Hangt er ook wel een beetje van af hoe het valt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
+- 2 liter in drie uur valt wel mee tijdens uitgaan inderdaad.
Oh... en 1 borreltje Schrobbelèr.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
+- 2 liter in drie uur valt wel mee tijdens uitgaan inderdaad.
Ja dat.... Ook wat je gegeten hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hangt er ook wel een beetje van af hoe het valt.
Vooraf goed vet eten of drinken. Scheelt heel veel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat.... Ook wat je gegeten hebt.
TT had te maken met Rob. Die postte vanmorgen een bericht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig doet het voorstel om de TT te wijzigen in: Geniet elke dag, de kater komt later
Ah oké, wist ik niet, sorryquote:Op zondag 22 oktober 2017 15:35 schreef Melting het volgende:
[..]
TT had te maken met Rob. Die postte vanmorgen een bericht.
Dat zeker wel.quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah oké, wist ik niet, sorry
Hij heeft wel gelijk, natuurlijk.
Klopt!quote:Op zondag 22 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vooraf goed vet eten of drinken. Scheelt heel veel.
quote:
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordquote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die ook getrakteerd op het werk.
Kwark-kers pepernoten, yoghurt pepernoten.
U houdt van kwakkers?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordKlinkt wel leuk als je het snel uitspreekt.
Ik wil vooral pure hebben, maar de meeste plekken verkopen alleen gemixte chocolade
Er zijn nu ook koffiepepernoten. Ik heb Knokkels onmiddellijk gealarmeerd toen ik het merkte.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor thuis de 70% pure pepernoten gehaald.quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van kwark-kers had ik nog niet gehoordKlinkt wel leuk als je het snel uitspreekt.
Ik wil vooral pure hebben, maar de meeste plekken verkopen alleen gemixte chocolade
Niet op mijn pepernotenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor thuis de 70% pure pepernoten gehaald.
Die van de 'Pepernotenfabriek van Delft' waarvan de winkels nu overal in NL weer opduiken?quote:Op zondag 22 oktober 2017 16:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |