HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.quote:
2 minuten gefrituurd, zo smaakt het.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Reya het volgende:
Smullers-friet, dat is wel zeldzame bagger.
Eens. Maar goed, Ollanders kunnen sowieso geen frieten bakken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Reya het volgende:
Smullers-friet, dat is wel zeldzame bagger.
In tijden van grote wanhoop kun je ook bij de Etos of Rituals zeepjes kanen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.
Abel’s Deli, zo heette dat nieuwe stekkie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
In tijden van grote wanhoop kun je ook bij de Etos of Rituals zeepjes zanen.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
Wel mooi dat we hier blijkbaar consensus hebben dat friet het juiste woord is.
Wrap mexicano om het af te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:13 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon Ah to go induiken Tem en wrap Caesar salad nemen. Vette troep maar nog wel lekker.
Ik had vanavond gewoon patat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
Daar kan je ook weinig aan vernaggelen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Vorige week nog een kaassoufflé bij Smullers gehaald als midnight snack toen de NS weer aan het falen was. Best wel prima.
Jawel, als hij lek gaat.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar kan je ook weinig aan vernaggelen.
Overdreven ballen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
Nog even wat reclame voor Abel's Deli. Probeer dat, mensen.
[ afbeelding ]
Heb de Deluxe box en ook het vinylexemplaar gehaald dit weekendquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef Tchock het volgende:
Heeft Erik al gehoord dat zijn Messias is herrezen?
[ afbeelding ]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Daarvoor moet het vet op temperatuur zijn.quote:
Balletje balletje.quote:
Bah.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:16 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, dat is inderdaad niet te doen volgens mij. Alles onder de saus, drama.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.
Is voor de echte connaisseurs. Ook wel 6 euro, dus premium geprijsd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Handig eten in de trein met één houten lepel. Dat enorme bord op schoot.
Nou, dan moet het wel goed zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is voor de echte connaisseurs. Ook wel 6 euro, dus premium geprijsd.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:
Waarheen?quote:
Heb er ook zin aan, mooi achteraan dus veel inhalen van max.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:19 schreef Tchock het volgende:
Straks Formule 1. Lekker tijdstipBeter dan 8 uur 's ochtends zoals de GP van Japan laatst.
Om 11 uur toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:19 schreef Tchock het volgende:
Straks Formule 1. Lekker tijdstipBeter dan 8 uur 's ochtends zoals de GP van Japan laatst.
Waarheen?quote:
Eensch. Gaat niets boven een broodje worst met mosterd van de HEMAquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
HEMA natuurlijk. Voor als je zin hebt in worst.
Waarvoor?quote:
Behalve al het andere op de wereld.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eensch. Gaat niets boven een broodje worst met mosterd van de HEMA
Dat had je nou niet moeten zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen spoilers aub, want ik ga die finale serieus terugkijken hahaha
Voor een echte Mitchel wel ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Broodje frikandel en een blikje energy van 30 cent bij de jumbo blijft het beste wat er is.
Heeft iemand die chrome extension voor me...quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen.
Nog een vino gedronken?quote:
Klopt. Kwalificatie was gisteren twee uur later omdat ze bang waren dat mensen al weg zouden gaan voordat het optreden van Justin Timberlake begon.quote:
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef GSbrder het volgende:
Oké, geen spoilers. Wordt wel lastig rijden voor Max.
Toet toetquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.
Tegenwoordig niet maar de auto's uit het verleden deden dat inderdaad, de grond effect auto's, er is nog ergens een filmpje van, dacht ik, een Renault waarbij het grondeffect wegvielquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gelezen dat een F1-auto kan opstijgen als zijn downforce weg zou vallen. Weet niet of dat echt waar is.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet maar de auto's uit het verleden deden dat inderdaad, de grond effect auto's, er is nog ergens een filmpje van, dacht ik, een Renault waarbij het grondeffect wegviel
Spectaculairquote:
Heh, de F1 wagen die ik bedoelde had echt lift off, niet door een aanrijding maar doordat er een skirt kapot gingquote:
Klopt, maar die downforce is zo enorm dat een auto in theorie andersom over het plafond zou kunnen rijden. (net gegoogled)quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:
Deze is wat gaver, ook omdat er meer flips bij zijn. Geen F1, wel Mark Webber.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
SpectaculairHij komt misschien wel vier/vijf meter van de grond.
[ afbeelding ]
hboquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:22 schreef skysherrif het volgende:
Broodje frikandel en een blikje energy van 30 cent bij de jumbo blijft het beste wat er is.
Als ik mij goed herinner had hij geen schrammetje...quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Deze is wat gaver, ook omdat er meer flips bij zijn. Geen F1, wel Mark Webber.
Scheelt dat het geen open kist is. Het vliegen zelf is ook niet zo erg, 't gaat om het landen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als ik mij goed herinner had hij geen schrammetje...
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.quote:
Ik had geen scooter maar dit was ook wel vaste prik ja. Was ook oprecht een leuke besteding van een tussenuur in die tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.
Ik weet niet waar ik moet beginnen met m'n reactie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh middelbaar, gingen we elk tussenuur op de scootert naar de jumbo. Elke dag dus ongeveer. Hoe we daar niet dik van werden.
Op een gegeven moment kwamen we er ook achter dat je gewoon alles uit de schoolkantine kon jatten
Ik ook niet, maar we waren met zijn 6 en 3 ervan hadden een scooter. In de 6e hadden een paar een autootje en gingen we ook wel eens naar de mac.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had geen scooter maar dit was ook wel vaste prik ja. Was ook oprecht een leuke besteding van een tussenuur in die tijd.
Zeelandquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen met m'n reactie.
Daarom:
Scooters
Frikandelbroodje en energy drink
Jatten
Middelbare school
Chique jongen he.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom:
Scooters
Jatten
Middelbare school
Hehe ook dat was bij ons ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we waren met zijn 6 en 3 ervan hadden een scooter. In de 6e hadden een paar een autootje en gingen we ook wel eens naar de mac.
Goeie tijden.
Waarom drinken al die scholieren dat toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Op een gegeven moment kwamen we er ook achter dat je gewoon alles uit de schoolkantine kon jatten
quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom:
Scooters
Jatten
Middelbare school
Omdat het mierzoet en spotgoedkoop is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waarom drinken al die scholieren dat toch?
Daar is jatten legaal? Apart.quote:
Omdat de meeste scholen het verbieden en iedereen roept dat het slecht voor je is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon drugs gebruiken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ooit tijdens een examenperiode wel eens Red Bull gekocht om langer te kunnen leren. Dagen nadien had ik steeds meer nodig om wakker te kunnen blijven en had ik continue hartkloppingen
Wel goede cijfers gehaald overigens![]()
Tijdens nachtdiensten drink ik nu wel eens van die organic energydrinks maar dan slaap ik de hele nacht ook niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |