die winkel hebben we ook in Enschede. Ik koop gewoon pepernoten van Bolletje. Alleen peaceman en Lennon lusten ze.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van de 'Pepernotenfabriek van Delft' waarvan de winkels nu overal in NL weer opduiken?
Het enige jammere is dat je van die pepernoten zelf niks meer proeft...
Welkom terug.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, aanhanger leeg, tank leeg en weer thuis
Meer voor Symph.quote:
Welke chocolade?quote:
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke chocolade?
Ik vind de bittere het lekkerst.
Niet de koetjesrepen van Moemoe?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow die zijn zo vies.... dat is geen chocolade
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggen
Als je jonger dan 6 bent wel ja.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je jonger dan 6 bent wel ja.
Als je ouder dan die leeftijd bent, moet je koetjesrepen smelten en in het riool gooien.
die is lekker jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!
Ik heb net een Johnny Doodle brownie & fudge gegeten. Ook best aardig.
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik heb kaartjes voor Heather Nova![]()
![]()
Ticketswap
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ook?
Geen ideequote:Op zondag 22 oktober 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?
Zo ja:![]()
Zo nee:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |