misschien kan je lesgeven op hoger onderwijsquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja heb betaald en onbetaald achter elkaar ingezet.

Grappig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:32 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De werkdruk van leraren is hoog en de lonen laag.. Als de vriend van Jojo morgen besluit om definitief voor zijn maîtresse te gaan, dan moet Jojo met haar zoontje echt honger gaan lijden als achterblijver, want het is niet veel..

ze krijgen beide maar willen meerquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beide is een compleet debiele eis, dus dan kun je beter op 2 paarden wedden.

Neejoh, ben er maar een uurtje.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kun je de klant niet meenemen naar de stad? Daar ergens bak koffie halen.
Bedrijven zonder koffie.

Het wordt gewoon tijd voor een 2e jojo.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet straks een keuze maken als mijn ouderschapsverlof op is. (Zomer 2018) wat ga ik met m'n uren doen? Drie, vier of vijf dagen werken. Als ik vier of vijf dagen ga werken, dan neemt m'n vriend zijn ouderschapsverlof op.

Kindermishandeling.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat krijgen de kinderen morgen ook.

M'n werk is in de kern fantastisch.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
misschien kan je lesgeven op hoger onderwijs
is makkelijker en meer geld denk ik

je vergeet een ding wat niet fantastisch is:quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
M'n werk is in de kern fantastisch.

Misschien moeten ze inzetten op meer vakantiedagen. Of werkweken van 30 uur ipv 40 (nu zitten ze al op 36 toch?)quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
ze krijgen beide maar willen meer

Koekoek. Denk dat Inso eerder is.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt gewoon tijd voor een 2e jojo.

Of ze moeten een andere baan kiezenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:27 schreef JanCees het volgende:
die leraren die EN meer willen verdienen EN minder werkdruk
kies er eentje aub

Uurtje factuurtje genot. Casht het hardst.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Neejoh, ben er maar een uurtje.
uurtje factuurtje

quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
je vergeet een ding wat niet fantastisch is:
kinderen

Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dagquote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
echt geen idee wat ze verdienen en qua werkdruk dacht ik altijd dat ze heel veel vakantie hebben, bovendien is er geen school van 7 tot 7 open maar ik moet er zelf niet aan denken om ook maar een uur in een klas vol kinderen te zitten

Nakijken van toetsen.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dag

Als iedereen roept dat ze het slecht hebben, dan geloven ze er zelf in.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:37 schreef Tarado het volgende:
echt geen idee wat ze verdienen en qua werkdruk dacht ik altijd dat ze heel veel vakantie hebben, bovendien is er geen school van 7 tot 7 open maar ik moet er zelf niet aan denken om ook maar een uur in een klas vol kinderen te zitten

Elke scheet moet worden gerapporteerd..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik geloof werkelijk waar niet dat ze meer dan 2 uur aan administratief werk hebben per dag

Moet jij niet naar het Zuiderpark?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Koekoek. Denk dat Inso eerder is.

ooit een keer een juf gedatet, daar corrigeerde ik de taal testjes wel voor, zo gebeurd, ik had ook niet de indruk dat die uren thuis bezig was met dit werk.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 08:38 schreef JanCees het volgende:
[..]

Op de basisschool? Zoveel toetsen zijn dat toch niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |