België..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:01 schreef Vasion het volgende:
Befbek, oranje of die mannschaft, nu kiezen
Was dat 2004? Zou best kunnenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met name na het echec in 2004 is er verandering ingekomen.
Het is nog niet te laat voor het Nederlands elftal..... lolquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
We lezen het in het volgende topic
[..]
Was dat 2004? Zou best kunnen
is wel een mooie valkuil, als na een zoveelste reorganisatie opeens een stapel talenten opstaat ben je al snel geneigd dit te linken aan de nieuwe vormquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:00 schreef Vasion het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)lubs-zijn-alarmerend
Al gaat het niet zo geweldig met onze oosterburen
2000 en 2004 waren allebei kut voor Duitsland.. 2002 WK-finale en 2006 voor de derde plaats..quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dat is ook natuurlijk zoquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel een mooie valkuil, als na een zoveelste reorganisatie opeens een stapel talenten opstaat ben je al snel geneigd dit te linken aan de nieuwe vorm
Maar ik moet het boek nog uitlezen om er echt zinnige dingen over te zeggen. Lees het meestal in het OV.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
oh dan blijf ik maar binnen morgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)toten-donderdag.html
Goed idee #duimpjeomhoog 👍quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:13 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh dan blijf ik maar binnen morgen.
quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ach, dan lig ik toch nog in bed.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Ha moppiequote:
KIJK UIT VOOR ASPARTAAM!quote:
nooit last van, zelfs niet na 2literquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Wat krijg je van cola toch veel lucht binnen zeg.
huhquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
Nu lekker gaan zitten boerenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
wattequote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:41 schreef Jojoortje het volgende:
dat is geen luchtquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Dat gevoel dat je moet boeren, weet je wel.
Blijkbaar heerst hier nog de illusie dat vrouwen geen boeren laten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nu lekker gaan zitten boeren
Nou goed. Ga jij je gassen leren voor je die kinderen allemaal rare dingen wijsmaakt over lagedrukgebieden in je aspartaam.quote:
Trusten Saind.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Nou goed. Ga jij je gassen leren voor je die kinderen allemaal rare dingen wijsmaakt over lagedrukgebieden in je aspartaam.
Welterusten
M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Blijkbaar heerst hier nog de illusie dat vrouwen geen boeren laten.
Heb ik ff gefixt.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:05 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn, kan je Saind in de op plaatsen?
pix van je exenquote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellen
Basisschool kinderen zijn dan ook nog niet zo vrijgevochten.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
M'n exen vonden het altijd enorm ordinair als ik een boer liet. Als zij dat deden en ik zei er iets van moest ik me niet zo aanstellen
Zet je met beide beentjes op de grond.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik voel me dan altijd zo'n proleet
Je verwart me met GGMM.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Basisschool kinderen zijn dan ook nog niet zo vrijgevochten.
Drizzt heeft gewoon madame paon (rawr) gedaan hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2017 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je kindjes doet, alleen dat je laatste ex op de basisschool was. HAHAHAHAHA
Seri?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 00:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Drizzt heeft gewoon madame paon (rawr) gedaan hoor.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 05:20 schreef Befbekje het volgende:
Mogge..
Voor haags mijn bed uit, yes yes yes..
quote:
quote:
quote:
quote:
HALLO.quote:
Jan "de Messias' Cees was op zijn plaats geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En als jij mod was geworden dan had ik jou Jan 'judas' Cees moeten noemen?
Wat apart dat je met 2 maten meet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
Jan "de Messias' Cees was op zijn plaats geweest
Eens.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat apart dat je met 2 maten meet.
Hiermee bewijs je direct dat de keuze om jou geen mod te maken, de juiste is geweest.
Jojo stuurt der collega's en geniet zelf gewoon van een vrije dag. Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, ga je nog ergens heen om te protesteren of is het gewoon werk neerleggen?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn om te zien dat ik in deze tijden ook nog vrienden uit het verre Oosten heb.
doen ze expres, ze willen betere prijzenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik bij een afspraak is verdomme WEER het koffieapparaat stuk. Woest ben ik, WOEST!
Hebben ze maar 1 koffieapparaat?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben ik bij een afspraak is verdomme WEER het koffieapparaat stuk. Woest ben ik, WOEST!
Ik blijf thuis, zit met de kleine.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
morge, ga je nog ergens heen om te protesteren of is het gewoon werk neerleggen?
Ik voel je pijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Helemaal nietquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat apart dat je met 2 maten meet.
Hiermee bewijs je direct dat de keuze om jou geen mod te maken, de juiste is geweest.
lekker vrije dag zegquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis, zit met de kleine.
Rest van de collega's blijven of thuis of gaan werken. (Administratief werk bijwerken). Volgens mij zijn er ook twee naar Den Haag.
Lekker voor ze dat het zo'n klote weer wordt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik blijf thuis, zit met de kleine.
Rest van de collega's blijven of thuis of gaan werken. (Administratief werk bijwerken). Volgens mij zijn er ook twee naar Den Haag.
Thee is voor zieke mensen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:23 schreef Jojoortje het volgende:
Moet morgen weer werken. Ze mogen allemaal een theekopje meenemen, gaan we morgenmiddag thee drinken en koekjes eten.
zulkquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker voor ze dat het zo'n klote weer wordt.
Wat leuk.. Al die jongens worden later dus homofiel.. Ben benieuwd wat Inso hier van vindt, aangezien je op een katholieke school werkt..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:23 schreef Jojoortje het volgende:
Moet morgen weer werken. Ze mogen allemaal een theekopje meenemen, gaan we morgenmiddag thee drinken en koekjes eten.
Moet straks een keuze maken als mijn ouderschapsverlof op is. (Zomer 2018) wat ga ik met m'n uren doen? Drie, vier of vijf dagen werken. Als ik vier of vijf dagen ga werken, dan neemt m'n vriend zijn ouderschapsverlof op.quote:
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hebben ze maar 1 koffieapparaat?
Wat zijn ze toch ook keihardquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
doen ze expres, ze willen betere prijzen
Ik vind dat aan beiden tegemoet moet worden gekomen..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef JanCees het volgende:
die leraren die EN meer willen verdienen EN minder werkdruk
kies er eentje aub
Beide is een compleet debiele eis, dus dan kun je beter op 2 paarden wedden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef JanCees het volgende:
kies er eentje aub
je hebt nog een jaar verlof?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet straks een keuze maken als mijn ouderschapsverlof op is. (Zomer 2018) wat ga ik met m'n uren doen? Drie, vier of vijf dagen werken. Als ik vier of vijf dagen ga werken, dan neemt m'n vriend zijn ouderschapsverlof op.
Ja heb betaald en onbetaald achter elkaar ingezet.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
je hebt nog een jaar verlof?
dan kan dat kind al bijna naar school
Kun je de klant niet meenemen naar de stad? Daar ergens bak koffie halen.quote:
De werkdruk van leraren is hoog en de lonen laag.. Als de vriend van Jojo morgen besluit om definitief voor zijn maîtresse te gaan, dan moet Jojo met haar zoontje echt honger gaan lijden als achterblijver, want het is niet veel..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beide is een compleet debiele eis, dus dan kun je beter op 2 paarden wedden.
misschien kan je lesgeven op hoger onderwijsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb betaald en onbetaald achter elkaar ingezet.
Grappig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De werkdruk van leraren is hoog en de lonen laag.. Als de vriend van Jojo morgen besluit om definitief voor zijn maîtresse te gaan, dan moet Jojo met haar zoontje echt honger gaan lijden als achterblijver, want het is niet veel..
ze krijgen beide maar willen meerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beide is een compleet debiele eis, dus dan kun je beter op 2 paarden wedden.
Neejoh, ben er maar een uurtje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je de klant niet meenemen naar de stad? Daar ergens bak koffie halen.
Bedrijven zonder koffie.
Het wordt gewoon tijd voor een 2e jojo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet straks een keuze maken als mijn ouderschapsverlof op is. (Zomer 2018) wat ga ik met m'n uren doen? Drie, vier of vijf dagen werken. Als ik vier of vijf dagen ga werken, dan neemt m'n vriend zijn ouderschapsverlof op.
Kindermishandeling.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat krijgen de kinderen morgen ook.
M'n werk is in de kern fantastisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan je lesgeven op hoger onderwijs
is makkelijker en meer geld denk ik
je vergeet een ding wat niet fantastisch is:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n werk is in de kern fantastisch.
Misschien moeten ze inzetten op meer vakantiedagen. Of werkweken van 30 uur ipv 40 (nu zitten ze al op 36 toch?)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze krijgen beide maar willen meer
Koekoek. Denk dat Inso eerder is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd voor een 2e jojo.
Of ze moeten een andere baan kiezenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef JanCees het volgende:
kies er eentje aub
Uurtje factuurtje genot. Casht het hardst.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, ben er maar een uurtje.
uurtje factuurtje
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vergeet een ding wat niet fantastisch is:
kinderen
Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dagquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
echt geen idee wat ze verdienen en qua werkdruk dacht ik altijd dat ze heel veel vakantie hebben, bovendien is er geen school van 7 tot 7 open maar ik moet er zelf niet aan denken om ook maar een uur in een klas vol kinderen te zitten
Nakijken van toetsen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dag
Als iedereen roept dat ze het slecht hebben, dan geloven ze er zelf in.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
echt geen idee wat ze verdienen en qua werkdruk dacht ik altijd dat ze heel veel vakantie hebben, bovendien is er geen school van 7 tot 7 open maar ik moet er zelf niet aan denken om ook maar een uur in een klas vol kinderen te zitten
Elke scheet moet worden gerapporteerd..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dag
Moet jij niet naar het Zuiderpark?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koekoek. Denk dat Inso eerder is.
ooit een keer een juf gedatet, daar corrigeerde ik de taal testjes wel voor, zo gebeurd, ik had ook niet de indruk dat die uren thuis bezig was met dit werk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op de basisschool? Zoveel toetsen zijn dat toch niet?quote:
Die stakers komen iig niet uit Haarlem en omstreken omwille van een boom het spoorquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die leraren die daar vandaag gaan staken zijn echt fucked
Ik ben elke vakantie tot nu toe gewoon op school geweest.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
10 uur per dag effectief werken in het basisonderwijs?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben elke vakantie tot nu toe gewoon op school geweest.
En ik werk(te) fulltime vijf dagen in de week, 10 uur per dag. Dus daar gaat je 40-urige werkweek al.
Waarom praat jij iedereen na eigenlijk?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed zo, let jij maar op je kind. Voor ie dadelijk weer kwijt is.
#herfststormquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die stakers komen iig niet uit Haarlem en omstreken omwille van een boom het spoor.
Dat wordt weer wat rustiger in de klas zonder Haarlempjes.
Het zijn de dingen die we opgelegd krijgen waar we het niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
10 uur per dag effectief werken in het basisonderwijs?
Laat je niet gek maken door die suffe kantoortijgers, hier, Jojo..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het zijn de dingen die we opgelegd krijgen waar we het niet mee eens zijn.
Ik mis GGMM.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom praat jij iedereen na eigenlijk?GGMM maakte dat grapje ooit een keer omdat ik naar had gedroomd.
Dus wat doe je achterlijk?
Ik hoor net op tv dat overhoren de beste manier van leren en toetsen is.. #BEHOUDHETMONDELING..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:49 schreef Typisch het volgende:
Als ik het zo lees wordt het tijd voor automatisering in het onderwijs. Toetsen digitaal laten maken ditdat.
Wat doe je steeds achterlijk met je muzieknoten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Riders on the storm. Into this house we're born. Into this world we're thrown ♫
Het een sluit het ander niet uit he.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:50 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik hoor net op tv dat overhoren de beste manier van leren en toetsen is.. #BEHOUDHETMONDELING..
WERELDNUMMER!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
♫ Riders on the storm. Into this house we're born. Into this world we're thrown ♫
Dat moest er nog bij komen ook..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he.
Eens jaquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:49 schreef Typisch het volgende:
Als ik het zo lees wordt het tijd voor automatisering in het onderwijs. Toetsen digitaal laten maken ditdat.
Passend onderwijs werkt niet. In de praktijk betekent dat klassen van boven de 30 en daar zitten kinderen in die eigenlijk niet op het reguliere onderwijs horen. Voordat die kinderen überhaupt verwezen worden moet er eerst een dossieropbouw komen en dat duurt anderhalf tot twee jaar, mits de ouders meewerken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:48 schreef Typisch het volgende:
Wat willen jullie precies, jojo?
Leraren zijn imo één van de belangrijkste mensen in een maatschappij, dus ik ben wel van mening dat zij goed beloond mogen worden.
Hoeveel vangt een docent precies bij starten vanaf 0? En hoeveel op zijn top?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:58 schreef Typisch het volgende:
Maar hoe kun je aan de ene kant meer salaris eisen en en aan de andere kant de klassen veel te groot vinden?
Kan dat geld dan niet beter naar een extra leraar?
Doet je school ook aan burn-outpreventie?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:00 schreef Jojoortje het volgende:
En ik weet echt wel dat iedereen hier denkt dat we 12 weken vakantie hebben.
Maar jullie gaan voorbij aan het feit dat ik 50 uur per week werk. (Dus elke week 10 overuren) en dan heb ik het nog niet eens over de ouderavonden, informatieavonden, kerstavond, afscheid groep 8 etc. Allemaal 's avonds.
En ik werk elke vakantie gewoon een paar dagen.
Nouja het gat mag wel iets minder groot tussen leerkracht BO en VO, maar dat laatste wat je zegt zou kunnen, maar ik zou het ook ideaal vinden dat de echte zorgleerlingen wat eerder hun plekje vinden. Een kind wat dagelijks met meubilair gooit hoort niet op het regulier onderwijs.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:58 schreef Typisch het volgende:
Maar hoe kun je aan de ene kant meer salaris eisen en en aan de andere kant de klassen veel te groot vinden?
hbo*.. En ja, lesgeven op 't hbo lijkt mij ook leuk..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het lijkt me opzich wel leuk om een dagje les te geven op VO of HBO ofzo.
joden lopen altijd wegquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nouja het gat mag wel iets minder groot tussen leerkracht BO en VO, maar dat laatste wat je zegt zou kunnen, maar ik zou het ook ideaal vinden dat de echte zorgleerlingen wat eerder hun plekje vinden. Een kind wat dagelijks met meubilair gooit hoort niet op het regulier onderwijs.
Nu ff spelen met de kleine.
Dat lijkt dus echt totaal niet op elkaar hé.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het lijkt me opzich wel leuk om een dagje les te geven op VO of HBO ofzo.
Dat snap ik, maar beide lijkt me wel prima.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat lijkt dus echt totaal niet op elkaar hé.
Zwarte piet = zwart confirmedquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:14 schreef vincenzo78 het volgende:
“Een spoor van zwarte vingerafdrukken heeft uiteindelijk geleid tot de vondst van het graf van Sinterklaas.”
‘Graf van Sinterklaas gevonden’
Turkse archeologen hebben een begraafplaats opgegraven waar Sint-Nicolaas begraven kan liggen. Dat meldt de krant Hurriyet. In de provincie Antalya in Turkije hopen de onderzoekers ook het lichaam te vinden.
https://www.ad.nl/buitenl(...)s-gevonden~a134e5f5/
Op het HBO is de vijver veel groter.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar beide lijkt me wel prima.
hbo*..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:15 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Op het HBO is de vijver veel groter.
♫ Het graf van Sinterklaas, Sinterklaas, Sinterklaas ♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:14 schreef vincenzo78 het volgende:
“Een spoor van zwarte vingerafdrukken heeft uiteindelijk geleid tot de vondst van het graf van Sinterklaas.”
‘Graf van Sinterklaas gevonden’
Turkse archeologen hebben een begraafplaats opgegraven waar Sint-Nicolaas begraven kan liggen. Dat meldt de krant Hurriyet. In de provincie Antalya in Turkije hopen de onderzoekers ook het lichaam te vinden.
https://www.ad.nl/buitenl(...)s-gevonden~a134e5f5/
best welquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb geen format nodig, hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:17 schreef Typisch het volgende:
Stinho zit weer in een fase dat ie een bepaald format moet gebruiken voor zijn posts zie ik.
Vond het toch leuker toen hij regelmatig afsloot met een scheldkanonnade.
Vieze gezwellen, vuile pedofiel.
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb geen format nodig, hoor.
Hoe staat het meer salaris vragen en klassen te groot vinden in verhouding tot elkaar?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:58 schreef Typisch het volgende:
Uitsluitend schelden in rijmvorm, klankrijm of anders op zijn minst moet het allitereren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:17 schreef Typisch het volgende:
Stinho zit weer in een fase dat ie een bepaald format moet gebruiken voor zijn posts zie ik.
Vond het toch leuker toen hij regelmatig afsloot met een scheldkanonnade.
Vieze gezwellen, vuile pedofiel.
Sorry maar ik heb deze post niet gelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het meer salaris vragen en klassen te groot vinden in verhouding tot elkaar?
Ik denk niet dat de leraar de barmhartige Samaritaan uit hoeft te hangen en best wel een betere vergoeding verdient t.o.v. leeftijdsgenoten met een vergelijkbaar opleidingsniveau in het bedrijfsleven. Natuurlijk is het een utopie te denken dat een overheidsinstelling kan concurreren qua salaris met een commercieel bedrijf maar zoals je zelf terecht opmerkt zijn o.a. leraren de steunpilaren van onze fantastische samenleving. Daar mag na zoveel jaar wel een vergoeding tegenover staan.
tl;dr..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe staat het meer salaris vragen en klassen te groot vinden in verhouding tot elkaar?
Ik denk niet dat de leraar de barmhartige Samaritaan uit hoeft te hangen en best wel een betere vergoeding verdient t.o.v. leeftijdsgenoten met een vergelijkbaar opleidingsniveau in het bedrijfsleven. Natuurlijk is het een utopie te denken dat een overheidsinstelling kan concurreren qua salaris met een commercieel bedrijf maar zoals je zelf terecht opmerkt zijn o.a. leraren de steunpilaren van onze fantastische samenleving. Daar mag na zoveel jaar wel een vergoeding tegenover staan.
Als iets meer dan 3 woorden bevat raak jij al snel de draad kwijt.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Sorry maar ik heb deze post niet gelezen
veel te lang
De vraag is echter waar het probleem precies ligt, jojo geeft ook aan dat geld niet het grootste probleem is. Dan kun je dat geld beter stoppen in zaken die het werk verlichten, lijkt mij.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorop gesteld, ik ben geen leraar of heb iets van doen met het onderwijs. Maar de dingen die Jojo beschrijft lees/hoor ik veel terug in de media.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
De vraag is echter waar het probleem precies ligt, jojo geeft ook aan dat geld niet het grootste probleem is. Dan kun je dat geld beter stoppen in zaken die het werk verlichten, lijkt mij.
Als de hoogte van je salaris een belangrijke motivatie is dan is het onderwijs op dit moment niet iets voor jou.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het salaris is blijkbaar bagger.
Heb je de microscoop erbij gepakt?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:27 schreef Befbekje het volgende:
Ik speel nu ook even met m'n kleine..
En via de vluchtstrook?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van Zoeterwoude naar Leiderdorp kost je een ruim uur rijden vandaag (lol)
Was niet heel serieus. Ik weet niet wat een hbo docent verdient, maar ik zal ongetwijfeld dan moeten inleveren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als de hoogte van je salaris een belangrijke motivatie is dan is het onderwijs op dit moment niet iets voor jou.
Misschien in een later stadium van je leven kijk je er weer anders tegen aan. Nu mijn persoonlijke omstandigheden (gezin) anders zijn dan pak hem beet 15 jaar geleden, sta ik er zelf ook meer open voor (omscholing tot docent).
Daarnaast kan je altijd nog iets er naast doen om je inkomen wat op te krikken.
Ik ben helemaal voor meer geld voor onderwijs hoor, maar alleen extra geld er tegenaan smijten lost het probleem niet op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorop gesteld, ik ben geen leraar of heb iets van doen met het onderwijs. Maar de dingen die Jojo beschrijft lees/hoor ik veel terug in de media.
• Hoge werkdruk, te grote klassen
• Daardoor te weinig aandacht voor het individu
• Oneindig veel lijstjes moeten invullen per kind
• Geen overwerk betaald krijgen
• Toetsen na werktijd thuis nakijken
• Ouderavonden voorbereiden in eigen tijd
Met name de lijstjes invullen per kind lijkt me iets wat je weg moet halen bij leraren. Dat vind ik niet een kerntaak van een leraar. Dus waarom niet beiden?
• Een betere vergoeding voor de leraar, want laten we wel wezen dat is echt geen vetpot. Je moet er ook wel een beetje de personaliteit voor hebben want voor het geld hoef je het niet te doen.
• Extra geld voor (leer)krachten. Meer leraren zodat klassen kleiner kunnen worden en per school een X-aantal onderwijsassistenten die leraren kunnen ontlasten voor taken die niet tot de kerntaken van een leraar behoren. Op die manier kan de leraar zijn expertise meer laten gelden en het zal van grotere waarde zijn.
hbo-docent*..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Was niet heel serieus. Ik weet niet wat een hbo docent verdient, maar ik zal ongetwijfeld dan moeten inleveren.
Als ik ooit de financiële ruimte heb om minder te gaan verdienen lijkt mij het onderwijs ook wel chill, ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:30 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als de hoogte van je salaris een belangrijke motivatie is dan is het onderwijs op dit moment niet iets voor jou.
Misschien in een later stadium van je leven kijk je er weer anders tegen aan. Nu mijn persoonlijke omstandigheden (gezin) anders zijn dan pak hem beet 15 jaar geleden, sta ik er zelf ook meer open voor (omscholing tot docent).
Daarnaast kan je altijd nog iets er naast doen om je inkomen wat op te krikken.
Ik besloot binnendoor te rijden maar dat hielp niet echt mee.quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:37 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk is het morgen beter weer, ik kom graag veilig in Utrecht aan.
Ik ga het toch maar proberen, want dit vertrouw ik niet..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:44 schreef Befbekje het volgende:
Ik had eigenlijk even naar Utrecht willen gaan vandaag, maar ik schuif dit maar door naar morgen..
Ik duim voor je!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:37 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk is het morgen beter weer, ik kom graag veilig in Utrecht aan.
- Bepaalde kinderen moeten eerder kunnen worden doorgestuurd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor meer geld voor onderwijs hoor, maar alleen extra geld er tegenaan smijten lost het probleem niet op.
Wie gaat dan die lijstjes bijhouden, bijvoorbeeld?
natquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:39 schreef Lot88 het volgende:
goedemorgen. Tis koud en nat. Ik blijf maar binnen vandaag.
Na je 18e gebeurt dit met pasjes en camera's..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:39 schreef vincenzo78 het volgende:
Van die lijstjes kom je niet meer zo snel af want men wil graag de persoonlijke ontwikkeling van zo’n kind blijven volgen.
Is dat wel zo? Als je zo'n proces gaat versnellen komen er weer andere problemen kijken, zoals fouten met kinderen die prima op hun plek zijn op een normale school.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:39 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
- Bepaalde kinderen moeten eerder kunnen worden doorgestuurd.
- Als er kleinere klassen zijn, neemt de administratie voor de totale klas af.
Van die lijstjes kom je niet meer zo snel af want men wil graag de persoonlijke ontwikkeling van zo’n kind blijven volgen.
Nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:03 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Doet je school ook aan burn-outpreventie?
Die onderwijsassistenten bijvoorbeeld. Ik kan geen voorbeelden noemen, maar Jojo kan er vast tig noemen aan statistieken die per kind bijgehouden moeten worden. Of ze uiteindelijk van aanvullende waarde zullen zijn, geen idee. Maar feit is dat er is vastgelegd dat die lijstjes bijgehouden moeten worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor meer geld voor onderwijs hoor, maar alleen extra geld er tegenaan smijten lost het probleem niet op.
Wie gaat dan die lijstjes bijhouden, bijvoorbeeld?
Heeft elke docent tegenwoordig een onderwijsassistent?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die onderwijsassistenten bijvoorbeeld. Ik kan geen voorbeelden noemen, maar Jojo kan er vast tig noemen aan statistieken die per kind bijgehouden moeten worden. Of ze uiteindelijk van aanvullende waarde zullen zijn, geen idee. Maar feit is dat er is vastgelegd dat die lijstjes bijgehouden moeten worden.
Onlogod.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorop gesteld, ik ben geen leraar of heb iets van doen met het onderwijs. Maar de dingen die Jojo beschrijft lees/hoor ik veel terug in de media.
Met name de lijstjes invullen per kind lijkt me iets wat je weg moet halen bij leraren. Dat vind ik niet een kerntaak van een leraar. Dus waarom niet beiden?
• Een betere vergoeding voor de leraar, want laten we wel wezen dat is echt geen vetpot. Je moet er ook wel een beetje de personaliteit voor hebben want voor het geld hoef je het niet te doen.
• Extra geld voor (leer)krachten. Meer leraren zodat klassen kleiner kunnen worden en per school een X-aantal onderwijsassistenten die leraren kunnen ontlasten voor taken die niet tot de kerntaken van een leraar behoren. Op die manier kan de leraar zijn expertise meer laten gelden en het zal van grotere waarde zijn.
Nee, maar daar schreeuwen ze toch om?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heeft elke docent tegenwoordig een onderwijsassistent?
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gewoon werken voor je geld of privéschool les gaan geven
Geen idee wat er op die lijstjes moet, maar een onderwijsassistent kan dat toch niet zo goed als een docent die de kinderen veel beter kent?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, maar daar schreeuwen ze toch om?
Ik denk dat het, afhankelijk van de grootte van de school uiteraard, niet verkeerd is om per school een paar van die onderwijsassistenten te hebben. 1 per 3 klassen of zo. Denk dat dat al een hele hoop zorgen uit handen neemt van een leraar.
Dooddoener van de dag: het komt uiteindelijk allemaal neer op keuzes.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik ooit de financiële ruimte heb om minder te gaan verdienen lijkt mij het onderwijs ook wel chill, ja.
werken voor je kankergeldquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Gewoon werken voor je geld of privéschool les gaan geven
Daarom heb ik sinds deze week ook mijn eigen eenmanszaakje ingeschreven hé. We zitten niet stil.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:46 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dooddoener van de dag: het komt uiteindelijk allemaal neer op keuzes.
Ik had ook het idee begin 20, ik ga keihard werken en ben bereid om veel op te offeren om iets bereiken. Toen ik eenmaal kinderen kreeg, is dit totaal omgeslagen. Ik kan 60 uur of meer per week werken en zo’n beetje de hele opvoeding missen of ik kan het over een andere boeg gooien.
Begrijp me niet verkeerd. Ik geef thuis graag het goede voorbeeld dat om iets te bereiken je hard zult moet werken en bereid moet zijn om iets op te offeren. Maar daar staat altijd een prijs tegenover.
Hoezo zou een onderwijsassistent dit niet kunnen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee wat er op die lijstjes moet, maar een onderwijsassistent kan dat toch niet zo goed als een docent die de kinderen veel beter kent?
Ik vind dit typisch zo'n oplossing waar je in de praktijk waarschijnlijk ook enorm veen problemen mee gaat krijgen.
Wat begin je voor bedrijf?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom heb ik sinds deze week ook mijn eigen eenmanszaakje ingeschreven hé. We zitten niet stil.
En kinderen staan voorlopig niet in de planning, dus die gaan mij niet tegenhouden.
ik wil ook kvk inschrijvenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarom heb ik sinds deze week ook mijn eigen eenmanszaakje ingeschreven hé. We zitten niet stil.
En kinderen staan voorlopig niet in de planning, dus die gaan mij niet tegenhouden.
Trein naar Amsterdam, achter het Centraal Station, kind kan de was doen..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil ook kvk inschrijven
maar geen motivatie
Dan kun je het beter laten.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik wil ook kvk inschrijven
maar geen motivatie
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het erg belangrijk dat kinderen goed gevolgd worden. Maar ik hoef niet van elk kind individueel te vermelden of ze het doel hebben behaald of niet. En zo niet wat en wanneer ga ik daar wat aan doen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die onderwijsassistenten bijvoorbeeld. Ik kan geen voorbeelden noemen, maar Jojo kan er vast tig noemen aan statistieken die per kind bijgehouden moeten worden. Of ze uiteindelijk van aanvullende waarde zullen zijn, geen idee. Maar feit is dat er is vastgelegd dat die lijstjes bijgehouden moeten worden.
Geen zin om concreter te maken? Je bent toch niet van de mensen die denken een sneeuwvlok te zijn en rijk te worden met een uniek idee?quote:
Surequote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]mag ik je hierover in dm wat vragen?
Geen zin om jou uit te leggen wat ik ga doen, nee.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geen zin om concreter te maken? Je bent toch niet van de mensen die denken een sneeuwvlok te zijn en rijk te worden met een uniek idee?
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen zin om jou uit te leggen wat ik ga doen, nee.
Een school zou verplicht onderwijsassistent (en) moeten hebben en een eis van minstens 1 stagiair per schooljaar oid. Dat scholen ook daadwerkelijk zoeken naar stagiaires.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
17,4 cmquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]mag ik je hierover in dm wat vragen?
Nou ja met de staking van vandaag wordt er wel een krachtig signaal afgegeven. Ik begreep dat als er geen gehoor aan gegeven wordt er op zeer korte termijn 2 dagen gestaakt wordt. Dan gaat het balletje wel snel rollen hoor.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Een school zou verplicht onderwijsassistent (en) moeten hebben en een eis van minstens 1 stagiair per schooljaar oid. Dat scholen ook daadwerkelijk zoeken naar stagiaires.
Voor de administratie op scholen zijn onderwijsorganisaties die daar personeel aan verhuren en dat kunnen opvullen, heb het in het verleden zelf gedaan.
Alleen ja, die minister van onderwijs is gewoon een ontzettende lul die er geen reet van snapt.
lolquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar de klachten die leraren hebben hebben tig andere beroepen ook. Nu staat het die natuurlijk ook vrij om te gaan staken natuurlijk..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij dan?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee die vergelijking kun je niet trekkenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar de klachten die leraren hebben hebben tig andere beroepen ook. Nu staat het die natuurlijk ook vrij om te gaan staken natuurlijk..
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder kon anders 2 weken niet goed slikken.
quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:02 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je moeder kon anders 2 weken niet goed slikken.
Alleen is de verantwoordelijkheid van leraren/docenten anders dan die van andere beroepen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt allemaal, maar de klachten die leraren hebben hebben tig andere beroepen ook. Nu staat het die natuurlijk ook vrij om te gaan staken natuurlijk..
Pas op de kleine lettertjes, laat je geen oor aannaaien!!!quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja! Vanmiddag ga ik contract tekenen.
Achter het station? Vreemde plekquote:Op donderdag 5 oktober 2017 09:52 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Trein naar Amsterdam, achter het Centraal Station, kind kan de was doen..
Vind ik geen salarisargument.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:05 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Alleen is de verantwoordelijkheid van leraren/docenten anders dan die van andere beroepen.
Maatschappelijk gezien dan.
De KvK in Amsterdam ligt achter het station, ben er gisteren nog geweest.. De bus uit Volendam stopt ervoor.. JC is echt een luie flikker..quote:
lieverdquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Pas op de kleine lettertjes, laat je geen oor aannaaien!!!
WAT ben jij in NL?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De KvK in Amsterdam ligt achter het station, ben er gisteren nog geweest.. De bus uit Volendam stopt ervoor.. JC is echt een luie flikker..
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
Als je de helft van het jaar vakantie hebt moet je gewoon niet zo zeuren om een hoger loon
Ik heb gesproken
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.
Salaris is een indicatie over hoeveel waarde eraan wordt gehecht.quote:
kon toch zijn dat je weer terug ging piemel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, doos.. Ik heb je nog gezegd dat ik zondag even twee minuten in Deventer stilstond..
Ik ga terug altijd met het vliegtuig..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kon toch zijn dat je weer terug ging piemel.
O.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga terug altijd met het vliegtuig..
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja! Vanmiddag ga ik contract tekenen.
Hoe is het?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.
Ja leuk, maar ik heb 'maar' 23 vakantiedagen per jaar en werk ook af en toe in mijn vakantie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.
Welk seizoen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef Caland het volgende:
Wel de tijd om gomorra te gaan kijken nu
Exact, bij bijna elk bedrijf krijg je 3 weken ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb 'maar' 23 vakantiedagen per jaar en werk ook af en toe in mijn vakantie.
Nou nou, een weekje herfstvakantie, twee weekjes kerst en nog een weekje in maart ofzo, poe poe. Maar ga nou geen docentenbanen vergelijken met ander werk, dat is op zoveel vlakken verschillend. Als elk ander werk dezelfde productie als een docent zou doen, zou die persoon er tig bonussen voor krijgen, voor een docent is het standaard pakketquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.
Ben ik gisteren ook weer mee begonnenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef Caland het volgende:
Er is ook al een 3e seizoen ja?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
2 episode 11
3 heeft netflix nog lang niet
Ja maar dat is te zwart-wit, die kun je niet met elkaar vergelijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb 'maar' 23 vakantiedagen per jaar en werk ook af en toe in mijn vakantie.
Zomervakantie 2 maanden vergeet je evenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou nou, een weekje herfstvakantie, twee weekjes kerst en nog een weekje in maart ofzo, poe poe. Maar ga nou geen docentenbanen vergelijken met ander werk, dat is op zoveel vlakken verschillend. Als elk ander werk dezelfde productie als een docent zou doen, zou die persoon er tig bonussen voor krijgen, voor een docent is het standaard pakket
Seizoen 3 binnenkort.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
2 episode 11
3 heeft netflix nog lang niet
Herst 2017.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is ook al een 3e seizoen ja?
Maandje, docenten eindigen later en beginnen eerder. En dan nog is het niet te vergelijken met pak en beet een kantoorbaan of iets.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zomervakantie 2 maanden vergeet je even
O nee dat toch niet lees ik nu die begint volgende maandquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is ook al een 3e seizoen ja?
Als je nou even terug gaat lezen waarom dat vakantieargument bullshit. Jezus.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit je dus al op een maand of 3 hequote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:24 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maandje, docenten eindigen later en beginnen eerder. En dan nog is het niet te vergelijken met pak en beet een kantoorbaan of iets.
Omdat ze zoveel na moeten kijken, tyft toch op. Helemaal op een basisschool geloof ik daar niet inquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je nou even terug gaat lezen waarom dat vakantieargument bullshit. Jezus.
Ja je komt met steeds meer oneliners op dingen die ik al tig keer heb uitgelegd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit je dus al op een maand of 3 he
Omdat je zeikt. Zeikwijf.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja je komt met steeds meer oneliners op dingen die ik al tig keer heb uitgelegd.
Klopt. Ik wacht al mokerlang op seizoen 2. Die ga ik vanavond en morgen kijken.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
O nee dat toch niet lees ik nu die begint volgende maand
Maar het is geen netflixserie dus hij komt altijd later
Ze hebben niet 8 weken schoolvakantie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zou wel een sterk argument zijn?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Overigens mogen leraren er best wat bij hebben hoor. Maar dat kan je wel over meer beroepen zeggen.
En de argumenten vind ik niet bijzonder sterk.
Was dat een reactie op mijn eerdere punten?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:27 schreef Scrummie het volgende:
Overigens mogen leraren er best wat bij hebben hoor. Maar dat kan je wel over meer beroepen zeggen.
En de argumenten vind ik niet bijzonder sterk.
Wacht nog op een goede reactie Scrummie...quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Salaris is een indicatie over hoeveel waarde eraan wordt gehecht.
Vinden we docenten/leraren maatschappelijk gezien een belangrijke functie vervullen? Ja, dan verdienen ze op hun minst dat hun salaris gelijk moet worden getrokken met hun collega’s van het VO.
Willen we goede leraren/docenten voor de klas hebben? Ja, dan zul je ze behalve met secundaire arbeidsvoorwaarden ook moet prikkelen met een redelijke beloning.
is dat se03? Beetje laat zie het antwoord alquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef Caland het volgende:
Nakijken in de vakantie? Nee hoor. Lopende groepsplannen evalueren, groepsoverzichten aanpassen, handelingsplannen evalueren.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat ze zoveel na moeten kijken, tyft toch op. Helemaal op een basisschool geloof ik daar niet in
Voortgezet onderwijs zou wel beter beloond moeten worden verder
kinderen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ze hebben niet 8 weken schoolvakantie.
Die kids hebben slechts 6 weken. Hoe kan dat dan? En daar gaan ook nog 2 weken van af. Een week langer door en een week eerder beginnen.
Dus 2 maanden is niet gelijk aan 4 weken.
02quote:
Dan zeg ik meestal ‘koters van mij’.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kinderen.
kids gebruik je maar bij conversaties met bakfietsmoeders.
Dat dus, en dan praat je niet eens over de mentale belasting en de uren die je buiten je contract nog maakt zoals oudergesprekken en uitstapjes noem maar op.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nakijken in de vakantie? Nee hoor. Lopende groepsplannen evalueren, groepsoverzichten aanpassen, handelingsplannen evalueren.
In de grote vakantie werken we een week langer door en beginnen we een week eerder, want we moeten zelf ons lokaal schoonmaken begin van van het schooljaar.Dus als je nou terug had gelezen dat ik per week minimaal 10 overuren heb. En dan heb ik het niet eens over de dagen van ouderavonden waar ik van 7.30 tot 22.00 op school zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |