abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174487835
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 schreef 2thmx het volgende:

[..]

'Hetzelfde niveau' in welk opzicht? Als man kost het moeite om een looksmatch te vinden (i.e. een vrouw die qua uiterlijk in hetzelfde percentiel als jij valt). In Nederland dan. Ik heb ook in Hongarije, Polen en Oekraïne gewoond en daar is het juist omgekeerd, i.e. de gemiddelde man heeft er een beter uitziende vrouw.

In Nederland wordt het pas anders wanneer een vrouw grofweg 30+ is en een man op andere factoren selecteert (om 't eens eufemistisch uit te drukken).
zelfde niveau heeft niet alleen met looks te maken. T gaat om t totaalplaatje wat je als persoon te bieden hebt. Persoonlijkheid is hierin t belangrijkste.

In t oostblok zie je idd vaak dat de vriendin mooier is dan de man. Komt denk ik omdat vrouwen zich daar meer optutten en er dus sneller goed uitzien en de mannen daar minder tijd aan hun looks besteden. Maar kwa persoonlijkheid zullen ze gewoon op hetzelfde niveau staan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2017 08:47:33 ]
pi_174487847
Als je mannen toch een advies wenst te geven, luister dan even naar dit nummer:

pi_174489309
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 07:32 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Veelzeggend hoor. Om een man die zichzelf lelijk vindt op te beuren moet je zeggen dat aantrekkelijke vrouwen hem ondanks zijn lelijkheid wel zien staan. Ongetwijfeld zal dit zo zijn, maar ik vind dit dan bepaald geen eerlijke deal voor de vrouw die zelf ook een kosten-baten analyse maakt. Waarschijnlijk bedoel je dat als Jan zijn innerlijk verandert, hij een vrouw zal vinden die hem leuk vindt vanwege zijn innerlijk en dus aantrekkelijk in de zin van het totaalplaatje van innerlijk + uiterlijk, dat hij daardoor gelukkiger wordt. Want anders kan dit natuurlijk niet, een vrouw die puur op het innerlijk valt zou nooit kiezen voor een man die zo voorwaardelijk van haar houdt dat hij alleen op haar valt omdat ze toevallig ook fysiek aantrekkelijk is. Dat gezegd hebbende denk ik dat er maar weinig vrouwen zullen zijn die voor 100% op innerlijk vallen, net zoals het mij onwaarschijnlijk lijkt dat er mannen zijn die voor 100% op uiterlijk vallen, al twijfel ik daar soms wel aan als ik posts in deze topics lees
Zal best veelzeggend zijn :? Whatever je daarmee mag bedoelen.
Hij vindt zichzelf inderdaad lelijk (volledig subjectief) en hij geeft voor een groot deel zijn uiterlijk de schuld van zijn falen terwijl in mijn ogen dat aandeel fiks omlaag bijgesteld kan worden als ik lees hoe hij tekeer gaat over vrouwen en aan het ranten is in het algemeen. Een klein stukje zelfreflectie lijkt me dan geen kwaad kunnen en dat lijkt me niet te beginnen bij de plastisch chirurg, maar misschien ben ik wel ouderwets hoor :{
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:01:31 #179
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_174489711
Zo lelijk schijnt ie niet eens te zijn:

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 18:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Foto gezien. En ik had beloofd eerlijk te zijn, en het gewoon te zeggen als je het zo zou zijn. Dat zou ik dan ook echt doen. Zo hard kan ik gewoon zijn, dus ik zeg dit echt niet uit beleefdheid.

Serieus, hoe verwrongen kan je beeld over je eigenlijk uiterlijk zijn. Echt gewoon niet lelijk. Niet eens een beetje. Lelijk is echt heel wat anders. Je ogen zien er goed uit. Niets mis met de vorm van je gezicht. Gewoon helemaal niets van dat.

Je moet het dus echt ergens anders in zoeken. Het uiterlijk van een mens is in veruit de meeste gevallen zeer afhankelijk van uitstraling. Je uitstraling is weer afhankelijk van van hoe je je van binnen voelt, wat je zelfbeeld is, welke overtuigingen je vanzelf hebt, kortom: hoe je energie erbij staat. Uitstraling=uitstraling van je levensenergie naar buiten toe.

Daar aan werken dus! Als je gelukkiger van binnen wordt, ga je dat uitstralen. En je bent qua uiterlijk aantrekkelijk genoeg om een leuke chick te vinden als je een betere energie naar buiten toe uitstraalt. Je bent verre van kansloos.
Een positievere, socialere houding en een keer achter zijn computer vandaan komen, is het belangrijkste waar het bij TS aan schort. Maar goed, dat is hem al 100x verteld.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_174489843
Het is makkelijker om de schuld buiten jezelf te leggen, begrijp dat dan.
Ja doei.
pi_174490165
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:09 schreef 2thmx het volgende:
Deel 1: R&P / Men Going Their Own Way: de mannelijke respons op 't moderne feminisme

In Nederland schijnt 't nog geen grote aanhang te hebben, maar met name in de VS is Men Going Their Own Way (MGTOW) een opkomende trend. Kortweg, houdt 't in dat mannen zich volledig afsluiten van vrouwen (in relationele zin, dus niet in familiaire of collegiale verhoudingen).

Mannen kiezen hier om uiteenlopende redenen voor die te maken hebben met hoe de samenleving omgaat met mannen, maar vooral met hoe moderne, feministische, westerse vrouwen omgaan met mannen. Dit citaat van een topvrouw van Facebook vat dit laatste bondig samen:

[..]

Kortweg, komt 't erop neer dat vrouwen:
- Tot pakweg hun dertigste seksrelaties aangaan met de seksueel meest aantrekkelijke ~20%* van de mannen;
- Na hun dertigste een man zoeken die feministisch is ingesteld en financieel (en anderszins) aan 't huishouden kan bijdragen.

*dit percentage is gebaseerd op o.a. dit (over OKCupid) en dit (over Tinder) onderzoek.

Dat dit voor vrouwen ideaal is behoeft geen lang betoog, maar waarom zou een man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) hiermee instemmen?

Kies je immers voor een relatie met een 30+ vrouw, dan weet je als man (die niet tot de seksueel meest aantrekkelijke ~20% behoort) enkele dingen zeker:
- Was zij 30- geweest, dan had zij geen interesse in jou gehad;
- De mannen waar zij als 30-'er seks mee heeft gehad staan nog steeds tot haar beschikking (niet per se dezelfde mannen, maar de (nieuwe) top-20%);
- De kans dit een stabiele, gezonde relatie wordt, is zodoende gering.

Tegelijkertijd zijn er alternatieven, waaronder:
- Een leven zonder een klassieke liefdesrelatie. Waardevolle vriendschappen maken meer dan goed voor het niet-seksuele deel van een relatie. Zie ook de opkomst van 'bromances'. Voor seksualiteit zijn er prostituees;
- Een relatie met een vrouw uit een niet-westers land (Oost-Europa of Oost-Azië zijn populaire keuzes). Deze optie is niet per se in lijn met MGTOW, maar meer een MGTOW-light, voor mannen die toch per se een klassieke liefdesrelatie willen.

M.i. zouden ook veel meer Nederlandse mannen voor MGTOW moeten kiezen, voor hun eigen levensgeluk.
Met betrekking op je laatste zin - ik denk dat de meeste vrouwen het prima zouden vinden als bepaalde mannen die levensstijl aanhangen. Mannen die zo redeneren behoren toch niet tot de leukste groep mensen of als mensen waar je graag mee wilt omgaan. Iedereen happy als die als een soort autisten in hun eigen clubje blijven :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:32:40 #182
11682 Moonah
Jolie femme
pi_174490259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hahahahaha, je zou eens moeten weten hoe de gemiddelde vrouw je behandelt als je lelijk bent. Je had de gezichten van mijn vrouwelijke klasgenoten eens moeten zien toen er door de DJ op een feest gevraagd werd om een danspartner te zoeken en ik de enige vrije jongen over was _O- _O- Hoe kun je nog in liefde geloven wanneer je zo geconfronteerd bent met deze harde werkelijkheid? Of denk je dat ik dit uit mijn duim zuig?

Ik zou willen dat ik er gemiddeld uitgezien zou hebben, zoals ik dat nu doe, toen ik jonger was. Dan had ik wel met dit sprookje van liefde mee kunnen gaan. Dan kon ik er ook mee leven om er gewoon gemiddeld uit te blijven zien. Maar nee, nu kan dat niet meer. Het doek is gevallen en ik snap dan ook waarom ik met mijn discussies op zoveel weerstand stuit hier op dit forum en op andere plekken. 'Echte liefde' is een essentieel onderdeel van jullie wereldbeeld.
Hier komt denk ik de aap uit de mouw. En met deze post raakte je mijn moederhart. Ja, ik heb inmiddels de leeftijd dat ik je moeder zou kunnen zijn. ;)

Als ik vanuit compassie naar je posts kijk en dieper probeer te gaan dan alleen je verbittering en je hyperfocus op cijfertjes en onderzoeken, zie ik een jongeman die diep gekwetst is en (begrijpelijk!!) hunkert naar liefde.

Het ontbreekt jou om een of andere reden aan een fundamenteel zelfvertrouwen. En je projecteert dat op een overdreven bezig-zijn met je uiterlijk. Zoals eerder gezegd (gebaseerd op die kaakfoto en een reactie op een blijkbaar eerder geposte foto van je) is er niets mis met jouw uiterlijk. Als je je daar zo op blijft focussen zal er weinig in je leven veranderen.

Echt, als je mijn zoon zou zijn zou ik de beste therapeut zoeken die jou kan helpen om je beter over jezelf (en daarmee over de mensheid in zijn algemeenheid) te laten voelen. Maar je bent mijn zoon niet. Ik gun het je echter wel. Hopelijk gun je het jezelf ook....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_174490432
Het is wel een alleen maar 'nemen, nemen, nemen', de MGTOW mentaliteit, en niet delen/geven. Sterk gebaseerd op- en geboren te zijn uit vooroordelen over vrouwen (dat ze allemaal teveel zeuren, te overheersend zijn in beslissingen maken, een voordelige (seksuele) positie hebben, te emotioneel zijn, etc.)
De eis van de man in deze lijkt te zijn: onderwerp je aan mij, wees ten alle tijden onderdanig - ja en amen - doe het huishouden, en wees een seksslaaf wanneer ik daar zin in heb... zo niet, dan hoeven we je niet.

Ik proef vooral frustratie en een 'kijk mij eens, ik ben de grootste materiële lul die vrouwen als een minderwaardige neukobject beschouw' cultuur om wraak te nemen op vrouwen. Geen zelfverzekerde, respectvolle man die simpelweg kiest voor zijn eigen droom.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 11:49:12 #184
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174490522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 23:32 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Hahahahaha, je zou eens moeten weten hoe de gemiddelde vrouw je behandelt als je lelijk bent. Je had de gezichten van mijn vrouwelijke klasgenoten eens moeten zien toen er door de DJ op een feest gevraagd werd om een danspartner te zoeken en ik de enige vrije jongen over was _O- _O- Hoe kun je nog in liefde geloven wanneer je zo geconfronteerd bent met deze harde werkelijkheid? Of denk je dat ik dit uit mijn duim zuig?

Ik zou willen dat ik er gemiddeld uitgezien zou hebben, zoals ik dat nu doe, toen ik jonger was. Dan had ik wel met dit sprookje van liefde mee kunnen gaan. Dan kon ik er ook mee leven om er gewoon gemiddeld uit te blijven zien. Maar nee, nu kan dat niet meer. Het doek is gevallen en ik snap dan ook waarom ik met mijn discussies op zoveel weerstand stuit hier op dit forum en op andere plekken. 'Echte liefde' is een essentieel onderdeel van jullie wereldbeeld.
Ik begrijp dat dit een fiks trauma is, maar besef je je wel dat je nu schoolcultuur en de in dat frame geplaatste gedragingen van jongelingen op de hele wereld projecteert? Dat die gebeurtenissen ervoor hebben gezorgd dat jij je bent gaan afsluiten en daardoor ook geen openeningen meer gaf aan anderen om me in een ander kader te plaatsen?

Als je eenmaal op school buiten de boot valt kan je het echt zeer slecht hebben, de naarste kanten van mensen zien. Maar dat kwam waarschijnlijk niet omdat je zo godslelijk bent (dat ben je nu immers ook niet). Een aantal factoren en vooral gelegenheid (pestgedrag dat zich verspreidt) zullen meegespeeld hebben.

Jouw probleem is gewoonweg niet je uiterlijk, maar een pest trauma. Ik denk dat als je dat oplost, die (terechte) boosheid en verdriet erover op kan lossen. Kan stoppen met dat beeld op alles te projecteren je wereld een stuk fijner wordt. En de kans groot is dat je verbaasd zal zijn hoe makkelijk je leuke dames kan aantrekken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174490700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:44 schreef Cockwhale het volgende:
Het is wel een alleen maar 'nemen, nemen, nemen', de MGTOW mentaliteit, en niet delen/geven. Sterk gebaseerd op- en geboren te zijn uit vooroordelen over vrouwen (dat ze allemaal teveel zeuren, te overheersend zijn in beslissingen maken, een voordelige (seksuele) positie hebben, te emotioneel zijn, etc.)
De eis van de man in deze lijkt te zijn: onderwerp je aan mij, wees ten alle tijden onderdanig - ja en amen - doe het huishouden, en wees een seksslaaf wanneer ik daar zin in heb... zo niet, dan hoeven we je niet.

Ik proef vooral frustratie en een 'kijk mij eens, ik ben de grootste materiële lul die vrouwen als een minderwaardige neukobject beschouw' cultuur om wraak te nemen op vrouwen. Geen zelfverzekerde, respectvolle man die simpelweg kiest voor zijn eigen droom.
Dit lees ik er ook heel erg in. Alles vanuit de man geredeneerd. Het moderne feminisme is voor hun alleen maar een schrikbeeld omdat vrouwen zich in hun ogen daarmee nog onbereikbaarder opstellen, daar waar zij van mening zijn dat een vrouw hun gewoon toekomt. Maar uit niets in hun reacties spreekt dat ze een vrouw met liefde en respect zouden behandelen. Het is allemaal vanuit hun ego geredeneerd. Een ego dat gekrenkt is omdat ze het niet kunnen verkroppen dat ze niet door vrouwen worden geselecteerd. En daarom heeft de vrouw het gedaan.

Terwijl het dat verzuurde gefrustreerde ego is wat het grootste obstakel is. Niet de zogenaamde oppervlakkigheden waarop vrouwen zouden selecteren. Overigen is het hypocrisie van de bovenste plank dat zij vrouwen verwijten op uiterlijk te selecteren, maar vervolgens zelf wel verwachten dat zij "recht" hebben op een topmodel.
pi_174491522
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 10:36 schreef NothingHappened het volgende:

[..]

Zal best veelzeggend zijn :? Whatever je daarmee mag bedoelen.
Hij vindt zichzelf inderdaad lelijk (volledig subjectief) en hij geeft voor een groot deel zijn uiterlijk de schuld van zijn falen terwijl in mijn ogen dat aandeel fiks omlaag bijgesteld kan worden als ik lees hoe hij tekeer gaat over vrouwen en aan het ranten is in het algemeen. Een klein stukje zelfreflectie lijkt me dan geen kwaad kunnen en dat lijkt me niet te beginnen bij de plastisch chirurg, maar misschien ben ik wel ouderwets hoor :{
Waar zeg ik dat hij naar de chirurg moet? Nergens

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:02 schreef Mystikvm het volgende:

Dit lees ik er ook heel erg in. Alles vanuit de man geredeneerd. Het moderne feminisme is voor hun alleen maar een schrikbeeld omdat vrouwen zich in hun ogen daarmee nog onbereikbaarder opstellen, daar waar zij van mening zijn dat een vrouw hun gewoon toekomt. Maar uit niets in hun reacties spreekt dat ze een vrouw met liefde en respect zouden behandelen. Het is allemaal vanuit hun ego geredeneerd. Een ego dat gekrenkt is omdat ze het niet kunnen verkroppen dat ze niet door vrouwen worden geselecteerd. En daarom heeft de vrouw het gedaan.

Terwijl het dat verzuurde gefrustreerde ego is wat het grootste obstakel is. Niet de zogenaamde oppervlakkigheden waarop vrouwen zouden selecteren. Overigen is het hypocrisie van de bovenste plank dat zij vrouwen verwijten op uiterlijk te selecteren, maar vervolgens zelf wel verwachten dat zij "recht" hebben op een topmodel.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:44 schreef Cockwhale het volgende:

Volkomen eens met deze reacties. Fijn om te zien dat ook mannen zelf (in grval van Mystikvm) dit soort dingen kunnen inzien, tenzij het niet serieus bedoeld is
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174491592
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Fijn om te zien dat ook mannen zelf dit soort dingen kunnen inzien
Alsof je daar verbaasd over moet zijn? :') De hoofdrolspelers hier zijn de uitzondering hier.
Ja doei.
pi_174491633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alsof je daar verbaasd over moet zijn? :') De hoofdrolspelers hier zijn de uitzondering hier.
Ik hoop het. Ik hoop echt dat ik daar onterecht verbaasd over was.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_174491643
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ik hoop het. Ik hoop echt dat ik daar onterecht verbaasd over was.
Pls, je doet dan hetzelfde naar 'mannen' als dat de 'mannen' hier naar 'vrouwen' doen _O- :')
Ja doei.
pi_174491660
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jezus, inderdaad 8)7
Gelukkig dat er ook mannen zijn die vrouwen niet de schuld geven als het regent, dat is wel heel fijn hoor. _O-
pi_174491688
Het klopt natuurlijk wel dat de vrouw de bottleneck van de voortplanting is en dat een dergelijk biologisch gegeven iets impliceert voor het gelijkheidsstreven. Je zou kunnen stellen dat als je wat daar tegenover stond wegneemt (dmv het feminisme) er een onbalans ontstaat.
pi_174491747
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:49 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volkomen eens met deze reacties. Fijn om te zien dat ook mannen zelf (in grval van Mystikvm) dit soort dingen kunnen inzien, tenzij het niet serieus bedoeld is
Ik probeer al jaren tot die gefrustreerde mannen door te dringen. Helaas zonder resultaat. Dus het is zeker gemeend. Het ligt écht bij de mannen zelf en hun vrouw- en wereldbeeld is echt volkomen verwrongen.
pi_174492635
ik ken best veel mannen die best wel lelijk zijn en n goede/lange relatie hebben, ik ken ook meerdere mannen die ik zelf gewoon lelijk vind en die veel vriendinnetjes hebben (gehad), hell, ik heb zelf relaties gehad met mannen die ik niet knap vond..
Het gaat niet om knap, het gaat om aantrekkingskracht. En dat heeft met verschillende dingen te maken, geur, uitstraling, het schijnt zelfs te maken te hebben met je éigen uiterlijk wat jij als aantrekkelijk beschouwt, omdat je onbewust een partner zoekt die qua trekken bij jou past. Uiterlijk hoort daar ook bij, maar is lang niet zon groot deel als je zou denken.

En @jan: nav dat fotootje van je kaak kan ik al zeggen dat jij niet lelijk bent. Onaantrekkelijk zou best kunnen.
compact en kleverig.
pi_174493616
De mate van je eigen aantrekkelijkheid dwing je ten deele bij de ander af d.m.v. 'manipulatie': houding, (cliché; zelfverzekerde) uitstraling, gedrag, communicatieve 'kracht', et cetera. Doe je dat niet, weiger je veinzerij, dan zet je jezelf achter op de ander. Ik kan zonder probleem tal van voorbeelden voor de geest halen van absolute genetische fuck-ups (missende tanden, dun, klein, kalend, etc) die méér en aantrekkelijkere vrouwen dan ik gehad hebben (relationeel, seksueel). Dus, je moet bereid zijn anders voor te komen dan je voelt wie je bent: om meer te eisen dan waar jij denkt recht op te hebben. Je hebt volledig gelijk met de erkenning dat de (vrouwelijke) natuur wreed is. Het enige wat rest is de vraag of je de durf hebt zelf 'wreed te zijn en je bestaansrecht (=voortplantingsclaim!) op te eisen.
pi_174493699
Recht? :')
Ja doei.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:54:56 #196
38496 Perrin
pi_174493710
Je anders voordoen dan je bent, dat hou je echt niet je hele leven vol. Bovendien moet je wel een steracteur zijn willen veel mensen daar niet doorheen prikken.

Je kunt wél aan jezelf werken en daadwerkelijk een leuker, beter, interessanter, socialer persoon worden.
pi_174493797
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik ben ook een man hoor ;)
pi_174493910
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Recht? :')
Seks is een recht. Duh. Snap dat nou eens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:08:25 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174493943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:49 schreef LelijKnap het volgende:
Het enige wat rest is de vraag of je de durf hebt zelf 'wreed te zijn en je bestaansrecht (=voortplantingsclaim!) op te eisen.
En hoe moet dat opeisen in zijn werk gaan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:08:49 #200
38496 Perrin
pi_174493950
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:06 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Seks is een recht. Duh. Snap dat nou eens.
En een relatie draait enkel om seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')