quote:
we hebben het gisteren al gevierd.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
we hebben het gisteren al gevierd.
ik vier het nooit eigenlijkquote:Op zondag 22 oktober 2017 10:56 schreef just me het volgende:
[..]verjaardagen moeten goed gevierd worden
wanneer ben je jarigquote:
kom ik wel achterquote:
Diaan.... wanneer is peaceman jarig?quote:
Hij viert het wel hoor. Op zijn eigen manier: etentje met de kinderen en onze ouders.quote:
Dat zijn de fijnste verjaardagenquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij viert het wel hoor. Op zijn eigen manier: etentje met de kinderen en onze ouders.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 10:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Diaan.... wanneer is peaceman jarig?
dat is ook meer dan genoeg wat mij betreftquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij viert het wel hoor. Op zijn eigen manier: etentje met de kinderen en onze ouders.
Dat is al veel meer dan wat ik doe.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is ook meer dan genoeg wat mij betreft
Ik stalk nietquote:
op die manier voorkom ik in elk geval dat er bezoek komtquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan wat ik doe.
jij viert het helemaal niet?quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is al veel meer dan wat ik doe.
Nee, ik doe er helemaal niks aan. Alleen de buren komen toch elke keer even langs met een cadeautje. Dan ga ik natuurlijk niet zeggen dat ze niet welkom zijn, maar verder helemaal niks.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:08 schreef peaceman het volgende:
met een mes op mijn keel gedwongen door Diaan om deze te draaien...
fijn toch dat je kunt helpen !quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga straks nog wel even naar mijn moeder toe... Ze heeft me gevraagd of ik bepaald hapje wil maken. Ze krijgt vandaag nog wel wat visite.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:08 schreef peaceman het volgende:
met een mes op mijn keel gedwongen door Diaan om deze te draaien...
Wat versta jij onder 'het vieren'?quote:
wel lief dat ze even komen....quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik doe er helemaal niks aan. Alleen de buren komen toch elke keer even langs met een cadeautje. Dan ga ik natuurlijk niet zeggen dat ze niet welkom zijn, maar verder helemaal niks.
Slingers zijn verplicht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat versta jij onder 'het vieren'?
Taart, slingers, cadeau's, hok vol visite, etentje, familie...?*
* = Doorhalen wat niet van toepassing is, mag aangevuld worden.
Voor mij geen slingers aan de wand,quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Slingers zijn verplicht.daar hou ik zo van.
![]()
en ik moet eerlijk bekennen dat er voor mij ook wel cadeautjes bij horen. Gewoon iemand wat leuks geven of van iemand krijgen.
De overige dingen hoeven niet perse. Mijn ouders komen wel altijd even.
Ik krijg wel elk jaar een kaart van de katten, waarin ze me bedanken voor hun dagelijks voer en zo...quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:16 schreef just me het volgende:
Ik krijg van de kinderen de laatste jaren iets gezelligs, ergens lunchen, dagje uit, en dit jaar een fotoshoot![]()
Niet dat ik zelf graag op foto's sta maar wel fijn om een foto te hebben waar we allemaal op staan
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik krijg wel elk jaar een kaart van de katten, waarin ze me bedanken voor hun dagelijks voer en zo...
Leuk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:16 schreef just me het volgende:
Ik krijg van de kinderen de laatste jaren iets gezelligs, ergens lunchen, dagje uit, en dit jaar een fotoshoot![]()
Niet dat ik zelf graag op foto's sta maar wel fijn om een foto te hebben waar we allemaal op staan
[..]
Ik krijg wel elk jaar een kaart van de katten, waarin ze me bedanken voor hun dagelijks voer en zo...
de vrouw van Junior weet nog niet of ze zwanger op de foto wil of met babyquote:
Met baby natuurlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:20 schreef just me het volgende:
[..]
de vrouw van Junior weet nog niet of ze zwanger op de foto wil of met baby
En dan in het voorjaar in de bossen of zoquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Met baby natuurlijk.
Dat is veel leuker.
[..]
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mij geen slingers aan de wand,
Soms wel een diner met z'n tweeën of met vrienden in een restaurant,
Een klein cadeau, geen handen schudden,
Geen advertentie in de ochtendkrant...
Dat is jammer....quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:15 schreef livelink het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik uit eten gaan met het gezin wel leuk vinden om te doen als ik jarig ben.
Maar mijn zoon en restaurants gaan niet goed samen, dus daarom doen we dat ook niet.
draai maar lekker doorquote:Op zondag 22 oktober 2017 11:21 schreef peaceman het volgende:
ik verleng ff tot 12 uur als niemand bezwaar heeft
quote:Op zondag 22 oktober 2017 11:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Doet me denken aan een actie van onze werkgever in het kader van een cultuuromslagtraject![]()
We moesten elkaar meer complimentjes maken, dus we moesten allemaal aangeven op welke prestatie we trots waren. Dit soort sessies maken het slechtste in mij wakker, dus ik zeg dat ik het al heel wat vond dat ik er elke ochtend weer was. Daarna heeft een collega mij zeker een half jaar elke ochtend begroet met: "Goedemorgen, wat goed dat je er weer bent!"
En gek genoeg deed het me ook wel goed.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |