die winkel hebben we ook in Enschede. Ik koop gewoon pepernoten van Bolletje. Alleen peaceman en Lennon lusten ze.quote:Op zondag 22 oktober 2017 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van de 'Pepernotenfabriek van Delft' waarvan de winkels nu overal in NL weer opduiken?
Het enige jammere is dat je van die pepernoten zelf niks meer proeft...
Welkom terug.quote:Op zondag 22 oktober 2017 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zo, aanhanger leeg, tank leeg en weer thuis
Meer voor Symph.quote:
Welke chocolade?quote:
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke chocolade?
Ik vind de bittere het lekkerst.
Niet de koetjesrepen van Moemoe?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
gewoon melk, bij voorkeur van Verkade, Hema of AH.
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggenquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow die zijn zo vies.... dat is geen chocolade
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kak, nu weet ik even niet wat te zeggen
Als je jonger dan 6 bent wel ja.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je jonger dan 6 bent wel ja.
Als je ouder dan die leeftijd bent, moet je koetjesrepen smelten en in het riool gooien.
die is lekker jaquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Koetjesrepen zijn wel lekker hoor!
Ik heb net een Johnny Doodle brownie & fudge gegeten. Ook best aardig.
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
En ik heb kaartjes voor Heather Nova![]()
![]()
Ticketswap
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?quote:Op zondag 22 oktober 2017 21:54 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb kaartjes voor m'n nichtje, die van Freek Vonk bij de Appie, is dat ook?
Geen ideequote:Op zondag 22 oktober 2017 21:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kan je met die kaartjes ook Heather Nova live zien en horen?
Zo ja:![]()
Zo nee:
Noch Björk, noch PJ Harvey zijn Heather Nova.quote:
Ach fuck!quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Noch Björk, noch PJ Harvey zijn Heather Nova.
Wel een briljante cover van deze dames trouwens![]()
Ik vind ze ook erg goedquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:03 schreef ToT het volgende:
Ach fuck!
En ik zat eerst ook naar M-bike te googlen!
Komt omdat een vriend van me fan was van PJ Harvey en Heather Nova!
Argentinië, Brazilië en Mexicoquote:
Nah, maar in de laatste ronde pakte hij P3, daarna kreeg hij een 5 seconden straf. Waardoor hij 4e werd.quote:
Was hij echt met vier wielen van het asfalt af?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:39 schreef spijkerbroek het volgende:
Moet ie maar binnen de lijntjes kleuren rijden.
Geen idee. Men zegt het. Ik heb er geen beelden van gezien. Alleen gehoord dat de jury vond dat hij met alle 4 banden over de witte lijn ging. En dat mag kennelijk niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was hij echt met vier wielen van het asfalt af?
Ach ja we zien wel, boeit me niet zoveel, maar het is wel erg vaak in het voordeel van Ferrari.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Men zegt het. Ik heb er geen beelden van gezien. Alleen gehoord dat de jury vond dat hij met alle 4 banden over de witte lijn ging. En dat mag kennelijk niet.
FIA staat dan ook voor Ferrari International Association.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja we zien wel, boeit me niet zoveel, maar het is wel erg vaak in het voordeel van Ferrari.
En ze zijn ff niet thuisquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
FIA staat dan ook voor Ferrari International Association.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 oktober 2017 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
En ze zijn ff niet thuisEn terecht. Ze maken de sport compleet belachelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Morgen just me. Veel plezier met je cursusquote:
Goedemorgen just me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |