abonnement Unibet Coolblue
pi_174541259
Deel 1: R&P / Men Going Their Own Way: de mannelijke respons op 't moderne feminisme
Deel 2: R&P / MGTOW: de mannelijke respons op 't moderne feminisme #2
Deel 3: R&P / MGTOW: de mannelijke respons op 't moderne feminisme #3

In Nederland schijnt 't nog geen grote aanhang te hebben, maar met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).

Mannen kiezen hier om uiteenlopende redenen voor die te maken hebben met hoe de samenleving omgaat met mannen, maar vooral met hoe moderne, feministische, westerse vrouwen omgaan met mannen. Dit citaat van een topvrouw van Facebook vat dit laatste bondig samen:
quote:
When looking for a life partner, my advice to women is date all of them: the bad boys, the cool boys, the commitment-phobic boys, the crazy boys. But do not marry them. The things that make the bad boys sexy do not make them good husbands. When it comes time to settle down, find someone who wants an equal partner. Someone who thinks women should be smart, opinionated and ambitious. Someone who values fairness and expects or, even better, wants to do his share in the home. These men exist and, trust me, over time, nothing is sexier.
Kortweg, komt 't erop neer dat vrouwen:
- Tot pakweg hun dertigste seksrelaties aangaan met de seksueel meest aantrekkelijke ~20%* van de mannen;
- Na hun dertigste een man zoeken die feministisch is ingesteld en financieel (en anderszins) aan 't huishouden kan bijdragen.

*dit percentage is gebaseerd op o.a. dit (over OKCupid) en dit (over Tinder) onderzoek.

Dat dit voor vrouwen ideaal is behoeft geen lang betoog, maar waarom zou een man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) hiermee instemmen?

Kies je immers voor een relatie met een 30+ vrouw, dan weet je als man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) enkele dingen zeker:
- Was zij 30- geweest, dan had zij geen interesse in jou gehad;
- De mannen waar zij als 30-'er seks mee heeft gehad staan nog steeds tot haar beschikking (niet per se dezelfde mannen, maar de (nieuwe) top-20%);
- De kans dit een stabiele, gezonde relatie wordt, is zodoende gering.

Tegelijkertijd zijn er alternatieven, waaronder:
- Een leven zonder een klassieke liefdesrelatie. Waardevolle vriendschappen maken meer dan goed voor het niet-seksuele deel van een relatie. Zie ook de opkomst van 'bromances'. Voor seksualiteit zijn er prostituees;
- Een relatie met een vrouw uit een niet-westers land (Oost-Europa of Oost-Azië zijn populaire keuzes). Deze optie is niet per se in lijn met MGTOW, maar meer een MGTOW-light, voor mannen die toch per se een klassieke liefdesrelatie willen.

M.i. zouden ook veel meer Nederlandse mannen voor MGTOW moeten kiezen, voor hun eigen levensgeluk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174541275
In deel 4 wordt alleen nog inhoudelijk gediscussieerd.

Groetjes,
STING
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174541392
Het slaat inhoudelijk helemaal nergens op, dit gedoe :')
Ja doei.
pi_174541400
ik snap er niks van
pi_174541421
Dat hoerensubsidie-topic is echt de nagel aan de doodskist van de geloofwaardigheid van dit topic. 2thmx wil dus zonder vrouwen leven, want je hebt toch hoeren voor de seks. Maar zelfs het betalen voor die hoeren wil hij niet doen. Volgens mij denk je echt dat seks een recht is wat mannen moeten krijgen, zo niet van vrouwen dan wel van de staat. Enige moeite daarvoor doen is te veel gevraagd (of dat nou daten in de "feministische maatschappij" is of betalen voor het enige alternatief wat aangedragen wordt).

:')!
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:42:18 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174541460
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 04:49 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Haha, wist niet dat'ie dat over MGTOW gezegd had _O-. Klopt wel deels wat'ie zegt, een groot deel van de MGTOW'ers online klagen over hoe echtscheidingen juridisch worden afgehandeld. Nog niet echt een onderwerp dat in deze topicreeks ter sprake is gekomen.
Ik ben het wel met hem eens. Dat van die bias in echtscheidingen klopt. Maar MGTOW is gewoon een debiele manier om het probleem niet durven te tackelen en het polariseert de twee geslachten alleen maar. Minstens net zo debiel als feministische lesbiennes die mannen enkel als zaaddonor kunnen zien.
pi_174541486
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik ben het wel met hem eens. Dat van die bias in echtscheidingen klopt. Maar MGTOW is gewoon een debiele manier om het probleem niet durven te tackelen en het polariseert de twee geslachten alleen maar. Minstens net zo debiel als feministische lesbiennes die mannen enkel als zaaddonor kunnen zien.
net zo debiel als blacklivesmatters
pi_174541506
quote:
13s.gif Op maandag 16 oktober 2017 19:51 schreef Lienekien het volgende:
Waar dit soort topics direct al de fout ingaan, is de aanname dat alle vrouwen hetzelfde zijn.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:51:24 #9
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_174541641
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:43 schreef Deckard het volgende:

[..]

net zo debiel als blacklivesmatters
Dat is nog een stapje verder.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:57:52 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174541743
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:44 schreef Deckard het volgende:

[..]

Al het gegeneraliseer en gepolariseer is op geen enkele manier constructief natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_174542058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:40 schreef Tchock het volgende:
Dat hoerensubsidie-topic is echt de nagel aan de doodskist van de geloofwaardigheid van dit topic. 2thmx wil dus zonder vrouwen leven, want je hebt toch hoeren voor de seks. Maar zelfs het betalen voor die hoeren wil hij niet doen. Volgens mij denk je echt dat seks een recht is wat mannen moeten krijgen, zo niet van vrouwen dan wel van de staat. Enige moeite daarvoor doen is te veel gevraagd (of dat nou daten in de "feministische maatschappij" is of betalen voor het enige alternatief wat aangedragen wordt).

:')!
Ik vind hoerensubsidie best, als dit wordt betaald met een boete voor vreemdgaan bij aantonen hiervan door bijv betrapping video of whatsapp gesprekken
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  † In Memoriam † vrijdag 20 oktober 2017 @ 17:15:07 #12
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_174542136
De tyfus aan vrouwen, gratis seks.

Klinkt goed. Waar moet ik tekenen?
Carpe Libertatem
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 20:49:02 #13
472380 Pater-Lazerus
Op de biechtstoel......
pi_174545780
Ohhh nu snap ik het. B:)B
pi_174547597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Het slaat inhoudelijk helemaal nergens op, dit gedoe :')
pi_174550665
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 17:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik vind hoerensubsidie best, als dit wordt betaald met een boete voor vreemdgaan bij aantonen hiervan door bijv betrapping video of whatsapp gesprekken
:?
pi_174550991
Mannen in NL nemen genoegen om als slaaf door het leven te gaan: Hard werken om uiteindelijk door je vrouw uit je eigen huis geschopt te worden terwijl je de kinderen alleen nog in het weekend mag zien. De vrouw ging stiekem vreemd en dit was natuurlijk terecht omdat "haar man haar te weinig aandacht gaf".

Ondertussen wordt ook het huiselijk geweld op de man relevanter:
https://www.2doc.nl/docum(...)vrouw-slaat-man.html

MTGOW is hardstikke relevant, want mannen delen hun ervaringen veel minder! Veelal hoor je het pas als het te laat is.

Mannen in Nederland plegen twee keer zoveel zelfmoord dan vrouwen... een groot deel daarvan: gescheiden mannen

[ Bericht 3% gewijzigd door Aap_deluxe op 21-10-2017 01:18:44 ]
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_174552780
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 00:08 schreef viceversa het volgende:

:?
Wat snap je hier niet aan? de droom van veel mannen hier is seks zonder liefde. Voor niets gaat de zon op, willen ze dat dan moeten ze ook tegemoetkomen aan de wens van veel vrouwen, liefde zonder noodzaak voor seks, dus bestraffen als man 1 dag ongeduldig wordt omdat hij geen seks krijgt en direct het ergens anders haalt omdat vrouwen toch inwisselbaar zijn als het om seks aankomt
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 09:45:54 #18
365231 Fera
Fire & Blood
pi_174553496
Hoe zou je überhaupt bepalen wanneer iemand zo'n subsidie krijgt en in hoeverre zou daarmee gefraudeerd kunnen worden?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_174553628
Denk dat dat clubje mannen dat lekker zelf mag financieren.
Make my day!
pi_174553634
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 08:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat snap je hier niet aan? de droom van veel mannen hier is seks zonder liefde. Voor niets gaat de zon op, willen ze dat dan moeten ze ook tegemoetkomen aan de wens van veel vrouwen, liefde zonder noodzaak voor seks, dus bestraffen als man 1 dag ongeduldig wordt omdat hij geen seks krijgt en direct het ergens anders haalt omdat vrouwen toch inwisselbaar zijn als het om seks aankomt
Ik zou zeggen, laat je beeld niet vormen door een paar topics zoals deze, dit is no way representatief hoe mannelijk Nederland denkt. :P Ik denk eerder dat het een flinke minderheid is van zowel mannen als vrouwen die puur voor seks willen gaan, zonder andere verplichtingen, en een nog veel kleinere groep zal MGTOW aanhangen.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:07:03 #21
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174553764
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 00:21 schreef Aap_deluxe het volgende:
Mannen in NL nemen genoegen om als slaaf door het leven te gaan: Hard werken om uiteindelijk door je vrouw uit je eigen huis geschopt te worden terwijl je de kinderen alleen nog in het weekend mag zien. De vrouw ging stiekem vreemd en dit was natuurlijk terecht omdat "haar man haar te weinig aandacht gaf".

Ondertussen wordt ook het huiselijk geweld op de man relevanter:
https://www.2doc.nl/docum(...)vrouw-slaat-man.html

MTGOW is hardstikke relevant, want mannen delen hun ervaringen veel minder! Veelal hoor je het pas als het te laat is.

Mannen in Nederland plegen twee keer zoveel zelfmoord dan vrouwen... een groot deel daarvan: gescheiden mannen
Je weet dat hier in Nederland dat hele je mag je kind enkel in het weekend zien als man zijnde al een tijdje niet meer aan de orde is? Dat de voorkeur uitgaat naar een co ouderschap? Dat je als man die meer tijd wil met zijn kinderen erg sterk staat?
Gelukkig maar trouwens, maar het idee dat de man amper rechten heeft mbt de kinderen is, hier igg, een verouderd beeld.

Dat neemt niet weg dat er bij vechtscheidingen nare dingen kunnen gebeuren, maar dat is over en weer, gaat niet meer om de man die zwak staat.
We zijn er nog niet helemaal, er kan nog verbeterd worden op dit gebied, maar dat doembeeld bestaat al niet meer.

Trouwens met dank (mede) aan het feminisme, aan de eerste en tweede golf en binnen de derde golf stromingen die zich ook sterk maken voor de rechten van de vader.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174553797
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 00:21 schreef Aap_deluxe het volgende:
Mannen in NL nemen genoegen om als slaaf door het leven te gaan: Hard werken om uiteindelijk door je vrouw uit je eigen huis geschopt te worden terwijl je de kinderen alleen nog in het weekend mag zien. De vrouw ging stiekem vreemd en dit was natuurlijk terecht omdat "haar man haar te weinig aandacht gaf".

Ondertussen wordt ook het huiselijk geweld op de man relevanter:
https://www.2doc.nl/docum(...)vrouw-slaat-man.html

MTGOW is hardstikke relevant, want mannen delen hun ervaringen veel minder! Veelal hoor je het pas als het te laat is.

Mannen in Nederland plegen twee keer zoveel zelfmoord dan vrouwen... een groot deel daarvan: gescheiden mannen
- In mijn omgeving werken koppels met kinderen meestal allebei. En als het gaat om het huishouden of zorgen om de kinderen doet de vrouw meestal net iets meer. Vraag me dus af of je het hard kan maken dat mannen meer werken.

- Er zit inderdaad veel scheef bij de toewijzing van kinderen na een scheiding. Al heeft dat er ook mee te maken dat, zoals gezegd, de vrouwen vóór de scheiding ook meer aan de kinderen doen.

- Niet om huiselijk geweld tegen mannen te bagatelliseren, maar de omvang van geweld tegen vrouwen is véél en véél groter. Dus wat is je punt?

Bovenal snap ik niet waarom dit een reden zou moeten zijn om vrouwen af te zweren. Behalve dan als je zo verbitterd bent dat je vrouwen alleen nog als vijand kan zien
pi_174561112
Geen idee hoe lang 't al bestaat, maar: https://www.reddit.com/r/wgtow/

Hun onderbouwing komt neer op 'alle mannen zijn klootzakken'. Verder geen analyses hoe 't toch komt dat ze steeds opgezadeld raken met 'klootzakken'. Dan heeft 't MGTOW-kamp toch een doordachter theoretisch fundament.

Overigens vind je zelfs daar weer cucks die de dames vertellen dat ze goed bezig zijn :').
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174561358
quote:
As WGTOW, this can occur in a myriad of ways:
• terminating relationships with men
• avoiding relationships with men
• keeping them out of your home
• excluding them from your company
• avoidance or withdrawal from participation in activities or institutions
• retreating from communications with men
• withholding commitment or support
• choosing media focusing on women
quote:
If you are WGTOW does that mean you have to be celibate?
No.
Dat is dus seks zonder relatie, buitenshuis, met een niet-collega en zonder gepraat (voor, tijdens of na).

Klinkt als de droom van menig man.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174561560
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 08:13 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Wat snap je hier niet aan? de droom van veel mannen hier is seks zonder liefde. Voor niets gaat de zon op, willen ze dat dan moeten ze ook tegemoetkomen aan de wens van veel vrouwen, liefde zonder noodzaak voor seks, dus bestraffen als man 1 dag ongeduldig wordt omdat hij geen seks krijgt en direct het ergens anders haalt omdat vrouwen toch inwisselbaar zijn als het om seks aankomt
Ik denk niet dat deze mannen daadwerkelijk dromen van seks zonder liefde, maar eerder dat ze zich geen beeld kunnen maken van een liefdevolle relatie omdat ze het nog nooit hebben ervaren. Dan ken je alleen lust.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:25:14 #26
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174562401
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:20 schreef 2thmx het volgende:
Geen idee hoe lang 't al bestaat, maar: https://www.reddit.com/r/wgtow/

Hun onderbouwing komt neer op 'alle mannen zijn klootzakken'. Verder geen analyses hoe 't toch komt dat ze steeds opgezadeld raken met 'klootzakken'. Dan heeft 't MGTOW-kamp toch een doordachter theoretisch fundament.

Overigens vind je zelfs daar weer cucks die de dames vertellen dat ze goed bezig zijn :').
Dit is bijzonder ironisch. Mooi voorbeeld ook van cognitieve dissonantie.
pi_174562648
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:25 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dit is bijzonder ironisch. Mooi voorbeeld ook van cognitieve dissonantie.
Zo'n reactie had ik al wel verwacht; 't MGTOW-idee is echter niet dat alle vrouwen klootzakken zijn.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174563676
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:47 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik denk niet dat deze mannen daadwerkelijk dromen van seks zonder liefde, maar eerder dat ze zich geen beeld kunnen maken van een liefdevolle relatie omdat ze het nog nooit hebben ervaren. Dan ken je alleen lust.
Of ze hebben wel een liefdevolle relatie gehad, maar die is zo bruut uit elkaar geklapt dat ze er niet meer in geloven. Hoe dan ook zit er persoonlijk leed achter
pi_174563722
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:12 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Of ze hebben wel een liefdevolle relatie gehad, maar die is zo bruut uit elkaar geklapt dat ze er niet meer in geloven. Hoe dan ook zit er persoonlijk leed achter
Gekwetste mensen. Die zich niet open meer durven te stellen.
Make my day!
pi_174563725
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zo'n reactie had ik al wel verwacht; 't MGTOW-idee is echter niet dat alle vrouwen klootzakken zijn.
Da's niet het idee dat ik van de sub-reddit krijg. Daar komt het over het algemeen toch echt neer op onvervalste vrouwenhaat
pi_174563869
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:13 schreef The_Temp het volgende:

[..]

Da's niet het idee dat ik van de sub-reddit krijg. Daar komt het over het algemeen toch echt neer op onvervalste vrouwenhaat
De MGTOW-reddit? Een groot deel van wat daar wordt gepost is vrij evident niet serieus bedoeld.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:25:22 #32
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174564020
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 19:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zo'n reactie had ik al wel verwacht; 't MGTOW-idee is echter niet dat alle vrouwen klootzakken zijn.
Ik heb een paar dagen geleden eens voor de lol op die website gekeken en die mannen gaan nou niet bepaald hun eigen weg. Constant gemekker over hoe verschrikkelijk vrouwen wel niet zijn. Als je alleen het slechte in de ander ziet, mag je gerust van haat spreken.
pi_174564103
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik heb een paar dagen geleden eens voor de lol op die website gekeken en die mannen gaan nou niet bepaald hun eigen weg. Constant gemekker over hoe verschrikkelijk vrouwen wel niet zijn. Als je alleen het slechte in de ander ziet, mag je gerust van haat spreken.
Dat gaat dan vermoedelijk over relaties met vrouwen (en bijkomende zaken). Hoe dan ook, 't idee achter MGTOW is niet dat vrouwen per definitie klootzakken zijn.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174565064
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 20:25 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik heb een paar dagen geleden eens voor de lol op die website gekeken en die mannen gaan nou niet bepaald hun eigen weg. Constant gemekker over hoe verschrikkelijk vrouwen wel niet zijn. Als je alleen het slechte in de ander ziet, mag je gerust van haat spreken.
Haat-liefde-lust-frustratie. ;)
1 + 1 = blauw
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 21:12:17 #35
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174565128
Als die twee groepen nou seks met elkaar gaan hebben is het win win.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 21 oktober 2017 @ 22:52:42 #36
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174567530
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus seks zonder relatie, buitenshuis, met een niet-collega en zonder gepraat (voor, tijdens of na).

Klinkt als de droom van menig man.
Eerst dan maar proberen te zorgen dat je seks met iemand hebt
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 22 oktober 2017 @ 00:30:39 #37
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174569723
quote:
17s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 22:52 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eerst dan maar proberen te zorgen dat je seks met iemand hebt
Dank voor 't aanbod, maar geen interesse.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 00:37:09 #38
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174569806
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 21:12 schreef jogy het volgende:
Als die twee groepen nou seks met elkaar gaan hebben is het win win.
Zolang er maar geen kinderen uit voort komen, dan hebben we mischien kans dat ze op natuurlijke wijze uitsterven ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 22 oktober 2017 @ 00:39:45 #39
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174569836
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 00:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Zolang er maar geen kinderen uit voort komen, dan hebben we mischien kans dat ze op natuurlijke wijze uitsterven ;)
co-ouderschap zou wel een hel zijn inderdaad.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator zondag 22 oktober 2017 @ 00:40:44 #40
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174569846
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 00:39 schreef jogy het volgende:

[..]

co-ouderschap zou wel een hel zijn inderdaad.
Hehehe, zie je het voor je? Man, man, wat een triestigheid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_174571419
quote:
14s.gif Op zondag 22 oktober 2017 00:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dank voor 't aanbod, maar geen interesse.
Maar je wilt wel geld voor de hoeren.
  zondag 22 oktober 2017 @ 14:26:52 #42
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174576912
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 08:55 schreef viceversa het volgende:

[..]

Maar je wilt wel geld voor de hoeren.
Gegeven dat er huur-, zorg- en tal van kindersubsidies bestaan, zou ook een prostitutiesubsidie niet misstaan.

In de ideale wereld, zo kan je betogen, zou geen van al deze subsidies moeten bestaan, maar dat is een andere discussie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174578104
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:26 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gegeven dat er huur-, zorg- en tal van kindersubsidies bestaan, zou ook een prostitutiesubsidie niet misstaan.

In de ideale wereld, zo kan je betogen, zou geen van al deze subsidies moeten bestaan, maar dat is een andere discussie.
Dan zul je eerst het stemrecht bij vrouwen even weg moeten halen.
Make my day!
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:15:41 #44
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174578192
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:12 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zul je eerst het stemrecht bij vrouwen even weg moeten halen.
Vrouwen zijn juist, gemiddeld genomen, vóór meer inkomensondersteuning vanuit de overheid. Of bedoel je dat vrouwen niet in staat zijn om zich in te leven in (de behoeften van) mannen?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174578807
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:12 schreef agter het volgende:

[..]

Dan zul je eerst het stemrecht bij vrouwen even weg moeten halen.
Laten we anders eerst eens beginnen met hoeren niet meer als negatief en 'makkelijk' af te schilderen, en hoerenlopers niet meer als volslagen kansloos te zien.

Ik denk dat het stigma een ietsjes groter probleem is dan waar het geld vandaan moet komen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174578990
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 14:26 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Gegeven dat er huur-, zorg- en tal van kindersubsidies bestaan, zou ook een prostitutiesubsidie niet misstaan.

In de ideale wereld, zo kan je betogen, zou geen van al deze subsidies moeten bestaan, maar dat is een andere discussie.
Dan ga je maar lekker masturberen. Is gratis.

Met huursubsidie kan je ook niet in een villa wonen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:48:30 #47
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579216
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:44 schreef probeer het volgende:

[..]

Dan ga je maar lekker masturberen. Is gratis.

Met huursubsidie kan je ook niet in een villa wonen.
Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174579279
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:
Seks is ook een eerste levensbehoefte.
Want zonder seks ga je dood?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174579312
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Intimiteit wellicht. Seks niet. Genoeg a-seksuele mensen op deze aardkloot, en die blijven gewoon leven.

Daarbij, voor seks heb je twee (of meerdere) mensen nodig.

Jouw recht op seks zou dan impliceren dat een ander daar aan mee MOET doen. Want jij hebt er immers recht op, en zonder een ander kan jij dat recht niet vervullen. Compleet bizar.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:51:43 #50
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579354
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Want zonder seks ga je dood?
Zonder een dak boven je hoofd ga je dood?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174579393
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:51 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zonder een dak boven je hoofd ga je dood?
Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:52:45 #52
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579397
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:50 schreef probeer het volgende:
Jouw recht op seks zou dan impliceren dat een ander daar aan mee MOET doen. Want jij hebt er immers recht op, en zonder een ander kan jij dat recht niet vervullen. Compleet bizar.
Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 15:53:17 #53
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174579419
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174579712
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nope. Recht op een dak boven je hoofd betekent toch ook niet dat elke huisbaas verplicht is om een woning aan je te verhuren? Prostituees blijven vrij om klanten te weigeren; de overheid verschaft slechts financiële ondersteuning voor prostitueebehoeftigen.
Fair enough, een 1e levensbehoefte maakt niet dat de overheid daarin moet voorzien, hooguit dat ze er (in sommige gevallen) mee helpen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 22 oktober 2017 @ 16:07:54 #55
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_174579966
Er zijn toch uitkeringen? Rook je een shaggie minder en ga je van het bespaarde geld langs zo'n lekkere natte Spaanse. Met je hoersubsidie. :')
pi_174580018
quote:
9s.gif Op zondag 22 oktober 2017 16:07 schreef Nobu het volgende:
Er zijn toch uitkeringen? Rook je een shaggie minder en ga je van het bespaarde geld langs zo'n lekkere natte Spaanse. Met je hoersubsidie. :')
Shag en halve liters zijn natuurlijk ook eerste levensbehoeften dus daar moeten we ook toeslag voor geven!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174582007
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 oktober 2017 18:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

[..]

Dat is dus seks zonder relatie, buitenshuis, met een niet-collega en zonder gepraat (voor, tijdens of na).

Klinkt als de droom van menig man.
Dat lijstje :'( :D

Maar bedoelen ze met 'geen celibaat' ècht seks met mannen!? Niet gewoon seks met vrouwen!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174582100
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Want zonder seks ga je dood?
Zonder seks leven jouw genen iig niet voort.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_174582123
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.
pi_174582151
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Nochtans weet menig dakloze in Nederland de winter te overleven.
Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:33:17 #61
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174582384
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:23 schreef viceversa het volgende:

[..]

Seks is geen eerste levensbehoefte. Liefde en menselijk contact wel. Dat hoeft niet in een relatie.
Seks wordt wel degelijk tot de eerste levensbehoeften gerekend, zie bv. Maslows behoeftepiramide.
quote:
4s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:24 schreef viceversa het volgende:

[..]

Velen ook niet. Er worden regelmatig doodgevroren daklozen gevonden.
Regelmatig? Lijkt me overdreven, ik zie hier al jaren dezelfde daklozen. Al zal ik niet betwisten dat dakloos zijn ongetwijfeld ongezond is, maar dat geldt net zo goed voor geen seks hebben.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 17:33:59 #62
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174582399
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:19 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dat lijstje :'( :D

Maar bedoelen ze met 'geen celibaat' ècht seks met mannen!? Niet gewoon seks met vrouwen!?
Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174585489
quote:
7s.gif Op zondag 22 oktober 2017 17:33 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Dat een WGTOW'er nog seks mag hebben met een vrouw spreekt voor zich, dus die vraag gaat inderdaad over heteroseks.
Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.

Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:09:25 #64
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586000
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:49 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.
Volgens mij begrijp je de post waar je op reageert verkeerd.
quote:
Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174586272
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef 2thmx het volgende:

Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen? Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.

Dus óf de vrouwen én de mannen krijgen evenveel "compensatie", of ze kiezen er zelf voor om gewoon droog te staan.

Als je het probleem alleen op de mannen betrekt dan geef je gewoon toe dat het misplaatste frustratie is en je alleen maar een incel bent die zijn verhaaltje in een wat mooier jasje probeert te verkopen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:30:07 #66
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586632
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Die feministische vrouwen hebben de seks met mannen toch afgezworen en willen het alleen met vrouwen doen?
Neen, dat staat nergens.
quote:
Als dat niet zo is dan is de gedachtengang óf hypocriet, óf zouden ze net zoveel "recht" moeten hebben op hetero-seks als de mannen waar je het nu over hebt.
Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174586696
quote:
18s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:30 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Neen, dat staat nergens.

[..]

Tinder aanslingeren = heteroseks scoren, voor vrouwen dan.
Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?

Volgens mij probeer je alleen maar te beargumenteren dat je gebrek aan aantrekkelijkheid een "handicap" is en je daarom je handje op mag houden voor seks. Hoepel toch een keer op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:40:07 #68
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174586971
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:31 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tja, die vrouwen hebben toch ergens seks mee want die mannen komen niet uit het luchtledige. Waarom ben jij daar als MGTOW dan niet één van?
:D Je posts zijn werkelijk onnavolgbaar.
quote:
Volgens mij probeer je alleen maar te beargumenteren dat je gebrek aan aantrekkelijkheid een "handicap" is en je daarom je handje op mag houden voor seks. Hoepel toch een keer op.
't Argument is betrekkelijk eenvoudig. Gegeven dat:
- We leven in een land waarin de overheid mensen financieel ondersteunt om in hun eerste levensbehoeften te voorzien;
- Seks een eerste levensbehoefte is;
- Voor sommige mannen seks moeilijk bereikbaar is.

Stel ik: voer subsidies voor prostitueebezoekjes in. Dat kan je uiteraard, net als de zorg- en huurtoeslag, inkomensafhankelijk maken.

De reden waarom deze subsidie niet voor vrouwen ingevoerd hoeft te worden is omdat elke vrouw seks kan krijgen door pakweg een kwartiertje op Tinder rond te hangen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174587304
Je hebt nog altijd niet beargumenteerd waarom de overheid seks met vrouwen moet subsidiëren, als er genoeg mannen beschikbaar zijn die bereid zijn om het met die mannen te doen. Bovendien zijn er genoeg vrouwen die geen succes hebben op de seks-"markt" omdat ze voor de mannen niet aantrekkelijk zijn.

Seks is dan een eerste levensbehoefte, maar seks met een 8 of een 9 is dat niet. Ik zie een heel mooie overlap met de vrouwen die het ook niet lukt om aan de man te komen.

Dat die mannen daar misschien zelf geen zin in hebben, daar kan de overheid weinig aan doen. Net zo goed als ze niet voor iedereen een villa aanbieden om in te wonen als je ook in een flatje kan wonen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:50:23 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587375
Beetje vreemd dat mensen hier serieus op ingaan. Ik denk dat je iemand die voor een "hoerensubsidie" is niet meer kan helpen. Wellicht dat een psychiater hier meer mee kan?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:54:44 #71
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587538
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:48 schreef Stoney3K het volgende:
Je hebt nog altijd niet beargumenteerd waarom de overheid seks met vrouwen moet subsidiëren, als er genoeg mannen beschikbaar zijn die bereid zijn om het met die mannen te doen.
Omdat de meeste mannen niet homoseksueel zijn?
quote:
Bovendien zijn er genoeg vrouwen die geen succes hebben op de seks-"markt" omdat ze voor de mannen niet aantrekkelijk zijn.
Als een vrouw kan aantonen dat ze na een dagje op Tinder nóg geen seksdate heeft kunnen scoren, dan komt ook zij in aanmerking voor de subsidie. Hierbij gaat het wel om <1% van de vrouwen, naar verwachting.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:56:16 #72
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587589
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:50 schreef Quotidien het volgende:
Beetje vreemd dat mensen hier serieus op ingaan. Ik denk dat je iemand die voor een "hoerensubsidie" is niet meer kan helpen. Wellicht dat een psychiater hier meer mee kan?
Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:57:17 #73
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587627
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:56 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Je vindt prostituees bezoeken raar/verkeerd? Je vindt financiële ondersteuning vanuit de overheid in z'n algemeenheid gestoord? Of alleen de combinatie van beide? Zo ja, waarom dan?
Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.
Wat voor een mentale acrobatiek moet je uitvoeren om dat uit mijn post te trekken zeg.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 22 oktober 2017 @ 20:59:26 #74
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174587721
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:57 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ja, ik zeg inderdaad dat ik financiele ondersteuning vanuit de overheid gestoord vind.
Wat voor een mentale acrobatiek moet je uitvoeren om dat uit mijn post te trekken zeg.
Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:04:08 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174587903
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
www.reddit.com/r/incels

Misschien kun je beter daar je discussie voortzetten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 22 oktober 2017 @ 21:07:49 #76
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174588025
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 21:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

www.reddit.com/r/incels

Misschien kun je beter daar je discussie voortzetten.
Geen onderbouwing dus, ook prima.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174590808
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 19:49 schreef Stoney3K het volgende:

Logischerwijs betekent dat dat de MGTOW's ook maar mooi seks mogen hebben met mannen, want seks met vrouwen is geen eerste levensbehoefte.

Of hebben de vrouwen ook recht op de door jou voorgestelde zolderkamer-toeslag?
Ik vind jou de beste poster in deze serie topics
Overigens vind ik het dan wel weer getuige van een groot hart dat TS ook vrouwen de subsidie gunt.

quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Huursubsidie (en sociale huur en wat dies meer zij) voorziet iedereen in een eerste levensbehoefte; seks is ook een eerste levensbehoefte. Masturberen is geen seks, zoals een afdakje geen woning is.
Hoe vergelijk je seks met een woning? Door kou raken mensen onderkoeld en worden ziek met soms dood tot gevolg. Hoe wordt jij ziek van masturberen ipv seks met een hoer? Hoe is dat op directe manier gevaarlijk?
En het meest verontrustende vind ik, hoe is een object vergelijkbaar met een mens als het gaat om tijdelijk bezitten?

[ Bericht 11% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-10-2017 22:54:29 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174591107
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:59 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Mijn voorstel is een combinatie van a (prostituees bezoeken) en b (een subsidie hiervoor). Ik vraag of je a gestoord vindt, b gestoord vindt of alleen de combinatie van beide. Aangenomen dat alleen dit laatste het geval is, is de vervolgvraag: waarom?
Voor een winnaar die zijn eigen weg gaat is de roep om hoersubsidie natuurlijk wel een beetje mal :')
  zondag 22 oktober 2017 @ 22:53:25 #79
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174592938
quote:
17s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Hoe vergelijk je seks met een woning? Door kou raken mensen onderkoeld en worden ziek met soms dood tot gevolg. Hoe wordt jij ziek van masturberen ipv seks? Hoe is dat op directe manier gevaarlijk?
Maslow rekent seks tot de eerste levensbehoeften. Niet geheel verrassend overigens wanneer je bijvoorbeeld dit leest.
quote:
En het meest verontrustende vind ik, hoe is een object vergelijkbaar met een mens?
Niemand stelt die twee aan elkaar gelijk.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174593229
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Maslow rekent seks tot de eerste levensbehoeften. Niet geheel verrassend overigens wanneer je bijvoorbeeld dit leest.
quote:
While sex isn’t necessary for overall wellness
Dus er is nergens een basisrecht voor een gat waar je je piemel in kan duwen. Bovendien is het al sneu zat dat je er zo over denkt, want zo'n 'hoersubsidie' betekent dat het alleen maar belangrijk is dat er een anonieme vrouw beschikbaar is om jouw lusten even te bevredigen wanneer je daar zin in hebt.

Dat heeft weinig meer met seks te maken, dan kun je iedereen die zo hard zeurt ook gewoon een Fleshlight sturen. Effect is hetzelfde, want je bent niet op zoek naar seks met een persoon.

Als je dat namelijk wel was dan had je duidelijker gemaakt dat je meer betekenis geeft aan seks en dat je een keer ophoudt met zielig doen over de vrouwen die jou geen seks gunnen. Dat komt alleen maar omdat je zo'n zielige zeurkous bent die als een verwende kleuter loopt te brullen dat ie recht heeft op een willekeurige kut.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174593303
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef 2thmx het volgende:

Maslow rekent seks tot de eerste levensbehoeften. Niet geheel verrassend overigens wanneer je bijvoorbeeld dit leest.

Niemand stelt die twee aan elkaar gelijk.
1. Opwinding en orgasme krijg je ook bij masturberen. Alleen intimiteit niet. Maar intimiteit met een hoer is toch een illusie?
2. Jawel, jij. Maar goed, ik vind dat tot object maken op zich niet heel erg, voor vergelijking is dat nu eenmaal soms nodig, maar ik vind het bijkomende aspect dat de staat ervoor moet zorgen ipv de man of vrouw die geen seks kan krijgen zelf alleen verontrustend, omdat ik seks zonder liefde als vrij agressieve daad beschouw

[ Bericht 2% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 22-10-2017 23:07:53 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:06:36 #82
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174593474
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

[..]
Een groot deel van de zorg die je (mede dankzij de zorgtoeslag) vergoed krijgt is ook niet nodig voor je algehele gezondheid (wat daar ook exact onder mag worden verstaan). Toch krijg je 't vergoed. Weinig overtuigend argument dus.
quote:
Dus er is nergens een basisrecht voor een gat waar je je piemel in kan duwen. Bovendien is het al sneu zat dat je er zo over denkt, want zo'n 'hoersubsidie' betekent dat het alleen maar belangrijk is dat er een anonieme vrouw beschikbaar is om jouw lusten even te bevredigen wanneer je daar zin in hebt.
Het gaat niet om mij, het gaat om een egalitaire, rechtvaardige samenleving waarin eenieder zijn kans krijgt om al zijn behoeften te bevredigen. We leven in 2017, dan is dat een redelijke doelstelling.
quote:
Dat heeft weinig meer met seks te maken, dan kun je iedereen die zo hard zeurt ook gewoon een Fleshlight sturen. Effect is hetzelfde, want je bent niet op zoek naar seks met een persoon.
Als de gezondheidseffecten inderdaad hetzelfde zijn, dan heb je een punt, maar er is dan eerst (gesubsidieerd) onderzoek nodig om dat uit te wijzen.
quote:
Als je dat namelijk wel was dan had je duidelijker gemaakt dat je meer betekenis geeft aan seks en dat je een keer ophoudt met zielig doen over de vrouwen die jou geen seks gunnen. Dat komt alleen maar omdat je zo'n zielige zeurkous bent die als een verwende kleuter loopt te brullen dat ie recht heeft op een willekeurige kut.
Dankzij de helende werking van finasteride is mijn seksdrive grofweg gelijk aan jouw vermogen tot begrijpend lezen, dus maak je om mij maar geen zorgen.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:10:47 #83
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174593638
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

1. Opwinding en orgasme krijg je ook bij masturberen. Alleen intimiteit niet. Maar intimiteit met een hoer is toch een illusie?
Maslow (en 't artikel waar ik naar link) noemen nadrukkelijk seks, niet intimiteit. 't Is overigens ook niet verrassend, wanneer je bedenkt dat de mens op aarde is om zichzelf voort te planten (of om 'heen en weer te gaan' zoals een Nederlands dichter het uitdrukte). Het is dan ook logisch dat je lichaam je beloont wanneer je aan die doelstelling voldoet en straft wanneer dit niet zo is. Zie 't als een bonusmodel waarmee we allemaal geboren worden. In een egalitaire samenleving hoort iedereen deze bonus te krijgen, dat is wel zo eerlijk.
quote:
2. Jawel, jij.
Waar dan?
quote:
Maar goed, ik vind dat tot object maken op zich niet heel erg, voor vergelijking is dat nu eenmaal soms nodig, maar ik vind het bijkomende aspect dat de staat ervoor moet zorgen ipv de man of vrouw die geen seks kan krijgen zelf alleen verontrustend, omdat ik seks zonder liefde als vrij agressieve daad beschouw
Dus je bent tegen prostitutie in z'n algemeenheid?
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174594460
Maslow gaat dan ook over het rangschikken van de belangrijkheid van bepaalde psychologische driften, niet over de directe voorwaarden om te overleven.

Je gaat dood zonder eten of water, je wordt alleen hartstikke ongelukkig zonder seks. En dan ga je gefrustreerde topics over MGTOW's openen op FOK! omdat je de oorzaak van je eigen seks-loosheid blijkbaar niet bij jezelf kan zoeken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:43:42 #85
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174594784
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:33 schreef Stoney3K het volgende:
Maslow gaat dan ook over het rangschikken van de belangrijkheid van bepaalde psychologische driften, niet over de directe voorwaarden om te overleven.

Je gaat dood zonder eten of water, je wordt alleen hartstikke ongelukkig zonder seks.
Wat is je punt? Een dak boven je hoofd is het grootste deel van het jaar (zo niet het hele jaar) ook een luxe die strikt gesproken niet nodig is om te overleven. Toch krijg je het hele jaar door huurtoeslag.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:46:41 #86
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174594854
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 20:09 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je de post waar je op reageert verkeerd.

[..]

Een vrouw hoeft Tinder maar te installeren en kan zo kiezen uit tientallen (zo niet honderden) mannen voor een seksdate.
Via tinder afspreken is niet hetzelfde als langs de hoeren gaan. Vooral omdat je met gekken of imposters te maken kunt krijgen. Als we jouw beredenatie volgen, moet er ook hoerensubsidie voor vrouwen komen.

Ik zie het echter niet gebeuren, heel die hoerensubsidie. Leuke dromen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:48:26 #87
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174594910
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:46 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Via tinder afspreken is niet hetzelfde als langs de hoeren gaan. Vooral omdat je met gekken of imposters te maken kunt krijgen. Als we jouw beredenatie volgen, moet er ook hoerensubsidie voor vrouwen komen.

Ik zie het echter niet gebeuren, heel die hoerensubsidie. Leuke dromen.
Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde prostituee ook niet de meest stabiele persoon is. Dat is dus evenzeer een gok.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174594984
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef 2thmx het volgende:
Maslow (en 't artikel waar ik naar link) noemen nadrukkelijk seks, niet intimiteit. 't Is overigens ook niet verrassend, wanneer je bedenkt dat de mens op aarde is om zichzelf voort te planten (of om 'heen en weer te gaan' zoals een Nederlands dichter het uitdrukte). Het is dan ook logisch dat je lichaam je beloont wanneer je aan die doelstelling voldoet en straft wanneer dit niet zo is. Zie 't als een bonusmodel waarmee we allemaal geboren worden. In een egalitaire samenleving hoort iedereen deze bonus te krijgen, dat is wel zo eerlijk.

Het artikel noemde als voordelen van seks opwinding, orgasme en intimiteit.
Biologie bepaald ook dat we eten nodig hebben, maar de overheid verschaft ook geen gratis eten.
Dat finasteride gedoe is heel kut; ik snap wat het is als je een te hoog libido hebt. Maar jij ziet niet dat als probleem, maar dat de rest van de wereld niet toegeeft aan jouw wensen. Je doet net alsof finasteride een grote misdaad is die de vrouwelijke mensheid jou heeft aangedaan. Het is jouw eigen keuze. Ik zou ook zo'n middel kunnen gebruiken maar dan zou ik blij dat het er is omdat het mij van mijn probleem (overmatige seksdrive waar omgeving last van heeft en zorgt voor psychische problemen) afhelpt. Anderen zijn daar niet schuldig aan, het is mijn probleem. Het verandert je persoonlijkheid, dus die overweging moet je maken. Maar dat je recht hebt op seks vanwege een hoger libido vind ik een vage gedachtengang. Mensen die heel veel eten moeten dan ook vaak gratis boodschappen kunnen doen.

quote:
Waar dan?
Weet ik al niet meer, laat maar

quote:
Dus je bent tegen prostitutie in z'n algemeenheid?
Prostitutie is een noodzakelijk kwaad, geciviliseerde uitlaatklep voor wat anders verkrachting wordt

[ Bericht 0% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 23-10-2017 00:23:24 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174594994
Gelukkig leven we in Nederland in een democratie. Als jij van mening bent dat er een 'hoersubsidie' moet komen, kaart het aan in de politiek of richt je eigen partij op.

quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:50 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Prostitutie is een noodzakelijk kwaad, geciviliseerde uitlaatklep voor wat anders verkrachting wordt
Dat is niet helemaal juist, er is geen korrelatie tussen het aantal verkrachtingen en de beschikbaarheid van (al dan niet legale) prostitutie. Dat komt deels ook omdat verkrachting niet direct om de seks draait, maar om intimidatie, terroriseren en machtsvertoon met seks als middel.

Daar staat compleet los van dat ik echt 100% voorstander ben van legale, gereguleerde en duidelijk georganiseerde prostitutie en andere vormen van sekswerk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  zondag 22 oktober 2017 @ 23:57:44 #90
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_174595147
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:48 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde prostituee ook niet de meest stabiele persoon is. Dat is dus evenzeer een gok.
Lijkt me dat er in de prostiutie wel enige vorm van controle is. Vast niet overal, maar zou wel moeten. Eveneens voor de mannen.

DM me op de dag dat dit wetsvoorstel door de eerste kamer heenkomt.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_174595206
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 23:51 schreef Stoney3K het volgende:

Dat is niet helemaal juist, er is geen korrelatie tussen het aantal verkrachtingen en de beschikbaarheid van (al dan niet legale) prostitutie. Dat komt deels ook omdat verkrachting niet direct om de seks draait, maar om intimidatie, terroriseren en machtsvertoon met seks als middel.
Oh ok. Dan ben ik er wel tegen vanwege de achterliggende gedachte: "je betaalt niet voor de seks maar voor dat de vrouw daarna weer weggaat"
Maar goed, aangezien de man toch niet verandert... Laat dan maar, doe dan maar gewoon hoersubsidie, iedere man hoer ipv een relatie, het boeit me echt helemaal niets meer
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174595479
Jezus, heeft dit topic al 4 delen? :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174596443
Jezus wat sneu. Ik ben als man, al zeg ik het zelf, redelijk knap, maar dit soort treurnis :')
Zoek gewoon een chick die jouw levensvisie deelt en waar je van houd. Die Lambo voor de deur gaat je echt niet troosten als je pa overleden is bijvoorbeeld.

Maar goed, waarschijnlijk zijn dit gewoon weer van die gefrustreerde maagden
  maandag 23 oktober 2017 @ 08:57:18 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_174597559
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh ok. Dan ben ik er wel tegen vanwege de achterliggende gedachte: "je betaalt niet voor de seks maar voor dat de vrouw daarna weer weggaat"
Maar goed, aangezien de man toch niet verandert... Laat dan maar, doe dan maar gewoon hoersubsidie, iedere man hoer ipv een relatie, het boeit me echt helemaal niets meer
Jeu. Je chargeert net zo als onze maagd(en) hier. Niet doen ;-)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_174599171
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 00:00 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Oh ok. Dan ben ik er wel tegen vanwege de achterliggende gedachte: "je betaalt niet voor de seks maar voor dat de vrouw daarna weer weggaat"
Niemand die natuurlijk zegt dat je er aan mee hoeft te doen. Ik zou zelf ook nooit voor prostitutie kiezen omdat ik dan altijd de gedachte zou hebben dat ik haar aantrekkingskracht zou kopen, en ze dus nooit tot mij aangetrokken zou zijn als er geen geld mee gemoeid was.

Ik ben niet principieel tegen seks in ruil voor geld, dat is net zo goed een dienst die iemand aan kan bieden als een kapper of een masseuse. Maar zelf zou ik het niet zo snel doen, juist omdat ik dan niet van de seks zou kunnen genieten. Dat zou misschien anders zijn als de prostituée in kwestie haar klanten uit kon kiezen, in plaats van andersom.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_174599195
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Niemand die natuurlijk zegt dat je er aan mee hoeft te doen. Ik zou zelf ook nooit voor prostitutie kiezen omdat ik dan altijd de gedachte zou hebben dat ik haar aantrekkingskracht zou kopen, en ze dus nooit tot mij aangetrokken zou zijn als er geen geld mee gemoeid was.

Ik ben niet principieel tegen seks in ruil voor geld, dat is net zo goed een dienst die iemand aan kan bieden als een kapper of een masseuse. Maar zelf zou ik het niet zo snel doen, juist omdat ik dan niet van de seks zou kunnen genieten. Dat zou misschien anders zijn als de prostituée in kwestie haar klanten uit kon kiezen, in plaats van andersom.
Gneh daar zouden de meesten die deze filisofie aanhangen nog geen steek verder zijn :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 23 oktober 2017 @ 11:30:33 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174600194
Waar moeten al die hoeren vandaan getrokken worden als er een hoerensubsidie komt en de vraag daardoor toeneemt?

Nu al zie je dat er uit het buitenland vrouwen worden gehaald. Te vaak niet echt of echt niet vrijwillig. Bij een hoerensubsidie zien de mensenhandelaren dollar tekens, zal dat nog groter worden (en het is al gruwelijk groot).
Dat gaat dus de overheid betaald voor mensenhandel worden en de mannen die vinden dat ze recht hebben op seks misbruiken vrouwen onder het mom prostitutie.

Ik heb niks tegen legale hoeren of daarheen gaan. Maar er zijn nu al niet voldoende legale (echt vrijwillige) hoeren om aan de vraag te voldoen. De vraag kunstmatig verhogen lijkt me dus een zeer slecht plan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174600747
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Dat gaat dus de overheid betaald voor mensenhandel worden en de mannen die vinden dat ze recht hebben op seks misbruiken vrouwen onder het mom prostitutie.

Ik heb niks tegen legale hoeren of daarheen gaan. Maar er zijn nu al niet voldoende legale (echt vrijwillige) hoeren om aan de vraag te voldoen. De vraag kunstmatig verhogen lijkt me dus een zeer slecht plan.
Dat eerste is ook juist waarom veel vrouwen er niet voor kiezen om in de prostitutie te gaan werken, want zoals het nu is ingericht, kan de veiligheid niet worden gewaarborgd. Er worden bijvoorbeeld geen centrale zwarte lijsten bijgehouden van mannen die zich misdragen en daardoor nergens meer toegelaten worden als klant.

Nog even los van de gigantische stigmatisering die je als hoer over je heen krijgt. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar als vrouw niet op zit te wachten.

In mijn ideaalbeeld zou prostitutie meer iets zijn zoals het "Companion's Guild" uit Firefly, waar de dames hun klanten zelf uit mogen kiezen, en het hebben van een 'companion' iets is wat als een statussymbool geldt, omdat het ook een recht is wat je moet verdienen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 14:17:51 #99
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174603669
quote:
2s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:15 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Vrouwen zijn juist, gemiddeld genomen, vóór meer inkomensondersteuning vanuit de overheid. Of bedoel je dat vrouwen niet in staat zijn om zich in te leven in (de behoeften van) mannen?
Nu heb ik het idee dat de inkomensondersteuningen van de overheid toch vooral zijn en gericht op en dus aankomen bij vrouwen en gezinnen. En dat willen ze vooral zo houden. Daarom zijn vrouwen zo voor ondersteuning door de overheid!
Neem de weduwen uitkering vroeger. Voor weduwen, dus vrouwen. levenslang iedere maand geld. Boven op andere uitkeringen. Toen rond 1990 werd de weduwen uitkering onder de druk van iedereeen gelijk, ook aan mannen wiens vrouw overleed uitgekeerd, gelijk als aan de vrouw. Een kennis van mij die jong (helaas !!) zijn vrouw verloor kreeg op zijn inkomen gewoon nog die uitkering er boven op. Hij begreep er zelf niets van! Hij had en redelijk inkomen en kon er met zijn 2 kleine kindeen ook van rondkomen incl. een klein autootje rijden. Zijn vrouw had nooit gewerkt.

Dat heeft dus niet lang geduurd, Deze riante uitkering voor vrouwen die al tientalle jaren zo uitgevoerd werd, werd binnen de kortste keren afgeschaft. Want dat was natuurlijk niet de bedoeling van al dat gelijkwaardig zijn. Dat mannen óók gelijk waren aan vrouwen.

Zo gauw het niet leuk werd voor vrouwen (vrouwen hebben bv geen militaire diensplicht gehad waar een vergoeding voor stond van 20 % van het minimumloon!) werd het afgeschaft, hoefde het niet meer.

Gelijk, jaja!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 14:22:15 #100
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174603817
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2017 15:52 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Als het vriest dat het kraakt en je moet in een kartonnen doos slapen zit die kans er dik in ja.
Dus die 2 miljoen mensen die alleen al in Manila op straat leven hebben het prima, want vorst en ijs kennen die niet. Zelfs een ijsje kennen die niet, want daar hebben die daklozen het geld niet voor.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 14:40:12 #101
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174604256
quote:
17s.gif Op zondag 22 oktober 2017 22:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoe vergelijk je seks met een woning? Door kou raken mensen onderkoeld en worden ziek met soms dood tot gevolg. Hoe wordt jij ziek van masturberen ipv seks met een hoer? Hoe is dat op directe manier gevaarlijk?
En het meest verontrustende vind ik, hoe is een object vergelijkbaar met een mens als het gaat om tijdelijk bezitten?
Kijk, als men het heeft over behoeftes dan hanteert men, al meer dan 50 jaar, meestal de pyramide van Maslow. Waar inderdaad sex tot de eerste levensbehoeftes wordt gerekend. Er zijn ook andere "indelingen" mogelijk, andere mensen hebben ook indelingen gemaakt. En natuurlijk mag je je eigen pyramide maken, en die naar jou noemen. Maar het is dus heel normaal dat wij in het westen bij behoefte-indelingen en praten over behoeftes de pyramide van Maslow hanteren.

:Y :Y
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 14:43:44 #102
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174604339
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:17 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Nu heb ik het idee dat de inkomensondersteuningen van de overheid toch vooral zijn en gericht op en dus aankomen bij vrouwen en gezinnen. En dat willen ze vooral zo houden. Daarom zijn vrouwen zo voor ondersteuning door de overheid!
Neem de weduwen uitkering vroeger. Voor weduwen, dus vrouwen. levenslang iedere maand geld. Boven op andere uitkeringen. Toen rond 1990 werd de weduwen uitkering onder de druk van iedereeen gelijk, ook aan mannen wiens vrouw overleed uitgekeerd, gelijk als aan de vrouw. Een kennis van mij die jong (helaas !!) zijn vrouw verloor kreeg op zijn inkomen gewoon nog die uitkering er boven op. Hij begreep er zelf niets van! Hij had en redelijk inkomen en kon er met zijn 2 kleine kindeen ook van rondkomen incl. een klein autootje rijden. Zijn vrouw had nooit gewerkt.

Dat heeft dus niet lang geduurd, Deze riante uitkering voor vrouwen die al tientalle jaren zo uitgevoerd werd, werd binnen de kortste keren afgeschaft. Want dat was natuurlijk niet de bedoeling van al dat gelijkwaardig zijn. Dat mannen óók gelijk waren aan vrouwen.

Zo gauw het niet leuk werd voor vrouwen (vrouwen hebben bv geen militaire diensplicht gehad waar een vergoeding voor stond van 20 % van het minimumloon!) werd het afgeschaft, hoefde het niet meer.

Gelijk, jaja!
Het werd juist afgeschaft omdat er meer gelijkheid was gekomen.
De tijd van die weduwen uitkering was de tijd dat vrouwen nog ontslagen werden zodra ze trouwde namelijk (dat gebeurde nog in mijn moeders tijd). En amper tot geen aansluiting meer hadden op de arbeidsmarkt.

Natuurlijk is het nog iets langer als dat doorgegaan. Maar vanaf het moment dat vrouwen niet meer verplicht (!) thuis hoefde te blijven zodra ze gingen trouwen kwam deze regeling onder druk ten staan. Toen vrouwen eenmaal een keuze hadden hierin en een redelijk normale toegang tot de arbeidsmarkt hield dat op.

Het gaat dus niet zodra het niet meer leuk was voor vrouwen, maar om zodra het te doen werd voor vrouwen om zonder die hulp gewoon te overleven. Dat vrouwen niet meer compleet afhankelijk waren en naar de tering zouden gaan zonder die hulp was wat leuk was. Waar keihard voor geknokt is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 23 oktober 2017 @ 14:58:29 #103
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174604671
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 10:40 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

....................................................... Dat zou misschien anders zijn als de prostituée in kwestie haar klanten uit kon kiezen, in plaats van andersom.
Hoe kom je erbij dat een hoer haar klanten niet kan uitkiezen. Zeker kan een vrouw haar klant weigeren als ie haar niet aanstaat. Behalve als ze gedwongen wordt. en dan hebben we het over iets heel anders. Iets dat in mijn visie met van het ergste is dat er bestaat. (Kinder)slavernij, gedwongen prostitutie. Komt veel meer voor als dat men aanneemt. ook in West europa. En dan ook als arbeider. Op de prostittutie wordt nog redelijk gelet, en zijn er campagnes voor enz.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:02:11 #104
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174604747
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:58 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]Hoe kom je erbij dat een hoer haar klanten niet kan uitkiezen. Zeker kan een vrouw haar klant weigeren als ie haar niet aanstaat.
Tegen een klant 'nee' zeggen is toch echt iets anders dan uit een boekje met aangemelde klanten kunnen kiezen wie háár aanspreekt.

Als je immers tegen elke klant 'nee' zegt dan gaat het lastig worden om de huur te betalen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:14:13 #105
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605046
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 11:30 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Waar moeten al die hoeren vandaan getrokken worden als er een hoerensubsidie komt en de vraag daardoor toeneemt?

Nu al zie je dat er uit het buitenland vrouwen worden gehaald. Te vaak niet echt of echt niet vrijwillig. Bij een hoerensubsidie zien de mensenhandelaren dollar tekens, zal dat nog groter worden (en het is al gruwelijk groot).
Dat gaat dus de overheid betaald voor mensenhandel worden en de mannen die vinden dat ze recht hebben op seks misbruiken vrouwen onder het mom prostitutie.

Ik heb niks tegen legale hoeren of daarheen gaan. Maar er zijn nu al niet voldoende legale (echt vrijwillige) hoeren om aan de vraag te voldoen. De vraag kunstmatig verhogen lijkt me dus een zeer slecht plan.
Cijfers graag! Waarmee staaf jij die beweringen. Overal in de sex bussiness klaagt men erover dat er te weinig klandizie is! En organiseer dan maar eens mooi legaal en veilig als regering NL. Kom een jaar werken als hoer in NL, veilig goede verdiensten, healthcare. Verdien voor in je derde wereld land in Azie, Afrika, Oost Europa, Zuid Amerika, enz. in een jaar zoveel dat je je een huis kunt kopen. En nog een jaar extra zodat je je kinderen hun hele leven naar school kunt laten gaan.

Geef het nog een leuk, eufemistisch naampje mee zoals masseuse, kunstenaar, zangeres, Guest-relation Officer, servicemedewerkster, entertainer, enz. zodat het gezichtsverlies bij familie en bekenden, omgeving beperkt wordt en moet je eens zien hoe druk het wordt. Kunnen ze een apart vliegveld voor openen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:19:10 #106
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605147
[quote]0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:58 schreef LeesFoknl het volgende:

Sorry, foutje gemaakt bij quoten .....

[ Bericht 23% gewijzigd door LeesFoknl op 23-10-2017 15:33:37 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:22:00 #107
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174605210
Je eigen berichten als een bandje herhalen zorgt er echt niet voor dat mensen je serieus gaan nemen. Het levert hooguit een paar erg pissige mods op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:22:19 #108
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605217
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 14:43 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het werd juist afgeschaft omdat er meer gelijkheid was gekomen.
De tijd van die weduwen uitkering was de tijd dat vrouwen nog ontslagen werden zodra ze trouwde namelijk (dat gebeurde nog in mijn moeders tijd). En amper tot geen aansluiting meer hadden op de arbeidsmarkt.

Natuurlijk is het nog iets langer als dat doorgegaan. Maar vanaf het moment dat vrouwen niet meer verplicht (!) thuis hoefde te blijven zodra ze gingen trouwen kwam deze regeling onder druk ten staan. Toen vrouwen eenmaal een keuze hadden hierin en een redelijk normale toegang tot de arbeidsmarkt hield dat op.

Het gaat dus niet zodra het niet meer leuk was voor vrouwen, maar om zodra het te doen werd voor vrouwen om zonder die hulp gewoon te overleven. Dat vrouwen niet meer compleet afhankelijk waren en naar de tering zouden gaan zonder die hulp was wat leuk was. Waar keihard voor geknokt is.
Weet niet hoe oud jij bent, maar dat vrouwen noiet mochten gaan werken is niet meer sinds WW-2. En pas na 1980 kregen mannen ook weduwnaren pensioen. En dat was in 1990 ook al afgeschaft. Militaire dienst schreef ik ook over, maar daar ben je het denk ik, mee eens, want daar schrijf je niets over.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:28:54 #109
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605371
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:02 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Tegen een klant 'nee' zeggen is toch echt iets anders dan uit een boekje met aangemelde klanten kunnen kiezen wie háár aanspreekt.

Als je immers tegen elke klant 'nee' zegt dan gaat het lastig worden om de huur te betalen.
Waar slaat dat nou weer op. JIj had het hier over verplicht een klant aan te nemen, en dat is gewoon niet zo. dat is ook niet zo voor de kapper, of de masseuse of schoonheidspsecialiste die opmerkt dat haar klant niet schoon is. dat die klant je dan niet betaalt is logisch. Of je moet verkoopvoorwaarden maken waarin je opneemt dat de klant geacht wordt fris gewassen te verschijnen, anders geen (bv) knipbeurt krijgt en toch moet betalen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:34:30 #110
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605523
[quote]0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:22 schreef [url=http://forum.fok.nl

[quote]0s.gif [b]Op maandag 23 oktober 2017 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:


Foutje, bedankt !!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:34:47 #111
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174605534
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:28 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op. JIj had het hier over verplicht een klant aan te nemen, en dat is gewoon niet zo. dat is ook niet zo voor de kapper, of de masseuse of schoonheidspsecialiste die opmerkt dat haar klant niet schoon is. dat die klant je dan niet betaalt is logisch.
Ik hoop dat je het verschil snapt tussen een willekeurige klant niet aannemen en zelf het initiatief nemen om je klanten uit te kiezen, in plaats van een klant die jou uitkiest en je alleen de optie krijgt om 'nee' te zeggen?

quote:
Of je moet verkoopvoorwaarden maken waarin je opneemt dat de klant geacht wordt fris gewassen te verschijnen, anders geen (bv) knipbeurt krijgt en toch moet betalen.
Dat lijkt me in het geval van prostitutie niet eens zo gek. Betalen, profiel ergens neer gooien als klant en wachten tot er een dame jou uitkiest. Als dat binnen X tijd niet gebeurt, geld terug, en dan heb je zelf de verantwoordelijkheid om netjes voor de dag te komen en je niet als een klootzak te gedragen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:39:19 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174605678
quote:
Tot 1956 waren bijvoorbeeld alle gehuwde vrouwen handelingsonbekwaam. Ze konden geen contracten aangaan of grote aankopen doen. En een echtgenoot kon zelfs beschikken over haar inkomsten uit arbeid. Ambtenaressen werden op de dag na hun huwelijk ontslagen. Pas in 1955 nam de Tweede Kamer – met nipte meerderheid – de motie van Corrie Tendeloo aan, die een einde maakte aan deze regel. Daarna mochten gehuwde vrouwen blijven werken, en hun eigen geld verdienen – al was het nog helemaal niet gezegd dat hun loon even hoog als dat van mannen zou zijn. Het verdrag van de Internationale Arbeidsorganisatie (ILO) uit 1951 dat mannen en vrouwen voor gelijk werk ook een gelijke beloning moesten ontvangen, werd in Nederland pas ruim twintig jaar later geratificeerd. Pas in 1975 volgde de Wet gelijk loon voor vrouwen en mannen.
https://www.vakbondshistorie.nl/dossiers/vrouwen-aan-werk/
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:41:25 #113
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605744
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik hoop dat je het verschil snapt tussen een willekeurige klant niet aannemen en zelf het initiatief nemen om je klanten uit te kiezen, in plaats van een klant die jou uitkiest en je alleen de optie krijgt om 'nee' te zeggen?
[..] ---------------------------------------------------------------------------------

Dus dan gaan de klanten achter de ramen zitten en de hoeren lopen langs en zoekken hun klant uit. En krijgen ook nog betaald. Met dat systeem hoeven we niet bang te zijn dat we niet genoeg prostituees in Nederland hebben. Dat is precies zoals het al gaat, de mannen tonen zich en de vrouw maakt haar keus. Alleen nu moet ie ook nog betalen.

Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:47:10 #114
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174605908
quote:
Ik las het; 1955. dus pas 62 jaar geleden en niet zoals ik dacht 72 jaar.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:47:19 #115
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174605919
Ja, je mag als man dus een bijdrage leveren zodat vrouwen in een veilige omgeving onverplichte seks kunnen hebben met de mannen die ze aanspreken.

Als iemand zich als een lul gedraagt eindigt ie op een grote zwarte lijst en mag ie zich niet meer aanmelden als klant, waardoor het kaf van het koren wordt gescheiden.

De grootste reden waarom vrouwen zich nu eigenlijk nooit echt aanbieden voor casual sex is omdat er altijd idioten zijn die er misbruik van maken en vinden dat ze een vrouw mogen 'gebruiken' voor de seks zonder respect voor haar te hebben. En misschien ook omdat er te veel mannen zijn die niks van de seks bakken (vooral niet als het om een ONS gaat, zakkie leeg blaffen en wieberen).

We hebben dus als mannen een verantwoordelijkheid om de veiligheid van vrouwen te waarborgen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:50:18 #116
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174606002
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat lijkt me in het geval van prostitutie niet eens zo gek. Betalen, profiel ergens neer gooien als klant en wachten tot er een dame jou uitkiest. Als dat binnen X tijd niet gebeurt, geld terug, en dan heb je zelf de verantwoordelijkheid om netjes voor de dag te komen en je niet als een klootzak te gedragen.
Wat een idee-en heb je! Wil je nu al de hoeren gaan leren hoe ze klanten hebben te nemen en hoe niet. Overschat je je niet een klein beetje?

8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 15:58:24 #117
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174606192
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:47 schreef Stoney3K het volgende:
Ja, je mag als man dus een bijdrage leveren zodat vrouwen in een veilige omgeving onverplichte seks kunnen hebben met de mannen die ze aanspreken.

Als iemand zich als een lul gedraagt eindigt ie op een grote zwarte lijst en mag ie zich niet meer aanmelden als klant, waardoor het kaf van het koren wordt gescheiden.

De grootste reden waarom vrouwen zich nu eigenlijk nooit echt aanbieden voor casual sex is omdat er altijd idioten zijn die er misbruik van maken en vinden dat ze een vrouw mogen 'gebruiken' voor de seks zonder respect voor haar te hebben. En misschien ook omdat er te veel mannen zijn die niks van de seks bakken (vooral niet als het om een ONS gaat, zakkie leeg blaffen en wieberen).

We hebben dus als mannen een verantwoordelijkheid om de veiligheid van vrouwen te waarborgen.
mag je nu ergens een keertje voor niks. Wat een gezwam. Een doorsnee hoer doet het voor geld, niet voor respekt, en pooiers die voor bescherming moeten zorgen heb je al lang nauwelijks nog.

En dit dan: Als iemand zich als een lul gedraagt eindigt ie op een grote zwarte lijst en mag ie zich niet meer aanmelden als klant, waardoor het kaf van het koren wordt gescheiden.
Schrijf jij. ja, en jij zeker een van de ambtenaren die die grote zwarte lijst moeten bijhouden. Nu, hoeren werken al op die manier samen maar zij leggen andere criteria aan voor klanten: nl geen zeikerd, probeer t over de afgesproken tijd heen te gaan, niet afgesproken extra´s wil krijgen, betaalt en hygienisch is. Lang niet alle hoeren doen daar aan mee, omdat ... ze er geen behoefte aan hebben, aan zo een lijst. Die maken ze zelf wel op, op basis van hun mensenkenis en natuurlijk de ervaringen met die betreffende klant.

Ik betwijfel of jij ooit al eens een hoer zelfs maar hebt durven aankijken, te zwijgen van er eens een praatje mee gemaakt hebben. En ja, ik wel!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:02:44 #118
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_174606296
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:58 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
mag je nu ergens een keertje voor niks. Wat een gezwam. Een doorsnee hoer doet het voor geld, niet voor respekt, en pooiers die voor bescherming moeten zorgen heb je al lang nauwelijks nog.
Ik heb geen seks met een vrouw omdat ik een keer 'voor niks mag', maar omdat ze mij ook leuk en aantrekkelijk vindt en omdat ik haar ook graag een plezierige avond (of ochtend) wil geven.

Maar dat is misschien een iets té vooruitstrevende gedachte.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  maandag 23 oktober 2017 @ 16:09:11 #119
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174606469
Tja, dat willen veel mannen ... om hun ego op te krikken.
Als iemand voor mij werkt is het leuk als ie zijn werk met plezier doet. Maar belangrijk is het niet. Als iemand betaalt wordt moet ie gewoon zijn werk goed doen.
Daar hebben we het toch over, over betaalde sex, hier in onze laaste bijdragen.

Als een hoer haar klant mag uitkiezen en dan er toch geld voor krijgt, ja, dan kun je net zo goed trouwen of zo !!

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174608242
Die eigen weg die mannen gaan, dat is naar de hoeren, als ik het goed begrijp? En dat zou dan gesubsidieerd moeten worden als basisrecht?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:35:28 #121
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174608631
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:16 schreef OllieA het volgende:
Die eigen weg die mannen gaan, dat is naar de hoeren, als ik het goed begrijp? En dat zou dan gesubsidieerd moeten worden als basisrecht?
Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way
De prostitueesubsidie is een aanvulling mijnerzijds.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174608794
quote:
2s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:35 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Zie https://en.wikipedia.org/wiki/Men_Going_Their_Own_Way
De prostitueesubsidie is een aanvulling mijnerzijds.
En hebben mannen in gevangenissen en sex offensers etc daar dan ook recht op?
Make my day!
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:02 #123
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174608887
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:44 schreef agter het volgende:

[..]

En hebben mannen in gevangenissen en sex offensers etc daar dan ook recht op?
Gevangen hebben, mag ik toch aannemen, überhaupt geen recht op financiële overheidssteun.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  maandag 23 oktober 2017 @ 17:49:40 #124
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174608902
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:22 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Weet niet hoe oud jij bent, maar dat vrouwen noiet mochten gaan werken is niet meer sinds WW-2. En pas na 1980 kregen mannen ook weduwnaren pensioen. En dat was in 1990 ook al afgeschaft. Militaire dienst schreef ik ook over, maar daar ben je het denk ik, mee eens, want daar schrijf je niets over.
Gelukkig is er nu ook (uitgestelde) militaire plicht voor vrouwen.
Dat is niet iets wat vrouwen wel fijn vinden om niet te hebben, maar iets waarvoor het feminisme hard geknokt heeft. Dat ook vrouwen in dienst mogen en dienstplicht hebben.

Jouw hele idee dat vrouwen enkel de voordeeltjes willen slaat echt nergens op.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174609090
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gelukkig is er nu ook (uitgestelde) militaire plicht voor vrouwen.
Dat is niet iets wat vrouwen wel fijn vinden om niet te hebben, maar iets waarvoor het feminisme hard geknokt heeft. Dat ook vrouwen in dienst mogen en dienstplicht hebben.

Jouw hele idee dat vrouwen enkel de voordeeltjes willen slaat echt nergens op.
Alsof je tegen een muur praat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 23 oktober 2017 @ 18:09:13 #126
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174609286
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gelukkig is er nu ook (uitgestelde) militaire plicht voor vrouwen.
Dat is niet iets wat vrouwen wel fijn vinden om niet te hebben, maar iets waarvoor het feminisme hard geknokt heeft. Dat ook vrouwen in dienst mogen en dienstplicht hebben.

Jouw hele idee dat vrouwen enkel de voordeeltjes willen slaat echt nergens op.
Waar hebben vrouwen dienstplicht? In Nederland? Geloof ik niet.
En hoe zit die uitgestelde dienstplicht dan in mekaar?
Vroeger hadden de mannen dienstPLICHT en de vrouwen MOCHTEN dienst in !!
Wat betekent die vrouwen werden als beroeps betaald, de dienstplichtige kreeg een "fooi".
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 23 oktober 2017 @ 18:13:30 #127
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174609349
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waar hebben vrouwen dienstplicht? In Nederland? Geloof ik niet.

Volgend jaar
https://www.defensie.nl/a(...)cht-ook-voor-vrouwen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 23 oktober 2017 @ 18:26:33 #128
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174609625
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Gelukkig is er nu ook (uitgestelde) militaire plicht voor vrouwen.
Dat is niet iets wat vrouwen wel fijn vinden om niet te hebben, maar iets waarvoor het feminisme hard geknokt heeft. Dat ook vrouwen in dienst mogen en dienstplicht hebben.

Jouw hele idee dat vrouwen enkel de voordeeltjes willen slaat echt nergens op.
Er veranderd niet veel hoor, het is vooral symbolisch :+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  maandag 23 oktober 2017 @ 18:27:55 #129
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174609655
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:09 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waar hebben vrouwen dienstplicht? In Nederland? Geloof ik niet.
En hoe zit die uitgestelde dienstplicht dan in mekaar?
Vroeger hadden de mannen dienstPLICHT en de vrouwen MOCHTEN dienst in !!
Wat betekent die vrouwen werden als beroeps betaald, de dienstplichtige kreeg een "fooi".
Euhm ja, hier in Nederland. Sinds kort beslist, gaat 2018 in (als het goed is), maar daar is hard voor gevochten en heeft tot het laatste moment tegenstand gehad. Heeft nu nog tegenstand (van voornamelijk mannen).

Al met al, dit gaat dus niet over vrouwen wilde dat niet, wilde enkel de voordeeltjes. Ze mochten niet, werd niet toegestaan.

https://www.defensie.nl/a(...)cht-ook-voor-vrouwen

Er is echt keihard gevochten, jaren en jaren lang, om dit gelijker te trekken. Dat gevecht is nog niet klaar.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 23 oktober 2017 @ 18:28:58 #130
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174609675
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 18:26 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Er veranderd niet veel hoor, het is vooral symbolisch :+
Klopt, er worden enkel wat meer brieven verstuurd.
Het gaat me vooral hier om het vrouwen wilde dat niet, terwijl er keihard geknokt is om ook dit gelijker te trekken. Vrouwen niet mochten ipv niet wilde.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174610651
Walgelijk iets, dienstplicht. Voor man of vrouw.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 23 oktober 2017 @ 19:49:49 #132
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174611413
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:20 schreef viceversa het volgende:
Walgelijk iets, dienstplicht. Voor man of vrouw.
Man& vrouw straks :+ al is dat puur symbolisch en veranderd er verder helemaal niks
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174611806
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:20 schreef viceversa het volgende:
Walgelijk iets, dienstplicht. Voor man of vrouw.
Sommige mensen kunnen het anders wel gebruiken :X
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_174614303
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:03 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen het anders wel gebruiken :X
Wellicht. Maar de vrijheid om zoiets niet te willen vind ik zwaarder wegen.
pi_174619257
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:20 schreef viceversa het volgende:
Walgelijk iets, dienstplicht. Voor man of vrouw.
In mijn familie is vrijwel iedereen er sterker uitgekomen na 1 jaar militaire dienstplicht. Vind het persoonlijk een mooi idee, had zelf ook graag het leger in gewild.
pi_174620543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 02:06 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

In mijn familie is vrijwel iedereen er sterker uitgekomen na 1 jaar militaire dienstplicht. Vind het persoonlijk een mooi idee, had zelf ook graag het leger in gewild.
Vast, maar de maatschappij die je verplicht om in dienst te gaan... nee, ik ben voor persoonlijke vrijheid. Mijn leven behoort aan mij.

En in dienst ben je het poppetje van een groot politiek spel waar je geen invloed op hebt.
pi_174620588
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 19:20 schreef viceversa het volgende:
Walgelijk iets, dienstplicht. Voor man of vrouw.
Oikofoob gespot
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:00:52 #138
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174621297
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 02:06 schreef Mutiilation het volgende:

[..]

In mijn familie is vrijwel iedereen er sterker uitgekomen na 1 jaar militaire dienstplicht. Vind het persoonlijk een mooi idee, had zelf ook graag het leger in gewild.
In mijn familie hebben ze vooral beter leren kaarten. En zuipen, maar dat konden ze eigenlijk al ;)
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:10:39 #139
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174621452
Subsidie voor hoeren :')

Dan wil ik ook subsidie voor dates/vriendinnen. Dat kost doorgaans veel meer geld dan een hoer.
pi_174621526
Misschien kunnen we weer terug naar het MGTOW onderwerp, ipv te focussen op de verschillen tussen mannen en vrouwen en waar voor beide onrecht wordt en werd aangedaan.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:40:39 #141
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174623006
MGTOW
Zou niet iedereen zijn eigen weg moeten gaan? Dus dat de M staat voor "mensen". Daar ben ik !! voor.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:41:46 #142
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174623028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 11:40 schreef LeesFoknl het volgende:
MGTOW
Zou niet iedereen zijn eigen weg moeten gaan? Dus dat de M staat voor "mensen". Daar ben ik !! voor.
Sommige mensen vinden elkaar lief en leven graag samen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:53:45 #143
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_174623245
Prima. dat is toch ook je eigen weg gaan. Dat kan ook samen met een ander zijn. Maar hoeft niet. Daar gaat het om, vrij zijn om te doen wat je wilt, en ook anderen vrij laten om te doen wat zij wilen. Iedereen zijn eigen weg gaan.
Dus ook die mannen van MGTOW!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_174682719
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:32 schreef Moonah het volgende:
Als ik vanuit compassie naar je posts kijk en dieper probeer te gaan dan alleen je verbittering en je hyperfocus op cijfertjes en onderzoeken, zie ik een jongeman die diep gekwetst is en (begrijpelijk!!) hunkert naar liefde.

Het ontbreekt jou om een of andere reden aan een fundamenteel zelfvertrouwen. En je projecteert dat op een overdreven bezig-zijn met je uiterlijk. Zoals eerder gezegd (gebaseerd op die kaakfoto en een reactie op een blijkbaar eerder geposte foto van je) is er niets mis met jouw uiterlijk. Als je je daar zo op blijft focussen zal er weinig in je leven veranderen.

Echt, als je mijn zoon zou zijn zou ik de beste therapeut zoeken die jou kan helpen om je beter over jezelf (en daarmee over de mensheid in zijn algemeenheid) te laten voelen. Maar je bent mijn zoon niet. Ik gun het je echter wel. Hopelijk gun je het jezelf ook....
Ik lurk nu deze hele topicreeks al... maar deze post had m.i. iets meer aandacht en waardering verdiend. Waarom? Omdat de diverse onderzoeken die TS (en diens incel-evenknie) aanhaalt wel degelijk een richting uitwijzen. Kun je leuk vinden, kun je niet leuk vinden, maar een kern van waarheid over genderdynamiek zit er wel degelijk in. Zelf studeer ik ook al een tijdje op dit onderwerp en er is óntzettend veel bewijs voor een aantal theorieën.

En toch... als je ook maar eens in je leven mazzel hebt met iemand zoals Moonah, die je oprecht wil helpen, die oprecht snapt wat je eigenlijke probleem is... dan betekenen die cijfertjes, die harde feiten (die weliswaar kloppen!) zó weinig voor jou als persoon; dan neem je ze voor kennisgeving aan en ga je je leven leven, zo goed en kwaad als jij dat kunt.
pi_174683784
Goed topic. Die vrouwen bekijken het maar lekker ^O^
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 00:44:01 #146
451005 Grems
Clown World
pi_174684254
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 23:25 schreef Sturmic het volgende:

[..]
En toch... als je ook maar eens in je leven mazzel hebt met iemand zoals Moonah, die je oprecht wil helpen, die oprecht snapt wat je eigenlijke probleem is... dan betekenen die cijfertjes, die harde feiten (die weliswaar kloppen!) zó weinig voor jou als persoon; dan neem je ze voor kennisgeving aan en ga je je leven leven, zo goed en kwaad als jij dat kunt.
Nee hoor, die blijven prima relevant daar doet het goedbedoelde moederhartje niets aan af.

Sociaal wenselijke antwoorden is nog nooit iemand iets mee opgeschoten.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:16:30 #147
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174687547
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 00:44 schreef Grems het volgende:

[..]

Nee hoor, die blijven prima relevant daar doet het goedbedoelde moederhartje niets aan af.

Sociaal wenselijke antwoorden is nog nooit iemand iets mee opgeschoten.
Met sociaal onwenselijke antwoorden ook niet. Iemand al bij voorbaat als kansloos afschrijven, werkt niet motiverender dan een sociaal wenselijk antwoord.
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:33:39 #148
451005 Grems
Clown World
pi_174687805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Met sociaal onwenselijke antwoorden ook niet. Iemand al bij voorbaat als kansloos afschrijven, werkt niet motiverender dan een sociaal wenselijk antwoord.
Natuurlijk wel.

De realiteit is niet altijd motiverend.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:43:57 #149
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_174687989
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 10:16 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Met sociaal onwenselijke antwoorden ook niet. Iemand al bij voorbaat als kansloos afschrijven, werkt niet motiverender dan een sociaal wenselijk antwoord.
Waarom zou het motiverend moeten zijn? Grems heeft gewoon gelijk in deze, maar ik denk niet dat Grems dat zegt omdat het 'motiverend' zou moeten werken voor de (originele) TS, maar gewoon omdat realiteit realiteit is.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 30 oktober 2017 @ 08:16:40 #150
472585 FinisFerum
The Emperor Protects
pi_174750851
Voor mensen die vinden dat het nergens op slaat, zeer informatieve video dit
And having a loaded bolter never hurts, either
  maandag 30 oktober 2017 @ 10:12:31 #151
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174752336
Maar eigenlijk is dat MGTOW prachtig. Dan verzieken die sneue gasten niet meer het datingleven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')