Je kan tot een zeker hoogtepunt inderdaad compenseren met een goede houding/status/rijkdom, etc. Maar dat neemt niet weg van het feit dat je nog steeds een rotkop hebt waar mensen niet graag iets mee te maken willen hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:51 schreef hugecooll het volgende:
Heeft waarschijnlijk ook gewoon wat met je houding te maken
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen. En volgens mij hebben zelfs lelijke vrouwen betere opties dan mij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:53 schreef 8777 het volgende:
Je kunt toch ook gewoon een lelijke vrouw zoeken? Op elk potje past een dekseltje.
drop pica danquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:55 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Je kan tot een zeker hoogtepunt inderdaad compenseren met een goede houding/status/rijkdom, etc. Maar dat neemt niet weg van het feit dat je nog steeds een rotkop hebt waar mensen niet graag iets mee te maken willen hebben
Of een grote piemel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef NightH4wk het volgende:
Zat lelijke mannen die een vrouw hebben, gaat ook om andere dingen (zelfvertrouwen, etc.).
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
drop pica dan
of is het de bedoeling dat dit net zo'n huiltopic wordt als in R&P?
Stuur maar zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.
Pics alleen via DM te krijgen.
Niet janken dan, eigen schuld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen.
stuur danquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:57 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Dit is klaagbaak, dan mag ik toch klagen of niet. Zo erg achtergesteld worden in het elk aspect van het leven, enkel doordat je lelijk bent, lijkt me een zeer terechte klacht.
Pics alleen via DM te krijgen.
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?quote:
Een dubbeltje wordt nooit een kwartje he? Zou er een uit Rusland halen, zeg tegen haar dat je rijk bentquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 17:56 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Ik voel mij niet seksueel aangetrokken tot lelijke vrouwen. En volgens mij hebben zelfs lelijke vrouwen betere opties dan mij.
Gewoon zuipen tot je er wel op geilt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?
Duh, daarom kan je ook er tegen in therapiequote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:00 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Het is mijn eigen schuld dat ik niet opgewonden raak van lelijke vrouwen? Ik wist niet dat het een keuze was tot wie je je aangetrokken voelt. Homo zijn is dan volgens jou ook een keuze?
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Gewoon zuipen tot je er wel op geilt.
Breakfast Margaritasquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.
Wel geneuktquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 18:03 schreef 8777 het volgende:
[..]
Ja dan wordt alles mooier. Tot de volgende dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |