-artikel heeft niet een al te grote pet op over het gedrag van de Britten in Irak, toentertijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik was liever bij die vergadering van Sykes en Picot geweest.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sykes-Picotverdragquote:Het Britse mandaat over Irak bleek even impopulair bij de bevolking als het Franse over Syrië. Ook in Irak brak in de zomer van 1920 een heftige volksopstand uit, geleid door een coalitie van stamhoofden, soennitische notabelen en sjiitische geestelijken. De opstand werd met behulp van de Britse Royal Air Force in bloed gesmoord. Met name terreurbombardementen van de Britse luchtmacht tegen de inheemse burgerbevolking bleken hierbij zeer effectief, mede door het gebruik van mosterdgas. Dit maakte grote indruk op de militaire experts van die tijd en leidde ertoe dat het bombarderen van burgerdoelen overal in Europa als de strijdwijze van de toekomst werd gezien. [2] [3] [4] [5] [6]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:34 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De auteur van het wiki-artikel heeft niet een al te grote pet op over het gedrag van de Britten in Irak, toentertijd.
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Sykes-Picotverdrag
Hij heeft wel 5 bronnen, dat moet je hem wel nageven.quote:
Met bijna altijd referenties en bronnen is wikipedia toch best betrouwbaar hoor.quote:
Dat is een trucje. Zo van 'kijk mij veel bronnen hebben gebruikt, ik weet dat je ze toch niet gaat lezen heheheh'.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:37 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hij heeft wel 5 bronnen, dat moet je hem wel nageven.
'Referenda' is een onterechte vervoeging.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar is dit nu een keer een post zonder sarcasme, ben je echt voor referenda?
Dat zouden wij dan ook nooit doen.quote:
Ik heb daar ook maar 1x iets verkeerd mee zien gaan. Was één of andere debiel(geen scoutingfiguur) die een boom wilde gaan omhakken met een kloofbijl. Kreeg het voor elkaar om die bijl in zijn knieschijf te rammenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zouden wij dan ook nooit doen.
Over gevaarlijk gesproken, vandaag even geholpen met scouts leren houthakken, dat zijn ook van die dingen die fout kunnen gaan. Gelukkig viel het dit keer mee.
Heb ook wel wat schadegevallen voorbij zien komenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb daar ook maar 1x iets verkeerd mee zien gaan. Was één of andere debiel(geen scoutingfiguur) die een boom wilde gaan omhakken met een kloofbijl. Kreeg het voor elkaar om die bijl in zijn knieschijf te rammenDe schade viel mee gelukkig.
Ik leerde dat overigens ook op mijn 10e op zo'n speciaal kamp tussen kerst en oud&nieuw. Vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds kan; kinderen met bijlen leren spelen.
remlof blijkbaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:34 schreef Tem het volgende:
Hey Iteejer of yvonne. Wat brengt jou hier?
Dat zal vast niet meer mogen tegenwoordig, veel te gevaarlijk, stel je voor dat Mitchell of Sterretje gewond raken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb daar ook maar 1x iets verkeerd mee zien gaan. Was één of andere debiel(geen scoutingfiguur) die een boom wilde gaan omhakken met een kloofbijl. Kreeg het voor elkaar om die bijl in zijn knieschijf te rammenDe schade viel mee gelukkig.
Ik leerde dat overigens ook op mijn 10e op zo'n speciaal kamp tussen kerst en oud&nieuw. Vraag me af of dat tegenwoordig nog steeds kan; kinderen met bijlen leren spelen.
Worden ze hard van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zal vast niet meer mogen tegenwoordig, veel te gevaarlijk, stel je voor dat Mitchell of Sterretje gewond raken.
Zo heb ik met een handbijl een keer mijn knie geraakt toen ik 13 was..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat zouden wij dan ook nooit doen.
Over gevaarlijk gesproken, vandaag even geholpen met scouts leren houthakken, dat zijn ook van die dingen die fout kunnen gaan. Gelukkig viel het dit keer mee.
Of iig leren ze daarvan dat acties consequenties hebben, da's nuttig voor later.quote:
Die gaan echt lang mee, goede keus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
2011 Focus TDcI estate.
Niet te vertrouwen, dat volkquote:
Sleepwet, het klinkt al dubieus.quote:
Dat is met leren vuur stoken ook wel het gevalquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of iig leren ze daarvan dat acties consequenties hebben, da's nuttig voor later.
Wat ook goed werkt is, als het buiten lekker koud en nat is, is: "Ga je vrijwillig in die sloot liggen of heb je hulp nodig?"quote:
Whehequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat ook goed werkt is, als het buiten lekker koud en nat is, is: "Ga je vrijwillig in die sloot liggen of heb je hulp nodig?"
Je mag toch wel aannemen dat Buma en Slob van de Here te horen krijgen wat het volk allemaal uitvreet. Heb je geen sleepwetten voor nodig.quote:
Nadat ik er een paar in gejonast was had ik weinig overtuiging meer nodigquote:
Alleen mensen die in de Here zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag toch wel aannemen dat Buma en Slob van de Here te horen krijgen wat het volk allemaal uitvreet. Heb je geen sleepwetten voor nodig.
Hit the sloot Sjaak was ook wel mooiquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nadat ik er een paar in gejonast was had ik weinig overtuiging meer nodig
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hit the sloot Sjaak was ook wel mooi
Verdorie, zijn die moslims nou ook al verantwoordelijk voor de Babylonische spraakverwarring?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de Here zijn.
Al die nieuwerwetse moslims dienen afgeluisterd te worden, want God en het CDA verstaan geen Arabisch.
Waar lag Babylon?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verdorie, zijn die moslims nou ook al verantwoordelijk voor de Babylonische spraakverwarring?
Ja, maar waar kwamen die drie wijzen vandaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waar lag Babylon?
Niet in het Westen.
Klopt, drie Orientalen kwamen in Arabistan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, maar waar kwamen die drie wijzen vandaan?
Niet uit het westen.
Buma heeft een natuurlijke trollface.quote:
Wordt men daar niet nog verbitterder van?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:04 schreef 99.999 het volgende:
En Remlof mag even afkoelen, dat helpt ook niet
Eens. Buma kan zich erg goed vermaken met Buma.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Buma heeft een natuurlijke trollface.
Wat jeukt dat gezicht dan nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:04 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Buma heeft een natuurlijke trollface.
Haha naïef.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gaat toch meer om de daden of niet.
Niet zo oppervlakkig, Jip.quote:
Nee gaat om uiterlijk. Derhalve maak ik weinig kans bij de vrouwtjes. Ook omdat ik zojuist 'vrouwtjes' zei.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat jeukt dat gezicht dan nou eigenlijk?
Gaat toch meer om de daden of niet.
Nog altijd meer kans dan een gehandicapte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee gaat om uiterlijk. Derhalve maak ik weinig kans bij de vrouwtjes. Ook omdat ik zojuist 'vrouwtjes' zei.
Als het uiterlijk perfect is of zou zijn, en je bakt niks ervan, neemt ze daarvoor een vriend?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Nee gaat om uiterlijk. Derhalve maak ik weinig kans bij de vrouwtjes. Ook omdat ik zojuist 'vrouwtjes' zei.
Jij had ook al voorzien moeten zijn voordat je die klompvoet kreeg?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog altijd meer kans dan een gehandicapte.
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik uit Staphorst kom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Jij had ook al voorzien moeten zijn voordat je die klompvoet kreeg?
Kinderverlamming?
Inenten tegen Polio is ook nergens goed voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik uit Staphorst kom.
quote:
Serieus?quote:Kleren maken de man
Afvallen dan maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
O my god de plaatsnaam bij de voet heb jij ook nog mee, geen tweede handsje voor jouw te vinden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niets aan doen dat ik uit Staphorst kom.
Dit had ik niet tegen een vrouw kunnen zeggen.quote:
Ah, dat zou wel harteloos van hem zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
KFC gaat failliet zonder de klandizie van waht.
Ik begin vandaag. Correctie, ik begin morgen na die pizza salame piccante.quote:
KFC heeft wel het mooiste plekje langs de A13. Voor de klanten dan, de werknemers krijgen luchtweginfecties.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:15 schreef Reya het volgende:
[..]
KFC gaat failliet zonder de klandizie van waht.
Veel negerts die ff wat kip scoren daar idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:19 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
KFC heeft wel het mooiste plekje langs de A13. Voor de klanten dan, de werknemers krijgen luchtweginfecties.
Nou nou nou, wat een taal weer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel negerts die ff wat kip scoren daar idd.
Pluimveevlees dan.quote:
Werk aan de winkel voor mevr. john.quote:
KFC...blehquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:24 schreef Perrin het volgende:
Je hebt echt een gigantische bucket voor twaalf euro ofzo.
Mja, veel korst en vet. Ik eet er eens per jaar ofzo.quote:
Dat is toch veel te klein man. Wie kan daar nou normaal op zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:36 schreef Tijger_m het volgende:
Mijn droom word bewaarheid, nu ook in Nederland te koop, een Japans toilet MET LED verlichting!
https://www.gearbest.com/other-home-improvement/pp_861678.html
1250 kcalquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ik begin vandaag. Correctie, ik begin morgen na die pizza salame piccante.
Iedereen behalve Kaas?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is toch veel te klein man. Wie kan daar nou normaal op zitten.
Japanners van 1.10m zullen het erg fijn vinden, daar niet van.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:24 schreef Perrin het volgende:
Je hebt echt een gigantische bucket voor twaalf euro ofzo.
Een Japanner, natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:46 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is toch veel te klein man. Wie kan daar nou normaal op zitten.
Lol, ben een jongen (30 jr) tegengekomen die tolk is Arabisch-NL, verdient 3600 euro netto per....... week.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen mensen die in de Here zijn.
Al die nieuwerwetse moslims dienen afgeluisterd te worden, want God en het CDA verstaan geen Arabisch.
Tja, je laten omkopen door een inlichtingendienst is riskant. Daar mag een flinke beloning tegenover staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ben een jongen (30 jr) tegengekomen die tolk is Arabisch-NL, verdient 3600 euro netto per....... week.
Gouddelversmodel van verdienen.
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:
Vertaalt hij enkel overdrijvingen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ben een jongen (30 jr) tegengekomen die tolk is Arabisch-NL, verdient 3600 euro netto per....... week.
Je komt mooi weg als HBO'er of WO'er als je dat netto per maand verdient na een jaar of 15.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:22 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Tja, je laten omkopen door een inlichtingendienst is riskant. Daar mag een flinke beloning tegenover staan.
Ook denk ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vertaalt hij enkel overdrijvingen?
Man man, het verhaal wordt enkel erger.quote:Azim heeft een relatie met een jonge vrouw in Groningen. Samen hebben ze twee dochtertjes. De jongste is enkele maanden oud. Azim gebruikt een goedkope studentenwoning in de Korrewegwijk als adres, maar zou vooral verblijven bij zijn vriendin.
Bij het appartementencomplex herkennen meerdere studenten Azim als één van de bewoners. ,,Beetje stille jongen, niet perse negatief. Hij hangt hier rond met een groepje.”
Het is toch gewoon een moslim?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:35 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Man man, het verhaal wordt enkel erger.
Doet mij denken aan de ubertaxi van afgelopen week. Die verdiende ook 4500 "netto" per maand. Meende hij althans, werd natuurlijk niets ingehouden want hij was "zelfstandige". Toen was hij toch wat minder gerust op e.e.a.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een moslim?
quote:En wie een gelovige opzettelijk doodt, zijn bestraffing is de Hel waarin hij voor eeuwig zal verblijven. En de Woede en Vloek van Allah rusten op hem en Hij heeft voor hem een geweldige Bestraffing voorbereid.
Mensen die alleen in netto-salarissen kunnen denken hebben doorgaans een lage kredietwaardigheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de ubertaxi van afgelopen week. Die verdiende ook 4500 "netto" per maand. Meende hij althans, werd natuurlijk niets ingehouden want hij was "zelfstandige". Toen was hij toch wat minder gerust op e.e.a.
Als je zwart werkt is netto de enige vorm van salaris natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die alleen in netto-salarissen kunnen denken hebben doorgaans een lage kredietwaardigheid.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Als je zwart werkt is netto de enige vorm van salaris natuurlijk.
Rechtbank, AZCs etc., ik geloof hem wel an sich.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doet mij denken aan de ubertaxi van afgelopen week. Die verdiende ook 4500 "netto" per maand. Meende hij althans, werd natuurlijk niets ingehouden want hij was "zelfstandige". Toen was hij toch wat minder gerust op e.e.a.
Uitkeringen zijn ook netto.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:53 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Als je zwart werkt is netto de enige vorm van salaris natuurlijk.
Kredietwaardigheid is niet nodig als je zoveel verdient. ZZP'er, freelancer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die alleen in netto-salarissen kunnen denken hebben doorgaans een lage kredietwaardigheid.
En wat denk je dat zij per uur bereid zijn te betalen voor een tolk Arabisch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Rechtbank, AZCs etc., ik geloof hem wel an sich.
Geen idee, hij zei me dat-ie 3600 netto per week verdiende.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
En wat denk je dat zij per uur bereid zijn te betalen voor een tolk Arabisch?
Oké. Ik gun hem 't beste hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kredietwaardigheid is niet nodig als je zoveel verdient. ZZP'er, freelancer.
Meeste mensen ook HBO'ers en WO'ers zijn vissers, deze gozer een gouddelver.
Rutte en z'n collega's krijgen ook schandalig weinig als je het afzet tegen het afbreukrisico en de verantwoordelijkheden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geen idee, hij zei me dat-ie 3600 netto per week verdiende.
Meer dan 2 x zoveel als Rutte iig. Stond er wel van te kijken iig.
Daarentegen zitten ex-MPs meestal wel snor de rest van hun carrièrequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rutte en z'n collega's krijgen ook schandalig weinig als je het uitzet tegen het afbreukrisico en de verantwoordelijkheden.
Is niet de maat der dingen, maar frappant is het wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oké. Ik gun hem 't beste hoor.
Maar laten we zo'n anekdotisch verhaal niet nemen als de maat der dingen.
Ik zou er mijn bed niet voor uit komen maar als zo'n tolk er blij mee is dan laat hem lekker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als ik even een beetje ga rekenen kom ik op een uurtarief uit dat flink buiten de markt ligt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kennelijk betaalt men dat toch. Zou niet weten waarom hij loog namelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik even een beetje ga rekenen kom ik op een uurtarief uit dat flink buiten de markt ligt.
Tsja, altijd wel een Ali te vinden die dat vanaf zijn zolderkamertje voor minimumloon wil doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:01 schreef Abschirmdienst het volgende:
Tamelijk ongeloofwaardig dus. Even googlen en je vindt een Arabisch vertaler voor 10¤/uur.
Hm ja, liegen over je inkomen. Doet niemand ooit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kennelijk betaalt men dat toch. Zou niet weten waarom hij loog namelijk.
Nou nee, normaal niet, maar hier in POL wrs wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hm ja, liegen over je inkomen. Doet niemand ooit.
Gewoon lekker in de periferie gaan wonen. Beetje groen om je heen. Frisse lucht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:06 schreef GSbrder het volgende:
Altijd maar dat geld.
We zouden een brede welvaartsdefinitie moeten nivelleren. Beginnende in Drenthe.
Het is wat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Geloof jij de Arabische jongen niet die Ryan dit verhaal heeft verteld?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:04 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Als ik even een beetje ga rekenen kom ik op een uurtarief uit dat flink buiten de markt ligt.
Is ook weer zo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Tsja, altijd wel een Ali te vinden die dat vanaf zijn zolderkamertje voor minimumloon wil doen.
Is toch iets anders als je een beëdigde tolk nodig hebt die juridisch jargon kan vertalen. Maar dan nog.... We hadden laatst een beëdigde tolk voor een euro of 80/uur.
Nivelleren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon lekker in de periferie gaan wonen. Beetje groen om je heen. Frisse lucht.
Daarbij een beetje hosselen in de multi-level-marketing.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geloof jij de Arabische jongen niet die Ryan dit verhaal heeft verteld?
Bijna elke tolk die ik ken harkt 30k bruto binnen per maand. Werken maximaal ook maar 20uur in de week.
Lekker rijden in de Audi daarna. Beetje blowen ook. Al die tatta's en racisten die bij de politie werken haten op jonge Arabische ondernemers omdat zij wel doekoe maken. Daarom ook altijd die controles, je weetz.
Jaguar reed hij. En mensen dan maar denken dat ze dat met drugs binnenharken. Daarom moest ik wel lachen ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Ryon het volgende:
[..]
Geloof jij de Arabische jongen niet die Ryan dit verhaal heeft verteld?
Bijna elke tolk die ik ken harkt 30k bruto binnen per maand. Werken maximaal ook maar 20uur in de week.
Lekker rijden in de Audi daarna. Beetje blowen ook. Al die tatta's en racisten die bij de politie werken haten op jonge Arabische ondernemers omdat zij wel doekoe maken. Daarom ook altijd die controles, je weetz.
"Parken aanleggen". Kom nou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nivelleren.
Parken aanleggen in Amsterdam, op kosten van de Limburgers en Noorderlingen.
Hij vertaalt graag Colombiaans en Afghaans als side-business. Gek genoeg staat die tekst altijd op zakjes wit poeder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaguar reed hij. En mensen dan maar denken dat ze dat met drugs binnenharken. Daarom moest ik wel lachen ook.
Ik denk dat er meer jongeren zijn die 3600/week harken met drugshandel dan met vertaalwerkzaamheden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jaguar reed hij. En mensen dan maar denken dat ze dat met drugs binnenharken. Daarom moest ik wel lachen ook.
Ho ho, een piramidespel is een goudmijn als je vroeg instapt en op exact het juiste moment uitstapt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daarbij een beetje hosselen in de multi-level-marketing.
Deze gast dus niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer jongeren zijn die 3600/week harken met drugshandel dan met vertaalwerkzaamheden.
...zegt hij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze gast dus niet.
Ja, het is ook wel wat lullig, gast krijgt zijn taal mee van huis uit, is hier geboren leert ook NLs en hij verdient nu geld als water.
Voor die netwerkborrels ook even een Audi huren zodat iedereen weet dat jij het helemaal gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:11 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Ho ho, een piramidespel is een goudmijn als je vroeg instapt en op exact het juiste moment uitstapt.
Ja, nou ja, heb een halfuurtje met hem geouwehoerd in de rechtbank, geloof hem wel, ben an sich geen kwade judge of character.quote:
Het is 'm gegund.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze gast dus niet.
Ja, het is ook wel wat lullig, gast krijgt zijn taal mee van huis uit, is hier geboren leert ook NLs en hij verdient nu geld als water.
Dat is wat ik zeg toch? Die kanker racisten zien een jonge ondernemer met een kleurtje in een Jaguar rijden en denken meteen "dat moet wel drugs zijn". Zij weten niet dat die jonge ondernemer gewoon 30 kanker doezoe per maand klapt door voor die rechtelijke macht die torie te ownen. Je weet toch? Die jusitie mensen hebben geld toch? Allemaal. 30k is niks voor die gasten ouwe. Niets. Allemaal corrupt daar. Snel geld verdienen jeweet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dit was de eerste Marokkaan die je ooit gesproken hebt of iets?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Deze gast dus niet.
Nee, dat niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Maar dit was de eerste Marokkaan die je ooit gesproken hebt of iets?
Laat dit maar bij 1 keer Ryon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg toch? Die kanker racisten zien een jonge ondernemer met een kleurtje in een Jaguar rijden en denken meteen "dat moet wel drugs zijn". Zij weten niet dat die jonge ondernemer gewoon 30 kanker doezoe per maand klapt door voor die rechtelijke macht die torie te ownen. Je weet toch? Die jusitie mensen hebben geld toch? Allemaal. 30k is niks voor die gasten ouwe. Niets. Allemaal corrupt daar. Snel geld verdienen jeweet.
Heeft niets met drugs te maken, echt niet.
Mensen die hun netto weeksalaris in het eerste halfuur na kennismaking met je delen zijn, met de beperkte mensenkennis die ik bezit, niet de meest stabiele en betrouwbare persoontjes.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, heb een halfuurtje met hem geouwehoerd in de rechtbank, geloof hem wel, ben an sich geen kwade judge of character.
En dan rijst altijd de vraag "Hoe krijg je het op", natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die hun netto weeksalaris in het eerste halfuur na kennismaking met je delen zijn, met de beperkte mensenkennis die ik bezit, niet de meest stabiele en betrouwbare persoontjes.
Mwaoh, ligt eraan waar je over sprak en hoe dat gesprek zich evolueerde.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen die hun netto weeksalaris in het eerste halfuur na kennismaking met je delen zijn, met de beperkte mensenkennis die ik bezit, niet de meest stabiele en betrouwbare persoontjes.
Jammer van het overbodige gebruik van het woord kanker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg toch? Die kanker racisten zien een jonge ondernemer met een kleurtje in een Jaguar rijden en denken meteen "dat moet wel drugs zijn". Zij weten niet dat die jonge ondernemer gewoon 30 kanker doezoe per maand klapt door voor die rechtelijke macht die torie te ownen. Je weet toch? Die jusitie mensen hebben geld toch? Allemaal. 30k is niks voor die gasten ouwe. Niets. Allemaal corrupt daar. Snel geld verdienen jeweet.
Heeft niets met drugs te maken, echt niet.
Laat hem maar doorgaan, heeft-ie straks een boek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Laat dit maar bij 1 keer Ryon.
Goed punt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En dan rijst altijd de vraag "Hoe krijg je het op", natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Jammer van het overbodige gebruik van het woord kanker.
Je hebt vaak toch wel een bepaalde vertrouwensrelatie nodig voordat je dat soort dingen deelt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mwaoh, ligt eraan waar je over sprak en hoe dat gesprek zich evolueerde.
Tru dat, bijna Amsterdamse toestanden daar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar een paar huisjes kopen in Marokko is ook niet meer zo goedkoop als het in 2000 was. Vraag Mutant maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |