SPOILER: Enschede-meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VreetmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goudse stroopwafelworkshopmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee gewoon een met grote gouden glitters. Ik had hem al toen we elkaar gezien hadden.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zo een met bewegende glitter? die willik maar is er niet voor mijn telefoon.
Hij is helemaal verkleurd enzo, zou eigenlijk wel een nieuwe omheen mogen.![]()
Koop via ali zo een met bewegendequote:Op maandag 9 oktober 2017 15:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee gewoon een met grote gouden glitters. Ik had hem al toen we elkaar gezien hadden.
Hij is helemaal verkleurd enzo, zou eigenlijk wel een nieuwe omheen mogen.
welke telefoon heb je?![]()
Zo, ook een motivatiebrief eruit geperst, dat vind ik altijd zo'n blabla verhaalMaar het hoort er nou eenmaal bij
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Meestal gooi ik hem over mijn schouder, anders struikel ik. Of draag ik hem mee in mijn kar. Of laat ik hem dragen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Wikkel je hem ook wel eens om je been?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
En nog steeds snap ik dat "haatseks" gebeuren niet.
Als ik boos ben dan verdien je geen seks.. Anders ben ik niet boos.![]()
Ook nooit begrepen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:20 schreef rival het volgende:
Als ik boos ben dan verdien je geen seks.. Anders ben ik niet boos.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Een IPhone S maar ik weet niet welk cijfer erbij hoort.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Koop via ali zo een met bewegende
welke telefoon heb je?Heb het hoesje er nog wel afgetrokken.
![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meestal gooi ik hem over mijn schouder, anders struikel ik. Of draag ik hem mee in mijn kar. Of laat ik hem dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik ga t binnenkort ondervindenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als je een bloedlul van 30 cm hebt van je flauw als je een stijve hebt man.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Whoah zeg niet zulke ongezellige dingen.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:20 schreef rival het volgende:
Als ik boos ben dan verdien je geen seks.. Anders ben ik niet boos.![]()
![]()
niets hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:20 schreef DjRex89 het volgende:
Zo, ook een motivatiebrief eruit geperst, dat vind ik altijd zo'n blabla verhaalMaar het hoort er nou eenmaal bij
![]()
Hmm voor Iphone zijn er wel veel. dus als je het type achterhaalt kun je kijkenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Een IPhone S maar ik weet niet welk cijfer erbij hoort.Heb het hoesje er nog wel afgetrokken.
![]()
![]()
Dat verhaal van die Nederlandse sukkel die een Brits vrouwtje voor niets over liet vliegen naar NL.Die gast wordt kapot gemaakt de komende dagen.
![]()
![]()
Ik hoop het.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
Dat verhaal van die Nederlandse sukkel die een Brits vrouwtje voor niets over liet vliegen naar NL.Die gast wordt kapot gemaakt de komende dagen.
Tap tap tap![]()
Goed bezig? Die tijd had hij ook kunnen gebruiken om zn vrienden te informeren dat ze zondag 29 oktober voor de lunch bij hem welkom zijn maar dat ze die avond helaas zelf moeten doorbrengen.quote:![]()
Maar ik ben heul geen sizewueen!quote:
Ik bedoel, leuk for my blue eye. Minder leuk for my brown eye.L'Amour menaçant:
Mijn kerstversiering heeft voorrang.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hmm voor Iphone zijn er wel veel. dus als je het type achterhaalt kun je kijken![]()
Damn ik was vergeten hoe lekker hij in de hand ligt zonder hoesje. En hoe mooi roze hij is. Maar ga hem toch maar terug doen.![]()
Welk verhaal? Link!quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
For great justice!![]()
Wawasdadan?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef ElDinosaur het volgende:
L'Amour menaçant:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed bezig? Die tijd had hij ook kunnen gebruiken om zn vrienden te informeren dat ze zondag 29 oktober voor de lunch bij hem welkom zijn maar dat ze die avond helaas zelf moeten doorbrengen.
ik trek hem terug![]()
Wanneer is het een bloedlul en wanneer een vleeslul. Waar ligt de grens.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik geen ervaringen heb met een bloedlul.![]()
Verzoekje posten in FHF?quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit me te bedenken dat ik geen ervaringen heb met een bloedlul.![]()
Succes met het vinden van een baan als dit de eerste 1000 resultaten op google zijn wanneer de HR miepjes je even opzoeken.![]()
![]()
Do you know or have you been duped by Jesse Mateman? Have you been a victim of the 'pull a pig' prank? Call Mirror.co.uk on 0207 510 6072 or emailquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)w-amsterdam-11310902
![]()
Goffer, hebben ze niks beters te doen daar?
Onzin
compact en kleverig.![]()
voor hem jaquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
Dat is toch gewoon lullig. Dat verzin je toch niet
compact en kleverig.![]()
O zo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)w-amsterdam-11310902
Ach ik ben ook wel eens naar parijs gegaan voor een jongen
En ook dat was na 1 dag voorbij.
L'Amour menaçant:
Oh fijn weer iets om me zorgen over te makenquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)w-amsterdam-11310902![]()
![]()
Die is er dat hele weekend niet hoorquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goed bezig? Die tijd had hij ook kunnen gebruiken om zn vrienden te informeren dat ze zondag 29 oktober voor de lunch bij hem welkom zijn maar dat ze die avond helaas zelf moeten doorbrengen.
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+![]()
Het is een reden waarom ik kerels nooit heb vertrouwd.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh fijn weer iets om me zorgen over te makenTap tap tap![]()
Dat weet ik ook nietquote:Op maandag 9 oktober 2017 15:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wanneer is het een bloedlul en wanneer een vleeslul. Waar ligt de grens.Goed plan!quote:![]()
Gewoon in NL blijven. En anders aan ons vertellen dan zullen wij wel opzoeken of het echt een Arabische prins is enzo.quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh fijn weer iets om me zorgen over te maken![]()
quote:Op maandag 9 oktober 2017 15:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Succes met het vinden van een baan als dit de eerste 1000 resultaten op google zijn wanneer de HR miepjes je even opzoeken.
Heeft hij een linkedin?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: