SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Make love, not war ☮
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan een actie van onze werkgever in het kader van een cultuuromslagtraject![]()
We moesten elkaar meer complimentjes maken, dus we moesten allemaal aangeven op welke prestatie we trots waren. Dit soort sessies maken het slechtste in mij wakker, dus ik zeg dat ik het al heel wat vond dat ik er elke ochtend weer was. Daarna heeft een collega mij zeker een half jaar elke ochtend begroet met: "Goedemorgen, wat goed dat je er weer bent!"
En gek genoeg deed het me ook wel goed.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
En dan in het voorjaar in de bossen of zo
dat dusquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Met de zonnestralen door de bomen......
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan een actie van onze werkgever in het kader van een cultuuromslagtraject![]()
We moesten elkaar meer complimentjes maken, dus we moesten allemaal aangeven op welke prestatie we trots waren. Dit soort sessies maken het slechtste in mij wakker, dus ik zeg dat ik het al heel wat vond dat ik er elke ochtend weer was. Daarna heeft een collega mij zeker een half jaar elke ochtend begroet met: "Goedemorgen, wat goed dat je er weer bent!"
En gek genoeg deed het me ook wel goed.
Heb jij het geschreven?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:31 schreef just me het volgende:
Op het programma van de trouwerij van mijn broer komt het woord "drinks" wel erg veel voor
![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:31 schreef just me het volgende:
Op het programma van de trouwerij van mijn broer komt het woord "drinks" wel erg veel voor
![]()
Cocktailpartyquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:31 schreef just me het volgende:
![]()
het staat gedruktquote:
Heb jij het in elkaar gedraaid dan.quote:
Toast to the bride and groom, drinks, dinner, party, drinks...quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij het in elkaar gedraaid dan.
Hebben ze veel buitenlandse vrienden?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
Toast to the bride and groom, drinks, dinner, party, drinks...
Na het feest nog meer drinken? Wat een ellende.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:34 schreef just me het volgende:
[..]
Toast to the bride and groom, drinks, dinner, party, drinks...
Het is dan ook de bedoeling dat bruid en bruidegom onder alle omstandigheden 'ja' tegen elkaar zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:31 schreef just me het volgende:
![]()
Jep en die moeten weer naar Nederland komen voor een trouwerijquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben ze veel buitenlandse vrienden?
Ik zou de party gewoon overslaan en na het diner direct overgaan op de drinks.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Na het feest nog meer drinken? Wat een ellende.
Nee, maar 'geroosterd brood voor het bruidspaar' klinkt toch even minder dan 'toast'...quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hebben ze veel buitenlandse vrienden?
Ik moet nog veilig in het hotel komenquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou de party gewoon overslaan en na het diner direct overgaan op de drinks.
goed punt!quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar 'geroosterd brood voor het bruidspaar' klinkt toch even kinder dan 'toast'...
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou de party gewoon overslaan en na het diner direct overgaan op de drinks.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar 'geroosterd brood voor het bruidspaar' klinkt toch even minder dan 'toast'...
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar 'geroosterd brood voor het bruidspaar' klinkt toch even minder dan 'toast'...
Waren die niet gestopt?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:42 schreef livelink het volgende:
Bettie serveert![]()
Dat is lang geleden dat ik iets van hen heb gehoord.
bestaan nog steeds en onlangs weer een nieuwe plaat uit geloof ik.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:42 schreef livelink het volgende:
Bettie serveert![]()
Dat is lang geleden dat ik iets van hen heb gehoord.
Ik zat ook al te googelen, maar ze treden nog steeds op.quote:
1e drie albums waren wel het leukste.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
bestaan nog steeds en onlangs weer een nieuwe plaat uit geloof ik.
Aha.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zat ook al te googelen, maar ze treden nog steeds op.
fijne dag!quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:45 schreef Melting het volgende:
@peaceman: alvast bedankt voor de fijne muziek, tot nu toe.![]()
Ik moet er even tussenuit, en zal niet terug zijn voor 12 uur.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:45 schreef Melting het volgende:
@peaceman: alvast bedankt voor de fijne muziek, tot nu toe.![]()
Ik moet er even tussenuit, en zal niet terug zijn voor 12 uur.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:51 schreef livelink het volgende:
Die voetballoze weekenden van jullie bevallen mij goed, Peaceman
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef peaceman het volgende:
Rob refereerde er al naar: geniet! (van elk moment)
Daarom zo op pad, cultureel erfgoed bezoeken.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:54 schreef peaceman het volgende:
Rob refereerde er al naar: geniet! (van elk moment)
Veel plezier.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:24 schreef peaceman het volgende:
Zo.. weer thuis. Net op tijd voor de klassieker.
Hier een waterig zonnetje en droog. Best lekker weer eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:45 schreef Melting het volgende:
Wat is hier buiten donker. Lijkt wel winter.
Voelt ook koud aan.
Hier al heel de middag regen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier een waterig zonnetje en droog. Best lekker weer eigenlijk.
Viel niet tegen. Maar zal wel de laatste keer zijn geweest (buiten kermis en carnaval dan).quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Alles wel? Hoe was je stapavond?
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 oktober 2017 14:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Viel niet tegen. Maar zal wel de laatste keer zijn geweest (buiten kermis en carnaval dan).
Omdat we gewoon te oud zijn.quote:
Hehehehe.... je kunt toch ook gewoon korter gaan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we gewoon te oud zijn.
Dat had ik die maat al verteld, maar hij wilde toch gaan.
Toen we naar huis liepen, zei hij..... volgende keer toch maar uit eten gaan.
En minder zuipen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehehe.... je kunt toch ook gewoon korter gaan?
Eén van de nadelen van het ouder worden... heel herkenbaar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat we gewoon te oud zijn.
Dat had ik die maat al verteld, maar hij wilde toch gaan.
Toen we naar huis liepen, zei hij..... volgende keer toch maar uit eten gaan.
Nog korter dan 3 uur?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hehehehe.... je kunt toch ook gewoon korter gaan?
Dat wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel lekker als je niets hoeft te doen...
Ik heb maar iets van 10 pilsjes op in 3 uur. Dat is toch niet veel?quote:
Kampertjes, fluitjes, stapelglazen, vaasjes, halve liters of kannen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb maar iets van 10 pilsjes op in 3 uur. Dat is toch niet veel?
Wat zijn kampertjes?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:11 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kampertjes, fluitjes, stapelglazen, vaasjes, halve liters of kannen?
Dat valt erg mee hoor...quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgende keer de 10 pilsjes over 5 uur verspreiden?quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:09 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgende keer de 10 pilsjes over 5 uur verspreiden?
Hangt er ook wel een beetje van af hoe het valt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
+- 2 liter in drie uur valt wel mee tijdens uitgaan inderdaad.
Oh... en 1 borreltje Schrobbelèr.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
+- 2 liter in drie uur valt wel mee tijdens uitgaan inderdaad.
Ja dat.... Ook wat je gegeten hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af hoe het valt.
Vooraf goed vet eten of drinken. Scheelt heel veel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat.... Ook wat je gegeten hebt.
TT had te maken met Rob. Die postte vanmorgen een bericht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet het voorstel om de TT te wijzigen in: Geniet elke dag, de kater komt later
Ah oké, wist ik niet, sorryquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:35 schreef Melting het volgende:
[..]
TT had te maken met Rob. Die postte vanmorgen een bericht.
Dat zeker wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké, wist ik niet, sorry
Hij heeft wel gelijk, natuurlijk.
Klopt!quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooraf goed vet eten of drinken. Scheelt heel veel.
quote:
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die ook getrakteerd op het werk.
Kwark-kers pepernoten, yoghurt pepernoten.
U houdt van kwakkers?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordKlinkt wel leuk als je het snel uitspreekt.
Ik wil vooral pure hebben, maar de meeste plekken verkopen alleen gemixte chocolade
Er zijn nu ook koffiepepernoten. Ik heb Knokkels onmiddellijk gealarmeerd toen ik het merkte.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor thuis de 70% pure pepernoten gehaald.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordKlinkt wel leuk als je het snel uitspreekt.
Ik wil vooral pure hebben, maar de meeste plekken verkopen alleen gemixte chocolade
Niet op mijn pepernotenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor thuis de 70% pure pepernoten gehaald.
Die van de 'Pepernotenfabriek van Delft' waarvan de winkels nu overal in NL weer opduiken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
die winkel hebben we ook in Enschede. Ik koop gewoon pepernoten van Bolletje. Alleen peaceman en Lennon lusten ze.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van de 'Pepernotenfabriek van Delft' waarvan de winkels nu overal in NL weer opduiken?
Het enige jammere is dat je van die pepernoten zelf niks meer proeft...
Welkom terug.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, aanhanger leeg, tank leeg en weer thuis
Meer voor Symph.quote:
Welke chocolade?quote:
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke chocolade?
Ik vind de bittere het lekkerst.
Niet de koetjesrepen van Moemoe?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow die zijn zo vies.... dat is geen chocolade
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggen
Als je jonger dan 6 bent wel ja.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je jonger dan 6 bent wel ja.
Als je ouder dan die leeftijd bent, moet je koetjesrepen smelten en in het riool gooien.
die is lekker jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!
Ik heb net een Johnny Doodle brownie & fudge gegeten. Ook best aardig.
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik heb kaartjes voor Heather Nova![]()
![]()
Ticketswap
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ook?
Geen ideequote:Op zondag 22 oktober 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?
Zo ja:![]()
Zo nee:
Noch Björk, noch PJ Harvey zijn Heather Nova.quote:
Ach fuck!quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noch Björk, noch PJ Harvey zijn Heather Nova.
Wel een briljante cover van deze dames trouwens![]()
Ik vind ze ook erg goedquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:03 schreef ToT het volgende:
Ach fuck!
En ik zat eerst ook naar M-bike te googlen!
Komt omdat een vriend van me fan was van PJ Harvey en Heather Nova!
Argentinië, Brazilië en Mexicoquote:
Nah, maar in de laatste ronde pakte hij P3, daarna kreeg hij een 5 seconden straf. Waardoor hij 4e werd.quote:
Was hij echt met vier wielen van het asfalt af?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Moet ie maar binnen de lijntjes kleuren rijden.
Geen idee. Men zegt het. Ik heb er geen beelden van gezien. Alleen gehoord dat de jury vond dat hij met alle 4 banden over de witte lijn ging. En dat mag kennelijk niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was hij echt met vier wielen van het asfalt af?
Ach ja we zien wel, boeit me niet zoveel, maar het is wel erg vaak in het voordeel van Ferrari.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Men zegt het. Ik heb er geen beelden van gezien. Alleen gehoord dat de jury vond dat hij met alle 4 banden over de witte lijn ging. En dat mag kennelijk niet.
FIA staat dan ook voor Ferrari International Association.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja we zien wel, boeit me niet zoveel, maar het is wel erg vaak in het voordeel van Ferrari.
En ze zijn ff niet thuisquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
FIA staat dan ook voor Ferrari International Association.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze zijn ff niet thuisEn terecht. Ze maken de sport compleet belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Morgen just me. Veel plezier met je cursusquote:
Goedemorgen just me.quote:
Aardig zijn voor nensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |