WAT ben jij in NL?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
De KvK in Amsterdam ligt achter het station, ben er gisteren nog geweest.. De bus uit Volendam stopt ervoor.. JC is echt een luie flikker..
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
Als je de helft van het jaar vakantie hebt moet je gewoon niet zo zeuren om een hoger loon
Ik heb gesproken
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.
Salaris is een indicatie over hoeveel waarde eraan wordt gehecht.quote:
kon toch zijn dat je weer terug ging piemel.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:12 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ja, doos.. Ik heb je nog gezegd dat ik zondag even twee minuten in Deventer stilstond..
Ik ga terug altijd met het vliegtuig..quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Lot88 het volgende:
[..]
kon toch zijn dat je weer terug ging piemel.
O.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:16 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik ga terug altijd met het vliegtuig..
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:07 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ja! Vanmiddag ga ik contract tekenen.
Hoe is het?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.
Ja leuk, maar ik heb 'maar' 23 vakantiedagen per jaar en werk ook af en toe in mijn vakantie.quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
En wat denk je dat docenten in die vakanties doen behalve proefwerken nakijken, lessen voorbereiden en de administratie bijwerken. Nou lekkere vakantie.
Welk seizoen?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef Caland het volgende:
Wel de tijd om gomorra te gaan kijken nu
Exact, bij bijna elk bedrijf krijg je 3 weken ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja leuk, maar ik heb 'maar' 23 vakantiedagen per jaar en werk ook af en toe in mijn vakantie.
Nou nou, een weekje herfstvakantie, twee weekjes kerst en nog een weekje in maart ofzo, poe poe. Maar ga nou geen docentenbanen vergelijken met ander werk, dat is op zoveel vlakken verschillend. Als elk ander werk dezelfde productie als een docent zou doen, zou die persoon er tig bonussen voor krijgen, voor een docent is het standaard pakketquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, daar zijn ze echt de gehele vakantie mee bezig.
Ben ik gisteren ook weer mee begonnenquote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:18 schreef Caland het volgende:
Wel de tijd om gomorra te gaan kijken nu
Er is ook al een 3e seizoen ja?quote:Op donderdag 5 oktober 2017 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
2 episode 11
3 heeft netflix nog lang niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |