Je kan tot een zeker hoogtepunt inderdaad compenseren met een goede houding/status/rijkdom, etc. Maar dat neemt niet weg van het feit dat je nog steeds een rotkop hebt waar mensen niet graag iets mee te maken willen hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:
Heeft waarschijnlijk ook gewoon wat met je houding te maken
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen. En volgens mij hebben zelfs lelijke vrouwen betere opties dan mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef 8777 het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een lelijke vrouw zoeken? Op elk potje past een dekseltje.
drop pica danquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je kan tot een zeker hoogtepunt inderdaad compenseren met een goede houding/status/rijkdom, etc. Maar dat neemt niet weg van het feit dat je nog steeds een rotkop hebt waar mensen niet graag iets mee te maken willen hebben
Of een grote piemel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef NightH4wk het volgende:
Zat lelijke mannen die een vrouw hebben, gaat ook om andere dingen (zelfvertrouwen, etc.).
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
drop pica dan
of is het de bedoeling dat dit net zo'n huiltopic wordt als in R&P?
Stuur maar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.
Pics alleen via DM te krijgen.
Niet janken dan, eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen.
stuur danquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.
Pics alleen via DM te krijgen.
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?quote:
Een dubbeltje wordt nooit een kwartje he? Zou er een uit Rusland halen, zeg tegen haar dat je rijk bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen. En volgens mij hebben zelfs lelijke vrouwen betere opties dan mij.
Gewoon zuipen tot je er wel op geilt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?
Duh, daarom kan je ook er tegen in therapiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gewoon zuipen tot je er wel op geilt.
Breakfast Margaritasquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.
Wel geneuktquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.
Nee, ik klaag niet dat vrouwen mij niet aantrekkelijk vinden. Ik klaag om het feit dat ik het geluk niet gehad heb om aantrekkelijk geboren te worden. Dat vrouwen mij niet aantrekkelijk vinden, zo is gewoon de natuur.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:05 schreef Evienne het volgende:
Jij wordt niet opgewonden van lelijke vrouwen, maar klaagt wel dat vrouwen niet aangetrokken zijn tot jouw rotkop?
Hypocrisie is nog vele malen onaantrekkelijker dan fysieke onaantrekkelijkheid. Dubbele standaarden, bah bah.
JaJammerJanquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:50 schreef JaJammerJan het volgende:
Puur en alleen omdat ik een rotkop heb, behandelen mensen mij als untermensch. Laat staan dat vrouwen ooit geïnteresseerd in mij zijn
Klacht:
Geboren worden met een rotkop, waardoor ik verdoemd ben tot een gefaald leven.
Ik lees toch dat je door je (vermeende?) lelijkheid behandeld wordt als untermensch en dat vrouwen niet tot je aangetrokken zijn, en dat dat je leven tot een faal maakt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:11 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Nee, ik klaag niet dat vrouwen mij niet aantrekkelijk vinden. Ik klaag om het feit dat ik het geluk niet gehad heb om aantrekkelijk geboren te worden. Dat vrouwen mij niet aantrekkelijk vinden, zo is gewoon de natuur.
Neuken is het enige nuttige op deze wereld, de rest is enkel tijdverdrijf. Voortplanting is tenslotte zowel de oorzaak als het doel van het bestaan.quote:
Dan kan je wel langs de kant gaan zitten, maar dan ga je het sowieso niet winnen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:26 schreef Marsenal het volgende:
Hartstikke lief van jullie dat je de TS zo een hart onder de riem steekt maar hij heeft gewoon gelijk. Lelijke mensen staan met 10-0 achter
Ik stop al mijn tijd en aandacht nu in videogames, een van de weinige plekken waar het niet uit maakt hoe je eruit ziet, aangezien niemand je kan zien. Vrij goedkope hobby ook overigens, die ik makkelijk 12 uur per dag kan uitoefenen zonder veel te hoeven werken om het te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan kan je wel langs de kant gaan zitten, maar dan ga je het sowieso niet winnen.
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:31 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik stop al mijn tijd en aandacht nu in videogames, een van de weinige plekken waar het niet uit maakt hoe je eruit ziet, aangezien niemand je kan zien. Vrij goedkope hobby ook overigens, die ik makkelijk 12 uur per dag kan uitoefenen zonder veel te hoeven werken om het te kunnen betalen.
Maar daarmee los je tuulk je probleem zelf niet op, zo ontwijk je het alleen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:31 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik stop al mijn tijd en aandacht nu in videogames, een van de weinige plekken waar het niet uit maakt hoe je eruit ziet, aangezien niemand je kan zien. Vrij goedkope hobby ook overigens, die ik makkelijk 12 uur per dag kan uitoefenen zonder veel te hoeven werken om het te kunnen betalen.
Ja, maar op basis van z'n geklaag verwachtte ik een trainwreck zeg maarquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:26 schreef Marsenal het volgende:
Hartstikke lief van jullie dat je de TS zo een hart onder de riem steekt maar hij heeft gewoon gelijk. Lelijke mensen staan met 10-0 achter
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, maar op basis van z'n geklaag verwachtte ik een trainwreck zeg maar
Gewoon met de rest van de onzekere boys ijzer pompen in de sportschool TS.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:36 schreef Villas__Rubin het volgende:
Foto gezien. En ik had beloofd eerlijk te zijn, en het gewoon te zeggen als je het zo zou zijn. Dat zou ik dan ook echt doen. Zo hard kan ik gewoon zijn, dus ik zeg dit echt niet uit beleefdheid.
Serieus, hoe verwrongen kan je beeld over je eigenlijk uiterlijk zijn. Echt gewoon niet lelijk. Niet eens een beetje. Lelijk is echt heel wat anders. Je ogen zien er goed uit. Niets mis met de vorm van je gezicht. Gewoon helemaal niets van dat.
Je moet het dus echt ergens anders in zoeken. Het uiterlijk van een mens is in veruit de meeste gevallen zeer afhankelijk van uitstraling. Je uitstraling is weer afhankelijk van van hoe je je van binnen voelt, wat je zelfbeeld is, welke overtuigingen je vanzelf hebt, kortom: hoe je energie erbij staat. Uitstraling=uitstraling van je levensenergie naar buiten toe.
Daar aan werken dus! Als je gelukkiger van binnen wordt, ga je dat uitstralen. En je bent qua uiterlijk aantrekkelijk genoeg om een leuke chick te vinden als je een betere energie naar buiten toe uitstraalt. Je bent verre van kansloos.
Dat zeg ik, geestelijke armoe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Neuken is het enige nuttige op deze wereld, de rest is enkel tijdverdrijf. Voortplanting is tenslotte zowel de oorzaak als het doel van het bestaan.
hoe oud ben je dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:39 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geestelijke armoe.
Nikola Tesla, Moeder Teresa, Isaac Newton, Andy Warhol, Joan of Arc, stierven vermoedelijk allen als maagd. Vele andere wetenschappers en filosofen waren weinig succesvol met vrouwen, maar zonder hun input had de wereld er heel anders uitgezien, en het was niet bepaald beter geworden als deze mensen er zo over dachten als jij.
Ik heb mannen afgezworen en me op geestelijke verrijking gestort, mijn leven is nu onherkenbaar, zoveel fijner en mooier.En nu komen ze helaas weer op me af als vliegen op stroop, ondanks dat mijn houdbaarheidsdatum volgens de FOK-tht al jaren is verstreken.
35quote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
oh ja dan kan je het beter op het forum van Omroep Max proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |