HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.quote:
2 minuten gefrituurd, zo smaakt het.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Reya het volgende:
Smullers-friet, dat is wel zeldzame bagger.
Eens. Maar goed, Ollanders kunnen sowieso geen frieten bakken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Reya het volgende:
Smullers-friet, dat is wel zeldzame bagger.
In tijden van grote wanhoop kun je ook bij de Etos of Rituals zeepjes kanen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.
Abel’s Deli, zo heette dat nieuwe stekkie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tijden van grote wanhoop kun je ook bij de Etos of Rituals zeepjes zanen.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
Wel mooi dat we hier blijkbaar consensus hebben dat friet het juiste woord is.
Wrap mexicano om het af te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon Ah to go induiken Tem en wrap Caesar salad nemen. Vette troep maar nog wel lekker.
Ik had vanavond gewoon patat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
Daar kan je ook weinig aan vernaggelen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Vorige week nog een kaassoufflé bij Smullers gehaald als midnight snack toen de NS weer aan het falen was. Best wel prima.
Jawel, als hij lek gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar kan je ook weinig aan vernaggelen.
Overdreven ballen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
Nog even wat reclame voor Abel's Deli. Probeer dat, mensen.
[ afbeelding ]
Heb de Deluxe box en ook het vinylexemplaar gehaald dit weekendquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Heeft Erik al gehoord dat zijn Messias is herrezen?
[ afbeelding ]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvoor moet het vet op temperatuur zijn.quote:
Balletje balletje.quote:
Bah.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dat is inderdaad niet te doen volgens mij. Alles onder de saus, drama.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.
Is voor de echte connaisseurs. Ook wel 6 euro, dus premium geprijsd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.
Nou, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is voor de echte connaisseurs. Ook wel 6 euro, dus premium geprijsd.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:
Waarheen?quote:
Heb er ook zin aan, mooi achteraan dus veel inhalen van max.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:19 schreef Tchock het volgende:
Straks Formule 1. Lekker tijdstipBeter dan 8 uur 's ochtends zoals de GP van Japan laatst.
Om 11 uur toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:19 schreef Tchock het volgende:
Straks Formule 1. Lekker tijdstipBeter dan 8 uur 's ochtends zoals de GP van Japan laatst.
Waarheen?quote:
Eensch. Gaat niets boven een broodje worst met mosterd van de HEMAquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.
Waarvoor?quote:
Behalve al het andere op de wereld.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eensch. Gaat niets boven een broodje worst met mosterd van de HEMA
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen spoilers aub, want ik ga die finale serieus terugkijken hahaha
Voor een echte Mitchel wel ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Broodje frikandel en een blikje energy van 30 cent bij de jumbo blijft het beste wat er is.
Heeft iemand die chrome extension voor me...quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen.
Nog een vino gedronken?quote:
Klopt. Kwalificatie was gisteren twee uur later omdat ze bang waren dat mensen al weg zouden gaan voordat het optreden van Justin Timberlake begon.quote:
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
Oké, geen spoilers. Wordt wel lastig rijden voor Max.
Toet toetquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.
Tegenwoordig niet maar de auto's uit het verleden deden dat inderdaad, de grond effect auto's, er is nog ergens een filmpje van, dacht ik, een Renault waarbij het grondeffect wegvielquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet maar de auto's uit het verleden deden dat inderdaad, de grond effect auto's, er is nog ergens een filmpje van, dacht ik, een Renault waarbij het grondeffect wegviel
Spectaculairquote:
Heh, de F1 wagen die ik bedoelde had echt lift off, niet door een aanrijding maar doordat er een skirt kapot gingquote:
Klopt, maar die downforce is zo enorm dat een auto in theorie andersom over het plafond zou kunnen rijden. (net gegoogled)quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Deze is wat gaver, ook omdat er meer flips bij zijn. Geen F1, wel Mark Webber.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
SpectaculairHij komt misschien wel vier/vijf meter van de grond.
[ afbeelding ]
hboquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Broodje frikandel en een blikje energy van 30 cent bij de jumbo blijft het beste wat er is.
Als ik mij goed herinner had hij geen schrammetje...quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze is wat gaver, ook omdat er meer flips bij zijn. Geen F1, wel Mark Webber.
Scheelt dat het geen open kist is. Het vliegen zelf is ook niet zo erg, 't gaat om het landen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner had hij geen schrammetje...
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.quote:
Ik had geen scooter maar dit was ook wel vaste prik ja. Was ook oprecht een leuke besteding van een tussenuur in die tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.
Ik weet niet waar ik moet beginnen met m'n reactie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.
Op een gegeven moment kwamen we er ook achter dat je gewoon alles uit de schoolkantine kon jatten
Ik ook niet, maar we waren met zijn 6 en 3 ervan hadden een scooter. In de 6e hadden een paar een autootje en gingen we ook wel eens naar de mac.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had geen scooter maar dit was ook wel vaste prik ja. Was ook oprecht een leuke besteding van een tussenuur in die tijd.
Zeelandquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen met m'n reactie.
Daarom:
Scooters
Frikandelbroodje en energy drink
Jatten
Middelbare school
Chique jongen he.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom:
Scooters
Jatten
Middelbare school
Hehe ook dat was bij ons ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we waren met zijn 6 en 3 ervan hadden een scooter. In de 6e hadden een paar een autootje en gingen we ook wel eens naar de mac.
Goeie tijden.
Waarom drinken al die scholieren dat toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kwamen we er ook achter dat je gewoon alles uit de schoolkantine kon jatten
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom:
Scooters
Jatten
Middelbare school
Omdat het mierzoet en spotgoedkoop is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom drinken al die scholieren dat toch?
Daar is jatten legaal? Apart.quote:
Omdat de meeste scholen het verbieden en iedereen roept dat het slecht voor je is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon drugs gebruiken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ooit tijdens een examenperiode wel eens Red Bull gekocht om langer te kunnen leren. Dagen nadien had ik steeds meer nodig om wakker te kunnen blijven en had ik continue hartkloppingen
Wel goede cijfers gehaald overigens![]()
Tijdens nachtdiensten drink ik nu wel eens van die organic energydrinks maar dan slaap ik de hele nacht ook niet meer.
Neusje van de zalm.quote:
Ah ja, dan is het natuurlijk spannend.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de meeste scholen het verbieden en iedereen roept dat het slecht voor je is.
Het smaakt walgelijk naar mijn mening, ik blijf er dan ook vanaf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ooit tijdens een examenperiode wel eens Red Bull gekocht om langer te kunnen leren. Dagen nadien had ik steeds meer nodig om wakker te kunnen blijven en had ik continue hartkloppingen
Wel goede cijfers gehaald overigens![]()
Tijdens nachtdiensten drink ik nu wel eens van die organic energydrinks maar dan slaap ik de hele nacht ook niet meer.
Haha, nouja we hadden dan muntjes die moest je neerleggen en dan zei die vrouw het is zo druk, loop maar even door dan krijg je daar je broodje met (kruidenkaas, kaas, ham).quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hehe ook dat was bij ons ook
Behalve dat jatten dus. Crimineel kutkind.
Blijft echt goor spul.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het mierzoet en spotgoedkoop is.
Klinkt alsof je overgevoelig bent voor cafeïne trouwens.
Tijdens het werk? Ik werk toch niet op de Zuidas joh.quote:
Goed verhaal wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
In tussenuren ging ik altijd met een paar vrienden naar de McDonald’s. Dan fietsten we allemaal achter elkaar en ook in het ‘restaurant’ gingen we allemaal aan een ander tafeltje te zitten en daarna fietsen we weer allemaal achter elkaar terug. Geen woord wisselen dus en in dat restaurant wel de hele tijd allemaal giechelen om dat het zo grappig en stom was om elkaar te negeren en niet te praten. Vond ik toen hilarisch.
Zit ook nog groot verschil in smaak tussen de verschillende goedkope merken. Ik ben een soort van connaisseur.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:40 schreef skysherrif het volgende:
Overigens zijn alleen die goedkope 30 cent drankjes chill, red bull en monster is goor.
Wij gingen in v6 nog gewoon in die ballenbak enzo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
In tussenuren ging ik altijd met een paar vrienden naar de McDonald’s. Dan fietsten we allemaal achter elkaar en ook in het ‘restaurant’ gingen we allemaal aan een ander tafeltje te zitten en daarna fietsen we weer allemaal achter elkaar terug. Geen woord wisselen dus en in dat restaurant wel de hele tijd allemaal giechelen om dat het zo grappig en stom was om elkaar te negeren en niet te praten. Vond ik toen hilarisch.
Met een meisje mee naar huis tijdens tussenuren, dat was toch wel het mooiste tijdens de middelbare school.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:39 schreef Kaas- het volgende:
Haha oh ja. Vaak uitgestuurd zeg. Mooie tijden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wij gingen in v6 nog gewoon in die ballenbak enzo.
Nooit gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met een meisje mee naar huis tijdens tussenuren, dat was toch wel het mooiste tijdens de middelbare school.
Geen probleem, in Groningen heb je geen talentvolle kinderen, dus pesten kan daar geen kwaad.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef Kaas- het volgende:
Maar goed, had toen ook wel bijzondere humor. Elke dag op weg naar school kinderen van hun fiets af schoppen en zo.
Hoewel ik dat nu enorm fout vind moet ik wel direct weer lachen bij de herinnering eigenlijk.
Ik heb hier een plaatje met de goeie soorten;quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zit ook nog groot verschil in smaak tussen de verschillende goedkope merken. Ik ben een soort van connaisseur.
Jij ging natuurlijk met de conciërge het bezemhok in.quote:
Volgens mij waren wij met v6 ook uiteindelijk gewoon veel irritanter bezig dan mbo klassen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha oh ja. Vaak uitgestuurd zeg. Mooie tijden.
Hehe, mooi.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte en fietste z’n vader ineens naast hem, waarschijnlijk als bescherming. Heb die toen ook een schop gegeven en dat vriendje van me gooide fristi over hem heen en toen fietsten we lachen gauw door en die vader liet het gewoon gebeuren.
Concierges, ook mooie herinnering. Elke weekend gingen we dan wedden wat ajax , feyenoord of psv deed voor een pak roze koeken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij ging natuurlijk met de conciërge het bezemhok in.
Hahaha tering dat is echt niet grappig man.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte en fietste z’n vader ineens naast hem, waarschijnlijk als bescherming. Heb die toen ook een schop gegeven en dat vriendje van me gooide fristi over hem heen en toen fietsten we lachend gauw door en die vader liet het gewoon gebeuren.Ik had wel een goede schop verdiend.
Bij ons was de afdelingsleider een goeie peer. Die hield ook de absentielijsten bij, maar vanaf je 18e mocht je zelf aftekenen op je absenties. Leerlingenbalie, het studiehuis of een andere tussenpaus probeerde ik te mijden, die waren veel te machtsgeil. Concierges stonden bij ons alleen bij corvee-slaafjes en tafelvoetbalspelers in het goede boekje.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Concierges, ook mooie herinnering. Elke weekend gingen we dan wedden wat ajax , feyenoord of psv deed voor een pak roze koeken.
Ben ook nog eens wezen eten bij de mevrouw van de leerlingenbalie.
Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hehe, mooi.
Dat zal ze leren, gasdieven.
Haha bij ons waren dat alleen de schoonmakers, wat hadden we daar een hekel aan, ook altijd ruzie mee, maar dat was priem want die hadden geen enkele autoriteit en werden ook uitgelachen door de docenten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bij ons was de afdelingsleider een goeie peer. Die hield ook de absentielijsten bij, maar vanaf je 18e mocht je zelf aftekenen op je absenties. Leerlingenbalie, het studiehuis of een andere tussenpaus probeerde ik te mijden, die waren veel te machtsgeil. Concierges stonden bij ons alleen bij corvee-slaafjes en tafelvoetbalspelers in het goede boekje.
Het blijft toch waar dat je zo'n verrot karakter al vroeg kan herkennen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.
Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd niemand op her schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Een verrot karakter bestaat niet, vind jij als linkse. Enkel verkeerde omstandigheden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het blijft toch waar dat je zo'n verrot karakter al vroeg kan herkennen.
Dat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte
Ok ok. Stoerstoer.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.
Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd juist helemaal niemand van die school nog op het schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha bij ons waren dat alleen de schoonmakers, wat hadden we daar een hekel aan, ook altijd ruzie mee, maar dat was priem want die hadden geen enkele autoriteit en werden ook uitgelachen door de docenten.
Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een verrot karakter bestaat niet, vind jij als linkse. Enkel verkeerde omstandigheden.
Kom naar rechts. We hebben koekjes.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.
Kom nou, je durfde op de middelbare school gewoon niet meer te pesten omdat je er toen achter kwam dat je jongens leuk vond. Komt elke poging tot pesten als een kloofbijlenboemerang terug in je bakkes.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd juist helemaal niemand van die school nog op het schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Woooooow.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, die hadden we niet. Daar hadden we op onze school eigenlijk geen last van, de school zelf was de enige die je fiets stal, als je hem net buiten de aangegeven vakken parkeerde was je hem een week kwijt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.
Die stonden dan op het schoolplein om te kijken of er geen fietsen gestolen werden. Topbaan.
Niemand zit er ook op te wachten om zo'n nicht achter zich aan te hebben op het schoolplein.quote:
Haha oh ja dat was ook chillquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Pesten deed ik niet echt, vond het vooral grappig om hele gesprekken aan te gaan knopen met mensen waarvan ik wist dat ze me niet mochten.
Oke jongens die voor mij en simon zaten hadden wel vaak last van natte oren en een schoen in hun achterwerk, maarja.
Oh en het was ook heerlijk om iemands etui uit het openstaande raam van de 2e verdieping te gooien.
Maarja, wel heel stoer een v'tje in de lapel van je jasje.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.
Die stonden dan op het schoolplein om te kijken of er geen fietsen gestolen werden. Topbaan.
Chillquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het etui.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha oh ja dat was ook chillvooral als de eigenaar van de etui dan boos werd en er zelf werd uitgestuurd ghijihihihi
Er liepen in Nijmegen natuurlijk de nodige junks rond. En eigendomsrechten-ontkennend communistisch volk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh, die hadden we niet. Daar hadden we op onze school eigenlijk geen last van, de school zelf was de enige die je fiets stal, als je hem net buiten de aangegeven vakken parkeerde was je hem een week kwijt.
Hahaha, ja, ook wel echt heel chill dat we nog wel zon klas hadden waarvan je wist dat behalve een paar buitenbeentjes dan gewoon hun verlies namen en je niet gingen verlinken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha oh ja dat was ook chillvooral als de eigenaar van de etui dan boos werd en er zelf werd uitgestuurd ghijihihihi
Pak van de C&A aan. Drie knoopjes, allemaal dicht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Maarja, wel heel stoer een v'tje in de lapel van je jasje.
Zoals Puddingbuks.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er liepen in Nijmegen natuurlijk de nodige junks rond. En eigendomsrechten-ontkennend communistisch volk.
Dat soort lui verdwijnt gewoon opeens in Zeeland en daar praat dan niemand meer over.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er liepen in Nijmegen natuurlijk de nodige junks rond. En eigendomsrechten-ontkennend communistisch volk.
Beetje streng kijken en patrouilleren over het schoolplein. Fiets ook wel eens langs dat ROC bij Heyendaal, waar er dan een paar staan. Maarja, zal daar wel nodig zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Pak van de C&A aan. Drie knoopjes, allemaal dicht.
Plastic piepschoenen en dan maar in je oortje fluisteren.
Tijd dat ze daar detectiepoortjes invoeren en er gewoon een hek omheen zetten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:01 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje streng kijken en patrouilleren over het schoolplein. Fiets ook wel eens langs dat ROC bij Heyendaal, waar er dan een paar staan. Maarja, zal daar wel nodig zijn.
Eindelijk eens een leuke winnaar.quote:
Man man man.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte en fietste z’n vader ineens naast hem, waarschijnlijk als bescherming. Heb die toen ook een schop gegeven en dat vriendje van me gooide fristi over hem heen en toen fietsten we lachend gauw door en die vader liet het gewoon gebeuren.Ik had wel een goede schop verdiend.
Zag je ook wel van mijlenver aan komen al. Constante kwaliteit, goede afwerking en lekkere smaken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Eindelijk eens een leuke winnaar.
Volgende meet de FOK! knokploeg meenemen voor payback.quote:
Ja, een terechte winnaar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Zag je ook wel van mijlenver aan komen al. Constante kwaliteit, goede afwerking en lekkere smaken.
Met mijn klompvoet, dat zal vast indruk maken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgende meet de FOK! knokploeg meenemen voor payback.
Haha, ik heb zo een vermoeden wie de nieuwe nummer 1 is geworden na max zijn contractverlenging.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat nu naast de baan met kapotte motor.
Nare spoliers altijd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Je wilt spoliers vermijden, dus je gaat in een SC rondhangen? Solide keuze, wel.
Ja, daar zijn ze het op RTL ook wel over eens.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo een vermoeden wie de nieuwe nummer 1 is geworden na max zijn contractverlenging.
Lijkt mij logischer als Ricciardo een ander team gaat zoeken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haha, ik heb zo een vermoeden wie de nieuwe nummer 1 is geworden na max zijn contractverlenging.
Mij niet.... zou namelijk niet weten welk team.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Lijkt mij logischer als Ricciardo een ander team gaat zoeken.
En het maar gek vinden waarom homoseksuelen zo gestigmatiseerd worden op het platteland van Groningen. Je maakt het er gewoon zelf naar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar tweede rijder zijn lijkt mij ook geen goede positie voor hem.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mij niet.... zou namelijk niet weten welk team.
Op zijn beurt gewoon weer knokken voor die beste positie of wachten tot er bij een ander team een plekje vrijkomt of max na 2020 weggaat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken. Maar tweede rijder zijn lijkt mij ook geen goede positie voor hem.
Eerste hahaquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:37 schreef remlof het volgende:
Verstappen tweede, maar moet nog de pits in.
Oh ik kijk gewoon ziggo..quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh ik kijk gewoon ziggo..
Ik neem aan dat max zijn tactiek nu is zolang mogelijk hamilton ophouden is zoda thij sneller zijn banden verbruikt en max een 1 stopper maakt. Hamilton moet dan naar 2 stopper?
De een zijn is de ander zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:06 schreef Reya het volgende:
[..]
Met zo'n ritme ben je binnen een maand kapot.
Die post hier ook toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Mishu mijn favoriete user is. Een schitterende mix van zelfmedelijden en misplaatste eigendunk. Kan je een studie van maken. Zou eigenlijk ook wel in deze SC passen bedenk ik me nu
Erg vermakelijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:18 schreef eriksd het volgende:
KLB / Dom moeten doen tijdens dates
A gift that keeps on giving.
Verdien ja en krijgen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik herken het wel. Als ik een baan krijg, verdien ik mogelijk ook meer dan mijn dates.
Heb die user nog nooit zien posten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat Mishu mijn favoriete user is. Een schitterende mix van zelfmedelijden en misplaatste eigendunk. Kan je een studie van maken. Zou eigenlijk ook wel in deze SC passen bedenk ik me nu
Wat zou dat?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik herken het wel. Als ik een baan krijg, verdien ik mogelijk ook meer dan mijn dates.
Niks, het was een soort reactie op Mishu die klaagde dat ze moest liegen over haar salaris omdat jongens het niet konden accepteren dat ze meer verdiende. Maar ze heeft momenteel helemaal geen baan (en ik ook niet, vandaar het woordje 'als')...quote:
Ah oké.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niks, het was een soort reactie op Mishu die klaagde dat ze moest liegen over haar salaris omdat jongens het niet konden accepteren dat ze meer verdiende. Maar ze heeft momenteel helemaal geen baan (en ik ook niet, vandaar het woordje 'als')...
Oh help, ik zou heel slecht tegen dat soort mensen kunnen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké.Maar een beetje vent kan het wel hebben als de andere meer verdient of vindt dat zelfs aantrekkelijk.
Meisje uit Rusland uit m’n master is daar wel echt reteconservatief over: die zou een man niet respecteren als ‘ie minder dan haar verdient. Haar partner moet sowieso meer verdienen.
Zou m’n gehandicapte zusje ook kunnen in die auto.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
Max reed zich toch nog naar het podium in de laatste ronde.
Moet eigenlijk wel eens een lintje krijgen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:39 schreef remlof het volgende:
Max reed zich toch nog naar het podium in de laatste ronde.
Oh nee, toch geen podium want vijf seconden strafquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Moet eigenlijk wel eens een lintje krijgen.
Heb jij een gehandicapt zusje? Wat heeft ze?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zou m’n gehandicapte zusje ook kunnen in die auto.
Mij.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij een gehandicapt zusje? Wat heeft ze?
Kon hij het weer eens niet volgens de regels?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee, toch geen podium want vijf seconden straf
Wat een onzin.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh nee, toch geen podium want vijf seconden straf
De inhaalactie was vooral heel erg mooi. Jammer dat dat onterecht gedevalueerd wordt door de raceleiding.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef GSbrder het volgende:
Ach, lekker belangrijk, voor een 3e plek.
Officieel is het heel misschien terechth e, alleen in de praktijk wordt dit nooit bestraft, behalve als e ferrari in de laatste ronde inhaalt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De inhaalactie was vooral heel erg mooi. Jammer dat dat onterecht gedevalueerd wordt door de raceleiding.
Heb je typtyfus?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Officieel is het heel misschien terechth e, alleen in de praktijk wordt dit nooit bestraft, behalve als e ferrari in de laatste ronde inhaalt.
Ohja, wat dus een opvallend dingetje is dat ik me laatst heb laten vertellen aangaande samenlevingscontracten van heterostellen: meestal is het zo dat er wordt besloten tot een naar-rato verdeling van de huishoudkosten. Slechts af en toe wordt er gekozen voor een "harde" 50/50 verdeling. Maar elke keer dat er een keuze wordt gemaakt voor die 50/50 verdeling is dat (OMDAT?) wanneer de vrouw (TOEVALLIG?) de meestverdienende partner is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Is het teveel gevraagd om je typo’s uit je post te halen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:04 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Doe maar weer lekker onaardig joh pisvent.
We kunnen er nog steeds van genieten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De inhaalactie was vooral heel erg mooi. Jammer dat dat onterecht gedevalueerd wordt door de raceleiding.
Er loopt nog een protest van RB toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef Tijger_m het volgende:
Het word hoog tijd dat Liberty Media eens orde op zaken gaat stellen in de F1, dit was complete BS, in de herhaling is duidelijk te zien dat Max nog een of twee wielen op de kerbs heeft.
Als ze F1 toeschouwers willen terug winnen dan moet je dit soort acties gewoon laten staan.
Yep.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er loopt nog een protest van RB toch?
Oh, gelukkig. Tot nu toe deden ze dat steeds niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er loopt nog een protest van RB toch?
Horner was zwaar over de zeik schijnbaar, zijn commentaar op de BBC was nogal ondiplomatiek voor zijn doen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, gelukkig. Tot nu toe deden ze dat steeds niet.
Had ook slechter gekund als jij het zou zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nogal een handicap inderdaad.
Nu al? Doe gewoon minder dan vijf minuten van tevoren, zoals ik.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
Heb toch net iets schandalig slechts ingeleverd, gelukkig niet voor een cijfer ofzo.
Andere keren waren wel goed, maar ik snapte gewoon geen reet van de tekst, net als iedereen in m'n werkgroep.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nu al? Doe gewoon minder dan vijf minuten van tevoren, zoals ik.
Homo.quote:Op maandag 23 oktober 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
Uiteindelijk is Gwenn wel de echte winnaar hihi.
Heheh, wat een knuppel is het toch ook. De Limbo valt nooit ver van de boom.quote:Op maandag 23 oktober 2017 07:11 schreef Jip141 het volgende:
Verstappen woedend op 'mongool van een steward' na cruciale tijdstraf
Whehehe
Lekker volwassen reactie, wel.quote:Op maandag 23 oktober 2017 07:11 schreef Jip141 het volgende:
Verstappen woedend op 'mongool van een steward' na cruciale tijdstraf
Whehehe
In the heat of the moment, niks mis mee. Niet iedereen op deze planeet is een emotie- en passieloze autist natuurlijk.quote:
Maar ook niet iedereen op deze planeet heeft een voorbeeldfunctie voor miljoenen kijkers. Hij kan vast wel op een andere manier laten blijken dat hij het niet eens is met de arbitrage.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In the heat of the moment, niks mis mee. Niet iedereen op deze planeet is een emotie- en passieloze autist natuurlijk.
Huillie.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In the heat of the moment, niks mis mee. Niet iedereen op deze planeet is een emotie- en passieloze autist natuurlijk.
Te makkelijk idd. Ik denk wel dat Verstappen een overtuigde PVV-stemmer is.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:04 schreef Jip141 het volgende:
Er wordt wel standaard gehapt als je iets over Verstappen zegt.
Je moet hier niet teruglezen, dat is echt zonde van je tijd en eigendunk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo is jouw mening over mij ook weer duidelijk. Zelfmedelijden en misplaatste eigendunk
Meeposten ook.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet hier niet teruglezen, dat is echt zonde van je tijd en eigendunk.
Het stond boven aan de pagina. De laatste pagina lees ik altijd nog even terug. Dat heb ik bij dezen afgeleerd.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Je moet hier niet teruglezen, dat is echt zonde van je tijd en eigendunk.
Wat een knuppel is die premier van Sint-Marten toch. Je zou er maar mee opgescheept zitten.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-noodhulp-niet.html
Dit lezen is wel goed voor je eigendunk.
Inderdaad niet het type waarmee je wil stranden op een tropisch eiland...Oh wacht...quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:31 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Wat een knuppel is die premier van Sint-Marten toch. Je zou er maar mee opgescheept zitten.
Dan maar geen hulp bieden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
Hij ziet er uit als die gast van Tropico.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad niet het type waarmee je wil stranden op een tropisch eiland...Oh wacht...
El Presidentequote:Op maandag 23 oktober 2017 08:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als die gast van Tropico.
Eens.quote:
Tja het hoeft niet, natuurlijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
Saban is gewoon op het rechte pad gekomen. Dit bericht had wat positiever gemogen.quote:Vrouwenhandelaar Saban B. verkoopt nu energie aan Duitsers
B. werd in 2008 veroordeeld tot acht jaar cel, maar wist in 2009 naar Turkije te ontsnappen toen hij een week verlof kreeg om zijn kind te zien.
”Saban verkoopt nu gas aan moffen”?quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Saban is gewoon op het rechte pad gekomen. Dit bericht had wat positiever gemogen.
Boevennest. Je verwacht het niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:29 schreef Abschirmdienst het volgende:
Die kerel verdient het wel om omgelegd te worden.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:43 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Saban is gewoon op het rechte pad gekomen. Dit bericht had wat positiever gemogen.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:46 schreef remlof het volgende:
[..]
”Saban verkoopt nu gas aan moffen”?
Dus ja zeer waarschijnlijk ook gas.quote:Energieverträge von E.on, RWE, Vattenfall
Omdat ze dat zelf niet willen? Ze zijn geen ding.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:52 schreef remlof het volgende:
Waarom we St. Maarten niet gewoon aan Frankrijk geven is mij echt een raadsel.
Wellicht een leuk geschenk bij het volgende staatsbezoek van Willem-Alexander aan Macron.
Ze zijn als een inwonende 30-jarige die wel bedelt en aan louche handeltjes doet, maar weigert op eigen voeten te staan.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf niet willen? Ze zijn geen ding.
Alsof zij weten wat het beste voor hen isquote:Op maandag 23 oktober 2017 08:53 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Omdat ze dat zelf niet willen? Ze zijn geen ding.
Maar ze wonen niet meer bij ons in. Ze zijn een autonoom land.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze zijn als een inwonende 30-jarige die wel bedelt en aan louche handeltjes doet, maar weigert op eigen voeten te staan.
Dat is ook maar een relatief begrip. Onafhankelijk zijn ze sowieso niet.quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar ze wonen niet meer bij ons in. Ze zijn een autonoom land.
"Het Nederlandse deel is sinds 10 oktober 2010 een apart land binnen het Koninkrijk der Nederlanden."quote:Op maandag 23 oktober 2017 08:57 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Maar ze wonen niet meer bij ons in. Ze zijn een autonoom land.
In feite is geen enkel ontwikkelingsland echt onafhankelijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:00 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Dat is ook maar een relatief begrip. Onafhankelijk zijn ze sowieso niet.
Pure gok:quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel landen staan er in het onderstaande rijtje?
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
4. Groot-Brittannië
5. Engeland
6. Isle of Man
7. Israel
8. Palestina
9. Vaticaanstad
10. Taiwan
5?quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
4. Groot-Brittannië
5. Engeland
6. Isle of Man
7. Israel
8. Palestina
9. Vaticaanstad
10. Taiwan
1, Vaticaanstad. De voortzetting van het eeuwige Romeinse rijk.quote:Op maandag 23 oktober 2017 09:19 schreef Janneke141 het volgende:
1. Nederland
2. Sint Maarten
3 Puerto Rico
4. Groot-Brittannië
5. Engeland
6. Isle of Man
7. Israel
8. Palestina
9. Vaticaanstad
10. Taiwan
Forum Opties | |
---|---|