Meeste wel redelijk op leeftijd ja. Oude jongeren zeg maar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 07:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe was het publiek? allemaal oude lullen?
Vergelijk hem eens met oud ploeggenoot Guardiola.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV?
Kwartfinale CL en het kampioenschap.
Bij Ajax 2x kampioen en volgens mij ook een kwartfinale CL
Dacht dat afgelopen zaterdag Jamrock was, of begon dat pas om 00u.quote:
Volgens mij begon dat erna iid.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:30 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Dacht dat afgelopen zaterdag Jamrock was, of begon dat pas om 00u.
Enige club waar hij echt gefaald heeft is AZ.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 00:37 schreef DP026 het volgende:
[..]
Gefaald bij Vitesse, Valencia, Benfica, PSV, AZ, Ajax.
Everton hoort uiteraard ook nog in het rijtje. Indrukwekkend lijstje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 08:50 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Enige club waar hij echt gefaald heeft is AZ.
Vraag het aan Vincenzo78 hij begon ermee.quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan dit misschien ondertiteld worden?
Ik vroeg hem: “Wie is er lui?”quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kan dit misschien ondertiteld worden?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik vroeg hem: “Wie is er lui?”
En ik beantwoorde zelf de vraag met: “Jij bent het.”
Hence zijn gebruikersnaam
En toen reageerde die luiwammes met:
“Wat jij wilt.”
We waren geen aanslag aan het plannen hoor.
Daarvoor heb ik de energie niet voor en bij hem zeg ik, kijk naar zijn naam. Wordt niet echt een succesvol duo zo.
Over Anne?quote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef JanCees het volgende:
Straks Johan en Wilfred bij boulevard?
even Rutte III onder de loep nemenquote:Op dinsdag 10 oktober 2017 18:46 schreef JanCees het volgende:
Straks Johan en Wilfred bij boulevard?
was dan ook geen langdurig item zeg, dat boulevard weet zeker niet dat je met Genee en Derksen een Gouden Koppel in huis haaltquote:
Volgens mij welquote:Op woensdag 11 oktober 2017 12:26 schreef Ties02 het volgende:
Zei Johan maandag nou dat Helene siliconen tieten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |