abonnement Unibet Coolblue
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:44:37 #126
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587162
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte en fietste z’n vader ineens naast hem, waarschijnlijk als bescherming. Heb die toen ook een schop gegeven en dat vriendje van me gooide fristi over hem heen en toen fietsten we lachen gauw door en die vader liet het gewoon gebeuren. :'(
Hehe, mooi.
Dat zal ze leren, gasdieven.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587166
quote:
9s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:42 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Jij ging natuurlijk met de conciërge het bezemhok in.
Concierges, ook mooie herinnering. Elke weekend gingen we dan wedden wat ajax , feyenoord of psv deed voor een pak roze koeken.

Ben ook nog eens wezen eten bij de mevrouw van de leerlingenbalie.
pi_174587225
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte en fietste z’n vader ineens naast hem, waarschijnlijk als bescherming. Heb die toen ook een schop gegeven en dat vriendje van me gooide fristi over hem heen en toen fietsten we lachend gauw door en die vader liet het gewoon gebeuren. :'( Ik had wel een goede schop verdiend.
Hahaha tering dat is echt niet grappig man.

Wij namen juist een beetje de pestkopjes te grazen, niets leuker om zo'n hbo mitchel voor zn vriendjes voor schut te zetten.

Of je vrienden voor schut te zetten door ze onder de tafelvoetbaltafel te laten kruipen :)
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:46:27 #129
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587232
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Concierges, ook mooie herinnering. Elke weekend gingen we dan wedden wat ajax , feyenoord of psv deed voor een pak roze koeken.

Ben ook nog eens wezen eten bij de mevrouw van de leerlingenbalie.
Bij ons was de afdelingsleider een goeie peer. Die hield ook de absentielijsten bij, maar vanaf je 18e mocht je zelf aftekenen op je absenties. Leerlingenbalie, het studiehuis of een andere tussenpaus probeerde ik te mijden, die waren veel te machtsgeil. Concierges stonden bij ons alleen bij corvee-slaafjes en tafelvoetbalspelers in het goede boekje.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587376
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:44 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Hehe, mooi.
Dat zal ze leren, gasdieven.
Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.

Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd juist helemaal niemand van die school nog op het schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
pi_174587384
quote:
15s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:46 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Bij ons was de afdelingsleider een goeie peer. Die hield ook de absentielijsten bij, maar vanaf je 18e mocht je zelf aftekenen op je absenties. Leerlingenbalie, het studiehuis of een andere tussenpaus probeerde ik te mijden, die waren veel te machtsgeil. Concierges stonden bij ons alleen bij corvee-slaafjes en tafelvoetbalspelers in het goede boekje.
Haha bij ons waren dat alleen de schoonmakers, wat hadden we daar een hekel aan, ook altijd ruzie mee, maar dat was priem want die hadden geen enkele autoriteit en werden ook uitgelachen door de docenten.
pi_174587411
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.

Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd niemand op her schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Het blijft toch waar dat je zo'n verrot karakter al vroeg kan herkennen.
pi_174587503
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Het blijft toch waar dat je zo'n verrot karakter al vroeg kan herkennen.
Een verrot karakter bestaat niet, vind jij als linkse. Enkel verkeerde omstandigheden.
pi_174587506
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:43 schreef Kaas- het volgende:
Een keer kwamen we dat jochie tegen die ik elke dag van z’n fiets schopte
Dat.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:12 #135
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587515
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.

Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd juist helemaal niemand van die school nog op het schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Ok ok. Stoerstoer.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587520
Pesten deed ik niet echt, vond het vooral grappig om hele gesprekken aan te gaan knopen met mensen waarvan ik wist dat ze me niet mochten.

Oke jongens die voor mij en simon zaten hadden wel vaak last van natte oren en een schoen in hun achterwerk, maarja.

Oh en het was ook heerlijk om iemands etui uit het openstaande raam van de 2e verdieping te gooien.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:50 #137
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587540
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Haha bij ons waren dat alleen de schoonmakers, wat hadden we daar een hekel aan, ook altijd ruzie mee, maar dat was priem want die hadden geen enkele autoriteit en werden ook uitgelachen door de docenten.
Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.
Die stonden dan op het schoolplein om te kijken of er geen fietsen gestolen werden. Topbaan.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587550
quote:
3s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:53 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Een verrot karakter bestaat niet, vind jij als linkse. Enkel verkeerde omstandigheden.
Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:55:30 #139
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587561
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.
Kom naar rechts. We hebben koekjes.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587575
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ik was eigenlijk wel een pestkop van de allerallerergste soort en kan verreweg het meeste maar beter niet delen.

Trok overigens al tijdens die middelbare school gelukkig wel bij; toen ik in vwo6 zat werd juist helemaal niemand van die school nog op het schoolplein gepest omdat de hele school wist dat ik je dan zou pakken. Daarmee al m’n jeugdzonden weer goedgemaakt.
Kom nou, je durfde op de middelbare school gewoon niet meer te pesten omdat je er toen achter kwam dat je jongens leuk vond. Komt elke poging tot pesten als een kloofbijlenboemerang terug in je bakkes.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:55:54 #141
165633 eriksd
The grand facade...
pi_174587576
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.
Woooooow.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_174587591
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.
Die stonden dan op het schoolplein om te kijken of er geen fietsen gestolen werden. Topbaan.
Oh, die hadden we niet. Daar hadden we op onze school eigenlijk geen last van, de school zelf was de enige die je fiets stal, als je hem net buiten de aangegeven vakken parkeerde was je hem een week kwijt.
pi_174587600
Eindelijk op de plaats van bestemming, tram deed er gvd ruim een half uur over.
pi_174587609
quote:
15s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ok ok. Stoerstoer.
Niemand zit er ook op te wachten om zo'n nicht achter zich aan te hebben op het schoolplein.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174587629
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Pesten deed ik niet echt, vond het vooral grappig om hele gesprekken aan te gaan knopen met mensen waarvan ik wist dat ze me niet mochten.

Oke jongens die voor mij en simon zaten hadden wel vaak last van natte oren en een schoen in hun achterwerk, maarja.

Oh en het was ook heerlijk om iemands etui uit het openstaande raam van de 2e verdieping te gooien.
Haha oh ja dat was ook chill :D vooral als de eigenaar van de etui dan boos werd en er zelf werd uitgestuurd ghijihihihi
pi_174587631
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:54 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Leukste waren de beveiligers die stage liepen van het mbo.
Die stonden dan op het schoolplein om te kijken of er geen fietsen gestolen werden. Topbaan.
Maarja, wel heel stoer een v'tje in de lapel van je jasje.
pi_174587648
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:55 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ja, je bent zo'n eikel dat mijn wereldbeeld wankelt.
Chill

Eindelijk een linkse die het licht ziet
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:58:10 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_174587658
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha oh ja dat was ook chill :D vooral als de eigenaar van de etui dan boos werd en er zelf werd uitgestuurd ghijihihihi
Het etui.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:59:42 #149
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_174587734
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:56 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Oh, die hadden we niet. Daar hadden we op onze school eigenlijk geen last van, de school zelf was de enige die je fiets stal, als je hem net buiten de aangegeven vakken parkeerde was je hem een week kwijt.
Er liepen in Nijmegen natuurlijk de nodige junks rond. En eigendomsrechten-ontkennend communistisch volk.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_174587739
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Haha oh ja dat was ook chill :D vooral als de eigenaar van de etui dan boos werd en er zelf werd uitgestuurd ghijihihihi
Hahaha, ja, ook wel echt heel chill dat we nog wel zon klas hadden waarvan je wist dat behalve een paar buitenbeentjes dan gewoon hun verlies namen en je niet gingen verlinken.

Ging wel keertje mis toen ik hem gewoon keihard tegen het raam aangooide haha.

Ook wel heerlijk om terug te denken aan al die pennen die ik zozelf ben kwijtgeraakt, maar nooit zelf pennen heb gekocht ofzo. Ik vraag me echt af welke sukkel elke keer pennen ging halen bij de hema en ze dan weer "uitleende"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')