Oranje boeit niemand meer momenteelquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Dit programma is wel eens populairder geweest op dit forum.
Het is dan ook een enorme aidsuitzending.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Elke seconde die aan Oranje wordt gewijd is er een te veel.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Fok! was ooit populair.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef opperkleurder het volgende:
Walgelijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen werd het een rechts broeinest.
Danny z'n liveshowsquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik was in Paradiso zaterdag.
Beetje te vol hoor, tering.
in jouw mokum?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:45 schreef Karina het volgende:
Amstelquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:47 schreef de_boswachter het volgende:
Amstel ongefilterd
Wie drinkt die zooi.
Prima showtje hoor maar Paradiso ga ik nooit meer naar toe. ALs je niet uitkijkt word je doodgetrapt als er wat gebeurtquote:
Topher Gracequote:Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef Evertjan het volgende:
Spiderman 3 was wel de minste van die trilogie
Met of zonder ijshockeystick?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik was bij dat concert van Danny Vera.
quote:
Goffedomme geen stick en geen paraplu! Jullie waren lekker bezig. Zo ben je wel heel snel natquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]zonder stick met ijshockeyvent
Voor die stick was geen plek meer
Al had ik misschien wel een paraplu moeten meenemen want we stonden in de regen te wachten om binnen te komen.
Was toch laatst nog op tv een uitzendingquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voetbalmaffia, we schieten je kapot genot
Een soort van SM.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:51 schreef Coco. het volgende:
Je gaat toch niet vrijwillig naar die Danny Vera.
Uh ja in die regen ben je we heel snel natquote:Op maandag 9 oktober 2017 21:52 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Goffedomme geen stick en geen paraplu! Jullie waren lekker bezig. Zo ben je wel heel snel nat
Ik weet het ook niet.quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Was toch laatst nog op tv een uitzending![]()
Iemand een linkje ?
Gezocht zojuist maar niet gevonden
ik hoor in Oranje te staan dusquote:
Hoe oud ben je nou?quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:01 schreef satecl het volgende:
Die Turkse vrouw achter Johan heeft geen seconde geluisterd.
Thanx.quote:Op maandag 9 oktober 2017 22:27 schreef Scarface88 het volgende:
MP4
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)09a-67d4c767dc40.mp4
#WerkenbijRTLquote:Op maandag 9 oktober 2017 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
SigaarSnor kon tenminste nog NederlandsRIP
Wat is er vreemd aan Koeman?quote:Op maandag 9 oktober 2017 23:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Thanx.
Dat namen noemen voor Oranje.
Komen ze met Koeman en Bosz.
Afgelopen zaterdag?quote:Op maandag 9 oktober 2017 21:45 schreef Karina het volgende:
Laten we dat zo houden. Overschatte trainer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die is wel vrij wanneer de EK kwalificatie begint.
Valencia weer op de kaart gezet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:10 schreef DP026 het volgende:
[..]
Laten we dat zo houden. Overschatte trainer.
Gefaald bij Vitesse, Valencia, Benfica, PSV, AZ, Ajax en Everton.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Valencia weer op de kaart gezet.
PSV?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Gefaald bij Vitesse, Valencia, Benfica, PSV, AZ, Ajax.
Meeste wel redelijk op leeftijd ja. Oude jongeren zeg maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe was het publiek? allemaal oude lullen?
Vergelijk hem eens met oud ploeggenoot Guardiola.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV?
Kwartfinale CL en het kampioenschap.
Bij Ajax 2x kampioen en volgens mij ook een kwartfinale CL
Dacht dat afgelopen zaterdag Jamrock was, of begon dat pas om 00u.quote:
Volgens mij begon dat erna iid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Dacht dat afgelopen zaterdag Jamrock was, of begon dat pas om 00u.
Enige club waar hij echt gefaald heeft is AZ.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Gefaald bij Vitesse, Valencia, Benfica, PSV, AZ, Ajax.
Everton hoort uiteraard ook nog in het rijtje. Indrukwekkend lijstje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Enige club waar hij echt gefaald heeft is AZ.
Vraag het aan Vincenzo78 hij begon ermee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan dit misschien ondertiteld worden?
Ik vroeg hem: “Wie is er lui?”quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan dit misschien ondertiteld worden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vroeg hem: “Wie is er lui?”
En ik beantwoorde zelf de vraag met: “Jij bent het.”
Hence zijn gebruikersnaam
En toen reageerde die luiwammes met:
“Wat jij wilt.”
We waren geen aanslag aan het plannen hoor.
Daarvoor heb ik de energie niet voor en bij hem zeg ik, kijk naar zijn naam. Wordt niet echt een succesvol duo zo.
Over Anne?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef JanCees het volgende:
Straks Johan en Wilfred bij boulevard?
even Rutte III onder de loep nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef JanCees het volgende:
Straks Johan en Wilfred bij boulevard?
was dan ook geen langdurig item zeg, dat boulevard weet zeker niet dat je met Genee en Derksen een Gouden Koppel in huis haaltquote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Zei Johan maandag nou dat Helene siliconen tieten heeft?
Wel een goede diss naar Dennis, ook leuk dat Wilfred weer keihard om zijn eigen grap moet lachenquote:
????????????????????????????quote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Is al beslist, je kan niet meer stemmen
haHAA VI-hooligans haHAAquote:Op donderdag 12 oktober 2017 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen op het beste programma kan je nog stemmen volgens mij
quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:32 schreef Ties02 het volgende:
JAAAAAAAA TOETERJES
RTL IK NEUK JE DE MOEDER
Verzameling van nobuddies.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:36 schreef DrDentz het volgende:
Meteen dat enge programma afgezet. Wat een eng gezelschap!
Zuurder dan dit kan bijna niettwitter:vic23 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 21:33:00Wanneer je niemand kent op een verjaardag #televizierring https://t.co/qtgTuw4WXU reageer retweet
Cokesnuifgenotquote:Op donderdag 12 oktober 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
Zuurder dan dit kan bijna niettwitter:vic23 twitterde op donderdag 12-10-2017 om 21:33:00Wanneer je niemand kent op een verjaardag #televizierring https://t.co/qtgTuw4WXU reageer retweet
Van Marwijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Heufd het volgende:
"Zoontje mocht gaan studeren. Helemaal luxe leventje in Groningen. En toen was-ie klaar met z'n studie, reed-ie keihard hierheen, toen wilde hij beroemd worden."
uh okquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Vasion het volgende:
Maar die Lili he, ik zag dr vanavond voor het eerst en kon na één blik al opmerken dat het zo'n dertien in een dozijn Iraanse is puur voor de poen en status, zoals al die Iraneesjes. Zijn vreselijke mensen zonder hart en weten heel goed hoe ze dit soort rijke aapjes moeten bespelen.
Bedankt voor deze bijdragequote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Vasion het volgende:
Maar die Lili he, ik zag dr vanavond voor het eerst en kon na één blik al opmerken dat het zo'n dertien in een dozijn Iraanse is puur voor de poen en status, zoals al die Iraneesjes. Zijn vreselijke mensen zonder hart en weten heel goed hoe ze dit soort rijke aapjes moeten bespelen.
Hier klinkt wat persoonlijke frustratie in door. Ooit afgewezen ofzo?quote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Vasion het volgende:
en dat ie vanavond weer een mailtje verwachtquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:09 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
payback time van Genee voor die boze mail die Marco had verstuurt over Derksen en hem.
"directeurTJE"![]()
![]()
en Marco kijkt erbij als een boer die kiespijn heeft.
Ik zeg dat dit een staartje krijgt bij de uitzending van morgenavond aan tafel. bij VI.
Heerlijk fragmentquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:13 schreef Heufd het volgende:
"Zoontje mocht gaan studeren. Helemaal luxe leventje in Groningen. En toen was-ie klaar met z'n studie, reed-ie keihard hierheen, toen wilde hij beroemd worden."
klopt wel jaquote:Op donderdag 12 oktober 2017 22:21 schreef Vasion het volgende:
Of ze worden vervolgd en mishandeld in eigen land omdat ze christen zijn, dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:33 schreef PSVCL het volgende:
[..]
klopt wel ja
"bekeren" zich meestal ook naar het christendom voor een verblijfsvergunning
69% voor Wilfredquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:42 schreef Wicky15 het volgende:
Bij die presentatoren de percentages niet bekend gemaakt?
JOHAN JOHAN JOHANquote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/item/41942
Klassequote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:49 schreef Evertjan het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/item/41942
Ik ga al stuk bij de intro. Johan is leuker dan Javier Guzman die leuk zit te doen bij Pauw.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 00:00 schreef silverhill het volgende:
http://www.voetbalinside.nl/item/41942 Johan![]()
![]()
John de Bever
![]()
Dat zo'n jongen ook denkt even die prijs te winnen. Presenteren is een vak. Genee gaat toch ook niet door als volkszanger?quote:
Als mensen daar een phony smile hebben is het tenminste niet fake maar hebben die mensen een TIA.quote:Op donderdag 12 oktober 2017 23:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Een deel van het publiek is overleden tijdens de show
Ik heb René nog nooit zo gezienquote:
Reneetje lekker ontspannen pikquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 01:25 schreef KingRoland het volgende:
dat moment dus. Video wordt automatisch naar het tijdstip gelinkt als je erop klikt.
Dat wijf is er ook een beetje teveel in gaan geloven, man manquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 01:25 schreef KingRoland het volgende:
dat moment dus. Video wordt automatisch naar het tijdstip gelinkt als je erop klikt.
René schijnt van de drie het meest begaan te zijn met het hele programma, daarom voert hij zijn act soms ook iets te ver door omdat hij denkt dat mensen dat van hem verwachten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 01:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb René nog nooit zo geziennice
let op wat hij op 0:24 zegt''nog lang kunnen doen''
![]()
![]()
![]()
Ik zou me ook zwaar ongemakkelijk voelen in die zaal en dat Chantal je er dan ineens uitpikt.quote:
Dat hatelijke van die Chantal is ook maar een schild. Af en toe heeft het iets zieligs.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 02:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou me ook zwaar ongemakkelijk voelen in die zaal en dat Chantal je er dan ineens uitpikt.
Wie? Die nobuddy die nog nooit een award heeft gewonnen, nog niet weet of er zand of lucht in een bal zit, maar zich wel als mr. Bigstar laat feteren op die feestjes vol met gemaakte eng nekken zoals Jan Kooijemans? Die Bert vd Veer?quote:
Ja, die Bert vd Veer waaraan in een KLB topic wijde. en nu ook verlaten is door Judith Osborn.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
Wie? Die nobuddy die nog nooit een award heeft gewonnen, nog niet weet of er zand of lucht in een bal zit, maar zich wel als mr. Bigstar laat feteren op die feestjes vol met gemaakte eng nekken zoals Jan Kooijemans? Die Bert vd Veer?
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:
Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies. Maar zo gek is dat toch niet? Ze hebben alle 3 evenveel inbreng op hun eigen manier. Alleen is Wilfred de officiële presentator (lees: gespreksleider).quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:39 schreef Wuwwa het volgende:
Denk dat René die Chantal in een trouwjurkje hijst om dr vervolgens uit elkaar te trekken met z'n kleine polkadot.
Trouwens ook minachting van Wilfred (en de kijker) om bij Wilfred steeds de aanwezigheid van Johan en René erbij te betrekken. Ze hebben het bij Arjen toch ook niet over zijn redactie of bij Beau over al die zwervers?
Wat een eng zooitje, laten we er ook mee kappen.
Snap wel dat het programma een drie-eenheid is. Alleen kreeg die drie-eenheid tijdens Wilfreds filmpje evenveel zendtijd, terwijl het toch echt om Wilfred draaide. Wilfred wint: 'Nou, Johan in de polonaise!'quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, dus ik weet het niet precies. Maar zo gek is dat toch niet? Ze hebben alle 3 evenveel inbreng op hun eigen manier. Alleen is Wilfred de officiële presentator (lees: gespreksleider).
Lubach zit in zijn eentje aan een desk en Beau loopt in zijn eentje over straat. Is toch wel een verschilletje.
Die high five vind ik wel mooi.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 13:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herestraat Helemaal genotquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:30 schreef Ties02 het volgende:
Had Wilfred ook niet een bakfietsen race gewonnen?
Met Sophie de Boer als bakkenist?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:30 schreef Ties02 het volgende:
Had Wilfred ook niet een bakfietsen race gewonnen?
Ja maar de prijzen hierboven vermeld hebben ze helemaal niet om gevraagd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:32 schreef Ties02 het volgende:
En meegedaan aan het Groninger Studentencabaret
waar is die te bewonderen?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 11:41 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik zag t ook ja. Geen onaardig wijfie.
Is dat die mevrouw met die grote borsten?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:41 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk komt Sensi ook nog even langs met taart
dat is nog eens iets anders dan die satéprikker achter de barquote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:41 schreef Ties02 het volgende:
Hopelijk komt Sensi ook nog even langs met taart
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat die mevrouw met die grote borsten?
'Eerste keer dat ik jou zie!'quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 14:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is dat die mevrouw met die grote borsten?
"Nou moet je ook geen boekjes meer uitbrengen, het is nu leuk geweest, de grap is eraf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 15:17 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
"Nou moet je ook geen boekjes meer uitbrengen, het is nu leuk geweest, de grap is eraf.Dit was wel een behoorlijk anders boekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig lachtte niemand om haar. Ik ook niet en Rene ook niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 01:39 schreef Ties02 het volgende:
Dat wijf is er ook een beetje teveel in gaan geloven, man man
Chantal
Het is een boekje toch?quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 15:23 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit was wel een behoorlijk anders boekje
bedoening*quote:Op vrijdag 13 oktober 2017 15:27 schreef Bolasie het volgende:
de televizier-ring is een walgelijke bedoeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |