Stel je voor dat je beeld van mannelijkheid zo fragiel is dat je het gelijkstelt aan met hoeveel vrouwen iemand een relatie heeft gehadquote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:08 schreef Elzies het volgende:
Wie wil nu spelen met een 'man' (Rutte) waarvan het nog steeds onduidelijk is of die ooit een echte vrouw in zijn handen heeft gehad?
Het deed me ook denken aan dat topic dat Motorbloem had gelinkt ja.quote:
Beter een paar dan géén, zeg ik maar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:11 schreef Puddington het volgende:
[..]
Stel je voor dat je beeld van mannelijkheid zo fragiel is dat je het gelijkstelt aan met hoeveel vrouwen iemand een relatie heeft gehad
Wat is het probleem?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:08 schreef Elzies het volgende:
Wie wil nu spelen met een 'man' (Rutte) waarvan het nog steeds onduidelijk is of die ooit een echte vrouw in zijn handen heeft gehad?
Meh, gewoon een knaap die weinig in z'n leven heeft.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:15 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Wat is het probleem?
Dat hij misschien geen echte man is?
Klein fascistje ben je ook he.
Ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef Puddington het volgende:
Hypermasculiniteit is wel een van de kenmerken van fascisme, Benadrukken wat een 'echte' man doet.
#NotAllMenquote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zijn alle mannen dat niet altijd sowiesoofzo. op FOK!?
Misschien kan ze wel heel lekkere goulash koken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:13 schreef xpompompomx het volgende:
Liever geen vrouw dan:
[ afbeelding ]
Wat dat betreft snap ik Rutte wel.Zou mijn hond er nog vanaf schoppen.
Daar mikken ze altijd op, inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Meh, gewoon een knaap die weinig in z'n leven heeft.
Het punt is is dat ik grap dat ik een communist ben, niet dat ik het echt ben.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Ja.
Overigens is communisme ook een groot kwaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
Nou heb ik altijd al eens een vierendeling bij willen wonen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2017 21:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
De schutter mag een goede tachtig jaar de gevangenis in. Met als welkomstzin: jij gaat hier sterven.
Ho ho... Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar waar het partnerkeuze betreft kan ik echt niet overweg met een voetveeg. Tegengas, uitdaging en zo af en toe niet te beroerd om me een schop onder m'n hol te geven is waar ik het warm van krijg.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Voor stemmen ja, voor gewelddadige revoluties heb je mannen zonder bleke huidjes en fragiele botten nodig die buiten durven komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:17 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Daar mikken ze altijd op, inderdaad.
Wel leuk stuk.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:24 schreef Abschirmdienst het volgende:
‘Het Habsburgse Rijk werd ook door afscheidingsbewegingen vernietigd’
NRC weer met hun doemdenkerij.
Als Hitler nu zou zien wie zichzelf met zijn gedachtegoed identificeren en wie zich übermensch noemen zou hij spontaan weer een kogel door z'n kop jagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:25 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Voor stemmen ja, voor gewelddadige revoluties heb je mannen zonder bleke huidjes en fragiele botten nodig die buiten durven komen.
Ik als blanke heteroseksuele man met duits accent, baard en die soms jagen gaat kan dat bevestigen...quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, er is nog hoop voor de feminazis.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:24 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ho ho... Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar waar het partnerkeuze betreft kan ik echt niet overweg met een voetveeg. Tegengas, uitdaging en zo af en toe niet te beroerd om me een schop onder m'n hol te geven is waar ik het warm van krijg.
Ok.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:17 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het punt is is dat ik grap dat ik een communist ben, niet dat ik het echt ben.
Fuck, het zou hypocriet zijn om te beweren dat ik geen tegengeluiden wil hebben nadat dat er ongeveer 4 jaar op de universiteit bij mij is ingeramd dat feedback leidt tot betere prestaties.quote:
Ik weet tegen wie ik het heb.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:20 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gelijk weer het f-woord erin gooien. Terwijl je je net in discussie mengt. Arnhemse-trekjes.
Krijg je wel hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:37 schreef Puddington het volgende:
[..]
Fuck, het zou hypocriet zijn om te beweren dat ik geen tegengeluiden wil hebben nadat dat er ongeveer 4 jaar op de universiteit bij mij is ingeramd dat feedback leidt tot betere prestaties.
Ik denk 't wel.. al is 1st person shooter niet mijn genre, dit is wel nostalgie.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:39 schreef Puddington het volgende:
Nu we het toch over fascisme bestrijden hebben: Wolfenstein komt binnenkort uit. Mensen hier die het gaan spelen?
Dat is weer het andere uiterste. Maar een vrouw die weet wat ze wil en dat ook uitdraagt is vele malen aantrekkelijker dan een muurbloempje. Volgens mij geldt dat andersom ook net zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ah, er is nog hoop voor de feminazis.
Ik houd niet van FPS.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:39 schreef Puddington het volgende:
Nu we het toch over fascisme bestrijden hebben: Wolfenstein komt binnenkort uit. Mensen hier die het gaan spelen?
Alleen als er nazi's zijn die "But her emails!!" roepen als ze dood gaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:39 schreef Puddington het volgende:
Is het ook. Ik ben mijn late tienerjaren gewoon zo'n typische zolderkamernerd geweest. Nadat mijn relatie uit ging had ik vrij snel door dat iemand als ik niet snel weer aan de vrouw zou komen. Dus daar wat aan gedaan en sindsdien meer dan genoeg aandacht. Het kan echt wel. Je moet er wel wat voor doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Maar een vrouw die weet wat ze wil en dat ook uitdraagt is vele malen aantrekkelijker dan een muurbloempje. Volgens mij geldt dat andersom ook net zo.
Zit net even dat mgtow topic te bekijken. Mijn god. Ik heb een kop als een aardappel, ben al sinds m'n 21e kaal en vijftien kilo te zwaar. Toch heb ik niets te klagen qua aandacht. Zal een stukje instelling zijn, denk ik.
Het is bijna alsof een nare persoonlijkheid interesse van mensen afschrikt.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste. Maar een vrouw die weet wat ze wil en dat ook uitdraagt is vele malen aantrekkelijker dan een muurbloempje. Volgens mij geldt dat andersom ook net zo.
Zit net even dat mgtow topic te bekijken. Mijn god. Ik heb een kop als een aardappel, ben al sinds m'n 21e kaal en vijftien kilo te zwaar. Toch heb ik niets te klagen qua aandacht. Zal een stukje instelling zijn, denk ik.
Dat is niet realistisch. "Aber ihre e-mails!" moet het zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen als er nazi's zijn die "But her emails!!" roepen als ze dood gaan.
De lekkere wijven komen inderdaad niet zo je rukbunker ingevlogen. Je moet er wel iets voor doen; geen onzeker en bang vogeltje zijn is de helft. De andere helft bestaat uit geen pannekoek zijn. Oh, en een stukkie persoonlijke hygiëne helpt ook 😁quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Is het ook. Ik ben mijn late tienerjaren gewoon zo'n typische zolderkamernerd geweest. Nadat mijn relatie uit ging had ik vrij snel door dat iemand als ik niet snel weer aan de vrouw zou komen. Dus daar wat aan gedaan en sindsdien meer dan genoeg aandacht. Het kan echt wel. Je moet er wel wat voor doen.
Of dat een potentiële partner net iets meer zoekt dan iemand die alleen slaapt, games speelt en over vrouwen mekkert op internet..quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:48 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het is bijna alsof een nare persoonlijkheid interesse van mensen afschrikt.
Mooi hè?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:49 schreef Tchock het volgende:
FOK! is wat dat betreft wel een ego-booster ook. Hoe weinig je ook van de wereld begrijpt, er zijn altijd mensen die er echt geen hol van snappen.
Universiteit.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:37 schreef Puddington het volgende:
[..]
Fuck, het zou hypocriet zijn om te beweren dat ik geen tegengeluiden wil hebben nadat dat er ongeveer 4 jaar op de universiteit bij mij is ingeramd dat feedback leidt tot betere prestaties.
Denk je? Genoeg klootzakjes met een mooie vrouw, hoor. Meer een totaal gebrek aan persoonlijkheid, vermoed ik 😁quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:48 schreef Puddington het volgende:
[..]
Het is bijna alsof een nare persoonlijkheid interesse van mensen afschrikt.
Verder niks mis met een MBOtje hoor Elzies. Iedereen kan zich nuttig maken in de maatschappij.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:53 schreef Elzies het volgende:
[..]
Universiteit.![]()
Je gelooft het zelf ook nog, hé.
Sure, laten we vooral blijven spiegelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 12:55 schreef Puddington het volgende:
[..]
Verder niks mis met een MBOtje hoor Elzies. Iedereen kan zich nuttig maken in de maatschappij.
De ironie ten top, dit.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sure, laten we vooral blijven spiegelen.![]()
Jullie fantasievermogens laten me telkens zo ontzettend hard lachen. Geweldig gewoon.
Bingo?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:06 schreef Puddington het volgende:
Elzies is gewoon nog boos dat ik die bingo heb gemaakt omdat-ie zo voorspelbaar is.
Wetenschappers zijn allemaal alt-linkse snowflakes.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:07 schreef Tchock het volgende:
Universiteiten emogiffen. Heb je dan gewoon een hekel aan kennis in het algemeen? Of geen idee wat er zich in zo'n onderwijsinstelling afspeelt?
Zoals ik al zei, iedereen is nodig in de maatschappijquote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:09 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Drie jaar middelbare sgool (van zeer bedenkelijk allooi) hier. 🙁
* Gooit zichzelf weg * 😁
Ik heb maandag papiertje gekregen. Sindsdien laat ik familieleden en huisgenoten me met meester aanspreken.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik zal de laatste zijn die zichzelf heel wat vindt om een papiertje hoor![]()
Hihi.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maandag papiertje gekregen. Sindsdien laat ik familieleden en huisgenoten me met meester aanspreken.
Dat dus. Als je twee dingen meekrijgt op de uni is het 1. Dat alle kennis die je leert maar het topje van de ijsberg is en je eigenlijk niks weet als je met je diploma buiten staat en 2. Dat je altijd kritisch moet blijven denken maar dat je ook argumenten moet aandragen waarom iets niet kan kloppen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, ik zal de laatste zijn die zichzelf heel wat vindt om een papiertje hoor![]()
27 oktober hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb maandag papiertje gekregen. Sindsdien laat ik familieleden en huisgenoten me met meester aanspreken.
😁quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:10 schreef Puddington het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, iedereen is nodig in de maatschappij
Van die mensen met een wo-papiertje die al het werk 'beneden hun niveau' vinden. FFS. Welk niveauquote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:12 schreef Puddington het volgende:
[..]
Dat dus. Als je twee dingen meekrijgt op de uni is het 1. Dat alle kennis die je leert maar het topje van de ijsberg is en je eigenlijk niks weet als je met je diploma buiten staat en 2. Dat je altijd kritisch moet blijven denken maar dat je ook argumenten moet aandragen waarom iets niet kan kloppen.
Dat laatste gaan mensen nog wel eens de mist in. Wanneer je het hebt over kritisch denken gaat het over dingen zoals statistische waarden (zoals power) en generalisatie van de steekproef naar de totale populatie. Geen gekke complottheorieën die je ziet op de Dagelijkse Standaard.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is meester gefeliciteerd voor jou.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Integendeel, ik vind die bingo juist hartstikke leuk bedacht. Dat iemand met zo'n hoge opleiding daar nog moeite voor wil doen op een doordeweekse woensdagmiddag.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:06 schreef Puddington het volgende:
Elzies is gewoon nog boos dat ik die bingo heb gemaakt omdat-ie zo voorspelbaar is.
Wat studeer jij ook alweer? Rechten of filosofie?quote:
Als ik het kon overdoen zou ik ook gewoon een fatsoenlijke opleiding volgen, hoor. Heb er toch wel wat hinder van ondervonden.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is meester gefeliciteerd voor jou.Gefeliciteerd meester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zorgen om politieke systeem
Den Haag - Een belangrijke onderzoekscommissie, de staatscommissie parlementair stelsel, maakt zich zorgen om het Nederlandse politieke systeem. Zo ziet deze club onder leiding van Johan Remkes dat politieke partijen nog maar weinig leden hebben en dat er vrijwel alleen uit die kleine club politici worden gekozen. „Dat is niet goed voor het vertegenwoordigend stelsel.”
Beproefde tactiek dit. Doen alsof je de grootste schik hebt als je wordt gewezen op je tekortkomingen. Psychologie 101.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:01 schreef Elzies het volgende:
[..]
Sure, laten we vooral blijven spiegelen.![]()
Jullie fantasievermogens laten me telkens zo ontzettend hard lachen. Geweldig gewoon.
Nice, weinig mannen doen de PABO nog. Feli!quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat heeft verder met opleiding niets te maken. Zie het als een hobby.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:17 schreef Puddington het volgende:
Overigens doet al die meesterpraat me vermoeden dat Tschock ergens in een leatherbar met een zweepje hitsige mensen staat af te rossen.
Rechten, maar gezien mijn studievoortgang wel met de carrièreperspectieven van filosofie.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef Puddington het volgende:
[..]
Wat studeer jij ook alweer? Rechten of filosofie?
Die ziet vast liever een gewapend conflict tussen de Koerden en het Iraakse regime.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap het niet meer, erdogan zegt net in persco dat de mensen in Kirkuk worden oppressed door het iraakse regime en dat ze niet hun rug daar naar toe kunnen keren
Erdogan vist naar een reden om zelf in te grijpen in het Koerdisch-Irakese conflict, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:18 schreef skysherrif het volgende:
Ik snap het niet meer, erdogan zegt net in persco dat de mensen in Kirkuk worden oppressed door het iraakse regime en dat ze niet hun rug daar naar toe kunnen keren
Ik heb simpelweg niet de tekortkomingen die een ander vanuit zichzelf aan mij wilt doorspiegelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beproefde tactiek dit. Doen alsof je de grootste schik hebt als je wordt gewezen op je tekortkomingen. Psychologie 101.
Tikkeltje doorzichtig.
Ach, ik ben er ook blij mee en trots op, maar tegelijkertijd is het ook niet het summum van het leven ofzo, alles heeft zo z'n voor- en nadelen, niets is heilig. En dingen lopen zoals ze lopen.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:15 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Als ik het kon overdoen zou ik ook gewoon een fatsoenlijke opleiding volgen, hoor. Heb er toch wel wat hinder van ondervonden.
Het is weer tijd voor:quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg niet de tekortkomingen die een ander vanuit zichzelf aan mij wilt doorspiegelen.
Daarom kan ik er ook om lachen. Hard om lachen.
Wat me overigens wel opvalt is dat mij men telkens van het oorspronkelijke topic onderwerp wil afhalen omdat ik zogenaamd moet ingaan op de fantasieën van een ander omtrent mijn anonieme persoonlijkheid.
Het onderwerp gaat notabene over een jankende Mark Rutte die klaagt dat niemand met hem wil spelen. Wat gaat hier mis?
Nadeel is bijvoorbeeld dat ik straks met teringveel studieschuld zitquote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, ik ben er ook blij mee en trots op, maar tegelijkertijd is het ook niet het summum van het leven ofzo, alles heeft zo z'n voor- en nadelen, niets is heilig. En dingen lopen zoals ze lopen.
Wat vind jij "teringveel"?quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:23 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nadeel is bijvoorbeeld dat ik straks met teringveel studieschuld zit
Nu doet je het weer, terwijl ik je net duidelijk maak hoe doorzichtig het is.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:21 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik heb simpelweg niet de tekortkomingen die een ander vanuit zichzelf aan mij wilt doorspiegelen.
Daarom kan ik er ook om lachen. Hard om lachen.
Prima nieuws, wel vreemd dat IS zo lang kan stand houden in een stad daar.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:23 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, ander IS-nieuws:
https://www.volkskrant.nl(...)nge-strijd~a4522273/
Na maanden verklaart de Filipijnse regering dat IS in Marawi verslagen is. Gisteren zijn de leider van IS in Zuid-Oost Azië en van de lokale rebellenbeweging doodgeschoten.
Laten we zeggen dat het dicht bij een modaal jaarinkomen komt.quote:
Oh, ik ook. Maar gelukkig inmiddels een stuk beter in de financieen en dergelijken, dus daar komen we wel uit. Uiteindelijk zijn dat ook dingen die je niet terug kunt draaien, het ging zoals het ging, en als je er niet blij mee bent, leer ervan. #zweefteefquote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:23 schreef Puddington het volgende:
[..]
Nadeel is bijvoorbeeld dat ik straks met teringveel studieschuld zit
Dat is best veel idd.quote:Op woensdag 18 oktober 2017 13:25 schreef Puddington het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het dicht bij een modaal jaarinkomen komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |