abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174385638
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Onderzoek Anne Faber: specifieke plek Zeewolde onderzocht

Laatste update:
12-10-2017 | 09:41

Zeewolde - Donderdag 12 oktober wordt één specifieke plek nader onderzocht omdat het vermoeden is dat het lichaam van Anne daar verborgen is.

Op basis van onderzoeksinformatie kwam woensdagavond laat een ander gebied in beeld dan daar waar eerder die dag gezocht was. Dit gebied, in de omgeving van het Nulderpad in de gemeente Zeewolde, werd in de nacht van woensdag 11 op donderdag 12 oktober afgezet. Daar werd één specifieke plek gevonden waar vermoedelijk het lichaam van Anne verborgen is.

Het gebied is afgezet en forensische experts doen nader onderzoek. Dit onderzoek gebeurt zorgvuldig om geen sporen te vernietigen en zal langere tijd in beslag nemen.

Zodra er meer informatie is, zullen we dat melden.

In verband met deze omstandigheden zijn andere zoekacties voor dit moment stil gelegd.

In het dossier van Anne Faber staat alle informatie rond de vermissing en de laatste ontwikkelingen.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
DONDERDAG 12 OKTOBER
Verdachte Michael P. (27) blijft langer vastzitten voor betrokkenheid bij de verdwijning van Anne Faber. Dat heeft de rechter-commissaris donderdagochtend besloten. P. blijft in ieder geval nog twee weken in voorlopige hechtenis
10:32
De politie heeft een specifiek gebied in Zeewolde afgezet waar ze vermoeden dat het lichaam van Anne Faber is verborgen. Dat heeft de politie zojuist bekendgemaakt.
Gisteren werd ook al in het gebied gezocht naar Anne Faber (25), die sinds 29 september wordt vermist. De politie zoekt nu in de omgeving van het Nulderpad.
- De recherche heeft een specifieke locatie in beeld waar het lichaam van Anne Faber moet liggen. Dat meldt de politie. De zoekactie concentreert zich op het Nulderpad in het Horsterwold in Flevoland. Het gebied is afgezet. De politie benadrukt dat er nog geen lichaam gevonden is.
- Het onderzoek naar Anne Faber richt zich vandaag opnieuw op natuurgebied De Stille Kern in Zeewolde. Op andere plekken komen voorlopig geen zoekacties meer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

pi_174385657
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:51 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Altrecht wil de boel een beetje sussen en schrijft een brief, voor ons allemaal. https://www.altrecht.nl/w(...)forensische_zorg.pdf

Maar hierin staat het volgende ; " Het kan ook zijn dat de rechter aangeeft dat bij alleen straffen de kans op herhaling niet kleiner wordt. Daarom krijgt iemand een psychiatrische behandeling.
Tijdens deze psychiatrische behandeling wordt toegewerkt naar terugkeer in de samenleving."

snap dit echt niet, dus als iemand volgens de rechter in herhaling dreigt te vallen gaan ze hem bij Altrecht richting samenleving sturen? Dit kantochnietwaarzijn ???
Iedereen die geen levenslange straf heeft komt weer in de samenleving. En de veronderstelling is dat die terugkeer beter via een Altrecht-achtige kliniek kan dan direct op straat gooien.

Als je hardere straffen wilt waardoor de Michael P's van de wereld levenslang verdwijnen moet je Kamerleden bellen, zij en alleen zij kunnen de strafwet aanpassen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174385671
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:56 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Het enige dat eng is is dat er blijkbaar mafkezen vrolijk vrij rond kunnen lopen terwijl ze levenslang achter gesloten deuren zouden moeten zitten.
Nou ik heb vandaag hier en op twitter hele enge mensen gezien, die ook wel een opname kunnen gebruiken. Maar das weer een ander verhaal
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174385712
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:51 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Nee, dat kan niet.
Kan wel:

Tweede Boek. Misdrijven
Titel XIX. Misdrijven tegen het leven gericht
Artikel 288
Doodslag gevolgd, vergezeld of voorafgegaan van een strafbaar feit en gepleegd met het oogmerk om de uitvoering van dat feit voor te bereiden of gemakkelijk te maken, of om, bij betrapping op heter daad, aan zichzelf of andere deelnemers aan dat feit hetzij straffeloosheid hetzij het bezit van het wederrechtelijk verkregene te verzekeren, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

http://maxius.nl/wetboek-van-strafrecht/artikel288
pi_174385723
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:57 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af.. mag de familie haar nog zien voor de uitvaart? Of zal het een gesloten kist worden ivm het rottingsproces?
Klinkt misschien heel gek, maar als ik geen afscheid zou kunnen hebben genomen van mijn vriendin en ze op deze manier zou zijn weggerukt van me, zou ik haar denk ik toch nog een keer willen zien. Zelfs als ik wist in wat voor staat dat zou zijn. Anders zou het gewoon niet te bevatten zijn dat ze weg is, voor mij persoonlijk.
pi_174385727
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Iedereen die geen levenslange straf heeft komt weer in de samenleving. En de veronderstelling is dat die terugkeer beter via een Altrecht-achtige kliniek kan dan direct op straat gooien.

Als je hardere straffen wilt waardoor de Michael P's van de wereld levenslang verdwijnen moet je Kamerleden bellen, zij en alleen zij kunnen de strafwet aanpassen.
Vraag is natuurlijk: iemand heeft een tijdelijke straf, maar als psycholoog zie je dat die man een gevaar is voor de samenleving, wat doe je dan?
Geen review mogelijk in dit geval.
I´m back.
pi_174385761
wat een mooie vrouw was het eigenlijk :'(
pi_174385821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:57 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af.. mag de familie haar nog zien voor de uitvaart? Of zal het een gesloten kist worden ivm het rottingsproces?
Ze kunnen heel wat 'repareren' hoor, maar vergaande ontbinding niet.
Ligt dus aan de staat van aantreffen maar in dit geval denk dat ze niet meer toonbaar is
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174385823
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:57 schreef Bzzzzt het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af.. mag de familie haar nog zien voor de uitvaart? Of zal het een gesloten kist worden ivm het rottingsproces?
Volgens mij krijg je hierbij altijd het advies om niet te kijken. Het is immers twee weken geleden, ze heeft onder de grond gelegen en is misschien ook nog toegetakeld.
Maar als je als nabestaande (en dan echt alleen de naaste familie en vriend denk ik zo) nog echt heel graag wil kijken dan beschrijven ze wat je kunt verwachten en mag je uiteindelijk zelf beslissen of je dat wil, alleen wordt dat dus sterk ontraden om begrijpelijke redenen.

Maar of je daar als familie op zit te wachten... :{
pi_174385854
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vraag is natuurlijk: iemand heeft een tijdelijke straf, maar als psycholoog zie je dat die man een gevaar is voor de samenleving, wat doe je dan?
Geen review mogelijk in dit geval.
Dan komt hij vrij. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten kan best nog gevaarlijk zijn.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174385918
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:02 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Dan komt hij vrij. Iemand die zijn straf heeft uitgezeten kan best nog gevaarlijk zijn.
Ja, in dit geval idd, dus de fouten zijn eerder gemaakt en toch... kan men helemaal niets doen als 1 of andere slimme vogel in zo'n instelling denkt: mm die man is een gevaar.
I´m back.
pi_174385919
Opgelucht dat het “voorbij“. Het is voor de nabestaanden natuurlijk verschrikkelijk... ;(.
Arme Anne.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:04:06 #13
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_174385932
Ik leef intens mee met de familie, vrienden etc. Echt afschuwelijk.
Aan het typen...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:04:44 #14
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_174385950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Iedereen die geen levenslange straf heeft komt weer in de samenleving. En de veronderstelling is dat die terugkeer beter via een Altrecht-achtige kliniek kan dan direct op straat gooien.

Als je hardere straffen wilt waardoor de Michael P's van de wereld levenslang verdwijnen moet je Kamerleden bellen, zij en alleen zij kunnen de strafwet aanpassen.
Tbs-ers in de longstay komen niet meer in de samenleving
pi_174385953
Ik ben vorige maand naar de crematie geweest van een vriend die 2 weken ervoor was overleden.
Die was in Frankrijk overleden, in een ziekenhuis.
Ze hadden open kist. Ik griezel nog steeds over hoe hij eruit zag. Heel naar was dat.

Denk niet dat ze haar uberhoubt kunnen tonen.
Ze heeft in de natuur gelegen, tussen insecten en dieren.
Ze ziet er niet meer uit zoals mijn vriend, die er ook naar uitzag.

Verschrikkelijk dat ze haar niet eerder hebben kunnen vinden.
Twiddel
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:05:00 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174385967
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:01 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je hierbij altijd het advies om niet te kijken. Het is immers twee weken geleden, ze heeft onder de grond gelegen en is misschien ook nog toegetakeld.
Maar als je als nabestaande (en dan echt alleen de naaste familie en vriend denk ik zo) nog echt heel graag wil kijken dan beschrijven ze wat je kunt verwachten en mag je uiteindelijk zelf beslissen of je dat wil, alleen wordt dat dus sterk ontraden om begrijpelijke redenen.

Maar of je daar als familie op zit te wachten... :{
Ik denk dat zo'n beeld dan op je netvlies gebrand staat en het je herinnering aan zo'n mooie vrouw waar je in leven zo veel mooie momenten mee hebt gedeeld verneukt. Maar toch zou ik ook wel het gevoel kunnen begrijpen haar toch te willen zien om het af te kunnen sluiten.
Lijkt me een gruwelijke kutbeslissing om te moeten maken wel.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386024
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:00 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Klinkt misschien heel gek, maar als ik geen afscheid zou kunnen hebben genomen van mijn vriendin en ze op deze manier zou zijn weggerukt van me, zou ik haar denk ik toch nog een keer willen zien. Zelfs als ik wist in wat voor staat dat zou zijn. Anders zou het gewoon niet te bevatten zijn dat ze weg is, voor mij persoonlijk.
dit wil je echt niet meer zien. foto in op is hoe ze was, denk dat het voor je nacht en zielenrust beter is dat te herinneren
pi_174386033
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:01 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je hierbij altijd het advies om niet te kijken. Het is immers twee weken geleden, ze heeft onder de grond gelegen en is misschien ook nog toegetakeld.
Maar als je als nabestaande (en dan echt alleen de naaste familie en vriend denk ik zo) nog echt heel graag wil kijken dan beschrijven ze wat je kunt verwachten en mag je uiteindelijk zelf beslissen of je dat wil, alleen wordt dat dus sterk ontraden om begrijpelijke redenen.

Maar of je daar als familie op zit te wachten... :{
Moet verschrikkelijk zijn maar ik zou haar toch nog voor een laatste keer willen zien. Denk ik...
pi_174386037
Andere mogelijkheid is dat ze een hand of dergelijke wel toonbaar maken, dat je 'iets' hebt ten minste ... maarja, minder karakteristiek natuurlijk ook
pi_174386063
En toch zullen veel mensen van het NFI & de politie haar vandaag ook hebben gezien. Lijkt me toch ook wel lastig om mee te moeten dealen, hoewel het dan je werk is en je er ongetwijfeld ook training etc. voor krijgt.

Als ik haar zou aantreffen (ook met de wetenschap dat het zo'n high-profile case is) zou ik wel een paar nachten er goed slecht van slapen denk ik, maar daarom werk ik ook niet bij dergelijke instanties :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_174386064
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n beeld dan op je netvlies gebrand staat en het je herinnering aan zo'n mooie vrouw waar je in leven zo veel mooie momenten mee hebt gedeeld verneukt. Maar toch zou ik ook wel het gevoel kunnen begrijpen haar toch te willen zien om het af te kunnen sluiten.
Lijkt me een gruwelijke kutbeslissing om te moeten maken wel.
Ja precies... vooral ook omdat je achteraf nooit meer voor de andere optie kan kiezen.
pi_174386069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n beeld dan op je netvlies gebrand staat en het je herinnering aan zo'n mooie vrouw waar je in leven zo veel mooie momenten mee hebt gedeeld verneukt. Maar toch zou ik ook wel het gevoel kunnen begrijpen haar toch te willen zien om het af te kunnen sluiten.
[b]Lijkt me een gruwelijke kutbeslissing om te moeten maken wel.[/b]
Vooral omdat je dus nooit afscheid hebt genomen van haar; ze ging gewoon even fietsen en dat was het laatste. Dan denk ik dat je haar nog één keer wilt zien, al is het maar om zelf te bepalen wanneer de laatste keer is en dit niet te laten doen door een psychopaat.
pi_174386085
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:04 schreef summer2bird het volgende:
Ik ben vorige maand naar de crematie geweest van een vriend die 2 weken ervoor was overleden.
Die was in Frankrijk overleden, in een ziekenhuis.
Ze hadden open kist. Ik griezel nog steeds over hoe hij eruit zag. Heel naar was dat.

Denk niet dat ze haar uberhoubt kunnen tonen.
Ze heeft in de natuur gelegen, tussen insecten en dieren.
Ze ziet er niet meer uit zoals mijn vriend, die er ook naar uitzag.

Verschrikkelijk dat ze haar niet eerder hebben kunnen vinden.
Wrs gesloten kist.
I´m back.
pi_174386092
Bedankt allen die met mij mee dachten

Beste basxt...je tegeltje was leuk, erg creatief...
2plus2is4minus1is13...vind jou enorm komisch...top
Zoals eerder gezegd: persoonlijkheden zoals Michael hebben een andere kijk op de dingen om zich heen. "Staat er een raam open? Goh, leuke kans om in te breken. Effe doen", "Fiets daar nou iemand in de regen? Verder helemaal niemand te zien, dus die kan ik best even pakken"
Je leest mijn post dus wel.

Havermoutkoekje quote mij ook:
ik vind dat een stuk geloofwaardiger dan dat hij maanden aan het plannen was

Alles wordt veel later gequote maar dat vind ik prima

moira...ik ben prima bekend met internet...tip voor jou...er is ook een internet buiten fok en facebook.

Ook wel mooi.. Familie: "We zouden vanaf nu graag rust willen" Nederland: "We starten een godverdomme petitie!"
niks nieuws want dat zei ik al

Je was te laat basxt: ik zag langs gaan als antwoord op jouw post 100K nieuwe leden dat dat allemaal tokkies zouden zijn.
Welk gewaardeerd lid van Fok was dat ook al weer?

Ben je het daar mee eens? Graag antwoord
pi_174386105
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Blistering het volgende:
En toch zullen veel mensen van het NFI & de politie haar vandaag ook hebben gezien. Lijkt me toch ook wel lastig om mee te moeten dealen, hoewel het dan je werk is en je er ongetwijfeld ook training etc. voor krijgt.

Als ik haar zou aantreffen (ook met de wetenschap dat het zo'n high-profile case is) zou ik wel een paar nachten er goed slecht van slapen denk ik, maar daarom werk ik ook niet bij dergelijke instanties :7
Ik denk dat er wel een soort slachtofferhulp is geregeld voor hen.
Twiddel
pi_174386106
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n beeld dan op je netvlies gebrand staat en het je herinnering aan zo'n mooie vrouw waar je in leven zo veel mooie momenten mee hebt gedeeld verneukt. Maar toch zou ik ook wel het gevoel kunnen begrijpen haar toch te willen zien om het af te kunnen sluiten.
Lijkt me een gruwelijke kutbeslissing om te moeten maken wel.
Bij verkeersongevallen enzo hoor je wel eens dat een naaste van de familie eerst kijkje neemt om nadien familie te kunnen informeren over hoe erg het is 😔
pi_174386111
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Blistering het volgende:
En toch zullen veel mensen van het NFI & de politie haar vandaag ook hebben gezien. Lijkt me toch ook wel lastig om mee te moeten dealen, hoewel het dan je werk is en je er ongetwijfeld ook training etc. voor krijgt.

Als ik haar zou aantreffen (ook met de wetenschap dat het zo'n high-profile case is) zou ik wel een paar nachten er goed slecht van slapen denk ik, maar daarom werk ik ook niet bij dergelijke instanties :7
Tsja, de een kan er beter tegen dan de ander. Ik moet er ook echt niet aan denken om patholoog te zijn en bij een dode nog de doodsoorzaak te moeten vaststellen.
pi_174386120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n beeld dan op je netvlies gebrand staat en het je herinnering aan zo'n mooie vrouw waar je in leven zo veel mooie momenten mee hebt gedeeld verneukt. Maar toch zou ik ook wel het gevoel kunnen begrijpen haar toch te willen zien om het af te kunnen sluiten.
Lijkt me een gruwelijke kutbeslissing om te moeten maken wel.
Afscheid nemen van een gesloten kist. Welke daarvoor ook niet open is geweest. Is ontzettend pijnlijk.
Afsluiten is onmogelijk op die manier.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:08:52 #29
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_174386125
Het doet me gewoon pijn hoeveel verdriet haar vriend moet hebben en familie. Bah. Ik taai 'm af.
Aan het typen...
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:09:07 #30
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174386135
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Blistering het volgende:
En toch zullen veel mensen van het NFI & de politie haar vandaag ook hebben gezien. Lijkt me toch ook wel lastig om mee te moeten dealen, hoewel het dan je werk is en je er ongetwijfeld ook training etc. voor krijgt.

Als ik haar zou aantreffen (ook met de wetenschap dat het zo'n high-profile case is) zou ik wel een paar nachten er goed slecht van slapen denk ik, maar daarom werk ik ook niet bij dergelijke instanties :7
Als het goed is krijgen ze ook wel psychologische ondersteuning bij/na dit soort zaken. Gelukkig ook maar, heb je echt wel nodig idd.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Vooral omdat je dus nooit afscheid hebt genomen van haar; ze ging gewoon even fietsen en dat was het laatste. Dan denk ik dat je haar nog één keer wilt zien, al is het maar om zelf te bepalen wanneer de laatste keer is en dit niet te laten doen door een psychopaat.
Ja true. Maar toch is de kans ook groot dat je er achteraf spijt van hebt omdat dan een gruwelijk beeld op je netvlies staat als laatste herinnering.
Kutbeslissing ja
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386136
Blijft onwerkelijk hoe iemand zomaar een semi-willekeurig persoon op (gruwelijke wijze) kan vermoorden. Dat die persoon zonder geldige reden weg is genomen, omdat iemand zijn lusten wilde botvieren. Met name als je de foto's ziet waar ze nog leeft, lacht, grapt...
pi_174386138
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Chaiyya het volgende:
Bedankt allen die met mij mee dachten

Beste basxt...je tegeltje was leuk, erg creatief...
2plus2is4minus1is13...vind jou enorm komisch...top
Zoals eerder gezegd: persoonlijkheden zoals Michael hebben een andere kijk op de dingen om zich heen. "Staat er een raam open? Goh, leuke kans om in te breken. Effe doen", "Fiets daar nou iemand in de regen? Verder helemaal niemand te zien, dus die kan ik best even pakken"
Je leest mijn post dus wel.

Havermoutkoekje quote mij ook:
ik vind dat een stuk geloofwaardiger dan dat hij maanden aan het plannen was

Alles wordt veel later gequote maar dat vind ik prima

moira...ik ben prima bekend met internet...tip voor jou...er is ook een internet buiten fok en facebook.

Ook wel mooi.. Familie: "We zouden vanaf nu graag rust willen" Nederland: "We starten een godverdomme petitie!"
niks nieuws want dat zei ik al

Je was te laat basxt: ik zag langs gaan als antwoord op jouw post 100K nieuwe leden dat dat allemaal tokkies zouden zijn.
Welk gewaardeerd lid van Fok was dat ook al weer?

Ben je het daar mee eens? Graag antwoord
Que? Ik haal niks aan van wat jij hebt gezegd in die vreemd geschreven post hoor!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:09:16 #33
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_174386141
Op naar de volgende vermissing: NWS / [VERMIST] Waar is Henryk Michon? #001
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_174386145
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wrs gesloten kist.
Ik denk het ook.

Warmte, blootstelling en (waarschijnlijk) wonden maken een lichaam erg naar om te zien.
Twiddel
pi_174386180
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ik denk het ook.

Warmte, blootstelling en (waarschijnlijk) wonden maken een lichaam erg naar om te zien.
Ja, ik denk idd dat dat niet goed te herstellen valt door een uitvaartorganisatie.
I´m back.
pi_174386188
Het blijft zo cringr als mensen titels verzinnen als “Anne’s lichaam is gevonden”. Alsof anne jouw vriendin of familie was. Maar ik vermoed ook dat er hier mensen zitten die zo druk amateur detective hebben gespeeld dat het voelt alsof ze haar kennen.
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:10:45 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174386197
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Chaiyya het volgende:
moira...ik ben prima bekend met internet...tip voor jou...er is ook een internet buiten fok en facebook.
Heh? Ik had het over de maker van dat gemaakte tegeltje/plaatje over of men op het internet niet even een uurtje stil kon zijn. Heb jij die gemaakt?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386217
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:09 schreef Cockwhale het volgende:
Blijft onwerkelijk hoe iemand zomaar een semi-willekeurig persoon op (gruwelijke wijze) kan vermoorden. Dat die persoon zonder geldige reden weg is genomen, omdat iemand zijn lusten wilde botvieren. Met name als je de foto's ziet waar ze nog leeft, lacht, grapt...
Het vervelende hiervan is ook hoe machtig de dader eigenlijk is. Sinds de dag van vermissing heeft Nederland zich druk bezig gehouden daarmee. Mensen hun levens zijn drastisch veranderd; de impact hiervan op de toekomst is enorm. En dit is allemaal gebeurd door één simpele daad, gepleegd door een persoon met een immoreel brein
pi_174386234
quote:
15s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:07 schreef Blistering het volgende:
En toch zullen veel mensen van het NFI & de politie haar vandaag ook hebben gezien. Lijkt me toch ook wel lastig om mee te moeten dealen, hoewel het dan je werk is en je er ongetwijfeld ook training etc. voor krijgt.

Als ik haar zou aantreffen (ook met de wetenschap dat het zo'n high-profile case is) zou ik wel een paar nachten er goed slecht van slapen denk ik, maar daarom werk ik ook niet bij dergelijke instanties :7
Tja ze zijn getraind en maken natuurlijk vaker lugubere dingen mee.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:11:42 #40
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174386238
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:08 schreef Lea87 het volgende:

[..]

Bij verkeersongevallen enzo hoor je wel eens dat een naaste van de familie eerst kijkje neemt om nadien familie te kunnen informeren over hoe erg het is 😔
Ja kan ook idd. Sowieso zal er al wel iemand moeten zijn wezen kijken voor bevestiging/identificatie toch?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386253
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja kan ook idd. Sowieso zal er al wel iemand moeten zijn wezen kijken voor bevestiging/identificatie toch?
DNA?
pi_174386256
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja kan ook idd. Sowieso zal er al wel iemand moeten zijn wezen kijken voor bevestiging/identificatie toch?
Dat was vroeger. Tegenwoordig gaat dat met DNA of röntgenfoto's van het gebit enzo.
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:12:25 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174386261
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Afscheid nemen van een gesloten kist. Welke daarvoor ook niet open is geweest. Is ontzettend pijnlijk.
Afsluiten is onmogelijk op die manier.
Kan ik me ook goed voorstellen idd.
Heb zelf nog nooit een gesloten kist meegemaakt en bij open kist altijd wezen kijken 'om het af te sluiten'.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386274
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik denk idd dat dat niet goed te herstellen valt door een uitvaartorganisatie.
haar lichaam is wsl al geimplodeerd en heeft aan natuur bloot gestaan dar valt niets aan te herstellen vrees ik ondanks dat nfi zei tis best koud geweest wat voor hun t onderzoek naar haar lichaam nog iets vergemakkelijkte
pi_174386288
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:08 schreef amaranta het volgende:

[..]

Afscheid nemen van een gesloten kist. Welke daarvoor ook niet open is geweest. Is ontzettend pijnlijk.
Afsluiten is onmogelijk op die manier.
Is gewoon een groot dilemma. Ik hoop niet dat ik ooit voor zo'n keuze kom te staan, maar ik denk dat het voor mij ook beter zou zijn om het te zien. Qua afsluiting en ook omdat het toch iemand is waar je van houdt, ongeacht hoe die persoon erbij ligt.
pi_174386299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, in dit geval idd, dus de fouten zijn eerder gemaakt en toch... kan men helemaal niets doen als 1 of andere slimme vogel in zo'n instelling denkt: mm die man is een gevaar.
De opgelegde straf is nu eenmaal van een bepaalde lengte. En je kan niet iemand toch maar wat langer binnenhouden omdat het een klapmongool zoals Michael P. is. Tenzij TBS, en dat had hij moeten krijgen.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_174386304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:10 schreef Silven het volgende:
Het blijft zo cringr als mensen titels verzinnen als “Anne’s lichaam is gevonden”. Alsof anne jouw vriendin of familie was. Maar ik vermoed ook dat er hier mensen zitten die zo druk amateur detective hebben gespeeld dat het voelt alsof ze haar kennen.
Ik denk dat mensen wel emotioneel zijn, waarom zou dat niet kunnen of waarom zou dat incorrect zijn? Mensen hebben meegeleefd, er intensief over nagedacht, voorstellingen van zaken gemaakt. Dat zorgt voor een gedeelde ervaring.
I´m back.
pi_174386314
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Is gewoon een groot dilemma. Ik hoop niet dat ik ooit voor zo'n keuze kom te staan, maar ik denk dat het voor mij ook beter zou zijn om het te zien. Qua afsluiting en ook omdat het toch iemand is waar je van houdt, ongeacht hoe die persoon erbij ligt.
je hebt niet altijd een keuze, soms word uit bescherming die keuze voor je gemaakt
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:14:10 #49
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174386320
Psychiaters zijn makkelijk om de tuin te lijden. Je moet alleen weten welk boek ze gelezen hebben en dan gewoon vertellen wat ze willen horen en dan krijg je goedgedragsverlof. Ik vind dat hier een derde wiel moet meedraaien om dit in kaart te brengen. Het is alleen heel moeilijk om dit soort dingen te achterhalen of iemand nu gewoon naar de mond van de psychiater zit te lullen of iemand echt op het goede pad is... Toch vind ik dat er mensen moeten zijn die zich op dat gebied specialiseren.. vooral bij TBS patiënten. Dus bij deze nieuwe opleidingen beschikbaar maken om zich hierin te specialiseren.
pi_174386334
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
pi_174386350
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen wel emotioneel zijn, waarom zou dat niet kunnen of waarom zou dat incorrect zijn? Mensen hebben meegeleefd, er intensief over nagedacht, voorstellingen van zaken gemaakt. Dat zorgt voor een gedeelde ervaring.
Vind het vooral heel naar als ik dan denk aan haar vriend en familie. Als ik zelf al zo emotioneel word door een gebeurtenis waar ik eigenlijk niets mee te maken heb, dan moeten zij helemaal gebroken zijn.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_174386375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
die zocht ik net, thanks
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:15:33 #53
357044 Budapestenaar
pi_174386377
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Thanks but no thanks :@
pi_174386381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

je hebt niet altijd een keuze, soms word uit bescherming die keuze voor je gemaakt
Klopt. Dat maakt het nog pijnlijker
  PR en moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 22:16:08 #55
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_174386396
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:12 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat was vroeger. Tegenwoordig gaat dat met DNA of röntgenfoto's van het gebit enzo.
Aah aight. Mja, ik zou er als familie toch niet 100% zeker van durven zijn dat het jouw familielid is die begraven wordt zonder dat iemand het daadwerkelijk zelf met eigen ogen heeft gezien, dus kan me iig wel voorstellen dat er ten minste 1 familielid is die dat wil bevestigen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_174386401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

De opgelegde straf is nu eenmaal van een bepaalde lengte. En je kan niet iemand toch maar wat langer binnenhouden omdat het een klapmongool zoals Michael P. is. Tenzij TBS, en dat had hij moeten krijgen.
Ja, dus dat laatste is wel een soort fout geweest, kunnen we slechts achteraf vaststellen. En dan ben ik best nog benieuwd of er iemand is geweest in die instelling die in zijn eventuele rapportage heeft vastgesteld dat deze man idd zoals rechter in eerste aanleg in feite oordeelde een gevaar is voor de samenleving..
I´m back.
pi_174386405
quote:
Que? Ik haal niks aan van wat jij hebt gezegd in die vreemd geschreven post hoor!
Sprak ik jou aan?
pi_174386406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat mensen wel emotioneel zijn, waarom zou dat niet kunnen of waarom zou dat incorrect zijn? Mensen hebben meegeleefd, er intensief over nagedacht, voorstellingen van zaken gemaakt. Dat zorgt voor een gedeelde ervaring.
Precies. Het is niet alsof ook maar iemand hier beweert Anne net zo goed te hebben gekend als de familie of dezelfde emoties te ervaren. Maar velen zijn haar hierdoor achteraf leren kennen, hebben meegedacht en meegeleefd, dus ik zie daar ook niks verkeerds aan.
pi_174386408
Ooit ook afgereden geweest om te kijken na ongeval, nog steeds spijt van dat ik niet gekeken heb.
Wel ervaring met autopsies. Na een opgraving zie je er niet zo fris uit helaas ...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:16:48 #60
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_174386421
Oud PBC baas in nieuwsuur nu.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_174386438
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Thanks but no thanks :@
Mietjeuh! nee grapje :P Maar zie het als een mooi natuurlijk proces.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:17:10 #62
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_174386441
quote:
Persoonlijke informatie posten van de betrokkenen is niet toegestaan. Hieronder valt onder anderen de volledige naam van de verdachte
Lol, iedereen die een beetje het nieuws volgt weet die naam toch al.
Fade to Black
pi_174386453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:16 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Sprak ik jou aan?
Jij schrijft héél erg vreemd, dus zo leek het
pi_174386458
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef Blistering het volgende:

[..]

Vind het vooral heel naar als ik dan denk aan haar vriend en familie. Als ik zelf al zo emotioneel word door een gebeurtenis waar ik eigenlijk niets mee te maken heb, dan moeten zij helemaal gebroken zijn.
Ja, klopt, ik denk dat iedereen die de afgelopen dagen deze topicreeks bezocht toch precies dezelfde emotie heeft, die jij beschrijft.
I´m back.
pi_174386474
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:12 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kan ik me ook goed voorstellen idd.
Heb zelf nog nooit een gesloten kist meegemaakt en bij open kist altijd wezen kijken 'om het af te sluiten'.
Ik beide. De open kist was verdrietig, maar bevestigend en begin van “afsluiting”.
De gesloten kist. Ik ga met moeite naar het graf omdat ik niet goed weet wie of wat daar ligt.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:18:30 #66
357044 Budapestenaar
pi_174386494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:17 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Mietjeuh! nee grapje :P Maar zie het als een mooi natuurlijk proces.
Ik heb weleens een filmpje gezien van het rottingsproces van een dier. Daar laat ik het wel even bij. :o
pi_174386497
Ik zou kijken, voor het afsluiten voor mezelf.
pi_174386498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, klopt, ik denk dat iedereen die de afgelopen dagen deze topicreeks bezocht toch precies dezelfde emotie heeft, die jij beschrijft.
ik vind het vooral naar als ik denk aan wat ze wellicht heeft moeten doorstaan,ik ben zelf moeder, dit is 1 van mn grootste angsten als ouder
pi_174386503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Op zich vind ik het niet heel erg om te zien ofzo, maar ik denk dat het gewoon het moeilijkste is als het echt iemand is die je kent.
pi_174386506
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Zij lag wel onder de grond.
pi_174386509
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:16 schreef Robin_fok het volgende:

[..]

Precies. Het is niet alsof ook maar iemand hier beweert Anne net zo goed te hebben gekend als de familie of dezelfde emoties te ervaren. Maar velen zijn haar hierdoor achteraf leren kennen, hebben meegedacht en meegeleefd, dus ik zie daar ook niks verkeerds aan.
Ook niets hyprociets, zoals sommige mensen, niet alleen hier, proberen duidelijk te maken.
I´m back.
pi_174386513
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Gezien.
Het verschilt natuurlijk wel of je ze zo laat liggen of bedekt met aarde.
Ja beestjes varen er wel bij
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174386531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef 12345hallo het volgende:
Ik zou kijken, voor het afsluiten voor mezelf.
soms krijg je die keuze niet en heb je het met gesloten kist te doen. Het is niet per definitie zo dat je mag kiezen
pi_174386537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

ik vind het vooral naar als ik denk aan wat ze wellicht heeft moeten doorstaan,ik ben zelf moeder, dit is 1 van mn grootste angsten als ouder
Iets waar ik ook liever niet aan denk. Ik zou me er een voorstelling van kunnen maken, maar doe het bewust niet.
I´m back.
pi_174386540
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Op zich vind ik het niet heel erg om te zien ofzo, maar ik denk dat het gewoon het moeilijkste is als het echt iemand is die je kent.
ik vond het juist bijzonder informatief idd
pi_174386544
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zij lag wel onder de grond.
Sure! Maar het geeft wel een indicatie van wat te verwachten is
pi_174386549
Die rechter uit 2010 zal nu wel opstappen?
pi_174386557
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

soms krijg je die keuze niet en heb je het met gesloten kist te doen. Het is niet per definitie zo dat je mag kiezen
Weet je dit zeker? Het lijkt me toch dat je je eigen dochter wel mag zien als je dit wil. Misschien raden ze het af, maar kunnen ze het echt verbieden?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:20:08 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174386558
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:53 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ze hebben de media wel constant opgezocht in het begin (begrijpelijk) maar dan weet je dat het een mediaspektakel blijft een hele poos.
Ik vind het triest dat zulke dingen dan later als een soort "Ja, had je de media maar niet op moeten zoeken" verwijt gemaakt wordt.
Je kind/partner is kwijt en die wil je terug, zo snel mogelijk. Hoezo zou dat half NL het "recht" geven om je complete doopceel te lichten?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174386564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Gezien.
Het verschilt natuurlijk wel of je ze zo laat liggen of bedekt met aarde.
Ja beestjes varen er wel bij
zij lag begraven.
pi_174386573
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Sure! Maar het geeft wel een indicatie van wat te verwachten is
Zeker!
pi_174386574
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:20 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Weet je dit zeker? Het lijkt me toch dat je je eigen dochter wel mag zien als je dit wil. Misschien raden ze het af, maar kunnen ze het echt verbieden?
ja dat weet ik zeker
pi_174386575
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef gewooniemand_ het volgende:

[..]

Is gewoon een groot dilemma. Ik hoop niet dat ik ooit voor zo'n keuze kom te staan, maar ik denk dat het voor mij ook beter zou zijn om het te zien. Qua afsluiting en ook omdat het toch iemand is waar je van houdt, ongeacht hoe die persoon erbij ligt.
Zoals Truus al zei. Die keuze heb je soms niet.
pi_174386595
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Nober het volgende:
Die rechter uit 2010 zal nu wel opstappen?
De rechter heeft hem tot 16 jaar veroordeeld voor de delicten in 2010, wat op papier een zware straf was. Het maximale. Dus nee, hij zou een lintje moeten ontvangen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174386611
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Directeur van een body farm. Leuke jobtitel 😏
Wel respect voor hun werk, hoe luguber ook.
pi_174386621
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Nober het volgende:
Die rechter uit 2010 zal nu wel opstappen?
Wrs niet, iig maakte hij wel een correcte conclusie: samenleving moet zolang mogelijk worden beschermd tegen hem, helaas had hij dan weer niet gedwongen TBS opgelegd.
Rechter in hoger beroep is wat dat betreft laakbaarder, die vernietigde dat vonnis en dus ook die uitspraak en gaf hem minder straf. Ook daarbij nav de eis van OM, die verminderd werd.
Dit is echter achteraf praten.
I´m back.
pi_174386644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Het interesseert me niet wat jij denkt, mijn uiteindelijk antwoord op dit zogenaamde forum wil ik van basxt


Als je quote is het wel handig te laten staan wie je quote...

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2017 22:25:37 ]
pi_174386656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

De rechter heeft hem tot 16 jaar veroordeeld voor de delicten in 2010, wat op papier een zware straf was. Het maximale. Dus nee, hij zou een lintje moeten ontvangen
Die rechter uit 2012 dan, toen de straf 12 jaar werd (7 jaar en een beetje).
pi_174386657
"The environment in which a dead body is placed also affects its rate of decay. For instance, bodies in water decompose twice as fast as those left unburied on land. Decomposition is slowest underground -- especially in clay or other solid substances that prevent air from reaching the body since most bacteria require oxygen to survive."

Hangt er ook wel erg van af hoe diep ze in de grond lag.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:23:19 #90
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174386662
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zoals Truus al zei. Die keuze heb je soms niet.
Voorbeeld?
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174386663
Zou het kunnen dat ddvw van een afwijkende schrijfstijl gebruik maakt om te voorkomen dat hij herkent wordt aan de hand van schriftcontrole? Het heeft een naam, die techniek.
pi_174386689
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef KromBuiten het volgende:
Zou het kunnen dat ddvw van een afwijkende schrijfstijl gebruik maakt om te voorkomen dat hij herkent wordt aan de hand van schriftcontrole? Het heeft een naam, die techniek.
Gebrek aan kennis :P ?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:24:01 #93
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_174386692
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:18 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zij lag wel onder de grond.
Wie is 'zij'?
Fade to Black
pi_174386694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef Basxt het volgende:

[..]

Voorbeeld?
sorry prive
pi_174386713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:14 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
Nogmaals: voor de mensen die zich niks kunnen voorstellen bij hoe haar lichaam er nu uit zou kunnen zien, zie hier een youtube filmpje over het rottingsproces:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Notabene, het rottingsproces wordt aangetoond middels lichamen van overledenen die hun lichaam voor dit doel hebben vrijgegeven.
Maar dit is rotten boven de grond begrijp ik? Ik neem aan dat ze begraven was.
pi_174386716
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef Basxt het volgende:

[..]

Voorbeeld?
Suïcide met /door trein. Waarbij bij elkaar geraapte ledematen in een kist worden gelegd.
pi_174386722
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef KromBuiten het volgende:
Zou het kunnen dat ddvw van een afwijkende schrijfstijl gebruik maakt om te voorkomen dat hij herkent wordt aan de hand van schriftcontrole? Het heeft een naam, die techniek.
Wat maakt het uit?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174386732
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Die rechter uit 2012 dan, toen de straf 12 jaar werd (7 jaar en een beetje).
Nee. Bij het opleggen van straf wordt niet gekeken naar de mentale gesteldheid van de verdachte. Je krijgt geen zwaardere straf als je compleet gestoord bent.
Wel kun je eventueel een maatregel opgelegd krijgen, zoals dus tbs. In dit geval kon dat niet omdat de dader niet met onderzoek instemde. De rechter heeft dus alles gedaan wat mogelijk was; hij was gewoon beperkt door het wettelijk kader.

De enige die er wat aan kan doen is de wetgever, die zou een groter vangnet kunnen maken voor de rechter om in geval van compleet gestoorde daders toch een escapemogelijkheid te hebben om te voorkomen dat ze (te snel) terugkomen in de maatschappij.
pi_174386746
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:24 schreef gilligan het volgende:

[..]

Maar dit is rotten boven de grond begrijp ik? Ik neem aan dat ze begraven was.
Weten we dat eigenlijk zeker? We gaan er even van uit. Maar hoe diep, weten we niet. Zoals ik net las, maakt het heel erg veel uit hoeveel zuurstof het lichaam kan bereiken.
pi_174386762
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:24 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Wie is 'zij'?
Anne...
pi_174386769
Na twee weken in redelijk koude temperatuur (onder de grond), al zo extreem uitzien dan? Heb filmpje wel bekeken, maar daar is het ook 40 graden ofzo.
pi_174386771
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef KromBuiten het volgende:
Zou het kunnen dat ddvw van een afwijkende schrijfstijl gebruik maakt om te voorkomen dat hij herkent wordt aan de hand van schriftcontrole? Het heeft een naam, die techniek.
Je bedoelt dat hij zijn t's en d's niet goed gebruikt?
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:26:50 #103
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174386798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:25 schreef 12345hallo het volgende:
Na twee weken in redelijk koude temperatuur (onder de grond), al zo extreem uitzien dan? Heb filmpje wel bekeken, maar daar is het ook 40 graden ofzo.
lage temperaturen en minder zuurstof zal na 2 weken veel uitmaken.
maar mooi zal anders zijn
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174386816
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:25 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nee. Bij het opleggen van straf wordt niet gekeken naar de mentale gesteldheid van de verdachte. Je krijgt geen zwaardere straf als je compleet gestoord bent.
Wel kun je eventueel een maatregel opgelegd krijgen, zoals dus tbs. In dit geval kon dat niet omdat de dader niet met onderzoek instemde. De rechter heeft dus alles gedaan wat mogelijk was; hij was gewoon beperkt door het wettelijk kader.

De enige die er wat aan kan doen is de wetgever, die zou een groter vangnet kunnen maken voor de rechter om in geval van compleet gestoorde daders toch een escapemogelijkheid te hebben om te voorkomen dat ze (te snel) terugkomen in de maatschappij.
Ja, en dat kan dus wel.
I´m back.
pi_174386817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:25 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Weten we dat eigenlijk zeker? We gaan er even van uit. Maar hoe diep, weten we niet. Zoals ik net las, maakt het heel erg veel uit hoeveel zuurstof het lichaam kan bereiken.
wat ik las is sdat ze aan een bosrand gevonden is of dat nu begraven of gedumpt impliceert geen idee.Onder de grond kan ontbinden langzamer gaan, daarentegen was het vrij nat afgelopen dagen dus meer schimmelvorming etc. Een lichaam ontbind in fases afhankelijk van factoren maar dat zal geen dagen schelen zeg maar. Bij biv -10 is dat dan weer anders
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:28:11 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174386852
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:19 schreef Nober het volgende:
Die rechter uit 2010 zal nu wel opstappen?
Die rechter die hem 16 jaar wilde geven om hem zo lang mogelijk uit de maatschappij te weren?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174386895
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:25 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Weten we dat eigenlijk zeker? We gaan er even van uit. Maar hoe diep, weten we niet. Zoals ik net las, maakt het heel erg veel uit hoeveel zuurstof het lichaam kan bereiken.
De politie heeft gezegd dat de dader de locatie heeft aangewezen (al dan niet op de plek zelf). Forensische opsporing is daarna wezen kijken en heeft het als serieuze locatie beoordeeld. Daarna is dus een deel van het afgezette gebied vrijgegeven en familie op de hoogte gebracht. Maar lijkt me dus begraven.
pi_174386905
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:20 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

ja dat weet ik zeker
onzin, Renee en zijn zoon hebben ook gekeken bij Dascha.

Je mag altijd kijken, al is het soms echt geen aanrader. Gelukkig kunnen ze heel veel reconstrueren en camoufleren, ook met waxjassen en latex en zware make-up en haarstukken/hoog gesloten kleding.
pi_174386911
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:58 schreef Abschirmdienst het volgende:

[..]

Iedereen die geen levenslange straf heeft komt weer in de samenleving. En de veronderstelling is dat die terugkeer beter via een Altrecht-achtige kliniek kan dan direct op straat gooien.

Als je hardere straffen wilt waardoor de Michael P's van de wereld levenslang verdwijnen moet je Kamerleden bellen, zij en alleen zij kunnen de strafwet aanpassen.
mmm , wellicht heeft die PI commissie in Vucht niet geweten dat deze "behandeling" uit sex, drugs en schoffellen bestond? Blijf het proces raar vinden. Rechter straft , 12 jaar, niets mis mee. Maar geen tbs. Dan na een paar jaar Vucht richting "behandeling" en binnen een paar maanden al op straat om weer in herhaling te vervallen.

De samenleving als proeftuin voor terugkerende criminele psychopaten.....
zuigen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:30:20 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_174386922
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:12 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

haar lichaam is wsl al geimplodeerd en heeft aan natuur bloot gestaan dar valt niets aan te herstellen vrees ik ondanks dat nfi zei tis best koud geweest wat voor hun t onderzoek naar haar lichaam nog iets vergemakkelijkte
Ze kunnen echt heel veel. Ik heb les gehad van iemand die na de grote tsunami in Azie met het rampen-identificatie-team daar werkte en die vertelde dat ze ook daar nog van lichamen die er echt slecht aan toe waren door vocht en warm weer etc delen zo konden prepareren dat nabestaanden alsnog iets hadden ter identificatie en herkenning waardoor ze beter afscheid konden nemen.
***
pi_174386931
Stel dat DNA (op haar jas) de enige aanwijzing is geweest naar de verdachte.

Dan is het maar goed dat hij al eerder veroordeeld is, en daardoor zijn DNA bekend was, anders hadden ze deze zaak misschien wel nooit kunnen oplossen. 😕
pi_174386932
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:25 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Nee. Bij het opleggen van straf wordt niet gekeken naar de mentale gesteldheid van de verdachte. Je krijgt geen zwaardere straf als je compleet gestoord bent.
Wel kun je eventueel een maatregel opgelegd krijgen, zoals dus tbs. In dit geval kon dat niet omdat de dader niet met onderzoek instemde. De rechter heeft dus alles gedaan wat mogelijk was; hij was gewoon beperkt door het wettelijk kader.

De enige die er wat aan kan doen is de wetgever, die zou een groter vangnet kunnen maken voor de rechter om in geval van compleet gestoorde daders toch een escapemogelijkheid te hebben om te voorkomen dat ze (te snel) terugkomen in de maatschappij.
Zouden er cijfers zijn over kans op misdaad? Dus persoon zonder strafblad die verkrachting/moord begaat vs verkrachter en kans op nieuwe verkrachting/moord... Die wil ik wel eens zien. Want MP de zedendelinquent kan psychopaat zijn, maar mijn op het eerste zicht brave buurman Jaap ook. Ik vrees dat de statische verschillen mss niet zo groot zullen zijn als we denken?
pi_174386938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:29 schreef gilligan het volgende:

[..]

De politie heeft gezegd dat de dader de locatie heeft aangewezen (al dan niet op de plek zelf). Forensische opsporing is daarna wezen kijken en heeft het als serieuze locatie heeft beoordeeld. Daarna is dus een deel vrijgegeven en familie op de hoogte gebracht. Maar lijkt me dus begraven.
echter is er geen graafmachientje of iets dergelijks ter plaatse geweest voor zover ik weet.En of dit dan met spades gedaan word weet ik eigenlijk niet. Mi is ze gedumpt en bijv onder blad en aarde verstopt wat met d ehand gedaan is
pi_174386955
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze kunnen echt heel veel. Ik heb les gehad van iemand die na de grote tsunami in Azie met het rampen-identificatie-team daar werkte en die vertelde dat ze ook daar nog van lichamen die er echt slecht aan toe waren door vocht en warm weer etc delen zo konden prepareren dat nabestaanden alsnog iets hadden ter identificatie en herkenning waardoor ze beter afscheid konden nemen.
Jij werkt in die branche toch?
Ja, misschien wel dan, hopen dat ze die kennis hier ook in huis hebben dan.
I´m back.
pi_174386976
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:23 schreef KromBuiten het volgende:
Zou het kunnen dat ddvw van een afwijkende schrijfstijl gebruik maakt om te voorkomen dat hij herkent wordt aan de hand van schriftcontrole? Het heeft een naam, die techniek.
Kan. Hij had die ene avond eerst ook slecht taalgebruik en daarna wat beter. Iemand maakte daar nog een opmerking over toen. Volgens mij Ryan3
pi_174386983
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:29 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

onzin, Renee en zijn zoon hebben ook gekeken bij Dascha.

Je mag altijd kijken, al is het soms echt geen aanrader. Gelukkig kunnen ze heel veel reconstrueren en camoufleren, ook met waxjassen en latex en zware make-up en haarstukken/hoog gesloten kleding.
Nee, dat mag niet.
pi_174386984
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ze kunnen echt heel veel. Ik heb les gehad van iemand die na de grote tsunami in Azie met het rampen-identificatie-team daar werkte en die vertelde dat ze ook daar nog van lichamen die er echt slecht aan toe waren door vocht en warm weer etc delen zo konden prepareren dat nabestaanden alsnog iets hadden ter identificatie en herkenning waardoor ze beter afscheid konden nemen.
ik hoop voor de familie dat er nog iets te zien is of iets te reparen valt.
pi_174386989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Physsic het volgende:
Stel dat DNA (op haar jas) de enige aanwijzing is geweest naar de verdachte.

Dan is het maar goed dat hij al eerder veroordeeld is, en daardoor zijn DNA bekend was, anders hadden ze deze zaak misschien wel nooit kunnen oplossen. 😕
Idd. En we mogen denk ik van 'geluk' spreken dat de dader nog zulke steken heeft laten vallen.
pi_174386994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

echter is er geen graafmachientje of iets dergelijks ter plaatse geweest voor zover ik weet.En of dit dan met spades gedaan word weet ik eigenlijk niet.
Je weet niet of men gaten kan graven met scheppen?
Conscience do cost.
pi_174387009
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:24 schreef amaranta het volgende:

[..]

Suïcide met /door trein. Waarbij bij elkaar geraapte ledematen in een kist worden gelegd.
Klopt, heb ik ook meegemaakt met de moeder van mijn ex. Dan wil je die kist ook echt niet open hoor.
pi_174387010
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:32 schreef ems. het volgende:

[..]

Je weet niet of men gaten kan graven met scheppen?
spades zijn scheppen:) ik bedoelde dus dat als ze gaan zoeken en ze vinden dus iets wat op graf lijkt of ze dan graafmachine laten komen of dat dat zelf met spades doen ofzo, daar ben ik niet van op de hoogte
pi_174387051
quote:
Als je quote is het wel handig te laten staan wie je quote...
Dat hoeft niet altijd.

Niet iedereen hoeft te zien dat ik iemand quote.
Lezen is lezen
reageren is reageren
pi_174387052
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Physsic het volgende:
Stel dat DNA (op haar jas) de enige aanwijzing is geweest naar de verdachte.

Dan is het maar goed dat hij al eerder veroordeeld is, en daardoor zijn DNA bekend was, anders hadden ze deze zaak misschien wel nooit kunnen oplossen. 😕
Ja, ze hebben op camerabeelden gekeken en allerlei telefoondata uitgeplozen, begreep ik, is niet gezegd dat alles puur alleen aan DNA heeft gelegen en het feit dat-ie in die databank voorkomt. Echter we zullen het later wel te horen krijgen.
I´m back.
pi_174387060
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

echter is er geen graafmachientje of iets dergelijks ter plaatse geweest voor zover ik weet.En of dit dan met spades gedaan word weet ik eigenlijk niet. Mi is ze gedumpt en bijv onder blad en aarde verstopt wat met d ehand gedaan is
Het lijkt me dat dat met de hand gebeurt omdat je anders al snel iets kapot maakt of dingen over het hoofd kan zien. Bovendien merk je dan beter waar de grond nog los is en waar niet meer, zodat je misschien beter de sporen van de schep van de dader kunt achterhalen, wat ook kan bijdragen aan het bewijs. Maar ik heb geen idee eigenlijk.

Het is ook weer niet zo bar veel werk om het met de hand open te graven.
pi_174387075
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:32 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Klopt, heb ik ook meegemaakt met de moeder van mijn ex. Dan wil je die kist ook echt niet open hoor.
dat bedoel ik. Dan kan je dat als nabestaande misschien wel willen. Maar dat gaat dus echt niet gebeuren.
pi_174387086
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:31 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Kan. Hij had die ene avond eerst ook slecht taalgebruik en daarna wat beter. Iemand maakte daar nog een opmerking over toen. Volgens mij Ryan3
Ja, en dat zie je vanavond ook weer, wilde het al eerder opmerken, maar ik dacht laat maar.
I´m back.
pi_174387087
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Physsic het volgende:
Stel dat DNA (op haar jas) de enige aanwijzing is geweest naar de verdachte.

Dan is het maar goed dat hij al eerder veroordeeld is, en daardoor zijn DNA bekend was, anders hadden ze deze zaak misschien wel nooit kunnen oplossen. 😕
Stel dat hij de tas en jas had meegenomen of verbrand. Dan hadden ze hem en het lijk helemaal nooit gevonden...alleen de fiets, maar met handschoenen laat je ook niet veel DNA achter.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_174387098
quote:
11s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Het lijkt me dat dat met de hand gebeurt omdat je anders al snel iets kapot maakt of dingen over het hoofd kan zien. Bovendien merk je dan beter waar de grond nog los is en waar niet meer, zodat je misschien beter de sporen van de schep van de dader kunt achterhalen, wat ook kan bijdragen aan het bewijs. Maar ik heb geen idee eigenlijk.

Het is ook weer niet zo bar veel werk om het met de hand open te graven.
nee klopt maar dan lag ze niet zo diep volgens die theorie.Anyway misschien komen daar later nog details over of ze begraven was of niet
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:35:17 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_174387101
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Jij werkt in die branche toch?
Ja, misschien wel dan, hopen dat ze die kennis hier ook in huis hebben dan.
Nog niet. ;)
***
pi_174387105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:32 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

spades zijn scheppen:) ik bedoelde dus dat als ze gaan zoeken en ze vinden dus iets wat op graf lijkt of ze dan graafmachine laten komen of dat dat zelf met spades doen ofzo, daar ben ik niet van op de hoogte
Ze hebben net een circel van 300 meter doorsnede op elke haar die er te vinden is onderzocht en je denkt dan ze een mogelijk moordslachtoffer met een graafmachine gaan uitgraven??
Wie dit leest is gek
pi_174387114
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze hebben op camerabeelden gekeken en allerlei telefoondata uitgeplozen, begreep ik, is niet gezegd dat alles puur alleen aan DNA heeft gelegen en het feit dat-ie in die databank voorkomt. Echter we zullen het later wel te horen krijgen.
De politie heeft niets over DNA gezegd.

Het is niet duidelijk hoe ze bij Michael P. uit zijn gekomen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174387117
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Physsic het volgende:
Stel dat DNA (op haar jas) de enige aanwijzing is geweest naar de verdachte.

Dan is het maar goed dat hij al eerder veroordeeld is, en daardoor zijn DNA bekend was, anders hadden ze deze zaak misschien wel nooit kunnen oplossen. 😕
Dat is heel goed mogelijk inderdaad..
pi_174387126
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nog niet. ;)
Ja, okee, dat bedoel ik, dat soort ervaring en techniek is natuurlijk niet standaard overal in huis.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:36:10 #134
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:32 schreef gilligan het volgende:

[..]

Idd. En we mogen denk ik van 'geluk' spreken dat de dader nog zulke steken heeft laten vallen.
Ik denk dat ze sowieso wel meer hadden. Maar is tevens een aanname
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174387143
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:35 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De politie heeft niets over DNA gezegd.

Het is niet duidelijk hoe ze bij Michael P. uit zijn gekomen.
Ik vind dat dus echt knap.
Er wordt wat geklaagd en gezeikt over politie en recherche. Maar zowel hier als onlangs bij die twee meisjes hebben ze knap staaltje werk laten zien.
pi_174387149
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:35 schreef Buster24 het volgende:

[..]

De politie heeft niets over DNA gezegd.

Het is niet duidelijk hoe ze bij Michael P. uit zijn gekomen.
Klopt even afwachten tot ze ermee naar buiten komen.
I´m back.
pi_174387150
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Patroon het volgende:

[..]

Stel dat hij de tas en jas had meegenomen of verbrand. Dan hadden ze hem en het lijk helemaal nooit gevonden...alleen de fiets, maar met handschoenen laat je ook niet veel DNA achter.
Maar die fiets was 'nooit' boven water gekomen.
pi_174387157
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:35 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ze hebben net een circel van 300 meter doorsnede op elke haar die er te vinden is onderzocht en je denkt dan ze een mogelijk moordslachtoffer met een graafmachine gaan uitgraven??
Dan heeft ze dus ook niet diep begraven gelegen, snap je mn punt?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:38:03 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387183
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd.

Niet iedereen hoeft te zien dat ik iemand quote.
Lezen is lezen
reageren is reageren
Of je gebruikt hier gewoon de quoteknop, zodat degene die je gequote hebt kan zien dat je het tegen hem of haar hebt.
Vervelend gedoe dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174387194
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:37 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

Dan heeft ze dus ook niet diep begraven gelegen, snap je mn punt?
maar goed of je nu diep of ondiep begraven ligt volgens mij maakt dat voor t ontbindingsproces niet heel veel uit
pi_174387202
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:37 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

Dan heeft ze dus ook niet diep begraven gelegen, snap je mn punt?
Ja snap ik. Maar als er ergens DNA van de dader te vinden is, bijvoorbeeld een uitgevallen haar, dan is het wel in en bij het graf
Wie dit leest is gek
pi_174387209
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:30 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

echter is er geen graafmachientje of iets dergelijks ter plaatse geweest voor zover ik weet.En of dit dan met spades gedaan word weet ik eigenlijk niet. Mi is ze gedumpt en bijv onder blad en aarde verstopt wat met d ehand gedaan is
Ik zag op die lucht foto's ook niet dat er gegraven was, dat viel me wel op.
pi_174387211
Zeer kwalijk
pi_174387224
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:37 schreef gilligan het volgende:

[..]

Maar die fiets was 'nooit' boven water gekomen.
Die fiets was ooit met baggeren ofzo wel boven water gekomen lijkt me, zeker in zo'n ondiepe vijver.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:39:04 #145
357044 Budapestenaar
pi_174387225
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, en dat zie je vanavond ook weer, wilde het al eerder opmerken, maar ik dacht laat maar.
Misschien is hij onder invloed van het een of het ander?
pi_174387226
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:38 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Ja snap ik. Maar als er ergens DNA van de dader te vinden is, bijvoorbeeld een uitgevallen haar, dan is het wel in en bij het graf
dat denk ik ook ja
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:39:14 #147
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387231
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd.

Niet iedereen hoeft te zien dat ik iemand quote.

Hoogst ongebruikelijk en wellicht zelfs uniek hier
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174387255
Ik snap ook nog steeds niet hoe jas en tas zijn achtergebleven. Lijkt me dat dader daar niet van op de hoogte was, dan had 'ie ze wel meegenomen, lijkt me zo. Maar ze liggen ook weer te ver uit elkaar om logisch te zijn.

Naja, er is wel meer vreemd.
pi_174387263
Onzin over M. V. is al verwijderd :) Had niet goed gelezen dat dat niet mocht
pi_174387267
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Misschien is hij onder invloed van het een of het ander?
Kan, ik heb er eerder ook geen conclusie aan verbonden, viel me echter wel op, en ook vanavond weer.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:40:17 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:37 schreef gilligan het volgende:

[..]

Maar die fiets was 'nooit' boven water gekomen.
In ieder geval niet tot ze die vijver eindelijk een keer gingen schoonmaken.
Als hij die jas en tas bij het lichaam begraven had was ze idd wellicht nooit gevonden :{
Nou ja, bonuspunten voor zijn stupiditeit dan maar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174387288
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet hoe jas en tas zijn achtergebleven. Lijkt me dat dader daar niet van op de hoogte was, dan had 'ie ze wel meegenomen, lijkt me zo. Maar ze liggen ook weer te ver uit elkaar om logisch te zijn.

Naja, er is wel meer vreemd.
wie zegt dat dat achtergebleven is en niet na die tijd gedumpt?
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:40:52 #153
357044 Budapestenaar
pi_174387292
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:37 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

Dan heeft ze dus ook niet diep begraven gelegen, snap je mn punt?
Het lijkt me ook niet logisch dat de dader haar diep heeft begraven. Hij zal die klus snel willen hebben klaren.
pi_174387295
quote:
Hoogst ongebruikelijk en wellicht zelfs uniek hier
Ik ben uniek
pi_174387325
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik snap ook nog steeds niet hoe jas en tas zijn achtergebleven. Lijkt me dat dader daar niet van op de hoogte was, dan had 'ie ze wel meegenomen, lijkt me zo. Maar ze liggen ook weer te ver uit elkaar om logisch te zijn.

Naja, er is wel meer vreemd.
Ja, vreemd idd, maar misschien komt het toch omdat hij weliswaar wrs psychopaat is, maar ook een niet zo hoog IQ heeft en daarom dacht-ie misschien aardig dwaalspoortje.
I´m back.
pi_174387327
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Die fiets was ooit met baggeren ofzo wel boven water gekomen lijkt me, zeker in zo'n ondiepe vijver.
Vroeg of laat zou de fiets boven zijn gekomen, dat staat vast. Maar ik denk dat dat misschien wel jaren had kunnen duren. Tot de vondst van de jas hadden ze geen enkel aanknopingspunt waar Anne was, omdat ze denk ik in die bossen nergens meer is gefilmd.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:42:28 #157
357044 Budapestenaar
pi_174387335
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan, ik heb er eerder ook geen conclusie aan verbonden, viel me echter wel op, en ook vanavond weer.
Yep, was mij ook opgevallen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:42:48 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387346
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:41 schreef Chaiyya het volgende:

[..]

Ik ben uniek
Of je gebruikt een adblocker en hebt daarom geen quoteknop.... zo uniek is dat niet, maar wel kwalijk.
En als je bewust niet quote dan denk ik dat we dus maar moeten concluderen dat je een adblocker gebruikt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174387354
Maar dan kon hij niet pochen met wat hij aangericht heeft. Zo'n figuur lijkt het me wel, dat hij kickt pp de aandacht die hij nu krijgt.
pi_174387357
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:40 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

wie zegt dat dat achtergebleven is en niet na die tijd gedumpt?
Waarom zou hij dat dumpen? Hij heeft er enkel zijn pakkans mee vergroot. Tenzij hij 100% zeker was dat er geen DNA voor hem op zat en hij daarmee een dwaalspoor wilde uitzetten, maar dan nog begrijp ik niet waarom hij die gok heeft genomen.
pi_174387387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:43 schreef Meaghan het volgende:
Maar dan kon hij niet pochen met wat hij aangericht heeft. Zo'n figuur lijkt het me wel, dat hij kickt pp de aandacht die hij nu krijgt.
Wrs de sleutel geweest om hem aan het praten te krijgen tijdens verhoor.
I´m back.
pi_174387395
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:43 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat dumpen? Hij heeft er enkel zijn pakkans mee vergroot. Tenzij hij 100% zeker was dat er geen DNA voor hem op zat en hij daarmee een dwaalspoor wilde uitzetten, maar dan nog begrijp ik niet waarom hij die gok heeft genomen.
ik denk zelf dat het evt met een worsteling gebeurd is en het nadien te donker was ebn hij t niet meer kon vinden maar ja das ook maar weer gissen
pi_174387447
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:44 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

ik denk zelf dat het evt met een worsteling gebeurd is en het nadien te donker was ebn hij t niet meer kon vinden maar ja das ook maar weer gissen
Zou kunnen dat-ie dacht ik maak een dwaalspoortje in HtH terwijl haar lichaam in Zeewolde ligt en dus pakt niemand mij. Zoiets denk ik.
I´m back.
pi_174387457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:34 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze hebben op camerabeelden gekeken en allerlei telefoondata uitgeplozen, begreep ik, is niet gezegd dat alles puur alleen aan DNA heeft gelegen en het feit dat-ie in die databank voorkomt. Echter we zullen het later wel te horen krijgen.
I know, daarom zei ik "stel".
pi_174387464
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou kunnen dat-ie dacht ik maak een dwaalspoortje in HtH terwijl haar lichaam in Zeewolde ligt en dus pakt niemand mij. Zoiets denk ik.
dan ist toch raar dat hij dat dan vlakbij zn kliniek doet?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:46:05 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387466
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:43 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat dumpen? Hij heeft er enkel zijn pakkans mee vergroot. Tenzij hij 100% zeker was dat er geen DNA voor hem op zat en hij daarmee een dwaalspoor wilde uitzetten, maar dan nog begrijp ik niet waarom hij die gok heeft genomen.
Hij kan ook eerst gedumpt hebben en zich toen pas gerealiseerd hebben dat hij haar ook moest wegwerken, volgens mij is ook niet bekendgemaakt wanneer hij beschikking over een auto kreeg.

Haar laatste signaal was van 19.30 hè, hij kan prima daarna naar de verjaardag van z'n moeder zijn geweest en haar auto hebben geleend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:46:50 #167
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387488
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 22:46:56 #168
357044 Budapestenaar
pi_174387490
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:43 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat dumpen? Hij heeft er enkel zijn pakkans mee vergroot. Tenzij hij 100% zeker was dat er geen DNA voor hem op zat en hij daarmee een dwaalspoor wilde uitzetten, maar dan nog begrijp ik niet waarom hij die gok heeft genomen.
Ik denk dat de denkpatronen van deze gestoorde idioot niet aan de hand van logica te ontleden zijn.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:47:06 #169
109123 alpeko
pi_174387498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:44 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

ik denk zelf dat het evt met een worsteling gebeurd is en het nadien te donker was ebn hij t niet meer kon vinden maar ja das ook maar weer gissen
Ligt meer voor de hand dat hij zijn slachtoffer in de buurt van het laatste telefoonsignaal heeft getroffen. Niet bij Blookerpark. Neigt toch meer naar dwaalspoor die spullen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:47:18 #170
13387 Ryan3
pi_174387503
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:46 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

dan ist toch raar dat hij dat dan vlakbij zn kliniek doet?
Mogelijk dacht-ie dat toch niemand hem zou pakken, zitten nog meer gekken daar en in dat andere project Almata.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:48:12 #171
13387 Ryan3
pi_174387536
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:46 schreef ondeugend het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat dat nou joh, de mafketel, niet interessant.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:48:15 #172
419134 LaCatastrophe
pi_174387538
Mogelijk kickte hij er gewoon op daar rond te rijden in zijn karretje van de groenvoorziening en te aanschouwen wat er gebeurde in de dagen na de vermissing :'(
En daarom jas en fiets in de buurt gedumpt
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:48:35 #173
471957 mieleerisgeenbetere
miele immer besser
pi_174387548
Als Altrecht hem gewoon een enkelband had omgedaan had Anne nog geleefd
zuigen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:49:31 #174
124526 quo_
pi_174387580
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:17 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Lol, iedereen die een beetje het nieuws volgt weet die naam toch al.
Mijn weg van puber naar volwassenheid heb ik grotendeels afgelegd in de 70. Zaken als "iedereen verdient een tweede kans" en "mensen kunnen zich verbeteren" en "verdachten/veroordeelden hebben ook rechten" zitten behoorlijk vast verankerd in mijn systeem.
In dat verband was ook mijn primaire reactie over de publicatie van de gegevens van de verdachte er een van schrik.

Maar steeds vaker kom ik los van die eerste gedachten nadat ik er een poosje over na gedacht heb.
De dode jonge vrouw staat al 2 weken met naam, toenaam en foto in alle persartikelen. En dan moet de privacy van zo'n minderwaardig stuk vreten gerespecteerd worden???
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:49:37 #175
377505 Buster24
pi_174387585
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou kunnen dat-ie dacht ik maak een dwaalspoortje in HtH terwijl haar lichaam in Zeewolde ligt en dus pakt niemand mij. Zoiets denk ik.
Niet slim, een "dwaalspoor" op 5 km van je kliniek.

En waarom wel de fiets op de bodem van de vijver?
Een makkelijker dwaalspoor is er niet, ze hem bij een bushalte o.i.d.

Of gooi die fiets op station Zeist in een onbewaakte stalling.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:49:44 #176
471985 2plus2is4minus1is3
pi_174387589
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Als Altrecht hem gewoon een enkelband had omgedaan had Anne nog geleefd
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:50:43 #177
246980 Heubach
pi_174387615
Zometeen bij Pauw weer Mick van Wely over de zaak
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:50:45 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387616
Als hij haar heeft overlopen, in de buurt van de plek van de jas, terwijl hij op weg was naar de verjaardag van z'n moeder?
Dan is de jas achtergebleven, de fiets gelijk gedumpt en de tas heeft daarna een gooi gehad, vervolgens in de bus naar de verjaardag van moeders en met de auto terug, mogelijk op dat paadje naar de paardenwei geparkeerd en toen haar lichaam verplaatst.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:50:52 #179
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387618
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Als Altrecht hem gewoon een enkelband had omgedaan had Anne nog geleefd
Nou ja dat zijn best mooie discussies in een ander topic waard
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:50:57 #180
471957 mieleerisgeenbetere
miele immer besser
pi_174387622
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:46 schreef Truus1973 het volgende:

[..]

dan ist toch raar dat hij dat dan vlakbij zn kliniek doet?
of niet, maar in de buurt van HTH, waar haar spullen en fiets werden gevonden.
zuigen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:01 #181
13387 Ryan3
pi_174387623
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:49 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Niet slim, een "dwaalspoor" op 5 km van je kliniek.

En waarom wel de fiets op de bodem van de vijver?
Een makkelijker dwaalspoor is er niet, ze hem bij een bushalte o.i.d.

Of gooi die fiets op station Zeist in een onbewaakte stalling.
Daarom kun je ook concluderen dat-ie niet echt intelligent is.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:08 #182
377505 Buster24
pi_174387625
Misschien heeft hij haar in de buurt van HtH van de fiets getrokken, zeg maar in de buurt waar de jas gevonden is.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:17 #183
407497 chento
pi_174387631
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Als Altrecht hem gewoon een enkelband had omgedaan had Anne nog geleefd
Weet je niet: http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)p-23-jarige-studente

Hij stond nog onder elektronisch toezicht na twee veroordelingen voor verkrachting, maar toch kon Patrick Vanderlinden (54) maandag opnieuw toeslaan. De buurman van de 23-jarige Louise Lavergne ontkende eerst dat hij de studente in Luik wurgde en neerstak op haar kot, tot hij geconfronteerd werd met de bewijzen. Een bebloede sok in een vuilniszak deed hem de das om.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:39 #184
377505 Buster24
pi_174387642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
Als hij haar heeft overlopen, in de buurt van de plek van de jas, terwijl hij op weg was naar de verjaardag van z'n moeder?
Dan is de jas achtergebleven, de fiets gelijk gedumpt en de tas heeft daarna een gooi gehad, vervolgens in de bus naar de verjaardag van moeders en met de auto terug, mogelijk op dat paadje naar de paardenwei geparkeerd en toen haar lichaam verplaatst.
Dit dus.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:44 #185
13387 Ryan3
pi_174387644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef LaCatastrophe het volgende:
Mogelijk kickte hij er gewoon op daar rond te rijden in zijn karretje van de groenvoorziening en te aanschouwen wat er gebeurde in de dagen na de vermissing :'(
En daarom jas en fiets in de buurt gedumpt
Zou goed mogelijk zijn idd.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:51:56 #186
17493 HaverMoutKoekje
pi_174387649
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:48 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
Als Altrecht hem gewoon een enkelband had omgedaan had Anne nog geleefd
ze hadden haar alleen sneller teruggevonden.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:52:12 #187
419134 LaCatastrophe
pi_174387658
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarom kun je ook concluderen dat-ie niet echt intelligent is.
Ik denk dus dat hij er mss een kick van kreeg de zoektocht van nabij te aanschouwen.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:52:29 #188
13387 Ryan3
pi_174387663
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:51 schreef chento het volgende:

[..]

Weet je niet: http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)p-23-jarige-studente

Hij stond nog onder elektronisch toezicht na twee veroordelingen voor verkrachting, maar toch kon Patrick Vanderlinden (54) maandag opnieuw toeslaan. De buurman van de 23-jarige Louise Lavergne ontkende eerst dat hij de studente in Luik wurgde en neerstak op haar kot, tot hij geconfronteerd werd met de bewijzen. Een bebloede sok in een vuilniszak deed hem de das om.
O, ook al een recidivist dus.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:52:47 #189
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_174387676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:49 schreef quo_ het volgende:

[..]

Mijn weg van puber naar volwassenheid heb ik grotendeels afgelegd in de 70. Zaken als "iedereen verdient een tweede kans" en "mensen kunnen zich verbeteren" en "verdachten/veroordeelden hebben ook rechten" zitten behoorlijk vast verankerd in mijn systeem.
In dat verband was ook mijn primaire reactie over de publicatie van de gegevens van de verdachte er een van schrik.

Maar steeds vaker kom ik los van die eerste gedachten nadat ik er een poosje over na gedacht heb.
De dode jonge vrouw staat al 2 weken met naam, toenaam en foto in alle persartikelen. En dan moet de privacy van zo'n minderwaardig stuk vreten gerespecteerd worden???
Volgens mij is het ook vooral dat zolang iemand nog verdachte is, de kans bestaat dat hij uiteindelijk niets met de zaak te maken heeft. In dit geval lijkt die kans vrij klein te zijn, maar dat is niet altijd zo. Als je dan al met voor- en achternaam in het nieuws staat, is je leven ook gewoon fucked.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:52:48 #190
407497 chento
pi_174387677
Nu alleszins eerst de autopsie neem ik aan, daarvoor kan familie haar best niet zien (in gevonden toestand zonder dat ze wat 'opgemaakt' kan worden' dan)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:53:00 #191
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387682
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:51 schreef chento het volgende:

[..]

Weet je niet: http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)p-23-jarige-studente

Hij stond nog onder elektronisch toezicht na twee veroordelingen voor verkrachting, maar toch kon Patrick Vanderlinden (54) maandag opnieuw toeslaan. De buurman van de 23-jarige Louise Lavergne ontkende eerst dat hij de studente in Luik wurgde en neerstak op haar kot, tot hij geconfronteerd werd met de bewijzen. Een bebloede sok in een vuilniszak deed hem de das om.
Het zal toch de kans nog kleiner maken lijkt me
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:53:07 #192
13387 Ryan3
pi_174387686
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:52 schreef LaCatastrophe het volgende:

[..]

Ik denk dus dat hij er mss een kick van kreeg de zoektocht van nabij te aanschouwen.
Ik zei al, goed mogelijk en daarom een dwaalspoor relatief vlakbij. Kan.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:53:21 #193
377505 Buster24
pi_174387694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Daarom kun je ook concluderen dat-ie niet echt intelligent is.
mmmmmm ja daar zit ook wat in.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:53:24 #194
471895 gilligan
pi_174387695
quote:
2s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:43 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat dumpen? Hij heeft er enkel zijn pakkans mee vergroot. Tenzij hij 100% zeker was dat er geen DNA voor hem op zat en hij daarmee een dwaalspoor wilde uitzetten, maar dan nog begrijp ik niet waarom hij die gok heeft genomen.
Ik zit ook nog met zoveel vragen waar we wellicht niet snel een antwoord op horen. Waar hebben ze elkaar getroffen? Ecoduct? Spoorwegovergang? Toch fietspad naar Amersfoortseweg? Was het een dwaalspoor? Of toch direct gedumpt, en was haar mobiel toch vanzelf leeg gegaan? Was hij al met de auto, of later opgehaald? Sowieso de hele tijdlijn.

Voelt altijd een beetje onbevredigend dat we het misschien wel nooit zullen weten.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:54:03 #195
13387 Ryan3
pi_174387709
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:52 schreef chento het volgende:
Nu alleszins eerst de autopsie neem ik aan, daarvoor kan familie haar best niet zien (in gevonden toestand zonder dat ze wat 'opgemaakt' kan worden' dan)
Partiële autopsie om de oorzaak van overlijden vaststellen idd.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:54:09 #196
419134 LaCatastrophe
pi_174387710
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zei al, goed mogelijk en daarom een dwaalspoor relatief vlakbij. Kan.
:@
Zag niet dat ik op jou reageerde ;)
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:54:29 #197
152519 opgebaarde
pi_174387718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O, ook al een recidivist dus.
Relatief vaak het geval. Nogal logisch
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:54:40 #198
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_174387725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:53 schreef gilligan het volgende:

[..]

Ik zit ook nog met zoveel vragen waar we wellicht niet snel een antwoord op horen. Waar hebben ze elkaar getroffen? Ecoduct? Spoorwegovergang? Toch fietspad naar Amersfoortseweg? Was het een dwaalspoor? Of toch direct gedumpt, en was haar mobiel toch vanzelf leeg gegaan? Was hij al met de auto, of later opgehaald? Sowieso de hele tijdlijn.

Voelt altijd een beetje onbevredigend dat we het misschien wel nooit zullen weten.
Als de rechtszaak plaatsvindt komen er wel meer details naar buiten (en misschien eerder al als advocaat van verdachte een verklaring aflegt, net zoals bij Jasper S. gebeurde), maar we zullen niet alle ins en outs te weten krijgen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:55:02 #199
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174387736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:41 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, vreemd idd, maar misschien komt het toch omdat hij weliswaar wrs psychopaat is, maar ook een niet zo hoog IQ heeft en daarom dacht-ie misschien aardig dwaalspoortje.
Bewust een dwaalspoor maken zou al debiel zijn. Je wilt in zo'n geval géén spoor als dader.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:55:46 #200
471956 RomanMe
pi_174387753
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zou kunnen dat-ie dacht ik maak een dwaalspoortje in HtH terwijl haar lichaam in Zeewolde ligt en dus pakt niemand mij. Zoiets denk ik.
Dat denk ik ook, maar zou hij dan zelf niet aan DNA hebben gedacht? De kans dat er iets achterblijft is toch heel erg groot lijkt me...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:55:55 #201
13387 Ryan3
pi_174387755
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:53 schreef Buster24 het volgende:

[..]

mmmmmm ja daar zit ook wat in.
Kan dus ook wat iemand zegt, bewust in de buurt om te genieten van de speurtochten en alle media-aandacht. Kan ook nog.
Maar dat-ie niet een tamelijk hoog IQ heeft, is volgens mij wel verdedigbaar ook.
Anders zou je dit sws nooit doen uiteraard.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:56:07 #202
471957 mieleerisgeenbetere
miele immer besser
pi_174387762
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:51 schreef chento het volgende:

[..]

Weet je niet: http://www.hbvl.be/cnt/dm(...)p-23-jarige-studente

Hij stond nog onder elektronisch toezicht na twee veroordelingen voor verkrachting, maar toch kon Patrick Vanderlinden (54) maandag opnieuw toeslaan. De buurman van de 23-jarige Louise Lavergne ontkende eerst dat hij de studente in Luik wurgde en neerstak op haar kot, tot hij geconfronteerd werd met de bewijzen. Een bebloede sok in een vuilniszak deed hem de das om.
maar das belgenland, daar werkt een enkelband op zonne energie
zuigen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:56:44 #203
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174387773
Hoe zit het met die petitie?
Zou zoiets eventueel kans maken om ook maar iets van verbetering in het rechtsysteem of openbaarheid van het onderzoek op te leveren?
Ajacied.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:56:58 #204
13387 Ryan3
pi_174387778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bewust een dwaalspoor maken zou al debiel zijn. Je wilt in zo'n geval géén spoor als dader.
Ja, een dombo denkt ik maak op plaats a een dwaalspoor en dus zullen ze nooit op plaats b komen, waar haar lichaam ligt, 40 km verderop onder de grond.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:57:08 #205
419892 Krollie
pi_174387782
Hebben de personen die haar vriend verdachten van de moord op Anne al hun nederige excuses aangeboden?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:57:09 #206
350432 Patroon
pi_174387783
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:42 schreef gilligan het volgende:

[..]

Vroeg of laat zou de fiets boven zijn gekomen, dat staat vast. Maar ik denk dat dat misschien wel jaren had kunnen duren. Tot de vondst van de jas hadden ze geen enkel aanknopingspunt waar Anne was, omdat ze denk ik in die bossen nergens meer is gefilmd.
Bizar idee he, dat je dan gewoon van de aardbodem bent verdwenen en niemand weet waar ze je moeten zoeken.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:57:26 #207
471985 2plus2is4minus1is3
pi_174387793
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar zou hij dan zelf niet aan DNA hebben gedacht? De kans dat er iets achterblijft is toch heel erg groot lijkt me...
Tis al eerder laten vallen hier dat hij mogelijk niet vrij wilde komen. Misschien beviel het leven hem in gevang genoeg om dat vol te houden. Hij had het immers niet heel slecht, van wat ik begrijp.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:57:39 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar zou hij dan zelf niet aan DNA hebben gedacht? De kans dat er iets achterblijft is toch heel erg groot lijkt me...
Hij kan zich ook niet bewust zijn geweest van die jas, stel dat die jas bijvoorbeeld op het rekje en over het stuur lag, en dat die eigenlijk gelijk al is verdwenen toen hij haar aanviel, dan heeft hij wellicht alleen aan de fiets en tas gedacht om te verstoppen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:57:43 #209
471895 gilligan
pi_174387800
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
Als hij haar heeft overlopen, in de buurt van de plek van de jas, terwijl hij op weg was naar de verjaardag van z'n moeder?
Dan is de jas achtergebleven, de fiets gelijk gedumpt en de tas heeft daarna een gooi gehad, vervolgens in de bus naar de verjaardag van moeders en met de auto terug, mogelijk op dat paadje naar de paardenwei geparkeerd en toen haar lichaam verplaatst.
Ik heb toch sterk de indruk dat hij die middag al op die verjaardag geweest was en met de auto terug was. Hij had die dag speciaal verlof daarvoor dacht ik?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:01 #210
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174387805
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef Krollie het volgende:
Hebben de personen die haar vriend verdachten van de moord op Anne al hun nederige excuses aangeboden?
Is dat echt gebeurt? :')
Ajacied.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:13 #211
291714 Marsenal
Heh.
pi_174387812
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:56 schreef Liftdeur het volgende:
Hoe zit het met die petitie?
Zou zoiets eventueel kans maken om ook maar iets van verbetering in het rechtsysteem of openbaarheid van het onderzoek op te leveren?
Mwah. Openbaarheid sowieso niet, buitenstaanders hebben het recht gewoon niet.
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:19 #212
433131 Bozoe
pi_174387814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:50 schreef Leandra het volgende:
Als hij haar heeft overlopen, in de buurt van de plek van de jas, terwijl hij op weg was naar de verjaardag van z'n moeder?
Dan is de jas achtergebleven, de fiets gelijk gedumpt en de tas heeft daarna een gooi gehad, vervolgens in de bus naar de verjaardag van moeders en met de auto terug, mogelijk op dat paadje naar de paardenwei geparkeerd en toen haar lichaam verplaatst.
Dit klinkt wel aannemelijk inderdaad. Alleen volgens mij komt het dan niet helemaal overeen met het telefoonsignaal.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:26 #213
13387 Ryan3
pi_174387817
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:55 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar zou hij dan zelf niet aan DNA hebben gedacht? De kans dat er iets achterblijft is toch heel erg groot lijkt me...
We weten niet of DNA de doorslag heeft gegeven. Ergens denk ik van niet. Ik denk eerder camerabeelden oid en getuigenissen, dus tips.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:50 #214
8361 Meaghan
pi_174387831
Hij wist dat hij als een van de eersten verdacht zou zijn. Hij heeft dit gepland, al tijden van tevoren. Zie het als een soort 'meesterwerk' waar hij de rest van zijn leven, zij het opgesloten op kan teren. Hij had hier nooit mee weg kunnen komen en dat wist hij ook.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:54 #215
291714 Marsenal
Heh.
pi_174387833
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Is dat echt gebeurt? :')
Ja, veel zelfs. Waren verschrikkelijke tokkies, maar die schreeuwen hard.
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:58:59 #216
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174387836
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef Krollie het volgende:
Hebben de personen die haar vriend verdachten van de moord op Anne al hun nederige excuses aangeboden?
Nooit meer wat van vernomen net als de mensen die meteen vonden dat er bij het AZC gezocht moest worden
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:59:07 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387841
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef Krollie het volgende:
Hebben de personen die haar vriend verdachten van de moord op Anne al hun nederige excuses aangeboden?
Nee joh, dat doen de Martin Vrijlands van deze wereld niet, sterker nog; die zijn prima in staat nog even vol te houden dat die vriend het gedaan moet hebben, en deze arme jongen geofferd wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:00:18 #218
13387 Ryan3
pi_174387863
Overigens is dit wat met Tanja Groen is gebeurd en dat meisje uit 1980/82 ergens in het midden van het land wrs. Verkeerde getroffen, die hen begraven heeft ergens.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:00:30 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387868
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Dit klinkt wel aannemelijk inderdaad. Alleen volgens mij komt het dan niet helemaal overeen met het telefoonsignaal.
Haar telefoon kan ook gewoon leeg zijn geweest hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:00:37 #220
133618 Justinn
pi_174387869
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Is dat echt gebeurt? :')
Bij iedere vermissing wordt de partner vaak gehoord ivm eventuele betrokkenheid. Dít omdat vermissingen vaak in de relationele sfeer liggen. Mensen trekken dit gegeven vervolgens totaal uit zn verband.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:00:54 #221
472085 Lea87
pi_174387876
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:56 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:

[..]

maar das belgenland, daar werkt een enkelband op zonne energie
Met enkelband verhinder je idd niet dat iemand de onderbuurvrouw vermoordt, zoals hier het geval was. Het alarmpje zal niet zijn afgegaan omdat hij zich nog in huis bevond.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:00:54 #222
419134 LaCatastrophe
pi_174387877
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee joh, dat doen de Martin Vrijlands van deze wereld niet, sterker nog; die zijn prima in staat nog even vol te houden dat die vriend het gedaan moet hebben, en deze arme jongen geofferd wordt.
Het zal wel weer totaal ongepast zijn, maar ik moest giechelen
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 23:02:11 #223
357044 Budapestenaar
pi_174387907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Meaghan het volgende:
Hij wist dat hij als een van de eersten verdacht zou zijn. Hij heeft dit gepland, al tijden van tevoren. Zie het als een soort 'meesterwerk' waar hij de rest van zijn leven, zij het opgesloten op kan teren. Hij had hier nooit mee weg kunnen komen en dat wist hij ook.
Zou hij zo intelligent zijn? Of gewoon een gestoorde gek die op dat moment zijn behoefte aan seks wilde bevredigen, een geschikt plekje heeft gezocht en toesloeg?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:02:15 #224
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174387910
quote:
7s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef Krollie het volgende:
Hebben de personen die haar vriend verdachten van de moord op Anne al hun nederige excuses aangeboden?
Die zijn waarschijnlijk veel te druk bezig met op social media naamgenoten van de verdachten met de dood te bedreigen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:02:26 #225
471956 RomanMe
pi_174387915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:57 schreef gilligan het volgende:

[..]

Ik heb toch sterk de indruk dat hij die middag al op die verjaardag geweest was en met de auto terug was. Hij had die dag speciaal verlof daarvoor dacht ik?
Dat weten we niet.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:02:27 #226
291714 Marsenal
Heh.
pi_174387916
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Justinn het volgende:

[..]

Bij iedere vermissing wordt de partner vaak gehoord ivm eventuele betrokkenheid. Dít omdat vermissingen vaak in de relationele sfeer liggen.
Gehoord is één ding, smaad, laster en ongefundeerde aantijgingen zijn een tweede. Deze jongen is publiekelijk gefileerd omdat zijn vriendin er zelf voor koos om in de stromende regen een grappige selfie te sturen.
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:02:35 #227
433131 Bozoe
pi_174387923
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar telefoon kan ook gewoon leeg zijn geweest hè.
Zoals ik het begreep is haar telefoon toch nog na het punt waarop de jas is gevonden actief geweest? En is zelfs die ANWB route nog gedeeltelijk gevolgd of haal ik nu dingen door elkaar?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:07 #228
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174387937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee joh, dat doen de Martin Vrijlands van deze wereld niet, sterker nog; die zijn prima in staat nog even vol te houden dat die vriend het gedaan moet hebben, en deze arme jongen geofferd wordt.
Hij deed het IN OPDRACHT van de vriend natuurlijk!1!1!! Open je ogen mensen!1!!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:09 #229
-1 #ANONIEM
pi_174387938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:49 schreef quo_ het volgende:

[..]

Mijn weg van puber naar volwassenheid heb ik grotendeels afgelegd in de 70. Zaken als "iedereen verdient een tweede kans" en "mensen kunnen zich verbeteren" en "verdachten/veroordeelden hebben ook rechten" zitten behoorlijk vast verankerd in mijn systeem.
In dat verband was ook mijn primaire reactie over de publicatie van de gegevens van de verdachte er een van schrik.

Maar steeds vaker kom ik los van die eerste gedachten nadat ik er een poosje over na gedacht heb.
De dode jonge vrouw staat al 2 weken met naam, toenaam en foto in alle persartikelen. En dan moet de privacy van zo'n minderwaardig stuk vreten gerespecteerd worden???
Ten eerste is het een goede gewoonte om bij verdachten in ieder geval niet hun hele identiteit bekend te maken. Het komt geregeld voor dat iemand het toch niet gedaan blijkt te hebben, ook al was iedereen er heilig van overtuigd dat het wel zo was.

Ten tweede doe je het niet alleen vanwege de persoon in kwestie, maar ook vanwege anderen met dezelfde naam. Denk aan familieleden, of andere mensen die toevallig dezelfde naam hebben. Het zou niet de eerste keer zijn dat de ruiten worden ingegooid bij de verkeerde.

En ten derde is het algemeen bekend worden van de naam een soort extra straf, aangezien mensen dan ook na hun detentie mogelijk altijd bekend blijven staan als de dader van dat misdrijf. Het is niet aan ons om mensen te straffen, dat is aan de rechter. Sterker: het is in ons eigen belang om een dader niet op die manier te straffen: de meeste daders komen nou eenmaal op een gegeven moment weer vrij en dan is het in het belang van de samenleving dat zo iemand in principe een normaal leven op kan gaan bouwen - verkleint de kans op recidive.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:13 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387940
Overigens kan hij haar ook veel eerder overlopen hebben, haar telefoon bewust uit hebben gezet en toen onderweg naar de bus de jas, fiets en tas gedumpt hebben.
Dan zou hij haar vervolgens met de auto moeten hebben opgehaald waar ze was achtergebleven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:26 #231
350432 Patroon
pi_174387947
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens is dit wat met Tanja Groen is gebeurd en dat meisje uit 1980 ergens in het midden van het land wrs. Verkeerde getroffen, die hen begraven heeft ergens.
Verschrikkelijke gedachte. Mijn gedachten zijn vanavond niet alleen bij Anne Faber haar familie maar bij alle families die nog steeds in onzekerheid leven door een vermissing.
Maar ik kan 't mis hebben...
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:29 #232
407497 chento
pi_174387949
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:02 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep is haar telefoon toch nog na het punt waarop de jas is gevonden actief geweest? En is zelfs die ANWB route nog gedeeltelijk gevolgd of haal ik nu dingen door elkaar?
5 km eerder verloor die signaal hoor
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:39 #233
471956 RomanMe
pi_174387953
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Liftdeur het volgende:

[..]

Is dat echt gebeurt? :')
Op zijn eigen facebook pagina nota bene, onder de vermissings post die hij gemaakt had. Bijna 18.000 reacties, waaronder zeer veel ongepaste (licht uitgedrukt)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:03:51 #234
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174387955
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Justinn het volgende:

[..]

Bij iedere vermissing wordt de partner vaak gehoord ivm eventuele betrokkenheid. Dít omdat vermissingen vaak in de relationele sfeer liggen.
Ik begreep hieruit dat dit hier op Fok genoemd is, dat de politie alle opties mogelijk houdt snap ik, zeker in het begin.

Ik hoop niet dat mensen dat hier op het forum geroepen hebben :')
Ajacied.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:04:16 #235
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387960
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:02 schreef Bozoe het volgende:

[..]

Zoals ik het begreep is haar telefoon toch nog na het punt waarop de jas is gevonden actief geweest? En is zelfs die ANWB route nog gedeeltelijk gevolgd of haal ik nu dingen door elkaar?
Nee, de telefoon was kilometers voor het punt van de jas al uit de lucht, op de route zelfs een kleine 7 kilometer (hemelsbreed wat minder).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:04:45 #236
246980 Heubach
pi_174387968
Pauw nu NPO1
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:05:00 #237
13387 Ryan3
pi_174387973
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verschrikkelijke gedachte. Mijn gedachten zijn vanavond niet alleen bij Anne Faber haar familie maar bij alle families die nog steeds in onzekerheid leven door een vermissing.
Ja, zijn altijd met name vermissingen die je bij blijven, ik heb dat met Tanja Groen en dat andere meisje, weet even niet meer hoe ze heet (weet wel geboren in 1965), maar in feite met iedereen die vermist is idd.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:05:03 #238
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387976
quote:
9s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij deed het IN OPDRACHT van de vriend natuurlijk!1!1!! Open je ogen mensen!1!!
Ja, dat soort idioterie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:05:06 #239
133618 Justinn
pi_174387977
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Gehoord is één ding, smaad, laster en ongefundeerde aantijgingen zijn een tweede. Deze jongen is publiekelijk gefileerd omdat zijn vriendin er zelf voor koos om in de stromende regen een grappige selfie te sturen.
Tja, welkom op social media. In de maar liefst 90 topics hier zijn wel meer dingen massaal uit zn verband getrokken.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:05:36 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174387984
Mick Wely nu bij Pauw.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:05:54 #241
246980 Heubach
pi_174387990
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:05 schreef Leandra het volgende:
Mick Wely nu bij Pauw.
Niet echt nieuwe info denk ik
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:06:06 #242
8361 Meaghan
pi_174387992
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zou hij zo intelligent zijn? Of gewoon een gestoorde gek die op dat moment zijn behoefte aan seks wilde bevredigen, een geschikt plekje heeft gezocht en toesloeg?
Het is gewoon een roofdier wat zijn kans heeft gezien en toesloeg wanneer het kon. Maar hij had dit al langer in zijn hoofd. Zijn fantasie die werkelijkheid werd. De droom die uitkwam, zoals hij zelf al eerder zei over de eerdere vergrijpen die hij gepleegd heeft.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:06:11 #243
471956 RomanMe
pi_174387996
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

We weten niet of DNA de doorslag heeft gegeven. Ergens denk ik van niet. Ik denk eerder camerabeelden oid en getuigenissen, dus tips.
Klopt, toch lijkt het me haast onmogelijk geen DNA achter te laten .
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:06:15 #244
433131 Bozoe
pi_174387998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, de telefoon was kilometers voor het punt van de jas al uit de lucht, op de route zelfs een kleine 7 kilometer (hemelsbreed wat minder).
Dan heb ik het verkeerd gelezen, thanks voor de opheldering :-).
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:06:23 #245
471895 gilligan
pi_174388001
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens is dit wat met Tanja Groen is gebeurd en dat meisje uit 1980/82 ergens in het midden van het land wrs. Verkeerde getroffen, die hen begraven heeft ergens.
Wat bedoel je precies met 'dit'?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:07:20 #246
13387 Ryan3
pi_174388016
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:06 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Klopt, toch lijkt het me haast onmogelijk geen DNA achter te laten .
Weet het niet, omdat het misschien miniem is op die voorwerpen en het er al even lag. Ik denk toch dat andere info de doorslag gaf.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:08:14 #247
13387 Ryan3
pi_174388028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:06 schreef gilligan het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies met 'dit'?
Begraven ergens, in een bos of een andere plaats waar niet altijd mensen komen door de dader...
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:08:48 #248
419892 Krollie
pi_174388038
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Meaghan het volgende:
Hij wist dat hij als een van de eersten verdacht zou zijn. Hij heeft dit gepland, al tijden van tevoren. Zie het als een soort 'meesterwerk' waar hij de rest van zijn leven, zij het opgesloten op kan teren. Hij had hier nooit mee weg kunnen komen en dat wist hij ook.
Hoezo zou hij één van de eerste verdachten zijn? Hij en Anne kenden elkaar niet.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:08:54 #249
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174388040
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:05 schreef Justinn het volgende:

[..]

Tja, welkom op social media. In de maar liefst 90 topics hier zijn wel meer dingen massaal uit zn verband getrokken.
Wat ik allemaal wel niet voorbij heb zien komen hier aan theorieën en 'ik weet zeker dat's :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:09:32 #250
405125 Waterdrinker
Decepterend
pi_174388048
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:06 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Klopt, toch lijkt het me haast onmogelijk geen DNA achter te laten .
Lijkt me juist heel goed mogelijk, zeker omdat niemand wist waar 'het' precies was gebeurd.
Als er geen tas, fiets en jas was achtergebleven of zijn DNA niet in de database stond, dan had de politie het volgens mij nog heel erg lastig gekregen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:09:53 #251
291714 Marsenal
Heh.
pi_174388051
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:05 schreef Justinn het volgende:

[..]

Tja, welkom op social media. In de maar liefst 90 topics hier zijn wel meer dingen massaal uit zn verband getrokken.
Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:11:18 #252
117098 Hathor
Effe niet
pi_174388079
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
Reken er maar niet op.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:11:19 #253
8361 Meaghan
pi_174388082
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:08 schreef Krollie het volgende:

[..]

Hoezo zou hij één van de eerste verdachten zijn? Hij en Anne kenden elkaar niet.
Omsat hij een zedendelinquent is met zijn dna in de database. Hij bevond zich in de buurt van de vermissing en hij had ook nog eens verlof op dat moment.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:11:27 #254
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174388085
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
En ik hoop dat als ik straks mijn bed in duik er 2 bloedmooie vrouwen van begin 20 in liggen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:12:10 #255
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174388095


Ze branden nog steeds :)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:13:11 #256
471956 RomanMe
pi_174388119
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Haar telefoon kan ook gewoon leeg zijn geweest hè.
Het kan wel, maar ik ga daar niet meer vanuit.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:13:29 #257
13387 Ryan3
pi_174388122
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
Het is allemaal wat anarchistisch hier op FOK!, mensen gaan af en toe over de scheef ook, maar er zijn ook mods, die hard hebben gewerkt, en al 18 jaar bij heel veel grote zaken en heel veel gebeurtenissen gaat het eigenlijk heel erg goed. Dus nee, ik heb een andere mening in deze. Mensen moeten ook minder lange tenen hebben.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:13:35 #258
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_174388124
Goed punt wat wel werd gezegd: die gast moet tbs krijgen en daardoor nooit meer vrijgelaten worden.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:13:58 #259
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174388132
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:03 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Op zijn eigen facebook pagina nota bene, onder de vermissings post die hij gemaakt had. Bijna 18.000 reacties, waaronder zeer veel ongepaste (licht uitgedrukt)
Ik heb het gezien en nog vind ik het ongelooflijk bizar.
Heb me trouwens de afgelopen weken elke dag verbaasd over de domheid van veel mensen.

Echt mijn honden hebben meer verstand. :')
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:14:49 #260
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388151
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Het kan wel, maar ik ga daar niet meer vanuit.
In dat geval moet hij haar bijna in de buurt van de spoorwegovergang Berkenlaantje/Beaufortlaan/Paltzerweg hebben overlopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:15:04 #261
13387 Ryan3
pi_174388157
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef Danielle83 het volgende:
Goed punt wat wel werd gezegd: die gast moet tbs krijgen en daardoor nooit meer vrijgelaten worden.
Doel moet sws zijn: nooit meer terug in de samenleving.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:15:10 #262
457784 BeriBeri
pi_174388159
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 22:58 schreef Meaghan het volgende:
Hij wist dat hij als een van de eersten verdacht zou zijn. Hij heeft dit gepland, al tijden van tevoren. Zie het als een soort 'meesterwerk' waar hij de rest van zijn leven, zij het opgesloten op kan teren. Hij had hier nooit mee weg kunnen komen en dat wist hij ook.
Je geeft die loser wel heel veel credit. Hij is gewoon dom geweest en heeft dna sporen achter gelaten
Hij had die jas en tas ook moeten begraven
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:15:22 #263
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_174388164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef Danielle83 het volgende:
Goed punt wat wel werd gezegd: die gast moet tbs krijgen en daardoor nooit meer vrijgelaten worden.
Wat stelt TBS voor als je nagaat wat er gebeurd is tijdens zijn TBS opname..
  Meest relativerende user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 23:15:57 #264
357044 Budapestenaar
pi_174388181
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:15 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Wat stelt TBS voor als je nagaat wat er gebeurd is tijdens zijn TBS opname..
Hij heeft nooit TBS gehad.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:16:17 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388193
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef Danielle83 het volgende:
Goed punt wat wel werd gezegd: die gast moet tbs krijgen en daardoor nooit meer vrijgelaten worden.
Het risico met TBS is dat je de rest van je leven vast kunt zitten, daarom willen verdachten absoluut geen TBS, het is echter geen garantie... TBS zou dus kunnen betekenen dat hij eerder vrijkomt dan de maatschappij wenselijk acht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:17:15 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:15 schreef Puk1234 het volgende:

[..]

Wat stelt TBS voor als je nagaat wat er gebeurd is tijdens zijn TBS opname..
Hij heeft geen TBS gehad....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:17:15 #267
133618 Justinn
pi_174388211
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
Reken er maar niet op. Bepaalde mensen kicken erop om hun eigen theorie zonder onderbouwing te posten. Dat haalt de kwaliteit van de discussie omlaag. Zonder enige controle/moderatie gebeurt het de volgende keer dus weer.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:17:40 #268
291714 Marsenal
Heh.
pi_174388219
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is allemaal wat anarchistisch hier op FOK!, mensen gaan af en toe over de scheef ook, maar er zijn ook mods, die hard hebben gewerkt, en al 18 jaar bij heel veel grote zaken en heel veel gebeurtenissen gaat het eigenlijk heel erg goed. Dus nee, ik heb een andere mening in deze. Mensen moeten ook minder lange tenen hebben.
Ik begrijp wat je zegt.

Oh en klaas...

Lul niet zo slap joh
-nee-
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:18:11 #269
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_174388230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het risico met TBS is dat je de rest van je leven vast kunt zitten, daarom willen verdachten absoluut geen TBS, het is echter geen garantie... TBS zou dus kunnen betekenen dat hij eerder vrijkomt dan de maatschappij wenselijk acht.
Bizar toch wat voor kut rechtssysteem we eigenlijk hebben 😤
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:19:37 #270
13387 Ryan3
pi_174388258
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je zegt.

Oh en klaas...

Lul niet zo slap joh
Het is de charme van FOK! iig. Ja, niet perfect, maar wel op 1 of andere manier nog steeds heel aantrekkelijk als ik het hele pallet van mogelijkheden van reageren op internet bezie.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:20:12 #271
471895 gilligan
pi_174388279
Is er al bevestigd dat MP gisteravond ook zelf op de locatie is geweest om de plek aan te wijzen? Die helikoptervlucht van de politie boven de wegen richting Zeist vind ik wel knap speurwerk.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:20:21 #272
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174388284
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:20:28 #273
-1 #ANONIEM
pi_174388288
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef gilligan het volgende:
Is er al bevestigd dat MP gisteravond ook zelf op de locatie is geweest om de plek aan te wijzen? Die helikoptervlucht van de politie boven de wegen richting Zeist vind ik wel knap speurwerk.
MP? Wat heeft de minister president hier mee te maken?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:20:58 #274
13387 Ryan3
pi_174388304
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Ik denk dat ik daar nog geen oordeel over kan geven, want te weinig info.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:21:38 #275
366740 Blaadjes
pi_174388312
quote:
14s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef Monopoly het volgende:

[..]

MP? Wat heeft de minister president hier mee te maken?
Dat vraag ik me dus ook af. Is die gast zich er nu ook al mee aan het bemoeien?
Ich hock in meinem Bonker
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:21:56 #276
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174388320
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik daar nog geen oordeel over kan geven, want te weinig info.
Je moet toch wel een indruk hebben?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:22:17 #277
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174388328
Er zijn veel mensen hier die morgen weer beginnen met hun leven oppakken.
Bij het topic van Joey Hofman was er een top 100 ofzoiets van de mensen die het meest gepost hadden in die reeks.

Is dat hier ook? Ben erg nieuwsgierig :D.
Ajacied.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:22:28 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388332
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Ik denk dat de politie in deze uitstekend gehandeld heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:22:49 #279
13387 Ryan3
pi_174388336
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:21 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Je moet toch wel een indruk hebben?
Eerste indruk is positief.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:22:59 #280
420639 isax
pi_174388339
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
naja de uitkomst hadden ze niet kunnen voorkomen he?
dus wat hadden ze beter kunnen doen?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:23:33 #281
135047 mar1m
pi_174388351
Ik blijf het wel een beetje raar vinden dat half Den Dolder weet dat je beter niet in die buurt kan komen maar dat de politie niet gelijk actie heeft ondernomen. Ik begrijp ook wel dat ze niet na elke 4 uurs vermissing op zoek gaan, maar in deze ietwat beruchte streek wel . Of de politie moet totaal niet op de hoogte geweest zijn van de overlast van deze psychotische basis.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:23:39 #282
13387 Ryan3
pi_174388353
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:22 schreef Liftdeur het volgende:
Er zijn veel mensen hier die morgen weer beginnen met hun leven oppakken.
Bij het topic van Joey Hofman was er een top 100 ofzoiets van de mensen die het meest gepost hadden in die reeks.

Is dat hier ook? Ben erg nieuwsgierig :D.
Arcee vragen hè.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:01 #283
471956 RomanMe
pi_174388358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval moet hij haar bijna in de buurt van de spoorwegovergang Berkenlaantje/Beaufortlaan/Paltzerweg hebben overlopen.
Klopt. Het blijft een heel raar verhaal met die spullen in HTH.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:24 #284
-1 #ANONIEM
pi_174388361
Is dat dezelfde instelling waar mensen nog regelmatig ontsnappen en voor de trein springen? Den Dolder is net als Ermelo/Putten een beruchte plek van springers.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:28 #285
374096 Liftdeur
Gaat open en dicht.
pi_174388362
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:22 schreef isax het volgende:

[..]

naja de uitkomst hadden ze niet kunnen voorkomen he?
dus wat hadden ze beter kunnen doen?
Tuurlijk niet, wat een domme stelling.

Poltie heeft het uitstekend gedaan inderdaad, misschien was het alleen een beetje rommeling tijdens de zoekactie in Den Dolder, maar dat hebben ze gelukkig prima hersteld in Zeewolde.
Ajacied.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:40 #286
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_174388367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:22 schreef isax het volgende:

[..]

naja de uitkomst hadden ze niet kunnen voorkomen he?
dus wat hadden ze beter kunnen doen?
Dit dus. Anne is naar haar verdwijning vrij snel vermoord dus hoe hadden ze dit kunnen voorkomen?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:24:43 #287
377505 Buster24
pi_174388369
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

In dat geval moet hij haar bijna in de buurt van de spoorwegovergang Berkenlaantje/Beaufortlaan/Paltzerweg hebben overlopen.
Dat is 2 km van de kliniek.
Maar dan is de vindplaats van jas / fiets / rugzak merkwaardig dan moet hij er heen gefietst zijn en terug gelopen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:25:05 #288
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_174388376
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Het kan altijd beter. Maar het lijkt me dat de politie puik werk geleverd heeft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:25:18 #289
13387 Ryan3
pi_174388381
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:23 schreef mar1m het volgende:
Ik blijf het wel een beetje raar vinden dat half Den Dolder weet dat je beter niet in die buurt kan komen maar dat de politie niet gelijk actie heeft ondernomen. Ik begrijp ook wel dat ze niet na elke 4 uurs vermissing op zoek gaan, maar in deze ietwat beruchte streek wel . Of de politie moet totaal niet op de hoogte geweest zijn van de overlast van deze psychotische basis.
Ja, navrante is dat die psychologe in dat filmpje van Rtv zegt dat ze als vrouw ook nooit rond zou willen lopen in de omgeving van haar instituut. Ergens is dat toch redelijk curieus en dat is toch wel wat wat ze moeten gaan reviewen.
I´m back.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:25:23 #290
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_174388382
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:03 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verschrikkelijke gedachte. Mijn gedachten zijn vanavond niet alleen bij Anne Faber haar familie maar bij alle families die nog steeds in onzekerheid leven door een vermissing.
Hier een interview van deze week met de ouders van Tanja Groen: https://www.lindanieuws.n(...)jven-hopen-gevonden/

Dat gaat wel door merg en been zeg. :{

En die presentator maar als een robot blijven presenteren.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:25:59 #291
471956 RomanMe
pi_174388387
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Dat is niet te zeggen als je niet weet wat voor informatie zij hadden.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:26:42 #292
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174388397
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:22 schreef isax het volgende:

[..]

naja de uitkomst hadden ze niet kunnen voorkomen he?
dus wat hadden ze beter kunnen doen?
Nee dat hadden ze niet. Ik heb dus zelf ook een positieve indruk vooral ook naar de meelevende burgers toe. De vrijwilligers kans geven.. open communicatie en zelfs hun starheid in hun zoektocht.

Ik vraag dit omdat ik zoveel negatief commentaar tijdens de dagen zoeken heb gezien.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:27:26 #293
377505 Buster24
pi_174388408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:23 schreef mar1m het volgende:
Ik blijf het wel een beetje raar vinden dat half Den Dolder weet dat je beter niet in die buurt kan komen maar dat de politie niet gelijk actie heeft ondernomen. Ik begrijp ook wel dat ze niet na elke 4 uurs vermissing op zoek gaan, maar in deze ietwat beruchte streek wel . Of de politie moet totaal niet op de hoogte geweest zijn van de overlast van deze psychotische basis.
Misschien hebben ze dat wel maar kwam pas later in dat onderzoek Michael P. in beeld.
Ik garandeer je dat ze donders goed wisten dat die kliniek er zit.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:27:34 #294
246980 Heubach
pi_174388411
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Ik denk dat ze het prima hebben gedaan, adequaat gehandeld
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:27:45 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388415
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:24 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Dat is 2 km van de kliniek.
Maar dan is de vindplaats van jas / fiets / rugzak merkwaardig dan moet hij er heen gefietst zijn en terug gelopen.
Nee, ik denk dat hij tussen de Mac en de benzinepomp de bus naar Amersfoort heeft genomen, en daar de bus naar Spakenburg.
En dat is dan weer prima te verklaren.... maar dan zou het puur toeval zijn dat die jas op haar route lag, of hij wist dat ze die route fietste.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:28:24 #296
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174388432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:18 schreef Danielle83 het volgende:

[..]

Bizar toch wat voor kut rechtssysteem we eigenlijk hebben 😤
Bij levenslang kun je ook tbs opgelegd krijgen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:28:51 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174388445
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:27 schreef Buster24 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dat wel maar kwam pas later in dat onderzoek Michael P. in beeld.
Ik garandeer je dat ze donders goed wisten dat die kliniek er zit.
Aan de andere kant kan het ook zo zijn dat ze het zo groots hebben opgepakt vanwege de aanwezigheid van die kliniek.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:28:54 #298
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_174388447
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:09 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Er zijn behoorlijk wat users geband ja. :P
En een hoop valse dingen gezegd ook, ik hoop dat mensen wat minder vanuit hun onderbuik zullen spreken bij een volgende vermissingszaak.
Dat kun je wel vergeten.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:29:00 #299
471895 gilligan
pi_174388449
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:20 schreef ondeugend het volgende:
Wat denken jullie over het handelen van de politie? Hadden ze het beter kunnen doen ergens?
Ik denk dat de kliniek zich wat mag aanrekenen, mocht dat van die krassen/verminkingen in zijn gezicht kloppen, en er geen alarmbellen zijn afgegaan toen een meisje vermist werd in de omgeving. Een snelle melding (weet niet of dat gebeurd is) had eerder tot MP kunnen leiden.

De politie heeft denk ik al het mogelijke gedaan. Qua inzet zeker. Mocht er DNA op die jas hebben gezeten, die dinsdags werd gevonden, dan vind ik wel dat die verdenking sinds zondagmiddag lang heeft geduurd.
  Moderator donderdag 12 oktober 2017 @ 23:29:18 #300
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_174388458
  donderdag 12 oktober 2017 @ 23:29:45 #301
219073 pietkanarie
Vreemde vogel
pi_174388468
Ongelooflijk dat dit kon gebeuren... dat Michael P. zoveel vrijheden had. Makkelijk zeggen vanaf de zijlijn natuurlijk (en ook nog achteraf), voor zijn begeleiders/degenen die instemden met zijn vrijheden zal dit ook heel erg zijn, die voelen zich vast enorm schuldig. Maar dat hij trots was op zijn verkrachtingen (2010) dat lijkt mij een heel belangrijk signaal dat je te maken hebt bij wie het in het hoofd gewoon helemaal mis zit. En dat hij daarmee misschien wel de rest van zijn leven een groot gevaar vormt voor anderen.
Hij zal zich ongetwijfeld voorbeeldig gedragen hebben, maar ja... hij is vast niet dom. Hij heeft denk ik heel goed de rol gespeeld van iemand die stappen maakt richting 'beter worden'...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')